Σελίδα υπ' αριθ. 59 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 59 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Ασφαλιστικό: Ποιες διατάξεις ξαναγράφονται.
.
Αντιγράφω από το https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2005454/asfalistiko-poies-diataxeis-xanagrafontai.html
.
“… Ο κ. Βρούτσης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο διορθώσεων στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου
που θα κατατεθεί στη Βουλή.
Ειδικά για το θέμα που έχει δημιουργηθεί στους ένστολους, που αδικούνται από τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης
μετά τα 40 έτη ασφάλισης (0,50% κατ’ έτος) …..
ο κ. Βρούτσης παραδέχθηκε ότι πρόκειται για ένα πρόβλημα που δεν αφορά πάρα πολλούς,
….. και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης της συγκεκριμένης περίπτωσης.
…… Μικρές αλλαγές δεν αποκλείονται και όσον αφορά την απασχόληση συνταξιούχων,
στις περιπτώσεις όσων είχαν απασχόληση και πριν από τον νόμο Κατρούγκαλου,
πιθανά με την πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου. ….”
………
.
Βλέπω ότι πολλά σχόλια στη Δημόσια Διαβούλευση,προτείνουν ποσοστά αναπλήρωσης
Από τα σαράντα (40) έως τα σαράντα πέντε (45) συντάξιμα έτη, 2,00%.
45~50 συντάξιμα, 1,50%
50~55 συντάξιμα, 1,00%
55+, 0,50%.
Κατά την γνώμη μου, μάλλον “εκεί θα κάτσει η μπάλα” στη τελική μορφή του Σχεδίου Νόμου
που θα κατατεθεί στη Βουλή.
Οψόμεθα!
Ο συντελεστής αναπλήρωσης για 40 εως 44 χρόνια δεν μπορεί να ειναι μικρότερος του 2,5%,διότι αντικεται προς την απόφαση του ΣΤΕ, η οποία καθορίζει, ότι το ποσοστό αναπλήρωσης για όσους έχουν 40 έτη πρέπει να είναι τουλάχιστον 50% και με συντελεστή αναπλήρωσης 2% το ποσοστό αναπλήρωσης για τα 40 έτη είναι μικρότερο του 50%. Για τις υπόλοιπες κλίμακες δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Διορθώνω δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 2,55%, διοτι ο συντελεστής αυτός για 40 έτη δίνει ποσοστό αναπλήρωσης 50,01%, αυτό που επιβάλει η απόφαση του ΣΤΕ. Με λίγα λόγια ,όποιος συνδυασμός συντελεστή και να εφαρμοσθεί, τα 40 χρόνια πρέπει να δίνουν ανταποδοτική σύνταξη 50,01%.
@Vare
Δεν υπάρχει θέμα για τα 40 έτη.
Ήδη στο σχέδιο νόμου προβλέπεται συντ. αναπλήρωσης 50,01% για τα 40 συντάξιμα έτη.
Η διαφοροποίηση που ζητούν οι σχολιαστές στη διαβούλευση είναι για μετά τα 40 έτη.
Με το +0,5% του σχεδίου νόμου, για τα 45 έτη, γίνεται 52,5% (ενώ αν γίνει 2% θα φτάνει στα 60%).
Αντίστοιχα στο σχέδιο νόμου (με το 0,5%), ο συντελεστής αναπλήρωσης για τα 50 έτη είναι 55,01%.
Αν υιοθετηθεί η πρόταση (45~50 συντάξιμα, 1,50%), ο συντελεστής αναπλήρωσης για τα 50 έτη θα γίνει 67,5%.
Με 1,00% για 50~55 συντάξιμα, θα γίνει 55 συντάξιμα=72,5% .
Επίσης με 0,5% για μετά τα 55 έτη, φθάνει το 80% για 70 συντάξιμα έτη.
Με τον ν. Κατρούγκαλου, για τα 70 συντάξιμα, η αναπλήρωση έφθανε στο 102,8% !!!
(το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι υπερβολικό’ να φθάνει η σύνταξη μεγαλύτερη από το μισθό!)
Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει.
aero συμφωνώ με τo τελευταίο σου σχόλιο, για κλιμάκωση των συντελεστών 2.55 για 40-45, 1.5 για 45-50, 1 για 50- 55 και 0,5 για 55 και άνω. Εγώ αναφερόμουν στο πρώτο σχόλιό σου για συντελεστή 2 για 40 με 45 χρόνια.
αν δουλευεις μεχρι τα 100 θα εχεισ 70 συνταξιμα
@ΓΙΩΡΓΟΣ
Όχι ακριβώς!
π.χ. ένας Ιπτάμενος της ΠΑ 55 ετών έχει 70 συντάξιμα!
4 από 18~22 ετών (Σχολή Ικάρων)
66 από 22~55 ετών (33 έτη x 2 =66).
ΒΡΟΥΤΣΗΣ ΄΄Οι υπηρετούντες στις επίλεκτες δυνάμεις των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας (βατραχάνθρωποι, καταδρομείς, πυροτεχνουργοί, κ.ά.), αλλά και οι πιλότοι μας, δεν θα θιγούν από το νέο ασφαλιστικό σύστημα. Αντίθετα, προστατεύονται.΄’
https://www.thepresident.gr/2020/02/02/epta-dieykriniseis-g-vroytsi-gia-to-neo-asfalistiko/
Δείτε Έγγραφο Υπ. Εργασίας για Προσμέτρηση πλασματικής 5ετίας σε ε.ε. στελέχη ΕΔ ΔΕΥΤΈΡΑ, ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 27, 2020
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/5_27.html
Αγαπητοί συνάδελφοι σας χαιρετώ. Πολλά τα σχόλια για το νέο προσχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό, με τα περισσότερα να αφορούν την αναπλήρωση της σύνταξης μετά από τα 40+ έτη και τα υπόλοιπα για τη λογιστική ή πενιχρή αύξηση κλπ. Τώρα που έχουμε συγκεκριμένα δεδομένα, με πολλά αρνητικά, θα πρέπει να δράσουμε στοχευμένα με κατάλληλα άρθρα-σχόλια στη διαβούλευση, μήπως και καταφέρουμε κάτι κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου. Για το λόγο αυτό θα πρέπει σε μία κατηγορία σχολίων (π.χ. Επικαιρότητα) να καταγραφούν όλα τα θέματα που κατά τη γνώμη μας θέλουν βελτιώσεις ή και διασαφηνίσεις. Π.χ. οι παλιοί συνταξιούχοι με πολλά συντάξιμα χρόνια δεν θα πάρουν λιγότερη σύνταξη και θα κρατήσουν την υπολογισμένη με 2% προσαύξηση ανά έτος μετά τα 40+ σύμφωνα με το Νόμο Κατρούγκαλου?. Οι νέοι συνταξιούχοι μετά την 30-9-19 θα έχουν μεγαλύτερο Μ.Ο. συντάξιμων αποδοχών και μικρότερο συντελεστή προσαύξησης 0,5%? Είναι επαρκής ο συντελεστής αυτός ή πρέπει να αυξηθεί και πόσο?. Στο παρόν προσχέδιο το άθροισμα Εθνικής και Ανταποδοτικής σύνταξης στα 40 έτη κυμαίνεται γύρω στο 65-66%?. Είναι επαρκές… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τα πράγματα είναι όπως τα είπε, ο φίλος Τ@kis στο σχόλιο πιο κάτω. Μάλλον δεν έχουμε καταλάβει ότι η προσωπική διαφορά ήταν το κύκνειο άσμα των συνταξιούχων και τα γελοία ποσοστά αναπλήρωσης, όσον αφορά μελλοντικές αυξήσεις.Ετσι το κράτος διασφάλισε μικρές αυξήσεις σε λίγους και πάγωμα σε πάρα πολλούς για 15-20 χρόνια.Που είναι η απόφαση του ΣτΕ για συντάξεις στα επίπεδα του 2012? Επίσης γιατί τόσο μικρά ποσοστά αναπλήρωσης σε συναδέλφους με πολλά εξάμηνα ? (Προσωπικά δεν με αφορά αλλά βγάζει μάτια…). Η 5ετία (η 2η που ξέρουμε) ειδικότητας ν.4609/19 γιατί αποσιωπάται από τον παρόν ν/σ, ενώ έχει δημιουργηθεί ντόρος, μεταξύ ΥΕΘΑ-ΥΕΚΑ-ΕΦΚΑ-Στρ.προσωπικού, γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται ώστε να λυθεί το θέμα είτε αρνητικά είτε θετικά (αφού λενε ότι έτσι λένε,που είναι το σωστό και δίκαιο, ). Γιατί κολλάνε στη φράση ειδικός νόμος και δεν το ψηφίζουν ως ειδικο νόμο. Αφού το Σύνταγμα στο άρθρο 73, παρ. 2 τελευταίο εδάφιο, αναφέρει: “Tα νομοσχέδια για συντάξεις πρέπει να είναι ειδικά. Δεν επιτρέπεται, με ποινή την ακυρότητα, να αναγράφονται διατάξεις για συντάξεις σε νόμους που… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΓΙΩΡΓΟΣ15, πολύ ωραίο το άρθρο σου. Όλοι μας πρέπει να σχολιάσουμε στη διαβούλευση το μέρος που δεν μας αρέσει. Ειδικά οι παλαιοί συνταξιούχου, πολύ σωστά το λες ότι για χρόνια θα προσπαθούν να ξεπληρώσουν την προστασία της προσωπικής διαφοράς. Στην πραγματικότητα γίνονται και πάλι ο τρόπος για να μην αυξηθεί η συνταξιοδοτική δαπάνη και να υπάρχουν και χρήματα ώστε να δίνονται αυξήσεις μετά το 2023. Ας γράψουμε λοιπόν, αν μη τι άλλο για να μην νομίζουν οι συνεργοί μεταξύ τους, Κατρούγκαλος και Βρούτσης ότι δεν καταλάβαμε το μηχανούργημα που στήσανε εις βάρος μας.
Ανατροπές στο τελικό κείμενο του νέου ασφαλιστικού-Τι «κερδίζουν» οι απόστρατοι (ΠΙΝΑΚΑΣ-ΕΓΓΡΑΦΑ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ, ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 24, 2020
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/blog-post_63.html
Φίλε μου δεν πρόκειται να πάρει κανένας ουσιαστική αύξηση με το νέο ασφαλιστικό! Αντί να δώσουν τα χρεωστούμενα-καθυστερούμενα έστω σε ένα ποσοστό όπως έκαναν οι 2 προηγούμενες κυβερνήσεις πατούν εκ του ασφαλούς στην προσωπική διαφορά και διάφορα τέτοια τερτίπια, θέτοντας και στην τελική ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ σε οποιαδήποτε διεκδικήσεις στο μέλον αφού πλέον θα ισχύει το ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ!
Ολα τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση και τα ΜΜΕ προμοτάρουν για να μένει η κυβέρνηση ψηλά δημοσκοπικά! Καολοστημένο σχέδιο πάρτε αυξήσεις σα χαρτιά όπως και στην φορολογία!!!
Αυξηση θα δοθεί ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ οχι σε όλους πχ με προσωπικη διαφορά 300 ευρω τι αυξηση να δοθεί.Το ατομο πρεπει να εχει μείωση οχι αυξηση.Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ισχύει γαι συνταξεις οχι ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ αυτο ειναι το ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΛΑΦΚΑ εχουν ΜΟΝΟ οι συντάξεις ΟΧΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ.ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ οσοι παραμένουν ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ρισκο μην εχουμε μας ειπαν ….νομίζαμε,δεν παραμμένουν με το ζόρι αλλα με αναφορά τους.Η πληρωμη προς Ευρωπαικές χώρες αρχιζει το 2021 και σε συνδυασμό με τα πολύχρωμα απλήρωτα δανεια ειναι κακό μείγμα.ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ η παραμονη εως τα 58 ετη που ολοι ζητούν εκτινασει ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ σύμφωνα με ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΔΟΣΥ/ΥΠΕΘΑ πριν 3 χρόνια.Οσο γαι γηρασμενο στρατο με ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 34 ΕΤΩΝ και ανω ειναι πασιφανές.
Καλησπέρα.ειναι κάποιες στιγμές σαν την σημερινή που ντρέπομαι που ζω σ’ αυτή την χώρα και συνάμα αηδιάζω μ’αυτους τους ανύπαρκτος πολιτικούς που μας κυβερνούν.τι έγινε:έχω δύο παιδιά μικρά και από χθες το βράδυ είναι με πυρετό 40 σχεδόν και οι δυο.τους πάω σήμερα στο νοσοκομείο τους εξετάζει και τους γράφει κάτι αντιπυρετικά και αποσυμφορητικα.ρωταω την γιατρό δεν γράφονται αυτά και μου λέει όχι ,αλλά δεν είναι ακριβά.φευγω και πάω στο φαρμακείο να τα πάρω.Εν τω μεταξύ έχω πάνω μου 25 ευρώ για να πάω σούπερ μάρκετ για τα βασικά,αφού το απόγευμα θα πληρωνομασταν,παίρνω τα φάρμακα και μου λέει ο φαρμακοποιός 23 ευρώ!μένω κάγκελο και ρωτάω γιατί δεν γράφονται αυτά και μου λέει ο άνθρωπος ότι αυτός δεν εξαρτάται από μας.πληρωνω,φεύγω και μένω στην τσέπη μου με 2 ευρώ.παει το σούπερ μάρκετ και ευτυχώς που τα παιδιά είναι μεγαλουτσικα και θα τα ξεγελάσω μέχρι το απόγευμα που θα πληρωθούμε.και διερωτουμε το εξής:αυτή είναι η δημόσια υγεία στη Ελλάδα του 2020;ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!
Σωστες παρατηρησεις σε λαθος site ομως!!Στειλε τις σωστες αποψεις σου στον κ. Κικιλια.Μονο ετσι ισως αλλαξει κατι….Αλλα μια τελευταια ερωτηση..γενοσημα,δε μπορουσε να σου γραψει;;; Τελος αγαπητε το 99%των βουλευτων-Υπουργων δεν ενφιαφερεται για την τσεπη μας αλλα μονο για τη δικια τους κι αυτη ειναι η καταντια της Δημοκρατιας μας.
Καλησπέρα, δύστυχος δεν συνταγογραφουν στο ΤΕΠ των δημοσίων νοσοκομείων για τους έχοντες κανονική ασφάλιση, αν ήσουν από τους δικαιούμενους δωρεάν πλήρη περίθαλψη, θα τρέχαν να σου τα δώσουν από το φαρμακείο του νοσοκομείου, και δεν είναι ντροπή τους, είναι ΝΤΡΟΠΉ μας,,,,
Ποιοι είναι οι δικαιουμενοι δωρεάν πλήρης περίθαλψης;εκτός αυτού εγώ δεν είπα να τα πάρω δωρεάν αλλά με την συμμετοχή του 25/100 που έχουμε όλοι μας…όχι να είναι εκτός ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και να πληρώνεις όλο το ποσό!
Φίλε μου δεν είναι το αν τα φάρμακα που σου πρότειναν είναι εντός/ εκτος συνταγογράφησης,δεν συνταγογραφουν.Τελεια! Κλείσε ραντεβού σου λένε στα εξωτερικά ιατρεία.Οι δικαιούχοι Πλήρεις δωρεάν περίθαλψης μπορείς εύκολα να βρεις ποιοι είναι,όχι εσύ και εγώ πάντως που κάθε μήνα πληρώνεις εισφορά….
Αγαπητέ συνάδελφε Αθανάσιε, σε χαιρετώ και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Προφανώς το θέμα που περιγράφεις να είναι και εκτός των θεμάτων που αναφέρονται στο παρόν site, πλην όμως δεν παύει να είναι πολύ σοβαρό και εκτιμώ ότι αγγίζει πάρα πολλούς και τέλος μας αφορά όλους. Δυστυχώς όπως μας κατάντησαν και εάν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση θα αντιμετωπίσουμε πολύ χειρότερα στο μέλλον. Θα ήθελα όμως να κάνω ένα συναφές σχόλιο, που κατά την εκτίμησή μου είναι σημαντικό και αφορά ’’ το μεγάλο ποσοστό φαρμάκων που έχουν εξαιρεθεί από τη λίστα για συνταγογράφηση’’. Δεν φθάνει όμως αυτό, αλλά ’’ και οι τιμές στα υπόψη φάρμακα θεωρώ ότι είναι υπερβολικές’’. Δεν θέλω να γράψω κάτι που δεν ευσταθεί, ούτε να αφήσω υπονοούμενα…..αλλά, εάν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει το υπόψη αντικείμενο, καλό θα είναι να το αναπτύξει σωστά και να το προβάλλει στις αρμόδιες υπηρεσίες. Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια.
Αποκλειστικό: Όλο το προσχέδιο του νέου Ασφαλιστικού
https://www.capital.gr/oikonomia/3406365/apokleistiko-olo-to-prosxedio-tou-neou-asfalistikou
«Ο καλός Βρούτσης, έδωσε αύξηση 120 ευρώ. Όμως πετιέται από την μαύρη τρύπα ο κακός Κατρούγκαλος και σου λέει ωωπ, μου χρωστάς με την προσωπική διαφορά 80 ευρώ, και ενώ η καλή μας η κυβέρνηση ήθελε να δώσει στον συνταξιούχο και τα 120 ευρώ τελικά του δίνει μόνο τα 40».
Αν δειτε τον προυπολογισμό οικονομικού ετους 2019-2020 που ψηφιστηκε πριν ενα μήνα περιπου το Ελληνικό δημόσιο δανειστηκε 1 τρισ 354 δισ ευρω και ο νοων νοητω για τα μέλλοντα τοσ σε μισθούς όσο και συντάξεις.
Ο <>Βρούτσης, τον συναντήσαμε και..παλιότερα ξέρει ότι με τις αυξήσεις ..αέρα δηλαδή ουκ αν λάβετε κάνει πολιτική…θα ανέβουν λέει …οι συντάξεις, ας διόρθωνε από πριν την προσωπική διαφορά! Το δούλεμα πάει σύνενεφο, αυξήσεις στα χαρτιά σου δίνουν όλοι όσες θέλεις! Δεν θα πάρουμε ούτε ένα ευρώ οι περισσότεροι σε αντίθεση με τις παλιές κυβερνήσεις που…κάτι πήραμε!
Στον Π/Υ 2020 δεν είδα πουθενά δανεισμό 1,354 τρις€.
Το σύνολο του Π/Υ είναι 679 δις.
https://www.minfin.gr/web/guest/proupologismos/-/asset_publisher/qmvb5pyzdGAQ/content/kratikos-proupologismos-2020?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fproupologismos%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_qmvb5pyzdGAQ%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1
ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΝ φαινεται πεντακαθαρα αλλωστε το εξωτερικο χρεος ειναι 354 δισ ευρω ενω μαζι με το εσσωτερικο φτανει το 1 τρισ 354 δισ .Πιο απλά εχουμε εξωτερικο χρεος 354 δισ ευρω απο που εξυπηρετειται ;Απο τα 679 δισ που υπαρχουν στον προυπλογισμο ; Εχουμε εσωτεριkο χρεος δηλαδη χρεη προς ταμεια,τραπεζες πολυχρωμα δανεια ,εισφορες κλπ αυτα απo που εξυπηρετουνται ;Εχει ξεφυγει καθε έλεγχος και σε καθε περίπτωση σας το γραφω γιατι ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ πλεον σχετικοι μα; το εδειξαν.ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟS ΕΥΡΩΑΠAΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟ 2021.Δεν θελω να δωσω δημόσια τις θεσμικες θεσεις των ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ.
Oλοι εν ενεργεια-αποστρατοι-δημ υπάλληλοι ειναι ευχαριστημενοι με καποιες γκρίνιες και ΟΛΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ. .Οταν βλεπετε μια τετοια κατασταση ψαξε να βρεις που εκανες λαθος,σεβομαι το πορταλ κα γραφω πλαγιως.
Τότε από μια άλλη τρύπα, πετάγεται ένας αγανακτισμένος συνταξιούχος και φωνάζει και στους δυο ”αφήστε τους συνταξιούχους ήσυχους” Βούτσης και Κατρούγκαλος κοιτάζουν ο ένας τον άλλο και, σαν μετά από αμίλητη συνεννόηση, βγάζουν και οι δυο τους πιστόλια και πυροβολούν τον άτυχο συνταξιούχο. Αργότερα πάνω από το πτώμα του και καθώς καθάριζαν με μαντήλι τα όπλα, για να μην αφήσουν δακτυλικά αποτυπώματα, σχολίαζαν μεταξύ τους ”ήθελε λέει αύξηση”. Πετάξανε τα πιστόλια στον διπλανό υπόνομο, δέσανε καλύτερα τον κόμπο της γραβάτας τους και κατευθύνθηκαν προς την Βουλή, Η ψηφοφορία είχε αρχίσει..
Παναγώτη καλή χρονιά!! Απλά σε χειροκροτώ!! Μας ξέσκισαν με την προσωπική διαφόρα με το ν.Κατρούγκαλου (300+ ευρώ για την πλειονότητα) πάρτε ένα ποσοστό αναπλήρωσης 4-5% (κάπου 100 ευρώ περίπου….για την πλειονότητα) και περιμένετε καμιά 10+ χρόνια ακόμη για να πάρετε αύξηση στην τσέπη!! Αλλά ξέχασα θα την πάρουμε λογιστικά…..!! Τώρα τι δικαίωση είναι αυτή από την απόφαση του ΣτΕ, ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω!!
Καλημέρα.συμφωνω με όλους τους προλαλησαντες σχετικά με τις πολυαναμενόμενες αυξήσεις συντάξεων!το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα καταφωρης αδικίας σ’ αυτό το πολυδιαφημισμένο ασφαλιστικό νομοσχέδιο είναι οι χαμηλοσυνταξιουχων που έπαιρναν ΕΚΑΣ 230 ευρώ και τώρα θα μπουν σε ένα μηχανισμό στήριξης,και θα λαμβάνουν καθε Δεκέμβρη ένα ποσό ανάλογο της μηνιαίας τους σύνταξης μια φορά το χρόνο.τι σημαι νέι αυτό με αριθμούς:ένας συνταξιούχος με σύνταξη 400 ευρώ θα πάρει τα Χριστούγεννα του 2020(αν ζει έως τότε), αλλά 400 ευρώ ενώ με το ΕΚΑΣ που έπαιρνε οι έξτρα αποδοχές του για όλη την χρονιά θα ήταν 2760!κάντε την αφαίρεση και θα δείτε γιατί αυτό το ασφαλιστικό που φέρνουν είναι μια απάτη…και μιση.Και σ’ολα αυτά υπολογίστε και την απώλεια του 10/100 στα φάρμακα,που παλεύουν λένε να το λύσουν αλλά…είναι δύσκολο βρε!
Υ.Γ:και μην μου μου γράψεται και σεις συνάδελφοι “και μας τι μας νοιάζει ρε φίλε για το ΕΚΑΣ σε σάιτ ένστολων είσαι” όπως έγραψε ο άλλος στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα νέα ποσοστά αναπληρωσεις για τα συντάξιμα χρόνια πάνω από τα 40. Ακούγονται πολλά και όχι ευχάριστα. Προσωπικά έχω πάνω από 45 επειδή είμαι σε υπηρεσία που γράφω δίπλα εξάμηνα και δεν ξέρω αν θα με συμφέρει να τα συνεχίζω.
Σας ευχαριστώ πολύ
Την πατησαμε μεγαλε με τον Σταικουγα ….ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Κατάλαβα.παμε για ψαλίδι
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/blog-post_52.html
Τα ποσοστά που αναφέρονται στο συγκεκριμένο άρθρο μάλλον αντιγράφηκαν από εδώ:
https://www.tanea.gr/2020/01/18/economy/economy-greece/ayksimena-eos-kai-8-ta-nea-pososta-anaplirosis/
όπου είναι σωστά τα ποσοστά ανά έτος, αλλά είναι λάθος οι πράξεις!
Σωστά συνολικά ποσοστά υπολογίζονται μόνο σε αυτό το άρθρο οικονομικού site (για προφανείς λόγους):
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2003414/ayta-einai-ta-oristika-pososta-anaplhroshs.html
Πχ. η συνολική αναπλήρωση για τα 40 έτη είναι 50,01% και όχι 50,78% που αναφέρεται στα πρώτα άρθρα.
.
Εννοείται ότι μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου θα αλλάξουν τα ποσοστά στις σελίδες υπολογισμού σύνταξης, για να μην ανατρέχετε σε πίνακες αμφιβόλων αποτελεσμάτων!
Καλημέρα.μια ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει.ειχε ανακοινώσει πέρσι προς το τέλος του καλοκαιριού η τράπεζα Πειραιώς ένα πρόγραμμα επιβράβευσης συνεπών δανειοληπτών στεγαστικών δανείων και μέσα σ αυτό υπήρχε και μια επιστροφή κατά 0,10 με την μορφή χρημάτων στον λογαριασμό του καθενός τον Ιανουάριο του 2020 για την χρήση του 2019.το έχει πάρει κάποιος έως τώρα;Σε ερώτηση μου προς την τράπεζα μου τα μασούσαν και στο τέλος δεν μου απαντούσαν!
Σε συνέχεια σχετικής ανακοίνωσης της τράπεζας Πειραιώς.
https://www.piraeusbankgroup.com/~/media/Com/2019/Files/press-office/September/Press-Release10-09-2019.pdf
Να υποβάλεις ερώτημα ώστε να σου απαντήσουν εγγράφως.
https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/epikoinonia-eksypiretisi-pelaton/contact-form
Όπως ανέφερα και παραπάνω φιλε G.G και στην φόρμα έγραψα και με πήραν αλλά δεν ήξεραν,και σε κατάστημα που απευθύνθηκα….μαύρα μεσάνυχτα!και από αυτή την ανακοίνωση που έστειλες και είναι Σεπτέμβριος του 2019 δεν υπάρχει κάτι νεώτερο.γιαυτο ρώτησα αν έχει πάρει κάποιος.ευχαριστω παντως
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ 5 % ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΠΕΡΥΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ
https://www.google.gr/amp/s/amp.cnn.gr/oikonomia/story/203435/efapax-ton-martio-ta-anadromika-gia-465-000-dikaioyxoys
Μας αφορά αυτό στα ταμεία μας ;;;;;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ Δ.Δ. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ , ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ (ΤΕΑΠΑΣΑ , ΜΤΝ ΚΛΠ.) ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ (“ΦΥΣΙΚΑ” ΚΑΤΑ ΤΗ “ΛΟΓΙΚΗ” ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΕΚΜΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ-ΕΝΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ-ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ!
ΚΑΙ ΜΟΝΟ) , ΟΧΙ (ΕΠΑΝ.) ΟΧΙ , ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ “ΑΥΞΗΣΕΙΣ” (ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ , ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ-ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ) ΠΟΥ ΘΑ (ΑΝ) ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΑΜΕΙΑ .
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΦΑΛΛΩ
ΟΧΙ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΟΥΝΤΕΣ . ΜΙΑ (ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ) ΕΡΩΤΗΣΗ . ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ; ΘΑ (ΤΑ) ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
(“ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ” Η΄ ΑΛΛΕΣ) “ΕΚΛΟΓΕΣ” ; ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ………
Τα Μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα μέχρι και τον Δεκέμβριο στον έχουν αναρτηθεί στον ΕΦΚΑ. Φίλε Γιώργο. Βέβαια αυτά βγήκαν γιατί δεν επήλθε καμία αλλαγή στις συντάξεις, γενικά, άρα έγινε αντιγραφή-επικόληση! να δούμε αν αυτά θα αναρτώνται και στην συνέχεια , κανονικά και έγκαιρα, από τον .άλλο μήνα που επέρχονται αλλαγές (Σε κρατήσεις εφορίας κλπ)
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/pleromes/ektypose-meniaioy-enemerotikoy-semeiomatos
Όταν επανέλθει η σύνταξη στα επίπεδα της 31-7-2012.
Προσωπικός Φάκελος Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ)
https://eopyyfiles.blob.core.windows.net/eopyysite/ArticleFiles/da976dcb-8cac-4e0c-9a94-347e23382e9e/d977cd48-dead-4416-8987-354d6bcd7358.pdf
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥς/ΕΣ οπως πάντα ΕΓΚΡΙΤΑ ενημερωτικότατος.
κ΄ Αχιλλέα καλησπέρα σας. Πόσο πιστεύετε θα είνιαι η αύξηση περίπου στον καθένα μας μέσο όρο στην κύρια σύνταξη γιατί διαβάζουμε για 70-80 ευρώ καθαρά. Θα είναι τόσα πολλά στα 37-38 χρόνια όλα μαζί. ( στρατός, πενταετία ΄ικα ).
https://staratalogia.blogspot.com/2019/12/blog-post_869.html
*…Αύξηση 8,5% στα ποσοστά αναπλήρωσης των κύριων συντάξεων για όσους έχουν πάνω από 30 συντάξιμα έτη…κλπ
.
Σε άλλο δημοσίευμα ο υπουργός λέει για αύξηση πάνω από τα 33 έτη (χωρίς κάποιες λεπτομέρειες)
https://www.makthes.gr/g-vroytsis-ayxanontai-oi-epikoyrikes-99-5-eyro-kata-meso-oro-249026
Και σημερινό…….Αφενός θα αφορά στην αύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης για όσους έχουν πάνω από 35 χρόνια….κλπ (βγάλε συμπέρασμα)
https://www.taxheaven.gr/news/47024/n-mhtarakhs-monimopoieitai-h-sthrixh-twn-syntaxioyxwn-kai-oa-antistoixei-sto-05-toy-aep
Νίκο ,80 ευρώ αύξηση με 37 χρόνια την θεωρείs μεγάλη ; Φίλε μου , αυτή τη σύνταξη , την παίρνουν , όσοι είχαν φύγει πρίν τον ιουνιο του 2016 με 25 χρόνια υπηρεσίαs !
Γιώργο αυτοί που έφυγαν πριν τον ιούνιο του 2016 δυστυχώς για εμάς και ευτυχώς για αυτούς παίρνουν και ακόμα περισσότερα και ειδικά αυτοί που είχαν 34-35 χρόνια όλα μαζι. (στρατός και 5ετία).