Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 6 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
10 Νοεμβρίου 2015 15:54

Σήμερα υπάρχει ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο στην Capital για τις περικοπές του συνταξιοδοτικού που περιλαμβάνει και εμάς (απόστρατους) στην ανάλυση (από τις λίγες φορές που το έχω παρατηρήσει να γίνεται): http://www.capital.gr/oikonomia/3079247/-xaratsi-546-stous-suntaxiouxous-tou-dimosiou “Χαράτσι” €546 στους συνταξιούχους του Δημοσίου Highlights: Από 45,5 ευρώ ανά μήνα ή 546 ευρώ σε όλη τη διάρκεια του επόμενου χρόνου θα πρέπει να πληρώσουν κατά μέσο όρο οι 472.000 συνταξιούχοι του Δημοσίου, σύμφωνα με το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του 2016 για να γίνει “βιώσιμο” το ασφαλιστικό. Έτσι, ενώ οι συντάξεις του Δημοσίου (κύριες, επικουρικές από το ΤΕΑΔΥ, μερίσματα από τα Μετοχικά Ταμεία) αποτελούν μόλις το 10% του συνόλου των συντάξεων θα υποστούν το … 35% του βάρους των μέτρων εξοικονόμησης από το συνταξιοδοτικού το 2016, σύμφωνα με το προσχέδιο του προϋπολογισμού. Συνολικά, οι κύριες συντάξεις που ξεπερνούν τα 1000 ευρώ ανέρχονται σε 911.000. Στο δημόσιο, η μέση κύρια σύνταξη ανέρχεται στα 1030 ευρώ, ενώ μαζί με τα μερίσματα που παίρνει η πλειοψηφία των συνταξιούχων του Δημοσίου από τα Μετοχικά Ταμεία (ΜΤΠΥ, ΜΤΑ κλπ.) αγγίζει τα 1166.… Διαβάστε τη συνέχεια »

A.S
A.S
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Νοεμβρίου 2015 20:43

Να μου επιτρεψεις μια μικρη διορθωση. Η δαπανη του Π/Υ για τις συνταξεις του Δημοσιου αποτελει περιπου το 22 με 23% της συνολικης συνταξιοδοτικης δαπανης. (6.3 περιπου δις εναντι συνολου περιπου 28 δις για το 2015.)

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Νοεμβρίου 2015 22:43

Κρατώ κάποιες επιφυλάξεις για την ορθότητα του δημοσιεύματος και αυτό γιατί τα στοιχεία που παρουσιάζει (αριθμός συνταξιούχων, μέσος όρος σύνταξης κ.λ.) είναι με στοιχεία του Μαΐου 2015. Επίσης δεν αναφέρει ότι στον Μ.Ο. σύνταξης που γράφει είναι χωρίς να έχει αφαιρεθεί ο φόρος και η κράτηση για την περίθαλψη. Θα μπορούσε ας πούμε να αναφέρει ότι 13.659 υπήκοοι άλλων χωρών λαμβάνουν σύνταξη από το ελληνικό κράτος (Αλβανοί 3.518, Βούλγαροι 3.138, Τούρκοι 1.089 κ.α.) και να παρουσιάσει ένα άρθρο για αυτό το θέμα (αλλά δεν πουλάει αυτό την δεδομένη στιγμή). Επιπλέον κάπου μπερδεύει τα επικουρικά όπου χρηματοδοτούνται από το κράτος σε σχέση με τα μετοχικά ταμεία που είναι από εισφορές των μετόχων. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γλιτώσουμε από τις περικοπές, και ότι δεν θα μειωθούν οι συντάξεις μας αλλά περιμένω κάποια αξιόπιστα στοιχεία ώστε να μπορέσω να βγάλω τα ακριβή μου συμπεράσματα. Όσο για την σύσκεψη δεν έχω αυτή την στιγμή κάποια πληροφόρηση σχετικά με τα αποτελέσματα της. Εκτίμηση από συζήτηση με συνάδελφο πριν λίγες μέρες που γνωρίζει καλά τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
11 Νοεμβρίου 2015 10:26

G.G.
για την επιμήκυνση του χρόνου απονομής του εφάπαξ, θεωρώ ότι αν αλλάξει η νομοθεσία θα προσομοιάζει σε αυτή του ΤΑΛΣ που λέει:
“Το εφάπαξ βοήθημα είναι καταβλητέο εντός εξαμήνου (6αμήνου) από της υποβολής στο Ταμείο των προβλεπομένων δικαιολογητικών από τον δικαιούχο. Επιτρέπεται η υπέρβαση του εξαμήνου στις περιπτώσεις κατά τις οποίες τα χρηματικά διαθέσιμα του Ταμείου δεν επαρκούν για την καταβολή του βοηθήματος εντός της προθεσμίας αυτής.”
http://www.hcg.gr/node/8008

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
11 Νοεμβρίου 2015 14:10

Φίλε G.G. ορθολογιστική η ανάλυσή σου για το άρθρο. Σίγουρα υπάρχουν “κενά” κατανόησης όμως το πρόβαλα επειδή κάπου πάει να “δέσει” με το σκεπτικό του Αχιλλέα στην εκτίμηση του ύψους των μειώσεων από τυχόν νέα αναπροσαρμογή των συντάξεων. Ως προς το ύψος των εφάπαξ από το 2016 και μετά, σίγουρα η αναλογιστική μελέτη θα είναι ένας “μπούσουλας” που θα δείξει αν μπορεί το ταμείο να καλύπτει το ύψος των σημερινών ποσών ή απαιτείται κάποια αναπροσαρμογή προς τα κάτω μέσω νέου τύπου υπολογισμού (το παρόδοξο θα είναι κάποιοι να λαμβάνουν συμπληρωματικό εφάπαξ και κάποιοι να λαμβάνουν κομμένο εφάπαξ λιγότερο και από το αρχικό εκείνων που τώρα παίρνουν το συμπληρωματικό!!!!)….ελπίζω το καλύτερο για όλους μας…. Για να λέμε τα πράγματα “σταράτα”, το μόνο που θα μπλόκαρε τους θεμελιωμένους ε.ε. συναδέλφους (οι άλλοι ήδη μπλοκάρονται από τη νέα νομοθεσία) για να μην φεύγουν από το στράτευμα είναι ο “φόβος” να μην πάρουν αξιοπρεπή σύνταξη!!! Η θέσπιση ηλικιακών κριτηρίων (σε συνδυασμό με τα χρόνια υπηρεσίας) για την καταβολή σύνταξης θα μπορούσε να ήταν ένα… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
10 Νοεμβρίου 2015 08:38

Σύμφωνα με το προσχέδιο του προϋπολογισμού 2016,
περίπου στο 4% αναμένεται η μείωση των συντάξεων.

http://www.capital.gr/oikonomia/3079247/-xaratsi-546-euro-stous-suntaxiouxous-tou-dimosiou

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  aero
10 Νοεμβρίου 2015 13:40

Αγαπητέ συνάδελφε aero ,πολύ καλό για να είναι αληθινό. Μακάρι να συμβεί αυτό , αλλά μάλλον το βλέπω δύσκολο. Με δεδομένη την κατάσταση των ταμείων και αυτών που διαρρέουν , εκτιμώ ειδικά για στρατιωτικούς και σώματα ασφαλείας , πάλι θα βρούνε τρόπους για μεγαλύτερες περικοπές. Δεν είναι τυχαία η αναφορά για όρια ηλικίας -εισφορές -ποσοστό αναπλήρωσης. Ηλικιακά είμαστε οι μικρότεροι χωρίς να λαμβάνεται υπ όψιν ο χρόνος κατάταξης ,δεν τους κάθονται καλά τα διπλά χρόνια και τέλος το ποσοστό αναπλήρωσης , που βέβαια τώρα έχει εξαϋλωθεί . Μακάρι να κάνω λάθος και να επαληθευθεί το άρθρο του capital .

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  nikos 60
10 Νοεμβρίου 2015 14:56

Το σχέδιο πάντος πέτυχε. Φτάσαμε σε σημείο να μας κόβουν ενα 4% και θα λέμε και ευχαριστώ στο τέλος.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  G.G.
10 Νοεμβρίου 2015 15:24

Ακριβώς όπως τα λες. Εφαρμόζουν την μέθοδο του σαλαμιού , σιγά-σιγά μέχρι να φθάσουμε την ελάχιστη εγγυημένη των 360 ?? ευρώ και να λέμε ευχαριστώ !!!!!

spyros
spyros
10 Νοεμβρίου 2015 00:38

Μάλλον αγαπητοί Συνάδελφοι, κατά πρώτο λόγο οι κύριοι έχουν χάσει τη Μπάλα και κατά δεύτερο, οι Θεσμικοί μας
ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΥΠΝΟ ΒΑΘΥ.
Μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά. Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι μας από το αραλίκι των καναπέδων.
Μήπως έμαθε κανείς από το προηγούμενο μεσοπρόθεσμο που αντί για μειώσεις 100.000.000 ευρώ που προέβλεπε, μας κόψανε 200.000.000 και πλέον?
Νομίζω είχε γίνει παραδεκτό ότι μας κόψανε παραπάνω από τα προβλεπόμενα.Που πήγανε ?? Οι θεσμικοί τι κάνανε??
Απαιτήσανε να ενημερωθούμε το γιατί και το που πήγανε τα επι πλέον??
Συσκέψεις επί συσκέψεων με Σταικούρα και ΓΛΚ.
ΜΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ.

nikos 60
nikos 60
10 Νοεμβρίου 2015 00:05

Αγαπητέ Αχιλλέα συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση-εκτίμηση που κάνεις για τις επερχόμενες μειώσεις των συντάξεων (ανεξάρτητα αν ο ΥΕΘΑ υποστήριζε ότι δεν θα μειωθούν) . Όπως έχω αναφερθεί σε προηγούμενη επικοινωνία , το θέμα ηλικιακών κριτηρίων με προβληματίζει ιδιαίτερα γιατί χρησιμοποιείται συνεχώς από τους “ειδικούς-σοφούς” σαν εργαλείο περικοπής.
Πως μπορεί όμως να διαχωρίσει κάποιος έναν στρατιωτικό που έφυγε 52 ετών με αίτησή του , από κάποιον άλλο που αποστράτευσε η υπηρεσία στην ίδια ηλικία ?? Οι εισφορές που κατέβαλαν και οι δυο δεν είναι ίδιες ?? Φυσικά δεν σου ζητώ να απαντήσεις εσύ για τις αλχημείες των “σοφών” απλά θέλω να μου πεις αν γνωρίζεις , οι εισφορές που καταβάλουμε συμπεριλαμβάνουν και τα πλασματικά χρόνια ?? Διότι αν δεν τα καλύπτουν και με τον επανυπολογισμό της σύνταξης αφαιρεθούν , τότε αυτόματα καταργούνται με αποτέλεσμα να ανατρέπεται αναδρομικά το ισχύον ασφαλιστικό καθεστώς κάτι που λογικά είναι αντισυνταγματικό όπως και οι προηγούμενες περικοπές.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  nikos 60
10 Νοεμβρίου 2015 14:19

Διάβασε από τις FAQ την παράγραφο 4.2 όσο αφορά τους πλασματικούς χρόνους.
http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/
Φυσικά αυτό προβλέπεται από την νομοθεσία και το βλέπω λίγο δύσκολο να πούνε ότι καταργώ τα πλασματικά για όλους πριν τον 10/1990 γιατί δεν καταβλήθηκαν εισφορές.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  G.G.
10 Νοεμβρίου 2015 14:58

Ευχαριστώ πολύ φίλε GG .Απλά ανησυχώ γιατί παρ όλο που αναφέρεται σαφώς στον νόμο , δεν το έχουν σε τίποτε να το κάνουν μια και μέχρι τώρα υπάρχει σωρεία αντισυνταγματικών διατάξεων που έχουν εφαρμόσει .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
10 Νοεμβρίου 2015 18:29

Νίκο,

το πιο “προχω” σενάριο που είπε κάπως ακατέργαστα ο “υπουργός” είναι να θεσπιστούν για όλους (όταν έλεγε όλους εννοούσε όλους?) τα 40 έτη μεικτής υπηρεσίας με ηλικιακό όριο τα 58 για τους ένστολους….(εκεί θα αρχίσουν τα “πέναλτυ” και όσα “πιάσεις”…).

Βέβαια, ο Αχιλλέας εκτιμάει ότι θα πάρει θετική τροπή η κατάργηση των ηλικιακών “πέναλτυ” παλαιότερων μνημονίων εφόσον προκύψει αλλαγή του ποσοστού αναπλήρωσης με αποτέλεσμα μεσοσταθμικά μειώσεις των 50-100 ευρώ για το 2016 για τους πάνω από τα 1000 ευρώ καθαρή κύρια σύνταξη (αν δεν γίνουν περικοπές επιδομάτων των ε.ε. που θα μας επηρεάσουν έμμεσα).

Δες όμως και το άρθρο στην Capital λίγο παραπάνω…κάπως βοηθάει στην κατανόηση….

Πάντως, ένα είναι το σίγουρο, ότι πάλι πάμε να αδικηθούμε έπειτα από την ανεκπλήρωτη δικαίωση του ΣτΕ….στα πλαίσια του “τυφλού” κοινωνικού αυτοματισμού!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Νοεμβρίου 2015 19:11

Φίλε johnny B ,τα 58 έτη σε εμάς είναι πραγματική υπηρεσία 40 ετών όπως όλοι γνωρίζουμε ,γι’αυτό ανησυχώ βλέποντας συναδέλφους από την ίδια σειρά να έχουν σήμερα 36 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας και να μην τους αποστρατεύουν,Δηλαδή 40 πραγματικά και 5 εκστρατείας. Προσωπικά δεν μου αρέσει αυτή η εξέλιξη και μακάρι να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις. Όσο αφορά την απόφαση του ΣΤΕ να είσαι σίγουρος ότι πάλι κάτι θα βρούνε ώστε να την πνίξουν .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Νοεμβρίου 2015 14:37

Όπως τα λες, Νίκο. Δεν θα διαφωνήσω.

Τα 40 χρόνια υπηρεσία στα 58 έτη που αναφέρθηκε ως “ανεκτός εξορθολογισμός” για τους στρατιωτικούς, έχει νόημα αν είναι ΜΟΝΟ πραγματικά αλλιώς με τα “μεικτά” θα δημιουργηθεί “κενό” 5 ετών που αυτό μπορεί να ερμηνευτεί με διάφορους τρόπους (κατάργηση 5 πολεμικών, φεύγεις και δεν παίρνεις τίποτα περιμένοντας να γίνεις 58 κλπ).

Άλλο ένα πρόβλημα είναι τα “επικίνδυνα & ανθυγιεινά” (π.χ. τα πτητικά κλπ), θα περικοπούν? θα μπουν ηλικιακά κριτήρια? επειδή κάποιος θα πει “εντάξει, μου κόβουν τα 5 πολεμικά αλλά έχω Χ πτητικά εξάμηνα και βγαίνω με πλήρη”…τότε τι θα ισχύει?)

Σύντομα θα μάθουμε που το πάνε….υπομονή!!!

spyros
spyros
9 Νοεμβρίου 2015 13:37

Μάλλον αγαπητοί Συνάδελφοι, κατά πρώτο λόγο οι κύριοι έχουν χάσει τη Μπάλα και κατά δεύτερο, οι Θεσμικοί μας
ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΥΠΝΟ ΒΑΘΥ.
Μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά. Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι μας από το αραλίκι των καναπέδων.
Μήπως έμαθε κανείς από το προηγούμενο μεσοπρόθεσμο που αντί για μειώσεις 100.000.000 ευρώ που προέβλεπε, μας κόψανε 200.000.000 και πλέον?
Νομίζω είχε γίνει παραδεκτό ότι μας κόψανε παραπάνω από τα προβλεπόμενα.Που πήγανε ?? Οι θεσμικοί τι κάνανε??
Απαιτήσανε να ενημερωθούμε το γιατί και το που πήγανε τα επι πλέον??
Συσκέψεις επί συσκέψεων με Σταικούρα και ΓΛΚ.
ΜΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ.

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  spyros
10 Νοεμβρίου 2015 12:11

Όχι απλά μας δουλεύουν, αλλά το κάνουν και πολύ οργανωμένα και ύπουλα! Με κίνδυνο να θεωρηθεί ότι πολιτικολογώ, δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι έχουμε μπει στο στόχαστρο της συγκεκριμένης κυβέρνησης οσον αφορα τα συνταξιοδοτικα μας και για έναν ακόμη λόγο : δεν ανήκουμε και ας μην κρυβομαστε πίσω από το δάχτυλο μας στη συντριπτική μας πλειοψηφία τουλαχιστον στο πελατειακο της χώρο…παιδιά είμαστε αναλωσιμοι και οι συντάξεις μας φαντάζουν (αδίκως βέβαια) “λαχταριστος μεζές” στα μάτια της…
Υ.Γ. αν όντως νομίζετε πως πολιτικολογώ και δεν περιγραφών μια πραγματικότητα παρακαλώ να διαγράψτε το σχόλιο μου, σέβομαι απολύτως το σαϊτ που μας ενημερώνει…

Nick F.
Nick F.
9 Νοεμβρίου 2015 10:46

Αυτό δεν μπόρεσα να το καταλάβω:

“Αφού λύσαμε όλα τα σοβαρά προβλήματα του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, καλούμαστε για ακόμη μια φορά να διαχειριστούμε αποφάσεις και διαταγές που βασίστηκαν στην …λογική “αφού δεν μπορούμε να κάνουμε έργο ας δείξουμε ότι …κάτι κάνουμε”! Και κάπως έτσι βρέθηκαν και …οι Άγιοι στο μπράτσο των στρατιωτικών μας!”

http://www.onalert.gr/stories/soson-kyrie-to-strato-sou-kai-nomiko-zitima-prokyptei-gia-toys-agious/46046

Μένω στη διαπίστωση:

“Δυστυχώς η οικονομική κρίση συνέπεσε με ηγεσίες που δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και το ΄ριξαν στην “διακόσμηση” των στολών.”

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Nick F.
9 Νοεμβρίου 2015 12:55

Nick F.
Ειδικά με την διαπίστωση .
Θα συμφωνήσω απόλυτα.!!!!

S. Stefanos
S. Stefanos
9 Νοεμβρίου 2015 19:36

++1 και εγω

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Nick F.
10 Νοεμβρίου 2015 09:50

Ευτυχώς που τους “Αγίους” τους βάζουν στο μπράτσο,
διότι ….
http://www.kathimerini.gr/837935/sketch/epikairothta/politikh/skitso-toy-andrea-petroylakh-081115

PANOS B.
PANOS B.
9 Νοεμβρίου 2015 02:32

ΦΙΛΕ johnny Β. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΠΕ 58 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ Η ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε.Ε? ΕΑΝ ΘΕΩΡΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ(ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ) ΤΟ 58 ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ? ΕΑΝ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙΣ, ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε.Ε ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ 58 ΕΤΗ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ 13η ΑΥΣΤΟΥΣΤΟΥ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ Π.Χ ΤΟ 1983, 1984. Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ. ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.(ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ 58 ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS B.
9 Νοεμβρίου 2015 10:06

Δες αυτό το σχόλιο περί “ανεκτού εξορθολογισμού”: Τα “είδαμε όλα” και λίγα νομίζω ότι αποκάλυψε, επειδή “έπαιζε άμυνα” στην εύστοχη κατ’ εμένα “λεκτική επίθεση” του πρώην συναδέλφου…. http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-105/#comment-21591 Ειδικά, για τους στρατιωτικούς, λέει, ότι τους όρισαν το 58 έτος ηλικίας με 40 έτη συντάξιμα (!!!) ως “ανεκτό” εξορθολογισμό για να μην υπάρχουν 45άρηδες και 50άρηδες συνταξιούχοι!!!!! Θυμίζω ότι αυτά τα έλεγε σε έναν ήδη συνταξιούχο συνάδελφο στα πλαίσια των επερχόμενων περικοπών και δεν απαντούσε σε ε.ε. συνάδελφο που ήθελε να αποστρατευτεί. Μιλούσε για “πρόωρες” συνταξιοδοτήσεις με αφορμή τον συνάδελφο με 28 χρόνια υπηρεσίας (παλιός ασφαλισμένος)…..εδώ φαίνεται για άλλη μια φορά το πως αντιμετωπίζουν (τσουβαλιάζουν) σε έναν γενικότερο κοινωνικό αυτοματισμό τους “ευνοημένους” νεαρούς στρατιωτικούς συνταξιούχους! Από την άλλη, σε επίπεδο ΥΠΕΘΑ γίνονται κάποιες “έγγραφες” προσπάθειες τροποποίηση του Άρθρου 1 παρ. 10α του ν. 4024/11(ΦΕΚ Α΄226 ) για να απαλύνουν (αν τα καταφέρουν) κατά τη γνώμη μου, τις συνέπειες των επερχόμενων περικοπών: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-105/#comment-21589 Συνταξιοδοτική Προστασία σε Απόστρατους μέχρι την Συμπλήρωση του 55 Έτους Ηλικίας Στέλνεται από τον κ. ΥΕΘΑ προς ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ/… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  PANOS B.
9 Νοεμβρίου 2015 11:24

Αγαπητέ συνάδελφε PANOS B όπως αναφέρει και ο φίλος johnny B μας έχουν τσουβαλιάσει εδώ και χρόνια αν θυμηθούμε τις μειώσεις κάτω των 60 στη συνέχεια κάτω των 55 .Ποιος στρατιωτικός αποστρατευόταν στα 60 πλην ΑΓΕΕΘΑ ?? Επίσης μόλις συμπλήρωνε κάποιος 35 πραγματικά αποστρατευόταν αυτεπάγγελτα ευδοκίμως τερματίσας. Προσωπικά πιστεύω με δεδομένο το αντιμιλιταριστικό στοιχείο που χρόνια τώρα καλλιεργείται ,ότι πάλι θα είμαστε θύματα νέων μειώσεων με συμφωνία του υπόλοιπου κοινωνικού συνόλου σαν συνέπεια του κοινωνικού αυτοματισμού .

nikos 60
nikos 60
8 Νοεμβρίου 2015 20:59

Παρακολουθώ συνεχώς τα σχόλια συναδέλφων και ενημερώνομαι για τα θέματα που μας απασχολούν τα οποία είναι ιδιαίτερα καυτά.
Οφείλουμε όλοι μας κατά την γνώμη μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αγαπητό συνάδελφο Αχιλλέα για την αξιέπαινη προσπάθεια που συνεχώς καταβάλλει. Διάβασα σχόλιο του συναδέλφου johnny B και επειδή συμφωνώ με τα περισσότερα που αναφέρει , διότι με την απλή λογική και με δεδομένο τις προηγούμενες καταστάσεις και την αντιμετώπιση των στρατιωτικών και των σωμάτων ασφαλείας , δεν περιμένω από ΥΕΘΑ ή οποιονδήποτε άλλον δίκαιη αντιμετώπιση προς την πλευρά μας. Είχα γράψει πριν 2-3 μήνες ότι στο μνημόνιο του 2012 , είχε υπογραφεί η προσαρμογή μισθών-συντάξεων με αντίστοιχους της Ανατολικής Ευρώπης .Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος ούτε να αγχώσω συναδέλφους ,διότι και εμένα αυτό το θέμα με αφορά άμεσα. Όμως όταν ακούμε πάλι ηλικιακά κριτήρια- επανυπολογισμό συντάξεων με αναπλήρωση 55-60% τι πρέπει να περιμένουμε ?? Προσωπική μου γνώμη ….Είμαστε μόνιμα στο στόχαστρο, δυστυχώς ενεργοποιώντας τον κοινωνικό αυτοματισμό και με μια άθλια προπαγάνδα εναντίον μας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
8 Νοεμβρίου 2015 21:42

Νίκο, και εγώ διαβάζω τα σχόλια σου και άλλων “ανησυχούντων” αποστράτων και πραγματικά, δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα φθίνουν όλες οι αξίες/αρχές και απαξιώνεται ζήλος, κόπος και εργασία ετών στα πλαίσια των ΕΔ όπου πλέον θεωρούμαστε “ευνοημένοι” νεαροί συνταξιούχοι….πόση υποκρισία! Αυτό που επαναλαμβάνω στα ε.ε. στελέχη των ΕΔ.: Ας το διπλό-σκεφτούν πριν υποβάλουν την αίτηση αποστρατείας (άσχετα το πότε έχουν θεμελιώσει). Τα πράγματα δεν είναι ίδια με πέρσυ (που υπήρχε τουλάχιστον μια “νότα” αισιοδοξίας ότι “πάμε κάπου”). Εδώ δεν ξέρουμε αν τα 35(+) μεικτά που έχουμε θα μας φτάσουν με τους καινούργιους νόμους ή θεωρηθούμε και εμείς “πρόωρες συντάξεις” με τις αντίστοιχες επιπτώσεις αν τελικά ισχύσουν για τους απόστρατους (ανεξάρτητα το πότε έφυγαν) ηλικιακό όριο 58 έτη με 40 χρόνια εργασίας (όπως το έθεσε ξεκάθαρα αρμόδιος υπουργός σε πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή χωρίς να το έχει “πάρει πίσω” ακόμα…). Υπάρχει και η πιθανότητα να δοθεί υπό ορισμένες συνθήκες, η δυνατότητα επιστροφής σε κατάσταση ε.ε. αλλά για μένα πέρα από το οικονομικό-ανθρωπιστικό θέμα, εδώ υπάρχει και θέμα “ηθικής τάξης”. (Εγώ δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Νοεμβρίου 2015 22:35

Αγαπητέ συνάδελφε johnny B ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο θέμα επιστροφής σε κατάσταση ε.ε. , εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα ακόμη και αν δεν άφηναν καθόλου σύνταξη , σε αυτή την περίπτωση τίθεται θέμα αξιοπρέπειας-ηθικής τάξης και άλλων παραγόντων που μερικοί δήθεν δημοκράτες δεν είναι ικανοί να αντιληφθούν γιατί απλά δεν είχαν ποτέ αρχές -αξίες -ήθος-ιδανικά.Δεν θα κατηγορήσω ποτέ συνάδελφο που ενδεχομένως το κάνει ,γιατί δεν γνωρίζω τις ανάγκες του. Δεν μιλάω από θέση ισχύος ,το κύριο εισόδημά μου είναι η σύνταξη ,αλλά προτιμώ να ψάξω κάτι άλλο με ρίσκο ενδεχομένως παρά να τους κάνω την χάρη. Πάντως πιστεύω ότι αυτό δεν πρόκειται να το κάνουν. Αυτό που αναφέρεις και εσύ και αφορά ηλικιακά κριτήρια ,το φοβόμουν , όταν συνάδελφοι μου ,σειρά μου ίδιας ειδικότητας δεν αποστρατεύτηκαν ενώ συμπλήρωσαν 35 πραγματικά χρόνια. Τότε πλέον άρχισα να ανησυχώ πολύ για το μέλλον των συντάξεών μας. Συνειρμικά σκεπτόμενος θυμήθηκα τις απαιτήσεις των “φίλων δανειστών” για διακοπή σύνταξης για τους κάτω των 55 ετών. Δηλαδή με λίγα λόγια το σχέδιό τους προχωράει… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
6 Νοεμβρίου 2015 19:14

Καλή η προσέγγιση σου Αχιλλέα, αλλά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τις αλλαγές στο νέο μισθολόγιο και κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει την αναπροσαρμογή – μείωση των συντάξεων ώστε μετά στο ύψος που θα έχει διαμορφωθεί να επιβληθεί η ανάλογη αναπλήρωση.

Takis
Takis
Απάντηση σε  G.G.
6 Νοεμβρίου 2015 20:36

Πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου, αυτό το έχουμε ξεχάσει.
Άρα το τελικό αποτέλεσμα θα είναι δυσμενέστερο από το σενάριο του Αχιλλέα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
7 Νοεμβρίου 2015 01:39

Κύριοι, θα πρέπει όλοι σας να ανατρέξετε στα σχόλια του Αυγ-Σεπτ.15 όπου εκεί θα δείτε ότι εγώ και ίσως 1-2 ακόμα σχολιαστές, με επιμονή “ανοίγαμε διάλογο” για το οξύ πρόβλημα των επερχόμενων μειώσεων των συντάξεων μέσω του νέου ασφαλιστικού (δεν συζητάω το νέο φορολογικό που θα ακολουθήσει), όταν τότε όλοι συζητούσαν για τα “ψίχουλα” του 6% υπέρ υγείας ως μείζον θέμα!!! Αυτά που λέει ο Αχιλλέας “συγκροτημένα” (και μπράβο του) σήμερα, τα “έσκαβα” ένα-ένα και ρωτούσα συνεχώς αν τα γνωρίζατε και σε πιο βάθος για να τα διασταυρώσουμε έστω πληροφοριακά (μέσω ενός “Δεκαλόγου Ράδιου Αρβύλα”) και αυτό που καλά μας λέει σήμερα ο G.G. για τις έμμεσες μειώσεις στις συντάξεις από την εφαρμογή νέου μισθολογίου το 2016, τα έλεγα “χαλαρά” πριν μήνες (βρείτε τα – δείτε τα) Γκρίνιαζε τότε κανένας? Ουδείς….μόνο πικρόχολα σχόλια λάμβανα! Για μένα κύριοι ήταν και είναι ένα το πρόβλημα στην χώρα…. αυτή (από τον Ιαν.15 και μετά) η κυβέρνηση του αλαλούμ και της αναξιοπιστίας! (τελεία και παύλα). Κάποιοι με έβρισκαν “αγχωμένο” τον Αύγουστο και μου πρότειναν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Νοεμβρίου 2015 16:41

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑΚΤΙΚΑ…..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΜΦΩΝΩ 100%

Στέργιος Πολυχρονής
Στέργιος Πολυχρονής
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Νοεμβρίου 2015 16:53

Johnny B.
Χαιρετίζω το σχόλιο σου. ΣΥΜΦΩΝΩ 100%!!!!!!!!!

G.G.
G.G.
Contributor
7 Νοεμβρίου 2015 19:59

Φίλε Johnny
Εξέθεσες ότι ακριβώς συμβαίνει εύστοχα και ξεκάθαρα μέσα σε λίγες γραμμές.

Κ.Ι.
Κ.Ι.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Νοεμβρίου 2015 22:27

Johnny B. Διαβάζω όλα τα σχόλια συναδέλφων και φυσικά και τα δικά σου. Σε αντίθεση με τους παραπάνω συναδέλφους θα κάνω τον ”συνήγορο του διαβόλου” επισημαίνοντας τα παρακάτω αρνητικά σημεία κατά την γνώμη μου. 1. Επικεντρώνεσαι μόνιμα και με πεσιμισμό σε όλα τα αρνητικά συμβαίνοντα καθημερινά και όχι μόνο τα συνταξιοδοτικά μας. Ψάξε και θα τα βρεις ! Δημιουργείς έτσι υπέρμετρο άγχος και ανασφάλεια σε κάποιους συναδέλφους για πράγματα που μπορεί να συμβούν, μπορεί όμως και ΟΧΙ !! 2. Χρησιμοποιείς πολλές φορές την λέξη ΕΓΩ με ότι συνεπάγεται και σημαίνει αυτό. Ψάξε και θα το βρεις! 3. Δεν απάντησες ποτέ (ή αν απάντησες δεν το έχω βρει) σε απλά καθημερινά ερωτήματα συναδέλφων για συνταξιοδοτικά θέματα, παρά μόνο εάν ρωτάει κάποιος για το τι θα γίνει μελλοντικά τον ” παίρνεις από τα μούτρα”. Ψάξε και θα το βρεις! 4. Σαν να βρίσκεται σε ένα Blog ”ελευθέρων ηθών” γράφεις :”…δεν συμφωνώ και τρελαίνομαι να βλέπω τη χώρα στα χέρια άσχετων λαϊκιστών, δεν νιώθω ασφαλής ούτε και για τα κυριαρχικά μας δικαιώματα…” Αυτά… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κ.Ι.
7 Νοεμβρίου 2015 23:59

Και γιατί αφού θέλεις μόνο απάντηση από τον Johnny δεν εγραφες μόνο το τηλέφωνο σου να σε πάρει να τα πείτε ιδιαιτέρως ??

jimbrav
jimbrav
Απάντηση σε  Κ.Ι.
8 Νοεμβρίου 2015 07:46

1000% μαζί σου…..Η λογική του Johnny B δεν οδηγεί πουθενά, η ζωή είναι ένας διαρκείς αγώνας ! Χρόνια πολλά για την σημερινή ημέρα !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κ.Ι.
8 Νοεμβρίου 2015 20:43

Συνάδελφε Κ.Ι., ψάξε τα πράγματα μόνος σου και για όλα θα βρεις τις απαντήσεις σου, δεν θέλω να στηθούν “λαϊκά δικαστήρια” εδώ μέσα (της ΠΑ ήσουν? δεν το συμβολίζεις). Αν σου φαίνομαι πεσιμιστής βρες άλλους αισιόδοξους εκφραστές που σου ταιριάζουν καλύτερα. Για μένα τα πράγματα έχουν όπως τα πιστεύω και ευχαριστώ το site του Αχιλλέα που με περίσσεια δημοκρατικότητα αποδέχεται τα πάσης φύσεως σχόλια. Δεν με εκφράζουν εκείνα τα σχόλια που περιορίζονται απλά στο πόσα εφάπαξ θα πάρουμε τον άλλο μήνα και μόνο. Λέω την λέξη “Εγώ” (ίσως πολλές φορές? ίσως) επειδή θέλω να εκφραστώ προσωπικά με αίσθηση της ευθύνης των λεγομένων μου. Μην με παρεξηγείς, δεν θέλω να βγάλω “εγωισμό”, δεν μου “πάει”…. Τα περί “ελευθέρων ηθών”….να τα αναφέρεις στο “Τμήμα Ηθών” του site, το Μνημόνιο ΙΙΙ που μας αφορά συνταξιοδοτικά δεν το υπέγραψα “Εγώ” αλλά οι κυβέρνηση αυτή. Όλοι έχουν τις ευθύνες τους για την κατάσταση της χώρας (από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα) αλλά όταν βγαίνει κάποιος “παρθενογέννητος” τον Ιαν.15 και προβάλλει “ανατρεπτικές εναλλακτικές πορείες πλεύσης” καλά… Διαβάστε τη συνέχεια »

K.I.
K.I.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Νοεμβρίου 2015 22:59

Johnny B. Τα παραπάνω λεγόμενα σου τα διάβασα πολύ προσεκτικά και σου παραθέτω τα εξής : 1. Ζήτησα απάντηση μόνο από σένα γιατί τα θέματα που έθιξα ήταν επί προσωπικού, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ήθελες ούτε εσύ να απαντήσει άλλος για σένα. (είτε θετικά, είτε αρνητικά) 2. Συνεχίζεις το ίδιο βιολί και δέχεσαι μόνο απόψεις που συμφωνούν μαζί σου. Γράφεις ”δες πως σου το λέει ο ΓΙΑΝΝΗΣ….” και λίγο παρακάτω ”Πίστευε ότι θέλεις jimbrav…” 3. Ρωτάς αν ανήκω στην ΠΑ. Δηλαδή στο μυαλό σου για να διαμορφώσεις γνώμη για την άποψη του απέναντι σου παίζει ρόλο αν ανήκει ή όχι στην ΠΑ ?? !!! Πιστεύεις ότι μπορείς να το αιτιολογήσεις?? Σε διαφορετική χώρα ζει και ξεχωριστά προβλήματα αντιμετωπίζει κάθε κλάδος ?? 4. Η προσωπική μου άποψη για τα συνταξιοδοτικά μας θέματα μπορεί να είναι πιο αρνητική από σένα ή να μην είναι. Δεν έχω όμως κανένα δικαίωμα να γράφω υποθέσεις και σενάρια δικά μου (ιδίως όταν είναι όλα αρνητικά) που δεν βασίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία, αλλά σε δημοσιεύματα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Νοεμβρίου 2015 00:46

Ας το σταματήσουμε στην τριτολογία μας συνάδελφε K.I. (δεν υπονοούσα τίποτα κακό για την προέλευσή σου, απλώς είχες και έχεις το εικονίδιο “γενικού τύπου”), Ας πούμε: “συμφωνούμε ότι διαφωνούμε”. Δεν χρειάζεται να χαλάσουμε τις καρδιές μας… Τίποτα άλλωστε δεν θα αλλάξει επί της ουσίας την κατάσταση των πραγμάτων από μια συμφωνία ή μια διαφωνία μας. Δεν θέλω να δημιουργήσω καμιά εντύπωση ούτε να υποτιμήσω το σκεπτικό σου. Απλώς, νομίζω ότι έχουμε άλλη ιδεολογική προσέγγιση της κατάστασης. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ 1. Με την παρ.6 δηλώνεις ότι ξέρεις τι επιθυμεί η πλειοψηφία των συναδέλφων? Πώς? 2. Από τη στιγμή που ο ίδιος ο Αχιλλέας ανεβάζει επίσημο/κεντρικό σχόλιο για τις εκτιμήσεις του νέου συνταξιοδοτικού (κατά καιρούς) σημαίνει ότι δεν είμαστε “εκτός ύλης” όσοι γράφουμε ανάλογα σχόλια ούτε θα πρέπει να μας “αποβάλει” από το site επειδή εσύ το θες (Τμήμα Ηθών). 3. Το site αυτό είναι “ζωντανό” (περιλαμβάνει τόσο την τρέχουσα ειδησιογραφία όσο και την τρέχουσα αλληλοενημέρωση των συναδέλφων για π.χ. εφάπαξ, συντάξεις κλπ) και έχει γνώμονα τον αλληλοσεβασμό και της ελευθερίας της έκφρασης (αυτά… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κ.Ι.
Κ.Ι.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Νοεμβρίου 2015 15:17

1. Δεν έγραψα ποτέ ότι πρέπει να σε αποβάλλει ο Αχιλλέας όπως λες…Θεέ και Κύριε…!!

2. Μην μπλέκεις τον Αχιλλέα και τους άλλους συναδέλφους με τα δικά σου ”μπουμπούκια” … τραγούδια προσωπικές αφιερώσεις στο youtube.

3. Είσαι τελικά τα δικά σου …δικά σου και όλων των άλλων μόνο δικά σου !

4. Κάνε ότι σε φωτίσει ο θεός …δεν πρόκειται να ασχοληθώ ποτέ ξανά μαζί σου…έχεις τον λόγο μου.

5. Δεν με νοιάζει και ούτε θέλω να ξέρω αν είσαι με την κυβέρνηση ή όχι …δεν αφορά το site αυτό !!!

6. ”Καληνύχτα”

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Νοεμβρίου 2015 18:53

Την καληνύχτα μου K.I. (τελικά είσαι της ΠΑ ή όχι?), εγώ πάντως θα διαβάζω όσα γράφεις επειδή το βρίσκω ενδιαφέρον να ενημερώνομαι με τις εξελίξεις ακόμα και με ανθρώπους που έχω διαφωνήσει σε κάποια θέματα. Να ‘σαι καλά αλλά αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν τα εξής: 1. Σαν να βρίσκεται σε ένα Blog ”ελευθέρων ηθών”… 2. Εάν εφαρμόσουμε αυτό που κάνεις εσύ (σχεδόν καθημερινά) θα πρέπει ο Αχιλλέας να φτιάξει ένα ακόμη site για να ”απλώνουμε” μόνο τις προσωπικές μας απόψεις. 3. Η πλειοψηφία των συναδέλφων που μπαίνουν στο site θέλουν να ενημερωθούν για συνταξιοδοτικά θέματα (επί του πρακτικού) και όχι για να δούνε την πρόοδο ή όχι της κάθε κυβέρνησης. Υπάρχουν άλλοι ιστοχώροι για αυτό. 4. …δεν αφορά το site αυτό !!! 5. …να πάμε αύριο να κάνουμε την διαθήκη μας και να παραγγείλουμε φέρετρο από μαόνι !! 6. ….να απαντήσει (αν το θέλει) ΜΟΝΟ ο Johnny B 7. ….γιατί τα θέματα που έθιξα ήταν επί προσωπικού 8. Είσαι τελικά τα δικά σου …δικά σου και όλων των… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dp
Dp
29 Οκτωβρίου 2015 19:47

“Οι πληροφορίες αναφέρουν πως όλοι οι κάτοχοι ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. θα πληρώσουν 450 ευρω ανεξαιρέτως το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
Οι κάτοχοι από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ. Συζητείται να υπάρξει μία έκπτωση στα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω…” ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα 29-10-2015

Κατάλαβες Γιαννάκη;

Για να ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να έχεις στην κατοχή σου αυτοκίνητο 2.000 cc πρέπει να καταβάλεις στο κράτος πέντε βασικούς μισθούς (δεν λαμβάνουμε υπόψιν ασφάλεια, ΚΤΕΟ, καύσιμα, συντήρηση κλπ που θέλεις άλλους 5 κατώτατους μισθούς!!!!!!)

Πλήρης αναλγησία, έχουν “σαλτάρει” οι άνθρωποι…..

Ααααα, και σκέφτονται, λέει, ότι όποιος “τολμήσει” να αποσύρει το αυτοκίνητο ΘΑ ΠΛΕΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ 450 €…. Παλεύουν για να το τεκμηριώσουν νομικά…..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
29 Οκτωβρίου 2015 21:52

ΛΕΩ ΤΩΡΑ…

Αν το έχεις σε ακινησία από πέρσυ? θα πληρώσεις πάλι τέλη ακινησίας?…. αναδρομικά?

Κάτι ακόμα, το δικό μου είναι στα 1998cc (όχι 1996!!!) και θα είμαι στον 11ο χρόνο το 2016, “κύριε υπουργέ μου….και εγώ (!!!) θα πληρώσω 1800 ευρώ τέλη?”

“κύριε υπουργέ μου, πληρώνω πάντα εμπρόθεσμα την εφορία μου χωρίς να χρωστάω, το αυτοκίνητό μου αυτό το πανάκριβο κατά εσάς (!!!) είναι σε ακινησία πλέον αλλά σκέπτομαι, λέω, να το χρησιμοποιήσω επειδή είναι γενικά σε καλή κατάσταση…κύριε υπουργέ μου, μην με κάνεις να το ξεφορτωθώ όσο-όσο, το έχω για καμάρι, λυπήσου με…. ” (τώρα σώθηκα!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Οκτωβρίου 2015 23:21

ΕΠΙΣΗΣ…. “κύριε υπουργέ μου, ξέρουμε ότι είστε πολυάσχολος αυτές τις μέρες αλλά εμείς οι απόστρατοι γνωρίζουμε την φιλευσπλαχνία σας και την αγωνία σας για μας γι’ αυτό θα ήθελα εκ μέρους των αποστράτων της ένδοξης Αεροπορίας μας (βεβαίως, βεβαίως), να μας δείξετε έστω μια φορά την ηπιότητά σας ή πείτε το όπως νομίζετε…π.χ. εξορθολογισμό, εξομάλυνση κλπ” “θα ήθελα να εξαιρέσετε για φέτος τουλάχιστον από τις αναμενόμενες περικοπές των συντάξεων τους ταλαιπωρημένους οικονομικά απόστρατους που μπορεί να βγάζουν αθροιστικά 1000+ ευρώ καθαρά κατά μέσο όρο και μεικτά ίσως πάνω από 2000+ αλλά είναι τα θύματα μιας ζωής!!! δείτε το από μόνος σας, κύριε υπουργέ μου, πόσο ωραία τα γράφει ο κος ΥΕΘΑ στην τελευταία επιστολή του!!! Ας μην πω και εγώ τα περί ΣτΕ που ενάντια στη κρίση των σοφών μας δανειστών…. ζητούν να επιστραφούν χρήματα? Άκουσον, άκουσον κύριε υπουργέ!!! εμείς οι πονηρεμένοι πλούσιοι νεανίσκοι συνταξιούχοι να τολμάμε να ζητάμε επιστροφή χρημάτων και μάλιστα από το 2012!!!!!” “Κάντε μας λοιπόν μια φορά τα στραβά μάτια και φέτος δείτε λιγάκι τις πενιχρές… Διαβάστε τη συνέχεια »

S. Stefanos
S. Stefanos
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Οκτωβρίου 2015 12:01

“Μα εγώ δε ζω γονατιστός ,
είμαι της γερακίνας γιος.

Τι κι αν μ’ ανοίγουνε πληγές
εγώ αντέχω τις φωτιές.

Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις…”

Johnny B.
Johnny B.
28 Οκτωβρίου 2015 19:50

Kαταργείται η 35ετία στο Δημόσιο http://www.capital.gr/oikonomia/3076237/katargeitai-i-35etia-sto-dimosio Με κοινή υπουργική απόφαση των Κατρούγκαλου – Χουλιαράκη δεν θα μπορούν οι δημόσιοι υπάλληλοι να βγουν στη σύνταξη με 35 χρόνια ασφάλισης ανεξαρτήτως ηλικίας. (Υπάρχει και το σχετικό ΦΕΚ) ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Με κοινή υπουργική απόφαση των Γ. Κατρούγκαλου και Γ. Χουλιαράκη η οποία δημοσιεύθηκε χθες στην εφημερίδα της κυβερνήσεως, ορίζεται ότι οι ασφαλισμένοι του δημοσίου και πριν από το 1983 δεν θα μπορούν πλέον να συνταξιοδοτηθούν με 35 ή 37 χρόνια ασφαλιστικού βίου, χωρίς όριο ηλικίας Για την κατηγορία αυτή των ασφαλισμένων ως ισχύον την 18η Αυγούστου 2015 όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης, θεωρείται το 58ο ή το 55ο έτος (τρίτεκνες). Όπως δήλωσε ο πρώην υπουργός Εργασίας, καταργούνται τα τριάντα πέντε χρόνια για σύνταξη, ενώ εξήγησε πως όσοι είχαν 35 έτη υπηρεσίας έως τον Αύγουστο και δεν έφυγαν, τώρα θα πρέπει, για να φύγουν, να συμπληρώσουν ηλικιακό όριο από 58,5 και άνω. ΣΧΟΛΙΟ Για τους στρατιωτικούς “φαίνεται” ότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση προς το παρόν (δεν άλλαξαν τα κριτήρια αποστρατείας δηλαδή). Προσωπικά επιφυλάσσομαι με τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Οκτωβρίου 2015 21:22

Στο παρακάτω το σχετικό ΦΕΚ
http://www.tanea.gr/files/1/2015/10/27/georgakis.pdf

PS
PS
28 Οκτωβρίου 2015 13:18

Καλημέρα και Χρόνια πολλά σε όλους μας και εύχομαι ποτέ να μην ξεχάσουμε αυτή την ηρωική ημέρα.Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, χθες ο κ. Nick F πιστεύω πως εκφράσθηκε δυσμενώς για την ΣΤΥΑ. Η αξιοθαύμαστη δομή της Σχολής, είναι τέτοια, που όλα τα στελέχοι είναι αξιόλαγα που παρέχουν στους δόκιμους, άρτια τεχνική και παράλληλα στρατιωτική εκπαίδευση. Οσο για την παρέλαση, έτσι αποφάσισε η Διοίκηση της Σχολής για να βγούνε και δεν πέφτει σε κανέναν μας λόγο. Τι θα θέλατε να κουβαλάει στην πλάτη ο καθένας από ένα Α/ΦΟΣ, δεν τα βλέπετε πετούν.Είμαι πλέον απόστρατος και θα ήθελα να συγχαρώ, όσους υπηρετούν στην ΣΤΥΑ και όσους υπηρέτησαν μέχρι σήμερα. Να μην ξεχνάμε όλοι μας, πως κάθε χρονιά περιμέναμε να έρθει στο συνεργείο μας, ένας νέος τεχνικός από την ΣΤΥΑ. Αυτό λέει πολλά. Την παρέμβαση μου την θεώρησα για ευνόητους λόγους σκόπιμη και να μην θεωρηθεί από κανέναν πως κάνω διαχωρισμό προέλευσης τεχνικών. Τώρα μίλησα μόνο για την ΣΤΥΑ. Όλα τα στελέχοι της Π.Α είναι εξ’ ίσου ικανά,… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  PS
28 Οκτωβρίου 2015 16:45

Χρόνια Πολλά και από εμένα PS.

Δεν εκφράστηκα δυσμενώς για τη ΣΤΥΑ, αντίθετα!

Η στρατιωτική εκπαίδευση στη ΣΤΥΑ δεν είναι το κύριο αντικείμενό της ώστε να συνθέτει διμοιρία επιδείξεων τέτοιου είδους.

Υπάρχουν άριστοι χειριστές φορητών όπλων εντός των ΕΔ που μπορούν να κάνουν τέτοιου είδους επιδείξεις και για το μέγεθος της χώρας μας, φτάνουν και αρκούν….

Οι μαθητές της ΣΤΥΑ θα μπορούσαν να εντυπωσιάσουν το κοινό με τις γνώσεις και τις ικανότητές του στον τομέα της αεροπορικής τεχνολογίας και αυτό θα περίμενα από μια τέτοια επαγγελματικά προσανατολισμένη στρατιωτική σχολή.

Δεν περιμένω ούτε να κάνουν τους Εύζωνους, ούτε τους ΟΙΚάδες, ούτε κολπάκια με τον φορητό οπλισμό…που είναι οι πεζικάριοι δηλαδή?

Μήπως όλα γίνονται για την αυτοπροβολή κάποιων ανωτάτων που είχαν κάποτε αυτή τη μπατζίδικη ιδέα χωρίς ουσιαστικό όφελος προβολής για την ΠΑ γενικότερα? Αναρωτιέμαι….

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Οκτωβρίου 2015 11:36

Καλημέρα και χρόνια πολλά στο Ελληνικό Έθνος.Πριν αρκετά χρόνια,όταν βεβήλωναν εκκλησίες,έσπαζαν αγάλματα και προτομές ηρώων όπως του Κολοκοτρώνη ,του Παύλου Μελά και αλλοίωναν την ιστορία μας,όλοι μας αδιαφορούσαμε και το μόνο που μας ενδιέφερε ήταν η κάρτα στο Α.Τ.Μ. στις 30 κάθε μήνα.Και φυσικά λοιδορούσαμε αυτούς που μιλούσαν για την οργανωμένη σε βάρος μας επίθεση.Τώρα που η τσεπούλα του νεοταξίτη αστούλη θίχτηκε ,θυμηθήκαμε το ΟΧΙ του Ιωάννη Μεταξά που από κομπλεξικούς διανοούμενους και πολιτικούς και αυτό αποτέλεσε σημείο διαστρέβλωσης της Ελληνικής ιστορίας.

nikos
nikos
28 Οκτωβρίου 2015 09:43

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ “ΟΧΙ” ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ “ΝΑΙ” ΑΠΟ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΝΕΚΟΥΣ.
ΤΟ “ΟΧΙ” ΤΟΥ ’40 ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ .
“ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ”

nikos
nikos
28 Οκτωβρίου 2015 09:39

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ “ΟΧΙ” ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ “ΝΑΙ” ΑΠΟ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΝΕΚΟΥΣ.
ΤΟ “ΟΧΙ” ΤΟΥ ’40 ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ .
“ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ”