Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 32 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

4.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ανδρέας Α.Ε.Α.
Ανδρέας Α.Ε.Α.
29 Μαρτίου 2019 15:01

Μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί τα ποσά που αναφέρονται στην φορολογική μου δήλωση αυτόματα δεν συμφωνούν ποτέ με αυτά που έχω πάρει εγώ στο χέρι?
δλδ : Άθροισμα καθαρών ποσών μισθών (στη δήλωση):17.390, φόρος: 2.230, Εισφορά αλληλ.:155
Εγώ λοιπόν άθροισα τα ποσά που μου κατέθεταν στη τράπεζα κάθε μήνα και είναι 16.600

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ηλιας
Ηλιας
29 Μαρτίου 2019 14:32

Εχουν κάνει ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ στο taxinet το ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΣΟ όπως πέρσι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
29 Μαρτίου 2019 14:19

Εξαίρεση από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/249818/eidika-misthologia-anadromika-eksairoyntai-apo-tin-eidiki-eisfora-allileggyis?m=1

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
29 Μαρτίου 2019 16:10

Μεχρι στιγμής ειναι μέσα 401€

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
29 Μαρτίου 2019 14:17

Τα εφάπαξ χρηματικά ποσά που λάβαμε βάσει των διατάξεων των άρθρων 10-15 ν.4575/2018 στην δήλωση Ε1 είναι καταχωρημένα τον κωδ. 619, ενώ στο βιβλίο οδηγιών της ΑΑΔΕ αναφέρονται τον κωδ. 617 (σελ. 58-59).

[..Κωδικοί 657-658 ή 617-618 Ανάλογα με το αν υπάρχει ηλεκτρονική πληροφόρηση, συμπληρώνονται τα εισοδήματα που απαλλάσσονται του φόρου και της ειδικής εισφοράς και εμφανίζεται πίνακας στον οποίο αναλύονται ανάλογα με την προέλευσή τους..]

https://www.aade.gr/sites/default/files/2019-03/%CE%A6%CE%95%CE%A6%CE%A0%202019_v3.pdf

Αν τα είχαν περάσει στον 617 τουλάχιστον δεν θα υπολογίζονταν στην ειδική εισφορά.
Επίσης οι τόκοι από Eurobank, δεν έχουν περαστεί ακόμα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Μαρτίου 2019 15:07

Γιάννη έχεις δίκιο, στο βιβλίο οδηγιών τα ποσά αναφέρονται στον κωδικό 617 ενώ στην εφαρμογή του taxis έχουν καταχωρηθεί στον κωδικό 619. Το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται για λάθος στο βιβλίο οδηγιών γιατί στην εγκύκλιο που καθορίζει τους κωδικούς στους οποίους θα αναγράφονται τα διάφορα εισοδήματα, για τα ποσά του Ν4575/2018 ορίζονται οι κωδικοί 659-660 ή 619-620 (βλ. σελ. 36-38 στην εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΙΖΓ46ΜΠ3Ζ-09Η?inline=true ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Μαρτίου 2019 15:35

Ίσως είχαν το παρακάτω στο μυαλό τους.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44186

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
29 Μαρτίου 2019 12:47

Οριστικά καθώς φαίνεται τα αναδρομικά στον κωδικό 619 του Ε1 που σημαίνει, την υπαγωγή τους σε κράτηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης και ότι θα προσμετρηθούν για τα διάφορα κοινωνικά επιδόματα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
29 Μαρτίου 2019 11:09

Συμπληρώνοντας το Ε1, στον τελικό πίνακα πριν την οριστική υποβολή, γράφει στο τέλος χωρίς κωδικό: “ποσό εισφοράς” 218,11€, και μετά αναφέρει το τελικό χρεωστικό. Το ποσό εισφοράς έχει σχέση με τα αναδρομικά;
Επίσης, ενώ τα αναδρομικά είναι γραμμένα στον κωδικό 619 περ. 4΄ του πίνακα 6, ο φόρος που αναλογεί στα αναδρομικά αναφέρεται σε εισοδήματα της περ. 3′ ( Μη εισαχθέντα μερίσματα πλοιοκτητριών εταιρειών που δεν φορολογούνται με τον ν…./2019 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;), του ίδιου πίνακα. Επισημαίνω ότι τα ποσά είναι σωστά.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Χρήστος
29 Μαρτίου 2019 11:19

Τα αναδρομικά υπολογίζονται μαζί με τα άλλα εισοδήματα για την επιβολή της εισφοράς.
Αυτό με τον κωδικό που είναι ο φόρος σε όλους αυτό γράφει αλλά δεν παίζει κανένα ρόλο, απλά προκειμένου να φτιάξουν άλλο κωδικό τα έβαλαν σε αυτόν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
29 Μαρτίου 2019 12:23

Χρήστο στον φετινό πίνακα 6 έχει προστεθεί νέος κωδικός, ο 649 , που τον έβαλαν τρίτο στον πίνακα και οι υπόλοιποι αναριθμήθηκαν ανάλογα. Ο 649 είναι κάτι τελείως πρόσφατο γιατί ενώ φαίνεται στην εφαρμογή υποβολής του Ε1 δεν υπάρχει ούτε στο βιβλίο οδηγιών με ημερομηνία έκδοσης 28/3/2019 (βλ. https://www.aade.gr/sites/default/files/2019-03/ΦΕΦΠ%202019_v3.pdf ) ούτε και στο κενό έντυπο Ε1 του TAXIS. Ο κωδικός 619 που ήταν στο αα 3 αναριθμήθηκε σε 4 αλλά δεν άλλαξε η παραπομπή του κωδικού 613. Ο Γιάννης έχει δίκιο, το ποσό που φαίνεται στον κωδικό 613 είναι ο φόρος που έχει παρακρατηθεί για το ποσό των «αναδρομικών» που φαίνεται στον 619.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Χρήστος
29 Μαρτίου 2019 13:40

Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Μ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Μ
29 Μαρτίου 2019 00:18

ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ TAXIS ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ Ε1 ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ……ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 400 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ…….ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΠΕΙ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Dani
Dani
28 Μαρτίου 2019 23:16

Άνοιξε η εφαρμογή της ΑΑΔΕ για την υποβολή των φετινών φορολογικών δηλώσεων. Ίσως είναι πολύ νωρίς ακόμη για υποβολή, αλλά μπορεί ο καθένας από εμάς να δει τα ποσά που του έχουν προσυμπληρωθεί στην φορολογική δήλωση καθώς και τα αναλυτικά ποσά των “εργοδοτών” (ΕΦΚΑ, ΥΕΘΑ αναδρομικα, Μετοχικά ταμεία, ΟΠΕΚΑ κλπ)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Dani
28 Μαρτίου 2019 23:49

Συχνές ερωτήσεις και οδηγίες για το Ε1
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44176

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dani
29 Μαρτίου 2019 00:29

Ναι, Dani, το είδαμε.

Αυτό που μένει να διευκρινιστεί (κυρίως “πειραματικά”, γιατί από τις Ενώσεις δεν μάθαμε κάτι νεότερο) είναι το αν τελικά θα προσμετρηθούν (ή όχι) ως οικογενειακό εισόδημα τα “αναδρομικά” του 2018 (που αυτομάτως θα επιφέρουν τις ανάλογες συνέπειες στα επιδόματα τέκνων, ενοικίων κλπ σε ορισμένους συναδέλφους).

‘Πειραματικά” εννοώ, αν κάποιος έχει ήδη “τερματίσει” (ή όταν “τερματίσει”) το έντυπο Ε1 “δοκιμαστικά/προσωρινά”, θα ήθελα να μάθω αν του τα προσμετρά ως εισόδημα στην αναλυτική σελίδα πριν την οριστικοποίηση.

Αυτά…και άλλα πολλά!

ΥΓ: Φυσικά όλοι αναμένουμε να δούμε (πριν οριστικοποιήσουμε τη δήλωσή μας) αν και εφόσον υπάρξουν εντός προθεσμίας υποβολής κάποιες τροποποιήσεις των ποσών των “αναδρομικών” -σε μερίδα συναδέλφων σίγουρα αναμένονται- και αν αυτές ενσωματωθούν αυτόματα με τις όποιες μειώσεις ή/και αυξήσεις, Αλλιώς, σε περίπτωση που προκύψουν αλλαγές αργότερα μέσα στο έτος (μετά την προθεσμία των δηλώσεων) θα απαιτηθούν βεβαίως τροποποιητικές δηλώσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Μαρτίου 2019 11:32

Στην εκκαθάριση του Ε1 αυτό δεν θα μπορείς να το διαπιστώσεις, αφού είναι αφορολόγητα και δεν θα συμπεριληφθούν στο φορολογητέο, παρά μόνο για την επιβολή της εισφοράς.
Θα αναγράφονται στο εκκαθαριστικό στον πίνακα Δ1 σαν αφορολόγητα ποσά, και φυσικά όταν κάποιος υποβάλει π.χ. το Α21 σε αυτό θα προσμετρηθούν (σύμφωνα με τα έως τώρα ισχύοντα) εκτός και με διάταξη τα εξαιρέσουν (όπως και για τις άλλες παροχές).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Μαρτίου 2019 12:16

Ευχαριστώ για την διευκρίνιση.
Βέβαια το Α21 θα επαναπροσδιοριστεί αυτόματα μετά την υποβολή της φετινής φορολογικής δήλωσης και δεν θα υποβληθεί από εμάς για δεύτερη φορά εκτός και αν αλλάξουν τα δεδομένα των τέκνων ή των γονέων (όπως μας ενημέρωσαν). Άρα όσο περνάει ο καιρός και δεν υπάρχουν νέα, τόσο το μοιραίο είναι αναπόφευκτο με τα επιδόματα!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
26 Μαρτίου 2019 12:30

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ
Παράταση ενός μηνός πρόκειται να δοθεί, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ,
στην προθεσμία υποβολής των δηλώσεων “πόθεν έσχες”,
η οποία λήγει κανονικά την 31η Μαρτίου 2019.
πηγή: http://makthes.gr/pros-paratasi-oi-diloseis-pothen-esches-208176

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
26 Μαρτίου 2019 22:47

Κατατέθηκε η τροπολογία για την παράταση
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44135

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  aero
27 Μαρτίου 2019 12:06

Τι είναι αυτό πάλι? Αφορά απόστρατους?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
27 Μαρτίου 2019 12:11

Για τους ε.ε. και τους απόστρατους που έφυγαν πέρυσι και φέτος.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
27 Μαρτίου 2019 12:51

Σταύρο οι υπόχρεοι φαίνονται εδώ https://www.pothen.gr/pothen/main/docs/folder1/file5-katalogos.pdf . Δεν αφορά ε.ε και απόστρατους των Ε.Δ εκτός από πολύ συγκεκριμένες θέσεις (βλ. σελίδα 2). Αφορά όμως όλους τους συναδέλφους των Σ.Α.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
27 Μαρτίου 2019 15:59

Σε οτι αφορά τις ΕΔ, νόμος 3213/03, αρθρο 1, παρ. ια, κα, κγ
https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/173

ΣΩΜΑ:
Στρατός
S.K.
S.K.
18 Μαρτίου 2019 18:55

Στον κωδικό 351 του πίνακα 4Α στην 1η σελίδα του εντύπου Ε1, μπορούμε να αναγράψουμε το ποσό που μας κρατήθηκε μέσω μισθοδοσίας έτους 2018, για την αναγνώριση της μάχιμης 5ετίας; Αφορά εξαγορά χρόνου ασφάλισης … Επίσης αν στον ίδιο κωδικό μπορούμε να συμπεριλάβουμε και τις κρατήσεις για την αναγνώριση προϋπηρεσίας στο ΕΛΟΑΑ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  S.K.
18 Μαρτίου 2019 22:03
S.K.
S.K.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Μαρτίου 2019 09:58

Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
14 Μαρτίου 2019 09:39

Καλημερα σε ολους!Παρακολουθω τις δημοσιευσεις στο site και ιφειλω να πω ότι δινει σημαντικη βοηθεια στους συναδερφους (εν ενεργεια και εν αποστρατεία) ! Τωρα αν κάποιος συναδερφος μπορεί να με βοηθησει θα ηταν ευτυχες! Η κόρη μου σπουδαζει στην Κυπρο απο το Σεπτεμβριο 2018 και ταυτοχρονα εργαζεται περιστασιακα στον ελευθερο χρόνο της εκεί για να συμπληρώσει το εισόδημα της. Δεν εχει καθόλου περουσιακά στοιχεία και όυτε φαινεται να παίρνει κάποιο εισόδημα εκτός απο ενα λογαριασμό που της εχω ανοιξει σε ελληνικη τράπεζα (του οποίου είμαι συνδικαιούχος) για να της καταθετω κάθε μήνα χρήματα. Γνωρίζετε αν πρέπει να υποβάλλει ξεχωριστη δήλωση ή μπορω να την συμπεριλάβω στη δική μου ως προστατευόμενο μέλος? Πρέπει να δηλωθεί η εργασία της αν και το ποσό είναι σχετικά μικρό? Θα εκτιμούσα κάθε δυνατη βοήθεια! Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
14 Μαρτίου 2019 12:51

Τα χρήματα που παίρνει είναι μαύρα ή από νόμιμη δηλωμένη εργασία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Μαρτίου 2019 16:22

Απο οτι ξερω ειναι νομιμη εργασια απλως δεν ξερω το καθεστως εργασίας που εχει!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
15 Μαρτίου 2019 10:12
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  kostastam
15 Μαρτίου 2019 12:36

Ευχαριστω πολυ kostastam για το αρθρο! Απ’ οτι φαινεται θα εξαρτηθει πως ειναι δηλωμενη η εργασια της!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
12 Μαρτίου 2019 15:36

Καλημέρα!Θα ήθελα παρακαλώ πολύ αν κάποιος συνάδελφος ξέρει να μου απαντήσειτο εξής:
Ο γιος μου είναι σπουδαστής σε ΑΣΕΙ,φέτος θα κάνει φορολογική δήλωση μόνος του ή θα συνεχίσω να τον δηλώνω προστατευόμενο.Να σημειώσω οτι κάθε μήνα εισπράτει το ποσό των 142€.Ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
12 Μαρτίου 2019 19:15

Το παιδί έχει δικό του εισόδημα και θα πρέπει υποβάλει φορολογική δήλωση. Αφού το εισόδημα του δεν υπερβαίνει τα 3000€ θα τον δηλώσεις και προστατευόμενο μέλος. Διάβασε την ενότητα 5. ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΥΖΥΓΩΝ – ΑΝΗΛΙΚΩΝ – ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΓΑΜΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ στην σελ. 12 εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-04/Οδηγίες%202017%20v.1.pdf.
Η ελάχιστη αντικειμενική δαπάνη για άγαμο είναι 3000€ και είναι αφορολόγητη αλλά υπάρχει υποχρέωση προσκόμισης αποδείξεων (ηλεκτρονικών) ποσού ίσου με 300€ που θα δηλώσει στον κωδικό 049.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
12 Μαρτίου 2019 20:05

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Να ρωτήσω, αν γνωρίζετε, σαν κατοικία θα δηλώσει ότι τον φιλοξενώ εγώ γιατί έτσι και αλλιώς μένει σε μένα όταν έχει έξοδο.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
12 Μαρτίου 2019 21:21

Ναι, θα δηλώσει φιλοξενούμενος από εσένα και εσύ θα τον δηλώσεις στον πίνακα 8 σαν προστατευόμενο μέλος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Μαρτίου 2019 09:42

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας.Πάντα άμεσοι και αξιόπιστοι.Καλή συνέχεια!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
4 Μαρτίου 2019 14:00

Παρακαλώ γνωρίζετε άν το ΒΟΕΑ (το πήρε το 2019) δηλώνεται στην δήλωση του παιδιού φέτος ή του χρόνου ? ,αν ναι σε ποιο κωδικό . Δεν έχουν δώσει κάποιο παραστατικό από το ταμείο ή θα φαίνεται στην δήλωση που θα κάνει ώς εισόδημα?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
4 Μαρτίου 2019 14:36

Αφού η είσπραξη του ποσού έγινε το 2019 θα δηλωθεί στην φορολογική δήλωση που θα κάνει του χρόνου για το φορολογικό έτος 2019. Αν δεν αλλάξει κάτι στο έντυπο Ε1 μέχρι τότε, το ποσό δηλώνεται στον κωδικό 781. Το μετοχικό ταμείο θα στείλει βεβαίωση για φορολογική χρήση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Μαρτίου 2019 08:46

Σε ευχαριστώ πολύ GEORGIOSP.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
25 Φεβρουαρίου 2019 18:26

Έχω αποστρατευθη στις 31-12-2015.ξέρετε αν θα πρεπη να ξαναυποβαλλω πόθεν έσχες για τα έτη 2015 2016 που είχα ξανακάνω τα έτη 2016 2017.Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Νικος
Νικος
23 Φεβρουαρίου 2019 18:48

Το εφάπαξ ποσό που πήραμε ξέρουμε σε πιο κωδικό θα μπει και αν θα επηρεάζει το επίδομα τέκνων πχ κωδικός 659 το επηρεάζει;
Αν γίνει ξεχωριστή δήλωση τι γίνεται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Νικος
24 Φεβρουαρίου 2019 00:51

Στον 781 και δεν επηρεάζει κανένα επίδομα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Φεβρουαρίου 2019 01:18

Γιάννη έχω την εντύπωση ότι ο Νίκος μιλάει για τα χρήματα που πήραμε τον 12/2018 και όχι το εφάπαξ. Σε αυτή την περίπτωση σωστά αναφέρει τον κωδικό 659 δες και το σχόλιο του G.G. εδώ https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-31/#comment-73297

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
24 Φεβρουαρίου 2019 08:54

Σωστά μιλάω για το εφάπαξ ποσό αναδρομικών αν μπει στους κώδ 659 η 619 επηρεάζει το επίδομα τέκνων; Υποθέτω ότι θα το βάλουν εκεί που θα χάνουμε τα επιδόματα.
Αύριο πάω σε λογιστή για να ενημερωθώ για ξεχωριστή δηλωση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Νικος
24 Φεβρουαρίου 2019 11:56

Νίκο τα ποσά που καταχωρούνται στον κωδικό 659-660 (ή 619-620) προστίθενται στο ετήσιο εισόδημα και επηρεάζουν το επίδομα τέκνων . Σύμφωνα με τον οδηγό της ΑΑΔΕ για την περίπτωση χωριστών δηλώσεων δεν επηρεάζεται η χορήγηση των επιδομάτων από την υποβολή χωριστών δηλώσεων Φ.Ε από τους συζύγους. Βλ ερώτημα 4 εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2019-02/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ%20ΓΙΑ%20ΧΩΡΙΣΤΕΣ%20ΔΗΛΩΣΕΙΣ.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
24 Φεβρουαρίου 2019 15:28

Έχεις δίκιο, απλά μπέρδεψα τα εφάπαξ. Τι ακριβώς εννοεί η ερώτηση 4 σχετικά με τα επιδόματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Φεβρουαρίου 2019 16:06

Τα επιδόματα χορηγούνται με βάση το οικογενειακό εισόδημα. Ακόμα και αν οι σύζυγοι κάνουν χωριστή δήλωση, για να υπολογιστεί το δικαίωμα για λήψη του επιδόματος και το δικαιούμενο ποσό θα αθροίζονται όλα τα εισοδήματα της οικογένειας. Δεν έχει λοιπόν νόημα η υποβολή χωριστής δήλωσης για τον λόγο αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία