Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 30 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

3.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Νικος
Νικος
22 Δεκεμβρίου 2018 13:28

Όταν λέει η βεβαίωση αφορά το έτος 2016 θα κάνουμε τροποποιητικη στη δήλωση που κάναμε το 2017 για το εισόδημα του 2016?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Νικος
22 Δεκεμβρίου 2018 13:46

Σωστά είναι εισοδήματα του 2016.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
19 Δεκεμβρίου 2018 00:43

GEORGIOSP
ευχαριστώ για την βοήθεια της ηλεκτρονικης τροποποιητικης δηλωσης ετους 2016….αλλά όπως είπα και στην αρχή για μένα είναι 3 ετη αναδρομικων που πρεπει να υποβαλλω τροποποιητικές….με την βοήθειά σας ολοκληρωσα την τροποποιητικη ετους 2016….για το 2015 πως θα το κάνω και επίσης για το 2014 που γίνεται στην εφορία χειρόγραφα δεν μου εξηγήσατε….αν δεν σας κανει κόπο πείτε μου και για αυτες τις 2 να με γλυτώσετε απο 40€ ακόμη….σας ευχαριστώ και πάλι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
19 Δεκεμβρίου 2018 03:19

Ζητω συγνώμη αλλά τωρα πριν λίγο είδα το mail σας Κ.Καρασσαβίδη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2018 20:13

Καλησπέρα σας!Χθες με ενημέρωσε η λογίστριά μου οτι θα πρέπει να υποβάλλουμε συμπληρωματικές δηλώσεις για τα έτη 2014-2015-2016 λόγω αναδρομικών.Για το 2014 θα υποβληθεί χειρόγραφη στις ΔΟΥ και οι άλλες 2 ηλεκτρονικά και έχουμε χρονικό περιθώριο εως τέλος 2018 να τις υποβάλλουμε χωρίς πρόστιμο….ειδάλλως πρόστιμο 100€ για το κάθε έτος…..Επειδή μου ζήτησε 20€ για την καθε μία αίτηση μήπως υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει να τις κάνω μόνος μου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2018 21:02

Η λογίστρια θεώρησε δεδομένο ότι θα ισχύσει η ίδια διαδικασία που ίσχυσε για τα αναδρομικά του Ν4307/2014. Στην περίπτωση του εφάπαξ ποσού του Ν4575/2018 όμως γίνεται ξεκάθαρο, με την παρ. 2 του άρθρου 2 της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/7Σ53Η-2ΩΥ?inline=true ότι « Ως χρόνος κτήσης του ως άνω ποσού θεωρείται το φορολογικό έτος 2018, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ.4 του άρθρου 8 του ν.4172/2013» οπότε δεν θα χρειαστεί να κάνουμε τροποποιητικές δηλώσεις για τα προηγούμενα έτη. Το ποσό θα δηλωθεί στην δήλωση που θα κάνουμε το 2019, για το φορολογικό έτος 2018, και έχει ήδη παρακρατηθεί φόρος 20% με τον οποίο εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση σύμφωνα με το άρθρο 86 του Ν4582/2018. Το μόνο που δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα είναι ο κωδικός που θα δηλωθεί το ποσό στο Ε1 από τον οποίο εξαρτάται η πρόσθετη επιβάρυνση της εισφοράς αλληλεγγύης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Δεκεμβρίου 2018 21:13

Μήπως εννοεί τα προηγούμενα αναδρομικά μαζί με αυτά που αφορούσαν τον ΕΟΠΥΥ? Αν εννοεί αυτά που μπήκαν τώρα, μάλλον πρέπει να αλλάξει λογίστρια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Δεκεμβρίου 2018 21:26

Εάν στις βεβαιώσεις αποδοχών που εκδόθηκαν το 2018, είχες αναδρομικές αποδοχές που έλαβες το 2017 (και αφορούν το 2014-15-16), τότε θα πρέπει να υποβληθούν έως τέλος του 2018 χωρίς να σου επιβληθεί κάποιο πρόστιμο.
Αν διαπιστώσεις ότι υπάρχουν αναδρομικά στις βεβαιώσεις, να επανέλθεις με ερώτημα για να βοηθήσουμε να γλιτώσεις τα 60 €, είναι απλή η διαδικασία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Δεκεμβρίου 2018 22:13

Τελικά τί να κάνω;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Δεκεμβρίου 2018 22:33

Σε περίπτωση που γίνει αυτοτελής φορολόγηση θα υπάρξουν προβλήματα με τον υπολογισμό της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης καθώς γίνετε με βάση προοδευτική κλίμακα, καθώς και σε επιδόματα του ΟΠΕΚΑ (Α21), το στεγαστικό επίδομα φοιτητών,επίδομα θέρμανσης,και γενικά όσα επιδόματα εξαρτούν την έγκρισή τους από το ύψος του εισοδήματος.
Κάτι που ενδεχομένως να οδηγήσει και σε ενδικοφανής προσφυγές, δεν νομίζω ότι είναι και τόσο απλό θέμα, πιστεύω ότι αναφέρεται στην παράγραφο 5 της ΠΟΛ.1083/2018.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2018 23:30

@ ΣΩΤΗΡΗΣ
Σίγουρα δεν πρόκειται για αναδρομικά του Ν4307/2012.
Σίγουρα δεν πρόκειται για το εφάπαξ ποσό που πήρες πριν από λίγες ημέρες.
Κοίταξε την ετήσια βεβαίωση αποδοχών που πήρες από την υπηρεσία σου το 2018 για τα εισοδήματα του 2017. Αν εκτός από τις κανονικές αποδοχές δεν υπάρχουν καταχωρημένες αποδοχές άλλων ετών, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Αν υπάρχει καταχώρηση αναδρομικών για τα έτη 2014-15-16, σε ξεχωριστές γραμμές, θα πρέπει να υποβληθούν τροποποιητικές για τα έτη αυτά έως τέλος του 2018 όπως σου είπε ο G.G. και η λογίστρια σου. Μόνο αν διαβάσεις την βεβαίωση αποδοχών και δεις τι ακριβώς γράφει θα μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Δεκεμβρίου 2018 23:34

GEORGIOSP Καλησπέρα!Μόλις είδα την βεβαίωση αποδοχών που εκδόθηκε το 2018 και αφορά συντάξεις που καταβλήθηκαν απο 1/1/2017 εώς 31/12/2017….και έχει σε 3 ξεχωριστές γραμμές αναδρομικά κύριας σύνταξης 2014-15-16…χωρίς να θυμάμαι οτι τα πήρα τα λεφτά….τέλοσπάντων….άρα χρειάζεται να υποβάλλω τροποποιητικές;Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος να το κάνω μόνος μου;έχω τρελαθεί γιατί το σύνολο των αναδρομικών που υποτίθεται οτι πήρα είναι 120€ ….ε μην δώσω τα 60€ στην λογίστρια έτσι νταβατζιλίκι….δεν έχω και λεφτά…αν κάποιος γνωρίζει το σύστημα ας ζητήσει τα στοιχεία μου απο τον Κο.Αχιλλέα να έρθουμε σε προσωπική επικοινωνία για να με βοηθήσει να τις κάνω μόνος μου….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
18 Δεκεμβρίου 2018 02:10

Καλημέρα Σωτήρη. Τελικά είχε δίκιο η λογίστρια σου ότι θα πρέπει να κάνεις τροποποιητικές δηλώσεις. Θα έπρεπε βέβαια να στο έχει πει από τότε που είδε την βεβαίωση αποδοχών και υπέβαλε την δήλωση του 2018 για τα εισοδήματα του 2017. Για αρχή θα πρέπει να κατεβάσεις το κενό έντυπο Ε1 του φορολογικού έτους 2014 από εδώ https://www.aade.gr/polites/katalogos-entypon . Θα τυπώσεις δύο αντίγραφα του εντύπου και ένα αντίγραφο της βεβαίωσης αποδοχών του 2017 (αυτή που εκδόθηκε το 2018). Θα συμπληρώσεις τα στοιχεία σου και τους κωδικούς 303 (καθαρό ποσό), 313 (ποσά φόρου που αναλογούν) και 315 (ποσά φόρου που παρακρατήθηκαν) με τα ποσά που αντιστοιχούν στο 2014. Κάνε το ίδιο και για τα φορολογικά έτη 2015 και 2016. Όλα μαζί θα τα υποβάλεις στο αρμόδιο τμήμα της ΔΟΥ που ανήκεις. Γνωρίζω ότι κανονικά τα αναδρομικά για τα έτη 2015 και 2016 υποβάλλονται ηλεκτρονικά και όχι χειρόγραφα. Υπάρχει όμως περίπτωση να δεχτούν να τα πάρουν. Πριν από λίγες ημέρες, συνάδελφος που είχε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Δεκεμβρίου 2018 03:25

GEORGIOSP καλημέρα…καταρχήν ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση…λοιπόν….πατώντας αρχικά στο link που μου είπες για να κατεβάσω το κενό έντυπο Ε1 2014,επάνω γράφει φορολογικό έτος 2017 και απο κάτω ποσά που αποκτήθηκαν απο 1/1/2017 εώς 31/12/2017…..οπότε δεν νομίζω να είναι το κενό έντυπο Ε1 του έτους 2014 αλλά του 2017….εκτός αν εννοούσες να συμπληρώσω σε αυτό τα ποσά που ναί μεν αποκτήθηκαν το έτος 2017 αλλά αφορούν αναδρομικά του έτους 2014 που δεν ξέρω πώς θα καταλάβουν στην ΔΟΥ μιάς και δεν βλέπω πού θα το αναγράφω στην δήλωση….είμαι λίγο σκράπας στα φορολογικά και γι’αυτό ζήτησα προσωπική επικοινωνία έστω μέσω facebook για να στέλνω φωτογραφίες με βελάκια στις ερωτήσεις μου ώστε να μπορείς να με βοηθήσεις….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Δεκεμβρίου 2018 09:15

GEORGIOSP
Καλημερα….χθες απαντησα ολοκληρο κειμενο και τελικα δεν το βλεπω εδω….δεν ξερω πως εγινε…λοιπον θα σε παρακκαλεσω να ερθουμε σε προσωπικη επικοινωνια για 5 λεπτα να σε ρωτησω 2 λεπτομεριες και θα το καταφερω να το κανω.Μονος δεν μπορω γιατι προσπαθηησα χθες και αντιμετωπισα προβλημα….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 10:58

@ ΓΙΑΝΝΗΣ α. Η ΠΟΛ.1083/2018 αναφέρεται σε περιπτώσεις εντελώς αντίθετες από την είσπραξη αναδρομικών αποδοχών ή στην συγκεκριμένη περίπτωση του εφάπαξ ποσού. Η 1083/2018 αφορά ποσά τα οποία έχουν εισπραχθεί αχρεωστήτως από το δημόσιο ή τον εργοδότη και πρέπει να επιστραφούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις υποβάλλεις τροποποιητική για να πάρεις πίσω τον φόρο που πλήρωσες όταν εισέπραξες το ποσό. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι οι τρίμηνες αποδοχές που είχαν εισπράξει συνάδελφοι στις αρχές του 2017 και τις επέστρεψαν όταν έγινε η καταβολή της προσωρινής σύνταξης. Μετά την ολοσχερή επιστροφή των τρίμηνων θα υποβάλουν τροποποιητική δήλωση για να πάρουν πίσω τον φόρο που πλήρωσαν. β. Η αυτοτελής φορολόγηση του εφάπαξ ποσού αφορά τον φόρο εισοδήματος και δεν δημιουργεί πρόβλημα στον υπολογισμό της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης. Αφού ούτε στον Ν4575/2018 που το χορήγησε ούτε και στον Ν4582/2018 που καθόρισε ότι η φορολογική επιβάρυνση του εφάπαξ ποσού εξαντλείται στο 20% της παρακράτησης δεν αναφέρεται ρητά ότι το ποσό απαλλάσσεται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Δεκεμβρίου 2018 15:09

Ωραία συμφωνώ με τα παραπάνω, στον Ν.4575/2018 αναφέρει το “εφάπαξ χρηματικό ποσό” και προσδιορίζει αμέσως μετά που αυτό αντιστοιχεί, ως σκέψη θα ήθελα να δούμε το άρθρο 3 της ΑΔΑ 7Σ53Η-2ΩΥ που αναφέρει ότι, …. Ως χρόνος κτήσης του ως άνω ποσού θεωρείται το φορολογικό έτος 2018 ….., όταν αναφέρει “χρόνος κτήσης” είναι ο Χρόνος κτήσης εισοδήματος και όχι το έτος που αυτό έχει αποκτηθεί. Εάν δεν κάνω λάθος και να με διορθώσετε σε αυτό, για την υπαγωγή εισοδήματος σε φόρο απαιτείται να συντρέχουν για το εισόδημα αυτό σωρευτικά δύο προϋποθέσεις: α) να έχει καταστεί δεδουλευμένο εντός του οικείου φορολογικού έτους και β) να έχει αποκτηθεί το δικαίωμα είσπραξής του εντός του ίδιου έτους. Με την τροποποίηση του άρθρου 60 του Ν. 4172/2013 ορίζεται ότι εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση για τα εισοδήματα αυτά, και σωστά αναφέρεις την ασάφεια για τον κωδικό(619 – 617 – 781) του Ε1 που θα δηλωθούν. Στην περίπτωση όμως που αυτό θεωρηθεί εισόδημα και ενταχθεί στο… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 16:01

[..Εάν δεν κάνω λάθος….α)…..β)…..]
Παρ.4, άρθρο 8, του ν.4172/2013
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/250496
Η ΚΥΑ είναι ξεκάθαρη ως προς το χρόνο κτήσης (άρθρο 3)
Ως χρόνος κτήσης του ως άνω ποσού θεωρείται το φορολογικό έτος 2018, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4172/2013.

Όσο για τα επιδόματα και το ρόλο που θα παίξει για το ύψος των δικαιούμενων παροχών έχεις δίκιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
17 Δεκεμβρίου 2018 16:23

Ο χρόνος κτήσης είναι σαφής, η υπαγωγή εισοδήματος σε φόρο δεν είναι και τόσο σαφές, ιδιαίτερα εάν με την νέα τροποποιητική υπάρξει άνιση μεταχείριση μεταξύ φορολογουμένων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 16:47

Αυτό που ισχύει σήμερα, σύμφωνα με την νομοθεσία είναι ξεκάθαρο ως προς την φορολογική του αντιμετώπιση, και είναι σαφέστατο αφού είναι νόμος του κράτους.
Δεν μπορούμε να αυτοσχεδιάζουμε, με ΑΝ και ΙΣΩΣ.
Άρθρο 86, ν.4582/2018
https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/909/hl/4582

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
17 Δεκεμβρίου 2018 16:56

Έχεις δίκιο σε αυτό, ελπίζω όμως να ενταχθούν στον κωδικό 781.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 16:52

Γιάννη καλησπέρα. Επί της ουσίας δεν διαφωνούμε πουθενά εκτός από το χρόνο κτήσης του εφάπαξ ποσού. Πράγματι για την υπαγωγή εισοδήματος σε φόρο απαιτείται να συντρέχουν για το εισόδημα αυτό σωρευτικά οι προϋποθέσεις που αναφέρεις όπως αυτές αναλύονται στην παρ. 4 της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/ΒΜΠΧΗ-ΘΙΦ?inline=true ( ΠΟΛ1223/2015). Όμως λίγο πιο κάτω στην σελίδα 5 της εγκυκλίου διευκρινίζεται: «Αναφορικά με το εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις, χρόνος κτήσης σε κάθε περίπτωση θεωρείται ο χρόνος, δηλαδή το φορολογικό έτος, που ο δικαιούχος απέκτησε δικαίωμα είσπραξης.» όπως ακριβώς ορίζει η παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν4172 στην οποία παραπέμπει και το άρθρο 3 της ΑΔΑ 7Σ53Η-2ΩΥ, χωρίς να τίθεται εδώ η προϋπόθεση του δεδουλευμένου. Το δικαίωμα είσπραξης το αποκτήσαμε με την δημοσίευση του Ν4575/2018, δηλαδή την 14/11/2018. Με βάση αυτή την διάταξη, για τα αναδρομικά των συντάξεων του Ν4307/2014, θεωρήθηκε χρόνος κτήσης το 2014 και αφού τα εισπράτταμε με δόσεις τα επόμενα έτη υποβάλλαμε κάθε χρόνο τροποποιητικές δηλώσεις για το φορολογικό έτος… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2018 21:57

Καλησπέρα! Απλά άλλαξε λογιστή πιο οικονομικό!!όχι και 20 ευρω για εργασία ενός λεπτού και ούτε!! Φυσικά εννοώ για τα προηγούμενα αναδρομικά του ΕΟΠΥΥ και όχι για τα τωρινά .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
TASOS
TASOS
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 16:06

Αν ξερεις να κανεις φορολογικη δηλωση ηλεκτρονικα τοτε μπορεις να το κανεις.
Θεωρω υπερβολικο το 20ευρω για καθε μια.
Σιγουρα ενοεις τροποποιητικες δηλωσεις βαση της δηλωσης.
Πριν ξεκινησεις να συμπληρωνεις τη φορολογικη ηλεκτρονικα, εμφανιζεται ενας πινακας που αναγραφει για καθε εσοδο ποιε περιοδους αφορα.
Επισης, οπως ανεφερε παρακατω δε θυμαμαι ποιος συναδερφος, ειναι γραμμενα και στην ετησια βεβαιωση αποδοχων για ποιο ετος αφορουν.
Η χειρογραφη γινεται πολυ απλα, ενω για τις αλλες πρεπει να σου δειξει καποιος αν δεν εχεις την εξοικειωση για υποβολη ηλεκτρονικα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
TASOS
TASOS
Απάντηση σε  TASOS
17 Δεκεμβρίου 2018 16:14

Επισης, ο/η λογιστης θα επρεπε να σου το ειχε πει, απ οταν σου εκανε την κανονικη δηλωση το καλοκαιρι.
Τροποποιητικες κανουμε καθε χρονο, οχι ολοι βεβαια, απο τοτε που δοσαν τα πρωτα αναδρομικα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 17:31

Ειναι πολυ εύκολο. Μπαίνεις minding.gr και εκτυπώσεις τις ετήσιες αποδοχές το έντυπο που φαίνεται τι χρήματα έλαβες για τα παλαιότερα έτη. Μπαίνεις gsis.gr και στη σελίδα φορολογία εισοδήματος εκτυπώνεις κενά Ε1 για τα έτη 2014-2015.( βάζεις τα αντΙστιχα έτη) συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και τα ποσά στους κωδικούς 303 ,313 και 315 υπογράφεις και το πας στη ΔΟΥ στο τμήμα εσόδων για κατάθεση,Για το έτος 2016 εκει που λέει δηλώσεις έτους 2016 έχει υποβολή τροποποιητικής, συμπληρώνεις τα πιό πάνω ποσά που αντιστοιχούν σε αυτο και την υποβάλεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2018 19:48

ΣΩΤΗΡΗ καλησπέρα.Η λογίστρια με την δήλωση που έκανε το 2018 γιά τα εισοδήματα 2017 και ανταμείφθηκε για τις υπηρεσίες της, ήταν υποχρεωμένη να υποβάλει μέχρι το τέλος 2018 και τις συμπληρωματικές χειρόγραφες δηλώσεις αναδρομικών των ετών 2014-15 και 16 στην αρμόδια ΔΟΥ,όπως προέκυπτε από την βεβαίωση αποδοχών 2017

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
8 Δεκεμβρίου 2018 08:40

Γνωρίζει μήπως κάποιος αν τελικά θα συμψηφιστούν τα αναδρομικά με τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές Δημοσίου (ΕΝ.Φ.Ι.Α κ.λ.π.)?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Βασίλης
8 Δεκεμβρίου 2018 11:34

Νομίζω όχι φίλε μου

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
5 Δεκεμβρίου 2018 08:07

Φορολογικό ερώτημα:
Το εφάπαξ χρηματικό ποσό που θα λάβουμε σύμφωνα με τη ΚΥΑ
θεωρείται ότι έχει χρόνο κτήσης το 2018.
Αν το ποσό αυτό είναι π.χ. 5.000€, υπάρχει φορολογική απαίτηση
να μαζέψουμε πρόσθετες ηλεκτρονικές αποδείξεις 500€
έως το τέλος του έτους?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
5 Δεκεμβρίου 2018 08:43

Η απαίτηση για πραγματοποίηση δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής αφορά τα εισοδήματα από μισθούς και συντάξεις. Αν υλοποιηθεί η ανακοίνωση του υπουργείου οικονομικών για αυτοτελή φορολόγηση του εφάπαξ χρηματικού ποσού και αναγραφεί αυτό σε άλλο πίνακα από τον 4Α του Ε1 δεν θα υπάρχει υποχρέωση για περισσότερες δαπάνες με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Δεκεμβρίου 2018 08:53

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Αυτή είναι η αξία του enstoloi.net
Ας το χρησιμοποιούμε για αυτόν το σκοπό και όχι για να λέει ο καθένας τον πόνο του.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Φώτης
Φώτης
Απάντηση σε  aero
5 Δεκεμβρίου 2018 21:33

Μια χαρά τα λες συνάδελφε τώρα τελευταία οι μισές τουλάχιστον αναρτήσεις είναι καφενειακού τύπου ας ελπίσουμε ότι με την καταβολή των όποιων αναδρομικών θα ξαναγυρίσουμε στην κανονικότητα. Όλα αυτά τα χρόνια το enstoloi.net είναι μια απίστευτης αξίας ΔΩΡΕΑΝ παροχή πληροφοριών για τον κλάδο μας και πρέπει όλοι μας να το σεβαστούμε και να το προστατεύσουμε. Θαυμάζω τον κύριο Καρασαββίδη και τα υπόλοιπα παιδιά που τον συνδράμουν για την υπομονή τους.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Φώτης
6 Δεκεμβρίου 2018 14:47

Αυτό ακριβώς είχα επισημάνει από καιρό Φώτη. Πρέπει ο Αχιλλέας να “κατεβάζει” αναρτήσεις τέτοιου τύπου. Αναρτήσεις που επαναλαμβάνουν το ίδιο ερώτημα (π.χ. τι θα γίνει με τα αναδρομικά), ή την ίδια δημοσίευση (περισσότερες από 10 αναρτήσεις αφορούν την νέα ΚΥΑ από διαφορετικά site), ή αναρτήσεις ανούσιες που δεν στηρίζονται πουθενά (π.χ. μη περιμένετε να τα πάρετε πριν την 21/1), ή αναρτήσεις χλευασμού, προσωπικών απόψεων, πολιτικές ή λανθασμένες κ.τλ. Θα χαθεί η μπάλα και κατ΄επέκταση η αξιοπιστία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
6 Δεκεμβρίου 2018 15:27

Συμφωνώ απόλυτα ότι ο καθένας δεν μπορεί να γράφει ότι θέλει, και καλό θα ήταν να διαγράφονται τέτοιου είδους σχόλια.
Αλλά ποιος είναι αυτός που θα κρίνει πότε μια είδηση είναι αξιόπιστη ή όχι, από πριν πχ η παρακάτω
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-263/#comment-69345

Μπορεί ένας άνθρωπος (ο Αχιλλέας) να είναι όλη μέρα πάνω στην ιστοσελίδα
Δυστυχώς εκ του αποτελέσματος κρίνεται η αξιοπιστία του καθενός, και τελικά ποιον να εμπιστευόμαστε στο μέλλον.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Γιάννης
6 Δεκεμβρίου 2018 20:56

Εχω βοηθηθεί πολύ από τις γνώσεις συναδέλφων. Μην τις ακυρώνετε έτσι απλά και μη χαλάτε το site. Γιαυτό σεμνααααα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
30 Νοεμβρίου 2018 18:06

Καλησπερα θα ηθελα παρακαλω τη συμβουλη σας για ενα θεμα που πιστευω απασχολει κ αλλους συναδελφους Σκοπευω να κανωτις προσθετες χειρογραφες δηλωσεις για τα πρωτα αναδρομικα που πηραμε (της συζηγου αστυνομικος εν αποστρατεια )διαγραφη 29/12/2016 με προσωρινη ακομη στη φετινη της δηλωση για το οικ ετος 2017 φορολογηθηκε για ενα ποσο γυρω στις 9000 που πηρε απο το γλκ +4600 τις τριμηνες αποδοχες που της ειχαν καταβληθει Ιαν/Φεβρ/Μαρτ του2017 τις οποιεςομως κρατησε το γλκ ενα ποσο 3700 απο τα αναδρομικα που ειχε δωσει Ιουλιο του2017κ τα υπολοιπα τα κρατησε καθε μηνα μεχρι την εξοφληση τους Αυγουστο του 2018 Ειχε ξανα σχολιασθει τοτε το εν λογω προβλημα οι συναδελφοι ειχαν πει απο οτι θυμαμαι οτι βεβαιωση το γλκ στελνει το ετος που εξοφληθηκαν τα αχρ/κατ Πλην ομως ακομη δεν εχει ερθει τιποτα Το ερωτημα μου ειναι εαν θα υποβαλλω τις τροποποιητικες δηλωσεις κανονικα μεχρι τελους του ετους οπως τα προηγουμενα χρονια η πρεπει να αναζητησω απο το γλκ εγραφο βεβαιωση αφου… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
30 Νοεμβρίου 2018 23:10

Υποβάλεις τώρα τις τροποποιητικές σύμφωνα με τις βεβαιώσεις που έχουν εκδοθεί για τα αναδρομικά που πήρε να μην χάσεις την προθεσμία (31-12-2018)
Εφόσον η πλήρης εξόφληση για την επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθέντων έγινε εντός του 2018, η σχετική βεβαίωση θα εκδοθεί το 2019 για να υποβάλεις τις σχετικές τροποποιητικές μέχρι 31-12-2019.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
1 Δεκεμβρίου 2018 08:36

Γιαννη σε ευχαριστω πολυ για τη συμβουλη σου κ καλο μηνα /καλο χειμωνα σε ολους μας!!
(Ελπιζω να μας ζεστανουν αυτο το μηνα €€€€€€€€!!)☺

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2018 15:29

Σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Ν4172/2013) χρόνος κτήσης του εισοδήματος θεωρείται ο χρόνος που ο δικαιούχος απέκτησε το δικαίωμα είσπραξής του (άρθρο 8 παρ. 4). Το δικαίωμα είσπραξης του εφάπαξ ποσού (¨αναδρομικά¨) το αποκτήσαμε με την δημοσίευση του νόμου 4575/2018 και αφού η είσπραξη θα γίνει μέσα στο 2018 το ποσό αυτό θα προστεθεί και θα φορολογηθεί μαζί με τα άλλα εισοδήματα του 2018. Για τις συντάξεις δεν θα χρειαστεί να κάνουμε καμία τροποποιητική. Με την εκκαθάριση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος το 2019 θα πληρώσουμε την όποια διαφορά φόρου προκύψει , αφού το 20% θα έχει ήδη παρακρατηθεί, και την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης που αντιστοιχεί στο ποσό που θα λάβουμε. Με το ίδιο τρόπο, δηλαδή φορολόγηση στο έτος που αποκτήθηκε το δικαίωμα είσπραξης, δηλώθηκαν και τα αναδρομικά του Ν4307/2014 (το φορολογικό έτος 2014 στη δήλωση του 2015) και τα ποσά της υγειονομικής περίθαλψης που πήραμε τον Νοέμβριο του 2017 (το φορολογικό έτος 2017 στη δήλωση του 2018). Για τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2018 16:31

Γιώργο,
λες ότι τα επιτελεία επέλεξαν , προς όφελος των εν ενέργεια συναδέλφων…

υπάρχει βέβαια και αυτό:

https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/28626

αλλά και αυτό:

https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/25769

(άρθρο 3 παρ.3)

Μήπως είναι κανόνας η υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων των αναδρομικών ποσών στο έτος που αντιστοιχούν και όχι στο έτος καταβολής τους?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
18 Νοεμβρίου 2018 20:11

Εδώ μυρίζομαι κάποιον “διαβαστερό”, έτσι Αχιλλέα? … τουλάχιστον η “πηγή” αποφεύγει το τελείως copy….
http://www.enikos.gr/economy/608157/pos-tha-forologithoun-ta-anadromika-ton-enstolon-kai-ton-allon-ei
ΥΓ: Μετά από το πληρέστατο άρθρο σου, ας ασχοληθούν καλύτερα οι δημοσιογράφοι με κάτι άλλο… π.χ. τα τέλη κυκλοφορίας που έρχονται…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2018 22:22
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
19 Νοεμβρίου 2018 00:13

Αντιληπτό, ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vare
Vare
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Νοεμβρίου 2018 11:42

Ανεξάρτητα του ποτέ θα καταβληθούν τα αναδρομικά για τους συνταξιούχους θα φορολογηθούν το 2018 έτος το οποίο δημοσιεύθηκε ο νόμος με τον οποίο αποκτήσαμε το δικαίωμα είσπραξης. Η πρακτική αυτή ακολουθήθηκε και με τα αναδρομικά της υγειονομικής περίθαλψης που πήραμε το 2017, φορολογηθηκαν το 2017 με τα αλλα εισοδήματα του 2017, χρόνο δημοσίευσης του νόμου, καθώς και με τα πρώτα αναδρομικά των 36 δοσεων του 50% τα οποία όλων των ετών 2014-2017 φορολογηθηκαν το 2014, χρόνο κατά τον οποίο δημοσιεύθηκε ο νόμος με τον οποίο δημιουργήθηκε το δικαίωμα είσπραξης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Vare
22 Νοεμβρίου 2018 13:38

[……Η πρακτική αυτή ακολουθήθηκε και με τα αναδρομικά της υγειονομικής περίθαλψης που πήραμε το 2017, φορολογήθηκαν το 2017 με τα άλλα εισοδήματα του 2017, χρόνο δημοσίευσης του νόμου,….]

Κάνεις λάθος, η πρακτική αυτή εφαρμόστηκε για διευκόλυνση των φορολογουμένων (σχετική ανακοίνωση ΑΑΔΕ) και όχι γιατί ο νόμος ψηφίστηκε το 2017.
https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-04/dt_23%2004%202018.pdf

Για την ορθή εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 8 του ν.4172/2013, περί του χρόνου κτήσης του εισοδήματος και για το χρόνο φορολόγησης του, και προς αποφυγή ενδικοφανών προσφυγών εκδόθηκε η σχετική ΠΟΛ 1068/12-4-18 (σελ. 8).
https://www.aade.gr/sites/default/files/2018-05/pol1068_2018.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
23 Νοεμβρίου 2018 11:04

Σε ότι αφορά τα αναδρομικά υγειονομικής περίθαλψης που πήραμε τον Νοέμβριο του 2017 η πρώτη ΠΟΛ που βγήκε και αναφερόταν στα αναδρομικά (1045/7-3-2018) εφάρμοζε την μέχρι τότε πάγια τακτική και άθροιζε τα ποσά μαζί με την κύρια σύνταξη (άρθρο 6 παρ. 6 σελ. 9). Μετά από σειρά άρθρων στα ΜΜΕ για πιθανή μεγάλη επιβάρυνση των συνταξιούχων, υπερέβαλαν τα άρθρα κατά την γνώμη μου, όταν εκδόθηκε η ΠΟΛ (1068/12-4-2018) με θέμα «Τύπος και περιεχόμενο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2017, των λοιπών εντύπων και των δικαιολογητικών εγγράφων που συνυποβάλλονται με αυτή.» η ΑΑΔΕ όρισε ότι όποιος συνταξιούχος θέλει, θα μπορεί να υποβάλει την δήλωση του 2017 με επιφύλαξη και μετά να υποβάλει τροποποιητικές για τα αντίστοιχα έτη μέχρι την 31/12 του έτους που θα εκδοθούν οι νέες βεβαιώσεις που θα πρέπει να ζητήσει ο ενδιαφερόμενος από τον αρμόδιο φορέα (άρθρο 3 παρ. 6 σελ. 8). Δηλαδή η ΑΑΔΕ δίνει εντολή στους εργοδότες να εκδώσουν βεβαιώσεις με τα αναδρομικά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
23 Νοεμβρίου 2018 11:08

Σημ: Η ΠΟΛ που δίνει οδηγίες για την ορθή εφαρμογή του άρθρου 8 του Ν4172/2013 είναι η 1223/8-10-2015. Στην παρ. 6 του άρθρου 3 της ΠΟΛ 1068/12-4-2018 δεν αναφέρεται καθόλου η παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν4172/2013. Ίσως γιατί μετά θα έπρεπε να εξηγήσουν ποια από τις δύο ΠΟΛ ,1045/7-3-2018 άρθρο 6 παρ. 6 σελ. 9 ή 1068/12-4-2018 άρθρο 3 παρ. 6 σελ. 8 είναι λάθος, ποια είναι σωστή και σύμφωνα με ποια διάταξη νόμου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vare
23 Νοεμβρίου 2018 10:58

Το θέμα του τρόπου φορολόγησης των αναδρομικών, όχι η προκαταβολή φόρου 20%, έχει συζητηθεί και παλαιότερα στην σελίδα φορολογία την 10/5/2017. Στον ΚΦΕ (Ν4172/2013) https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/250496 προβλέπεται ότι χρόνος κτήσης του εισοδήματος θεωρείται ο χρόνος που ο δικαιούχος απέκτησε το δικαίωμα είσπραξής του με μία μόνη εξαίρεση που αφορά ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές. Στο άρθρο ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ στην Α ενότητα ο Αχιλλέας εξιστορεί την διαφορετική αντιμετώπιση που είχαν παλαιότερα τα αναδρομικά σε συντάξεις από το ΓΛΚ και σε μισθούς από τα επιτελεία. Δεν έχω σπουδάσει οικονομικά ή νομικά για να μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος είναι ο πιο σωστός τρόπος φορολόγησης αλλά κατά την γνώμη μου είναι αυτός του ΓΛΚ. Συμφωνώ λοιπόν μαζί σου Vare αλλά κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι ακριβώς θα προβλέπει η αναμενόμενη ΚΥΑ για το θέμα αυτό αφού ήδη έχει αντιμετωπιστεί παλαιότερα με δυο διαφορετικούς τρόπους από δημόσιες υπηρεσίες. Ίσως μάλιστα να μην λυθεί η απορία μας με αυτή την ΚΥΑ και να πρέπει… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
29 Οκτωβρίου 2018 12:45

Εαν γνωριζει καποιος.Που δηλωνεται στην φορολογικη δηλωση[Ε1- ποιος κωδικος]το ποσο που εισεπραξε καποιος πουλωντας- μεταβιβαζοντας το ΙΧΕ αυτοκινητο?[γνωριζω οτι χρειαζεται ανταλλαγη υπευθυνων δηλωσεων μεταξυ πωλητη και αγοραστη].

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
29 Οκτωβρίου 2018 13:11

Αν το πούλησες μέσα στο 2018 θα το δηλώσεις του χρόνου στον κωδικό 781 (αν φυσικά δεν έχει αλλάξει και ισχύουν τα ίδια με φέτος).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Οκτωβρίου 2018 14:42

Ευχαριστω πολυ,ναι μεταβιβαστηκε μεσα στο 2018 και θα γινει δηλωση στο Ε1 που θα κανουμε σε λιγους μηνες.Απλως ηθελα να το δω πρωτα στο Ε1 του 2017[ πως το περιγραφει ο κωδικος] και αναλογα θα δω φυσικα ”σε ποιον κωδικο θα παει”στην νεα φορογικη δηλωση που θα κανουμε του χρονου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ι.Κ.
Ι.Κ.
25 Οκτωβρίου 2018 22:26

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

ΣΓΟΣ ΕΝ/ΕΦΕΔΡΕΙΑ

1. Στην αρχική δήλωση του φορολογικού έτους 2014 και στην επόμενη συμπληρωματική είχα ποσό επιστροφής
98 ευρώ. Στην φετινή συμπληρωματική για την ίδια χρονιά περνάω τα 20.000 ευρώ και πληρώνω 208 ευρώ.( ειδική
εισφρορά αλληλεγγύης).

2. Στην αρχική δήλωση του οικονομικού έτους 2014 (για εισοδήματα του 2013) πλήρωσα 236 ευρώ, στην επόμενη συμπληρωματική πλήρωσα -4 ευρώ, στην επόμενη πλήρωσα -7 ευρώ, και στην φετινή για την ίδια χρονιά περνάω τα 20.000 ευρώ και πληρώνω συνολικά 262 ευρώ( ειδική εισφορά αλληλεγγύης).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ι.Κ.
26 Οκτωβρίου 2018 08:42

Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στις οριακές καταστάσεις.
Ομοίως, αν ένα αυτοκίνητο είναι 1928cc πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 320€
ενώ στα 1929cc πληρώνει 690€.

Την υγειά μας νά’χουμε!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
bill
bill
23 Οκτωβρίου 2018 14:15

Kαλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω στη συμπληρωματική του 2014 και 2013 που μου ζητείτε ποια κενά θα συμπληρώσω στη φορολογική δήλωση .(εε.) Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  bill
23 Οκτωβρίου 2018 14:29

301 καθαρό ποσό, 313 φόρος που αναλογεί, 315 φόρος που παρακρατήθηκε, 333 ειδική εισφορά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
asterix
asterix
14 Οκτωβρίου 2018 23:32

Καλησπέρα.
Στη βεβαίωση αποδοχών για το 2017 εμφανίζει αναδρομικά για τα έτη 2013, 2014 και 2016. Τις τροποποιητικες για τα ετη 2013 και 2014 τις κατέθεσα χειρόγραφα στην εφορία. Για το έτος 2016 μου είπε ο υπάλληλος ότι δε μπορώ χειρόγραφα αλλά μόνο ηλεκτρονικά. Μπαίνοντας στο taxisnet για να δηλώσω τα αναδρομικά του 2016 δε μου εμφανίζει την αναλογη επιλογή. Να σημειώσω ότι τα αναδρομικά αυτά έχουν αρνητικό πρόσημο. Επίσης διαπίστωσα ότι στο έντυπο της βεβαίωσης αποδοχών 2017 στο taxis net δεν εμφανίζονται τα αρνητικά αναδρομικά ποσά για το 2016. Μόνο στο έντυπο που πήρα από τη σελίδα της αεροπορίας τα δείχνει τα ποσά αυτά. Γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  asterix
15 Οκτωβρίου 2018 10:37

Αν κατάλαβα καλά από το σχόλιο σου είσαι ε.ε. Αφού τα αναδρομικά του 2016 που αναγράφονται στην βεβαίωση αποδοχών του 2017 έχουν αρνητικό πρόσημο αφορούν ποσά που είχες εισπράξει το 2016 χωρίς να τα δικαιούσαι και σου τα κράτησαν από την μισθοδοσία σου μέσα στο 2017. Για παράδειγμα, σε γνωστό μου κράτησαν ποσό 240€ (για το 2016) που αφορούσε μείωση του ΕΟΒ που θα έπρεπε να είχε γίνει από 1/1/2016 και την έκαναν τον 6/2017. Για τέτοιες περιπτώσεις το ΟΛΚΑ δεν έχει δώσει ηλεκτρονική πληροφόρηση στο TAXIS μέχρι σήμερα ή την έχει δώσει αλλά δεν έχει περαστεί στο σύστημα ακόμα. Θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική πληροφόρηση και μετά να υποβάλεις την τροποποιητική μέσω TAXIS. Αν μέχρι το τέλος του έτους δεν υπάρξει ηλεκτρονική πληροφόρηση θα πρέπει να επανέλθεις στην ΔΟΥ (πριν την 31/12/2018) και να την υποβάλεις χειρόγραφα εξηγώντας στον υπάλληλο την περίπτωση. Υ.Γ Τα ποσά φόρου και ειδικής εισφοράς που παρακρατήθηκαν για τα αναδρομικά του… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Asterix
Asterix
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτωβρίου 2018 11:18

Όχι εν ενέργεια είμαι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Asterix
15 Οκτωβρίου 2018 11:28

Αυτό είχα καταλάβει και εγώ, ότι είσαι ε.ε και όχι ε.α. Αυτά που έγραψα στο σχόλιο μου αφορούν τους εν ενεργεία και όχι τους απόστρατους για τους οποίους έχει ήδη ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική πληροφόρηση για τα αναδρομικά του 2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Asterix
Asterix
Απάντηση σε  Asterix
15 Οκτωβρίου 2018 11:30

Από ότι κατάλαβα μου γίνανε παραπάνω κρατήσεις το 2016 όποτε Κ εμφανίζεται τώρα αρνητικό

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Asterix
15 Οκτωβρίου 2018 12:00

Όχι. Το 2016 πρέπει να πήρες για κάποιο λόγο χρήματα τα οποία δεν έπρεπε να πάρεις. Το 2017 στα πήρανε πίσω και για αυτό βγήκε η βεβαίωση αποδοχών του 2017 με αρνητικά ποσά για το 2016. Όταν κάνεις την τροποποιητική θα μειωθεί το καθαρό φορολογητέο εισόδημα του 2016 και θα πάρεις πίσω τους φόρους που είχες πληρώσει για αυτό το εισόδημα. Αν θες κοίταξε στις βεβαιώσεις αποδοχών του 2017 και σίγουρα θα δεις σε κάποια από αυτές, στην στήλη των αναδρομικών, αρνητικά ποσά ανάλογα με αυτά της ετήσιας βεβαίωσης αποδοχών. Εκεί θα φαίνεται και η αιτιολογία όπως στο παράδειγμα εδώ https://i.imgur.com/Sv33Rps.jpg .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Asterix
15 Οκτωβρίου 2018 12:24

Διόρθωση: Ήδη στην βεβαίωση αποδοχών πρέπει να φαίνεται ότι σου έχουν επιστραφεί οι φόροι οπότε θα περιμένεις για πιθανές μικροαλλαγές στο νέο εκκαθαριστικό που θα εκδοθεί μετά την εκκαθάριση της τροποποιητικής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
asterix
asterix
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτωβρίου 2018 15:48

Ευχαριστώ για την απαντήση. Απλά ακόμη δε φαίνεται στο taxis net το ποσό για το 2016. Όποτε δε ξερω αν θ πρέπει ν κάνω κάτι η ν περιμένω…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Νοεμβρίου 2018 20:57

σε τετοια ομοια περιπτωση και σε μενα.. αν κανω ηλεκτρονική τροποποίηση στο ε1 για το 2016 το προστιμο 100€ ποιος θα το πληρωσει? με αναγκαζει το ΓΛΚ να κανω τροποποιητικη…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stathis1960
stathis1960
5 Οκτωβρίου 2018 16:34

Ευχαριστώ πού GEORGIOSP για την κατατοπιστική απάντησή σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stathis1960
stathis1960
4 Οκτωβρίου 2018 18:05

Κύριοι καλησπέρα. Μια φορολογική ερώτηση για όσους πιθανόν γνωρίζουν. Έκανα λάθος στο Ε9 έτους 2018 με αποτέλεσμα να υπολογισθεί και ο ΕΝΦΙΑ 2018 λάθος με αποτέλεσμα να πληρώνω παραπάνω . Μπήκα στο Ε9 στο ΤΑΧΙS για να το διορθώσω και μου έβγαλε κόκκινη επισήμανση ότι είναι εκπρόθεσμη. Γνωρίζει κάποιος αν α) Υπάρχει πρόστιμο για την διόρθωση και β) Αν ανοίγει κάποια στιγμή χωρίς πρόστιμο για αποκατάσταση των ακινήτων, η την όλη διαδικασία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  stathis1960
5 Οκτωβρίου 2018 08:55

Το πρόστιμο για εκπρόθεσμη υποβολή αρχικής η τροποποιητικής δήλωσης Ε9 είναι 100€.
Δεν προβλέπεται περίοδος κατά την οποία οι διορθώσεις γίνονται χωρίς πρόστιμο.
Πριν κάνεις την τροποποιητική δήλωση διάβασε τις οδηγίες της ΑΑΔΕ για το Ε9 εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-04/FAQs_E9-ENFIA.pdf και τις σελίδες 53-56 εδώ http://elib.aade.gr/elib/view?d=/gr/other/2018/15/ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos
Panos
3 Οκτωβρίου 2018 18:44

Καλησπέρα, μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να αποταθώ, ώστε να μάθω από που προήλθαν τα αναδρομικά που ανάγονται στο έτος 2016, τα οποία αναγράφονται στη βεβαίωση αποδοχών μου του 2017;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Panos
3 Οκτωβρίου 2018 20:25

Αν αναφέρεσαι στην περίπτωση α/α 2 (αρμόδιο είναι το ΓΛΚ).
https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-22/#comment-63541

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos
Panos
Απάντηση σε  G.G.
4 Οκτωβρίου 2018 11:54

Συγγνώμη δεν το ανέφερα, είμαι απόστρατος από 29 Δεκ 2016 και τα πόσα λογικά αφορούν ενώ ήμουν εν ενεργεία. Άρα υποθέτω στον ΟΛΚΕΣ πρέπει να απευθυνθώ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Panos
4 Οκτωβρίου 2018 12:20

Θα απευθυνθείς σε αυτόν που εξέδωσε την βεβαίωση αποδοχών, και περιλαμβάνονται αυτά τα ποσά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Panos
Panos
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Οκτωβρίου 2018 21:23

Ευχαριστώ !

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΘΒ
ΘΒ
1 Οκτωβρίου 2018 20:47

Οι νέες προθεσμίες υποβολής δηλώσεων πόθεν έσχες https://a.msn.com/r/2/BBNNgym?m=el-gr&a=0

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ