Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 44 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
14 Ιουνίου 2019 21:00

Εχω την εξής απορία …αφου είμαι αφορολόγητος στην μισθοδοσια για λόγους υγείας, γιατί μου εκαναν κράτηση φόρου στο εκλογικό επίδομα???

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
15 Ιουνίου 2019 20:52

σε ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΣΤΑΥΡΟΣ
16 Ιουνίου 2019 03:08

Σταύρο στα αναδρομικά σου έκαναν κράτηση φόρου?

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Αντώνης
Αντώνης
14 Ιουνίου 2019 10:54

Σε επικοινωνία με το idika για το γνωστό θέμα με τα αναδρομικά που φαίνονται σαν εισόδημα και μας αποκλείει από τα κοινωνικά επιδόματα παρόλο που υπάρχει ρύθμιση με νομοσχέδιο η απάντηση τους είναι ότι είναι σε συνεννόηση ΑΑΔΕ με ΟΠΕΚΑ, σε επικοινωνία πριν λίγες μέρες με την ΑΑΔΕ για το θέμα η απάντηση τους ήταν ότι αφορά το idika, μπαλάκι η υπόθεση και η γραφειοκρατία καλά κρατεί…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
13 Ιουνίου 2019 18:39

Για χρηματικο ποσο απο οικονομικη ενισχυση απο το ιδρυμα εξοχων ελληνικης αστυνομιας σε ποιο κωδικο το δηλωνουμε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
S.K.
S.K.
13 Ιουνίου 2019 18:25

Ενημέρωση για τα αναδρομικά που έλαβαν οι Στρατιωτικοί και την μη χορήγηση κοινωνικών επιδομάτων …
https://staratalogia.blogspot.com/2019/06/blog-post_58.html
Η διαδικασία που προτείνεται, ΙΣΧΥΕΙ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  S.K.
13 Ιουνίου 2019 18:44

Καταρχήν αυτό που λέει ισχύει για αυτούς που υπέβαλαν την φορολογική δήλωση πρίν την 29-5-2019 και πρίν γίνει η αλλαγή των αναδρομικών από το 617 στο 619 και υποβάλανε τροποποιητική δήλωση.Για αυτούς που υπέβαλαν φορολογική δήλωση μετά τις διορθώσεις από την ΑΑΔΕ και είναι τα ποσά των αναδρομικών στο σωστό 617 γιατί εξακολουθεί ο ΟΠΕΚΑ να συνυπολογίζει τα αναδρομικά στο συνολικό εισόδημα και να κόβει το επίδομα του παιδιού αυτό πως θα λυθεί?Και εάν για τον συγκεκριμένο στρατιωτικό κάνανε τις διορθώσεις γιατί δεν κάνει διορθώσεις ο ΟΠΕΚΑ και για τους άλλους που υποβάλανε τώρα την φορολογική τους δήλωση?Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε μαζικώς στον συνήγορο του πολίτη?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
13 Ιουνίου 2019 21:49

Κωστα καλησπερα συμφωνω με τα λεγομενα σου, ειμαι της αποψης πως οι ενωσεις μας θα πρεπει να απευθυνθουν θεσμικα στους 2 φορεις (ΟΠΕΚΑ, ΗΔΙΚΑ), και να τους πιεσουν γιατι τα περιθωρια στενευουν ειμαστε σε προεκλογικη περιοδο, με οτι αυτο συνεπαγεται, ( διακοπτες κατεβασμενοι), τωρα που το θεμα “καιει” και αφορα εκτιμω χιλιαδες εν/εν και εν/απ συναδελφους.Αμα δεν συντονιστουν αυτες οι 2 υπηρεσιες οπως εγινε και με τους κωδικους των αναδρομικων, δε βλεπω φως στο τουνελ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
11 Ιουνίου 2019 16:34

ΧΡΗΣΤΟΣ
Κύριε Αχιλλέα και φίλοι του site καλησπέρα.Έχει προκύψει σημαντικό πρόβλημα με το συνυπολογισμό των αναδρομικών του 2018 στο φορολογικό εισόδημα.Συγκεκριμένα ενώ με το νόμο 4609/19 άρθρο 47 το ποσό των αναδρομικών δεν πρέπει να αθροίζετε με το εισοδήματα του 2018 διαπίστωσα αφότου έκανα τη φορολογική δήλωση για το 2018 ότι τελικά αθροίζουν και το ποσό των αναδρομικών,με αποτέλεσμα να υπερβαίνω διάφορα εισοδηματικά κριτήρια για την παροχή οικογενειακών παροχών όπως Α21 και φοιτητικό στεγαστικό επίδομα.Το πρόβλημα υπάρχει σε εκατοντάδες χιλιάδες ενστόλους που δικαιούνται αυτές της παροχές και τώρα με τη συμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων 2018 ήρθε στην επιφάνεια,διότι το ποσό είναι προσυμπληρωμένο απο την ΑΑΔΕ και ο λογιστής δεν μπορεί να παρέμβει.Πρέπει οι φορείς μισθοδοσίας να έρθουν σε επαφή με την ΑΑΔΕ για να βρεθεί άμεσα λύση,διότι οι προθεσμία για παράδειγμα για το φοιτητικό στεγαστικό των 1000 ευρώ λήγει στις 4/7/2019.Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
11 Ιουνίου 2019 18:19

Καλησπέρα Χρήστο έχεις δίκιο υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που για τον λόγο αυτό δε μπορεί να τους εγκριθεί το επίδομα ενοικίου και το θέμα είναι ότι έχει φύγει μισός χρόνος χαμένος,μιας και το επίδομα ενοικίου χρηματοδοτείται για τον επόμενο μήνα από αυτόν που γίνεται η αίτηση και αφού εγκριθεί φυσικά

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
11 Ιουνίου 2019 18:26

https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-306/#comment-76478
Αφορά τους φορείς προνιακών επιδομάτων και την ΗΔΙΚΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Ιουνίου 2019 18:49

Έχεις δίκιο ρε Γιάννη και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου αλλά εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Να περιμένουμε να λυθεί το θέμα από τους φορείς ; Όλος ο κόσμος έχει τακτοποιηθεί και εμείς που είμαστε με μια βαλίτσα στο χέρι ακόμη ψαχνομαστε, Δυστυχώς…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
11 Ιουνίου 2019 13:33

Και ακουστικός οδηγός συμπλήρωσης της δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος
https://www.aade.gr/menoy/hristikoi-odigoi/dilosi-forologias-eisodimatos-f-p

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιουνίου 2019 13:16

Συναδελφοι, εχει κανει κανείς επιβεβαίωση της εκκαθάρισης που προκύπτει στο taxisnet με κάποιο από τα προγραμμάτα υπολογισμού φόρου?
Εγω που το έκανα δεν ταιριάζει το αποτελεσμα από το πρόγραμμα με το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης του taxisnet, παρά μόνο αν προσθέσω στο πρόγραμμα και το ποσό που των αναδρομικών που είναι στο 617, σαν να είναι εισόδημα.
Αν το τσεκάρει κανείς ας πει τι αποτελέσματα βγάζει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιουνίου 2019 13:25

Μήπως το Ε1 το κατέθεσες οταν ακόμα τα αναδρομικά ήταν στον 619. Αν ΝΑΙ τότε θα πρέπει να υποβάλεις τροποποιητική. Σε ποιό πρόγραμμα έκανες την δοκιμή μπορείς να μας πείς ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Ιουνίου 2019 11:39

Καλημερα,
Οχι δεν εχω προχωρησει στην υποβολή. μιλαω για το αποτέλεσμα που δινει λιγο πριν σε σχέση με αυτό του προγράμματος υπολογισμού φόρου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιουνίου 2019 14:57

@ΚΩΣΤΑΣ
Σε εμένα το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης του taxis
ταυτίζεται ΑΠΟΛΥΤΑ (μέχρι σέντς) με το αποτέλεσμα εκκαθάρισης του προγράμματος foros 19
της εταιρίας epsilon net.
Σημείωση: το πρόγραμμα υπήρχε ως ένθετο σε κυριακάτικη εφημερίδα της 6 Ιουν. 2019.
Το τσεκάρω κάθε χρόνο και είναι πάντα ακριβέστατο στους υπολογισμούς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
11 Ιουνίου 2019 16:09

Υπάρχει και δωρεάν η απλή έκδοση
http://www.nextech.gr/eTax2019.aspx

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Ιουνίου 2019 16:39

@Γιάννης
κατά την ταπεινή μου άποψη,
το πρόγραμμα της epsilon net είναι καλύτερο από αυτό της ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΣ (πρώην Next Technologies).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
11 Ιουνίου 2019 18:23

Επειδή είπες οτι ήταν ένθετο, μήπως έχεις πληροφορία που θα το βρούμε τώρα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Ιουνίου 2019 19:40

Αν έχει ξεμείνει κανένα στο περίπτερο της γειτονιάς σου …
https://www.tovima.gr/2019/06/01/media/diavaste-sto-vima-tis-kyriakis-pou-kykloforei-stis-2-iouniou/
(εσφαλμένα είχα γράψει 6 Ιουνίου. Το σωστό είναι 2 Ιουνίου).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Ιουνίου 2019 11:45

ευχαριστω, θα το δοκιμασω κ αυτο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
12 Ιουνίου 2019 20:49

εκανα τον ελεγχο με το προγραμμα που ειπε ο Γιαννης και βγηκε το ιδιο με της gsis. Ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θωμάς
Θωμάς
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
15 Ιουνίου 2019 23:01

Χαίρεται ,μήπως μπορείς να μου το στείλεις το πρόγραμμα και σε εμένα γιατί δεν μπόρεσα να το βρώ;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Θωμάς
20 Ιουνίου 2019 07:56

Εδώ βρίσκεις το eTax2019
http://www.nextech.gr/eTax2019.aspx

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Ιουνίου 2019 16:32

Κατά παράβαση του νόμου 4609/19 άρθρο 47 περί μη συνυπολογισμού του ποσού των αναδρομικών το σύστημα της ΑΑΔΕ συνυπολογίζει το ποσό των αναδρομικών.Να ενημερώσετε το φορέα μισθοδοσίας σας να έρθουν σε επαφή με ΑΑΔΕ για να βρεθεί λύσει γιατί πιθανόν να χάνεται κάποια επιδόματα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Thomas
Thomas
11 Ιουνίου 2019 06:41

Είμαι ΕΜΘ με ημερομηνία αποστρατείας Οκτ 2016 (παλιός ασφαλισμένος). Το εφάπαξ μου κατατέθηκε τον Φεβ του 2018 και θα το δηλώσω φέτος στον κωδικό 781. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν δικαιούμαι επιστροφή φόρου από τα χρήματα που μου έχουν παρακρατηθεί ως αναγνώριση στον ΕΛΟΑΣ της πενταετίας ως Ε.Π.Υ. Συνοπτικά στην πράξη απονομής βοηθήματος από τον ΕΛΟΑΣ στην τρίτη σελίδα στην βεβαίωση αναφέρει κράτηση αναγνωρισμένης Π/Υ :2.520 , ΚΡΑΤ. ΔΙΑΦ. ΕΠ. ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ: 563 σύνολο : 3084 και στο τέλος αναφέρεται η παρούσα χορηγείται ατελώς για φορολογική χρήση σε παρένθεση το ΑΦΜ του ΕΛΟΑΣ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Thomas
11 Ιουνίου 2019 08:36

Ναι δικαιούσαι να τα βάλεις στον κωδικό 351. Διάβασε την ενημέρωση του συναδέλφου Γιώργου εδώ
https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-28/#comment-65849 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Thomas
Thomas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Ιουνίου 2019 16:14

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση . Στον κωδικό 351 θα πρέπει να συμπεριλάβω το σύνολο των κρατήσεων? δηλαδή όπως περιγράφεται στην βεβαίωση κράτηση αναγνωρισμένης Π/Υ :2.520 , ΚΡΑΤ. ΔΙΑΦ. ΕΠ. ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ: 563 σύνολο : 3084

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Thomas
11 Ιουνίου 2019 18:44

Γνώμη μου είναι ότι μπορείς να βάλεις το σύνολο των κρατήσεων αφού αυτές αποτελούν ασφαλιστικές εισφορές που καταβλήθηκαν από εσένα σε ασφαλιστικό οργανισμό υποχρεωτικής ασφάλισης. Άλλωστε όπως γράφει και ο Γιώργος θα κληθείς από την ΔΟΥ της περιοχής σου να υποβάλεις την βεβαίωση του ταμείου. Αν για κάποιο λόγο δεν πρέπει να αναγραφεί η κράτηση για την διαφορά του επιδόματος εξομάλυνσης (που δεν το πιστεύω) θα στο διορθώσουν κατά την διάρκεια της εκκαθάρισης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΙΟΣ
ΦΩΤΙΟΣ
10 Ιουνίου 2019 12:19

Στο Α21 ποια ποσά υπολογίζονται ως εισόδημα ?? και γιατί στην αίτηση γράφει ότι υπολογίζει το εισόδημα του 2017 ενώ έχει υποβληθεί Ε1 ??

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  ΦΩΤΙΟΣ
10 Ιουνίου 2019 12:26

Σε εμένα υπολογίζεται το εισόδημα του 2018 (Υποβολή δήλωσης 7 Ιουν 2019) μαζί με τα αναδρομικά κωδικός 617
και με απορρίπτει, έκανα προσωρινή αποθήκευση. Αναμονή έως ότου γίνει διόρθωση…!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΙΟΣ
ΦΩΤΙΟΣ
Απάντηση σε  Michael Kappa
10 Ιουνίου 2019 12:49

Σε αίτηση 8/6/19 στο εισόδημα πατώντας το ! βγάζει το παρακάτω κείμενο:

Λαμβάνονται υπόψη τα εισοδήματα που προκύπτουν από το Ε1 φορολογικού έτους 2017. Το ποσό που εμφανίζεται στην πλατφόρμα είναι το άθροισμα των εισοδημάτων όλων των μελών της οικογένειας, άμεσων και εξαρτώμενων, τα οποία αναφέρονται στο Α21 και πληρούν τα κριτήρια, έχουν δηλαδή τις προϋποθέσεις να επιδοτηθούν. Επιπρόσθετα, όπως παγίως συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια, λαμβάνεται υπόψη το τεκμαρτό εισόδημα, όταν το πραγματικό δηλωθέν υπολείπεται του τεκμαρτού

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  ΦΩΤΙΟΣ
10 Ιουνίου 2019 12:55

Κανε έλεγχο από το taxisnet εάν έχει γίνει εκκαθάριση της δήλωσης 2019 (Έσοδα 2018).
https://www1.gsis.gr/webtax2/incomefp2/year2019-income-e1-search.do

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Michael Kappa
Michael Kappa
10 Ιουνίου 2019 12:08

Ακόμη δεν έχει διορθωθεί το πόσο που βλέπει ο ΟΠΕΚΑ σχετικά με το Α21 (Βλέπει και τα αναδρομικά κωδικός 617)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  Michael Kappa
10 Ιουνίου 2019 12:19

Μήπως θα πρέπει να γίνει παρέμβαση θεσμική μεσω των ενώσεων μας προς ΗΔΙΚΑ και ΟΠΕΚΑ εφόσον υπάρχει ήδη φημισμένη νομοθετική ρύθμιση? νομος 4609/2019 άρθρο 47 παράγραφος 1

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
FOTIS
FOTIS
9 Ιουνίου 2019 12:26

Καλημέρα , μήπως γνωρίζει κάποιος να με πληροφορήσει σίγουρα σε ποιόν κωδικό του Ε1 μπαίνει το Εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  FOTIS
9 Ιουνίου 2019 13:03

Στον 781

ΣΩΜΑ:
Στρατός
FOTIS
FOTIS
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Ιουνίου 2019 13:35

Ευχαριστώ Γιάννη για την άμεση πληροφόρηση, να είσαι καλά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Ιουνίου 2019 20:42

Μήπως τελικά έπρεπε να μπουν και τα αναδρομικά στο 781 ώστε να μην μας πετάει το σύστημα έξω από κοινωνικά επιδόματα;Στον κωδικό αυτόν δεν υπολογίζεται τίποτα στο ετήσιο εισόδημα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  FOTIS
9 Ιουνίου 2019 16:49

Ένα από τα σημεία της φορολογικής δήλωσης που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή είναι οι κωδικοί 781-782, όπου συμπληρώνονται τα ποσά που δεν αποτελούν εισόδημα.
Συμπληρώνονται όταν διενεργήθηκε κάποια πώληση περιουσιακού στοιχείου μέσα στο έτος (πχ. αυτοκίνητο ή σπίτι), όταν έγιναν γονικές παροχές ή δωρεές σε χρηματικό ποσό, όταν κερδίσαμε ένα λαχείο ή ένα στοίχημα, έγινε πώληση μετοχών, αποκτήθηκαν ποσά από κληρονομιές, εισπράχθηκε εφάπαξ, κλπ.
Οι κωδικοί αυτοί μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμοι για την κάλυψη τεκμηρίων, που μπορούν να ανεβάσουν τον φόρο, αλλά και για το «πόθεν έσχες» άλλων αγορών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιουνίου 2019 11:10

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ Ε1(ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ)ΕΦΟΣΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ .ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΚ ΝΕΟΥ Α21?ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Ιουνίου 2019 13:01

https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-43/#comment-76272
Οταν υποβάλεις το νέο Ε1 ακύρωσε το Α21 και να υποβάλεις νέα αίτηση Α21.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Ιουνίου 2019 13:33

ΓΙΑΝΝΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
8 Ιουνίου 2019 17:08

εχει ψηφιστει νομος (στα αντιμετρα) οτι απο 1/1/2020 οσοι παιρνουν κατω απο 20.000 ευρω ετησιως απαλλασονται της εκτακτης εισφορας αλληλεγγυης.Μιλαμαι για μικτα Η καθαρα?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
8 Ιουνίου 2019 19:28

Πάντα φίλε μου, πάντα για μεικτά μιλά η νομοθεσία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
8 Ιουνίου 2019 21:03

Είχε ψηφιστεί απαλλαγή μέχρι 30000€ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/264683 αλλά δεν ισχύει πλέον https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/k-niarxos-pap-aposp.pdf σελίδα 57 άρθρο δωδέκατο. Καταργήθηκε η απαλλαγή μαζί με την κατάργηση της μείωσης του αφορολόγητου.
Η εισφορά υπολογίζεται στο φορολογητέο (καθαρό εισόδημα) ποσό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Ιουνίου 2019 21:13

Γιώργο οταν το εγγραφα δεν είχα δει το δικό σου σχόλιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Ιουνίου 2019 22:15

Γιάννη δεν υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε η απάντηση σου είναι πληρέστερη γιατί δείχνει πως διαμορφώνεται/παραμένει η εισφορά μετά τις αλλαγές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
8 Ιουνίου 2019 21:09

Η διάταξη που καταργήθηκε
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/266459/2017-05-19
Η διάταξη που θα ισχύει
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/251455/2016-05-12

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντώνης
Αντώνης
7 Ιουνίου 2019 21:33

Κι όμως προσμετρούνται όλα καί από το 617 καί μας έχουν απορρίψει από επιδόματα στέγασης και χάσαμε είδη ένα εξάμηνο και παιδιού,το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζει κανείς σε ποια υπηρεσία να απευθυνθούμε παρόλο που υπάρχει το νομοσχέδιο (Άρθρο 47του ν.4609/2019) συνεχίζει το σύστημα να προσθέτει τα αναδρομικά στο ετήσιο εισόδημα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αντώνης
7 Ιουνίου 2019 22:56

Για το Α21 ακύρωσε την αίτηση κα υπέβαλε νέα μήπως φτοιάξει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Αντώνης
11 Ιουνίου 2019 16:25

Το ίδιο πρόβλημα έχω…..λανθασμένα συνυπολογίζονται και χάνω φοιτητικό στεγαστικό και α21.Γνωρίζει κάποιος που πρέπει να απευθυνθούμε?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Michael Kappa
Michael Kappa
7 Ιουνίου 2019 14:32

Στο Α21 δεν προσμετρήθηκαν σε εμένα, τα αναγραφόμενα στον κωδικό 617 μέχρι το έτος 2017, για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα νομίζω ότι προσμετρώνται (Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου έτους να μην υπερβαίνει τα τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ προσαυξανόμενο κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο, πέραν του ενός. Ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα θεωρείται το συνολικό ετήσιο φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο εισόδημα του φορολογούμενου, της συζύγου του και των τέκνων που τον βαρύνουν, από κάθε πηγή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Michael Kappa
7 Ιουνίου 2019 14:43

Δεν ειναι ετσι.καποιο λαθος κανεις.τα ποσα που αναγραφονται στον 617 δεν προσμετρωνται στο ετησιο συνολικο εισοδημα!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
7 Ιουνίου 2019 15:18

ΦΕΚ_ΚΥΑ_29993_Β_31082…pdf ψαξε λιγο αυτο και πες τι καταλαβαινεις μηπως κανω λαθος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Michael Kappa
7 Ιουνίου 2019 15:25
Michael Kappa
Michael Kappa
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Ιουνίου 2019 15:41

Αυτο αφορα μονο τα αναδρομικα, οχι αλλα ποσα που σναγραφονται στον 617.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Michael Kappa
7 Ιουνίου 2019 17:52

Αστο μην επιμενεις ειναι σιγουρακι αυτο…ρωτα και τον λογιστη σου

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
7 Ιουνίου 2019 19:32

Στη δήλωση φόρου εισοδήματος (Ε1) στον κωδικό 619 συμπληρώνονται τα εισοδήματα που απαλλάσσονται του φόρου ή φορολογούνται με ειδικό τρόπο και στον κωδικό 617 συμπληρώνονται τα εισοδήματα που απαλλάσσονται του φόρου και της ειδικής εισφοράς Αλληλεγγύης. Όταν ένα ποσό αναγράφεται σε κάποιον από τους κωδικούς αυτούς δεν σημαίνει ότι αυτόματα δεν προσμετράται στο οικογενειακό εισόδημα για την καταβολή παροχών κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα. Για αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να έχει γίνει σχετική πρόβλεψη στον νόμο που το καθιέρωσε ή όπως στην περίπτωση των «αναδρομικών» μας από άλλο νόμο. Π.χ. Επίδομα παιδιού Ν4512/2018 άρθρο 214 παρ. 12 Επίδομα ενοικίου Ν4472/2017 άρθρο 3 παρ. 4 (με τον Ν4611/2019 άρθρο 78) «Αναδρομικά» Ν4575/2018 άρθρα 10-15 (με τον Ν4609/2019 άρθρο 47 παρ. 1) Αντιστάθμισμα Νησιωτικού Κόστους Ν4551 άρθρο 7 παρ. 2 Σημ: Όταν ο λογιστής λέει ότι τα εισοδήματα του 617 δεν προσμετρώνται στο ετήσιο συνολικό εισόδημα εννοεί ότι δεν προστίθενται στο ετήσιο εισόδημα και δεν φορολογούνται. Σε αυτό έχει δίκιο. Κανείς λογιστής όμως δεν θα σου πει ότι τα εισοδήματα που αναγράφονται στον… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Ιουνίου 2019 00:41

Έτσι ακριβώς είναι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Ιουνίου 2019 12:42

Καλημερα αρα κυριε συναδελφε για τα αναδρομικα μας που εχει γινει σχετικη προβλεψη στο νομο αυτοματα δεν θα προσμετρηθουν στο Α21σωστο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
8 Ιουνίου 2019 13:32

Για ολα τα επιδόματα – παροχές

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Ιουνίου 2019 15:51

Αρα εφόσον υπάρχει πρόβλεψη στο νομο για τα αναδρομικά μας θα προσμετρηθουν η όχι για το Α21 συγκεκριμενα ρωτάω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
8 Ιουνίου 2019 22:20

Κανονικά Σταύρο δεν πρέπει να προσμετρηθούν για το Α21 χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τίποτα εσύ. Όπως όμως με την μεταφορά των ποσών από τον κωδικό 619 στον 617 πέρασαν αρκετές ημέρες φαίνεται ότι και στη περίπτωση αυτή υπάρχει καθυστέρηση. Αν μπεις στην εφαρμογή του ΟΠΕΚΑ και κάνεις προβολή της δήλωσης που έχεις ήδη υποβάλει, μπορείς να δεις το τρέχον οικογενειακό εισόδημα που φαίνεται στα συστήματα της ΑΑΔΕ. Από εκεί και από το εκκαθαριστικό του 2019 θα καταλάβεις αν έχει προσμετρηθεί η όχι το ποσό στο οικογενειακό εισόδημα. Άλλωστε ότι συμψηφισμός πρέπει να γίνει στο ποσό του επιδόματος θα γίνει στην εκκαθάριση της επόμενης πληρωμής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταυρος Μαστορακης
Σταυρος Μαστορακης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
9 Ιουνίου 2019 11:41

Καλημερα GEORGIOSP εγω παντως δεν υποβαλλω ακομα Ε1 εφοσον υπαρχει περιθωριο μεχρι τελος Ιουλιου. Εξαλλου εχω κανει παρεμβαση και θεσμικα μεσω των ενωσεων μας ετσι ωστε να δημοσιευτει το θεμα και να ενη μερωθουν και οι αντοιστοιχοι εμπλεκομενοι φορεις (Οπεκα, Ηδικα) για τα περαιτερω.. νομος 4609/2019 αρθρο 47 παραγραφος 1.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
9 Ιουνίου 2019 15:28

Και εγώ είμαι αυτής της άποψης. Κάθε ένας από εμάς πρέπει να περιμένει μέχρι να λυθούν τα προβλήματα που τον επηρεάζουν ή την λήξη της προθεσμίας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Ιουνίου 2019 16:19

ΝΟΜΟΣ 4609/19 ΑΡΘΡΟ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 Δεν συνυπολογίζονται τα αναδρομικά για τη παροχή πάσης φύσεως επιδομάτων.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Michael Kappa
11 Ιουνίου 2019 16:21

Δεν πρέπει να συνυπολογιστούν σύμφωνα με το νόμο 4609/19 άρθρο 47 παραγρ 1.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική