Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 49 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

4.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
SKJ
SKJ
4 Οκτωβρίου 2019 14:36

Καλησπέρα σε όλους. Έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με την απόφαση του ΣΤΕ που είχαν πει πως θα συνεδρίαζε σήμερα σχετικά με το ειδικό μισθολόγιο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  SKJ
4 Οκτωβρίου 2019 18:10
G.G.
G.G.
3 Οκτωβρίου 2019 14:20

Σχετικά με την υποβολή του Πόθεν Έσχες.
Οι ενδιαφερόμενοι – υπόχρεοι ας προσέξουν τις ημερομηνίες για να μην βρεθούν εξ απροόπτου με πρόστιμα όπως κάποιοι συνάδελφοι στο πρόσφατο παρελθόν.

https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45914#

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΘΕΟΔΩΡΑ
27 Σεπτεμβρίου 2019 20:58

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015. ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Ή ΟΧΙ; ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΤΡΟΠΟΠΟΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΘΕΟΔΩΡΑ
27 Σεπτεμβρίου 2019 21:50

Για εισοδήματα του 2014 χειρόγραφα στην ΔΟΥ μέχρι τέλος του 2019

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Konstantinos kekis
Konstantinos kekis
26 Σεπτεμβρίου 2019 18:10

Γνωριζει καποιος ο παρακρατηθεις φορος που κρατιεται καθε μηνα στις μισθοδοσιες,αν παραγραφεται μετα απο 3 η 5 χρονια αν δεν εχει υποβληθει δηλωση? Και ξαναπληρωνεται στην εφορια προσαυξημενος ως εκπροθεσμος με τοκο. Γνωριζει καποιος ποιος νομος ειναι?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Konstantinos kekis
28 Σεπτεμβρίου 2019 23:14

Από 1/1/2014 ισχύει πενταετής παραγραφή σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 42 σε συνδυασμό με το άρθρο 36 του Ν4174/2013.
Σύμφωνα με την παρ. 43 του άρθρου 72 του ίδιου νόμου https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/252507 για υποθέσεις που αφορούν φορολογικά έτη πριν την 1/1/2014, δηλαδή από οικονομικό έτος 2014 και πίσω, εφαρμόζονται τα ισχύοντα μέχρι τον χρόνο έναρξης ισχύος του Ν4174/2013.
Για τα φορολογικά έτη 2013 και πριν ισχύει η τριετής παραγραφή σύμφωνα με την παρ. 7 τού άρθρου 84 του Ν2238/1994 όπως είχε τροποποιηθεί https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/55125

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Σεπτεμβρίου 2019 23:15

Εδώ θα βρεις απορριπτική απόφαση σε προσφυγή φορολογούμενου με παρόμοιο πρόβλημα με το δικό σου http://elib.aade.gr/elib/view?d=/gr/ded/2018/2196_en_ath/ και εδώ ένα άρθρο σχετικό με το θέμα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/36626 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2019 21:30

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις στο ερωτημα μου τον aero και τον GEORGIOSP .Τελικα η φραση κλειδι ειναι ”δεν επιβαλλεται το προστιμο των 100 ευρω μεχρι να αναρτηθουν τα κτηματολογικα στουιχεια στο συνολο της ελληνικης επικρατειας”…….σ.σ[σημερα το εμαθα] γνωστος μου εκανε τροποποιητικες Ε9 περασμενων ετων, στην περιοχη της ΔΟΥ μου και δεν του επιβληθηκε το προστιμο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
24 Σεπτεμβρίου 2019 10:24

Σωστά Βασίλη. Φυσιολογικά το ξέρεις ήδη αλλά σου υπενθυμίζω ότι η εξαίρεση από τα πρόστιμα αφορά εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις Ε9, οι οποίες αφορούν τα έτη 2014 και επόμενα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Konstantinos kek.
Konstantinos kek.
23 Σεπτεμβρίου 2019 21:29

Δεν ειχα υποβαλει δηλωση το οικονομικο ετος 2014. Την υπεβαλα σημερα 23.09.2019 διοτι μου την ζητουσε το συστημα για να μπω στις 120 δοσεις. Το θεμα ειναι το εξης και ζητω απαντηση αν γνωριζετε, διοτι ο λογιστης μου και πολλοι αλλοι δεν το γνωριζαν. Παροτι μου ειχε παρακρατηθει φορος για το 2014 απο την υπηρεσια μου, 2.500 ευρω περιπου και η υποχρεωση μου απο την δηλωση ηταν 2.600 θα περιμενα να πληρωσω κατι λιγα. Η προισταμενη που απευθηνθηκα να καταθεσω τη δηλωση μου ειπε το εξης. Οτι με καποιο νομο, του ΣτΕ, του νομικου συμβουλιου, μετα την παροδο 3τιας ο παρακρατηθεις φορος διαγραφετε,δεν εχει ισχυ, τον χανω, και θα πρεπει να πληρωσω ολοκληρο το ποσο των 2.600 συν φορο για εκπροθεση δηλωση για 60 μηνες, το 60 τοις εκατο του ποσου,αλλα 1560 ευρω. Συνολο 4.400 ευρω, ενω αν ισχυε ο παρακρατηθεις φορος θα πληρωνα μολις 100. Γνωριζει καποιος αυτο το νομο, ποιος ειναι,μπορει καποιος να βοηθησει? Στη συνεχεια υπεβαλα τη δηλωση για να μη χασω τη ρυθμιση των 120 δοσεων. 6934447896.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Konstantinos kek.
24 Σεπτεμβρίου 2019 10:17

Δυστυχώς Κωνσταντίνε το υπουργείο εφαρμόζει αυτά που σου είπαν στην ΔΟΥ βασιζόμενο σε γνωμοδότηση του ΝΣΚ (408/2011) που έχει γίνει αποδεκτή.
Την γνωμοδότηση θα την βρεις εδώ http://www.nsk.gr/web/nsk/anazitisi-gnomodoteseon βάζοντας τον αριθμό της γνωμοδότησης και το έτος έκδοσης.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στα συνοδευτικά αρχεία εδώ https://www.synigoros.gr/?i=state-citizen-relations.el.parakratisi.261502

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2019 19:53

Εαν καποιος γνωριζει…μπορουμε να κανουμε τροποποιητικες δηλωσεις Ε9[ακινητων]προηγουμενων ετων 2010 και μετα χωρις να πληρωσουμε το προστιμο των 100 ευρω?Διαβασα την τροπολογια του προηγουμενου Υπουργου οικονομικων οπου κατανοησα οτι θα επιβληθει επιπλεον φορος η λιγοτερος αναλογα με την διαφορα στα ακινητα που θα προκυψει απο τις τροποποιητικες…Επειδη θελω να κανω μικροδιορθωσεις στα ακινητα μου και θα επιβαρυνθω με μικρο-ασημαντο φορο επιπλεον,φοβαμαι ομως μην την ”πατησω” με το προστιμο των 100 ευρω……

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2019 21:11

Σύμφωνα με:
https://www.ert.gr/eidiseis/ellada/kinonia/e9-anoixe-i-platforma-gia-tropopoiitikes-diloseis/
Λέει: ” … Οι φορολογούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η υποβολή των διορθωτικών αυτών δηλώσεων ΔΕΝ συνεπάγεται την επιβάρυνσή τους με το αυτοτελές πρόστιμο εκπρόθεσμης υποβολής των 100 ευρώ, τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί η ένταξη των περιοχών των ακινήτων τους στο Κτηματολόγιο.”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
22 Σεπτεμβρίου 2019 21:18

… επίσης ανάλυση του θέματος, εδώ:
https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1465291/diorthosi-diloseon-e9-xoris-prostima

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2019 00:07

Συμπληρωματικά με τις πληροφορίες του aero διάβασε την σχετική εγκύκλιο της ΑΑΔΕ http://elib.aade.gr/elib/view?d=/gr/egk/2019/E_2082/ και ιδιαίτερα την παράγραφο 4.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
VOLOS
VOLOS
22 Σεπτεμβρίου 2019 12:30

Αυξήσεις λόγω μείωσης φορολογίας [ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 21/09/2019 – ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΤΙΑΣ]
https://staratalogia.blogspot.com/2019/09/blog-post_49.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  VOLOS
22 Σεπτεμβρίου 2019 14:59
pothen
pothen
20 Σεπτεμβρίου 2019 18:27

Περί δήλωσης περιουσ. κατάστασης (ΠΟΘΕΝ):
Ως δημόσιος υπάλληλος, τακτικό μέλος επιτροπής διαγωνισμών,
υπέβαλα δήλωση “πόθεν” τα παρελθόντα έτη.
(τελευταία υποβληθείσα δήλωση αυτή του 2018).
Τον Απρ. 2017 απώλεσα αυτή την ιδιότητα (έπαψα να είμαι μέλος επιτροπής).
.
Ερώτηση: Υποχρεούμαι τώρα να υποβάλω δήλωση 2019 (εισοδήματα 2018)
ή έχει πάψει η υποχρέωση αυτή?

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  pothen
22 Σεπτεμβρίου 2019 12:06

Είναι ακριβώς το ίδιο ερώτημα Νο 4 και νομίζω είναι σαφής η απάντηση: https://www.pothen.gr/pothen/main/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
pothen
pothen
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
22 Σεπτεμβρίου 2019 21:02

Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γεράσιμος
Γεράσιμος
16 Σεπτεμβρίου 2019 12:11

http://www.poasy.gr/site/index.php/el/arthra-enwsewn/enoseis-2019/item/977-diloseis-periousiakis-katastasis-pothen-esxes

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα;
Γιατί έχει περάσει και ένας μήνας ήδη..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
16 Σεπτεμβρίου 2019 11:00

Αν και πρόκειται για σενάρια φαίνεται ότι οι μείωση των ασφαλιστικών εισφορών δεν θα επηρεάσει του μισθούς στο δημόσιο αφού αυτή θα γίνει σε εισφορές που δεν επιβάλλονται στους δημοσίους υπαλλήλους.
http://media.enikos.gr/data/files/673173_f2eb6ac500-9b3f2f1bde798feb.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Λαμπρος
Λαμπρος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2019 16:38

Γιατί η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, όχι η εισφορά αλληλεγγύης που θέλουν να καταργήσουν, υπέρ ΟΑΕΔ δεν καταβάλλεται? Κ αυτή εισφορά που συμπεριλαμβάνεται στις μειώσεις από αρχή μάλιστα του 2010, αν θυμάμαι καλά… Για να δούμε…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
SKJ
SKJ
11 Σεπτεμβρίου 2019 14:47

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΡΙ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Κ ΕΜΑΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  SKJ
11 Σεπτεμβρίου 2019 16:08

Αφορά τον ιδιωτικό τομέα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Σεπτεμβρίου 2019 16:36

Αφορα ολους!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  SKJ
11 Σεπτεμβρίου 2019 18:11

Θα πρέπει να δούμε την διατύπωση όταν θα υλοποιηθεί η μείωση. Γενικά οι ασφαλιστικές εισφορές για τους εργαζομένους του δημοσίου ακολουθούν τα ποσοστά της ασφάλισης του ΙΚΑ. Βλ. παρ. 1 και 9 εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393567 και εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/198519 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Σεπτεμβρίου 2019 18:44

Ενδεχομένως να επεκταθεί και να αφορά και το δημόσιο.
Πάντως αν λάβουμε υπόψη μας στο πλαίσιο στο οποίο κινήθηκαν την επόμενη μέρα βάση των ερωτήσεων που του έγιναν για το θέμα, οι απαντήσεις του Πρωθυπουργού (αλλά και βάση της ειδησεογραφίας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο) είχαν να κάνουν για τον ιδιωτικό τομέα και μόνον για τους μισθωτούς πλήρους απασχόλησης, σαν αντικίνητρο για τον περιορισμό των ευέλικτων μορφών εργασίας σε συνδυασμό με την προσαύξηση στην αμοιβή των μερικώς απασχολούμενων κατά 10% την ώρα, για υπερωριακή απασχόληση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
11 Σεπτεμβρίου 2019 19:49

Οι μείωση των ασφαλιστικών εισφορών από 20% σε 15% μέσα στην τετραετία περιλαμβάνεται στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης. Βασικός στόχος της μείωσης είναι η μείωση του μη μισθολογικού κόστους για τις επιχειρήσεις. Ανάλογα θα έχουν και οι εργαζόμενοι αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος τους. (Υπάρχουν αρκετά άρθρα στο διαδίκτυο για το θέμα πριν τις ανακοινώσεις της Θεσσαλονίκης). Ο περιορισμός της μείωσης στους εργαζόμενους με πλήρη απασχόληση είναι ένα πρόσθετο μέτρο που ανακοινώθηκε στην Θεσσαλονίκη και έχει σκοπό να λειτουργήσει σαν αντικίνητρο στην εικονική μερική απασχόληση συνδυαστικά με την αύξηση στο κόστος υπερωριακής εργασίας, όπως αναφέρεις και εσύ.
Μέχρι να μετατραπεί η πρόθεση σε νομοσχέδιο δεν μπορώ να κάνω πρόβλεψη για το τι τελικά θα ισχύσει. Επειδή όμως η γενική φιλοσοφία του ασφαλιστικού συστήματος με τον ΕΦΚΑ είναι ο κατά το δυνατόν ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης των ασφαλισμένων πιστεύω ότι είναι λογικό να ισχύσει η μείωση για όλους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Σεπτεμβρίου 2019 20:10

Σημ: Εκτός και αν η μείωση προέλθει από μείωση κρατήσεων που δεν ισχύουν στο δημόσιο βλ. https://www.ethnos.gr/oikonomia/59702_pos-kai-poso-tha-meiothoyn-oi-eisfores-poioys-afora-i-elafrynsi-olo-shedio Με την εφαρμογή θα δούμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
7 Σεπτεμβρίου 2019 21:36

Καλησπέρα.μια απορία.με την αλλαγή της φορολογικής κλίμακας για τα εισοδήματα έως 10.000 ευρώ από 22 σε 9 τοις εκατό κάποιος που έχει εισόδημα 20.000 ευρώ για τα πρώτα 10.000 θα φορολογηθεί με 9 τοις εκατό και για τα υπόλοιπα 10.000 με 22τοις εκατό όπως ισχύει;δηλαδή ενώ μέχρι τώρα ο φόρος του ήταν 4.400 ευρώ και τώρα θα είναι 3.100;σωστά το καταλαβαίνω;ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
7 Σεπτεμβρίου 2019 23:48

Για τα πρώτα 10000 – 8636 που ειναι το αφορολογητο αρα τα υπολοιπα 1364 με 9% = φόρος 122,76 και τα υπολοιπα 10000 με 22% = φορος 2200 . Αρα συνολο φόρου 2322,76. Για κάθε παιδι +1000 αφορολογητο
Αν έχεις ενα παιδι + 1000 αφορολόγητο αρα στα πρωτα 10000-8636-1000 = 364 με 9% = φόρος 32,76 + 2200 για τα υπόλοιπα 10000 = 2232,76 το σύνολο του φόρου.
Ετσι θα είναι σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες, ας περιμένουμε και το νόμο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Σεπτεμβρίου 2019 01:26

Σημερα στα 20000 ο φόρος είναι 4400 – 1900 η μείωση χωρις παιδιά = 2500
Με ενα παιδι 4400 -1950 = 2450
Οποτε βλέπεις τις διαφορές , μικρές μέν αλλα κατι είναι και αυτό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Σεπτεμβρίου 2019 21:17

Μπορεί και αυτό ……

Για εισόδημα 30,000 ευρώ
Προηγούμενος υπολογισμός:
30000 x 22% = 6600-1850 = 4750

Νέος με την προϋπόθεση της μείωσης φόρου (1850) ως έχει
30.000 – 1000 = 29.000

10.000 x 9% = 900
19.000 x 22% = 4180
900+4180=5080

5080-1850=3230

Διαφορά 4750-3230=1520

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2019 21:51

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι συντελεστές και οι μειώσεις που ισχύουν σήμερα είναι οι παρακάτω (Άρθρο 15 και 16)
https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/528/hl/4172

Συνεπώς στο παράδειγμα σου έχεις κάνει λάθος υπολογισμό σύμφωνα με τα ισχύοντα.
.
Μπορεί και να ισχύσει αυτό που περιγράφεις (ή κάποια άλλη εκδοχή) αλλά η παραπάνω ανάρτηση του συνονόματου σου έρχεται ποιο κοντά σε αυτά που έχουν δει το φως της δημοσιότητας με παραδείγματα, τόσο στον ηλεκτρονικό όσο και στον έντυπο τύπο.

https://www.newsit.gr/oikonomia/ti-kerdizoun-misthotoi-syntaksiouxoi-kai-epaggelmaties-apo-tin-meiosi-tis-forologias/2868136/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
8 Σεπτεμβρίου 2019 22:42

Άρα μιλάμε επί υποθετικών θεμάτων. Και σύμφωνα με τον συνονόματο συμφωνώ ας περιμένουμε το νόμο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2019 22:10

Μπορείς να το κάνεις και με εισόδημα 20.000 και δύο παιδιά αν δεν σου κάνει κόπο;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
9 Σεπτεμβρίου 2019 09:37

Δες το παράδειγμα στο τέλος απο την παραπομπή του Σπυρου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Σεπτεμβρίου 2019 12:58

-Όταν βάζεις φόρους και όταν κουρεύεις πρόβατα, καλό είναι να σταματάς πριν γδάρεις το πετσί.-

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος Κωστούλας
Νίκος Κωστούλας
4 Σεπτεμβρίου 2019 12:30

Ελπιδοφόρα η ενέργεια της Π.Ο.ΑΣ.Υ. για όσους έχουν φάει πρόστιμο 300 ευρώ για κάθε ετος (2015,2016), για μη υποβολή πόθεν έσχες.
http://www.poasy.gr/site/index.php/el/arthra-enwsewn/enoseis-2019/item/977-diloseis-periousiakis-katastasis-pothen-esxes
Μπράβο. Όπως έκανε ενέργειες για τους παιδικούς σταθμούς, έτσι και τώρα, ασχολείται ενεργά με τα προβλήματα των συναδέλφων.
Ήθελα να ξερα ποιος ο λόγος ύπαρξης των ενώσεων – ομοσπονδιών Πυροσβεστικού Σώματος. ΣΕ ΟΛΑ ΑΦΑΝΤΟΙ.
Παιδιά οι ενώσεις δεν είναι μόνο για πορείες διαμαρτυρίας και σουβλάκια στην επιστροφή.
Μπράβο στην Π.Ο.ΑΣ.Υ. και στην Π.ΟΜ.ΕΝ.Σ. τις μόνες ομοσπονδίες που ασχολούνται.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Αθανασιος
Αθανασιος
Απάντηση σε  Νίκος Κωστούλας
5 Σεπτεμβρίου 2019 00:02

Συμφωνώ μαζί σου συνάδελφε και το έχω αναφέρει και εγώ κατά καιρούς εδώ από το σάιτ!Οι άνθρωποι είναι ανύπαρκτοι.καμια απόσπαση στους ίδιους και ίδιους για να τους έχουν δεμένους να πηγαίνουν να ψηφίζουν….εγώ προσωπικά διαγράφηκα από το σωματείο που ήμουν γραμμένος για αυτόν τον λόγο ..της ανυπαρξίας τους.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
george4512
george4512
1 Σεπτεμβρίου 2019 21:29

Εισόδημα που ανάγεται στο έτος 2017… Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ακριβώς την διαδικασία στο taxisnet.. Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  george4512
2 Σεπτεμβρίου 2019 09:55

Επιλέγεις- Δηλώσεις έτους 2018 – νέα τροποποιητική – δήλωση Ε1
και θα σου εμφανίσει την περσινή σου δήλωση μαζί με τα ποσά των αναδρομικών στους κωδικούς που τροποποιούνται και αφού είναι περασμένα τότε κάνεις υποβολή για την νέα εκκαθάριση.
Εσυ δεν θα συμπληρώσεις κανένα κωδικό πρέπει να είναι όλα συμπληρωμένα από την ΑΑΔΕ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
george4512
george4512
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Σεπτεμβρίου 2019 20:03

Εμφανίζει την περσινή δήλωση ακριβώς με τα ίδια ποσά. Δεν έχει αλλάξει κάτι…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  george4512
3 Σεπτεμβρίου 2019 09:15

Αν το εισόδημα που αναφέρεις αφορά αναδρομικές αποδοχές θα πρέπει να υποβάλεις Δήλωση Αναδρομικών. Θα πρέπει να περιμένεις να ανοίξει το σύστημα για δηλώσεις αναδρομικών. Διάβασε την συζήτηση εδώ https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-35/#comment-74822 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
george4512
george4512
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Σεπτεμβρίου 2019 10:33

Η δήλωση αναδρομικών εμφανίζεται με προστιθέμενο το αναδρομικό ποσό και υπεβλήθη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  george4512
3 Σεπτεμβρίου 2019 10:24

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΑΔΕ η εφαρμογή έχει ανοίξει από τις 17-7-2019.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45268
προφανώς ακόμα δεν έχουν περάσει τα σχετικά ποσά. Με δεδομένο ότι τα προηγούμενα χρόνια συνήθως άνοιγαν το σύστημα κατά τον Οκτώβριο ίσως να βιάστηκαν, όποτε πρέπει να περιμένεις άλλωστε έχεις διορία έως τέλος του 2019.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
george4512
george4512
Απάντηση σε  Γιάννης
3 Σεπτεμβρίου 2019 10:42

Ευχαριστώ σ΄ όλους για την άμεση ανταπόκριση και ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός