Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 144 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Βασίλης
Βασίλης
26 Φεβρουαρίου 2017 10:03

Καλημέρα! Καλή σαρακοστή σε όλους! Μπορει να μου πει κάποιος τι ισχύει σε περίπτωση που έχεις διανύσει ολη την αναρρωτικη που δικαιούσαι; βγαίνεις σε σύνταξη; υπάρχει κάποιος νόμος;

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
26 Φεβρουαρίου 2017 12:41

Ναι Βασίλη, βγαίνεις στη σύνταξη για λόγους υγείας αν πρόκειτε για ανίατη, αλλιώς υπηρεσία γραφείου. Στις επιτροπές που περνάς ο γραμματέας έχει όλη την νομοθεσία.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  kostastam
26 Φεβρουαρίου 2017 15:52

Ευχαριστώ

ale
ale
25 Φεβρουαρίου 2017 17:50

Καλησπερα σε ολους.Ειμαι ανθ/μος με 21 χρονια υπηρεσιας,μεταμοσχευμενος νεφρου προσφατα και εχω διανησει ολη την αναρρωτικη και σκεφτομαι την αποχωρηση για λογους υγειας..γνωριζω οτι με το νεο καθεστως φευγω σαν να εχω 35 χρονια….αλλα με τον μεσω ορο των μεικτων αποδοχων μου απο το 2002.με το παλιο καθεστως θα επερνα και ενα επιδομα αναπηριας…γνωριζει καποιος κατι πανω σ’αυτο και γενικα για την περιπτωση…

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ale
25 Φεβρουαρίου 2017 19:40

Διάβασε απο το παρακάτω την παράγραφο 4.11
http://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ale
ale
Απάντηση σε  Δήμος
25 Φεβρουαρίου 2017 21:45

σε ευχαριστω,ομως αυτα που αναφερει η παραγραφος 4.11 δεν ειναι,νομιζω, για τις περιπτωσεις συνταξιοδοτησης με βαση τις διαταξεις του ν.612/1977..που αφορουν και τους μεταμοσχευμενους…και παλι σε ευχαριστω..

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ale
26 Φεβρουαρίου 2017 10:59

Οι διατάξεις του Ν612/1977 δεν αφορούν μεταμοσχευμένους αλλά τυφλούς. Η περίπτωση σου αναφέρεται στο άρθρο 26 παρ1α τελευταίο εδάφιο του ΠΔ169/2007. Η σύνταξη σου θα υπολογιστεί με 35 χρόνια , όπως ήδη γνωρίζεις, σύμφωνα με την εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/72ΩΕΗ-ΩΔΞ?inline=true (κοίτα την ενότητα ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΕΔΑΦΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡ. 1α ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 1 ΚΑΙ 26 ΤΟΥ Π.Δ. 169/2007 (Α 210) στην σελίδα 4).
Το επίδομα αναπηρίας είναι αυτό που φαίνεται στην παράγραφο 4.11 (βλ. σχόλιο Δήμου) και ισχύει μέχρι ψηφιστεί νομοθετική ρύθμιση που θα καθορίζει ενιαίους κανόνες για όλους τους ασφαλισμένους (Ν4387/2016 άρθρο 11).

ale
ale
Απάντηση σε  GEORGIOSP
26 Φεβρουαρίου 2017 14:51

Σε ευχαριστω.σωστα τα λες…το ανεφερα για συντομία ετσι.σε παρακαλω αν γνωριζεις κατι σχετικα για το επιδομα που αφορα ειδικες παθησεις που αναφερει το Γ.Λ.Κ. (40% ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΛΟΧΑΓΟΥ).

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
26 Φεβρουαρίου 2017 17:40

Υποθέτω ότι εννοείς το ειδικό επίδομα ανικανότητας που δεν οφείλεται στην υπηρεσία που αναφέρεται στην σελίδα http://www.minfin.gr/web/31341/anikanotetas. Το επίδομα αυτό προβλέπεται στην παρ5 του άρθρου 54 του ΝΔ169/2007 και χορηγείται σε περιπτώσεις όπως η δική σου με την παράγραφο 10 του ίδιου άρθρου. Λογικά η χορήγηση του συνεχίζεται μέχρι να ψηφιστεί η νομοθετική ρύθμιση που αναφέρεται στο προηγούμενο σχόλιο μου. Μοναδική προϋπόθεση για να δικαιούσαι τον υπολογισμό της σύνταξης με 35 χρόνια και την χορήγηση του επιδόματος αυτού είναι το ποσοστό αναπηρίας να υπερβαίνει το 67%.
Πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε κίνηση, στον βαθμό που εξαρτάται από εσένα, θα ήταν καλό να επικοινωνήσεις με το αρμόδιο τμήμα του ΓΛΚ για έγκυρη πληροφόρηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
25 Φεβρουαρίου 2017 14:05

Καλημερα σε ολους, καλη Σαρακοστη στην κοιλια και στην τσεπη μας, επερνα μερισμα απο Μ.Τ.Σ. 90,31 ευρω, χθες πηρα 83,07 ευρω. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με Μ.Τ.Σ., γιατι αυτη η μειωση;;; μου απαντησαν οτι αυξηθηκε η φορος. Καθε μερα μας λενε, (πληση εγκεφαλου), ουτε ενα ευρω δεν θα μειωθουν οι συνταξεις με τα νεα μετρα.!!!!!!!!!!!! Ευχαριστω

ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
23 Φεβρουαρίου 2017 15:31

και κατι ακομα να ρωτησω επειδη δεν γνωριζω θα πρεπει να παω στο ΤΕΑΠΑΣΑ και ΜΤΣ να ενημερωσω οτι βγηκα στην συνταξη η ενημερωνωνται αυτοματα απο το ΓΛΚ. γιατι εχω παρει ιδη δυο φορες σημειωμα συνταξης και δεν υπαρχουν τα μερισματα.ευχαριστω.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
23 Φεβρουαρίου 2017 17:20

ΙΩΑΝΝΗ Ξ. Γινεται αμεση ενημερωση απο ΓΛΚ. Το ΜΤΣ 3-4 μηνες. ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ εχει να πληρωσει απο 1/1/2015 λογω οτι εγινε μεταβαση στο νεο υπερταμειο!

ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
23 Φεβρουαρίου 2017 15:25

καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω Α)αν υπαρχει καποιο εγγραφο για να μπορεσω να το στειλω στο ΓΛΚ για διαγραφη του ΕΑΣ (Ν3865/10) και
ΟΜΟΣΠ.ΣΩΜΑΤΕΙΑ & ΣΥΝΟΜ/ΔΙΕΣ απο την συνταξη μου και καποιο τηλ. η φαξ για να τα στειλω και Β)υπαρχει καποιος συναδελφος να πληρωθηκε την αλλαγη τοπου κατοικιας λογω συνταξης με διαγραφη εως 30/6/2016?

ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΙΣ Ξ.
23 Φεβρουαρίου 2017 17:29

Το fax του ΓΛΚ είναι το 2103329290.

Βασίλης
Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 14:11

Με τα δάνεια που άρχισε να δίνει το ΤΕΑΠΑΣΑ που μπορω να ενημερωθω; Ευχαριστω

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 14:37

Θα έρθει διαταγή Βασίλη που θα περιλαμβάνει και τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να υποβληθούν για την έγκριση των δανείων. Θα αναρτηθεί και στο site (teapasa.gr), αλλά τώρα είναι εκτός λειτουργίας λόγω εργασιών συντήρησης. Επίσης εάν είσαι πλησίον πέρνα από Βερανζέρου 48, μετά τη σχετική διαταγή τους όμως, ώστε να είναι διαθέσιμες οι προυποθέσεις και τα έγγραφα.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  kostastam
23 Φεβρουαρίου 2017 16:30

Σε ευχαριστω πολύ!

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 14:51
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Γιάννης
23 Φεβρουαρίου 2017 16:30

Σε ευχαριστω πολυ

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
24 Φεβρουαρίου 2017 08:30

Βασίλη μη μπερδευτείς με την ανάρτηση του bloko.gr και ταλαιπωρηθείς χωρίς λόγο. Αναφέρει απλά η έγκριση αποδέσμευσης κεφαλαίων αυτή η ανάρτηση. Εσύ (και κάθε ενδιαφερόμενος) Θα περιμένεις τη διαταγή του ΤΕΑΠΑΣΑ, όπως σου προείπα.

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  kostastam
24 Φεβρουαρίου 2017 15:51

Ναι το κατάλαβα. Σε ευχαριστώ

Βασίλης
Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 00:35

Καλημέρα σας! Εχω εννέα χρόνια υπηρεσίας στην αστυνομια! Ημουν γραμμενος στο ΤΠΔΥ! Δε θυμαμαι αν απο τη σχολη ειχαμε υπογραψει ή οχι. Αν ειχα υπογραψει και ζητησω τη διαγραφη μου τωρα γνωρίζει κανείς με το χρηματικο ποσο που μου κρατούσαν τι γίνεται; ή αν δ ειχα υπογραψει και διαγραφω τι γινεται και σε αυτη τ περιπτωση ; Σας ευχαριστω

Βασίλης
Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 14:10

Κατά τη γνώμη σας είναι καλυτερο να μένεις ή οχι γραμμενος;

Βασίλης
Βασίλης
23 Φεβρουαρίου 2017 22:43

Σε ευχαριστω

ΓΙΑΝΝΗΣ 1
ΓΙΑΝΝΗΣ 1
22 Φεβρουαρίου 2017 16:29

Καλησπέρα, σε όλους. Είμαι Αρχιφύλακας (Ταμείο Χωροφυλακής) με 16 χρόνια υπηρεσίας από το 2000, όπου πέρασα στη σχολή. Χωρίς δική μου αίτηση κάθε μήνα πληρώνω 60€ υπέρ ΤΠΔΥ. Σήμερα μας ενημέρωσαν από την Υπηρεσία μου, ότι ήρθε διαταγή η οποία αναφέρει ότι όσοι επιθυμούν διαγραφή από το ΤΠΔΥ, να καταθέσουν σχετική αίτηση στην Υπηρεσία τους. Ποιά είναι η γνώμη σας να παραμείνω ή να διαγραφώ; Τί κερδίζω αν μείνω και τί κερδίζω αν φύγω; Αν διαγραφώ θα πάρω τα χρήματά μου πίσω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ 1
23 Φεβρουαρίου 2017 09:16

Όποιος δεν έχει απόλυτη ανάγκη τα 60 ευρώ (πάνω κάτω κάπου εκεί είναι η εισφορά), ας τα αφήσει να πάρει εφάπαξ. Στο ταμείο αυτό είναι όλοι οι Δ.Υ. και οι εξ Αστυν. Πόλεων. Δεν είναι κανα γιαλατζί ταμείο. Μη σας πιάνει πανικός και τρέχεται στα δικαστήρια και δίνεται χρήματα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Ηρεμήστε κάντε τους υπολογισμούς σας, ξανασκεφτείτετο. Τι ξεσηκωμός είναι αυτός χωρίς λόγο. Τόσα δίνουμε για μέρισμα στο Μ.Τ.Σ. και για επικουρικό & εφάπαξ στο ΤΕΑΠΑΣΑ. Με το Τ.Π.Δ.Υ. μας έπιασε το κολοκοτρωναίικο να πάρουμε τα λεφτά μας εδώ και τώρα και να διαγραφούμε.
Τέλος Γιάννη, από όσα αναφέρουν σε μια ομάδα συναδέλφων στο FB, με τη διαγραφή σου, σταματάει βέβαια η κράτηση και τα τελευταία 5 χρόνια επιστρέφονται(βάση νόμου). Τα υπόλοιπα χάνονται.(Χάνεις δλδ 12 χρόνια εσύ).
Κλείνοντας πιστεύω ότι το 99% των συναδέλφων έχουν υπογράψει την εν λόγο αίτηση εγγραφής στο ταμείο, απλά δεν θυμούνται γιατί γνωρίζεις τι γίνεται στις σχολές με τις υπογραφές.

ΓΙΑΝΝΗΣ 1
ΓΙΑΝΝΗΣ 1
Απάντηση σε  kostastam
23 Φεβρουαρίου 2017 13:16

Ευχαριστώ πολύ Κώστα, για την απάντησή σου. Να είσαι καλά.

Καρυπίδης Λεωνίδας
Καρυπίδης Λεωνίδας
22 Φεβρουαρίου 2017 09:07

καλημέρα για ενημέρωση Η σύζυγός μου κατάταξη 31-1-1992 αίτηση 30-5-2016 διαγραφή 3-8-2016 ως τρίτεκνη η σύνταξη από ΓΛΚ 1220,19 πληρωμή 24-2-2017. Από την σελίδα 1206,73 , αξιόπιστη ενημέρωση από τον Αχιλλέα. Υπολογίζονται και τα 3/35 Κονδύλη. Αχιλλέα όσον αφορά τα εφάπαξ των αστυνομικών το ΤΠΑΣ, τέως χωροφυλάκων, κατέρρευσε το 2011 προ PSI το δε ΤΠΥΑΠ το 2013 όταν μελέτη έδειξε ότι βρέθηκε υπερτιμημένο το χορηγούμενο εφάπαξ κατά 46% και κατάρρευση των αποθεματικών του . Τo PSI το ΤΠΑΣ και ΤΠΥΑΠ τα άγγιξε ελάχιστα λόγω ότι δεν είχαν τοποθετήσεις σε ομόλογα “την περίοδο εκείνη” γιατί απλά είχαν ελάχιστες καταθέσεις στο κοινό κεφάλαιο της τράπεζας Ελλάδος λόγω μαζικής φυγής 2009-2012. Αιτία κατάρρευσης των ταμείων πρόνοιας των αστυνομικών ήταν τα υπερτιμημένα και διπλά εφάπαξ των πολυάριθμων αξιωματικών. Όσον αφορά την προσφυγή της ΠΟΑΣΥ στο ΣτΕ για τα 30 έτη(31 έτη η αρχική ) χάθηκε γιατί ποτέ δεν στηρίχθηκε πραγματικά από την ΠΟΑΣΥ και για να μην ξεχνάμε είχε 4-5 αναβολές σε συνεννόηση εκατέρωθεν. Το ΤΠΥΠΣ, εφάπαξ πυροσβεστών, το οποίο υπάγεται από το 2008… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κώστας Φ.
Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 09:04

Όσον αφορά την αποστρατεία, κανένας δεν έλαβε υπόψιν του το πιο σπουδαίο αγαθό, την υγεία. Όλοι μιλάτε μόνο για το χρήμα. Γνωρίζετε πόσο κοστίζει ένα έμφραγμα ή ένα εγκεφαλικό; Γνωρίζετε τι αποτελέσματα υπάρχει στον οργανισμό, όταν δεν υπάρχει καλό νευρικό σύστημα ή καλή ποιότητα ύπνου; Γνωρίζετε γιατί οι παλιοί και σοφοί νομοθέτες είχαν αποφασίσει οι υπηρετούντες στα σώματα ασφαλείας να φεύγουν στα 25 χρόνια; Ήταν τυχαίο αυτό. Μη τα βλέπετε όλα με το χρήμα. Στο κάτω κάτω υπάρχει και η μαύρη εργασία, για ελαφρό συμπλήρωμα των χαμένων. Καλές Απόκριες και Καλή Σαρακοστή σε όλους.

Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 09:59

Συμφωνω απολυτος….αλλα δυστηχος μας εβαλαν πλεον στο ΄΄λουκι΄΄ και τα ξεχναμε αυτα.

Δημήτρης Δ.
Δημήτρης Δ.
Απάντηση σε  Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 11:09

Κώστας Φ. συγχαρητήρια, είπες το ποιο σωστό που έχω διαβάσει εδώ μέσα…. σπουδαίο αγαθό η υγεία. Δόξα τω Θεώ, έφυγα με αίτηση αποστρατείας κ είμαι καλά.

Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 13:19

Έτσι σωστά τα γράφεις , πάνω από όλα η υγεία. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις τα νυχτερινά, και τα πενθήμερα στην ηλικία των 55 .

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 19:16

Ελπίζω αυτά να μήν τα λέτε και έξω ! Ο πατέραs μου ειναι 74 χρονών και δουλεύει ακόμα και εσειs κουραστήκατε στα 50 λεs και δουλευετε στην οικοδομή !

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
22 Φεβρουαρίου 2017 22:47

ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤAΞΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ

Anastasios
Anastasios
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
23 Φεβρουαρίου 2017 12:07

Ψυχολογικα κουραζεσε στην Αστυνομια…το οποιο εχει και αντιχτυπο στην σωματικη υγεια…(εκτος οσων κανουν και πολλα νυχτερινα).

Ενστολος
Ενστολος
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
23 Φεβρουαρίου 2017 16:43

Προφανώς φιλε μου ΓΙΩΡΓΟ δεν εισαι ενστολος εσυ και εαν εισαι δεν εχεις βαλει ποτε στολη,και γενικα δεν εκανες τιποτα απο οσα κανουν οι μάχιμοι.Καποτε φιλε μου ειχα βαλει σε υπηρεσιακο οχημα εναν ξαδερφο ο οποιος ειναι αγροτης,στο πρωτο μισαωρο χρειαστηκε να βγαλουμε τα οπλα 2 φορες σε περιστατικα(να μη στα αναλυω γιατι θα σκεφτεις αλλα).ξερεις τι μου ειπε;”αφηστε με να παω να σπιτι γιατι εσεις ειστε τρελοι και οτιη δικη σας η δουλεια δε πληρωνεται με τιποτα,καλυτερα στα χωραφια και στην ασφαλεια μου παρα σας εσας και απο τοτε ειναι ο πιο μεγαλος υποστηρικτης των ενστολων.Γιαυτο φιλε μου ασε τα 74 χρονια και τα 104

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Ενστολος
23 Φεβρουαρίου 2017 17:21

Πολυ σωστα…ειδικα σε οσους ειναι σε μαχιμες υπηρεσιες της Αθηνας και της Θεσσαλονικης…και καποιες λιγες στην επαρχια.
Δεν αντεχεις να δουλευεις πανω απο τα 50.
Αμα εισαι σε γραφειο…καθεσε οσο αντεχεις.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Ενστολος
23 Φεβρουαρίου 2017 22:32

Φίλε ΕΝΣΤΟΛΕ ! Μπορούσα να φύγω απο τιs 29/12/2011 και είμαι ακόμα εδώ ! Πάντα ΜΑΧΙΜΟΣ ! Αμφιβάλω αν έχειs τα μισά μου χρόνια στην υπηρεσία ! Αυτά πέστα σε άλλουs ! Να μάθειs να ΣΕΒΕΣΑΙ !

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
24 Φεβρουαρίου 2017 23:56

ΤΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ,ΟΠΩΣ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ 45.ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΑΣ ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΣΤΟΛΟΥ.

panos
panos
Απάντηση σε  Ενστολος
26 Φεβρουαρίου 2017 11:52

μπραβο πεστα ειναι ασχετοι και λουφα ειναι ψυχοφθορο και μετα απο καποια ηλικια δεν αντεχοι

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Κώστας Φ.
22 Φεβρουαρίου 2017 22:45

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΩΣΤΑ…. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΠΟ 31/12/2016…. ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ,ΗΡΕΜΗΣΑ, ΑΝΤΕΞΑ Κ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΩΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ. ΕΙΧΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ Η ΟΧΙ ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΣΎΜΦΩΝΟ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ Φ.Ι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ Κ ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

δημητρης
δημητρης
21 Φεβρουαρίου 2017 18:18

καλησπερα,ολοι οσοι φυγατε μεχρι 30-6-2016 κλεισατε και την πορτα ,κανατε το καλυτερο ντιλ!!!!! Τωρα καποιοι λενε για να λενε, εφαπαξ εδοθη απο τεαπασα αναμονη για το δευτερο !!! Οι απο εδω και περα με την προσωρινη και με συνταξιοδοτικη πραξη ενας θεος ξερει ποτε θα καταλαβουν το λαθος και μην ακουτε για διαφορες γυρω στα 500ευρω και διαφορα αλλα ,μακροπροθεσμα θα καλυφτουν απο την συνταξη και απο τα ταμεια φυσικα εφαπαξ…….

GP
GP
21 Φεβρουαρίου 2017 20:20

Σύνταξη Πυράρχου με 35 έτη και 60% ΕΧΥ.
Σύνταξη 1176+97 επικ. τεαπασα+108 ΜΤΠΥ= 1381 Ευρώ.
Συμφωνώ όμως με την άποψή σου Αχιλλέα.

Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
21 Φεβρουαρίου 2017 22:32

αποδοχές Α/Α χρον. επι. 56% μισθοδοσία μαρτίου κράτηση εφάπαξ 156,60 ευρώ.

χρηστος
χρηστος
22 Φεβρουαρίου 2017 12:18

Aχιλλεα Καλημερα.Οσοι την 30/6/2016 ειχαν 30 χρονια πραγματικα συν την σχολη αστυφυλακων επρεπε να φυγουν.Γιατι 1) μισθολογικα δεν εχουν να διεκδικησουν τιποτα περισσοτερο οσον αφορα βαθμο.χρονοεπιδομα.2)Δικιο εχεις για τις αυξανομενες μηνιαιες εισφορες του εφαπαξ αλλα στον κυκεονα αλλαγων που ζουμε στο Ελλαδισταν ειναι σιγουρο οτι μετα 2 η 3 χρονια οτι θα υπαρχει? Αξιζει τον κοπο και αγχος να ρισκαρεις να πανε στραφι 30 χρονια δουλειας η ισχυει το πεντε περιστερια στο χερι παρα δεκα στη στεγη?Θελω ομως να επισημανω τα ανωτερω ειναι προσωπικες αποψεις και αναφερομαι στους συναδερφους που ηταν ετοιμοι να φυγουν χωρις πολλα οικονομικα προβληματα (μονομισθοι,μεγαλα δανεια,σπουδες παιδιων εξωτερικο κ.λ.π)

ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ
Απάντηση σε  GP
23 Φεβρουαρίου 2017 19:59

Συνάδελφε GP Διοικητικός ή Μισθολογικός Βαθμός του Πυράρχου;

ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ
Απάντηση σε  GP
24 Φεβρουαρίου 2017 19:17

Συνάδελφε GP ο βαθμός Πυράρχου είναι διοικητικός ή μισθολογικός;
Ευχαριστώ

δημητρης
δημητρης
21 Φεβρουαρίου 2017 20:42

καλησπερα κυριε καρασαββιδη,σιγουρα υπαρχει μια παρενοηση των οσο ανεφερα.Αναφερομαι σε αυτους που μπορουσαν να φυγουν και δεν εφυγαν ενω ηθελαν 1εως 3 το πολυ χρονια για αποστρατειαυτοι κατα την γνωμη σας ειναι ευνοημενοιλογω της διαφορας ενεργειας -αποστρατειας, ενταξει ποτε θα παρουν συνταξη με τα νεα μετρα ,το εφαπαξ ειναι σιγουρο?και η συνταξη νομοθεσια 2014 με 2016 ειναι το ιδιο?Εχω επισκεφτει το σαιτ σας πολλες φορες και ειναι και αξιοπιστο ,αλλα να θυμισω οτι εσεις αναφερθηκατε παλαιοτερα για καποια χαπιααγχωλυτικα διαβαζοντας καποιος τις συνταξεις απο 2017-18 ……

δημητρης
δημητρης
21 Φεβρουαρίου 2017 21:27

ετσι ειναι κ αχιλλεα και δυστυχως τα πραγματα για το ασφαλιστικο μας δεν ειναι ευοιωνα …ειδωμεν

Πάνος Παπ.
Πάνος Παπ.
21 Φεβρουαρίου 2017 14:46

Καλησπέρα σ’ όλους τους κ.κ. συναδέλφους. Παρακαλώ πολύ, είμαι Αστυνομικός με βαθμό Υ/Α’ (από σχολή Αστυφυλάκων). Γνωρίζει κάποιος θετικά να με πληροφορήσει, πόσο καιρός (μήνες) χρειάζεται -το maximum- για να ‘γίνει’ η διαγραφή μου, από την ημέρα που θα δηλώσω παραίτηση?? Ευχαριστώ πολύ

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Πάνος Παπ.
21 Φεβρουαρίου 2017 16:11

τηλ.ΑΕΑ 2106977205
ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ.ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, Η ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΟΥ (ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΣΤΡΑΤΟΥ Κ.Λ.Π.)ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΦΥΛΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ. ΝΟΜΙΖΩ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΝΟΜΟ Ή Π.Δ (ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ) 8 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.ΗΤΑΝ ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ.ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΠΕΡ.ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΑΝΘΗΜΕΡΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΕΙΣ ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ.

Κώστας Φ.
Κώστας Φ.
Απάντηση σε  Πάνος Παπ.
21 Φεβρουαρίου 2017 18:20

Η διαγραφή γίνεται 8 ημέρες μετά την έκδοση του ΦΕΚ της αποστρατείας. Η όλη διαδικασία εμένα μου διήρκεσε περίπου δύο (2) μήνες, το αργότερο. Το ίδιο γνωρίζω και για άλλους συναδέλφους, ίσως λίγο λιγότερο ή περισσότερο. Περίπου εκεί όμως και αναλόγως την “κοψιά”.

moustakias
moustakias
Απάντηση σε  Πάνος Παπ.
21 Φεβρουαρίου 2017 20:51

Πάνο υπέβαλα παραίτηση στην υπηρεσία μου (Τ.Α.) 30/09/2016, πήγε στη Δ.Α.Α. κι από εκεί στο Α.Ε.Α. Η διαγραφή μου έγινε 10/12/2016 . Η απόφαση εκδόθηκε 24/11/2016 και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ την 2/12/2016.

Πάνος Παπ.
Πάνος Παπ.
Απάντηση σε  moustakias
22 Φεβρουαρίου 2017 00:32

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και για την άμεση απάντησή σας στην ερώτησή μου! Νά’στε πάντα καλά όλοι!!

Δημήτρης Δ,
Δημήτρης Δ,
Απάντηση σε  Πάνος Παπ.
22 Φεβρουαρίου 2017 03:35

εχουν κλείσει τρεις μήνες από τότε που έκανα αίτηση αποστρατείας κ ακόμα δεν έχω διαγραφει

χαρησ
χαρησ
21 Φεβρουαρίου 2017 12:15

αποχωρησα το 2010 με 26 ετη χωρισ στρατο,τωρα παιρνω συνταξη κυρια καθαρα 962 ευρω, εαν καταργηθει η προσωπικη διαφορα ποσα θα παιρνω

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  χαρησ
21 Φεβρουαρίου 2017 12:52

Mείον 200 Χάρη.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  χαρησ
21 Φεβρουαρίου 2017 13:31

Από την εφαρμογή υπολογισμού της σύνταξης βαλε τα δεδομένα σου, δες πόση είναι η προσωπική διαφορά που εμφανίζεται.
Μετά μείωσε τα χιλιοστά για να μειωθεί η ακαθάριστη σύνταξη όσο το πόσο που σου βγάζει σαν προσωπική διαφορά και θα δεις πόσο θα παίρνεις.

panos
panos
21 Φεβρουαρίου 2017 11:25

τι γινετε με τη προσφυγη στο ΣΤΕ για το εφαπαξ στα 30 xronia

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  panos
21 Φεβρουαρίου 2017 12:05

Τι προσφυγή είναι αυτή Πάνο? Περί τίνος πρόκειτε? ΤΕΑΠΑΣΑ?

panos
panos
Απάντηση σε  kostastam
21 Φεβρουαρίου 2017 12:36

για να περεις το εφαπαξ χρειαζονται 30 χρονια πραγματικα προσφυγη για το περιορισμο αυτων στο στε η poassy

panos
panos
Απάντηση σε  kostastam
21 Φεβρουαρίου 2017 12:37

για να περεις το εφαπαξ χρειαζονται 30 χρονια πραγματικα προσφυγη για το περιορισμο αυτων

ΜΗΝΑΣ
ΜΗΝΑΣ
Απάντηση σε  panos
21 Φεβρουαρίου 2017 12:36

Απαντήθηκε η απορία σου σε παλαιότερη ανάρτηση του κυρίου Καρασαββιδη έγινε μελέτη αναλογιστεί κήπο και. ζητήθηκε από το ταμείο μας για να συνεχίσει την βιωσιμότητα του σε επίπεδο δικαστικό έχω ακούσει πρώτο δικά δικαιωθηκαμε για κατάργηση αλλά ασκήθηκαν έφεση κα εκκρεμεί από ότι φαίνεται για πολύ ακόμα.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΜΗΝΑΣ
21 Φεβρουαρίου 2017 12:41

Α, ο.κ. Γνωστά είναι αυτά, είπα μήπως κάτι μου έχει διαφύγει. Στα 30 έτη κανονικά.

panos
panos
Απάντηση σε  kostastam
21 Φεβρουαρίου 2017 12:50

εχει γινει προσφυγη στο συμβουλιο επικρατειας σε πιο σταδιο βρισκετε η συζητηση τις προσφυγης για αντισυνταγματικο τα 30 χρονια

θανασης
θανασης
20 Φεβρουαρίου 2017 21:27

καλησπερα εχω βγει το τα μεσα το 2014 στη συνταξη σπουδαζω δυο παιδια στο πανεπιστημειο οτι οικονομιες ειχαμε τελειωσανε εως το 2019 που θα παρουμε το εφαπαξ τι θα κανουμε πως θα τα σπουδασουμε μπορει να μου πεικανεις .το 2019 τελειωνου τα παιδια τωρα εχουμε τα ζωρια .

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  θανασης
21 Φεβρουαρίου 2017 08:43

Μας ωθούν στη μαύρη εργασία φίλε Θανάση.

Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  θανασης
21 Φεβρουαρίου 2017 10:05

Θανάση, έφυγες με 25 χρόνια εν μέσω κρίσης με τα πρόβληματά σου γνωστά, τώρα γιατί παραπονιέσε?

ΜΗΝΑΣ
ΜΗΝΑΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
21 Φεβρουαρίου 2017 10:50

Γιατί αγαπητέ Κωνσταντίνε αν το κράτος είχε κερδισει την εμπιστοσύνη των πολιτών και ήταν τόσο τυπικό όσο απαιτεί από τους πολίτες του να καταβάλουν τα χαράτσια της υπερφορολογησης τότε θα μοιραζόταν το βάρος. Και επέτρεψε μου όσο αφορά για την οικονομική κρίση νομίζω ότι δεν ευθύνεται ούτε εσύ ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος πολίτης την Καλημέρα μου σε όλους.

Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  ΜΗΝΑΣ
21 Φεβρουαρίου 2017 14:50

καταρχήν δεν κατηγόρησα κανένα. Το ελληνικό κράτος το γνωρίζαμε.Τον νόμο για το εφάπαξ επίσης. Αυτό που κρίνω είναι τις βιαστικές κινήσεις.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
21 Φεβρουαρίου 2017 10:55

Δηλαδή εάν έμενε με τα 250 ευρώ παραπάνω θα σπούδαζε τα παιδιά του, ο άνθρωπος δούλεψε και υπολόγισε στο εφάπαξ για να σπουδάσει τα παιδιά τώρα το κράτος εάν δεν είναι σωστό στην υποχρέωση απόδοσης τού εφάπαξ δεν φταίει σε αυτό ο συνάδελφος

Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Γιώργος
21 Φεβρουαρίου 2017 14:46

900 ευρώ περίπου σύνταξη, μισθός περίπου 1500 ευρώ. Η διαφορά δεν είναι 250.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
21 Φεβρουαρίου 2017 15:30

Εχει δίκιο ο Κωνσταντινοs ! Η διαφορά είναι πάνω απο 500 ευρώ! Και το εφάπαξ το ξέρουμε ότι αργεί. Καποιοs που θέλει να φύγει τα γνωρίζει αυτά. Τα ζυγίζειs όλα και βλέπειs αν σε συμφέρει να φύγειs. Ολοι μαs Θέλουμε να την κάνουμε αλλά !