Σελίδα υπ' αριθ. 124 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 124 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
ΑΔΑ: 7ΩΕ346ΨΧΗ5-ΟΣΡ
METOXIKO TAMEIO ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ
Δ/ΝΣΗ: ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 27 – ΤΚ 10671
Αθήνα 03/08/2015
Αριθμ.Πρωτ. 02 / 9854
Αποφασίζουμε
Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους ΕΥΡΩ ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ( 610.000,00 €) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ υπό Κ.Α.Ε 9854 οικ. έτος 2015 για Αγορά αξιών (αγορά μεριδίων του Κοινού Κεφαλαίου ΝΠΔΔ και Ασφαλιστικών Φορέων)
Ασμχος (Ο) Παρθένιος Δόντσιος
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΤΑ
Μπράβο τα παιδιά!
Ας αγοράζουν τίτλους του χρεοκοπημένου δημοσίου και ας μην πληρώνουν κανένα εφάπαξ ή έστω κάτι ψίχουλα….χαλάλι την επιβεβλημένη επένδυση…και εις ανώτερα υπογράφοντα συνάδελφε του ΜΤΑ….
Οτι και να πουμε θα ειναι λιγο……..!
Johnny B,
τα λεφτά του ΜΤΑ, δεν μπορούν να διατεθούν για εφάπαξ του ΕΛΟΑΑ.
Άλλο ΜΤΑ, άλλο ΕΛΟΑΑ. Μην τα μπλέκουμε.
Το ΚΑΕ9854 από πού έχει έσοδα και γιατί δεν διατέθηκαν σε ΚΑΕ του ΕΛΟΑΑ;;;; το ίδιο μαγαζί είναι, εκτός και αν τα έσοδα το ΜΤΑ προέρχονται από διαφορετικές πηγές από εκείνες του ΕΛΟΑΑ!!!! ή μήπως τηρείται ο Π/Υ εξόδων του ΜΤΑ για τίτλους του δημοσίου και μόνο, ενώ για άλλους λόγους π.χ. Π/Υ ΕΛΟΑΑ δεν υπάρχει ιδιαίτερη βιασύνη;;;; έτσι για να μην κολλάμε σε τίτλους αλλά στην ουσία, φίλε……
Αν δεις ένα φύλλο μισθοδοσίας, θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν κρατήσεις υπερ ΜΤΑ και άλλες υπερ ΕΛΟΑΑ. Όπως διαφορετικές είναι και οι κρατήσεις υπερ Επαγγ. Αποκατάστασης (ΒΟΕΑ).
Το γεγονός ότι ΜΤΑ και ΕΛΟΑΑ έχουν (σχεδόν) ίδιες πηγές εσόδων δεν σημαίνει ότι κονδύλια μπορούν να μεταφέρονται από τον ένα λογαριασμό στον άλλο.
Γιατί δεν τηλεφωνείς στον συνάδελφο (στον οποίο εύχεσαι “και εις ανώτερα”) να σου τα εξηγήσει ?
Φίλε aero,
το ΚΑΕ9854 από που χρηματοδοτείται; από εκεί χρέωσαν τους τίτλους δημοσίου….καταλαβαίνεις καλά, τί θέλω να πω και ας μην κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις…ελπίζω να ξεκολλήσει ο ρυθμός εφάπαξ και να έρθουν στα ίσα τους….12X25 περίπου αφού παίζουν και τα συμπληρωματικά, τα έξοδα σε τίτλους δημοσίου είναι για μένα επιβεβλημένες επενδύσεις χωρίς να ρωτηθούν οι μερισματούχοι…..σίγουρα, άσκοπες σε τέτοιες εποχές…..αλλά πρέπει να πλρώσουν σε κυβερνητικό επίπεδο, μισθούς, συντάξεις, τόκους από δάνεια κλπ….βάζοντας χέρι στο ρευστό των ταμείων…..βλέπεις ότι τα ΚΑΕ είναι μόνο για τα προσχήμστα……ας βγει κάποιος αρμόδιος του ΜΤΑ να μας τα εξηγήσει αν είναι αλλιώς!
Όπως είπα σε προηγοήμενο σχόλιο μου, ζήτησα δάνειο-προκαταβολή εφάπαξ για να βαφτίσω το ανηψάκι μου και θεώρησα λογικό ότι θα εκταμιευόταν σε 2-3 μέρες…του μίλησα αλλά ξέρεις καλά ότι αυτά τα αιτήματα δεν εκλαμβάνονται σοβαρά/θετικά εκτός ιδιάζουσας περίπτωσης ….τώρα με πιάνεις γιατί ευχήθηκα εις ανώτερα……
Κύριε Αχιλλέα, η εάν ξέρει κανείς άλλος να με βοηθήσει για αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω υποψηφιότητας στης βουλ. εκλογές είμαι θεμελιωμένος από το 2013 Τι ισχύει? που θα απευθυνθώ, εαν θα πάρω σύνταξη? Και ποιος είναι ο νόμος , φοβάμαι με αίτηση αποστρατείας δεν θα προλάβω το 2015 και δεν ξέρω τη μπορεί να αλλάξει το 2016
Η δική μου (ανεπίσημη) ανάλυση εδώ: http://enstoloi.net/allagi-asfalistikou-stratiotikon-ke-sa/
“που θα απευθυνθώ, εαν θα πάρω σύνταξη?” –> Όπως αναγράφεται με μεγάλα κόκκινα γράμματα στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”: “Μοναδικός αρμόδιος φορέας για τον καθορισμό ημ/νίας Θεμελίωσης Συνταξιοδοτικού Δικαιώματος είναι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ).”
Διευθύνσεις και τηλέφωνα υπάρχουν σε link στη σελίδα “Σύνδεσμοι”.
ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΙΣΧΥΕΙ΄?
Antony.
Από ότι διαβάζουμε στην τελευταία Έγκριση Καταβολής Εφάπαξ Βοηθήματος.
Δεν είναι δυνατή η κατάθεση δικαιούμενου εφάπαξ στην Εθνική
Τράπεζα (Ε.Τ.Ε.), καθόσον ο Ε.ΛΟ.Α.Α. δεν νομιμοποιείται να υποβάλλει
στην εν λόγω Τράπεζα δικαιολογητικά με στοιχεία προσωπικού χαρακτήρα
στρατιωτικών της Π.Α., τα οποία απαιτούνται απ΄αυτήν, ενώ είναι δυνατή η
κατάθεση του εφάπαξ σε οποιαδήποτε άλλη Τράπεζα.
Πριν από μερικες μερες που επικοινωνησα με το ΜΤΑ για να στειλω τα χαρτια για το συμπληρωματικο εφάπαξ μου ειπαν ότι πλεον ξεπεραστηκε το πρόβλημα με την ΕΘΝΙΚΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΤΕ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ
xxxxxxxxxx……….Όλη-η-αλήθεια-για-το-ασφαλιστικό
27-6-2010
Ποσό μέσα έπεσαν….
Μπορεί να τα διαβαζαμε τότε αλλά κανένας δεν τα πίστευε ή δεν ήθελε να τα πιστέψει.
Πραγματικα έχω παγώσει ….με αυτά που ξανά διαβάζω συνέχεια.
Δεν είναι δυνατόν να είναι αλήθεια.
Αυτό το ελάττωμα έχουμε.Έλα τώρα δεν πιάνει εμάς . Όταν έρχεται η καταιγίδα τρέχουμε και δεν φτάνουμε.
Αγαπητέ Astra, είναι σίγουρο ότι δεν έχεις καμία σχέση με την αεροπορία και γι΄αυτό το πρώτο σχόλιό σου έγινε για να παραθέσεις ένα link από καθαρά πολιτικό site (που υποστηρίζει τον ταξικό πόλεμο).
Καταλαβαίνω ότι επειδή πλησιάζουν οι εκλογές ένοιωσες την ανάγκη να ασκήσεις πολιτική προπαγάνδα και φυσικά στη δημοκρατία είναι σεβαστές όλες οι απόψεις, αλλά το παρόν site δεν είναι πολιτικό και θα σε παρακαλούσα να συνεχίσεις τον ταξικό πόλεμό σου αλλού.
Μόλις πρόλαβα και είδα το link….
Εάν και περιείχε κάποιες καλές.. “μαντεψιές” το σβήσιμο του link ήταν ορθή ενέργεια… Όντως επρόκειτο περί πολιτικού site….
Καλά έκανες και έσβησες το link , τωρα το είδα απλά ή αναζήτηση από google με έβγαλε εκεί, θέλει προσοχή.
Είχε πάντως καλές “μαντεψιες”…αν είχε γράφτει σε άλλο site αλλά θα λέγαμε.
Έχω ακριβώς την ίδια σχέση που είχες και εσύ με την ΠΑ, την ιδια ακριβώς.
Πάντως καλώς επραξες.
Το συγκεκριμένο άρθρο είχε αρκετές αλήθειες, αν και πολλές φορές αυτά που παραλείπονται έχουν σημασία.
Εάν δεν είχαμε εκλογές σε 3 εβδομάδες δεν θα ήμουν τόσο “ψείρας” και άνετα θα μπορούσε να γίνει γενική συζήτηση / ανάλυση για το ασφαλιστικό.
Αυτή την περίοδο όμως υπάρχει κίνδυνος ακόμη και αθέλητα να παρερμηνευτούν τα σχόλια οποιουδήποτε.
ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΜΤΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΑΝΕΙΑ?
Ναι λεμε…!
Αχιλλέα για ότι αφορά το σχόλιο http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-94/#comment-19938 βρήκα την διάταξη που αναφέρεις στο σχόλιο σου εδώ http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-32/#comment-10455.
Η κράτηση υπέρ ΝΙΜΤΣ που μεταφέρθηκε ως πόρος στο ΜΤΑ αφορούσε στις αποδοχές των εν ενεργεία συναδέλφων και σε ποσοστό 0,5% (Ν3943/2011 αρθ.43 παρ10) και ΟΧΙ στην κράτηση υπέρ ΝΙΜΤΣ 3% που γίνεται στα μερίσματα. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι η κράτηση αυτή είναι πόρος του ΜΤΑ και όχι κράτηση υγειονομικής περίθαλψης.
Τελικά έχεις δίκιο, η κράτηση ΝΙΜΤΣ των αποστράτων πηγαίνει στο ΝΙΜΤΣ και των εν ενεργεία στο ΜΤΑ.
Το γεγονός αυτό βέβαια οδηγεί στο εύλογο ερώτημα:
Γιατί εμείς που δεν κατοικούμε στην Αθήνα (και δεν έχουμε δει το ΝΙΜΤΣ ούτε σε φωτογραφία) να πληρώνουμε εισφορές για ένα νοσοκομείο το οποίο δεν θα το επισκεφθούμε ποτέ στη ζωή μας;
Γιατί να μην αποδίδεται αυτή η εισφορά (αναλογικά με τον πληθυσμό) σε όλα τα στρατιωτικά νοσοκομεία ανά την επικράτεια;
Σωστά τα γράφεις .
Το συντηρούμε εμείς για να νοσηλεύονται όλοι οι πολιτικοί όταν το χρειασθούν( Μερικοί επιλέγουν τα ιδιωτικά), καθώς και οι ειδικού σκοπού νοσηλευόμενοι.
Το αυτό συμβαίνει και με τα άλλα Στρατιωτικά Νοσοκομεία.
Για τρέξε λίγο στο παρελθόν να δεις που νοσηλεύτηκαν όταν χρειάστηκαν οι κ.κ εθνοπατέρες μας?
Καλησπέρα.
Δείτε το Μέρισμα Σεπτεμβρίου ’15
https://mta.haf.gr/Login
Αναρτήθηκαν τα μερίσματα ΜΤΑ Σεπτ. 2015
https://mta.haf.gr/Login
καλα σαν δεν ντρέπονται λεω εγω ………. μας δουλεύουν ……. δεν το κόβουν να τελειώσει το θεμα ??
Άν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι σε όλα αυτά που διαβάζω είναι το εξής: Διαγραφή 28/3/2013, αρ. πρωτ. για εφάπαξ 28/8/2013 και κατάθεση εφάπαξ στην τράπεζα 28/2/2014.
Επειδή το 2013 αποστρατεύθηκαν περισσότεροι από 1.000 αεροπόροι, η ουρά αναμονής για εφάπαξ αυξήθηκε γεωμετρικά.
Εσύ, που το αιτήθηκες Αυγ. 2013, το πήρες σε 7 μήνες.
Ο SABDON, που το αιτήθηκε Ιαν. 2014, θα το πάρει Σεπτ. 2015,
δηλ. 19 μήνες.
Ο Dp, που το αιτήθηκε λίγο αργότερα (Φεβ,Μαρ 2014) θα το πάρει προς τα Χριστούγεννα !
ΕΣΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ?ΔΕΝ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΕΛΟΑΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΚΛΠ?
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ.
Προς ενημέρωση συναδέλφων
Σήμερα πιστώθηκε στο λογαριασμό μου το ποσό του ΕΦΑΠΑΞ σαν λογιστικό
Από την ερχόμενη εβδομάδα θα είναι και διαθέσιμο
Μιλάμε για το κύριο ΕΦΑΠΑΞ
Ημερομηνία κατάθεσης 29\01\14
Γειά σου Σάββα λεβέντη….
Σε καλή μεριά…..
Ελπίζω να έχεις πάντα καλή διάθεση όπως σε γνώριζα παλιά……
… (εάν δεν κάνω λάθος βέβαια από την …ανάλυση του username. Απλά δώσε παρασύνθημα στην λέξη: “ΚΑΒΑΛΑ”, χωρίς πολλά-πολλά.. 🙂 )
Προς Dp
Όλα σωστά αλλά όχι Καβαλα. Θεσσαλονίκη
Σε καλή μεριά
Άϊντε τώρα Αχιλλέα…. Τελείωσαν τα .. «μούφεν» επιχειρήματα και πιάσαμε τα.. δικαστήρια … 🙂 Άϊντε να στο εξηγήσω και αυτό το μάθημα: Αυτή την περίοδο η σειρά μου για λήψη του εφάπαξ είναι περίπου στο 80. Ευελπιστώ ότι μέχρι το …Πάσχα του 2016 θα το πάρω (καλώς εχούσης της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας και της ..καλής διάθεσης του ταμείου αφού, όπως διαβάζω, η μηνιαία απόδοση κατηφορίζει στα… 17 εφάπαξ). Εάν εμπλακώ σε δικαστική διαμάχη θα πρέπει να περιμένω να ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ η υπόθεσή μου για να πάρω το εφάπαξ. Δηλαδή με διάφορες ενστάσεις και αναβολές της υπόθεσης (από την πλευρά του ταμείου) μπορεί να πάρω εφάπαξ μέχρι και ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ. Μονά – ζυγά δικά τους είναι Αχιλλέα. Τότε εσύ θα γράψεις Αχιλλέα: «Τα έξυπνα πουλιά από την …μύτη πιάνονται» και θα χειροκροτείς χαρούμενος για το πάθημά μου 🙂 🙂 🙂 Γιατί με παραπλανείς Αχιλλέα; 🙂 🙂 Εμένα βρε, που τόσα πράγματα σε έχω διδάξει, εντελώς αφιλοκερδώς, και είσαι έτοιμος για αναβάθμιση στην έκδοση «Αχιλλέας mkII» ;;;;; 🙂 Ντροπή βρε…… Διαβάστε τη συνέχεια »
“… κοιτάω το δάσος που κοντεύει να αρπάξει φωτιά (το Εφάπαξ μου) …” Αυτή είναι η διαφορά μας, εσύ ασχολείσαι αποκλειστικά με το δικό σου εφάπαξ αδιαφορώντας για τους επόμενους (και είναι φυσικό αυτό), αλλά εγώ βλέπω συνολικά το θέμα με οικονομικούς όρους. Η δικαστική διαμάχη που σου προτείνω δεν είναι για να πάρεις το εφάπαξ, αυτό θα το πάρεις σε μερικούς μήνες. Εγώ σου πρότεινα να ζητήσεις τα διαφυγόντα κέρδη λόγω της καθυστέρησης λήψης του εφάπαξ για αυτά τα 2 χρόνια. Δεν προτίθεμαι καν να σχολιάσω την (όντως σοβαρή) επισήμανση του Στέφανου, διότι είμαι σίγουρος (αν και δεν το αναφέρει) ότι τα γεγονότα που αναφέρει διαδραματίστηκαν αρκετά χρόνια πριν! Εδώ ασχολούμαστε με τις ενέργειες του ταμείου τα τελευταία 2 χρόνια, όχι με τα σκάνδαλα προηγούμενων δεκαετιών. Έχω πάντως μία τελευταία αλλά καίρια ερώτηση για σένα: Εγώ αποδέχομαι το γεγονός ότι είναι λογικό να μην συμφωνείς με την οικονομική μου ανάλυση ότι το ταμείο δεν μπορεί να διαθέσει περισσότερα εφάπαξ ανά μήνα. Εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πιστεύεις ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Θα διαλέξω την… κουρτίνα Νο6 (=άλλο, διευκρινείστε) Και διευκρινίζω: Ουδέποτε ισχυρίστηκα ή υπονόησα τις λοιπές ..αιτίες (από α έως ε). Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. (Ευαισθησία που δεν υφίσταται στα λοιπά παρεμφερή ταμεία…) Όλα νόμιμα δηλαδή, κάποιοι (…με ονοματεπώνυμο) απολαμβάνουν τα συγχαρητήρια των στρατιωτικών & πολιτικών προϊσταμένων τους και όλοι χοροπηδούν όλο χάρη και ικανοποίηση εις βάρος των μερισματούχων που δικαιούνται εφάπαξ. 🙂 🙂 Σιγά μωρέ τώρα, θα υπολογίσουμε 600-700 «ζήτουλες» που πρέπει-θέλουν να πάρουν το εφάπαξ από το να διαθέσουμε αποθεματικά υπέρ του κράτους τώρα που υπάρχει ανάγκη;;; 🙂 Είναι αυτονόητο ποιοί ωφελούνται Αχιλλέα….. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ «Αυτή είναι η διαφορά μας, εσύ ασχολείσαι αποκλειστικά με το δικό σου εφάπαξ αδιαφορώντας για τους επόμενους (και είναι φυσικό αυτό), αλλά εγώ βλέπω συνολικά το θέμα με οικονομικούς όρους.» ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΗ!!!! Άκουσε Αχιλλέα…. Γιαλαντζί «τιμητές των πάντων» και «καλούς Σαμαρείτες» έχω φάει πολλούς στην μάπα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν χρειάζομαι έναν ακόμα, αλλά και αυτό… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συνεχίζεις να απαντάς στα επιχειρήματα μου με συκοφαντιες! Τελικά όντως όσοι πιστεύουν σε θεωρίες συνωμοσίας είναι εντελώς ανικανοι να διεξαγουν συζήτηση με επιχειρήματα. Συκοφαντια Νο 1: Προσωπικά πήρα εφάπαξ την περίοδο του “παγωματος” για μισθολογικό βαθμό μικρότερο από αυτόν που αποστρατευθηκα. Επίσης για τον ίδιο λόγο λαμβάνω (για πάντα) μέρισμα μικρότερο από τον αποστρατευτικο βαθμό μου, όπως και όλοι όσοι φύγαμε εκείνη την περίοδο. Συκοφαντια Νο 2: Όσο για το ύψος του εφάπαξ, το πιθανότερο είναι να πήρα μικρότερο εφάπαξ από αυτό που θα εισπράξεις εσύ! Επίσης το γεγονός ότι δεν έχεις λάβει το εφάπαξ δεν σημαίνει ότι έχεις δίκιο έναντι αυτών που το πήραν, τι παρανοϊκη λογική είναι αυτή; Και επειδή υποψιάζομαι την επόμενη συκοφαντια που θα σκεφτείς, σε ενημερώνω προκαταβολικά ότι δεν έχω λάβει ποτέ οποιαδήποτε παροχή από την αεροπορία πλην του μισθού μου, δηλαδή δεν έχω λάβει ποτέ ούτε θέση εξωτερικού, ούτε μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, ούτε έβαλα ποτέ διπλά εξαμηνα, ούτε καν σπίτι σε ΟΣΕΑΑΥ. Εάν ήσουν κατ’ ελάχιστο διορατικος, θα καταλαβαινες ότι εάν ήμουν “μέσα στα… Διαβάστε τη συνέχεια »
κύριοι εάν δηλώσω αποστρατεία από Π.Α Λάρισας σήμερα προλαβαίνω να έχω διαγραφή μέχρι τέλους του έτους?
Κανένας δεν μπορεί να σου απαντήσει με σιγουριά.
Ξέρω περιπτώσεις που μεσολάβησαν 2 μήνες από ημερομηνία αίτησης αποστρατείας έως διαγραφή, ξέρω κι άλλους που τους πήρε 7 μήνες.
Ψάξε όμως τί γίνεται με τις εκλογές. Νομίζω ότι αν θέσεις υποψηφιότητα αποστρατεύεσαι αυτεπάγγελτα.
Τη σημαντική διαφορά μεταξύ μισθού και σύνταξης την έχεις λάβει υπόψη?
Ρωτάω από περιέργεια:
τί είναι η Π.Α Λάρισας ?
110 Π.Μ
Γιατί όχι? Υπεβαλα αναφορα παραιτησης 30-08- 12 και η διαγραφη μου ηρθε 18-11 -12!!!
Eva, ξεχάστηκα, ήθελα να το γράψω πολύ νωρίτερα, αλλά με απασχολεί πολύ ο… Αχιλλέας.
Θα ήθελα να σου δώσω πολλά συγχαρητήρια για την μεγαλοθυμία σου που προκύπτει από την φράση:
“”Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους, ειδικότερα στους συναδέλφους που περιμένουν το αρχικό””
1.000 μπράβο Eva…
Βλέπεις δεν έχω συνηθίσει σε τόσο όμορφες αναρτήσεις εδώ μέσα…. Εύγε
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ Ο JOHNNY ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ.
Πριν λίγο είδα το εμερωτικο απο ΜΤΝ για την γυναίκα μου δεν παρατηρησα κάποια κράτηση για αυτόν τον μήνα
Σου ανταποδίδω τα λόγια του Αχιλλέα…
Πρέπει να είσαι από τους τελευταίους Έλληνες που αρνείσαι να αποδεχθείς το απλούστατο γεγονός ότι “ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ”.
Έχουν περάσει ήδη 7 χρόνια κρίσης, δεν είναι ώρα να βγάλεις το κεφάλι από την άμμο και να κοιτάξεις γύρω σου;
…..και προσθέτω Γιώργο,
Αν κάποιος έχει πάρει το εφάπαξ του ολόκληρο και σε ευρώ, όπως εσύ, ατενίζει τα πράγματα πιό χαλαρά από εμάς τους μαύρους που προσπαθούμε και ελπίζουμε μπας και περισωθεί έστω και ένα ευρώ από τη σύνταξή μας για να τα φέρουμε βόλτα!
Στα έχω πει και στο παρελθόν, αλλά εσύ συνεχίζεις τον χαβαλέ σου….
TEΛΙΚΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ?ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ 6%?ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΟΒΕΡ
Για την ώρα όχι.
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα μας τα πάρουν αναδρομικά.
Έτσι έγινε και με την κράτηση του Ν.4093 (τα ταμεία μας άργησαν να την υιοθετήσουν) και όταν τελικά εφαρμόστηκε μας κρατούσαν αναδρομικά!
Κλασσική περίπτωση deja vu: http://enstoloi.net/comments/comment-page-3/#comment-229
Πριν λίγο είδα το εμερωτικο απο ΜΤΝ για την γυναίκα μου δεν παρατηρησα κάποια κράτηση για αυτόν τον μήνα
Ενημερωτικο συγνώμη
Χωρίς να θέλω να φανώ πολύ αισιόδοξος ο Ν4093/2012 αναφέρεται σε συντάξεις και μερίσματα από κάθε πηγή και αιτία ενώ ο Ν4334/2015 σε επικουρικές συντάξεις και όχι σε μετοχικά ταμεία ή μερίσματα. Λογικά για να συμπεριλάβουν και τα ΜΤΣ-ΜΤΝ-ΜΤΑ στις κρατήσεις για υγειονομική περίθαλψη θα πρέπει να αλλάξει η διατύπωση του νόμου( με νέο νόμο). Για να μην αναφέρουμε και την κράτηση υπέρ του ΝΙΜΤΣ (3% για ΜΤΑ) που ουσιαστικά είναι κράτηση υγειονομικής περίθαλψης.
Ν4093/2012 ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.3.
α. Η μηνιαία σύνταξη ή το άθροισμα των μηνιαίων συντάξεων και μερισμάτων, άνω των 1.000 ευρώ, που καταβάλλονται από οποιαδήποτε πηγή και για οποιαδήποτε αιτία, μειώνεται ως εξής:
Ν4334/2015 Άρθρο 1
&31. Από 1.7.2015 οι εισφορές υγειονομικής περίθαλψης όλων των φορέων κύριας ασφάλισης διαμορφώνονται σε 6% και παρακρατούνται από τις κύριες συντάξεις.
Από την ανωτέρω ημερομηνία θεσπίζεται εισφορά 6% υπέρ υγειονομικής περίθαλψης για όλες τις επικουρικές συντάξεις που παρακρατείται από τις καταβαλλόμενες
επικουρικές συντάξεις.
Η κράτηση 3% υπέρ ΝΙΜΤΣ αποδίδεται ως έσοδο στο ΜΤΑ από το 2011. Ουσιαστικά είναι μία έμμεση μείωση κατά 3% της τιμής μεριδίου του μερίσματος. Άρθρο 43, παρ 10 Ν.3943/11: “Η προβλεπόμενη από το άρθρο 2 του ν. 3818/1958 (ΦΕΚ 36 Α’) εισφορά του εν ενεργεία στρατιωτικού προσωπικού της Πολεμικής Αεροπορίας υπέρ ΝΙΜΤΣ, το ύψος της οποίας καθορίζεται από τη Φ.870/220838/10.6.1975 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας ΥΕΘΑ (ΦΕΚ 907 Β’), επεκτείνεται σε όλους τους μετόχους του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (ΜΤΑ) παύει να αποδίδεται στο ΝΙΜΤΣ και αποδίδεται στο ΜΤΑ για την εκπλήρωση του σκοπού του, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.” Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι ούτε από το μέρισμα του πατέρα μου (ΜΤΠΥ – συνταξιούχος ΔΥ) έχει παρακρατηθεί η εισφορά για το Σεπτέμβριο και φοβάμαι ότι το θέμα απλά μετατέθηκε για αργότερα (έχουμε και εκλογές). Εάν η εισφορά θεωρηθεί ως μείωση μερίσματος λόγω ελλειμμάτων τότε σαφώς και δεν πρέπει να επιβληθεί στα δικά μας ταμεία, διότι ήδη εδώ και μερικά χρόνια ακολουθούν τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος. Εάν θεωρηθεί όμως… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΑΧΙΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΓΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥΣ. ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ (69300 ΠΕΡΙΠΟΥ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΟΑΑ (67000 ΚΑΙ ΚΑΤΙ). ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ , ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ : ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ, ΗΜ. ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 14-09-87, ΗΜ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ 21-11-13, ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΠ’ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ. ΙΣΧΥΕΙ Η ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?
Δώσε αρ. πρωτ. και ημερ. για να ενημερωθεί η σχετική ανεπίσημη κατάσταση….
Σου είπαν ότι κατατέθηκε ή ΘΑ….? Επειδή έχουμε ακούσει πολλά ΘΑ…..σου εύχομαι σε καλή μεριά, καλοφάγωτο!
Τα υπόλοιπα είναι μάλλον το συμπληρωματικό που θα σου δώσουν λίγο αργότερα…..λέω….
Όπως λέω στην ερώτηση 4.1 στις FAQ:
“Η (απλή) φιλοσοφία του ασφαλιστικού συστήματος είναι ότι για να λάβει κάποιος μία συγκεκριμένη παροχή θα πρέπει να έχει πληρώσει τις ανάλογες εισφορές για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.”
Το εφάπαξ υπολογίζεται για όλα τα έτη με επίδομα εξομάλυνσης παντρεμένου με παιδιά.
Όμως δεν ήσουν παντρεμένος με παιδιά από την ημέρα κατάταξης (14-9-1987).
Άρα χρωστάς εισφορές υπέρ εφάπαξ για τα χρόνια που ήσουν άγαμος ή έγγαμος χωρίς παιδιά (4% επί τη διαφορά του επιδ. εξομάλυνσης για κάθε μήνα που δεν είχες παιδιά).
Δεν ήθελα να βάλω στη σελίδα πεδία με ημ/νία γάμου και γέννηση πρώτου παιδιού, οπότε η συγκεκριμένη κράτηση δεν υπολογίζεται. Όταν πάρεις την ανάλυση από τον ΕΛΟΑΑ, μπορείς να ελέγξεις το αρχικά υπολογισθέν ποσό του εφάπαξ (70.450 € περίπου) που υπολογίζει η σελίδα.
OK ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 27-1-14 ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
I.T σε καλή μεριά!
Με εντυπωσίασε ότι διαγράφηκες 21 Νοε. και πρόλαβες και κατέθεσες αίτηση στον ΕΛΟΑΑ στις 27 Ιαν. (2 μήνες).
Συνήθως χρειάζονται 3 μήνες για να εκδοθεί η συνταξ. πράξη.
Εκτός κι αν αποστρατεύθηκες αυτεπάγγελτα οπότε οι χρόνοι είναι συντομώτεροι.
Σου εύχομαι να επενδύσεις-αξιοποιήσεις το εφάπαξ με επωφελή τρόπο για εσένα και την οικογένειά σου !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ aero . ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ. ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΗΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ. Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΒΓΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ. ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΑ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ Σ.Π ΣΤΟ SITE ΤΟΥ Γ.Λ.Κ