Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 167 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Απριλίου 2016 22:03

ΝΙΚΟΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

GERY
GERY
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Απριλίου 2016 22:50

ΑΝΤΩΝΗ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ( ΚΑΙ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ).ΑΠΟ ΤΟ Ι.Κ.Α ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟΤΥΠΟ(ΕΦΟΡΙΑΣ) ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ(7500ΕΥΡΩ ,ΠΕΡΙΠΟΥ).Η ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ Ι.Κ.Α ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 8ΜΗΝΕΣ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ Ο ΚΥΡ. ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ 5 ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ Ι.Κ.Α
ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ..ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ, ΠΑΓΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Ι.Κ.Α.( ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ).
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ Μ.Τ.Α ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟΤΥΠΟ, ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ,,,,ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ..
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Απριλίου 2016 21:16

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ! ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΕΜΘ (18-6-90). ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΤΟΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΥΣΗΧΗΣΕ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΑΜΕΙΟΥ. ΔΗΛΑΔΗΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΩ? ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ . ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!! Υ.Γ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ!

ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
23 Απριλίου 2016 21:28

Αντώνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την αναγνώριση των πρώτων πέντε χρόνων που ήσουν στο ΙΚΑ, απλά υπάρχουν χιλιάδες αιτήσεις για αναγνώριση και μόνο ένας υπάλληλος που χειρίζεται το θέμα.
Μόλις βγει το ΦΕΚ αποστρατείας σου και φτάσει ο φάκελος σου στο ΓΛΚ αμέσως θα σε βρει ο κος. Γεωργακάκος του ΓΛΚ μέσα από τον σωρό των αιτήσεων και θα σε τακτοποιήσει.
Υπομονή χρειάζεται.
Τα πρώτα χρόνια είναι δουλευμένα και δεν χαρίζονται σε κανένα.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Απριλίου 2016 16:04

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΑΣ.ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Απριλίου 2016 16:19

Γιώργο,

από ότι φαίνεται δεν θα καταργηθούν οι προηγούμενες μνημονιακές δεσμεύσεις, εξού και τέτοιες μειώσεις/κρατήσεις στην “ακαθάριστη” κύρια σύνταξη των “παλιών” (πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου) συνταξιούχων!

Σίγουρα, αυτό μπερδεύει τα πράγματα αλλά θα σου πουν και “τυχερό” που διατηρείς την “προσωπική διαφορά” για κάποια χρονάκια ακόμα…

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Απριλίου 2016 16:21

Τελικά τα αναδρομικά τα πήρες ή ακόμα τα ψάχνεις? …

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
23 Απριλίου 2016 13:44

Ευχαριστω πολυ Δημο

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
23 Απριλίου 2016 11:45

Καλημερα συναδελφοι παρακολουθω τα σχολια σας για τα εφασπαξ θα μπορουσε καποιος να μου πει ακριβως τι γινετε γιατι εχω καποιες αποριες με τις ημερομηνιες π.χ. με τα εφαπαξ εως την 1.8.2014 γιατι εγω ειμαι στις 15.10.2014 αλαζει κατι στο χρονικο διαστημα που θα πρεπει να περιμενω;

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
23 Απριλίου 2016 12:54

Οχι θα πριμένεις να ερθη η σειρά σου για να το πάρεις συμφωνα με τον υπολογισμό που ισχυη μεχρι και σήμερα απο τον ΕΛΟΑΑ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
23 Απριλίου 2016 13:51

Κώστα, θα πρέπει πρώτα να ψηφιστεί το νομοσχέδιο, να κυκλοφορήσουν σχετικές εγκύκλιοι, να γίνουν οι απαραίτητες προετοιμασίες επανυπολογισμού του ποσού με τα νέα δεδομένα, να εγκριθεί συμπληρωματικός προϋπολογισμός του ΕΛΟΑΑ κλπ κλπ κλπ που απαιτούν χρόνο (ίσως αρκετούς μήνες?). Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα (και το ασπάζεται και ο Αχιλλέα, νομίζω) είναι να “αποσυνδεθεί” από την όλη διαδικασία το μέρος του εφάπαξ που αναλογεί στη μετοχική σχέση μέχρι 31/12/14 και να καταβάλλεται κανονικά και με τα ισχύοντα. Το υπόλοιπο μέρος μετά την 1/1/15 (όσοι το δικαιούνται) αφού πρώτα “ωριμάσει” διαδικαστικά να αποδίδεται σε ξεχωριστή σειρά (όπως τώρα το συμπληρωματικό). Έτσι θα πάρουν όλοι με την σημερινή σειρά και χωρίς καθυστερήσεις το εφάπαξ που δικαιούνται μέχρι την 31/12/14. Έχει συζητηθεί (εδώ στο site) το ζήτημα του υπολογισμού για όσους ήταν ε.ε. μέχρι 1/1/15 και αποστρατεύθηκαν στη συνέχεια με ΦΕΚ μέσα στο 2015 το πως θα υπολογίζεται το ποσό του εφάπαξ πριν την 31/12/14, Βάσει της μισθοδοσίας ως ε.ε. του Δεκ.14 ή βάσει του τελευταίου μισθού/βαθμού που έλαβαν κατά την αποστρατεία… Διαβάστε τη συνέχεια »

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Απριλίου 2016 15:09

Το ότι ισχυρίζεσαι κάποιες εικασίες και σενάρια, δεν σημαίνει ότι τα πράγματα θα γίνουν και έτσι όπως τα περιγράφεις. Απλά τα ταμεία θα αρχίσουν να καταβάλουν τα εφάπαξ για τους μετά τις 30-7-2014 σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νομοσχέδιο, μετά την ψήφιση του.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
23 Απριλίου 2016 15:28

Τάκη,

αφήνω να με κριτικάρει όποιος γνωρίζει καλύτερα ή γνωρίζει περισσότερα. Νομίζω ότι ο προβληματισμός που εκθέτω, είναι υπαρκτός!

(π.χ. ο Αχιλλέας είχε κάνει έναν εύστοχο σχολιασμό στη διαβούλευση και εκτιμώ ότι κινείται σε αυτό το πνεύμα…αλλιώς να είσαι σίγουρος ότι η διαδικασία για έναρξη καταβολής εφάπαξ στους μετά την 1/8/14 δεν θα ξεκινήσει τόσο “αυτόματα” μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου όσο νομίζεις…)

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Απριλίου 2016 21:18

Από την στιγμή που επελέγης να αναρτήσεις ένα σχόλιο σου σε μια ανοικτή κοινότητα διαλόγου καλό θα ήταν να αντέχεις και την διαφορετική άποψη.
Υπάρχει και η άλλη λύση. Την απευθείας συνομιλία σου με τους ειδικούς, χωρίς την διαμεσολάβηση της ιστοσελίδας, ή να βάζεις ένα ΥΣ στο σχόλιο σου ότι θα δέχεσαι επιλεγμένες απαντήσεις σύμφωνα με τα πιστεύω σου και μόνο από συγκεκριμένους χρηστές που κατά την γνώμη σου είναι οι ειδικοί.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
24 Απριλίου 2016 00:59

Τάκη,

μήπως γίνεσαι “too much” σ’ αυτό το σχόλιο σου? Τι μου λες και τι σου λέω? Γράψε ότι θες δεν με πειράζει…

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Απριλίου 2016 15:27

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται τέτοια ανάλυση…….Είναι βαρετό μου φαίνεται…..Πάντα εμφανίζεις ένα αδιέξοδο….ένα κάρο προβληματισμούς….Εμείς είμαστε πιο κοντά απο σένα στη καταβολή…Κάνουμε υπομονή…..Περιμένουμε…….Δεν ψυχοπλακώνουμε με σχόλια συναδέλφους….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μάριος
23 Απριλίου 2016 15:29
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μάριος
23 Απριλίου 2016 15:35

Συμφωνώ με αυτό το σχόλιο σου…

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-167/#comment-27228

ΜΙΧΟΣ
ΜΙΧΟΣ
23 Απριλίου 2016 02:40

κύριοι συναδελφοι γνωρίζει κανείς τι θα γίνει με μας που διαγραφήκαμε στα τέλη του 2015? Αλλος λέει ότι μας πιάνει και άλλος ότι δεν μας πιάνει το νέο ασφαλιστικό. Αυτό κατατέθηκε στην βουλή και δεν αναφέρει τίποτα για τους 2015. Τι ισχύει τελικά?

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  ΜΙΧΟΣ
23 Απριλίου 2016 10:58

Δυστυχώς έτσι κατάφεραν και κατάντησαν τον λαό…..Ποτέ να μην ησυχάζει….Πάντα πρέπει να ζεί με την αγωνία τι θα συμβεί αύριο….Ποιος περιμένεις να σου απαντήσει ΜΙΧΟ ??? Αυτός που νομίζει ότι θα ζήσει περισσότερα χρόνια από σένα πάντα σε άριστη κατάσταση??? Αυτός που νομίζει ότι όσα έχει καταφέρει με διάφορους τρόπους να μαζέψει σε βάρος των άλλων , θα τα καταναλώσει στη δεύτερη ζωή του ??? Η γνώμη μου είναι ότι χρειάζεται λιγότερο άγχος…….ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ…..

Δήμος
Δήμος
22 Απριλίου 2016 23:51

Συμφωνώ απόλυτα με την αποψή σου οπως και με αυτη του GG, οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Περιμένω απο τον Γιάννη να δω τι στοιχεία θα παρουσιάσει για τις θεωρείες του περί σκανδάλου και συνομωσίας.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Δήμος
23 Απριλίου 2016 19:50

Δήμο, ποτέ δεν μίλησα για θεωρίες συνωμοσίας, αλλά θεώρησα σκάνδαλο τους αργούς ρυθμούς αποπληρωμής σε σχέση με ΠΝ και ΣΞ. Αν αυτό ενοχλεί πρόθυμα και ειλικρινά ζητώ συγνώμη από όσους θίχτηκαν. Οι διευκρινίσεις του Αχιλλέα καλοδεχούμενες και πράγματι ρίχνουν φως στις αιτίες καθυστέρησης. Όπως και να ‘χει το πράγμα πιστεύω ότι το να σπάμε τα ρεκόρ καθυστέρησης σαν ΠΑ δεν είναι και η καλύτερη είδηση. Είναι γεγονός ότι οδεύουμε πολύ σύντομα σε χρόνο αναμονής άνω των δύο ετών αν συνεχισθούν αυτοί οι ρυθμοί και σίγουρα δεν είναι πολύ ευχάριστο για κάποιους. Συγνώμη και πάλι σε όσους άθελά μου έθιξα. Καλό Πάσχα!

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
22 Απριλίου 2016 11:45

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ! ΜΕ Α/Α 4 ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΕΛΟΑΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
22 Απριλίου 2016 10:37

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. Ε.ΛΟ.Α.Α. 21/4/2016 ΕΓΚΡΙΘΙΚΑΝ 20 ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΦΑΠΑΞ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
22 Απριλίου 2016 12:20

Ευχαριστούμε Ηλία! Σημείωνε Αχιλλέα…

ΣΧΟΛΙΟ

Νομίζω ότι ο ΕΛΟΑΑ θα έπρεπε να τακτοποιήσει τώρα (δεν γνωρίζω βέβαια τα έσοδά του αλλά εκτιμώ ότι θα μπορούσε να τα “καταφέρει”) και τα υπόλοιπα 20-22 μέχρι την 1/8/14 κανονικά εφάπαξ, αντί να “μοιράζει” συμπληρωματικά, ώστε να κλείσουν τις “υποχρεώσεις” τους στους συναδέλφους που περιμένουν τόσο καιρό!

Θυμίζω ότι ο ΣΞ και το ΠΝ έχουν “κλείσει” μέχρι την 1/8/14 από την αρχή του έτους (ίσως και πιο πριν)!

ΥΓ: Εύχομαι να ισακουστεί η άποψη του Αχιλλέα για να αποδοθεί το μέρος του εφάπαξ πριν την 31/12/2014 το συντομότερο δυνατό και να μην περιμένουν για το πότε και όταν κυκλοφορήσει η νέα εγκύκλιος για να επανυπολογίσουν όλα τα εφάπαξ με τον νέο τύπο, ακόμα και εκείνα που δεν έχουν ποσό μετά την 1/1/15…ας μην “κολλήσουν” λοιπόν στο “γράμμα του νόμου”…

(Αλήθεια, υπάρχει σε αυτό το νομοσχέδιο η 12μηνη υποχρέωση απόδοσης ή δεν το έβαλαν? Αν ναι, αφορά και όσους ήδη περιμένουν ή αυτοί είναι “ανύπαρκτοι” για τον Νομοθέτη?)

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Απριλίου 2016 13:34

Η λέξη ΜΟΙΡΑΖΕΙ είναι αδόκιμος, (δεν υπάρχουν επαίτες συνάδελφοι που περιμένουν να τους μοιράσουν κάτι), θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την λέξη ΑΠΟΔΙΔΕΙ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
22 Απριλίου 2016 14:12

Δεν παρατήρησες ότι τη λέξη μοιράζει την έχει σε εισαγωγικά.
Εξάλλου, ο όρος μοιράζω δεν είναι αναγκαίο να απευθύνεται σε επαίτες (π.χ. ο ταχυδρόμος μοιράζει τα γράμματα).

Όμως … η λέξη (θηλυκό) δεν είναι αδόκιμος (αρσενικό).

Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις: ο όρος … είναι αδόκιμος.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  aero
22 Απριλίου 2016 14:45

ΚΑΚΙΑ έβγαλε με αυτό που έγραψε.
Και αυτά που γράφεις περί συντακτικού μπορεί να είναι σωστά, αλλά μέσα σου κατάλαβες πολύ καλά τι θέλω να πω, άσχετα με αυτά που γράφεις, πετώντας την μπάλα στην εξέδρα.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
22 Απριλίου 2016 16:03

Κώστα σε καμία περίπτωση ο Johny B. δεν είχε πρόθεση να θίξει συναδέλφους. Προσωπικά επειδή παρακολουθώ σχεδόν από ιδρύσεως το blog είμαι σε θέση να κατανοώ ορισμένα πράγματα. Δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις του γιατί το ποτήρι συνήθως το βλέπει μισογεμάτο, αλλά προβάλλει προσεχτικά και με ήθος αυτά που θέλει να πει. Όσον αφορά το θέμα των εφάπαξ έχει απόλυτο δίκιο. Αυτό που συμβαίνει είναι σκάνδαλο και δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει. Οι καθυστερήσεις από τον ΕΛΟΑΑ είναι τραγικές. Έχοντας κατά νου κάποιος το γεγονός της αποπληρωμής όλων των εφάπαξ έως 1/8/14 από ΣΞ και ΠΝ εδώ και μήνες δεν μπορεί παρά να αγανακτήσει. Δεν είναι δυνατόν μετά από τέτοιες καθυστερήσεις να πάμε σε ρυθμούς 20 εφάπαξ. Τις πιθανές εμμονές κάποιων για μεγαλύτερα αποθεματικά καλό θα ήταν να μην τις πληρώνουν φτωχοποιημένοι απόστρατοι. Επίσης, κάποια στιγμή θα πρέπει οι Ενώσεις Αποστράτων ΠΑ να κάνουν ηχηρή παρέμβαση για το συγκεκριμένο θέμα όπως άλλωστε και η αρμόδια προϊσταμένη αρχή στο ΓΕΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
22 Απριλίου 2016 17:52

Ευχαριστώ Γιάννη…

επίσης μου άρεσε το σχόλιο σου: “το ποτήρι συνήθως το βλέπει μισογεμάτο”, πράγματι προσπαθώ να διατηρήσω μια πιο ψύχραιμη και αισιόδοξη στάση αλλιώς τα πράγματα είναι στριμωγμένα από όλες τις πλευρές.

Παρακάτω έχω διατυπώσει (σε άλλα σχόλια μου) κάποιες ανησυχίες μου για το ποσό της συνολικής σύνταξης που τελικά θα λαμβάνουν οι συνταξιούχοι πριν την 31/12/14 για τους εξής λόγους:

α. πουθενά δεν δει κάποια “επιβεβαίωση” ότι τα μερίσματά μας δεν θα εκληφθούν ως “επικουρικά” (μόνο για το ποσοστό περί Υγείας δεν είχαμε κάποια επιβάρυνση από Σεπτ.15 που θεσμοθετήθηκε…κρατάω και για αυτό το θέμα “μικρό καλάθι”…),
β. παντού έρχονται επιστροφές για περικοπή ή κατάργηση του επιδόματος τέκνων…(με διάφορα σενάρια) και
γ. αυτή η έκφραση “προσωπική διαφορά” σε μπελάδες θα μας βάλει στο μέλλον, δεν υπάρχει πουθενά “τεκμηρίωση” για τη συνέχισή της πέραν από γενικόλογες υποσχέσεις…

ΥΓ: Να δεις ότι στα “προληπτικά μέτρα” των 3-3,6 δις που ζητάει το ΔΝΤ θα ζητηθεί και η πλήρης κατάργησή της…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas
22 Απριλίου 2016 14:54

Κώστα,

με τον όρο “μοιράζει” ήθελα να πω ότι προσπαθούν να “διανέμουν” κάθε μήνα κάποιο ποσό εσόδων τους για τα συμπληρωματικά με βάση κάποιες γενικότερες οδηγίες που έχουν. Δεν υπονοώ ότι ζητάμε ελεημοσύνη σαν επαίτες!

Εκτίμησή μου είναι ότι το πρόβλημα βρίσκεται στις προτεραιότητες που θέτει ο ΕΛΟΑΑ αυτούς τους μήνες και το παράπονο που εκφράζω είναι ότι θα έπρεπε να κινήσει για λίγο καιρό (π.χ. από τον Φεβ.16 και ύστερα) τα κύρια εφάπαξ μέχρι “κλείσουν” όλα ως την 1/8/14 (που κάποιοι σχεδόν περιμένουν 2 χρόνια από την υποβολή της ΣΠ) και στη συνέχεια ας αρχίσουν πάλι να κάνουν τη “διανομή” ολόκληρου του διαθεσίμου ποσού των εφάπαξ μόνο για συμπληρωματικά μέχρι να ψηφιστεί το νέο ασφαλιστικό και κυκλοφορήσει η σχετική εγκύκλιος(?)…

Οι εποχές είναι δύσκολες και χρειάζεται λιγάκι καλύτερη οργάνωση, νομίζω.

ΥΓ: Προσπαθώ aero να γράφω όλο και μικρότερο μέγεθος σχολίων αλλά βλέπεις ότι αν δεν γίνεσαι αναλυτικότατος αρχίζουν τα σχόλια επί των σχολίων…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Απριλίου 2016 14:59

Κώστα, αν δεν είσαι της ΠΑ (δεν βάζεις το αντίστοιχο συμβολισμό για να το καταλάβω) τότε μάλλον δεν θα ξέρεις ότι στον ΕΛΟΑΑ δεν έχουν καλύψει όλα τα κύρια εφάπαξ μέχρι την 1/8/14 γεγονός που έχει ήδη επιτευχθεί στον ΣΞ και στο ΠΝ πριν από μήνες…υπάρχουν λόγοι βέβαια, αλλά κάτι πρέπει να κάνουν και στον ΕΛΟΑΑ για να επισπεύσουν λιγάκι τη διαδικασία.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Kostas
22 Απριλίου 2016 19:36

Συνάδελφε Γιάννη, δεν συμφωνώ καθόλου με την προσέγγιση σου περί σκανδάλου.
Αν θεωρείς ότι ο ΕΛΟΑΑ είχε την δυνατότητα να διαχειρισθεί υπερδιπλάσιο αριθμό απονομής εφάπαξ σε σχέση με τον ΕΛΟΑΝ, μιας και η σύγκριση είναι παρόμοια ως προς τα έσοδα τους και ΔΕΝ το έκανε, (έχοντας όλους εμάς σε μακρόχρονη αναμονή), μπορείς να αναρτήσεις συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα στοιχεία και εγώ δεσμεύομαι να κάνω την σχετική ερώτηση προς τον ΕΛΟΑΑ, ώστε να αποκαλύψουμε το σκάνδαλο, που επικαλείσαι.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
22 Απριλίου 2016 20:00

Johnny B.
Από την αρχή της χρονιάς έχουν δωθεί 100 συμπληρωματικά εφάπαξ τα οποία αντιστοιχούν (χοντρικά) σε 10 κανονικά.
Ακόμα κι αν τους προηγούμενους 4 μήνες ο ΕΛΟΑΑ δεν έδινε καθόλου συμπληρωματικά, πάλι δεν θα είχαν πληρωθεί όλοι οι αιτούντες έως 31/7/14 (είναι περίπου 22).
Όλα δείχνουν ότι με την επόμενη απόδοση (Μαίου) θα εξοφληθούν όλοι οι αναμένοντες (έως 31/7/14).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
22 Απριλίου 2016 20:48

Φίλε aero και G.G.,

είμαι σίγουρος ότι κανένας μας (ούτε ο Γιάννης, ούτε εγώ) δεν κατηγορεί τον ΕΛΟΑΑ για σκάνδαλα και απραξία, επίσης ξέρετε πολύ καλά ότι (λίγο-πολύ) συμφωνούμε ότι “κάτι πρέπει να γίνει” με τη διαχείριση των φετινών εσόδων για καταβολή πάσης φύσεως εφάπαξ που με έκπληξη αντικρίζουμε να “διαφέρει” στον μέσο μηνιαίο ρυθμό σε σχέση με το προηγούμενο έτος (που ήταν ένα δύσκολο έτος!)…

Ας το θέσω αλλιώς άσχετα με το πότε θα αρχίσουν να καταβάλλουν εφάπαξ στους μετά την 1/8/14, μήπως υπάρχει “πρόβλημα” με την χρηματοδότηση των φετινών εφάπαξ? Υπάρχει “γραμμή” για αποθεματοποίηση στα πλαίσια τήρησης μιας “ρήτρας βιωσιμότητας” που επιζητεί και ο Μέγας “Κατρού” με τους Θεσμούς για τα είναι “λειτουργικά” τα Ταμεία μας?

Εσείς πώς το βλέπετε?

ΥΓ: Πρακτικά μιλώντας, εγώ με σειρά αναμονής 275 κανονικού εφάπαξ, θα πάρω μέσα στο α’ εξάμηνο του 2017 το εφάπαξ μου ή θα χρειαστεί να “διασχίσω” και τρίτο έτος αναμονής???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
22 Απριλίου 2016 20:50

…διορθώνω, σειρά 255 πλέον….

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  G.G.
23 Απριλίου 2016 20:13

G.G. δεν γνώριζα τα στοιχεία που αναφέρεις. Θεώρησα σκανδαλώδες συγκριτικά με ΣΞ και ΠΝ το χρόνο καθυστέρησης αποπληρωμής. Μάλλον, ήμουν παρά πάνω απ’ όσο έπρεπε δεικτικός. Όμως οι ολοένα αυξανόμενοι χρόνοι αναμονής πρέπει με κάποιο τρόπο ν’ αντιμετωπισθούν. Καλό Πάσχα!

ANTONIS
ANTONIS
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
22 Απριλίου 2016 12:54

Και 40 συμπληρωματικα καλο Πασχα σε ολους

Johnny B.
Johnny B.
22 Απριλίου 2016 00:32

Νεότερα για το ασφαλιστικό…

http://www.capital.gr/oikonomia/3120938/katrougkalos-ekleise-i-sumfonia-me-tous-thesmous-gia-to-asfalistiko

“Κατρούγκαλος: Έκλεισε η συμφωνία με τους Θεσμούς για το Ασφαλιστικό”

ΣΧΟΛΙΟ

1. Η προστασία όσων συντάξεων βρίσκονται ως το επίπεδο των 1.300 ευρώ (άθροισμα κύριας και επικουρικής).

Μήπως κάποιος μπορεί να μου διευκρινίσει τι θα γίνει με εμάς τους ένστολους για το θέμα της “επικουρικής” σύνταξης? Θα βάλουν και τα μερίσματα στο “μεικτό” άθροισμα?

2. Νέα ποσοστά αναπλήρωσης που ξεκινούν από το 0,77% (με 15 χρόνια ασφάλισης και καταλήγουν στο 2% (με πάνω από 39 χρόνια ασφάλισης) τα οποία θα ισχύσουν για όσους βγουν στη σύνταξη μετά τη δημοσίευση του ασφαλιστικού νόμου και αναδρομικά για τις συντάξεις που ήδη καταβάλλονται από 1/1/2019.

Εδώ εννοεί ότι θα επανυπολογιστούν μόνο ή θα τεθούν και σε εφαρμογή για όλους τους συνταξιούχους από το 2019 και μετά?

ΥΓ: Δεν ξέρω αν το νέο ασφαλιστικό είναι συνταγματικό ή όχι αλλά ξέρω ότι μέχρι την τελευταία στιγμή “διαμορφώνεται” εξού και αυτές οι ερωτήσεις μου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Απριλίου 2016 08:43

Επιπλέον, http://newpost.gr/oikonomia/530089/oi-xamenoi-toy-neoy-asfalistikoy “Οι χαμένοι του νέου Ασφαλιστικού” ΣΧΟΛΙΟ Εισοδήματα άνω των 1.300 ευρώ (μεικτά). Όσοι εισπράττουν από κύρια και επικουρική πάνω από 1.300 μεικτά και 1.170 καθαρά (μείον τις κρατήσεις υγείας και φόρου αλληλεγγύης) θα έχουν μείωση των “επικουρικών” τους συντάξεων. Οι “επικουρικές” συντάξεις θα επανυπολογιστούν και προβλέπεται εφαρμογή του ποσοστού αναπλήρωσης 18% για 40 χρόνια ασφάλισης. Μεσοσταθμικές περικοπές κατά 32% θα έχουν οι συνταξιούχοι δημόσιοι υπάλληλοι. Μεγάλοι χαμένοι όσοι έφυγαν πριν τις 19/4/2005, ενώ λιγότερα χάνουν όσοι συνταξιοδοτήθηκαν από 20/4/2005 μέχρι και 31/10/2011 κι ακόμη λιγότερα οι μετά το 2011. Στους χαμένους και οι ένστολοι, αφού για τις παροχές των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού «αποκλείεται οποιαδήποτε μεταφορά πόρων από τον κρατικό προϋπολογισμό». ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Έχει κάποιος να πει κάτι για τα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων πέραν από το να κατηγορήσει τους αδαείς δημοσιογράφους? Μήπως υπάρχει “φωτιά” πίσω από το γενικότερο “καπνό” των “επικουρικών”? ΥΓ: Για το ΕΟΒ τέκνων θα υπάρξει επανυπολογισμός ή κατάργησή του? (για όλους…???) (Αυτές οι διαπραγματεύσεις για το ασφαλιστικό…κάθε μέρα σχεδόν, όλο και κάτι νέο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Τα μπάνια του λαού
Τα μπάνια του λαού
21 Απριλίου 2016 21:56

Από την ΕΑΑΑ, δημοσιεύθηκαν οι καταστάσεις παραθερισμού.
Καλό Καλοκαίρι!
http://eaaa.gr/wp-content/uploads/2013/04/paratherismos_2016.pdf

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Τα μπάνια του λαού
21 Απριλίου 2016 23:03

”Τα μπάνια του λαού” Τι μου θύμησες τώρα!!!!! Πέτρινα χρόνια!!!!

Steve
Steve
21 Απριλίου 2016 01:47

Διάλειμμα:
Να υπενθυμίσω ότι το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, οπότε μην τα παίρνετε όλα κατάκαρδα 😉

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Steve
21 Απριλίου 2016 09:10

… η έλλειψή του, όμως, φέρνει δυστυχία!

Καλημέρα!

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  aero
21 Απριλίου 2016 22:59

Πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα αλλά αυτός που χρειάζεται τα λιγότερα!!!!!!!!!!!

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Απριλίου 2016 00:11

Με όλο το συμπάθιο αλλά αυτοί που λένε τέτοια είναι είτε γεροντοπαλίκαρα είτε χωρισμένοι είτε μοναχοί στο Άγιο Όρος…

Πες τα αυτά στην γυναίκα σου και τα παιδιά σου να δεις τι θα σου απαντήσουν!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Απριλίου 2016 21:30

ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣΗ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΗ-ΚΑΘΑΡΗ.ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΟΥΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Απριλίου 2016 21:27

ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ 12 ΚΑΙ ΤΟΥ 13.ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΔΛΔ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΑΩΣΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Dani
Dani
20 Απριλίου 2016 17:16

Προς Johnny B
Συνάδελφε είχα αναφέρει προ τριμήνου περίπου…εδώ στο site του αξιέπαινου Αχιλλέα…για τον νέο τρόπο υπολογισμού εφάπαξ με καλό σενάριο που συζητήθηκε από ανωτάτους. Ήταν ακριβώς αυτό που θα ψηφιστεί!!!…Εσύ συγκεκριμένα Johnny B με ”πήρες από τα μούτρα” και μου είπες ότι ”Δεν μας λες κάτι καινούργιο…και ότι αυτά τα λέει το on alert κλπ”…ψάχνω το σχόλιο αλλά δεν το βρίσκω….θα το βρώ. Πιστεύω Johnny B μου οφείλεις μια συγγνώμη, έστω για το ύφος της απάντησης σου. Για τίποτε άλλο..για το ύφος της απάντησης!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dani
20 Απριλίου 2016 17:33

Dani,

επειδή η κατάσταση ήταν και παραμένει φορτισμένη με τα εφάπαξ και τα συνταξιοδοτικά και πιθανώς μέσα στα άλλα που κατά καιρούς έγραψα να εκφράστηκα (δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά σε πιστεύω) με λάθος τρόπος, όπως λες για σένα.

Ναι το αποδέχομαι τυχόν τέτοιο λάθος (δεν είμαι αλάνθαστος και σίγουρα είμαι δυσαρεστημένος από μια τέτοια συμπεριφορά μου) και σου εκφράζω τη δημόσια συγγνώμη μου. Πάντως ότι και να σου είπα να ξέρεις δεν στο είπα από κακία στο πρόσωπό σου.

Να είσαι καλά και να μας τα θυμίζεις αυτά για να διορθωνόμαστε!

Dani
Dani
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Απριλίου 2016 20:40

Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Δείχνει ότι έχεις σε μεγάλο βαθμό αυτό που λείπει από πολλούς δυστυχώς. Έχεις παιδεία !!! Ευχαριστώ και πάλι!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Dani
20 Απριλίου 2016 21:45

Όλοι μας κάποια στιγμή μπορεί να πούμε και μια λέξη παραπάνω μέσα στην πίεση και την ανασφάλεια που μας διακατέχει.
Σαφώς και ο Johnny δείχνει μεγαλείο αναγνωριζόμενος κάποιο λάθος του, αλλά το σωστότερο θα ήταν να αναρτούσες και το επίμαχο σχόλιο (για του λόγου το αληθές), μιας και το κρατούσες τόσο καιρό μέσα σου και το εξέφρασες τώρα που δικαιώθηκες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
20 Απριλίου 2016 22:56
Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Απριλίου 2016 23:31

Εγώ πάντως προσωπικά δεν βλέπω κάποια επίθεση ή κάποια ειρωνεία στο σχόλιο σου Johnny.
Όσο για την ανάρτηση αναφέρεται σε σενάριο, και όχι πληροφορία, τέτοια σενάρια πολλοί έχουμε κάνει κατά καιρούς, για το τι μπορεί να γίνει.
Και επειδή παρακολουθώ τις αναρτήσεις εδώ μέσα από τους συνάδελφους (και ξεχωρίζοντας κάποιους για τις καίριες και ακριβής τοποθετήσεις τους), νομίζω ότι η παρακάτω ανάρτηση τεκμηριωμένα μας έλεγε τι ακριβώς θα συμβεί για την χορήγηση του εφάπαξ για μετά το 2015.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-149/#comment-24122