Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 193 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Θεόφιλος
Θεόφιλος
19 Οκτωβρίου 2016 12:03

Καλημέρα , είμαι συνταξιούχος Π.Α.Στο taxisnet στην ενημέρωση βεβαιώσεων αποδοχών,μου εμφανίζει 2 ποσά αναδρομικά εκτός κύριας σύνταξης για τα οποία πρέπει να υποβάλλω συμπληρωματική δήλωση.Τα ποσά αυτά δεν εμφανίζονται στις βεβαιώσεις ΓΛΚ και ΜΤΑ. Πως μπορώ να μάθω σε ποια χρονιά αναφέρονται ή αν έχει γίνει κάποιο λάθος?Ευχαριστώ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Θεόφιλος
19 Οκτωβρίου 2016 12:15
Θεόφιλος
Θεόφιλος
Απάντηση σε  aero
19 Οκτωβρίου 2016 13:01

Όχι δυστυχώς ,γιατί δεν ξέρω για ποιο φορολογικό έτος πρέπει να κάνω συμπληρωματική.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Θεόφιλος
19 Οκτωβρίου 2016 13:33

Θα τα δεις αναλυτικά ανά έτος από την ιστοσελίδα της ΠΑ.
https://pay.haf.gr/login
Επίσης δές και το παρακάτω.
http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-10/#comment-32126

Θεόφιλος
Θεόφιλος
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Οκτωβρίου 2016 17:53

Ευχαριστώ πολύ , να σαι καλά!

Κώστας
Κώστας
18 Οκτωβρίου 2016 20:56

Ερώτηση προς κάθε συνάδελφο που μπορεί να γνωρίζει: Πήρα τηλέφωνο και μου δώσανε σειρά 79 με ημερομηνία κατάθεσης 15-11-13. Αυτό δεν ταιριάζει με τη σειρά που υπάρχει στο site.

Mαρία
Mαρία
Απάντηση σε  Κώστας
19 Οκτωβρίου 2016 10:50

Καλημέρα σας.Για ενημέρωση συναδέλφων,όσον αφορά το συμπληρωματικό εφάπαξ,σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία και με ημερομηνία διαγραφής μου 27-11-2013, εχω αριθμό σειράς 102.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας
19 Οκτωβρίου 2016 11:35

Κώστα,
λες ότι “δεν ταιριάζει …” συγκρίνοντας με την ένδειξη στο πίνακα: Αίτηση 18-11-2013, σειρά 56.
Σωστά?

Ας δούμε πώς προέκυψε αυτό το 56 (το οποίο μπορεί να είναι λάθος!).

Η πληροφορία προήλθε από τον chris
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-162/#comment-25967
ο οποίος στις 15 Μαρτίου 2016 μας είπε ότι είχε σειρά 208.
Κάθε μήνα ο Αχιλλέας αφαιρεί τον αριθμό των συμπλ. εφάπαξ που δίνονται (σύμφωνα με πληροφορίες συναδέλφων).
Αν υπολογίσουμε ότι δώθηκαν: Μαρ. 40, Απρ. 40, Μαι 10, Ιουν. 20, Ιουλ. 20, Αυγ. 10 και Σεπ. 10 = Σύνολο 150
προκύπτει ότι το 208 του chris έχει γίνει τώρα 208-150=58.

Όπως καταλαβαίνεις αν είναι λανθασμένη η αρχική πληροφορία (το 208), όλα τα άλλα είναι λάθος.

Αν μας διαβάζει ο chris και κάνει τώρα μια ερώτηση στον ΕΛΟΑΑ (τηλ. 210-367-5067), θα λυθεί η απορία σου.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
19 Οκτωβρίου 2016 11:50

Κώστα μαλλον λύθηκε η απορία σου!
Ο chris είχε πει ότι κατέθεσε αίτηση για εφάπαξ στις 7-11-2013 (και όχι 18-11-2013).
Λογικά σε αυτήν την ημερομηνία αντιστοιχεί η σειρά 58.

Ο Αχιλλέας ας τσεκάρει και διορθώσει ανάλογα.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
19 Οκτωβρίου 2016 11:53
Chris
Chris
Απάντηση σε  aero
19 Οκτωβρίου 2016 12:51

Καλή σας μέρα !!!!!το 208 ισχύει μετα απο τλφ στο Μτα για το συμπληρωματικό εφάπαξ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Chris
19 Οκτωβρίου 2016 13:54

Ίσχυε (τον Μαρτιο)… τώρα πρέπει να έχει γίνει 58

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  aero
21 Οκτωβρίου 2016 21:32

Ευχαριστώ πολύ!
Όχι μόνο λύθηκε η απορία μου αλλά σήμερα μάλλον εγκρίθηκε το συμπληρωματικό.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
18 Οκτωβρίου 2016 19:31

κ.Καρασαββιδη έχετε ένα πινάκιο στον υπολογισμό που λέει αναδρομικά τι είναι αυτό?Γιατί είχα καιρό να μπω στο site και δεν το θυμόμουν να ήταν.

Ευχαριστώ

Manolis Ped
Manolis Ped
17 Οκτωβρίου 2016 20:12

Γειά σας συνάδελφοι. Υπαρχει μια κρατηση στους συνταξιούχους που μας γινεται απο το ΜΤΑ που αφορα τον Ν.4093 που κριθηκε αντισυνταγματικος απο το ΣτΕ. Αν και αποκατασταθηκε κατα το 50% στις συνταξεις, εν τουτοις στο ΜΤΑ παραμενει η κρατηση στο ακεραιο. Σε επικοινωνια που ειχα πριν πολυ καιρο με το ΜΤΑ μου απαντηθηκε οτι δεν ειχαν ποτε καποια εγγραφη εντολη για αυτη την κρατηση ωστε να αποκατασταθει. Ξέρει κανείς κάτι γι αυτό?? έχει μήπως κάποιος υπ όψιν του την απόφαση του ΣτΕ??…..

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Manolis Ped
18 Οκτωβρίου 2016 12:57

Ο ν.4093 κριθηκε αντισυνταγματικος σε οτι ειχε να κανει με την μειωση του μισθολογιου, και οχι για τις διαταξεις που αφορουν τις κρατησεις. Αναλογη κρατηση του 4093 ειναι και συνταξη σου εκτος του μερισματος.

ΣΣπύρος
ΣΣπύρος
17 Οκτωβρίου 2016 18:50

Αχιλλέα ή αν κάποιος άλλος που έφυγε την περίοδο του παγώματος (7/11 -7/12) γνωρίζει, μου ήρθε όπως σου έστειλα στο e-mail σου χαρτί από το ΜΤΑ που μου αναπροσαρμόζει μετά από γνωμοδότηση του ΝΣΚ τα μερίσματά μου. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς το ΝΣΚ δηλώνει προς το ΓΛΚ να μας αναπροσαρμόσει την σύνταξη, προς το ΜΤΑ να το κάνει με τα μερίσματα αλλά από την άλλη απορρίπτει την αναπροσαρμογή του εφάπαξ μας. Ελλάς το μεγαλείο σου.

ΣΣπύρος
ΣΣπύρος
17 Οκτωβρίου 2016 23:02

Έχεις δίκιο Αχιλλέα δεν είχα προσέξει το <>.
Βρε τους απατεώνες είναι καλυμμένοι από παντού. Ευχαριστώ για την απάντηση

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  ΣΣπύρος
18 Οκτωβρίου 2016 08:49

Σπύρο καλημέρα. Έκανες κάποια αίτηση για αναπροσαρμογή του μερίσματος. Πότε έλαβες το χαρτί από το ΜΤΑ….

ΣΣπύρος
ΣΣπύρος
Απάντηση σε  Νίκος68
18 Οκτωβρίου 2016 14:02

Όχι Νίκο δεν θα κάνεις τίποτα. Μου ήρθε την Πέμπτη και αφού έκανα την διαδικασία που γράφουν πήρα τηλ. στο ΜΤΑ να πιστοποιήσω ότι έλαβαν το fax με την πληρωμή (ναι θα πληρώσεις πάλι για αναγνώριση) ρώτησα και μου είπαν ότι από την επιτροπή περνάνε λίγα λίγα και ότι θα σταλούν σε όλους εντός των ημερών

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  Νίκος68
18 Οκτωβρίου 2016 17:46

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΠΥΡΟ ,..,

Νίκος68
Νίκος68
18 Οκτωβρίου 2016 18:45

κ. Καρασαββίδη. Στη περίπτωση που έχει πληρωθεί το ΒΟΕΑ το παιδί τον Ιούνιο του 2016, πρέπει να δοθεί και η διαφορά μετά την αναπροσαρμογή του μερίσματος.΄…

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Νίκος68
18 Οκτωβρίου 2016 23:50

Η τιμή του μεριδίου απο τις 1/4/2013 για τον υπολογισμό του ΒΟΕΑ ειναι στα 11€, και δεν εχει να κάνει με το ποσό του μεριδίου που λαμβάνουμε εμείς.

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  Kostas
19 Οκτωβρίου 2016 07:37

Κώστα, αναφέρομαι στην αναπροσαρμογή των μερισμάτων μετά το “παγωμα ξεπαγωμα” της περιόδου Ιουλ 11 με Αυγ 12.
Στη δικιά μου περίπτωση, άλλο ΒΟΕΑ εισέπραξε τον Ιουν 16 με 2/3 Ασμχου και άλλο είναι με Ασμχου.
Η διαφορά είναι περίπου 400 ευρώ.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Kostas
19 Οκτωβρίου 2016 08:58

Νίκο έχεις δίκιο. Απ’ ότι θυμάμαι ο γιός μου πήρε το ΒΟΕΑ τον Οκτ 2012 όταν ήταν “παγωμένες” οι μισθολόγικές προαγωγές. Όταν “ξεπάγωσαν” λίγο καιρό μετά πήρε επιπλέον κάποιο ποσό χωρίς δικές μου ενέργειες διότι ήδη δικαιούμουν μισθολογική προαγωγή (τότε ήμουν εν ενεργεία).

I.M Παπαιωαννου
I.M Παπαιωαννου
17 Οκτωβρίου 2016 13:03
aero
aero
17 Οκτωβρίου 2016 09:40

Ανακοίνωση του Μ.Τ.Α για την απογραφή των μερισματούχων
http://eaaa.gr/%ce%91%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%af%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%9c-%ce%a4-%ce%91-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae-%cf%84%cf%89/

Εκτιμώ ότι η ανακοίνωση πρέπει να δημοσιευθεί και στο: https://www.haf.gr/structure/gea/mta/mta-news/

Σύμφωνα με την ανακοίνωση (παρά την παράταση που δώθηκε τον Ιούνιο) δεν έχουν απογραφεί 1300 συνάδελφοι, δηλ. το 9% των μερισματούχων.

Πιστεύω, ότι από 1-1-2017 όχι μόνο θα διακοπεί η καταβολή μερίσματος στους μη απογραφέντες,
αλλά θα ξεκινήσουν και οι διαδικασίες επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων.

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  aero
17 Οκτωβρίου 2016 10:57

Η σελίδα ανακοινώσεις ΜΤΑ δεν λειτουργεί εδώ και περίπου δέκα ημέρες, λόγω συντήρησης.

billy
billy
16 Οκτωβρίου 2016 02:09

Κε Καρασαββίδη, σας ευχαριστούμε (οι εν ενεργεία) για την ανάρτηση του άρθρου σας, “Παραμονή ή αποστρατεία:Οικονομική σύγκριση”, καθώς πιστεύω ότι, με την ανάλυσή του αποτελεί ένα βοήθημα (οικονομικής απόψεως) για τους εν ενεργεία συναδέλφους που ήδη, σκέφτονται την αποστρατεία τους. Θερμά συγχαρητήρια!

aero
aero
12 Οκτωβρίου 2016 18:10

Μετά από 5 μήνες, ο ΕΛΟΑΑ άρχισε να ξαναδημοσιεύει αποφάσεις στη Δι@υγεια
https://diavgeia.gov.gr/search?query=organizationUid:%226%22&fq=unitUid:%2290339%22&sort=recent&page=0

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  aero
12 Οκτωβρίου 2016 21:52

Κάπου μέσα σε όλες αυτές, κυκλοφορεί κα ένα δεκαχίλιαρο.
Κάτι μου θυμίζει αυτό..!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas
12 Οκτωβρίου 2016 23:03

Αφορά προφανώς τη γνωστή υπόθεση που τόσα ακούστηκαν αλλά πόσα από αυτά είναι αλήθεια και πόσα υπερβολές…

Ας κοιτάξουμε την ουσία όμως:

Διαβάζω την απόφαση της 5/10/16

“Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους Ευρώ Ένα εκατομμύριο διακόσιες χιλιάδες (€1.200.000,00) για την πληρωμή ισόποσης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του Ε.ΛΟ.Α.Α. υπό Κ.Α.Ε 0631 οικ. έτος 2016 για την ανάγκη χορήγησης Εφάπαξ Βοηθημάτων Εξερχόμενων”.

Δηλαδή, η “δέσμευση” αυτή αφορά ανάγκες εφάπαξ που ήδη έχουν καταβληθεί ή που πρόκειται να καταβληθούν?

Θέλω να πιστεύω ότι η “κοινή λογική” λέει ότι πρώτα λαμβάνεται η απόφαση για “δέσμευση” και μετά αρχίζει η “αποδέσμευση” στους δικαιούχους…κάνω μήπως λάθος?

Αν όχι, τότε αναρωτιέμαι αν το ποσό αυτό αφορά την καταβολή των 800+ συμπληρωματικών εφάπαξ προκειμένου να μηδενίσουν πριν αρχίσουν να δίνουν ολόκληρα τα εφάπαξ ή αφορά τα κανονικά μαζί με τα συμπληρωματικά αθροιστικά και ας τα μοιράσει μηνιαίως το Ταμείο αναλόγως?…έχει κάποιος πληροφόρηση?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 11:34

Johnny B.
To 1,2 εκατ. € φθάνει για εξόφληση περίπου 20 κανονικών εφάπαξ (ή εναλλακτικά 200 συμπληρωματικών).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
13 Οκτωβρίου 2016 13:39

…άραγε φρούδες ελπίδες…μπλέκει το θέμα….αυτό το ποσό είναι συμπλήρωμα από τα αποθεματικά στα μηνιαία έσοδα του ΕΛΟΑΑ για το υπόλοιπο 2016? αν ναι, γιατί? μόνο τόσα χρειάζονται? … ή τόσα τους επιτρέπεται?… (παίζουν ακόμα τα repos?)

Dp
Dp
Απάντηση σε  aero
13 Οκτωβρίου 2016 21:15

Είναι απόλυτα προφανές και λογικό, ότι για να ξεκινήσει η διαδικασία χορήγησης “ολόκληρων” εφάπαξ, θα πρέπει να προηγηθεί η εξόφληση ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ των “συμπληρωματικών”….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
13 Οκτωβρίου 2016 21:52

Φίλε Dp, δεν θα εμπλακώ και πάλι σε αντιπαραθέσεις αλλά σκέψου με την “κοινή λογική”… Έρχεται αύριο η σειρά σου να λάβεις το εφάπαξ πλήρες (αφού πληροίς τα τυπικά) ενώ το ΕΛΟΑΑ δεν έχει ακόμα καταβάλλει 800 συμπληρωματικά εφάπαξ, εσύ τι θα περιμένεις να συμβεί? Να πάρουν και οι 800 το συμπληρωματικό και να περιμένεις κάποιους μήνες ακόμα? το δέχεσαι? μπορείς να βλέπεις τους τόκους στο δάνειο σου να τρέχουν, να ζορίζεσαι οικονομικά αλλά πάνω από όλα το “δίκαιο”? … ξέροντας ότι εσύ δεν έχεις πάρεις φράγκο ενώ οι 800 έχουν πάρει περίπου το 90% του εφάπαξ τους, πώς το βλέπεις??? Λοιπόν, κατά τη γνώμη μου υπάρχουν δύο πρακτικές λύσεις, να δοθούν από το αποθεματικά όλα τα συμπληρωματικά σε 1-2 μήνες από τώρα για να αποφύγουν το “δίλημμα” ή να αρχίσουν να δίνουν πλήρη ενώ να τρέχει παράλληλα και η συμπληρωματική λίστα (όπως τώρα) σε όσους δεν το έχουν λάβει ακόμα μιας και δεν θα “χαθεί και ο κόσμος” αφού έχουν ήδη λάβει το 90% του κύριου … προτείνω να… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2016 08:07

Για να σου λυθει δια παντος η απορια σου Johny, θα δοθουν ολα τα αρχικα εφαπαξ χωρις το 50% μεχρι 31-12-14 αιτησεις, και μετα ολα τα συμπληρωματικα, οσα και να ειναι αυτα και μετα θα αρχισουν τα αρχικα που υπολογιζονται με το 50%. Απο εγκυρες πηγες. Σταματα τις αναλυσεις και τις ιδεες…….κι οποιος εχει ενσταση….στα δικαστηρια οπως προτεινεις

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nikos
14 Οκτωβρίου 2016 11:03

Νίκο,
όποιος το αποφασίσει αυτό δεν θα είναι στα καλά του!
Δηλαδή εγώ που έκανα αίτηση κάπου αρχές 2015 θα πρέπει να μπω στην επιπρόσθετη αναμονή 4+ μηνών επειδή δεν φρόντισαν να τακτοποιήσουν εγκαίρως στον ΕΛΟΑΑ τα συμπληρωματικά ενώ ήδη τους κατέβαλαν το 90% του κανονικού? Σίγουρα μόλις ανακοινωθεί κάτι τέτοιο θα υπάρξουν αντιδράσεις-εξελίξεις, δεν μπορούν να στερήσουν το κανονικό εφάπαξ σε κανέναν με τέτοιες φτηνές δικαιολογίες, ας τρέξουν παράλληλη για το συμπληρωματικό, δικό τους το λάθος! Αυτό που λες συμφέρει κάποιους αλλά είναι τελείως απαράδεκτη αντιμετώπιση… μου λες με PM ποιες είναι οι τόσο έγκυρες πηγές σε παρακαλώ? Σκοπεύω να τους πάρω και εγώ τηλέφωνο να τα “συζητήσω” μαζί τους …

Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Nikos
14 Οκτωβρίου 2016 11:54

Επειδη κι εγω περιμενω το συμπληρωματικο εαν δω οτι εσυ παρεις ολο το εφαπαξ δηλαδη με το 50% πριν απο μενα φυσικα και θα αντιδρασω και θα υπαρχουν εξελιξεις.Σ αρεσει δεν σ αρεσει ετσι πρεπει να γινει

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nikos
14 Οκτωβρίου 2016 12:08

Κάνε το Νίκο…όπως επιθυμείς….

Εγώ θα ανακοινώσω στο site μόλις το λάβω… (αμήν και πότε!)

Πάντως τα όσα σου γράφω παραπάνω, στα λέω από την χειρότερη οικονομική πλευρά μιας και εσύ έχεις ήδη τακτοποιηθεί με το 90% του κανονικού …εγώ δεν έχω πάρει φράγκο!!!

Αφού είναι έγκυρες οι πηγές σου, περιμένω μήνυμά σου μέσω Αχιλλέα με τα στοιχεία της πηγής για να τους μιλήσω και εγώ (αν ισχύει αυτό που λες και δεν μπλοφάρεις για να με τσιτώνεις).

Dp
Dp
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2016 21:45

Γιαννάκη, είναι εξ΄ αρχής λάθος το “θεώρημα” Δεν είναι προφανές ότι “έχει έρθει η σειρά σου” (όπως γράφεις),όταν υφίσταται πλήθος αποστράτων οι οποίοι εξήλθαν ΠΡΙΝ από σένα από την ΠΑ και εκκρεμεί η απόδοση των δικαιωμάτων τους. Είναι παντελώς αδύνατο να εφαρμοσθεί ο νέος νόμος (απόδοση του συνολικού εφάπαξ) όταν υπάρχει εκκρεμότητα απόδοσης συμπληρωματικών. Δυστυχώς, οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις των ιθυνόντων του ΕΛΟΑΑ (που ΞΕΚΙΝΗΣΕ με απόδοση 25 κύριων εφάπαξ / 50 συμπληρωματικών και έχει ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ σε απόδοση 60 κύριων / 10 συμπληρωματικών !!!!!!) έχει δημιουργήσει ένα συνονθύλευμα απόψεων, όπου πλέον ΟΛΟΙ, τα θεωρούν ΟΛΑ απόλυτα φυσιολογικά. Εάν υπήρχε στοιχειώδης λογικοφανής σκέψη, θα έλεγε κάποιος ότι η απόδοση 56 κύριων εφάπαξ τον προηγούμενο μήνα θα μπορούσε να περιορισθεί στο ήμισυ ώστε να υπερκαλυφθεί η εξόφληση 300 (!!!) συμπληρωματικών εφάπαξ. Σαφώς όμως υπάρχει λόγος για αυτά που γίνονται, είναι αδύνατον να μην έχει υπάρξει προβληματισμός… 🙂 ΥΓ. Όσον αφορά τα “δικαστήρια”, ξέχασέ τα Γιαννάκη. Οποιαδήποτε αγωγή κάνεις, αυτόματα συνεπάγεται την μη απόδοση του εφάπαξ σου, μέχρι της τελεσιδικίας της υπόθεσης. Δηλαδή εφάπαξ… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
14 Οκτωβρίου 2016 23:06

Dp, το ζήτημα με τις αγωγές και το μπλοκάρισμα του εφάπαξ το γνωρίζω και δεν πρόκειται να βάλω νέα εμπόδια στην λήψη του! Αυτό να το ξέρει και ο Νίκος… Οι αγωγές όμως μπορεί να συζητηθούν με έναν δικηγόρο για την διεκδίκηση τόκων κλπ από την υπέρβαση του νόμιμου περιθωρίου που υποχρεούται για να καταβληθεί το εφάπαξ αλλά και πάλι υπάρχουν άλλα μπερδέματα…αν κάποιος το έψαξε αυτό που λέω, ας μας ενημερώσει… Μακάρι να γίνονταν όλα για όλους πιο εύκολα, θέλω να πω ότι δεν θα με πείραζε να ήξερα από την αρχή του έτους ότι μέσα στο 2016 θα δινόταν προτεραιότητα στην καταβολή των συμπληρωματικών ώστε να καλύψουν αυτήν την εκκρεμότητα, αρκεί να μας (δικαιούχους) είχαν ενημερώσει έγκαιρα και όχι έτσι όπως φτάσαμε τώρα… Προφανώς δεν το άφησαν “χύμα” μέχρι να δημιουργηθεί τέτοια εμπλοκή και φυσικά δεν νομίζω ότι θεωρείται δεδομένη η παύση κύριων εφάπαξ επί μήνες μέχρι να δοθούν όλα τα συμπληρωματικά… Είναι δεδομένο ότι θα “στεναχωρήσουν” κάποιους συνάδελφους αλλά ποιους? και πώς? Δεν ξέρω, κάνω απλά εικασίες.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
14 Οκτωβρίου 2016 23:15

Dp, Nikos και άλλοι συνάδελφοι που περιμένετε το συμπληρωματικό,

δεν τα έχω μαζί σας απλά ζω και εγώ μια άσχημη κατάσταση όπως ζούσατε και εσείς πριν πάρετε το όποιο κυριο εφάπαξ σας έδωσαν. Δεν νομίζω ότι μας αξίζει άλλο να αναλωνόμαστε στο ποιος θα πάρει καλύτερη σειρά άλλωστε όσα και να γράψουμε εδώ δεν πρόκειται να επηρεάσει την απόφαση του ΕΛΟΑΑ.

Από την πλευρά μου, αφού εξέφρασα τις απόψεις, τις εκτιμήσεις, τις αγωνίες και τους προβληματισμούς μου, που σίγουρα συμπίπτουν με μια μερίδα συναδέλφων/αναγνωστών, δεν πρόκειται να δώσω άλλη έκταση στο θέμα απαντώντας με αντί-σχόλια σε ότι μου γράψετε επί τούτου.

Κάθε άποψη σεβαστή. Καλή εξέλιξη σε ότι επιθυμεί και θεωρεί σωστό ο καθένας μας.

PAN
PAN
Απάντηση σε  aero
15 Οκτωβρίου 2016 12:36

δεν ειναι ξαναδημοσιευση ειναι τροποποιηση προυπολογισμου..!!! Την καλη κουβεντα στο στομα την εχετε αλλα εκτιθεστε

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  PAN
15 Οκτωβρίου 2016 14:12

Είναι προφανές τι έγραψε ο aero, για όσους ξέρουν να διαβάζουν και να κατανοούν τα Ελληνικά. Συνάδελφε ΡΑΝ εκτίθεσαι.

aero
aero
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Οκτωβρίου 2016 19:53

PAN,
δεν κατανόησες σωστά αυτό που έγραψα.
Ψάχνοντας στη Δι@υγεια για αναρτήσεις από τον ΕΛΟΑΑ, διαπίστωσα ότι ενώ αναρτούσε αποφάσεις “αραιά και πού”
(και ενώ δεν είχε αναρτήσει τίποτα από τον Μάιο)
τώρα ξεκίνησε να αναρτά και πάλι.
Συνδιάζοντάς το με το γεγονός ότι εξέδωσε και ανακοίνωση για χορήγηση εφάπαξ
https://www.haf.gr/2016/09/xorigisi-efapax-voithimatwn/
καταλήγω (προσωπική – αυγαίρετη άποψη)στο συμπέρασμα ότι κάτι άλλαξε, προς το καλύτερο, σε θέματα διαφάνειας και ενημέρωσής μας.
Αναμένω να δώ και μηνιαίες ανακοινώσεις εκτέλεσης του προϋπολογισμού, όπως κάνει ο ΕΚΟΕΜΑ
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/mta-news/

PAN
PAN
Απάντηση σε  aero
16 Οκτωβρίου 2016 07:43

Επειδη προφανως δεν εχεις καμια σχεση με τα οικονομικα και οντως αυθαιρετα κανεις τετοιες αναλυσεις ακου λοιπον.Δεν αναρτουσε αραια και που αποφασεις …αναρτουσε στο διαυγεια οταν εξεδιδε αποφασεις αναληψης υποχρεωσης.Τωρα απ οτι φαινεται εκανε τροποποιηση ΠΥ και αναιβασε ως οφειλε την αποφαση.Κατα συνεπεια δεν εχει καμια μα καμια σχεση με την ανακοινωση που βγαλαν οι ανθρωποι για την χορηγηση εφαπαξ.Δεν μπορω να φανταστω κατα συνεπεια τι θα συμβει εαν …οπως προτινεις…ανακοινωσει την πορεια εκτελεσης του ΠΥ …για την οποια δεν εχει καμια μα καμια υποχρεωση να το κανει.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  aero
17 Οκτωβρίου 2016 11:48

Άρθρο 1, Αντικείμενο του νόμου
Αντικείμενο του παρόντος νόμου είναι η εισαγωγή της υποχρέωσης ανάρτησης των νόμων, των προεδρικών διαταγμάτων, και των πράξεων που εκδίδουν τα αναφερόμενα στο άρθρο 2 πρόσωπα και όργανα στο Διαδίκτυο και η δημιουργία των προϋποθέσεων και διαδικασιών για τη διασφάλιση ευρύτατης δημοσιότητας αυτών.

Άρθρο 2, Πεδίο εφαρμογής
1. Οι ρυθμίσεις του παρόντος νόμου εφαρμόζονται σε νόμους, προεδρικά διατάγματα, αποφάσεις και πράξεις που εκδίδουν……….τα όργανα διοίκησης νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.)……….κλπ.
4. Στο διαδίκτυο αναρτώνται:
6) οι προϋπολογισμοί, απολογισμοί, ισολογισμοί ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΔΑΠΑΝΕΣ Υπουργείων, κεντρικών και περιφερειακών δημόσιων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ……..κλπ.
π.χ. http://www.mtn.gr/Docs/proipologismos2016/08_16_eloan.pdf

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Οκτωβρίου 2016 12:22

Γιάννη, μην το παιδεύεις!
Η Δι@υγεια είναι για να αναρτώνται “αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης” και ούτε εγώ μπορώ “να φανταστω τί θα συμβει εαν ανακοινωσει την πορεια εκτελεσης του ΠΥ”!!!
Λες να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας?

Λοιπόν, σοβαρά τώρα.
Επειδή ξέρω ότι μας διαβάζουν στο ΜΤΑ και ΕΛΟΑΑ, έγραψα ένα θετικό σχόλιο (“καταλήγω στο συμπέρασμα ότι κάτι άλλαξε, προς το καλύτερο, σε θέματα διαφάνειας και ενημέρωσής μας”) και παράλληλα πρότεινα κάτι (ανάρτηση μηνιαίων ενημερώσεων εκτέλεσης π/υ) ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο το customer’s service.
Τώρα που το καλοσκέφτομαι, ως συνεπής μέτοχος, θα ήθελα και ένα ετήσιο απολογισμό!
Η ΕΑΑΑ έχει εκπρόσωπο στο ΔΣ του ΜΤΑ ο οποίος έχει τις γνώσεις για να δημοσιεύσει κάτι σε προσεχές τεύχος της “Ηχούς των Αιθέρων”.
Ζητάω πολλά?

nikos 60
nikos 60
11 Οκτωβρίου 2016 19:12

Γιάννη,το πλαφόν των 2000 ευρώ,όπως είχε αναρτήσει σε προηγούμενο σχόλιο ο major65 ,υπολογίζεται στο “καταβαλλόμενο ποσό συνυπολογιζόμενης της εισφοράς υγειονομικής περίθαλψης υπέρ ΕΟΠΥΥ και της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων του άρθρου 38 του Ν. 3863/2010 (Α΄ 115), όπως ισχύει, και των παραγράφων 11 και 12 του άρθρου 44 του Ν. 3986/2011 (Α΄ 152), όπως ισχύει.”
Δεν γνωρίζω τελικά τι θα εφαρμοστεί,αλλά οι φωστήρες του ΥΠΟΙΚ ,ανέφεραν τα 2000 μικτά ή 1830 (νομίζω) καθαρά.Αυτά τα ποσά είναι παρελθόν εδώ και καιρό. Εκτός αν με τις γνωστές τους αλχημείες ,δήθεν εφαρμόζοντας την απόφαση του ΣτΕ ,τα φέρουν μία η άλλη για να βουλώσουν στόματα….Σε 16 ημέρες θα το διαπιστώσουμε στους λογαριασμούς μας !!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
11 Οκτωβρίου 2016 20:28

Νίκο,

αυτό το μειωμένο πλαφόν δυστυχώς παρόλο ότι το έχουν ψηφίσει με το νέο ασφαλιστικό δεν είχε εφαρμοστεί ακόμα… μένει να δούμε πώς ακριβώς θα το “ερμηνεύσει ο ποιητής” ώστε να δούμε τις επιπτώσεις στο πουγκί μας!

Διαβάζω τις τελευταίες μέρες ότι θα περιληφθεί στη σύνταξη του ΝΟΕ.16 με αναδρομικότητα από τον ΙΟΥΝ.16, σε τρεις δόσεις εφόσον σε “πιάνει” το μέτρο…

Πάντως, έτσι όπως τα είχαν φέρει οι προηγούμενοι μνημονιακοί νόμοι, δίνονται τα “περιθώρια” για εφαρμογή του μέτρου στο “αρχικό” ακαθάριστο μέρος της σύνταξης, δηλαδή στο κάτω αριστερά τετραγωνάκι του ενημερωτικού! Οπότε και αρχίζουν τα “αν” και τα “εφόσον” ώστε να μην υπάρξουν αδικίες στον υπολογισμό του πληρωτέου ποσού σε σχέση με εκείνους που δεν τους “πιάνει” το μέτρο…

Johnny B.
Johnny B.
12 Οκτωβρίου 2016 23:07

Αντιληπτό και λογικό Αχιλλέα!

Ας ελπίσουμε ότι ο Μέγας Κατρού σκέφτεται όπως και εσύ και δεν έχει διαστρεβλώσει το νόημα προκειμένου να εισπράξει όσα μπορεί περισσότερα χωρίς να νοιάζεται για ισορροπίες και αδικίες….

Johnny B.
Johnny B.
10 Οκτωβρίου 2016 20:22

Αχιλλέα,

http://enstoloi.net/asafeies-asfalistikou-nomou-pros-dieukrinisi/

5. Περικοπή σύνταξης άνω των 2.000 € (ακαθάριστα μεικτά)

Υπάρχει κάποια εξέλιξη για το θέμα αυτό? Ακούστηκε ότι θα εφαρμοστεί από την καταβολή συντάξεων Νοεμβρίου αλλά πώς θα εφαρμοστεί?

(Έχεις εκφράσει και εσύ απορίες για την εφαρμογή αυτού του μέτρου…)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 13:08

Σημερινό δημοσίευμα επί τούτου:

“- στις ατομικές συντάξεις στις θα τεθεί πλαφόν 2000 ευρώ και στις πολλαπλές συντάξεις που έχει τεθεί πλαφόν τα 3000 ευρώ , κατά τον ερχόμενο Νοέμβριο ή Δεκέμβριο.”

http://www.capital.gr/oikonomia/3161084/neos-kuklos-extra-meioseon-se-800-000-suntaxeis-apo-noembrio

…αλλά πώς θα γίνει αυτό ακριβώς??? έρχεται…

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 13:46

– Τα πλαφόν που έβαλε ο νόμος Κατρούγκαλου στις ατομικές συντάξεις άνω των 2000 ευρώ και στις πολλαπλές συντάξεις άνω των 3000 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως το τμήμα της ατομικής σύνταξης (άθροισμα κύριας και επικουρικής ) που ξεπερνά τα 2000 ευρώ, θα κόβεται ολόκληρο (δηλαδή αν το άθροισμα κύριας και επικουρικής ανέρχεται πχ στα 2100, θα κόβονται τα 100 ευρώ).
http://www.capital.gr/story/3156917

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
11 Οκτωβρίου 2016 13:57

Αυτό που με ανησυχεί Δήμο είναι το πόσο αληθές μπορεί να αποδειχθεί το χείριστο σενάριο που μας προϊδεάζει στην ανάρτησή του ο Αχιλλέας, εδώ:

“Ορισμένες εισφορές υπολογίζονται επί του αρχικού ακαθάριστου ποσού σύνταξης, πριν από οποιαδήποτε μνημονιακή μείωση.
Εάν περικοπεί το ποσό της σύνταξης πάνω από τα 2.000 €, τότε θα παρατηρηθεί το φαινόμενο κάποιος με ακαθάριστη σύνταξη πχ. 2.500 € τελικά να παίρνει στο χέρι λιγότερα από κάποιον με ακαθάριστη σύνταξη 2.000 €, επειδή η εισφορά αλληλεγγύης Ν.3865 με ποσοστό 10% θα υπολογίζεται στη μικτή σύνταξη πριν από τις περικοπές.”

ΥΓ: Το “μέτρο” φαίνεται απλό αλλά “ξεφεύγει” πολύ αν ελεγχθούν τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του…Στους παλιούς συνταξιούχους (πριν το νέο ασφαλιστικό), όπου υπάρχουν συνήθως “μεικτά ακαθάριστα” που είναι από 40-60% περισσότερα από αυτά που λαμβάνουν στο πληρωτέο, ενδέχεται να τους φέρει νέες μειώσεις άνευ ρεαλιστικότητας και δικαιοσύνης!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 14:16

Να σε καθησυχάσω …
Λες: “στις πολλαπλές συντάξεις που έχει τεθεί πλαφόν τα 3.000 ευρώ”

Ερώτηση: Η συνολική ακαθάριστη σύνταξή σου
(που γνωρίζει η ΗΔΙΚΑ και που το ποσό της βρίσκεται κάτω αριστερά στο μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης)
ξεπερνά τα 3.000€ ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 14:50

Δεν το έπιασες καλά aero, δεν αφορά τους περισσότερους αυτό το πλαφόν των 3000 ευρώ (δεν έχουμε διαδοχικές συντάξεις π.χ. από χηρεία κλπ!!! τουλάχιστον οι περισσότεροι…) αλλά μας αφορά το πλαφόν των 2000 ευρώ μεικτά και ακαθάριστα της μιας σύνταξης. Εκείνα δηλαδή που γράφονται στο τετραγωνάκι κάτω αριστερά του ενημερωτικού…βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν προστίθεται και το μέρισμα/ΕΚΟΕΜΑ του ΜΤΑ στο συνολικό ποσό μιας και η ειδησιογραφία μιλάει για προσθήκη του “επικουρικού” (το επικουρικό δεν αποτελεί δεύτερη σύνταξη!) αλλά και από μόνη της η κύρια σύνταξη των ένστολων σε όσους έχουν 35 συντάξιμα και έχει υποστεί όλες τις μνημονιακές περικοπές επί του ακαθάριστου ποσού, δημιουργεί την “εικονική πραγματικότητα” των “πλουσίων” ένστολων συνταξιούχων με συντάξεις πολύ υψηλές…όταν το πληρωτέο είναι συνήθως κάπου στα μισά!!!! Φυσικά αυτό δεν αφορά τον “νομοθέτη” του μέτρου… Το πρόβλημα έγκειται σε αυτό που εύστοχα σχολιάζει ο Αχιλλέας ως ενδεχόμενο σενάριο στον τρόπο εφαρμογής του μέτρου!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 11:38

Δηλαδή κάποιος με (ακαθάριστη) σύνταξη 2100€ θα έχει περικοπή,
ενώ κάποιος με 2 συντάξεις (1900 και 1000€) δεν θα έχει περικοπή?

Τί έχουμε να δούμε ακόμα!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 13:45

Είναι σαν τα ΙΧ…. αν έχεις ένα δίλιτρο παλιό (δεκαετίας) κάηκες μέσα στην κρίση! Αν έχεις δύο μικρότερα των 1600 κ.κ. και ας είναι πενταετίας…αθροιστικά πληρώνεις λιγότερα!

Γενικώς, υπάρχει παντού παράνοια…σκοπός η είσπραξη χαρατσιών!!!!

Κώστας
Κώστας
8 Οκτωβρίου 2016 09:34

Καλημέρα. Με ημερομηνία διαγραφής τον Φεβ. 16, και απονομή σύνταξης τον Ιουν 16 έχω μείωςη (Ν4093/12) στη σύνταξη Οκτωβρίου. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει σχετικά τι αφορά. Ευχαριστώ

Κώστας
Κώστας
8 Οκτωβρίου 2016 11:03

Ευχαριστώ

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Οκτωβρίου 2016 23:11

billy ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ?

billy
billy
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Οκτωβρίου 2016 23:42

Η επιτυχία είναι δεδομένη!

billy
billy
6 Οκτωβρίου 2016 20:39

Τι έγινε βρε παιδιά; Εμείς μέσα (οι εν ενεργεία) συνεχίζουμε τον “Παρμενίων”, αλλά βλέπω και εσείς εδώ συνεχίζετε τις παρατεταμένες “επιχειρήσεις” από προχθές. Υ.Γ.: Αυτό σημαίνει, ότι είστε ακόμα “Μάχιμοι”..!!

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  billy
6 Οκτωβρίου 2016 21:16

Πρώην Συνάδελφε Μάχιμοι του καναπέ……..

konstantinos
konstantinos
6 Οκτωβρίου 2016 15:01

την αιτηση για την διακοπη 0,20 λεπτων προς ΓΛΚ πρεπει να την καταθεσω αυτοπροσωπως?μπορω με φαξ ή ταχυδρομικως?
ευχαριστω

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  konstantinos
6 Οκτωβρίου 2016 20:19
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  konstantinos
8 Οκτωβρίου 2016 08:56

ΡΕ ΣΥ konstantine ΕΔΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ?

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Οκτωβρίου 2016 10:21

ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΙ ΤΑ 0,20 ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
9 Οκτωβρίου 2016 22:29

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ