Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 191 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Δήμος
Δήμος
29 Σεπτεμβρίου 2016 11:07

Εκδοθηκαν νεες βεβαιωσεις συνταξεων απο το ΓΛΚ που εχουν και την κρατηση για τις ομοσπονδιες (τα 0,80 €)

Δήμος
Δήμος
29 Σεπτεμβρίου 2016 19:36

Το αρθρο το εχω διαβασει. Εκδοθηκαν και νεες που περιλαμβανουν και την συγκεκριμενη κρατηση, και οχι στα κρυφα οπως ειχαν εκδοθει αρχικα

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
30 Σεπτεμβρίου 2016 15:57

σωστά…έχω και τα δύο ενημερωτικά…

το “κρυφό” και το “μεταλλαγμένο”…

HARIS
HARIS
28 Σεπτεμβρίου 2016 21:09

Με ειδοποιησε σήμερα το ΕΛΟΑΑ για το συμπληρωματικό εφάπαξ (κατάθεση 23/10/2013 και σειρά στον πίνακα 17). Ποσα εγκρίθηκαν κανονικά και συμπληρωματικά δεν γνωρίζω.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  HARIS
28 Σεπτεμβρίου 2016 21:29

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-191/#comment-38396
Πάντως είναι λίγο παράδοξο, η ανακοίνωση να μιλά για 10 συμπληρωματικά και εσύ να έχεις 17 και να σε ειδοποιούν.

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  Kostas
28 Σεπτεμβρίου 2016 23:44

Ο Χάρης είχε σειρά 7 και όχι 17!Δεν υπολόγισε τα 10 του Αυγούστου μαζί με τον Αχιλλέα.
Εγώ είχα σειρά 8(23/10/2013)και με ειδοποιήσανε και εμένα

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
29 Σεπτεμβρίου 2016 07:18

Οτι ναναι γραφεται…..

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  SPYROS
30 Σεπτεμβρίου 2016 00:24

Μίλησε και ο ΣΟΦΟΣ. Αυτά που γράφουμε τα γράφουμε με πλήρη γνώση και διασταυρωμένα.Αν καταλάβαινες και τι γράφουμε καλά θα ήταν!Ετσι λοιπόν με ελαφρά τη καρδία και το μυαλό να μην κρίνεις.
Υ.Γ. Κάθε μήνα είχα επικοινωνία με ΜΤΑ/Ε.ΛΟ.Α.Α. καθώς επίσης παρακολουθούσα όλα τα σχόλια που αφορούσαν τα Συμπληρωματικά Εφάπαξ.

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  SPYROS
30 Σεπτεμβρίου 2016 07:19

Εσυ Κωστας Σγος ΤΕΑ γιατι τσιμπησες? Προφανως δεν αναφερόμουν σε σενα που εγραψες και το ορθό…αλλα βιαζεσαι και τσιμπας ..αν και αποστρατος

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  SPYROS
1 Οκτωβρίου 2016 16:56

1)Γράφεις προφανώς δεν αναφερόσουν σε μένα(παρότι μιλάς στον πληθυντικό,γενικά και αόριστα), δεν είναι όμως προσωπικό το θέμα φίλε ΣΠΎΡΟ.Σε κανένα συνάδελφο δεν πρέπει να απαντάμε με υποτιμητικά σχόλια.
2)Αυτό το Site δημιουργήθηκε για να έχει πληροφοριακό-ενημερωτικό χαρακτήρα(το πετυχαίνει σε σημαντικό βαθμό)και όχι να αναλώνονται οι συνάδελφοι σε προσωπικές διενέξεις.
3)Είμαι σίγουρος ότι αυτή τη φορά το κατάλαβες και συμφωνείς.
Καλό Μήνα σε ΟΛΟΥΣ.

HARIS
HARIS
Απάντηση σε  Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
30 Σεπτεμβρίου 2016 07:49

Ακριβώς Κώστας , οταν είχα πάρει τ/φ τον προηγούμενο μήνα στο ΕΛΟΑΑ μου είχαν πει οτι έχω σειρά 17 ( είχα γράψει σχετικό σχόλιο ) δεν μου είχαν πει οτι η σειρά μου ηταν με τα ήδη εγκεκριμένα 10 συμπληρωματικά. Επομένως για αυτο είπα και έγραψα οτι εχω αυτή την σειρά. Γράφουμε τα σωστά αρκεί να εχει την δυνατότητα κάποιος να τα καταλαβαίνει.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  HARIS
30 Σεπτεμβρίου 2016 15:39

“Σοφόν το σαφές”!!!!

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  HARIS
1 Οκτωβρίου 2016 16:01

Έτσι ακριβώς Χάρη.Εγώ δέχομαι κάποιος να μην καταλαβαίνει κάτι,δεν δέχομαι όμως να μιλάει γενικά και αόριστα να τα ισοπεδώνει όλα και να κρίνει αρνητικά συναδέλφους όπως ο φίλος μας ο Σπύρος πιο πάνω!

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Kostas
29 Σεπτεμβρίου 2016 09:40

Καλημερα με ειδοποιησαν απο τονΕΛΟΑΑ για το κανονικο εφαπαξ ειχα σειρα 11 με ημερομηνια 15/10/2014 δεν ξερω ομως ποσα εγκριθηκαν

billy
billy
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:22

Για κοίταξε καλύτερα βρε Johnny B. το έγγραφο; Είναι προς στέλεχος, που υπηρετεί στο ΚΕΔΑ/Ζ και μάλιστα ειδικότητα Ιπταμένου, τι δεν καταλαβαίνεις; Έχει δίκιο το δημοσίευμα του militaire. Φίλε Johnny B. δεν βάζουμε με τίποτα μυαλό! Εάν προσέξεις το συμπέρασμα του κειμένου, μιλάει για εφάπαξ 35 ετών (που σημαίνει ότι, απευθύνεται σε φυσικό πρόσωπο που το δικαιούται-το εφάπαξ δηλαδή).Όσο για αυτό που λες, ότι αποστέλλεται σε μάχιμη επιστασία, δεν συμφωνώ ,γιατί εάν ήταν έτσι έπρεπε να είχε κάθετο και το τμήμα ακριβώς στο οποίο πηγαίνει το έγγραφο. Π.χ. ΠΡΟΣ: ΚΕΔΑ/Ζ/ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  billy
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:39

Μπίλλυ δεν με πιάνεις…δεν με πιάνεις… η 35ετία στο Ζούμπερι δεν προσδιορίζει έναν πιτσιρικά πιλότο σε ΠΜ αλλά κάποιο “επίτιμο” (αναγνωρισμένο) στέλεχος!

Συμφωνώ με το σχόλιο του Αχιλλέα.

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:55

Johnny B. η διαφωνία μου μαζί σου (σε ότι αφορά το έγγραφο) είναι, καθαρά ότι, αφορά φυσικό πρόσωπο και όχι κάποια επιστασία του ΚΕΔΑ. Συμφωνώ ότι, δεν πρόκειται για χαμηλόβαθμο στέλεχος..!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  billy
28 Σεπτεμβρίου 2016 19:46

…το ξέρω, το ξέρω και ο Στάθης παρακάτω το πιάνει και αυτός σωστά το θέμα…ψυχραιμία…σίγουρα θα υπάρξουν εξελίξεις στην δημοσιογραφική αρθρογραφία…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 11:34

Μήπως το 2015 δόθηκαν κι άλλες “προκαταβολές έναντι εφάπαξ” ?
https://diavgeia.gov.gr/doc/68%CE%99%CE%A56-9%CE%A92?inline=true

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 13:08

Σύμφωνα με την παρακάτω ανάρτηση στις 31-12-2015 αποδεσμεύτηκε και έγινε αντιλογισμός για το ποσό (1.500.000) που είχε δεσμευτεί για προκαταβολές.
Δηλαδή δεν χρησιμοποιήθηκε για προκαταβολές το 2015 ?
Κάποιος οικονομικός ή όποιος γνωρίζει, μπορεί να ενημερώσει τι θέλει να πει αυτή η απόφαση.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΒΝΥ6-ΨΔ8?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 13:17

Σαφέστατα και θα δόθηκαν αρκετές προκαταβολές (άσχετα τι λέει το άρθρο), που αλλού να πήγαν οι δαπάνες του ισολογισμού του 2015 στο συγκεκριμένο ΚΑΕ???…αρκεί όλες να ήταν “καθαρές” περιπτώσεις και όχι “εξυπηρετήσεις”, αυτό εννοούμε όλα μας!

Αν δόθηκε “ρευστό” στον δικαιούχο μέσω ΚΕΔΑ/Ζ (στα πλαίσια επίσπευσης καταβολής της προκαταβολής που ενέκρινε ο ΕΛΟΑΑ), σίγουρα έγινε κατόπιν παρεμβάσεων/συνεννοήσεων εν μέσω capital controls για κάποιο σοβαρό οικογενειακό λόγο υγείας (αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος ταχείας αποδέσμευσης), δεν ξέρω τον συγκεκριμένο συνάδελφο υψηλόβαθμο/αναγνωρισμένο (σίγουρα) συνάδελφο (αφού ανήκε σε 35ετία πιλότου) αλλά εκτιμώ ότι δεν “εξυπηρετήθηκε παραπλεύρως” αφού άλλωστε θα κινδύνευαν τόσοι πολλοί άλλοι συνάδελφοι (οικονομικοί και μη) να διωχθούν αν έγινε παρατυπία…ποιος ρισκάρει τη δουλεία του και την καριέρα του σε τέτοιες εποχές??? … ψυχραιμία!!!

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 14:09

Τελικά δίνουν προκαταβολές ή όχι ?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-189/#comment-37497

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 22:20

Johnny B,
λες: “Σαφέστατα και θα δόθηκαν αρκετές προκαταβολές…”
Από πού προκύπτει αυτή η σιγουριά σου?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 23:06

Αυτό είναι η δική μου ερμηνεία στο έγγραφο που ανάρτησε ο Δήμος παραπάνω. Αυτό διαβάζω σαν έκφραση “Αντιλογισμού”.

Ποιος είπε ότι “κόπηκαν” εξ’ ολοκλήρου οι προκαταβολές? και γιατί να “κοπούν”?…λάθος πιστεύετε συνάδελφοι! Απλώς, “έκλεισαν την κάνουλα” (δίνονται για συγκεκριμένες έκτακτες ανάγκες όχι αποκλειστικά υγείας) και μείωσαν φυσικά τα ποσά…

Πάρτε και κανένα τηλέφωνο να μάθετε…

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Σεπτεμβρίου 2016 13:42

Johnny B 1. Δεν αναφέρθηκα ποτέ με χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο σου (τύπου κατσαβίδια) συνεπώς ο πληθυντικός στην ανάρτηση σου είναι άστοχος. Επιπρόσθετα ειρωνικά σχόλια του τύπου (τόσο ωραία εκφράζεστε) δεν νομίζω ότι είναι ενδεδειγμένα και αδικείς τον εαυτό σου εκφραζόμενος έτσι. 2. Με αυτά που γνωρίζω ερμήνευσα τις δυο αναρτήσεις της διαύγειας, που είναι ξεκάθαρες ως προς την ουσία τους. Δηλαδή δεν χορηγήθηκε καμία προκαταβολή από την συγκεκριμένη δέσμευση και η οποία ανακλήθηκε στο σύνολο του ποσού της. Το τι θέλεις να ερμηνεύσεις εσύ από αυτές τις αναρτήσεις, από αυτά που γνωρίζεις είναι δικό σου θέμα, αρκεί να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να μην είναι εικασίες ή επειδή έτσι κάπου ακούσαμε ή έτσι νομίζουμε ότι είναι. 3. Για όσους γνωρίζουν οικονομικά υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να καλύψεις προσωρινά μια δαπάνη όταν θες να κάνεις κάτι στα κρυφά και πέραν των νόμιμων – προβλεπόμενων διαδικασιών, αλλά πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος να αποκαλυφθείς. 4. Αν ήθελα να ερμηνεύσω – σχολιάσω το δημοσίευμα θα το έκανα και δεν θα περίμενα την… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Σεπτεμβρίου 2016 23:30

Συνονόματε συνάδελφε, θα προσπαθήσω να διαλευκάνω κάποια σημεία που ίσως δημιούργησαν παρεξηγήσεις στο θέμα αυτό. Ουδείς αναμάρτητος… 1. Είμαστε ενήλικες και σώφρονες για να αντιλαμβανόμαστε σε ποιόν απευθυνόμαστε σε κάποια απάντηση σχολίου. Η διατήρηση του “πληθυντικού” στο σχόλιο μου έχει να κάνει με την αποφυγή προσωποποιημένης αντιπαράθεσης. Στην ηλικία μας, δεν θα έπρεπε να θίγεσαι από εκφράσεις όπως “κατσαβίδια” που δέχτηκα ή άλλες που θα μπορούσα να αντιπαραθέσω εγώ για τους οικονομικούς κλπ…δεν έχουν πλέον κάποια άλλη υπόσταση πέραν από της χιουμοριστικής έτσι το αντιλήφθηκα άλλωστε! 2. Το site νομίζω ότι εκπροσωπεί τον “μέσο απόστρατο” και δεν επιδιώκει την εξειδίκευση των θεμάτων με επιμέρους ορολογίες, εκφράσεις και συντομογραφίες, εκτός και αν κάνω λάθος! Αν όμως δεν κάνω λάθος τότε το “ωραία εκφράζεστε” αναφέρεται σε όσους είναι “γνώστες των οικονομικών θεμάτων και σχετικής νομοθεσίας” που θα πρέπει να κάνουν πιο “εύπεπτα” τα σχόλια τους για να τους καταλαβαίνουμε… 3. Τα δύο έγγραφα που αναφέρθηκες “δείχνουν” ότι δεν δόθηκαν προκαταβολές από τον ΕΛΟΑΑ το 2015 αλλά σύμφωνα με το άρθρο δόθηκε έστω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  billy
29 Σεπτεμβρίου 2016 23:31

Συμφωνα με την αναρτηση του aero δεσμευτηκε ενα ποσο 1500000 στην αρχη του 2015 για χορηγηση προκαταβολων, και συμφωνα με την αναρτηση του Δημου το ποσο αυτο αντιλογισθηκε στο τελος του 2015 (ακυρωθηκε η δεσμευση οπως γραφει και στην επικεφαλιδα), δηλαδη δεν δοθηκε ουτε 1 ευρω για προκαταβολες.

Nik
Nik
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Σεπτεμβρίου 2016 07:25

Johnny B ασε τις καθημερινες οικονομικες αναλυσεις για τους ειδικους και γυρνα στα κατσαβιδια σου.Ποια εκφραση αντιλογισμου και χαζομαρες οπως φαινεται δεν δοθηκε ουτε μια προκαταβολη και εκδοθηκε ισοποση ανακλητικη ΑΑΥ (ξερεις τι ειναι?) για να μηδενίσει ο ΚΑΕ.

Αποστρατος

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Σεπτεμβρίου 2016 12:33

Γιάννη και Νικ,

εγώ θα πάρω το κατσαβίδι μου αλλά και εσείς θα πρέπει τότε να ερμηνεύσετε το συγκεκριμένο άρθρο ως “ψευδές” και “ανάρμοστο” γιατί αναφέρεται με καυστικά λόγια σε ε.ε. πιλότο με υπονοούμενα και απεικονίζει τάχα μου ένα έγγραφο για μια έγκριση προκαταβολής εφάπαξ μέσα στο 2015 και εν μέσω capital controls με συγκεκριμένες οδηγίες…που όλο τούτο το στόρι δεν καθιστά τη δέσμευση, που λέτε, άκυρη ούτε μηδένισε το ΚΑΕ με ανακλητική ΑΑΥ σε ολόκληρο το αρχικό του ποσό τουλάχιστον, όπως τόσο ωραία εκφράζεστε…

Πείτε κάτι για το άρθρο λοιπόν…

Φυσικά και δίνονται προκαταβολές για εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης, αυτό δεν έχει “μηδενιστεί” ούτε “αντιλογιστεί”…ας μην απογοητεύουμε συναδέλφους που έχουν ανάγκες και ήδη άρχισαν να ρωτούν όλο και πιο συχνά…

Johnny B.
Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 16:28

Χωρίς Σχόλια! (για να μην γίνονται και παρεξηγήσεις…)

http://www.militaire.gr/μτα-εφαπαξ-γεα/

(το μόνο που βλέπω στη φωτό είναι το “προς”….ΚΕΔΑ/Ζ…σε μάχιμη δηλαδή επιστασία!)

billy
billy
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:41

Κε Καρασαββίδη, συμφωνώ απόλυτα, ο καθένας το βλέπει από την δική του οπτική γωνία, με την αντίστοιχη ερμηνεία του. Όσο για την γυναίκα του Καίσαρα, είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέτε, και έχει καταστεί τετρημμένο, τόσες φορές που το έχουμε ακούσει από πολλούς Ιπταμένους Διοικητές (κατά καιρούς στους λόγους τους).

Johnny B.
Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:53

Βέβαια το timing δεν έχει σημασία επειδή η απόφαση αφορά μια προκαταβολή (δεν ξέρω αν ήταν και η μοναδική τελικά) έτους 2015 (για λόγους που δεν αποδεικνύεται ότι αφορούν την προέλευση, αλλά γενικότερα, ας μην επικρίνουμε εξαρχής μια κατάσταση που δεν γνωρίζουμε) οπότε το δημοσίευμα δεν “διαβάλλει παραπλεύρως” την καινοτόμο προσπάθεια του ΕΛΟΑΑ για καλύτερες παροχές εξυπηρέτησης προς τους δικαιούχους, μπράβο στα στελέχη του ΕΛΟΑΑ, αυτό αποτελεί πρόοδο!!!

stathis
stathis
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:57

Κυριες Καρασαββιδη ατοπιτα και λαθος απο εσας που δεν το περιμεναμε.Το δημοσιευμα ειναι ανωνυμο η αναλυση του δημοσιογραφου ειναι μονομερης και ασχετη με το κειμενο του εγγραφου….μην προτρεχεται κανεις δεν υποχρεουται ν απολογειται σε ανωνυμες λασπες ποσο μαλλον μια στρατιωτικη μοναδα…χαλαρωστε ολοι οι εισαγγελεις

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  stathis
28 Σεπτεμβρίου 2016 22:29

Το κείμενο του εγγράφου αναφέρει.
Να δώσουν σε κάποιον ΜΕΤΡΗΤΑ (εν μέσω Capital Controls)
Αν υποθέσουμε ότι ο συγκεκριμένος ε.ε. Ιπτάμενος είχε όλες τις προϋποθέσεις να λάβει αυτή την προκαταβολή, είναι ενδεδειγμένη αυτή η διαδικασία καταβολής του, να πάρει δηλαδή ζεστό χρήμα σε μετρητά.
Σαφώς και πρόκειται για μια διαδικασία που δεν προβλέπεται και θα πρέπει να ελεγχθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι τόσο του ΕΛΟΑΑ, αλλά και του ΚΕΔΑ/Ζ αν έδωσαν αυτά τα χρήματα.
Και σαφώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για να αποκαταστήσουν την αλήθεια αν το δημοσίευμα είναι ψευδές, ή να δικαιολογήσουν για την νομιμότητα αυτής της απόφασης τους αν το δημοσίευμα είναι αληθές
Δηλαδή όλα αυτά τα βλέπεις να είναι κανονικά, και μετά σου φταίει ο Αχιλλέας και του λες ότι έπεσε σε ατόπημα.

aero
aero
Contributor
29 Σεπτεμβρίου 2016 11:09

SPYROS,
στο έγγραφο που δημοσιεύει το militaire φαίνεται ξεκάθαρα ότι την προκαταβολή την δίνει ο ΕΛΟΑΑ, ο οποίος ζητά από το ΚΕΔΑ/Ζ να δώσει τα λεφτά (σε μετρητά !!!) στον κ. xxx. Αυτά τα λεφτά βγαίνουν από το ταμείο του ΚΕΔΑ/Ζ και αναπληρώνονται από ισόποσο έμβασμα από τον ΕΛΟΑΑ.
Περίεργο που δίνονται σε μετρητά (όπως επισημαίνει ο G.G.) και επίσης περίεργο που δεν πήγε ο κ. xxx να τα πάρει από τον ΕΛΟΑΑ (απόσταση 35 km)αλλά του τα έστειλαν μέσω ΚΕΔΑ/Ζ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  stathis
29 Σεπτεμβρίου 2016 00:43

Δεν ξέρω Αχιλλέα, Μπίλλυ και G.G. αλλά νομίζω ότι ο Στάθης δεν διαφωνεί ουσιαστικά με κανέναν μας. Από τα λεγόμενά του διαφαίνεται ένας “επιθετικός λόγος” πλην όμως εκτιμώ ότι δεν επιθυμεί συνειδητά να θίξει απευθείας κανέναν μας και μάλλον δείχνει έναν “άτεχνο” τρόπο έκφρασης για να δικαιολογήσει την ορθότητα των γραφόμενών του. Γενικά, εκτιμώ ότι όλοι μας κινούμαστε στο ίδιο “μήκος κύματος” δηλαδή επιζητούμε διευκρινίσεις για την ορθότητα του άρθρου (ειδικά το συγκεκριμένο site μας έχει δώσει πάτημα και στο παρελθόν για άδικες επικρίσεις) αλλά αναγνωρίζουμε ότι δεν σε τέτοιες εποχές δεν πρέπει να υπάρχουν “ανοχές” για “εξυπηρέτηση” ημετέρων σε διαδικασίες υπό συνθήκες που θα έπρεπε να ισχύουν είτε σε όλους είτε σε κανέναν!!! Φυσικά, δεν έχει διερευνηθεί σε βάθος αν ήταν και η μοναδική προκαταβολή που είχε δοθεί κατά το 2015 αφού αν θυμάμαι καλά υπήρχε εγγραφή για δαπάνη μεγαλύτερη των 10,000 ευρώ στο κλείσιμο του ισολογισμού του 2015… αν ήταν όλα θέματα υγείας ακόμα και σε “ζεστό χρήμα” έχε καλώς! διότι αν πρόκειται για επείγουσα εγχείρηση εξωτερικού με… Διαβάστε τη συνέχεια »

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 07:25

Για να κλεισει το αστειο της υποθεσης αχιλλεα προκαταβολη εφαπαξ δινει ΜΟΝΟ ο ΕΛΟΑΑ και οχι το ΚΕΔΑ, η οποιαδοιποτε αλλη Μοναδα, αρα τον ΕΛΟΑΑ κακως τον εμπλεκουμε κι εδς ειναι η λασπη….απο το Ταμειο του ΕΛΟΑΑ δεν δοθηκε καμια προκαταβολη ΠΟΥΘΕΝΑ ετσι οπως φαινεται.Εμενα αυτο που μου κανει οντως εντυπωση ειναι γιατι ο συγκεκριμενος δημοσιογραφος επελεξε να δημοσιοποιησει κατι μετα απο 14 μηνες….. περσινα ξινα σταφυλια

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Σεπτεμβρίου 2016 09:55

Και ξαφνικα ενα πρωι το ΚΕΔΑ ξυπνησε και ειπε….σημερα θα δωσουμε μια προκαταβολη εφαπαξ να σπασουμε την μονοτονια γιατι ετσι γουσταρουμε, και ασε τον ΕΛΟΑΑ να μην ξερει τιποτα. Μια χαρα και ολα καλα αφου τελικα ο ΕΛΟΑΑ δεν εδωσε τιποτα….εχει πολυ γελιο ολη η υποθεση.

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Σεπτεμβρίου 2016 16:22

kostas, φοβερός ο σχολιασμός σου (τον πάω με χίλια), διότι, μέσα από τον σαρκασμό σου (χιούμορ σου) περνάς πανέξυπνα και άμεσα το μήνυμά σου… μπράβο!

Δήμος
Δήμος
28 Σεπτεμβρίου 2016 15:13

Χορήγηση εφάπαξ από ΕΛΟΑΑ (οι ενδιαφερόμενοι ας ετοιμάζονται για τα δικαιολογητικά)
https://www.haf.gr/2016/09/xorigisi-efapax-voithimatwn/

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
28 Σεπτεμβρίου 2016 15:33

Αυτό αποτελεί μια καλή αρχή (επιτέλους!) αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να μας ενημερώνουν στην αρχή κάθε έτους με τα εκτιμώμενα ετήσια έσοδα βάσει προϋπολογισμού και να αναλύουν τον τρόπο μηνιαίας καταβολής π.χ. τα 20 κανονικά και τα 10 συμπληρωματικά εφάπαξ μηνιαίως ώστε να μπορούμε να κάνουμε και εμείς τα κουμάντα μας…(άλλο να ξέρεις ότι θέλεις ακόμα π.χ. 6-7 μήνες και άλλο να ακούς από δω και από εκεί και να πιστεύεις ότι σε 2-3 μήνες θα το λάβεις …)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 15:53

Επίσης, παρατηρώ ότι τα πρωτ. είναι έως 31/10 άρα από την επόμενη ή την μεθεπόμενη “παρτίδα” θα φτάσουν προφανώς και σε πρωτ. μετά την 15/11…οπότε θα δούμε λίαν συντόμως αν εφαρμοστεί ή όχι ένα από τα σενάρια που λέει για καταβολή πλήρους εφάπαξ στους δικαιούχους χωρίς συμπληρωματικό…υπάρχουν αν θυμάστε και άλλα δύο σενάρια…θα δείξει λοιπόν…

stathis
stathis
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 18:59

Θα πρεπει κανονικα να πληρωθουν ολα τα αρχικα εφαπαξ που δεν εχουν μεσα το 50%, μετα ολα τα συμπληρωματικα και μετα τ αρχικα με το 50%

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  stathis
28 Σεπτεμβρίου 2016 20:07

Αυτό θα ήταν το ιδανικό…

Αλλά από την άλλη πλευρά σκέψου τον εαυτό σου να είσαι στη θέση π.χ. του πρώτου που περιμένει να λάβει κανονικό με το 50% του νέου μισθολογίου…τι θα έκανες εσύ? θα έλεγες δεν πειράζει, ας πάρουν το 10% που λείπει σε αυτούς που ήδη έλαβαν το 90% του εφάπαξ τους και όταν τελειώσουν ας το πάρω και εγώ…δεν πειράζει? ή θα έλεγες να συνεχίσουν να δίνουν σε όλους 90% του εφάπαξ ασταμάτητα επειδή δεν είναι “δίκαιο” κάποιοι να εκκρεμούν στη λίστα του συμπληρωματικού και άλλοι μετέπειτα να το λαμβάνουν ολόκληρο?

Όπως και να έχει το πράγμα, σύντομα θα μάθουμε το αληθές…

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Johnny B.
28 Σεπτεμβρίου 2016 19:54

Eίχε ξαναγίνει άλλη μία φορά: https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/newsmedia/2015/05/eloaa-anakoin.pdf
Αυτή είναι η δεύτερη και ας ελπίσουμε να συνεχιστεί, η επίσημη ενημέρωση, και τους επόμενους μήνες με περισσότερα εφάπαξ!!!!!!!!!!!
Αχιλλέα ενημέρωσε όταν ευκαιρήσεις και τον πίνακα, έτσι για να βλέπουμε ότι μικραίνει η ουρά!!!!!

dimitris
dimitris
Απάντηση σε  Δήμος
28 Σεπτεμβρίου 2016 19:28

σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία μου με τον ΕΛΟΑΑ και ημερομηνία κατάθεσης πρωτοκολου 15-12-2014 μου είπανε ότι έχω σειρά 51 για το κυρίως εφάπαξ

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
27 Σεπτεμβρίου 2016 14:07

Καλησπέρα…. Ξέρει κανείς αν εκδίδει συνταξ/κές πράξεις το ΓΛΚ?

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
27 Σεπτεμβρίου 2016 14:39

απο το μαιο περιμενει το γλκ απο τους ……… του υπουργειου εργασιας μια ερμηνευτικη εγκυκλιο γιατι μπερδευτηκαν εκει μεσα τα παληκαρια μας!!!!

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  δημητρης
27 Σεπτεμβρίου 2016 15:00

ΟΤΙ ΝΑΝΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΗ..ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ.

SPYROS
SPYROS
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2016 13:54

https://www.haf.gr/2016/09/xorigisi-efapax-voithimatwn/

Bravo πολυ καλη κινηση του ΕΛΟΑΑ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  SPYROS
28 Σεπτεμβρίου 2016 15:17

Άρα 19 κανονικά εφάπαξ και 10 συμπληρωματικά για καταβολή τον Οκτώβριο, Αχιλλέα μάλλον θα πρέπει να ενημερώσεις την κατάσταση.

Διαπίστωση

Φαίνεται ότι αποφάσισαν να γίνουν πιο “Φιλικοί” προς τους μερισματούχους/δικαιούχους μιας και αυτή η ανάρτηση/ενημέρωση είναι αυτό που χρειαζόμαστε άμεσα όσοι αναμένουμε επί χρόνια στην ουρά!

Εύχομαι να υπάρχει συνέχεια …

ΥΓ: Είχε μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα να λέμε τα αυτονόητα επί χρόνια…ελπίζω να διαβάζουν τα σχόλια αυτού του site αν θέλουν να παίρνουν “προτάσεις-ιδέες” για βελτιώσεις στον τομέα του customer service…

antonisaer
antonisaer
26 Σεπτεμβρίου 2016 21:35

καλησπερα και απο μενα…αυτο το συμπληρωματικο εφαπαξ ρε παιδια γινεται τιποτα γιατι βλεπω σταθερο το νουμερο προτεραιοτητας εδω και καμποσο καιρο….

Mike
Mike
26 Σεπτεμβρίου 2016 11:12

Καλημέρα

Το ποσό κράτησης υπέρ Ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, είναι ανάλογο του αριθμού προστατευόμενων μελών?

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Mike
26 Σεπτεμβρίου 2016 12:15

Οχι, δεν πεζει κανενα ρολο ποσα προστατευομενα εχεις.

Mike
Mike
Απάντηση σε  Δήμος
27 Σεπτεμβρίου 2016 12:17

Ευχαριστώ Δήμο.
Μήπως επίσης κάποιος συνάδελφος γνωρίζει ή έχει κάνει τη διαδικασία παράτασης ασφαλιστικής κάλυψης προστατευόμενου τέκνου (φοιτητή) πέραν των 24 ετών; Επίσης η προηγούμενη κάλυψη ισχύει μέχρι το πέρας του ημερολογιακού έτους συμπλήρωσης των 24 ετών ή μέχρι την ημέρα γεννήσεως;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Mike
27 Σεπτεμβρίου 2016 13:49

Μέχρι πότε έχει ασφαλιστική κάλυψη μπορείς να το δεις από την παρακάτω εφαρμογή.
http://www.ika.gr/gr/infopages/asfaccount/asfikan.cfm

Και για την περαιτέρω κάλυψη πέραν των 24 ετών, δες το παρακάτω.
http://www.ika.gr/gr/infopages/faq/ans.cfm?catid=14&ansid=5

Mike
Mike
Απάντηση σε  Γιάννης
27 Σεπτεμβρίου 2016 14:15

Ευχαριστώ. Ενημερώθηκα από ΙΚΑ:
1. Βεβαίωση Σπουδών παιδιού από το Πανεπιστήμιο
2. Φωτοτυπία Αστ. Ταυτότητας παιδιού θεωρημένη σε ΚΕΠ
3. Βιβλιάριο Yγείας παιδιού
4. Αντίγραφο Ε1 Eφορίας παιδιού
5. Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Kατάστασης από Δήμο
6. Τελευταίο Ενημερωτικό Σημείωμα μισθοδοσίας Σύνταξης

Harry65
Harry65
25 Σεπτεμβρίου 2016 21:02

Τις κρατήσεις για τον ΕΟΠΥΥ από 1/7/16 θα μας τις επιστρέψει το ΓΛΚ?

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Harry65
25 Σεπτεμβρίου 2016 22:06

Σίγουρα συνάδελφε, θα μας επιστρέψουν 0,80 και από Νοέμβριο που θα εφαρμοστεί το πλαφόν των 2000 ευρώ (σύνολο κύριας-επικουρικής),δεν γνωρίζω για το μέρισμα,όπως επίσης αν είναι αναδρομικά από Μάιο που ψηφίστηκε, υπολόγισε λοιπόν την διαφορά από τα 0,80 μέχρι το ποσό ??? δεν ξέρω ποιο θα είναι και θα καταλάβεις όπως ισχυρίζονται οι “κυβερνώντες”,ότι οι συντάξεις μας δεν ΜΕΙΏΝΟΝΤΑΙ !!!!!!!!!!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  nikos 60
25 Σεπτεμβρίου 2016 22:13

Συγνώμη λάθος …..Έμεινα στα 0,20 υπέρ συνδικαλιστικών φορέων ……….Πάντως όσο αφορά τις κρατήσεις για ΕΟΠΥΥ ,αυτό επεκτείνεται σε διάρκεια των προηγούμενων δυο ετών ,σύμφωνα με αναφορές αρμοδίων οργάνων μας.
Πάλι συγνώμη για το λάθος μου..

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
25 Σεπτεμβρίου 2016 23:15

nikos 60, μην ανησυχείς, θα τα ρυθμίσει όλα η <> Βελκουλέσκου, του ΔΝΤ.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
26 Σεπτεμβρίου 2016 01:27

billy, πλέον δεν ανησυχώ ,την εμπιστεύομαι απόλυτα όπως άλλωστε και τους “κυβερνώντες” μας ,διότι είναι αξιόπιστοι ,συνεπείς ,ηθικοί και πάνω από όλα πατριώτες…………..

major65
major65
Απάντηση σε  nikos 60
26 Σεπτεμβρίου 2016 18:20

Δεν υπάρχει 2.000 πλαφόν για άθροισμα κύριας και επικουρικής. Υπάρχει για την κύρια πλαφόν 2.000 όπως:”Για την εφαρμογή του ανώτατου αυτού ορίου, λαμβάνονται υπόψη το καταβαλλόμενο ποσό συνυπολογιζόμενης της εισφοράς υγειονομικής περίθαλψης υπέρ ΕΟΠΥΥ και της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων του άρθρου 38 του Ν. 3863/2010 (Α΄ 115), όπως ισχύει, και των παραγράφων 11 και 12 του άρθρου 44 του Ν. 3986/2011 (Α΄ 152), όπως ισχύει.”

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  major65
26 Σεπτεμβρίου 2016 18:50

Ευχαριστώ συνάδελφε major65 για την διευκρίνηση,αν και με αυτούς που έχουμε μπλέξει ,ανάλογα με πόσα τους λείπουν κόβουν όπως αυτοί θέλουν ,παράδειγμα οι κρατήσεις υπέρ ΕΟΠΥΥ. Επίσης πιθανόν να θεωρήσουν τις περικοπές λόγω ηλικιακών κριτηρίων ως μη γενόμενες διότι κάναμε “λάθος” επιλογή που υποβάλαμε αίτηση αποστρατείας πριν συμπληρώσουμε “πενήντα” χρόνια πραγματικής υπηρεσίας ,όπως οι εκάστοτε “κυβερνώντες”,οι οποίοι μέχρι του βιολογικού τέλους τους δίνουν το αίμα και την ψυχή τους για την Πατρίδα και τον λαό της……..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
28 Σεπτεμβρίου 2016 12:33

Major,
μην “βάζεις την υπογραφή σου” σε αυτά που λες…

εδώ ο Αχιλλέας λέει:

http://enstoloi.net/asafeies-asfalistikou-nomou-pros-dieukrinisi/

Εδάφιο 5

“Για το λόγο αυτό επί του παρόντος αυτή η περικοπή δεν έχει εφαρμοστεί στις σελίδες του site, διότι θα πρέπει να υπάρξουν διευκρινιστικές οδηγίες για τον τρόπο υπολογισμού της περικοπής, ώστε να μην υπάρξουν αδικίες κατά την εφαρμογή της”

(και δεν υπάρχει άλλη σχετική ενημέρωση επί τούτου…)

ΑΡΗΣ
ΑΡΗΣ
25 Σεπτεμβρίου 2016 11:33

Συνάδελφε Δήμο σε συνέχεια του σχόλιο σου για τις κρατήσεις του 0,20€ αναδρομικά από το ΓΛΚ αν μπορείς εσύ η κάποιος άλλος συνάδελφος να μάς δείξει που είναι το υπόδειγμα που όπως λες έχει αναρτήσει ο Αχιλλέας.
Σε ευχαριστώ!!

ARHS
ARHS
25 Σεπτεμβρίου 2016 17:00

Σε ευχαριστώ πολύ………

Πάνος Βασιλείου
Πάνος Βασιλείου
24 Σεπτεμβρίου 2016 21:33

Καλησπέρα σας.
Είμαι απόστρατος από τον Ιούλιο 2015 και τον Ιούλιο 2016 έκανα αίτηση στο ΓΛΚ για αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας. Προς μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα ότι το μηνιαίο ποσό που παρακρατείται από τη σύνταξή μου είναι μικρότερο από αυτό που αναγράφεται στη σελίδα υπολογισμού της σύνταξης. Πιο συγκεκριμένα το σύνολο της οφειλής είναι το ίδιο 8210,40, η μηνιαία παρακράτησή μου ανέρχεται στα 102,63 αντί για 136,84 που αναγράφεται στη σελίδα υπολογισμού.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος Βασιλείου
25 Σεπτεμβρίου 2016 12:45

Σύμφωνα με την παλαιότερη νομοθεσία αλλά και με τον Ν4387/2016 (άρθρο 15 παρ. 1β) που ισχύει από 12/5/2016 η αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας παρακρατείται σε τόσες μηνιαίες δόσεις όσοι και οι μήνες που αναγνωρίζονται. Σύμφωνα με αυτά, σωστά η σελίδα υπολογισμού σύνταξης αναγράφει το ποσό των 136,84€ για δόση σε σύνολο οφειλής 8210,40€. Την 3/8/2016 δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ ο Ν4410/2016 ο οποίος στο άρθρο 53 καθορίζει ότι σε αχρεωστήτως καταβαλλόμενες συντάξεις, βοηθήματα, καθώς, και επιδόματα που χορηγούνται μαζί με τη σύνταξη η παρακράτηση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ένα δέκατο (1/10) του ακαθάριστου ποσού της μηνιαίας σύνταξης για συντάξεις μέχρι το ποσό των χιλίων ευρώ (1.000) ευρώ και το ένα έκτο (1/6) του ακαθαρίστου ποσού της μηνιαίας σύνταξης για το μέρος εκείνο της σύνταξης που τυχόν υπερβαίνει το ποσό των χιλίων (1.000) ευρώ. Αν το ΓΛΚ εφαρμόζει αυτό τον περιορισμό και για την αναγνώριση ετών υπηρεσίας θα καθόριζε μηνιαία δόση 102,63€ στην περίπτωση που το ακαθάριστο ποσό της σύνταξης σου είναι 1015,78€. Αν το ποσό της σύνταξης σου είναι αυτό,… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Σεπτεμβρίου 2016 15:08

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ spyros ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΕΑΑΣ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ Ε.Δ.

kostas
kostas
23 Σεπτεμβρίου 2016 22:11

Προς Johnny B, επανέρχομαι όπως είπα προχθές ότι μπαίνω στο ΓΛΚ για να δω τη σύνταξη Οκτωβρίου και ενώ μπαίνω πρώτα στην επιλογή, μετά μου βγάζει μόνο έτος 2016 και το επιλέγω αλλά δεν μου βγάζει μήνα. Έτσι είναι?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kostas
23 Σεπτεμβρίου 2016 23:38

Πατάς μια βούλα και μαυρίζει δίπλα στα στοιχεία σου στο “Επιλογή”, έπειτα επιλέγεις το έτος και έπειτα σου ανοίγουν οι μήνες.

Εφόσον το σύστημα δεν έχει “κρεμάσει” που το συνηθίζει τον τελευταίο καιρό…

ΥΓ: Μόλις μπήκα αυτή τη στιγμή (ώρα 23:37) και δεν έχει πρόβλημα!

spyros
spyros
22 Σεπτεμβρίου 2016 23:49

Στο μηνιαίο ενημερωτικό της σύνταξής μου φαίνεται ότι γίνεται παρακράτηση 0,20 ευρώ του άρθρου 102 του Ν.4387/2016.( Συγκεκριμένα 0,80 ευρώ για 4 μήνες).
Η ΕΑΑΣ σήμερα έβγαλε την ακόλουθη ανακοίνωση:
http://www.eaas.gr/?q=press-release/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%B1%CE%B1%CF%83
Τελικά τι γίνεται? Άλλα διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι Γενικοί Διευθυντές του ΓΛΚ τους εκπροσώπους της ΕΑΑΣ που τον επισκέφτηκαν, στο προφορικό και άλλα εφαρμόζουν στην πράξη?

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  spyros
23 Σεπτεμβρίου 2016 00:33

Αγαπητέ συνάδελφε, τι σου φαίνεται παράξενο???
Αρμόδιους-Υπεύθυνους-Συνεπείς-Γνώστες και πολλά άλλα πρέπει να αναζητήσεις σε οργανωμένο Κράτος.Εδώ πλέον, στο σημείο που έφεραν την χώρα, δεν μιλάμε για “οργανωμένο” αλλά ούτε καν για “Κράτος”.

spyros
spyros
Απάντηση σε  nikos 60
23 Σεπτεμβρίου 2016 09:48

Ε.. ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΑΑΣ…

Δήμος
Δήμος
22 Σεπτεμβρίου 2016 09:35

Σε επικοινωνία μου με το ΓΛΚ με ενημέρωσαν ότι συμπεριέλαβαν (κρυφά όπως επισημάνθηκε από τον Γιώργο, και αναλύθηκε από τον Αχιλλέα) την κράτηση των 0,20€ αναδρομικά από τον Ιούλιο και από τον επόμενο μήνα θα αποτυπώνεται και στην βεβαίωση, με την δικαιολογία ότι δεν προλάβαιναν να το κάνουν από αυτό το μήνα μηχανογραφικά.
Όσοι υποβάλλεται αίτηση για διακοπή να γράφεται οπωσδήποτε ότι επιθυμώ την διακοπή της από τότε που εφαρμόστηκε και να μου επιστραφούν τα παρακρατηθέντα που αφορούν το διάστημα από 1-7-2016 έως και σήμερα, (οπως είναι και στο υπόδειγμα που έχει επισυνάψει ο Αχιλλέας στο σχόλιο του).
Αν δεν το γράψουμε θα σταματήσει η κράτηση από εκείνο το μήνα που θα το καταχωρήσουν χωρίς αναδρομικότητα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
22 Σεπτεμβρίου 2016 10:54

Δήμο,

αν δεν μένεις Αθήνα, πώς θα το στείλεις στο ΓΛΚ?

με courier? ή πρέπει να το πάει κάποιος ιδιοχείρως για να πάρει πρωτόκολλο? Αν γίνεται με courier σε ποια ακριβώς διεύθυνση / πρόσωπο να γράψουμε έξω στο φάκελο? μήπως ξέρεις?

μπορούν να σταλούν από τις κατά τόπους ενώσεις αποστράτων ή δεν έχουν ακόμα κινητοποιηθεί για το θέμα αυτό?

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Σεπτεμβρίου 2016 11:29

Με συστημένο από τα ΕΛΤΑ(κόστος περίπου 3 ευρώ)στη παρακάτω διεύθυνση: ΠΡΟΣ: ΓΛΚ(Γενική Διεύθυνση Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα) Κάνιγγος 29 ΤΚ 10110-Αθήνα

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
23 Σεπτεμβρίου 2016 14:03

Ευχαριστώ, σήμερα έφυγε το “πακέτο”…ξέρω ότι τα έξοδα των ΕΛΤΑ θα “επιστραφούν” σ’ ένα χρόνο περίπου αλλά ο λόγος δεν είναι “καθαρά” οικονομικός!

Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Κώστας (Σγος ΤΕΑ)
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Σεπτεμβρίου 2016 14:24

Johnny B.Είναι πάνω από όλα Ηθικός.Να δινόταν τα χρήματα αυτά σε ιδρύματα για παιδάκια ή ηλικιωμένους να πώ ΝΑΙ πιάνουν τόπο,όμως εκεί ευχαριστούμε ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.
Συμβούλιο για Εφάπαξ στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.