Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 218 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
15 Ιουνίου 2017 09:03

Ανακοίνωση: Χορήγησης Εφάπαξ Βοηθημάτων
https://www.haf.gr/2017/06/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-3/
Απο 19/06/2017 ξεκινάνε η πληρωμες.

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
15 Ιουνίου 2017 13:02

Ευχαριστούμε Στεργιε καλή υπομονή και στους υπόλοιπους

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
15 Ιουνίου 2017 13:49

Νάσε καλα Σταύρε . Καλοφαγωτα και Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Γιώργος
Γιώργος
15 Ιουνίου 2017 18:22

Με το σταγονόμετρο δίνονται τα εφάπαξ!!!!!!
Ενώ το 2017 (Ιαν-Φεβ) ξεκίνησε με καλούς ρυθμούς στην πορεία είχαμε πτώση σε αριθμό εφάπαξ και σε συνεδριάσεις της Διοικούσας Επιτροπής!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
16 Ιουνίου 2017 11:31

Ανατρέχοντας σε δεδομένα των προηγούμενων ετών (είτε από σχόλια συναδέλφων, είτε από ανακοινώσεις του ΕΛΟΑΑ), έχουμε ότι:
Το 5μηνο Ιαν-Μαι του 2015 δώθηκαν 134 κανονικά και 200 συμπληρ.
Το 5μηνο Ιαν-Μαι του 2016 δώθηκαν 130 κανονικά και 160 συμπληρ.
Το 5μηνο Ιαν-Μαι του 2017 εγκρίθηκαν 155 κανονικά και 360 συμπληρ. (ΟΚ … τα τελευταία είναι εγκρίσεις Ιουνίου αλλά προέρχονται από έσοδα Μαίου)

Μάλλον, λοιπόν, βρισκόμαστε λίγο πάνω από τον μέσο όρο των προηγούμενων ετών.
Αν λάβουμε υπόψη ότι με τα έσοδά του ο ΕΛΟΑΑ μπορεί να δίνει περίπου 350 εφάπαξ/έτος θα πρέπει να αναμένονται άλλα 150~180 κανονικά (+τα 258 συμπληρωματικά) μέχρι το τέλος του 2017.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Ιουνίου 2017 21:31

ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ.ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
12 Ιουνίου 2017 11:11

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ 18%?ΤΑ 380 ΕΥΡΩ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΗΛΙΚΙΑΚΟΥ ΟΡΙΟΥ?ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ?ΜΙΛΑΜΕ ΑΝ ΣΥΜΒΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ 700 ΕΥΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?

SV1
SV1
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
12 Ιουνίου 2017 11:36

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΛΑΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ 500 ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΙΚΑ ΕΔΟΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΕ ΕΚΜΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ Ε ΜΕ ΤΗ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  SV1
13 Ιουνίου 2017 13:29

Όντως το Σάββατο είπαν πως εκδόθηκαν οι πρώτες 500 συντάξεις με τις διατάξεις του ν.4387/16, και μάλιστα έδειξαν και μια από αυτές.
Ήταν σύνταξη μητέρας με 18,5 έτη εργασίας και συμπληρωμένα τα 40 έτη στην Ελλάδα, και τις υπολόγισαν σαν εθνική σύνταξη το ποσό των 384 €, με την υποσημείωση στην εκδοθείσα ΣΠ ότι:

Επιφυλασσόμαστε για την αναθεώρηση της απόφασης αυτής ως προς τον καθορισμό του ύψους της εθνικής σύνταξης σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2, του άρθρου 7, του ν.4387/16.

SV1
SV1
Απάντηση σε  G.G.
13 Ιουνίου 2017 18:03

ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ

SV1
SV1
Απάντηση σε  G.G.
13 Ιουνίου 2017 18:11

Άρθρο 7 Εθνική Σύνταξη 1. Η Εθνική Σύνταξη καταβάλλεται από τον Ε.Φ.Κ.Α. σε όλους, όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης εξ ιδίου δικαιώματος ή ανικανότητας ή κατά μεταβίβαση, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις. 2. Ειδικά, στις περιπτώσεις συνταξιοδότησης εξ ιδίου δικαιώματος, η Εθνική Σύνταξη καταβάλλεται στους δικαιούχους εφόσον διαμένουν μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα για τουλάχιστον δεκαπέντε (15) έτη, μεταξύ του 15ου έτους ηλικίας και του έτους κατά το οποίο συμπληρώνουν το προβλεπόμενο όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης. Η μόνιμη διαμονή για τους πολίτες χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποδεικνύεται, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία για τη χορήγηση άδειας διαμονής σε αυτούς. Το ποσό της μειώνεται για τους συνταξιούχους λόγω γήρατος κατά 1/40 για κάθε χρόνο που υπολείπεται των σαράντα (40) ετών διαμονής στην Ελλάδα, μεταξύ του 15ου έτους της ηλικίας και του έτους κατά το οποίο συμπληρώνουν το προβλεπόμενο όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης. Η κατά τα ανωτέρω μείωση δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις συνταξιοδότησης με βάση τις διατάξεις του τετάρτου εδαφίου της περίπτωσης α΄ της παρ. 1 των άρθρων 1 και 26… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  SV1
13 Ιουνίου 2017 21:25

ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΝΕ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
13 Ιουνίου 2017 23:10

Μετέφερα αυτό που πραγματικά ειπώθηκε στην συγκεκριμένη εκπομπή και τι αφορούσε, (πράγμα που δεν έκανες εσύ) ώστε ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Όσο για τον νόμο και τις εγκυκλίους σε πληροφορώ ότι τις γνωρίζω και τις έχω κατανοήσει πάρα πολύ καλά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
12 Ιουνίου 2017 11:47

Γιώργο υπολόγισε και μόνος σου (από τις σελίδες του Αχιλλέα) να δεις αν βγάλεις και το ΕΟΒ και την Προσωπική Διαφορά, πόσο ποσοστό χάνεις… αν είσαι κάτω του 18% (που μάλλον θα είσαι όπως και οι περισσότεροι) τότε το χάνεις και αυτό…

Να αναρωτηθείς αν δεν βγαίνει από το 2019 το 3,5% του ΑΕΠ τότε τι θα γίνει με τις συντάξεις και τους φόρους? μήπως επιπρόσθετα μέτρα?… πες ότι βγαίνει μέχρι το 2022, εντάξει… αλλά μετά το 2022 πού θα πάει η κατάσταση με τα αιτήματα των δανειστών και τις αξιολογήσεις? όλα θα επανέλθουν κανονικά ή ακολουθούν και άλλα πολλά? …. δηλαδή, από το κακό στο χειρότερο (η πλήρης Βαλκανοποίηση των συντάξεων???) … λοιπόν ζήσε τη στιγμή!!!

ΒασίληςΔ
ΒασίληςΔ
12 Ιουνίου 2017 00:58

Αχχιλέα καλημέρα,
θα ήθελα σε παρακαλώ πολύ να μου εξηγήσεις στην τρίτη στήλη δεξιά της Σύνταξης ΓΕΑ, όταν επιλέξει κάποιος προσωρινή, κάτω από το πεδίο “Ακαθάριστη Σύνταξη” έχεις το πεδίο “Επίδομα Τέκνων”.
Ποιός σε παρακαλώ πολύ το λαμβάνει αυτό, γιατί προχθές που μου εκκαθαρίστηκε η προσωρινή (την οποία πολύ σωστά και ακριβώς την υπολόγισες με την εφαρμογή σου) στη βεβαίωση αναφέρεται ως ποσό μόνο το ακαθάριστο και τίποτε άλλο.
Εκεί ο υπάλληλος του ΓΛΚ μου τόνισε ότι θα αφαιρέσω ΜΟΝΟ το 6% υγειονομικό και τις κρατήσεις του Δημοσίου. (φόρο και εκτ. εισφορά) – Δεν ανέφερε κάτι για τέκνα…
Εσύ λοιπόν μου “βάζεις” και το επίδομα για τα δύο τέκνα (που έχω)
Τι από τα δύο θα ισχύσει τελικά…;;;;
Ευχαριστώ…
Παλιός Ασφαλισμένος (1985) – Νέος (από τους πρώτους) με Κατρούγκαλο…
Παραίτηση: 21-8-2016

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΒασίληςΔ
12 Ιουνίου 2017 01:32

Μάλλον θα πρέπει να ξέφυγε από τις πολλές αλλαγές στις εφαρμογές που έγιναν τον τελευταίο καιρό. Πάντως η πρόσφατη ΚΥΑ κάνει λόγο για το 50% ΒΜ+ΕΧΥ.

ΒασίληςΔ
ΒασίληςΔ
12 Ιουνίου 2017 14:04

Ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα.
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Την καλημέρα μου….

Johnny B.
Johnny B.
11 Ιουνίου 2017 18:07

Την Καλησπέρα μου σε όλους σας,

βλέπω ότι το εφάπαξ εκεί που είχε ξαφνικά αρχίσει να “τρέχει” με ανέλπιστο ρυθμό έτσι ξαφνικά άρχισε να “κόβει” και να πέφτει σε απελπιστικούς αργούς ρυθμούς, πάλι…

Έτσι για να σας θυμίσω κάποια από αυτά που πίστευα και ακόμα πιστεύω για το μέλλον του εφάπαξ, σας παραθέτω παλιότερο μου link σ’ αυτό το site:

https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-196/#comment-41706

Η αγανάκτησή σας γίνεται απολύτως κατανοητή!

Dimitrios
Dimitrios
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Ιουνίου 2017 22:43

Johnny B. καλησπέρα. Επίσης την επόμενη μέρα από το link που αναφέρεις, σε απάντηση , είχες γράψει ότι έπρεπε να τοκίζονται μετά από αναμονή σχεδόν δύο ετών , τα χρήματα που δεν καταβάλλονται εμπρόθεσμα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα από το νόμο.
Θέλω να ρωτήσω αν ξέρεις τι καθορίζει ο νόμος για το συγκεκριμένο θέμα .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dimitrios
11 Ιουνίου 2017 23:14

Ο νόμος φυσικά έχει ένα ανώτερο όριο (τρίμηνο από την ΣΠ?) που θα πρέπει να σου έχουν καταβάλει το εφάπαξ, το όριο αυτό ήταν αντικείμενο προς τροποποίηση πέρσι (12 μηνών?) ώστε να “ανοίξει” υπέρ του Ταμείου, ωστόσο δεν έχω πλέον “εικόνα” με τόσα νομοσχέδια που έχουν κατατεθεί τον τελευταίο χρόνο 20116-2017 χάθηκε ο μπούσουλας…

Πάντως, αν δεν γίνει κάτι-γρήγορα (π.χ. έγκριση για προκαταβολή εφάπαξ των μετοχικών ταμείων με υποβολή ΣΠ και τα υπόλοιπα σε δόσεις εντός διετίας) θα βρεθούν σε μικρό χρονικό διάστημα συνάδελφοι του νέου μισθολογίου να αντιμετωπίζουν άσχημες αναμονές με τη μόνη ελπίδα μήπως και μειωθούν οι συνταξιοδοτήσεις λόγω “ανοίγματος ψαλίδας” μεταξύ μισθού-σύνταξης…

ΥΓ: Δημήτρη, πρέπει μέσα στο 2017 να πάρουν το “πράσινο φως” για “γενναία” ρευστοποίηση των αποθεματικών τους για να καλύψουν τουλάχιστον 300-400 επιπλέον κανονικά εφάπαξ από τον μέσο όρο πριν προκύψει το “τσουνάμι” των νέων συνταξιούχων (που μαζικά ακόμα περιμένουν ΣΠ)… τα άλλα λόγια που θα λένε στα τηλέφωνα θα είναι στα πλαίσια των “ευχών” για το καλύτερο!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
9 Ιουνίου 2017 13:59

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το ΕΛΟΑΑ/ΜΤΑ,
Άγνωστο πότε θα συνεδριάσει το συμβούλιο για τα εφάπαξ.

Χρήστος
Χρήστος
9 Ιουνίου 2017 15:25

Πες τους να κλείσουν το μαγαζί στην Ακαδημίας (ΕΛΟΑΑ) και να αναλάβει τις τύχες μας ο ΣΞ και το ΠΝ θα είναι πολύ καλύτερα. Ντροπή και πάλι

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
Απάντηση σε  Χρήστος
9 Ιουνίου 2017 15:36

Τσάμπα τα εύσημα και τα καλά λόγια για τη διοικηση!!

Ωριων
Ωριων
9 Ιουνίου 2017 21:16

Με το ρυθμό αυτό τα χρονια αναμονής, ξεπερνούν τα δύο και σταδιακα διολισθαίνουν προς τα ΤΡΙΑ (3)!!! Ποιος ζει , ποιος πεθαινει δηλαδή…Τυχεροί οι συνάδελφοι των αλλων κλάδων που “έπεσαν” σε πιο νοικοκυρεμενα μαγαζιά…

Steve
Steve
Απάντηση σε  Ωριων
11 Ιουνίου 2017 10:36

Λάθος επιλογή έκανες στη ζωή σου. Έπρεπε λοιπόν να πήγαινες στο πεζικο για να μην σου μείνει το μεράκι.

Ωριων
Ωριων
Απάντηση σε  Steve
12 Ιουνίου 2017 11:57

‘Ετσι το ερμηνεύεις εσύ φίλε μου?Το ότι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους , ευρισκόμενοι στο ίδιο θεσμικό πλαίσιο με τα άλλα σώματα (γι’αυτό γίνεται η σύγκριση) σου φαίνεται ορθό ε? Αυτή η λογική μας έφτασε εδώ που είμαστε.Υπάρχουν βέβαια και οι “ημέτεροι”, που τα έχουν όλα τακτοποιημένα εις βάρος των υπολοίπων και δεν έχουν κανένα μεράκι….

Γιώργος
Γιώργος
9 Ιουνίου 2017 23:13

Προς: ΔΗΜΗΤΡΗΣ 4 Ιουνίου 2017 στο 14:36 https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-218/#comment-52597 αναφέρεις: ”Η επόμενη συνεδρίαση εκτός απροόπτου την Πεμπτη”. Μήπως γνωρίζεις τί απρόοπτο συνέβη και δεν (αρν) έγινε η συνεδρίαση?

Τχής (ΠΖ)
Τχής (ΠΖ)
8 Ιουνίου 2017 22:37

Καλησπέρα. είμαι συνάδελφος του ΣΞ και ο θέτος γιός μου είναι στην 110 στην Λάρισα. και ο γιός μου μένει 35 χιλιόμετρα έξωαπο την Λάρισα. όταν έχει έξοδο με διανυκτέρευση το πρωι τον πηγαίνει στην μονάδα ο Πατέρας του με ΙΧ αλλα αυτό δεν είναι εύκολο καθε φορά γιατι η απόσταση είναι μεγάλη. σε ερώτηση μου, γιατί δεν βγαίνει και να επιστρέψει το βράδυ πάλι στην Μονάδα ,μου είπε οτι αυτό απαγορεύεται και οτι υποχρεωτικά θα πρέπει να γωεί το μεσημέρι και να επιστρέψει το πρώι. Είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο? και κά[ποιοσ που δεν έχει ΙΧ πως θα επιστρέωει το πρωί? Θα ήθελα αν μπόρει κάποιος συνάδελφος αεροπόρος να μου απαντήσει . ευχαριστώ . .

Στέλιος Μ.
Στέλιος Μ.
Απάντηση σε  Τχής (ΠΖ)
9 Ιουνίου 2017 23:06

Φυσικά και μπορεί να διανυκτερεύσει στην Μονάδα του εφόσον το δηλώσει στο γρ. προσωπικού της Μοίρας του. Υπάρχει περίπτωση να μην δικαιούται Βραδινό φαγητό λόγω του ότι είναι παραμένων και όχι σε υπηρεσία.

GiorgosG
GiorgosG
Απάντηση σε  Στέλιος Μ.
10 Ιουνίου 2017 11:24

Οι μερίδες φαγητού υπολογίζονται και αγοράζονται 1 έως 3 ημέρες νωρίτερα, εάν ο γιος σας επιθυμεί να τρώει και το βράδυ τις ημέρες που είναι εξοδούχος, θα πρέπει να το δηλώνει εγκαίρως, αλλά και να παραβρίσκεται στο εστιατόριο την προβλεπόμενη ώρα αλλιώς πάλι θα μένει νηστικός , όσο για την ώρα εισόδου στην μονάδα του,δεν πιστεύω να του απαγόρευσαν την είσοδο εάν επέστρεψε νωρίτερα.

Τχής (ΠΖ)
Τχής (ΠΖ)
Απάντηση σε  Στέλιος Μ.
10 Ιουνίου 2017 19:42

ευχαριστώ πολύ

Νίκος
Νίκος
7 Ιουνίου 2017 22:33

Καλησπέρα
Αναμένω την αποστρατεία μου λόγω συμπλήρωσης (πραγματικής) 35ετίας.
Εάν με αποδοχή αναφοράς μου η με ψήφιση του νέου νόμου περί παραμονής πέραν της 35ετίας παραμείνω στην Υπηρεσία, δικαιούμαι την χορήγηση του Εφάπαξ βοηθήματος;

Αν (Ναι) η σειρά προτεραιότητας θα ληφθεί άμεσα με την συμπλήρωση της 35ετίας ανεξάρτητα απ’ την παραμονή μου.
Αν (Οχι) η σειρά προτεραιότητας θα οριστεί μετά την μελλοντική αποστρατεία μου.
Αν γνωρίζεται τι από τα παραπάνω ισχύει;

spyros
spyros
Απάντηση σε  Νίκος
8 Ιουνίου 2017 09:07

Να συμβουλευτείς έγκυρο νομικό.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
8 Ιουνίου 2017 09:08

Στην περίπτωση που σε αποστρατεύσουν θα ακολουθηθεί η γνωστή διαδικασία.
Σε περίπτωση παραμονής σου πέραν της 35ετιας, μπορείς με την συμπλήρωση των 35 ετών μετοχικής σχέσης με το ταμείο (ΕΛΟΑΑ) να υποβάλεις αίτηση για απονομή του δικαιουμένου εφάπαξ.
Η καταβολή του θα γίνει σύμφωνα με τον προγραμματισμό – χορήγηση που ισχύει (δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα σε 2 χρόνια περίπου).
Επίσης κατά την υποβολή της αίτησης μπορείς να ζητήσεις την διακοπή της μετοχικής σχέσης άρα δεν θα γίνονται και κρατήσεις και δεν θα δικαιούσαι τίποτα με την αποστρατεία σου, ή αν θέλεις να συνεχίσεις την μετοχική σχέση με το ταμείο για απονομή με την αποστρατεία σου του υπόλοιπου χρόνου, τότε το εφάπαξ που έλαβες θεωρείται σαν προκαταβολή με επιβάρυνση του σχετικού επιτοκίου.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
8 Ιουνίου 2017 09:40

Όλα τα ανωτέρω είναι αυτά που ισχύουν έως και σήμερα.

ΥΣ. Με αφορμή την ψήφιση του νέου μισθολογίου και εφόσον ακόμα δεν έχει αποφασισθεί π.χ. ποιες θα είναι οι μηνιαίες κρατήσεις ή ο τρόπος υπολογισμού χορήγησης – ύψος του δικαιουμένου εφάπαξ σύμφωνα με τα νέα μισθολογικά μου δεδομένα ή οποιαδήποτε άλλη αλλαγή επέλθει, ακόμα και αν είχα κλείσει τα 35 χρόνια θα περίμενα να ξεκαθαρίσει το θέμα ώστε να λάβω την οποία απόφαση.

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  G.G.
8 Ιουνίου 2017 16:51

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Νίκος
10 Ιουνίου 2017 00:12

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΞ ΥΠ/ΚΩΝ- ΑΞ/ΚΟΥΣ.ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ.ΦΗΓΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ ΡΙΞΤΟΥΣ.

G.a
G.a
7 Ιουνίου 2017 18:33

Έχω παιδί που σπουδάζει και έφυγα μόνο και μόνο για να πάρω πάρω το Εφαπαξ και να καταφέρω να το σπουδάσω.. οι κύριοι σε εισαγωγικά έχουν 2 χρόνια τώρα από τη διαγραφή μου που μου κρατάνε τα λεφτά μου και τα λεφτά όλων των συναδέλφων με φτηνές δικαιολογίες κάθε μήνα και με απαντήσεις αστείες …. Έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι να σταματήσω το παιδί μου από τις σπουδές του Γιατί έχω χρεωθεί παντού περιμένοντας τους καρεκλοκενταυρους του Μτα Πότε θα αξιωθουν να μας δώσουν τα λεφτά μας…. Μην ξεχνάτε κύριοι ότι εμείς είμαστε πολίτες πια και η τρέλα από λογική είμαι μια τρίχα…… το ότι κάνατε και κάνετε κακό στην οικογένεια μου και σε άλλων πιστεύω απστρατων δεν θα περάσει έτσι….. καληνύχτα ΜΤΑ….

Ωριων
Ωριων
7 Ιουνίου 2017 14:04

Μόνο κακοδιοίκηση, ανικανότητα ή ακόμα χειρότερα σκοπιμότητα καταδεικνύει η τραγική καθυστέρηση καταβολής των εφαπαξ από την ΠΑ. Στο ΣΞ και το ΠΝ δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια τέτοια θέματα.Κανονικά αφού καταστρατηγούνται θεσμικές διατάξεις που διέπουν το νομικό πλαίσιο καταβολής των εφάπαξ, θα έπρεπε να ελέγχονται και να τιμωρούνται αυτοί που αποφασίζουν.Το γιατί γίνεται μόνο στην ΠΑ αυτό, εγείρει σοβαρά ερωτήματα…

Π Π
Π Π
6 Ιουνίου 2017 13:47

λίαν επιεικώς όλοι τους ειναι απαράδεκτη, μας κρατουν το εφαπαξ 2 χρονια τωρα χωρίς καν να εχω πάρει προκαταβολή ,εγω και πιστεύω και άλλοι συνάδελφοι, χωρις τοκο στα 2 χρονια αυτα ΓΙΑΤΙ, ολοι μας στην ηλικια που φυγαμε εχουμε παιδια που σπουδάζουν καθως και αλλες οικονομικές δυσκολίες, αρα θα μας πουν οτι νοιάζονται για των συνάδελφο, ΟΧΙ ειναι η απαντηση , για την θεση τους ΝΑΙ . Να το τελειώνουν γρηγορα θα τους διαμηνύσω γιατι τα ολα εχουν τα ορια τους και επειδή μου τα έχουν σπάσει να μην δουν αλλο πρόσωπο τους εύχομαι αν συνεχίσουν ετσι και δεν ειναι απειλεί κατα τα νομικίστικα οπως θα ελεγε καποιος , ειναι η αναγκη για επιβίωση του ιδιου προσωπικά και τις οικογένειας και εκει πανω δεν σηκώνω κουβεντα οποτε ας πραξουν οπως νομιζουν ……….

eythymios
eythymios
Απάντηση σε  Π Π
6 Ιουνίου 2017 21:40

πρεπει να ντρεπονται κυριως για την αβεβαιοτητα στην οποια
μας κρατουν. Ειναι απλοι διαχειριστες δικων μας χρηματων και θα επρεπε να βαδιζουν με προγραμμα, διαφανεια και συγκεκριμενες ημερομηνιες συνεδριασεων. Δεν επιτρεπεται να συνεδριαζουν οποτε θελουν . Συμφωνω οτι πρεπει να υψωσουμε ολοι την φωνη μας

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  eythymios
7 Ιουνίου 2017 12:19

“”” Μήπως κάνουν ανακοινώσεις κάπου αλλού που εμείς δεν έχουμε πρόσβαση? “””

Ι.Μ Παπαιωάννου
Ι.Μ Παπαιωάννου
6 Ιουνίου 2017 09:57

Καλημέρα.
Είμαι σίγουρος ότι έχει απαντηθεί αλλά σας παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος στην παρακάτω ερώτηση.

Συμπληρωματικό Εφάπαξ ποιοι δικαιούται;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ι.Μ Παπαιωάννου
Ι.Μ Παπαιωάννου
6 Ιουνίου 2017 10:47

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
4 Ιουνίου 2017 14:36

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΛΛΟΑ

1.Δεν έγινε συνεδρίαση τον προηγούμενο μήνα αφού η θητεία της Διοικούσας Επιτρόπής Εληξε. Ματαίως αναζητούνταν ο υπουργός λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων να υπογράψει την σύνθεση της νέας.
2.Δοθήκαν στην προηγούμενη συνεδρίαση 11 κανονικά.Ο λόγος;Εχουν σειρές να εξοφλήσουν με 35 χρόνια χωρίς προκαταβολές ΔΛΔ 100000-120000 ποσά.
3.Η επόμενη συνεδρίαση εκτός απροόπτου την Πεμπτη.Τα εφάπαξ που θα εγκριθούν θα είναι κάτω από 20,για τους παραπάνω λόγους.
*ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΕΣΟΔΑ=ΕΞΟΔΑ

Τα παραπάνω δεν είναι απλές πληροφορίες.Ειναι το ΕΛΛΟΑ.
Και δεν είναι απόρρητες.

Φαντάζομαι ο φίλος μου να με συγχωρέσει απο το ΕΛΛΟΑ.

ΣΣ
ΣΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
4 Ιουνίου 2017 17:23

ΔΗΜΗΤΡΗ Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΘΑΝΑΤΟ Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΣΕΙΡΑΣ 15 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΣΣ
4 Ιουνίου 2017 22:40

Δημήτρη σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Είναι πολύ ενημερωτικές!!!!
Το ΦΕΚ τις νέας Διοικούσας Επιτροπής δημοσιεύτηκε όμως την 19-5-2017. Ας το ”έτρεχαν” λίγο όπως έγινε και πριν το Πάσχα εισπράτοντας τα συγχαρητήριά μας!!!!
Επίσης, δεν γνωρίζω βέβαια ακριβώς τις μηνιαίες δυνατότητες απόδοσης εφάπαξ και τον προγραμματισμό του ΕΛΟΑΑ, αλλά κρίνοντας από τις επίσημες ανακοινώσεις των προηγούμενων μηνών, νομίζω ότι στην παρούσα φάση έχει γίνει μιά ”κοιλιά”:
α. 20-1-2017 δόθηκαν 56 κανονικά και 80 συμπληρωματικά.
β. 23-2-2017 δόθηκαν 51 κανονικά και 100 συμπληρωματικά.
γ. 4-4-2017 (να υποθέσουμε ότι ήταν η συνεδρίαση για τα έσοδα Μαρτίου) δόθηκαν 23 κανονικά και 100 συμπληρωματικά.
δ. 24-4-2017 δόθηκαν 11 κανονικά κατά προτεραιότητα (συμφωνώ απόλυτα με τον ΣΣ παραπάνω οτι είναι σεβαστοί οι λόγοι και προβλέπεται).
Από τότε τίποτα!!!!!
Πιστεύω ότι όταν υπάρχει ανθρώπινη βούληση (θα μου πείτε και χρήμα!!!!) μπορούν να γίνουν πολλά!!!
Λίγη κατανόηση στην πολύμηνη αναμονή μας (22 μήνες μέχρι τώρα από ημερομηνία πρωτοκόλλου!!!!)

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
10 Ιουνίου 2017 14:57

Δημήτρη, επειδή παρότι ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας αλλά η πληροφόρηση από ΕΛΟΑΑ είναι του ”μεσαίωνα”, μήπως έχεις νεότερα?
ΥΓ. Να με συγχωρείς, αλλά είναι ΕΛΟΑΑ (Ειδικός Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Αεροπορίας – Ε.ΛΟ.Α.Α. πρώην Τ.Α.Σ.Α. (Ταμείο Αλληλοβοηθείας Στρατιωτικών Αεροπορίας) και όχι ΕΛΛΟΑ.
Και πάλι ευχαριστούμε για τις πληροφορίες σου.

ΔΗΜΟΣ
ΔΗΜΟΣ
3 Ιουνίου 2017 11:36

Αχιλλέα καλημέρα.Επανέρχομαι σε παλαιότερο ερώτημα για το εαν εχει πλεον ληφθει υπ οψη η μείωση των 40των λόγω μη συμπλήρωσης του 55ου στα φύλλα της σύνταξης.Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΟΣ
3 Ιουνίου 2017 13:23

Κυριε καρασαββιδη καλημερα.Ξερεται εαν αυτα που γραφονται στα μεσα περι εθνικης συνταξης ειναι αληθεια; Εαν ναι ξερεται ποσο χανει καποιος και με ποιο κριτήριο εαν δεν ειναι πανω απο 55 ετων? Ευχαριστω πολυ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
2 Ιουνίου 2017 18:39

κ. Καρασαββιδη καλησπέρα. Υπάρχει ενημέρωση με το νεο μισθολόγιο πως θα υπολογιζονται τα έξοδα μετάθεσης?