Σελίδα υπ' αριθ. 196 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 196 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
ΣΤΟ SITE ΤΟΥ Γ.Λ.Κ. ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-118/#comment-41705
Έρχεται η ώρα που απεύχεται ο κάθε ΕΛΟΑΑ-άριος… Για όσους άρχισε επιτέλους να βρίσκει το δρόμο της η έκδοση ΣΠ, μόλις την παραλάβουν οι αναμένοντες (ελπίζω το συντομότερο) θα κάνουν τα χαρτιά τους στον ΕΛΟΑΑ για να μπουν στην ουρά αναμονής του εφάπαξ. Λιγάκι αργότερα, μόλις επιλυθεί και το ζήτημα των υπόλοιπων (τους μετά την 1/7/16), θα οδεύσουν και αυτοί προς τον ΕΛΟΑΑ. Το βασικό ερώτημα που θα πρέπει να κάνει ο ΕΛΟΑΑ στον εαυτό τους είναι… πόσους συνολικά αναμένουν να “εντάξουν” στην ταλαίπωρη ουρά αναμονής για κανονικό εφάπαξ από τα δύο παραπάνω “τσουνάμια” που έρχονται εντός ολίγου? Όπως αντιλαμβανόμαστε, θα βρεθούν “άπαντες οι ανωτέρω” έμπροσθεν του γκισέ του ΕΛΟΑΑ με τα χαρτιά στο χέρι για το πολυπόθητο εφάπαξ!!! …. και διερωτάται κανείς, υπάρχει πρόνοια για τον μηνιαίο ρυθμό που θα οριοθετηθεί εντός του 2017 καταβολής εφάπαξ? ή θα λαμβάνουν τα “σφιχτά” 20-25 κύρια τον μήνα και έχει ο Θεός… ενώ τα αποθεματικά θα βρίσκονται στην άκρη για τις “δύσκολες ώρες” των επόμενων μνημονιακών διαπραγματεύσεων-αξιολογήσεων? ΥΓ: Τροφή για σκέψη στους… Διαβάστε τη συνέχεια »
καλησπερα,ποια ΣΠ ΕΔΩ ΛΕΙ ΠΗΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΤΟΥς ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟς ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ……..ΤΕΛΙΚΑ ΜΑς ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ? ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΕΣΕΙς ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1-7 2016
Δημήτρη καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου. Να ξέρεις ότι σε άλλες “τρίτες” χώρες (π.χ. Τουρκία) ο ένστολος δεν είναι μόνο “εδικό μισθολόγιο” ούτε φυσικά “αυτιστικός”, κρίνεται πάντα με σεβασμό για το έργο του και τιμάται ακόμα και για την καθημερινότητά του (όπως στις ΗΠΑ)…ακόμα και στη Ρωσία της ΕΣΣΔ το ίδιο ίσχυε, όμως βλέπεις ότι στη χώρα μας θεωρείται “υποβαθμισμένος” και “άοσμος” παραχωμένος ανάμεσα σε πολιτικά συμφέροντα, αγκυλώσεις και ηθικοπλασίες….
Μιλώντας για την Τουρκία ας εξαιρέσουμε την απαράδεκτη (όχι τόσο προσωρινή, δυστυχώς) τρέχουσα διακυβέρνησή που γκρεμίζει ασυναίσθητα τα όσα έχουν χτιστεί εκεί μετά την δεκαετία του ’80 χάνοντας το κοινωνικό γίγνεσθαι και την έννοια του “σύγχρονου” Κράτος (προσωπική μου γνώμη).
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεν τους φταίει ο αξιοσέβαστός τους Στρατός άλλα τους φταίνε πλέον…
johnny Β ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ.
Έστω αυτοί που εμείς βάζουμε να έχουν την κρίση και να λαμβάνουν αποφάσεις με γνώμονα “να μην παραδώσουν την χώρα στους επόμενους σε χειρότερη θέση από εκείνη που παρέλαβαν”… έστω αυτό!!!
Ναι υπαρχει λυση και καλα θα κανουν να την βαλουν αμεσα σ εφαρμογη οι αρμοδιοι, για να σταματησουν την γκρινια τυποι σαν κι εσενα…μειωση του εφαπαξ βοηθήματος απο αυριο κι ολας κατα 50%, για να παρεις πιτελους το εφαπαξ κι να κανεις χριστουγεννα….
Αν σου έλεγα ότι θα έπαιρνες το 1/3 του εφάπαξ σου στο εξάμηνο μόλις έβγαινες στη σύνταξη, το άλλο 1/3 σε 1-1.5 χρόνο μετά και το τελευταίο 1/3 στην τριετία το αργότερο χωρίς να απαιτηθούν άμεσα μέτρα μείωσης ή άλλες “καταστροφικές αποφάσεις”, θα συμφωνούσες μαζί μου? Αυτό αποτελεί τον “κεντρικό πυρήνα” του πιστεύω μου για το θέμα του εφάπαξ, δηλαδή να παίρνουν όλοι κάποιο σεβαστό ποσό μέσα στο πρώτο εξάμηνο (λέω εγώ το 1/3), για να έχουν κάποιον παρά να ανακουφιστούν και σταδιακά, θα έρχονταν και τα άλλα… όμως αυτά που λέω συνήθως βρίσκουν πάντα κόντρα σε λιθαράκια που μεγενθύνονται με αφορμή τυχόν νομικές παρατυπίες, τα λεγόμενα γραφειοκρατικά μπλοκαρίσματα… αυτά όλα ξεπερνιούνται μόνο με “κότσια” και “θέληση” σε ψηλότερα επίπεδα…
ΥΓ: Καλύτερα star να μην με κρίνεις επιφανειακά και να μην πιάνεσαι σε μια κουβέντα ή σε δύο, δες το concept…εκεί να στοχεύεις για να βρεις “κοινό τόπο” με τους άλλους! Τα άλλα όλα είναι μόνο λόγια για να αγαπιόμαστε ή να μαλώνουμε…
Αυτο που πιστευεις φιλε λεγεται προκαταβολη εναντι εφαπαξ, ειναι εντοκο συμφωνα με τα θεσμικα κειμενα των ΕΛΟΑ και απαιτείται νομοθετική τροποποίηση, γιαυτο προσεχετε τι λετε
Δεν μιλάω για προκαταβολή αλλά για καταβολή σε δόσεις και όχι έντοκη φυσικά…νομοθετική ρύθμιση μπορεί να γίνει εύκολα, αν το θέλουν οι κυβερνώντες, τόσες και τόσες μνημονιακές έχουν γίνουν εις βάρους μας.
Επίσης, με τα σημερινά δεδομένα της αναμονής 2 ετών περίπου θα έπρεπε να τοκίζονται τα χρήματά “μας” που δεν καταβάλλονται εμπρόθεσμα στο προβλεπόμενο από τον νόμο χρονικό διάστημα…αλλά δεν έγραψε κανένας εδώ ότι αφού έλαβε το εφάπαξ του καθυστερημένα να έχει κινητοποιηθεί σχετικά…. διατί??? Που είναι ο λαλίστατος Dp με τις “προχω” ιδέες του??? Έκανε κάτι ή μόνο λόγια μόνο θεωρία???
Καλημέρα. Έχει αναπροσαρμοστεί σε κάποιον το Μέρισμα από το ΜΤΑ λόγω παγώματος της περιόδου Ιουλ. 2011 Ιουλ.2012.. ….
Ναι. Συνάδελφος που έφυγε το 2012 έλαβε έγγραφο αναπροσαρμογής μερίσματος από το ΜΤΑ. Του ζητήθηκε ένα ποσό για διαφορά προαγωγής το οποίο θα πρέπει να κατατεθεί σε λογαριασμό της Εθνικής. Αφού κάνει την κατάθεση θα γίνει η αναπροσαρμογή στο μηνιαίο μέρισμα και θα πάρει και τα δικαιούμενα αναδρομικά.
Οι παγωμένοι, δεν γιορτάζουνε ποτέ
δε θέλουν να θυμούνται
της ευτυχίας τις στιγμές
που τώρα τις στερούνται
Lady
Αυτά λέω και εγώ αναμένοντας το εφάπαξ που με το σταγονόμετρο όπως πλέον καταβάλλεται πάω βουρ να σπάσω όλα τα ρεκόρ αναμονής …σίγουρα θα ξεπεράσω την διετία και βλέπουμε…οι επόμενοί μου ακόμα χειρότερα!
ΥΓ: To “παγωμένοι” θα μπορούσε να αντικατασταθεί με άλλο… σχετικού άσματος…
Το επίδομα υψηλής ευθύνης ή 176 είναι σωστό στον καθορισμό της φόρμας της σύνταξης ? Νομίζω πως έχει αλλάξει ….πχ Σμχος 107,01 ευρώ κτλ. Τελικά τι ισχύει? Διαφορετικά θέλει αλλαγή στην εφαρμογή.
Μέχρι και το διοικητικό βαθμό Σμχου λαμβάνονται υπόψη τα 176 €.
Από Ταξχο και πάνω (με την “πλάκα” στον ώμο) λαμβάνεται υπόψη το επίδομα υψηλής ευθύνης.
Αχιλλέα μάλλον θέλει τροποποίηση, έτσι νομίζω :
https://goo.gl/JYDnfb
Το επίδομα υψηλής ευθύνης υπολογίζεται στη σελίδα πάντα με το τελευταίο μισθολόγιο.
Εάν βάλεις βαθμό Ταξχου θα δεις ότι το αντίστοιχο ποσό είναι (το σωστό) 149,49 €.
Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε μόνο για διοικητικό βαθμό.
Από Ταξχου και πάνω είναι σωστό από Σχου και κάτω μήπως πρέπει να αλλάξει ως εξής (εγκύκλιο ΓΛΚ https://goo.gl/JYDnfb σελ.4): Το επίδομα θέσης υψηλής ή αυξημένης ευθύνης (παρ.5 του άρθρου 51 του ν.3205/2003), καθορίζεται, από 1-8-2012, κατά βαθμό ως εξής: i. Για τον Αρχηγό Γ.Ε.ΕΘ.Α. σε 624,13€. ii. Για τους Αρχηγούς Γ.Ε.Σ., Γ.Ε.Ν., Γ.Ε.Α., το Γενικό Επιθεωρητή Στρατού, το Διοικητή της 1ης Στρατιάς, τον Αρχηγό Στόλου και τον Αρχηγό τακτικής Αεροπορίας, καθώς και για τους Αρχηγούς της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος σε 412,62€. iii. Για τον Αντιστράτηγο ή αντίστοιχο σε 321,02€. iv. Για τον Υποστράτηγο ή αντίστοιχο σε διακόσια δέκα ευρώ 235,75€. v. Για τον Ταξίαρχο ή αντίστοιχο, σε εκατόν τριάντα τρία ευρώ 149,49€. vi. Για το Συνταγματάρχη ή αντίστοιχο, με εξαίρεση τους προαγόμενους μισθολογικά στο βαθμό, σε 107,01€. vii. Για τον Αντισυνταγματάρχη και Ταγματάρχη ή αντίστοιχους, με εξαίρεση τους μισθολογικά προαγόμενους στους βαθμούς αυτούς, σε 45,39€. viii. Για τους κατώτερους Αξιωματικούς (Λοχαγούς, Υπολοχαγούς και Ανθυπολοχαγούς ή αντίστοιχους) με εξαίρεση τους μισθολογικά προαγόμενους στους βαθμούς αυτούς, σε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα…Στο άρθρο σου με θέμα, Εγκύκλιος για την ημερομηνία ισχύος του Ν.4387, στην παράγραφο Προσωρινή Σύνταξη αναγράφεις.
Για να εφαρμοστεί η προσωρινή σύνταξη στους στρατιωτικούς και ΣΑ θα πρέπει να εκδοθεί σχετική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών (άρθρο 1, παρ. 2α, Ν.4151/13).
Εκτιμώ ότι δεν απαιτείται η σχετική υπουργική απόφαση, καθώς στο άρθρο 9, παρ. 2 του ν.4387/16, αναφέρει.
2. Οι διατάξεις του άρθρου 57Α του π.δ. 169/2007, όπως τροποποιημένες με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου ισχύουν, έχουν εφαρμογή και για τα πρόσωπα της παραγράφου 1 του άρθρου 4 που αποχωρούν από την Υπηρεσία μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος.
Μεταξύ των προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 4 είναι, και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος.
Η απαίτηση για υπουργική απόφαση αναφέρεται ακριβώς στο άρθρο 57Α του ΠΔ 169/07 που επικαλείσαι:
“Αρθρο 57Α – Προκαταβολή σύνταξης
1.α. Ο μόνιμος υπάλληλος …. λαμβάνει κατά μήνα …. προκαταβολή σύνταξης το ποσό της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 50% του βασικού μισθού του μισθολογικού κλιμακίου …..
Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζεται η ημερομηνία έναρξης εφαρμογής των διατάξεων του προηγούμενου εδαφίου.”
Αυτή η διάταξη (η προσθήκη του άρθρου 57Α) έχει ψηφιστεί ήδη από το 2013 (με το Ν.4151/13).
Εάν ίσχυε για στρατιωτικούς και ΣΑ θα έπρεπε τα τελευταία χρόνια να μην δίνονται τρίμηνες αποδοχές αλλά να δίνεται προσωρινή σύνταξη (όπως έγινε στους ΔΥ για τους οποίους εκδόθηκε υπουργική απόφαση).
Γνωρίζω το ν.4151/13 αλλά και την υπουργική απόφαση ΦΕΚ 1344 Β/3-6-13, και σε ποιους είχε εφαρμογή έως τώρα.
Η ερμηνεία της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν. 4387/16 σε τι ακριβώς αναφέρεται τότε, έτσι όπως είναι διατυπωμένη ?
Αχιλλέα μέχρι σήμερα και εγώ νόμιζα το ίδιο. Μετά από το σχόλιο του Δήμου (Δήμος 15 Νοεμβρίου 2016 στο 10:18) το κοίταξα προσεκτικότερα και είδα ότι το άρθρο 57Α του ΝΔ169/2007 περιέχεται μόνο στην παράγραφο 1 του άρθρου 1 του Ν4151/2013. Η εξαίρεση των στρατιωτικών από το άρθρο 57Α του ΝΔ169 και η παραμονή τους στις διατάξεις του άρθρου 57, μέχρι την έκδοση της υπουργικής απόφασης, ορίζεται στην παράγραφο 2α του άρθρου 1 του Ν4151 και δεν είναι ενσωματωμένη στο άρθρο 57Α. Έτσι λοιπόν σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4151 έχουμε: ΝΔ169/2007 άρθρο 57 Ισχύει για στρατιωτικούς μέχρι την έκδοση υπουργικής απόφασης. Τέτοια απόφαση δεν έχει βγει μέχρι σήμερα. ΝΔ169/2007 άρθρο 57Α Ισχύει για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους από 1-6-2013. Από την ψήφιση του Ν4387/2016 την 12/5/2016 αρχίζει να ισχύει το άρθρο 9 παρ. 2 το οποίο ορίζει ότι οι διατάξεις του άρθρου 57Α του π.δ. 169/2007 έχουν εφαρμογή και για τα πρόσωπα της παραγράφου 1 του άρθρου 4 δηλαδή μεταξύ άλλων και για τους στρατιωτικούς. Λογικά, σαν μεταγενέστερη διάταξη,… Διαβάστε τη συνέχεια »
Στο συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχουν αντικρουόμενοι νόμοι.
Ο Ν.4387 δεν αντικατέστησε καμία παράγραφο του ΠΔ 169 ή του Ν.4151, αλλά πρόσθεσε επιπλέον περιεχόμενο χωρίς να καταργήσει απολύτως τίποτε, άρα η απαίτηση για υπουργική απόφαση που προβλέπεται στο άρθρο 57Α συνεχίζει να ισχύει κανονικά.
Το άρθρο 9 του Ν.4387 ξεκινάει ως εξής:
“1. Στο τέλος της περίπτωσης ε’ της παρ. 1 του άρθρου 57Α του Π.Δ. 169/2007 , προστίθενται εδάφια ως εξής:…”
Δηλαδή οι διατάξεις του Ν.4387 προστέθηκαν μετά την παρ. 1.ε, ενώ η απαίτηση για υπουργική απόφαση προβλέπεται στην παρ. 1.α του άρθρου 57Α (η οποία δεν έχει αλλάξει από κανένα μεταγενέστερο νόμο).
Η προσωρινή σύνταξη για τους ΔΥ δεν εφαρμόστηκε αυτοδίκαια μετά την ψήφιση του νόμου 4151 (στις 29-4-13), αλλά άρχισε να εφαρμόζεται τον Ιούνιο 2013 μετά την έκδοση αυτής της υπουργικής απόφασης:
https://www.e-nomothesia.gr/suntaksiodotika/ya-75302-0092-2013.html
Αντίστοιχη απόφαση πρέπει να βγει και για τους στρατιωτικούς.
Διαβάζω τι προτείνει το ΔΝΤ για να ενταχτούν στο πρόγραμμα της Ελλάδοςτον Δεκέμβριο..Οι άνθρωποι είναι τρελοί για δέσιμο. Για ανάπτυξη τίποτα μόνο μειώσεις μειώσεις μειώσεις κυρίως στις συντάξεις..
ΑΝΤΩΝΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΕ ΦΤΩΧΥΝΟΥΝ.ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ.
Έκανα αίτηση 13/6/2016 η διευκρινιστική λέει μέχρι 30/6/2016 υπάρχει όμως η εξαίρεση που δεν την κατάλαβα,εγώ έχω 26 χρόνια χωρίς το όριο ηλικίας.Τι ισχύει τελικά με ποιον νόμο φεύγουμε.
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-117/#comment-41540
Ευχαριστώ GEORGIOSP.Να είσαι καλά.
ΛΕΣΧΕΣ,ΚΑΥ,κ.λ.π.ΟΛΑ για τον παραθερισμό και την καλοπέραση του ε.ε. και πιθανόν και των ε.α. προσωπικού.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ,ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΥΝΑΜΗ(ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ),ΔΙΑΤΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΛΠ.ΓΙΑΤΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΑ ΔΙΑΤΑΣΣΕΤΑΙ;ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ;
Σωστος!!!!!
Παιδιά ήρθε η εγκύκλιος για τις συντάξεις μας. Διαβαστε το σάιτ ΗΜΕΡΗΣΙΑ. Τυχεροί όσοι έκαναν αίτηση έως 30-6-2016, πάνε με το παλιό τρόπο.
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-117/#comment-41499
Μη έγκριση απόφασης του Δ.Σ./Μ.Τ.Α. για την εκμίσθωση του ξενοδοχείου La Mirage.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΣΨΤ6-ΖΩΩ?inline=true
Επαναληπτικός διαγωνισμός για τη εκμίσθωση του ξενοδοχείου La Mirage.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΦ0Ω46ΨΧΗ5-Ζ6Φ?inline=true
(Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την πλήρη ενημέρωση)
Γιατί “ψαχνόμαστε” έτσι?
Πόσα χρήματα ξοδεύονται σε ΦΠ, σχολεία και αποσπάσεις για τα ε.ε. στελέχη? Πόσοι θέλουν με τις οικογένειές τους να πάνε ιδιωτικά στην Αθήνα σ’ ένα φτηνό αλλά αξιοπρεπές ξενοδοχείο?
Δεν θα μπορούσαν να κάνουν μόνοι τους την ανακαίνιση (από τα αποθεματικά που τα κρατάνε για repos…) και να εκμεταλλευτούν το υπόψη ξενοδοχείο για τα στελέχη “μας” αντί να ζητούν να το κάνουν “άλλοι” με ένα υποτυπώδες μίσθωμα και άμα?
ΥΓ: Αλλά ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά? Ας το αποδείξει πρώτα ο κ. ΥΕΘΑ που έλεγε ότι θα έφτιαχνε μια “επιτροπή” αξιοποίησης της περιουσίας των ΕΔ υπέρ “εμάς” σε ένα νομοσχέδιο “φάντασμα”, σιγά μην τον αφήσει η Τρόικα-ΔΝΤ!
Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο έχει 416 κλίνες (208 δωμάτια).
Αν ήταν φοιτητική εστία για τέκνα των στελεχών που σπουδάζουν στην Αθήνα με ένα μηνιαίο κόστος 250 € (ενοίκιο ρεύμα και νερό), Θα είχαμε.
416 Χ 250 = 104.000 € μηνιαίως Χ 12 μήνες = 1.248.000 € ετησίως.
Επίσης θα μπορούσε να έχει και εστιατόριο από όπου θα μπορούσε να προσφέρει φτηνό φαγητό και να έχει κάποια επιπλέον έσοδα.
Σαφώς και το κόστος ανακαίνισης των 5.000.000 είναι μεγάλο (και σίγουρα θα αναφέρεται σε μια πολυτελή ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου, δηλ. 5.000.000 / 208 δωμάτια = 24.000, με τόσα διαμέρισμα αγοράζεις στην Αθήνα), αλλά αυτό θα μπορούσε να μειωθεί και με συνεισφορά επί της επισκευής με ειδικότητες από την ΠΑ και σε ποιο λιτή ανακαίνιση, και να το αποσβέσεις σε βάθος χρόνου (10 ετια) και σαφώς το ετήσια έσοδα θα είναι πολλαπλάσια από το ενοίκιο βάση του διαγωνισμού.
Γιάννη, αν είχε ο Αχιλλέας LIKE, θα σου έβαζα.
Όπως σκέφτεσαι εσύ και εγώ, σκέφτονται πάρα πολλοί συνάδελφοι εε & εα, να ‘σαι σίγουρος!
Παρόμοιο σκεπτικό υπάρχει και για τα υπόλοιπα ακίνητα & ξενοδοχεία… Το “καλύτερα έτσι από το τίποτα” αποτελεί μια φτηνή δικαιολογία κατά την γνώμη μου.
Πού είναι κ. ΥΕΘΑ ο φορέας εκμετάλλευσης των περιουσιακών στοιχείων των ΕΔ με το νόμο “φάντασμα” που ποτέ δεν ψηφίστηκε?
Γιατί κύριοι του ΥΠΕΘΑ αφέθηκε το La Mirage τόσα χρόνια (από το 2008) να “ερειπώνει” ή να “αξιοποιείται” για στέγαση μεταναστών όταν θα μπορούσε να ανακαινιστεί με ιδία μέσα και προς όφελος των στελεχών της ΠΑ?
ΥΓ: Μάλλον ένας Τράμπ μας χρειάζεται αλλιώς η “σήψη” θα διαιωνίζεται…
Προσωπικά διαφωνώ με αυτή τη λύση για πολλούς διαφορετικούς λόγους. α. Το κράτος είναι απαράδεκτος επιχειρηματίας – ξενοδόχος και το αποδεικνύουν όλα τα “Ξενία” που σαπίζουν εδώ και δεκαετίες. β. Το να πληρώνει κάποιος φοιτητής 250 € το μήνα για ένα κρεβάτι σε ένα δωμάτιο 20 τετραγωνικών (χωρίς καν κουζίνα) θεωρείται καλό ενοίκιο για το Λονδίνο, όχι για την Αθήνα. Δηλαδή δεν υπάρχουν στην Αθήνα διαμερίσματα 2 δωματίων με ενοίκιο 500 €; γ. Ο διαγωνισμός είναι πλειοδοτικός, δηλαδή τα ποσά της προκήρυξης του ΜΤΑ είναι τα κατώτατα επιτρεπτά. Με βάση τα δεδομένα του διαγωνισμού τα έσοδα του ΜΤΑ θα υπερβαίνουν τα 350.000 € ετησίως. δ. Εάν αφαιρεθούν από τα ακαθάριστα έσοδα τα κόστη συντήρησης, οι λογαριασμοί κοινής ωφέλειας, η θέρμανση και οι μισθοί του προσωπικού, το καθαρό έσοδο θα είναι μικρότερο από το ενοίκιο με βάση το διαγωνισμό, εάν φυσικά υπάρχει κέρδος! Και μερικές ρητορικές ερωτήσεις για επίλογο: Θεωρείτε ότι η αποστολή ενός μετοχικού ταμείου είναι να κάνει τον ξενοδόχο; Υπάρχει κανένας στην ΠΑ με πείρα στη διαχείριση ξενοδοχείων; Υπάρχει… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα,
σκοπός είναι η εξυπηρέτηση των στελεχών και των οικογενειών τους και όχι καθαρά το κέρδος. Το ίδιο ισχύει για τα ΚΕΔΑ, τις Λέσχες κλπ. Να υπάρξουν και ξενοδοχεία, γιατί όχι? (ας μην μπαίνουμε σε χαμηλές λεπτομέρειες για ειδικότητες ΕΠΟΠ ή μεταθέσεις, το concept δες).
Αυτό που πρότεινε ο Γιάννης σαν κόστος διαμονής φοιτητών είναι κάποιο παράδειγμα, εγώ σου είπα το άλλο με τα ΦΠ, αποσπάσεις και σχολεία.
Τα όποια κέρδη θα αποσβέσουν μια τέτοια επένδυση (έξοδα συντήρησης και τρέχουσες δαπάνες) πολύ πιο γρήγορα από τα 40 έτη του διαγωνισμού!!!!
Ο διαγωνισμός έγινε και άλλες φορές και φυσικά κανένας επιχειρηματίας δεν σκέφτηκε ούτε να ποντάρει… σε ένα “ερείπιο”… αφού τα κέρδη προέχουν της εξυπηρέτησης στον ιδιωτικό τομέα της χώρας μας…
Το ξενοδοχείο θα μπορέσει να λειτουργήσει στα πρότυπα π.χ. του ΚΕΔΑ. Δεν χρειάζεται να υπάρχει προσωπικό του ΜΤΑ στην ρεσεψιόν… οργάνωση και θέληση και όλα γίνονται…
ΥΓ: Επειδή υπάρχουν παραδείγματα από την Βουλγαρία και την Τουρκία, όποιος ενδιαφέρεται ας ψάξει και θα μάθει… (δεν μιλάω για τις ΗΠΑ).
Johnny δεν υπολογίζεται έτσι απλά η κερδοφορία μιας επιχείρησης. Κανένα ΚΕΔΑ και καμία Λέσχη δεν έχουν κέρδη εάν συνυπολογιστούν: α. Το κόστος μισθοδοσίας με δαπάνη τουλάχιστον 20.000 € ετησίως ανά εργαζόμενο (ακαθάριστος μισθός), το οποίο τώρα καλύπτεται από την αεροπορία (δηλαδή από το κράτος). β. Το κόστος των λογαριασμών ρεύματος και νερού που ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ, το οποίο επίσης καλύπτεται από την αεροπορία (δηλαδή από το κράτος). γ. Το κόστος πετρελαίου θέρμανσης, το οποίο επίσης καλύπτεται από την αεροπορία (δηλαδή από το κράτος). δ. Το κόστος συντήρησης των εγκαταστάσεων, το οποίο επίσης καλύπτεται από την αεροπορία (δηλαδή από το κράτος). Εάν ήταν τόσο απλό θέμα η κερδοφορία μιας επιχείρησης, δεν θα έκλειναν εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις ιδιωτών τα τελευταία χρόνια. Θα πρέπει επίσης να εξηγήσεις γιατί να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο για τους μισθούς και τα έξοδα λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, ώστε να λαμβάνεις εσύ (δηλαδή οι μέτοχοι της αεροπορίας) το “κέρδος” που απομένει. Και τότε γιατί να μην πληρώνει το κράτος τα έξοδα των… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αν είναι όπως τα λες Αχιλλέα τότε γιατί δεν κλείνουν τα ΚΕΔΑ και τις Λέσχες? Ας το κάνουν για να μην επιβαρύνουν τους φορολογούμενους με τις διακοπές των ένστολων… (αυτά τα έλεγαν τύποι σαν τον Πάγκαλο, έλεος!)
Ο σκοπός είναι πρωτίστως η εξυπηρέτηση των στελεχών και των οικογενειών τους και όχι καθαρά το κέρδος. Το όποιο κέρδος (που θα υπάρξει σίγουρα αν τα βάλουν σε μια οικονομοτεχνική μελέτη) θα εξυπηρετεί στην κάλυψη των εξόδων από τους λογαριασμούς, υποχρεώσεις κλπ συν σταδιακά θα αποσβένει τα έξοδα ανακαίνισης που θα τα πληρώσει αρχικά το ΜΤΑ (από τα αποθεματικά) με βοήθεια από συνεργεία της ΠΑ (όπου είναι εφικτό), πριν καταφύγουν στην “εύκολη λύση” της ανεύρεσης επενδυτή για 40 έτη και με τα έξοδα ανακαίνισης δικά του…κανένας επιχειρηματίας δεν πρόκειται να “κερδίσει” σε τέτοιες εποχές από ένα “ερείπιο” ακόμα και δωρεάν να του το έδιναν!!!!
ΥΓ: Ο Στρατός δεν είναι κερδοφόρα επιχείρηση, δες πώς το πέτυχαν π.χ. οι Βούλγαροι που είναι φτωχότεροι από εμάς σε όλα τα επίπεδα…
Το ουσιώδες λάθος που συνεχίζεις να κάνεις είναι ότι συγχέεις την ΠΑ με το ΜΤΑ !!!
Δεν αναφέρθηκα σε καμία παροχή προς τους εν ενεργεία συναδέλφους (ΚΕΔΑ, ΟΣΕΑΑΥ, λέσχες κλπ).
Η αποστολή της ΠΑ (κρατική υπηρεσία) είναι η υπεράσπιση της χώρας και η αποστολή του ΜΤΑ (ταμείο ΝΠΔΔ) είναι να δίνει μέρισμα στους ιδιώτες συνταξιούχους – αποστράτους!
Αυτό που είπα (το οποίο διαστρέβλωσες) και επαναλαμβάνω είναι ότι ως απόστρατος δεν δικαιούσαι να ζητάς από τον Έλληνα φορολογούμενο να πληρώνει έμμεσα επιδότηση στο μέρισμά σου, μέσω της χρηματοδότησης επιχειρήσεων επ’ ωφελεία του ΜΤΑ. Τίποτα παραπάνω – τίποτα λιγότερο.
Είναι παράνομο η ΠΑ να διαθέσει κρατικά κονδύλια από τον προϋπολογισμό της για να ανακαινίσει ένα ξενοδοχείο του ΜΤΑ. Πέραν της νομικής διάστασης του θέματος, υπάρχει και η κοινή λογική.
Δεν γίνεται να υπάρχουν σημαντικότατες ελλείψεις σε όλες τις Μονάδες της ΠΑ και να ξοδεύονται τα χρήματα των φορολογουμένων για την αύξηση του δικού σου μερίσματος.
Αχιλλέα,
μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαίνουμε….
Δεν είπα ότι ο “επενδυτής” θα είναι η ΠΑ προς όφελος του ΜΤΑ αλλά ακριβώς το ανάποδο! Το ΜΤΑ έχει “αποθεματικά” και με την βοήθεια της ΠΑ θα κάνει μια οικονομική ανακαίνιση που δώσει την ευκαιρία στην ΠΑ να το αξιοποιήσει. Τα όποια κέρδη θα επιστρέφονται στο ΜΤΑ για την “επένδυση” που θα έχει κάνει ενώ κατά τα χρόνια της εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου από την ΠΑ θα εξυπηρετούνται κυρίως οι ε.ε. συνάδελφοι (ΦΠ, σχολεία, αποσπάσεις) αλλά και οι ε.α. με τις οικογένειές τους, υπό όρους (στέγαση φοιτητών τέκνα συναδέλφων).
…όλα παράνομα είναι σε αυτήν την χώρα???….μόνο τα repos είναι νόμιμα και τα capital controls??? γι’ αυτό είπα ότι μάλλον ένας Τράμπ μας χρειάζεται…
Johnny B, δεν τους ενδιαφέρει και πολύ αυτούς που κατοικούν στην Αθήνα και εργάζονται στο Πεντάγωνο (πολιτική και φυσική ηγεσία Π.Α), για την μέριμνα των ε.ε. στελεχών της περιφέρειας, σε ΦΠ, σχολεία και αποσπάσεις, με αποτέλεσμα, να αρνούνται τα στελέχη της περιφέρειας να δηλώσουν συμμετοχή σε σχολεία που γίνονται στην Αθήνα, γιατί η υπηρεσία σου προσφέρει στέγη υποχρεωτικά μόνο στο ΚΕΔΑ/Ζ ή στους Θρακομακεδόνες ( με τα τρία συμβεβλημένα ξενοδοχεία της Αθήνας, έληξε η σύμβαση με την Π.Α και δεν ανανεώθηκε), ενώ τα ΦΠ για εκπαιδεύσεις είναι σχεδόν μηδαμινά, ως προς το πληρωτέο τους. Έτσι έχει, η παρούσα κατάσταση…
Το ΜΤΑ έχει ευθύνη έναντι των μετόχων του και συστάθηκε με μοναδικό σκοπό να δίνει μέρισμα, όχι για να καλύπτει το κόστος εκπαίδευσης των εν ενεργεία στελεχών.
Εάν θέλει η Αεροπορία το συγκεκριμένο ξενοδοχείο για τα στελέχη της, τότε θα πρέπει να προβλέψει το αναγκαίο κόστος στον προϋπολογισμό της και να το νοικιάσει από το ΜΤΑ, όπως θα το νοίκιαζε και ένας ιδιώτης.
Το ΜΤΑ να κοιτάξει την αποστολή του (και μόνο αυτή) δεν αντιλέγω Κε Καρασαββίδη, γιατί πληρώνουμε ταμείο και στο τέλος… να δούμε τι μέρισμα θα πάρουμε. Το ανώτερο σχόλιό μου, αφορά καθαρά στην παρούσα κατάσταση που ισχύει στον τομέα “εκπαίδευση των στελεχών” η οποία είναι αποτρεπτική για τα στελέχη της περιφέρειας.
billy,
με βρίσκεις σύμφωνο. Έτσι ακριβώς!
Αχιλλέα,
αυτά που λες στο τέλος του σχολίου σου μπορεί να γίνουν πραγματικά, αρκεί να το θέλουν οι από “ψηλά” και να μείνουν κολλάνε στα “ψιλά” γράμματα και σε τυπικότητες… τους συναδέλφους και τις οικογένειές τους θα εξυπηρετήσουν όχι κάποιους “ξένους”….
Η πρότασή μου δεν είναι τυχαία αλλά υπάρχει ήδη στα “συρτάρια” (ΦΕΕ, επιτροπές κλπ) του ΓΕΑ εδώ και χρόνια…
Ενδιαφέρον από τους “γηγενείς στρατηγούς” και την “ηγεσία” του υπουργείου υπάρχει??? Πότε θα “ξεπαγώσουν” με νόμο τον υπέρ-φορέα για την εκμετάλλευση της περιουσίας των ΕΔ???…άντε ντε…έργα κ. Υπουργέ όχι μόνο “ευχάριστα” λόγια!
Προσθέτω ένα νεότερο άρθρο στο θέμα αυτό.
http://staratalogia.blogspot.gr/2016/11/la-mirage.html
Θέμα: Ταμεία και ιδρύματα αξιοποιούν τα ακίνητά τους («La Mirage» του ΜΤΑ)
Συγκεκριμένα για το ξενοδοχείο La Mirage:
Ενδιαφέρον από ελληνικές και ξένες εταιρείες, ακόμη και επενδυτές από τον Λίβανο και την Κίνα, έχει προσελκύσει σε πρώτο στάδιο και ο έτερος διαγωνισμός του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας για το πρώην «La Mirage» στην Ομόνοια (οδός Μαρίκας Κοτοπούλη 3), για το οποίο ωστόσο η διοίκηση του Ταμείου έχει θέσει ως προϋπόθεση την ανακαίνισή του με τουλάχιστον 5 εκατ. ευρώ, με παράλληλη μείωση του αριθμού των δωματίων. «Μόνο τον τελευταίο χρόνο παρουσιάσαμε το ακίνητο σε 44 ενδιαφερομένους -άλλους με μεγαλύτερο και άλλους με μικρότερο ενδιαφέρον- και καταλήξαμε ότι οι συγκεκριμένοι όροι του διαγωνισμού μπορούν να εξασφαλίσουν -κατά το δυνατόν- την επιτυχία του όλου εγχειρήματος», αναφέρουν στο «b.s.» πηγές του Ταμείου. Η υποβολή των προσφορών για το «La Mirage» έληγε την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο δεδομένων των πολιτικών εξελίξεων και των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων δεν κατέβηκαν επενδυτές και ορίστηκε νέα ημερομηνία επαναληπτικού διαγωνισμού στις 28 Νοεμβρίου.
Λέτε να άρχίσει να έχει extra έσοδα το ΜΤΑ?
μακάρι!
http://www.capital.gr/epixeiriseis/3169274/sta-skaria-alla-duo-xenodoxeiaka-deals-sto-kentro-tis-athinas
…κάπου γράφει….
“το ΤΑΙΠΕΔ αναμένεται να ξεκινήσει τις διαγωνιστικές διαδικασίες για την εκμετάλλευσή του.”
Σιγά μη δούμε ευρώ στην τσέπη μας…άλλοι θα τα εισπράξουν!
Αυτό που αναφέρεις περί ΤΑΙΠΕΔ αφορά το ξενοδοχείο ΗΝΙΟΧΟΣ, όχι το La Mirage.
Αν δεν μου διαφεύγει το θέμα, το La Mirage με απόφαση της κυβέρνησης το χρησιμοποιούν για στέγαση των μεταναστών. Η κατάσταση του ξενοδοχείου είναι αρκετά απελπιστική και χωρίς ανακαίνιση των χώρων, η αξία του απέχει πολύ της πραγματικής…
Γνώμη μου είναι ότι καλύτερα να ανακαινιστεί και αξιοποιηθεί υπέρ των ΕΔ ώστε να χρησιμοποιείται ως ξενοδοχείο για τη διαμονή των ε.ε. στελεχών κατά τις μετακινήσεις στην Αθήνα (ΦΠ, σχολεία) και αν υπάρχουν δωμάτια κενά να κλείνονται σε απόστρατους ή μέλη οικογενειών επί πληρωμή σε συμβατικές τιμές.
Δεν υπάρχει όφελος για τις ΕΔ από την πώληση “όσο-όσο” μέσω ΤΑΙΠΕΔ ενός ξενοδοχείου “ερείπιου” στο κέντρο της Αθήνας, αυτό ονομάζεται ξεπούλημα!
Για να ανακαινισθεί χρειάζονται 5.000.000 €.
Θέλεις να τα διαθέσει το ΜΤΑ?
Με ποιά κριτήρια θεωρείς “ξεπούλημα” την εκμίσθωση για 40 έτη (όχι πώληση) έναντι 26.000€ + 3% κατ’ έτος + 1,7% επί του τζίρου + 5 εκατ. € τα δύο πρώτα έτη για ανακαίνηση?
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A60%CE%A946%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%966%CE%A6?inline=true
Έχουμε εισπράξει τίποτα τα τελευταία 10 χρόνια που το La Mirage είναι κλειστό?
Πιστεύεις ότι το Δημόσιο είναι ικανός επιχειρηματίας?
Έχεις μπλέξει το La Mirage με το City Plaza!
http://www.huffingtonpost.gr/2016/04/24/city-plaza_n_9767032.html
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-196/#comment-41465
Αν θέλει, όλα τα μπορεί…αλλά θέλει? Σιγά…
Όντως είναι σημαντική η είδηση που ξετρύπωσε ο aero, γιατί μέχρι σήμερα ένα σημαντικό ακίνητο όπως το Mirage όχι μόνο δεν αποδίδει κανένα έσοδο στο ΜΤΑ αλλά αυξάνει τις δαπάνες λόγω ΕΝΦΙΑ, δημοτικών τελών κλπ.
Μακάρι αυτός ο διαγωνισμός να ευοδωθεί, γιατί διενεργήθηκαν πολλοί στο παρελθόν που απέβησαν όλοι άκαρποι.
Αχιλλέα,
το ξεπούλημα δεν είναι επιτυχία, όπως και αν το δεις, η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων υπέρ των στελεχών, ναι αυτό θεωρείται επιτυχία.
Αυτό που ξεκίνησαν να κάνουν με την ευλογία της τρόικας (πουλήστε τα όλα όσο-όσο) είναι προσβολή για τους ένστολους και ταπείνωση για το έθνος. Ξεκινάει από τα ξενοδοχεία και παίρνει πολλές προεκτάσεις,,,
Όλα μέσω ΤΑΙΠΕΔ θα ξεπουληθούν, δεν νομίζω ότι θα υπάρχει άλλος “τρόπος” αφού τα λιγοστά χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα πάνε υπέρ….δημόσιου χρέους!!!
26000 Χ 12 = 312000
312000 = 5 εφαπαξ περιπου κατι ειναι και αυτο
Δήμο,
το La Mirage είναι περιουσία του ΜΤΑ (μέρισμα), όχι του ΕΛΟΑΑ (εφάπαξ).
Το χιούμορ του Δήμου είναι καυστικό….και συμφωνώ!
Το ποσό είναι ξεφτίλα … και λένε ότι είναι “καλύτερα από το τίποτα”… αλλά υπάρχει και άλλη “λύση” αν θέλει η ηγεσία…
Γειά σας,θα ήθελα να σας ρωτήσω σε περίπτωση οικειοθελούς αποστρατείας από την Π.Α. περίπου το ποσό της αποζημίωσης και σε ποια ηλικία θα λάβω τη συνταξη που δικαιούμαι.Ετος κατάταξης το 2000, ΕΜΘ Επισμηνίας.Σας ευχαριστώ.
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-139/#comment-40533
κ.Αχιλλεα καλησπερα σας, θα να σας ρωτησω και θα ηθελα την γνωμη σας με βαση την εμπειρια και την τεχνογνωσια σας.Εστω οτι υποβληθει αιτηση για αναγνωριση της μαχιμης 5ετιας εντος του ετος με 6,67% και μπορω να ζητησω διακοπη της παρακρατησης οποτεδηποτε για προσωπικους λογους η ειναι δεσμευτικο; αναφερομαι αν ειχα ζητησει να γινει με δοσεις 60 μεσω της μισθοδοσιας με; π.χ μετα απο 5 μηνες ζηταω διακοπη. Σας ευχαριστω. Με εκτιμηση
Νομίζω ότι είναι δυνατόν (ή τουλάχιστον θα έπρεπε) να μπορείς να διακόψεις την αναγνώριση όποτε επιθυμείς με αίτησή σου.
Αυτό ισχύει στην Αστυνομία: easya.gr – Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη μάχιμη 5ετία
“Ερώτηση 8: Μπορώ να αναγνωρισθεί μέρος της μάχιμης πενταετίας;
Ναι, ξεκινώ την αναγνώριση και με υπεύθυνη δήλωση σταματάω τις κρατήσεις στο χρόνο που θέλω να αναγνωρίσω, π.χ. θέλω να αναγνωρίσω μόνον 2 έτη, ξεκινάω σήμερα και μετά την ολοκλήρωση 24 μηνιαίων κρατήσεων σταματώ με υπεύθυνη δήλωση τις περαιτέρω κρατήσεις.”
Όπως και στο λιμενικό: http://www.limenikos.gr/2014/11/blog-post_18.html
“*Η διακοπή της μηνιαίας κράτησης μπορεί να γίνει με την υποβολή αντίστοιχης αίτησης του στελέχους δίχως να είναι δυνατή η επιστροφή των μέχρι τότε καταβληθέντων εισφορών.”
… οπότε θεωρώ ότι θα πρέπει να ισχύει το ίδιο και στην αεροπορία. Πάντως για να είσαι τελείως σίγουρος θα πρέπει να ρωτήσεις στο αρμόδιο τμήμα οικονομικού που χειρίζεται τις αναγνωρίσεις.
Σας ευχαριστω και παλι για την αμεση απαντηση σας. Με εκτιμηση
Όσοι είχαν εργασία – ένσημα πριν την κατάταξη τους και εμπίπτουν στις διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης, και τους γινόταν παράλληλα παρακράτηση και στον τομέα επικουρικής ασφάλισης, ο χρόνος αυτός μεταφέρεται (όπως γίνεται και για την πρόσθετη σύνταξη, και προστίθεται στον χρόνο της μετοχικής σχέσης με το ΜΤΑ για τον υπολογισμό του αριθμού των μεριδίων που δικαιούται, με την προϋπόθεση ότι θα δικαιωθεί σύνταξη για τα ένσημα που είχε. Θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος μετά την έκδοση της νέας ΣΠ να υποβάλει αίτηση στο ΜΤΑ και να ζητήσει και την προσμέτρηση του επικουρικού χρόνου που είχε. Όλα τα παραπάνω ισχύουν και αξίζει να ασχοληθεί κάποιος, εφόσον ο χρόνος της επικουρικής ασφάλισης προστιθέμενος να είναι τόσος ώστε να προσαυξάνει τα υφιστάμενα μερίδια που λαμβάνει ο μερισματούχος. ΕΠΙΣΗΣ Το ΔΣ του ΕΦΚΑ προτείνει προς το Υπουργείο Εργασίας, οι ημερομηνίες καταβολής των συντάξεων του έτους 2017 να διατηρηθεί ο υφιστάμενος προγραμματισμός των Φορέων, από τους οποίους προέρχονται. Η σύνταξη του Ιανουαρίου 2017, για τους συνταξιούχους του Δημόσιου προτείνεται να γίνει στις 22 Δεκεμβρίου 2016. Τέλος… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟΝ 6/2013 ΣΠ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΓΛΚ 530 ΕΝΣΗΜΑ ΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΩ ΣΤΟ ΜΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ?
Βασική προϋπόθεση είναι κατά το χρόνο εργασίας να σου είχαν γίνει και κρατήσεις στο ταμείο επικουρικής ασφάλισης ΕΤΕΑΜ.
Η προσμέτρηση είναι χωρίς κόστος αφού σου είχαν γίνει κρατήσεις. Είναι κάτι αντίστοιχο με την προσμέτρηση των ενσήμων για κύρια σύνταξη που σου έγινε από το ΓΛΚ.
Αν είχες ζητήσει προσυνταξιοδοτική βεβαίωση από το ΙΚΑ πριν την αποστρατεία σου σε αυτήν αναφέρεται και τα ένσημα που έχεις στο ΕΤΕΑΜ.
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι έχεις ένσημα και στο ΕΤΕΑΜ, πήγαινε στο ΜΤΑ με την νέα ΣΠ, να υποβάλεις μια αίτηση για την προσμέτρηση του χρόνου αυτού και τον οποίο είτε θα βρουν ή όχι αν δεν έχεις ένσημα, μετά την αλληλογραφία που θα έχουν το ΜΤΑ και το ΙΚΑ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΒΑΡΕΑ 1981-1984 ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΩ.
Καλημέρα σας.Για ενημέρωση συναδέλφων,όσον αφορά το συμπληρωματικό εφάπαξ,σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία και με ημερομηνία κατάθεσης Σ.Π 30/12/2013, έχω αριθμό σειράς 101.
Αυτή η σειρά δεν ταιριάζει με τα προηγούμενα στοιχεία κατά περίπου 10 θέσεις (είχα αφαιρέσει 80 συμπληρωματικά τον Οκτώβριο). Θα περιμένω και άλλα στοιχεία, γιατί μετά από τόσες διαδοχικές ενημερώσεις ίσως χρειάζονται μικροδιορθώσεις στη σειρά των συμπληρωματικών.