Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 252 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αντώνης
Αντώνης
31 Οκτωβρίου 2018 23:00

Καλησπερα! Τελείωσα την σχολη το 2010. Πόσα χρήματα πρέπει να πληρώσω αν φύγω από την αεροπορία;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αντώνης
31 Οκτωβρίου 2018 23:44

Διαβασε το νομο 3257/2004

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
spiros
spiros
Απάντηση σε  Αντώνης
3 Νοεμβρίου 2018 18:53

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΣΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ 5 ΕΤΗ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ 8 ΕΤΗ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nitsa
nitsa
30 Οκτωβρίου 2018 20:47

Ευχαριστώ πολύ Γιάννη. Μήπως ξέρεις πότε ακούγετε.,

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  nitsa
31 Οκτωβρίου 2018 09:22

Το να αναπαράγουμε φήμες ή να κάνουμε επισφαλείς προβλέψεις δεν οφελεί.

Πάντως, έχε υπόψη ότι σε παρόμοια περίπτωση στο παρελθόν:
ο νόμος, για την αναπροσαρμογή της σύνταξης, ψηφίστηκε το Νοε. 2014
πήραμε αναπροσαρμοσμένες συντάξεις τον Ιαν. 2015
και ο ΕΛΟΑΑ άρχισε να δίνει συμπληρωματικά εφάπαξ τον Απρ. 2015.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
31 Οκτωβρίου 2018 09:46

Το προβλέπει η νομοθεσία καθώς και αποφάσεις του ΝΣΚ. Δεν κάνουμε προβλέψεις ουτε φήμες αναπαράγονται αλλωστε για αυτο και το εδωσαν με το πρωτο 50%.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
31 Οκτωβρίου 2018 11:35

@Γιάννης
Συμφωνώ. Μάλλον δεν έγινε κατανοητό το νόημα αυτού που έγραψα (δικό μου λάθος).
Με το παραπάνω μήνυμά μου εννοούσα ότι το να απαντήσουμε στο “πότε ακούγεται”
δίνοντας μια ημερομηνία θα κάναμε μια επισφαλή πρόβλεψη.
Αν λέγαμε ότι “άκουσα” ότι το συμπλ. εφάπαξ θα το πάρουμε π.χ. τον Φεβ., απλά θα αναπαράγαμε μια φήμη.
Φυσικά, δεν εννοούσα ότι είναι φήμη ότι θα πάρουμε συμπληρωματικό! Αυτό είναι γεγονός!
Φήμη (ή επισφαλής πρόβλεψη) είναι το “πότε” θα το πάρουμε.
Πιστεύω ότι τώρα έγινα περισσότερο σαφής.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nitsa
nitsa
30 Οκτωβρίου 2018 16:08

Αποστρατευτηκα τον Οκτώβριο 2013 πήρα σημπληρωματικο το 50% το 2016 θα πάρουμε το υπόλοιπο 50%. κ Αχιλλέα μήπως γνωρίζεται.Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  nitsa
30 Οκτωβρίου 2018 16:40

Θα πάρεις συμπληρωματικό για το υπόλοιπο 50% και θα είναι οσα πήρες το 2016

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημ
Δημ
Απάντηση σε  nitsa
15 Νοεμβρίου 2018 16:07

Το υπόλοιπο 50% σημπληρωματοκο εφάπαξ κ. Αχιλλέα τι ισχύει θα το πάρουμε. Τι λέει το μετοχικό. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλειος
Βασίλειος
29 Οκτωβρίου 2018 18:40

Το υπόλοιπο 50% του εφάπαξ(συμπληρωματικό) δεν θα το πάρουμε? Έχει ανακοινώσει κάτι το Μ.Τ.Α σχετικά με αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Βασίλειος
29 Οκτωβρίου 2018 19:22

Είναι ακόμα νωρίς για τέτοιου είδους ανακοινώσεις από τον ΕΛΟΑΑ (χρονοδιάγραμμα χορήγησης του συμπληρωματικού εφάπαξ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
George John
George John
29 Οκτωβρίου 2018 12:52

Συγχαρητήρια στο ΓΕΑ και στη διοίκηση του ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ για την έγκριση του εφάπαξ σε 4 μήνες!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
26 Οκτωβρίου 2018 19:55

Ανακοίνωση Χορήγησης Εφάπαξ Βοηθημάτων
https://www.haf.gr/2018/10/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-11/

…από Νο 6145/1-6-2018 έως Νο 10337/31-8-2018 (αιτήσεις μέχρι και Αύγουστο 2018)

Αυτά είναι , μέσα στο πολύ 4,5 μηνάκια και εμείς περιμέναμε πάνω από 18 μήνες 🙁

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
26 Οκτωβρίου 2018 14:53

Αχιλλέα σε ευχαριστώ για την επεξήγησή σου στο mail, με κάλυψε (παρακάτω) και ο Γιώργος.

Υπάρχει ένα θέμα που σου έθεσα με τα αναδρομικά σύνταξης και μερίσματος ΜΤΑ. Μπορείς να δεις το σκεπτικό στο mail…

Mε λίγα λόγια τα γράφω και εδώ γιατί μπορεί να αφορά και άλλους συναδέλφους, με τον ν.4093/12 πήγα στο 13,9% αντί 10% (αύξηση κρατήσεων) και μου προκύπτει στο πληρωτέο μια αύξηση στην κύρια σύνταξη παράλληλα όμως μια μείωση στο μέρισμα ΜΤΑ.

Ερώτημα: Στα επερχόμενα αναδρομικά Νοε.18 (?), από την ημερομηνία και μετά που πληρώνομαι ως συνταξιούχος θα λάβω μόνο την αναδρομική αύξηση για την κύρια σύνταξη? Την αναδρομική μείωση στο μέρισμα του ΜΤΑ θα μου την κρατήσει το ΜΤΑ από επόμενες πληρωμές? Τι έγινε με το πρώτο 50% του 2014 σε ανάλογη περίπτωση με τι δική μου?

Και πάλι ευχαριστώ όλους σας για τη βοήθειά σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
26 Οκτωβρίου 2018 11:40

Προϋπολογισμός ΜΤΑ Οικονομικού Έτους 2019
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%951146%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%9A%CE%A5%CE%A8?inline=true
Προϋπολογισμός EKOEMA Οικονομικού Έτους 2019.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%96%CE%92546%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%A8%CE%9E5?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 14:57

Αχιλλέα,

ευχαριστούμε πάρα πολύ για άλλη μια φορά για την καταπληκτική
και επίμονη εργασία σου, είναι κάτι το μοναδικό στο χώρο και σίγουρα
ανεκτίμητης αξίας!
Να ‘σαι καλά.

Ερώτηση:
Μέρισμα ΜΤΑ 2017 η κράτηση Ν.4093: 10%
Μέρισμα ΜΤΑ 2019 η κράτηση Ν.4093: 13,9%

Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στο ποσοστό?
Σχετίζεται με κάποιο όριο ή άλλαξε καθ’ οδόν και
απλά δεν το γνωρίζω?

Σε παρακαλώ ενημέρωσέ με.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 15:34

Φίλε Johnny B.
Για ξαναδοκίμασε (κάνε και μια ανανέωση στην ιστοσελίδα) σε μένα το βγάζει σωστά και στις δύο περιπτώσεις (2017 και 2019)
Η κράτηση γίνεται σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου πρώτου, παρ. IA, υποπαρ. ΙΑ.5., περιπτ. 1, του Ν. 4093/2012
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/69232

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
25 Οκτωβρίου 2018 15:43

Να υποθέσω ότι το ορθό είναι το 10% και στις δύο περιπτώσεις 2017, 2019 για μεικτά/ακαθάριστα 1500 ευρώ και άνω, έτσι?
(γιατί πληρωτέο δεν έχω άνω των 1500 ευρώ!…)

Λοιπόν, από τις 2-3 φορές που δοκίμασα, την μια μόνο μου ξεκίνησε σωστά 10%
αλλά κατά τη διάρκεια της συμπλήρωσης του έγγαμου/άγαμου κλπ αυτό
γύρισε και πάλι στο 13,9% (ΜΤΑ 2019).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 20:12

Αχιλλέα,
συμφωνώ ότι τα μεικτά ακαθάριστα είναι πάνω από τα 2000 ευρώ… αλλά έτσι ήταν και πριν! Το μερικό σύνολο μετά τις μνημονιακές κρατήσεις της κύριας σύνταξης ήταν και είναι φυσικά αρκετά κάτω των 2000 ευρώ… το ποσοστό 13,9% του ν.4093 υπάρχει τόσο στο μέρισμα ΜΤΑ όσο και στην κύρια σύνταξη… που πριν ήταν 10%! Νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό… (τα 1500 ευρώ άθροισμα συντάξεων της παρ. ΣΤ, δυστυχώς αν και θα το ήθελα πολύ, όμως δεν τα φτάνω με τίποτα… ούτε προσθέτοντας μαζί μέρισμα και κύρια σύνταξη δεν τα φτάνω…)
ΥΓ: Μπορώ να σου στείλω ανάλυση για να το δεις και μόνος σου, αν έχεις χρόνο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 22:22

Γιάννη με την αναπροσαρμογή το ποσό (ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ + ΜΕΡΙΣΜΑ (μικτά) + ΕΚΟΕΜΑ (μικτά)) – (ΕΑΣ (Ν3865/10)+ ΕΚΤ. ΕΙΣΦΟΡΑ (Ν4002/11)+ ΜΕΙΩΣΗ (Ν4024/11)+ ΜΕΙΩΣΗ (Ν4051/12)) πρέπει να περνάει τα 2000€. Σε αυτή την περίπτωση το ποσοστό μείωσης του Ν4093/12 είναι 15% σε όλο το ποσό αλλά επειδή το παραπάνω άθροισμα των αποδοχών δεν μπορεί να πέσει κάτω από τα 1800€ μειώνεται και καταλήγει στο 13,9%. Το ποσοστό είναι το ίδιο και στο μέρισμα γιατί η μείωση N4093/12 υπολογίζεται στο σύνολο των αποδοχών από την ΗΔΙΚΑ και επιμερίζεται αναλογικά σε σύνταξη και μέρισμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Οκτωβρίου 2018 23:25

Γιώργο,
ευχαριστώ για την επεξήγηση.
Τα νούμερα αν τα δεις είναι πάνω κάτω τα ίδια με πριν… δεν έγινε καμιά θεαματική αλλαγή!
Πάντως για επιβεβαίωση έστειλα στον Αχιλλέα αντίγραφα των συνόλων 2017 και 2019 για σύγκριση και σχολιασμό.
ΥΓ: Αν δεις τις μεταβολές με το υπόλοιπο 50% δεν θα σου δημιουργούσαν την εντύπωση ότι δικαιολογείται τέτοια αύξηση κράτησης, νομίζω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Οκτωβρίου 2018 00:40

ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Βάζοντας χαρτί και μολύβι, βλέπω πράγματι ότι η μικρή διαφορά μεταξύ του ακαθάριστου ποσού από τις προσθέσεις και αφαιρέσεις με φέρνει τόσο όσο να ισχύει αυτό που μου λες…με αποτέλεσμα να γίνεται ο ν.4093/12 13,9% αντί 15% (το μαξιλαράκι που λέει ο Αχιλλέας)…βέβαια πάλι θα έπρεπε το συνολικό 13,9% να μηδενίζει την όποια μεικτή διαφορά πάνω από τα 1800 αλλά αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει, ίσως να μην τα μέτρησα και εγώ σωστά… πάντως, ένα έχω να επισημάνω, τις κρατήσεις τις υπολογίζουν σε εκατοστό του ευρώ όμως το αφορολόγητο που μου το υπολογίζουν εδώ και 2+ χρόνια με την επιλογή “διαζευγμένου” δεν λένε να το διορθώσουν και νομίζω ότι δεν πρόκειται να συμβεί ούτε με τον επερχόμενο επανυπολογισμό των συντάξεων.. καλά αναδρομικά… το νου μας τι θα γίνει και με τα εφάπαξ, πώς και πότε…(αριθμό πρωτ. για παράλληλη αναμονή κλπ)
Ευχαριστώ όλους για τις διευκρινίσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  G.G.
25 Οκτωβρίου 2018 20:50

Αυτές είναι οι κρατήσεις του ν 4093/12 που αφορούν τον ιδιωτικό τομέα. Οι δικές μας είναι στην υποπαράγραφο Β3 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου Διαφέρουν μεταξύ τους διότι εμείς έχουμε με νόμους κι΄άλλες μειώσεις οι οποίες αφαιρούνται προκειμένου να διαμορφωθεί το ποσό που τελικά θα υποστεί τους περιορισμούς του 4093..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Οκτωβρίου 2018 14:57

Στη νέα εφαρμογή του ΕΦΆΠΑΞ (2017-2019)για τη ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑ ,για 35ετη μετοχικής σχέσης εξ Υπαξιωματικών(1989-2024) τα ποσά είναι ίδια (αμετάβλητα) Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Giannis
Giannis
25 Οκτωβρίου 2018 11:29

Στα exel του υπολογισμού σύνταξης ποια είναι αυτή που θ πάρω αν αποστρατεύτω του χρονου με 35 χρόνια υπηρεσίας? Αυτή του ΓΛΚ η ΕΦΚΑ . Τι σημαίνουν αυτά?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σακης
Σακης
25 Οκτωβρίου 2018 11:07

Έχω αποστρατευτεί από 13/6/13
Θα ήθελα να ρωτήσω για πόσους μήνες αναδρομικά θα πάρω για το υπόλοιπο 50% που αναμένεται να ψηφιστεί

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σακης
25 Οκτωβρίου 2018 11:55

Από τον 8-2012 έως τότε που αποστρατεύτηκες σαν ε.ε. και από τότε μέχρι τότε που θα δοθούν (λένε οι δημοσιογραφικές πληροφορίες τον 11-2018) σαν ε.α.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ελευθεριος Κολιαβράς
Ελευθεριος Κολιαβράς
25 Οκτωβρίου 2018 10:16

Καλημέρα
Ειμαι συνταξιουχος με της Π.Α απο την 27/01/2018 εχει βγει η προσωρινη συνταξη και ο υπολογισμός της απο το ΓΛΚ γινεται με βάση το παλαιο μισθολογιο (δηλ το 50% του Β.Μ μισθολογικου βαθμου και του χρονοεπιδόματος και οχι του Νεου Β.Μ )
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
24 Οκτωβρίου 2018 22:43

Καλησπέρα. Αχιλλέα τις τελευταίες μέρες ακούω διάφορες απόψεις για το εάν θα πρέπει να κάνουμε αίτηση στον ΕΦΚΑ για τα αναδρομικά. Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σου και τη γνώμη σου. Είμαι συνταξιούχος απο τις 11/10/2013

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
volos
volos
24 Οκτωβρίου 2018 21:07

Στο ΥΠΕΘΑ το νομοσχέδιο για τα αναδρομικά των στρατιωτικών
https://www.parapolitika.gr/article/sto-ipetha-to-nomoschedio-gia-ta-anadromika-ton-stratiotikon

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
25 Οκτωβρίου 2018 20:12

Αχιλλέα ευχαριστώ πολύ !!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία