Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 276 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Airwolf
Airwolf
26 Σεπτεμβρίου 2019 12:28

Μ.Τ.Α.: Μήπως έφτασε ο καιρός για εισήγηση αύξησης στο Μέρισμα;;;;

http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2019/09/blog-post_26.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Airwolf
27 Σεπτεμβρίου 2019 08:20

Καλό το ερώτημά σου!
Μήπως μπορεί να απαντηθεί από τον εκπρόσωπο του ΔΣ/ΕΑΑΑ στο ΔΣ/ΜΤΑ ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
PETROS
PETROS
24 Σεπτεμβρίου 2019 17:32

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ 60% ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  PETROS
24 Σεπτεμβρίου 2019 19:25

Δεξιά κουτάκι ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JOHN
JOHN
21 Σεπτεμβρίου 2019 13:39

ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΥΠΑΡΧΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΩΡΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
χαρης
χαρης
Απάντηση σε  JOHN
21 Σεπτεμβρίου 2019 15:40

Ποια κατάργηση του νόμου βλέπεις εσύ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  JOHN
22 Σεπτεμβρίου 2019 10:48

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗς ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
20 Σεπτεμβρίου 2019 18:53

Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Υγείας ΕΔ.
https://www.haf.gr/2019/08/olokliromeno-pliroforiako-systima-ygeias-ed/
.
Αφορά και τους απόστρατους.
Δίνει την δυνατότητα ηλεκτρ. ραντεβού στο ΓΝΑ.
.
@ Αχιλλέα, μήπως να γραφτεί ένα ενημερωτικό άρθρο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  aero
21 Σεπτεμβρίου 2019 18:42

Καλησπέρα. Γιατί ο Συνταξιούχος της ΠΑ πρέπει να καταχωρηθεί ως Μέλος και όχι σαν Δικαιούχος? Το pdf δικαιολογητικών πιστοποίησης, αναφέρει τον Συνταξιούχο Στρατιωτικό της ΠΑ ως Κυρίως δικαιούχο, ενώ εντός της φόρμας του λογαριασμού που δημιουργούμε ο Συνταξιούχος μπορεί να βρεθεί μονάχα ως Στέλεχος εν αποστρατεία στην στήλη Μέλος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
24 Σεπτεμβρίου 2019 08:55

@Μιχάλης
Λογική η απορία σου. Πιθανόν να πρόκειται για αβλεψία των προγραμματιστών.
Προτείνω να το θέσεις στο https://ekely251gna.opsyed.army.gr/register
(τηλεφωνική υποστήριξη 2106553773, εργάσιμες ώρες).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
MAKIS PAPPAS
MAKIS PAPPAS
16 Σεπτεμβρίου 2019 21:38

Απευθύνομαι σε συναδέλφους της ΠΑ .
Που μπορώ να βρω υπόδειγμα υπεύθυνης δήλωσης(και τι αναγράφουμε) για μετακίνηση μέλους οικογένειας με C-130 (Την αίτηση την έχω βρεί).Υπάρχει συνδυασμός θεσ/νίκη- Ρόδο ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
16 Σεπτεμβρίου 2019 23:38

Μπορείς να πάρεις τηλ. στο Γρ. Φόρτου στην Ελευσίνα στο 210-5574628, 210-5505662-65 για πληροφορίες των δρομολογίων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  MAKIS PAPPAS
24 Σεπτεμβρίου 2019 09:03

@MAKIS PAPPAS
Δες Υπεύθυνη Δήλωση (ΠΡΟΤΥΠΟ)
στο https://frourarxeioathinon.army.gr/C-130
ή στο https://frourarxeioathinon.army.gr/sites/frourarxeioathinon.army.gr/files/protypo.pdf
(Η υπ. δήλωση αφορά τα μέλη).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
24 Σεπτεμβρίου 2019 09:10

… για Τακτικά Δρομολόγια (ΤΔ), δες
http://www.hellenicnavy.gr/el/component/k2/item/9102-taktika-dromologia-esoterikoy-metaforikon-a-f-c-130.html
.
Μου φαίνεται “αστείο” ότι τα παραπάνω προέρχονται (ύστερα από γκουγκλάρισμα)
από sites του ΣΞ και του ΠΝ !

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giorgos
giorgos
15 Σεπτεμβρίου 2019 15:38

Καλησπερα ηθελα να ρωτησω εκανα θητεια φανταρου 23-09-1993 εως 23-04-1995. Στη συναιχεια καταταχθηκα ως ΕΠΥ-ΕΜΘ απο 26-06-2000 οπου υπηρετω εως και σημερα. Αν πληρωσω και αναγνωρισω ως συνταξιμο το φανταριλικι μπορω να παρω τα εξτρα 3 χρονια πλασματικα που δικαιουνται οσοι μπηκαν απο 1-01-1990 ως 31-01-1995 ? [εκτος τα 5 χρονια πλασματικα που δικαιουνται ολοι] Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αlezi
Αlezi
9 Σεπτεμβρίου 2019 20:20

Για όσους συνταξιοδοτούνται μετά την 1-1-2018 και την εφαρμογή του νέου μισθολογίου ως προς τον υπολογισμό του ύψους της προσωρινής σύνταξης που καταβάλλεται μέχρι την έκδοση της απόφασης για την κύρια τι τελικά λαμβάνεται υπόψη, ο βαθμός και οι μισθολογικές απολαβές που είχαμε την 31-12-2017 ή ο βαθμός και οι μισθολογικές απολαβές που είχαμε την ημέρα της διαγραφής

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αlezi
10 Σεπτεμβρίου 2019 18:19
Αlezi
Αlezi
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Σεπτεμβρίου 2019 21:36

Γιάννη ευχαριστώ πολύ για την παραπομπή ενημέρωσης . Έλαβα το έγγραφο του ΕΦΚΑ για την προκαταβολή σύνταξης και ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ, μου απονέμει προσωρινή σύνταξη το ποσό της οποίας (όπως γράφει) θα ανέρχεται σε ποσοστό 50% επί του βασικού μισθού του μισθολογικού βαθμού που έφερα κατά τον χρόνο της αποχώρησης (διαγράφηκα την 27-12-2018) προσαυξημένο με το 50% του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας. Τον Δεκέμβριο του 2016 είχα μισθολογικό βαθμό ταξιάρχου και το ποσό της προσωρινής σύνταξης αντιστοιχεί σε αποδοχές του Α/Δ και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ το γιατί.
Επιπρόσθετα σε συνέχεια σχετικών συζητήσεων θέλω να σας ενημερώσω ότι:
1) Όπως αναφέρει το έγγραφο τα αναδρομικά λογίζονται από την επόμενη της διαγραφής ημέρα και
2) στην περίπτωσή μου το έγγραφο συνοδεύεται από την απόφαση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης του ΕΦΚΑ και με ενημερώνει ότι θα παρακρατηθούν από τα αναδρομικά τα ποσά που εισέπραξα ως μισθό μετά την διαγραφή χωρίς να τα δικαιούμαι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Αlezi
23 Σεπτεμβρίου 2019 20:57

Θα περιγράψω την δικιά μου περίπτωση μήπως σε διευκολύνω. Αποστρατεύτηκα στις 8/9/2017, στο τέλος Αυγούστου πληρώθηκα τον μήνα Σεπτέμβριο (1850 Ευρ καθαρά), στο τέλος του Δεκεμβρίου έλαβα την προσωρινή σύνταξη Ιανουαρίου και τα αναδρομικά για τους μήνες Σεπτέμβριο (22 μέρες), Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο. Από αυτά παρακρατήθηκαν περίπου 1300 Ευρ. διότι είχα προπληρωθεί σαν εν/εν όλο τον Σεπτέμβριο. Ενημερωτικά η μικτή προσωρινή για μένα είναι 1078,40 και καθαρά μετά την εισφορά υγείας 925,34. Όσο για την κύρια, ακόμη την υπολογίζουν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Σεπτεμβρίου 2019 17:22

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι ΕΜΘ και θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος, αν η προϋπηρεσία σε ΔΕΚΟ(ΔΕΗ) από 1989-91 μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χρόνος υπηρεσίας δημοσίου για μισθολογική προσαύξηση ( επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο με το νέο μισθολόγιο) όπως π.χ η θητεία μου η οποία ήδη έχει προσμετρηθεί , η προσμετράται μόνο ως συντάξιμη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Σεπτεμβρίου 2019 18:13

Παρ.9 Άρθρο 126 ΝΟΜΟΣ 4472/2017 ¨Ως υπηρεσία για τη μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη αναγνωρίζεται η αναφερόμενη στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 11 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176),….¨ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/265154
Παρ.4 Άρθρο 11 ΝΟΜΟΣ 4354/2015 ¨Ως προϋπηρεσία, που αναγνωρίζεται … λαμβάνεται η υπηρεσία που προσφέρεται σε φορείς της παραγράφου 1 του άρθρου 7 των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, …, με σχέση εξαρτημένης εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου.¨ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/292661
Παρ.1 Άρθρο 7 ΝΟΜΟΣ 4354/2015 ¨ Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται …: α) …. ζ) των Δημοσίων Επιχειρήσεων, Οργανισμών και Ανώνυμων Εταιρειών (∆.Ε.Κ. Ο.), που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α΄ του Ν. 3429/2005 (Α΄314),…¨ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/292481

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Σεπτεμβρίου 2019 19:32

Επειδή φαντάζομαι ρωτάς για αναγνώριση προϋπηρεσίας για αλλαγή για το χρονοεπίδομα, αν είναι σχέση εργασίας μετράνε, αν είναι σύμβαση μαθητείας ( ΕΠΑΛ – ΟΑΕΔ ) δεν την μετράνε για προϋπηρεσία.
Επίσης μέχρι να γίνεις 17 ετών δεν υπολογίζουν τα ένσημα στο δημόσιο για προϋπηρεσία.
Για συντάξιμη υπηρεσία μετράνε όλα και ας είχες από 15-16 ετών. Εσύ που έχεις ένσημα από το 1989 πιάνεσαι παλαιός ασφαλιζόμενος. ( ασφαλισμένος πριν το 1990 )

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Airwolf
10 Σεπτεμβρίου 2019 10:40

Στην εγκύκλιο για την εφαρμογή του 4472/17 στην σελίδα 13 γράφει
Κατά συνέπεια δεν αναγνωρίζονται προϋπηρεσίες σε φορείς που σήμερα δεν εφαρμόζουν τις διατάξεις του ενιαίου μισθολογίου (π.χ. Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε. κ.λ.π.)
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9C%CE%A62%CE%97-%CE%922%CE%A6?inline=true

Τι ακριβώς θέλει να πει ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Σεπτεμβρίου 2019 11:48

Σύμφωνα με την εγκύκλιο την οποία μας κοινοποίησες Γιάννη φαίνεται ότι δεν αναγνωρίζεται προϋπηρεσία, για κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο, σε επιχειρήσεις που δεν εφαρμόζουν το ενιαίο μισθολόγιο. Το ερώτημα είναι αν δεν αναγνωρίζονται όλοι οι χρόνοι ή μόνο όσοι συμπίπτουν με περίοδο κατά την οποία δεν εφαρμοζόταν από την επιχείρηση το ενιαίο μισθολόγιο. Αν ισχύει το πρώτο θεωρώ ότι είναι άδικο για περιπτώσεις όπως του Δημήτρη ο οποίος δούλεψε στην ΔΕΗ σε περίοδο που το ενιαίο μισθολόγιο δεν υπήρχε καλά καλά ούτε σαν ιδέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Airwolf
10 Σεπτεμβρίου 2019 14:02

Ήμουν 17+ όταν πήγα στην ΔΕΗ (όντως από ΟΑΕΔ) αλλά επειδή και εγώ διάβασα την εγκύκλιο που αναφέρει παρακάτω ο Γιάννης δεν διευκρινίζει ακριβώς, καθώς τότε η ΔΕΗ δεν εφάρμοζε ενιαίο μισθολόγιο . Καλύτερα μάλλον να ρωτήσω έναν εργατολόγο. Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
11 Σεπτεμβρίου 2019 14:51

Οι Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμοί (ΔΕΚΟ) που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 5, του άρθρου 1 σε συνδυασμό με το άρθρο 15 του ν.3429/2005 υπάγονται στις ΔΕΚΟ του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β. στις οποίες ανήκει και η ΔΕΗ.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/158697
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2(δ) του άρθρου 7, του ν.4354/2015 εξαιρείται από τις διατάξεις της παρ. 1, του άρθρου 7, του ν.4354/2015.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/139126
Συνέπεια των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη την εγκύκλιο (που παραθέτει ο Γιάννης) στην οποία επισημαίνεται ότι οι διατάξεις του άρθρου 126, παρ.9, σε συνδυασμό με το άρθρου 154, η οποιαδήποτε αναγνώριση αφορά αιτήσεις που θα υποβληθούν από 1-1-2017.
Βάση όλων των ανωτέρω για αίτηση αναγνώρισης με την οποία θα μεταβάλλεται το μισθολογικό κλιμάκιο δεν μπορεί να προσμετρηθεί ο χρόνος που έχει παρασχεθεί στην ΔΕΗ, παρά μόνο να αξιοποιηθεί ο χρόνος αυτός για την θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
11 Σεπτεμβρίου 2019 15:40

Έχεις δίκιο G.G. Εύστοχη και αυτή την φορά η παρέμβαση σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρης
δημητρης
6 Σεπτεμβρίου 2019 11:52

καλησπέρα και εύχομαι υγεία σε όλους.Έχω μερικές απορίες και αν κάποιος θα μπορούσε να με ¨διαφωτίσει¨θα του ήμουνα υπόχρεος.Είμαι ΕΜΘ και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις με αποστρατεύουν με τη συμπλήρωση του 54 ετος ηλικίας.Εγώ για καλή μου τύχη σε σχέση με άλλους συνάδελφους το συμπληρώνω το 2030….θα εχω γίνει και Ανθσγος αφού θα εχω κλείσει και 5ετια στο βαθμό του ανθστη απο 2022 εως2027.Μέχρι να με αποστρατεύσουν δηλαδή θα εχω 33 χρόνια υπηρεσίας(θεου θελοντος)……….εχω και 21 μήνες θητείας θα πρέπει να τα αναγνωρίσω για να κλείσω 35?και να δικαιούμαι πλήρης σύνταξη?είμαι λιγάκι μπερδεμένος στο τι τελικά πρέπει να κάνω και τι δικαιούμαι. Συγνώμη άμα κούρασα αλλά οποιαδήποτε βοήθεια θα μου ήταν χρήσιμη.Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  δημητρης
6 Σεπτεμβρίου 2019 14:58

Πρόσθετα στις πληροφορίες του Αχιλλέα:
Αν έχεις μονιμοποιηθεί (που είναι το πιθανότερο) δεν ισχύουν τα όρια ηλικίας του ΝΔ445/1974. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/131312
Ακόμα και αν ίσχυαν τα όρια ηλικίας το 54ο έτος της ηλικίας σου θα σε βρει στο βαθμό του ανθυποσμηναγού για τον οποίο δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Επομένως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αποστρατευτείς λόγω κατάληψης από το όριο ηλικίας του βαθμού σου.
Με τα σημερινά δεδομένα θα αποστρατευτείς αυτεπάγγελτα όταν συμπληρώσεις 35 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/514284

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Σεπτεμβρίου 2019 17:08

σε ευχαριστώ πολλή με τα άρθρα που έστειλες.Δηλαδή εγω που είμαι καταταγείς το 1997συμπηρωνω 35συνταξιμα χρόνια το 2032 σωστά?Αρα αμα αναγνωρισω και τους23 μήνες θητείας μπορώ να φύγω το 2030 σωστά?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  δημητρης
6 Σεπτεμβρίου 2019 18:15

Το 2032 θα αποστρατευτείς αυτεπάγγελτα επειδή θα έχεις συμπληρώσει 35 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας. Για να φύγεις όμως με αίτηση σου πρέπει είτε να έχεις συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας σου είτε να έχεις 40 συντάξιμα έτη. Έτσι για να μπορέσεις να φύγεις θα πρέπει να αναγνωρίσεις την πενταετία και την θητεία (23 μήνες) και να έχεις 33 χρόνια και ένα μήνα πραγματική υπηρεσία για να συμπληρώσεις τα 40 συντάξιμα. Ίσως το κόστος την αναγνώρισης της θητείας να είναι τέτοιο που να μην σε συμφέρει να πληρώσεις αλλά να είναι καλύτερο να περιμένεις την συμπλήρωση των 35 χρόνων υπηρεσίας για την αυτεπάγγελτη αποστρατεία. Έτσι και αλλιώς θα πρέπει να περάσει μια δεκαετία μέχρι να έλθει η ώρα να πάρεις τις αποφάσεις σου και πολλά μπορούν να αλλάξουν μέχρι τότε στην ασφαλιστική νομοθεσία, την προσωπική/οικογενειακή και υπηρεσιακή σου κατάσταση.
Για να δεις το κόστος αναγνώρισης της θητείας και της πενταετίας μπορείς να χρησιμοποιήσεις την σελίδα Σύνταξη ΓΕΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Σεπτεμβρίου 2019 09:45

Σε ευχαριστώ πάρα πολλή για την ενημέρωση.Συμφωνώ απολύτως οτι μέσα σε μια 10ετια πολλά μπορούν να Ξαναλλαξουν οπότε και δεν αγχώνομαι για το πότε βγαίνω η όχι στην σύνταξη απλά ήθελα να είμαι ένας ενήμερος συνάδελφος για κάτι που η αλήθεια είναι ότι στο θέμα μέριμνας….ενημερώσεις προσωπικού για τα δικαιώματα μας είμαστε ακόμη πίσω από το φεγγάρι!Σε ευχαριστώ ξανά και εσένα και τον αχιλλεα για την πολλή καλή και ενημερωτική δουλειά που κάνει εδώ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Σεπτεμβρίου 2019 00:28

Άρα το ν.δ.445/1974 ισχύει μόνο για τους ΕΠΟΠ ? αφού φτάνουν έως Αρχιλοχίες [ 50 ετών…αυτεπάγγελτη αποστρατεία] ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
8 Σεπτεμβρίου 2019 09:51

Τα όρια ηλικίας του ΝΔ445/1974 αφορούν όλους τους υπαξιωματικούς και ανθυπασπιστές εκτός από τους μονιμοποιηθέντες ΕΜΘ που εξαιρέθηκαν με την παρ. 4 του άρθρου 69 του Ν3883/2010.
Με την υφιστάμενη νομοθεσία ο συνδυασμός βαθμού και ηλικίας (αρχιλοχίας 50 ετών ή ανθυπασπιστής 54 ετών) είναι εφικτός για μη μονιμοποιηθέντες ΕΜΘ και ΕΠΟΠ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Σεπτεμβρίου 2019 12:18

Για τους ΕΠΟΠ δεν κάνει καμία μνεία…Άλλωστε ο βαθμός αποστρατειας έως Αρχιλοχία…εμπίπτει στις διατάξεις του ν.δ 445/74…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
5 Σεπτεμβρίου 2019 23:59

ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΣΥΝΤΆΞΗ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΑ Ή ΕΦΚΑ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΒΓΆΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΟΣΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ 817 ΕΥΡΏ ΚΑΙ 937 ΕΥΡΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΚΑΘΆΡΙΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΑΦΗΝΑ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΑΦΗΝΑ
5 Σεπτεμβρίου 2019 23:19

ΥΠΕΒΑΛΑ ΠΑΡΕΤΗΣΗ 30 ΑΥΓ ΜΑΕΤΑ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΠΡΩΣΟΡΗΝΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΕΝΑΝΤΙ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γ Κ ΠΟΛ ΑΕΡ
Γ Κ ΠΟΛ ΑΕΡ
5 Σεπτεμβρίου 2019 23:10

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΠΕΝΩ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΞΉΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΣΤΟΙΧΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ 29,5 ΕΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΊΑ ΜΟΥ ΒΓΆΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΉ ΣΎΝΤΑΞΗ ( ΟΧΙ ΜΕΡΊΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΑΞΗ)ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ 5 ΣΕΠ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 757 ΕΥΡΩ Ι ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΕΙΝΑΙ ΊΔΙΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
NIKE
NIKE
5 Σεπτεμβρίου 2019 20:33

ΚΛΑΗΣΠΕΡΑ ΥΠΕΒΑΛΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 19 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ 3ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ?????ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΦΕΚ ΚΑΙΜΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  NIKE
5 Σεπτεμβρίου 2019 22:12

Δεν δίνονται πλέον τρίμηνες αποδοχές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Alezi
Alezi
Απάντηση σε  NIKE
6 Σεπτεμβρίου 2019 13:03

Οι τρίμηνες αποδοχές έχουν καταργηθεί. Η διαδικασία για την έκδοση της απόφασης με την πράξη απονομής οριστικής σύνταξης με τα έως σήμερα δεδομένα αργεί πάρα πολύ έως και τρία χρόνια. Από την ημέρα της πρωτοκόλλησης των αιτήσεων σου (ημερομηνία εισόδου) στον Ε.Φ.Κ.Α χρειάζεται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ένα διάστημα μεταξύ 4-6 μηνών για να χορηγηθεί η προσωρινή σύνταξη. Ενδέχεται επίσης μετά τη διαγραφή πριν την οριστική διακοπή της μισθοδοσίας σου να σου χορηγηθούν ένας ή δυο μήνες μισθού οι οποίοι στη συνέχεια θα παρακρατηθούν ως αχρεωστήτως καταβληθέντες και θα γίνει συμψηφισμός με τα ποσά που δικαιούσαι από τη σύνταξη . Είναι σημαντικό να κινηθεί γρήγορα μετά τη διαγραφή η αλληλογραφία από την Υπηρεσία σου στον Εφκα και εαν τελικά ισχύει ότι η σύνταξη αρχίζει να καταβάλλεται την πρώτη του επόμενου μήνα από εκείνον που κάνεις την αίτηση να μην αφήσεις να τρέχουν οι μέρες . Με υγεία να την χαρείς

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
STAVROS
STAVROS
Απάντηση σε  Alezi
7 Σεπτεμβρίου 2019 00:11

Δύο παρατηρήσεις: 1) Ο αχρεωστήτως καταβληθείσες αποδοχές, μετά τη διαγραφή, πρέπει να επιστραφούν στο δημόσιο, μέσω της ΔΟΥ & δεν συμψηφίζονται με τη προσωρινή σύνταξη. 2) Προσωρινή σύνταξη & αναδρομικά υπολογίζονται από την επομένη της διαγραφής σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αlezi
Αlezi
Απάντηση σε  STAVROS
7 Σεπτεμβρίου 2019 12:04

Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου: Η πρώτη βάζει τα πράγματα στη θέση τους για την ακρίβεια της ενημέρωσης και έχει μικρή ουσιαστική σημασία αφού είναι χρήματα μη δικαιούμενα και σωστά πρέπει να επιστραφούν. Στη δεύτερη εύχομαι να είναι έτσι και να μην ερμηνεύω σωστά τις διατάξεις του άρθρου 1 του Νόμου 4554/2018 και του Ν4578/18. που έχει ισχύ και μάλλον αφορά όσους συνταξιοδοτούνται από 3-12-2018 και μετά – μεταξύ αυτών και εμένα.Παραθέτω το σχετικό άρθρο που με προβλημάτισε και είχε προκαλέσει μια μορφής συζήτηση και εδώ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ https://www.liberal.gr/apopsi/i-moulochti-klepsia/253888

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
STAVROS
STAVROS
Απάντηση σε  Αlezi
7 Σεπτεμβρίου 2019 22:56

Οι παραπάνω παρατηρήσεις-ενημερώσεις, ισχύουν βάσει εγγράφων (έκδοση προσωρινής σύνταξης με 30/7/19 & ενημέρωση ΓΕΑ/ΟΛΚΑ με 1/3/19), για διαγραφή μου την 8/2/19. Πρώτη πληρωμή έγινε 29/9/19.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  STAVROS
8 Σεπτεμβρίου 2019 10:50

Σταύρο καλημέρα.
Είναι θετική η πληροφορία που δίνεις αφού μάλιστα βασίζεται στα έγγραφα που έλαβες δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα.
Σε ότι αφορά το σχόλιο του Αlezi για την δεύτερη παρατήρηση που έκανες έχει εκδοθεί και σχετική εγκύκλιος https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2019-01/ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ%20ΟΔΗΓΙΕΣ%20ΓΙΑ%20ΤΗΝ%20ΕΦΑΡΜΟΓΗ%20ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ%20ΑΡΘ.1%20Ν.4554_18%20ΟΡΘΗ%20ΕΠΑΝ.pdf στην σελίδα 4 της οποίας αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ισχύει και για τους στρατιωτικούς η έναρξη καταβολής της σύνταξης από την πρώτη ημέρα του επόμενου μήνα κατάθεσης στον Ε.Φ.Κ.Α. της αίτησης συνταξιοδότησης.
Αφού λοιπόν δεν εφαρμόστηκαν οι προβλέψεις της εγκυκλίου στην περίπτωση σου σημαίνει ότι είτε κυκλοφόρησε νεότερη οδηγία που εξαιρεί τους στρατιωτικούς είτε ότι άτυπα δεν έχουν ακόμα αρχίσει να εφαρμόζουν την εγκύκλιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
STAVROS
STAVROS
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Σεπτεμβρίου 2019 11:44

Καλημέρα, πράγματι ήταν ευχάριστη έκπληξη, γιατί γνωρίζοντας την παραπάνω εγκύκλιο, άλλα περίμενα. Μεταφέρω το κείμενο από το έγγραφο του ΕΦΚΑ: ”… θα σας καταβληθούν και αναδρομικά από 9/2/19, δηλ. από την επομένη της διαγραφής σας (8/2/19) …”
Ενημερωτικά επίσης, τα αναδρομικά που έλαβα, ήταν -20%, με βάση το ποσό που όριζε ως μηνιαία προσωρινή σύνταξη. Τηλεφωνικά από ΕΦΚΑ είπαν, ότι είναι λόγω αυτοτελής φορολόγησης. (δεν εκδίδεται ακόμη ενημερωτικό σύνταξης)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
2 Σεπτεμβρίου 2019 16:48

Για λήψη ΒΟΕΑ η αίτηση στέλνετε ημερολογιακά μόλις κλειστούν επακριβώς τα 25 έτη η λίγες ημέρες ενωρίτερα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
3 Σεπτεμβρίου 2019 08:04

Όταν κλείσει τα 25.
Αν διαβάσεις την προβλεπόμενη αίτηση
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2019/02/2.BOEA_MERISMATOYXOY_25oETOS.pdf
θα δεις ότι λέει:
“Σας παρακαλώ να μου χορηγήσετε ….. γιατί ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ το 25ο έτος ….”.
Άρα όταν υποβάλλεται η αίτηση έχει γίνει η συμπλήρωση των 25 ετών.
Αλλιώς η αίτηση θα έγραφε ” … γιατί την xx/xx/xxxx πρόκειται να συμπληρώσω το 25 έτος …”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΛΑΜΠΡΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
3 Σεπτεμβρίου 2019 09:10

Την στέλνεις νωρίτερα και μόλις γίνει 25 περνά στο επόμενο συμβούλιο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νότης.
Νότης.
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
5 Σεπτεμβρίου 2019 20:51

Μπορείς και νωρίτερα. Κανένα πρόβλημα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
30 Αυγούστου 2019 12:07

Ποιο είναι το site ΓΛΚ που θα μπορούσα να δω το εκκαθαριστικό της σύνταξης μου …. είμαι από κινητό και δεν είναι εύκολο να ψάξω το site σας

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Βασίλης
30 Αυγούστου 2019 12:25

Ακόμα πουθενά, σύμφωνα με εξαγγελια του Υπουργού θα αναρτηθούν τον Σεπτέμβριο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Αυγούστου 2019 12:50

Οι μηνιαίες αποδοχές συντάξεως μπορώ να τα βρω σε κάποιο site

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
antony8048
antony8048
Απάντηση σε  Βασίλης
30 Αυγούστου 2019 16:56

ΟΧΙ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική