Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 278 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GeoP
GeoP
22 Οκτωβρίου 2019 11:10
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  GeoP
22 Οκτωβρίου 2019 12:31

Το ΜΤΣ που λαμβάνει η αστυνομία όσοι είναι στην τέως χωροφυλακή (ΤΕΑΕΧ) είναι μέσα?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GeoP
22 Οκτωβρίου 2019 14:26

μακάρι τα ΔΣ των Μετοχικών Ταμείων να το εγκρίνουν.
Πάντως το ΜΤΑ φαίνεται ότι έχει πλεόνασμα να μοιράσει
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A8%CE%91%CE%A746%CE%A8%CE%A7%CE%975-%CE%A9%CE%9E6

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 11:21

Καλημέρα σε όλους. Στο τελευταίο διορθωμένο ενημερωτικό προ διημέρου υπάρχει 2η σελίδα με πίνακα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ. Στην γραμμή Συντάξιμος μισθός την 12/5/2016 το ποσό είναι διαφορετικό από αυτό των Συντάξιμων Αποδοχών της προηγούμενης Αναπροσαρμογής Ν. 4307/2014(ΦΕΚ 246/Α/15-11-2014) η οποία χρησιμοποιήθηκε σύμφωνα με την πρώτη σελίδα του νέου Ενημερωτικού 2019. Ισχύει για όλους ή μονάχα για αυτούς που έχει γίνει λάθος?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 12:56

Υπάρχει η πιθανότητα λάθους ανάλογα με την ημερομηνία διαγραφής που φαίνεται στην αρχική συνταξιοδοτική πράξη. Μπορείς να δεις ποια λάθη έχουν εντοπιστεί μέχρι τώρα στην ενότητα Β του άρθρου https://enstoloi.net/lathi-kai-adikies-stis-nees-sintaxeis-efka/ .
Εκτός από την ύπαρξη ή όχι λάθους, για τις διαγραφές από 1/1/2008 και μετά για τον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών λαμβάνεται υπόψιν ο μέσος όρος δύο περιόδων. Για την περίοδο από την αρχική κατάταξη μέχρι 31/12/2007 χρησιμοποιείται σαν μέσος όρος αποδοχών το ποσό που αναγράφεται σαν συντάξιμος μισθός στην αρχική συνταξιοδοτική πράξη στο ΤΜΗΜΑ Ι . Για την περίοδο από 1/1/2008 και μετά χρησιμοποιείται ο Μέσος Όρος Ασφαλιστέων Αποδοχών που αναγράφεται στο ΤΜΗΜΑ ΙΙ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 12:58

Για τον επανυπολογισμό των συντάξεων ο ΕΦΚΑ χρησιμοποίησε τον μέσο όρο των δύο περιόδων. Για τον λόγο αυτό για διαγραφές μετά την 1/1/2008 ο συντάξιμος μισθός που φαίνεται στην δεύτερη σελίδα του μηνιαίου ενημερωτικού του ΕΦΚΑ είναι μικρότερος από τις συντάξιμες αποδοχές της συνταξιοδοτικής πράξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2019 13:28

Ευχαριστώ GEORGIOSP. Άρα μόνοι αυτοί που αποχώρησαν πριν την 1/1/2008 βλέπουν στο πεδίο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ στην γραμμή Συντάξιμος μισθός την 12/5/2016 το ίδιο ποσό με αυτό που αναγράφεται στην προηγούμενη(2014) Συνταξιοδοτική Πράξη στην γραμμή Συντάξιμες Αποδοχές. Ακόμα όμως και με τον μέσο όρο της χρήση των τμημάτων Ι και ΙΙ όπως αναφέρεις, τότε το πεδίο Ι είναι λάθος διότι έχει χρησιμοποιηθεί ο κατά δύο μισθολογικές κλίμακες μειωμένος μισθός λόγω Κονδύλη ενώ στο πεδίο ΙΙ δεν φαίνεται καν εάν οι Ασφαλιστέες Αποδοχές είναι Κονδύλη πχ Επισμηναγού ή πραγματικές Συντάξιμες δλδ πχ Ασμχου. Κανονικά εφόσον κατήργησαν τα έτη Κονδύλη έπρεπε να έχουν ζητήσει από το ΟΛΚΑ νέο έντυπο αποδοχών με τα πραγματικά στοιχεία Συνταξιοδοτικού Μισθού πχ Αντισμηνάρχου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 14:06

Μιχάλη για τους μέχρι 31/12/2007 συνταξιούχους έχεις δίκιο.
Για το τμήμα ΤΜΗΜΑ Ι έχεις επίσης δίκιο στο ότι σε όσους έφυγαν με συνυπολογισμό των ετών Κονδύλη και με μειωμένο μισθολογικό βαθμό δεν υπολογίστηκε ο κανονικός μισθολογικός βαθμός που αναγραφόταν στο ΦΔΜ αλλά ο μειωμένος. Τα στοιχεία υπάρχουν στον φάκελο που έχει ο ΕΦΚΑ στο ΦΔΜ. Το θέμα των ετών Κονδύλη το αναλύει ο Αχιλλέας στην ενότητα Δ του τελευταίου άρθρου. Υπάρχει ακόμη χειρότερη περίπτωση συναδέλφων που έφυγαν με χρήση των ετών Κονδύλη την περίοδο ισχύος του μισθολογίου του Ν4093/2012 και οι οποίοι αδικούνται από δύο λάθη στον επανυπολογισμό των συντάξεων τους.
Όμως στο ΤΜΗΜΑ ΙΙ δεν υπάρχει λάθος γιατί οι αποδοχές που φαίνονται εκεί είναι αυτές που πραγματικά εισπράχθηκαν και δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές μισθολογίων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 14:26

Υ.Γ Πιθανότατα υπάρχει ακόμα μια υποκατηγορία συναδέλφων που έχουν φύγει μετά την 1/1/2008 και είχαν κάποια μεταβολή στις αποδοχές τους λόγω ΕΟΒ ή συμπλήρωσης ηλικιακού ορίου π.χ του 55ου έτους ηλικίας μετά την 1/1/2018. Σε αυτούς φαίνεται ότι κατά αναπροσαρμογή των αποδοχών τους έγινε εκ νέου επανυπολογισμός της ανταποδοτικής σύνταξης και χρησιμοποιήθηκε το μισθολόγιο του Ν4307/2014 όπως στην περίπτωση αποχώρησης μέχρι την 31/12/2007. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από την περίπτωση που αναφέρω εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-249/#comment-79694 και την περίπτωση του Άρη δύο σχόλια πιο κάτω. Αν και μιλάμε μόνο για δύο παραδείγματα είναι προσωπική μου εκτίμηση ότι όταν για κάποιο λόγο επέρχεται μεταβολή στα στοιχεία του συνταξιούχου που επηρεάζουν το ύψος της προσωπικής διαφοράς γίνεται νέος επανυπολογισμός της ανταποδοτικής και χρησιμοποιείται το προβλεπόμενο μισθολόγιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2019 17:41

Ευχαριστώ Γιώργο. Το θέμα είναι πώς υπολογίζουν στο ΓΛΚ το ποσό που δίνουν ως Συντάξιμο Μισθό αφού τα πεδία Ι και πεδία ΙΙ δεν μπορούν να συμψηφιστούν σαν Συντάξιμες αποδοχές αλλά μονάχα μετά τον πολλαπλασιασμό με τα διαφορετικά χιλιοστά. Στην περίπτωσή μου βγαίνει λάθος ακόμα και η ακαθάριστη Σύνταξη. Δηλαδή 3 λάθη. Λάθος στην Σύνταξη, λάθος στον Συντάξιμο Μισθό, λάθος λόγω Κονδύλη. Δεν ξέρω ίσως εάν στείλω Συντ. Πράξεις και τελευταίο ενημερωτικό στον Αχιλλέα να μπορέσει να με ξεμπερδέψει. Μιλάμε για 50 ευρώ διαφορά και στην καλύτερη περίπτωση για 80. όπως επίσης δεν ξέρω εάν πραγματικά αξίζει να ασχολούμαστε από την στιγμή που λένε ότι δεν θα εφαρμοστεί ο νόμος αλλά απλά θα καθυστερήσουμε μερικά χρόνια να δούμε αύξηση ειδικά σε όσους υπάρχουν λάθη

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
18 Οκτωβρίου 2019 19:00

Μιχάλη αν συμπληρώσεις στην σελίδα https://enstoloi.net/calculation/antapodotiki-sintaxi/ τα στοιχεία σου όπως είναι στην αρχική συνταξιοδοτική σου πράξη θα πάρεις όλες τις πληροφορίες που θέλεις. Πρέπει όμως να συμπληρώσεις σωστά όλα τα πεδία με άσπρο τετραγωνάκι (και ΝΑΙ στο πεδίο ΕΤΗ ΚΟΝΔΥΛΗ και τον τελευταίο μισθολογικό βαθμό που είχες).
Στο κάτω μέρος δεξιά με κόκκινα γράμματα φαίνεται η ανταποδοτική σύνταξη που λογικά θα είναι ίδια με αυτή του μηνιαίου ενημερωτικού (με διαφορά μερικών λεπτών). Δίπλα θα είναι (με μπλε γράμματα) η ανταποδοτική που θα έπρεπε να υπολογίσει ο ΕΦΚΑ με το μισθολόγιο του Ν4307/2014 και τον μισθολογικό βαθμό αποστρατείας (όχι τον μειωμένο λόγω ετών Κονδύλη).
Στο πεδίο Τελικός Συντάξιμος Μισθός (με κόκκινα γράμματα) θα πρέπει να βλέπεις (με κόκκινα γράμματα) τον συντάξιμο μισθό που φαίνεται και στο μηνιαίο ενημερωτικό του ΕΦΚΑ.
Αν κάνεις τα παραπάνω και δεν βγάλεις άκρη ρώτα τον Αχιλλέα αν μπορείς να του στείλεις τα στοιχεία σου για να σε βοηθήσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2019 20:09

Γιώργο σε ευχαριστώ ξανά. Είχα ήδη κάνει την διαδικασία όπως μου λες και για τις δύο περιπτώσεις και είχα ήδη δει τις διαφορές ουσιαστικά με την βοήθεια του πίνακα του Αχιλλέα. Μόλις τώρα το υπολόγισα και εγώ με τον διαχωρισμό ποσού επί μηνών τμήματος Ι (έως 31/12/2007), πρόσθεση τμήματος ΙΙ το οποίο όπως σωστά λέτε έχει ακέραιο το ποσό και τέλος διαίρεση συνολικού ποσού με τους συνολικούς μήνες. Βγαίνει ακριβώς όπως το λέει ο Αχιλλέας στον πίνακά του. Ο λόγος που επέμενα ήταν η περίπτωση που θα με ρωτούσαν πως τα υπολόγισα. Τελικά ενώ γράφουν στην πρώτη σελίδα του ενημερωτικού ότι χρησιμοποίησαν την Πράξη Αναπροσαρμογής του 2014 με Βασική Σύνταξη αυτήν του 2014, αυτοί δεν το έκαναν αλλά υπολόγισαν με την αρχική Συνταξιοδοτική Πράξη του 2013. Δεν υπάρχει αυτό που γίνεται. Προχωράω στην σύνταξη της ένστασης. Να δω πως θα τους γράψω και για το θέμα του Κονδύλη. Ευχαριστώ ξανά Γιώργο και Αχιλλέα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giachas
giachas
18 Οκτωβρίου 2019 02:03

Ευχαριστούμε τον κ. Αχιλλέα για την επαναφορά υπολογισμού της σύνταξης, με ίδιο άθροισμα συντάξιμων αποδοχών στις στήλες ”παλιά ΓΛΚ και ΕΦΚΑ” και παρακαλούμε να μείνει αυτή η περίπτωση υπολογισμού της σύνταξης που αφορά παλιούς συναδέλφους που αποστρατεύτηκαν πριν από το 2007. Θα ήθελα να επισημάνω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον υπολογισμό της συντάξιμης υπηρεσίας ΓΕΑ μετά από την καταχώρηση των ημερομηνιών κατάταξης και διαγραφής, καθότι αλλάζοντας μία (1) ημέρα δεν υπολογίζεται αντίστοιχα η μία (1) ημέρα συντάξιμη υπηρεσία αλλά δύο (2) (το αντιμετωπίζω στις 26 ημέρες και υπολογίζονται 24 ή 28. Για περιπτώσεις απαιτήσεων υπολογισμού της σύνταξης με Μέσο Όρο αποδοχών της τελευταίας πενταετίας παρακαλούμε εάν είναι εφικτό να δημιουργηθεί άλλη φόρμα. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
16 Οκτωβρίου 2019 21:38

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ 25 ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΟΕΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
18 Οκτωβρίου 2019 10:20

Υποθέτω ότι ρωτάς αν συνεχίζονται οι κρατήσεις από το μέρισμα
(μετά την συμπλήρωση 25 ετών του τέκνου).
Η απάντηση είναι ότι οι κρατήσεις σταματούν.
Δες https://www.haf.gr/structure/gea-2/mta/paroxes/boea/
“Δικαιώματα Εγγραφής Τέκνων-Εισφορές”
λέει: ” … καταβάλλονται στο Μ.Τ.Α από τον γονέα που τα ασφαλίζει τα εξής :
….. Μηνιαία εισφορά, από την πρώτη του μήνα της γέννησης του τέκνου
μέχρι το τέλος του μήνα που συμπληρώνονται οι προϋποθέσεις για την καταβολή του βοηθήματος”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  aero
18 Οκτωβρίου 2019 23:14

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΡΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ
ΑΡΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ
16 Οκτωβρίου 2019 17:26

Άνοιξε εχθές (15/10) το απόγευμα η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του ΕΦΚΑ για τις ενστάσεις συνταξιούχων για τα εκκαθαριστικά σημειώματα.
Στην περίπτωση που κάποιος συνταξιούχος επιθυμεί να υποβάλει αίτημα ή ένσταση στα όσα αναφέρονται στο ενημερωτικό σημείωμα μπορεί να το κάνει, με κωδικούς TAXISNET, μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον διαδικτυακό τόπο του ΕΦΚΑ μεταβαίνοντας ΕΔΩ: https://www.efka.gov.gr/enstasi-aitisi_therapeias.php ή ΕΔΩ κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο «Ένσταση / αίτηση θεραπείας κατά μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης».

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ
17 Οκτωβρίου 2019 14:27

Καλημέρα. Πως θα μπορούσαμε να τους γράψουμε λόγους και υπολογισμούς εντός της φόρμας σχολίων? Δηλαδή πχ στην περίπτωσή μου ο υπολογισμός έγινε με την αρχική συνταξιοδοτική πράξη του 2013 και ποσό Σύνταξης 1270 ευρώ ενώ η αναπροσαρμογή Σύνταξης του 2015 μου έδινε ποσό 1329. Η φόρμα υπολογισμού του Αχιλλέα μου βγάζει ακριβώς το ποσό της Σύνταξης με 2 χιλιοστά διόρθωση, 239 ευρώ προσωπική διαφορά, ενώ ο ΕΦΚΑ βγάζει 283. Επίσης εφόσον δεν υπάρχουν πλέον τα Έτη Κονδύλη, χωρίς αυτά, η φόρμα του Αχιλλέα μου βγάζει προσωπική διαφορά 211. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά κοντά στα 100 ευρώ. Πώς μπορείς λοιπόν να τους γράψεις ότι πρέπει να επανεκδόσουν Συνταξιοδοτική πράξη βάσει Ν. 4307/2014(ΦΕΚ 246/Α/15-11-2014) με μισθολογικό βαθμό Αντισμηνάρχου και όχι Επισμηναγού(..Κονδύλη) και ότι ο Επανυπολογισμός της Σύνταξης πρέπει να γίνει από αυτήν(του 2015)? Ή πας δικαστικά ή το αφήνεις στο έλεος του κάθε υπαλλήλου του ΕΦΚΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Steve
Steve
16 Οκτωβρίου 2019 00:16

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Επειδή δεν σας παρακολουθώ τακτικά, θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει καμία εξέλιξη στα αναδρομικά (ανήκω στην κατηγορία που πήρα -0-, σε αντίθεση με τους συμμαθητές με ίδια μέρα αποστρατείας ) και επιπλέον τι εννοεί με την αίτηση θεραπείας ο ΕΦΚΑ https://www.efka.gov.gr/enstasi-aitisi_therapeias.php.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
15 Οκτωβρίου 2019 21:38

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει κάποιο άλλο τηλέφωνο εκτός από το 2107463300 η κάποιον άλλο τρόπο για να κλείσω ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία του 251 ΓΝΑ λόγω ότι προσπαθώ από το πρωί χωρίς αποτέλεσμα, πάνω από 50 φορές(δείχνει κατειλημμένο).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Νίκος
15 Οκτωβρίου 2019 21:53

Για ραντεβου μπορείς να παίρνεις τηλ. στο νούμερο που καλείς και μετά το μεσημέρι…Είναι πολύ καλύτερα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giachas
giachas
Απάντηση σε  Νίκος
16 Οκτωβρίου 2019 03:40

Ξεκι(νά-νησε) η πιλοτική εφαρμογή κλεισίματος ραντεβού σε εξωτερικά ιατρεία του 251 ΓΝΑ μέσω διαδικτύου με χρήση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας ΕΔ (ΟΠΣΥΕΔ).
Σχετικό link: https://www.haf.gr/2019/08/olokliromeno-pliroforiako-systima-ygeias-ed/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  giachas
16 Οκτωβρίου 2019 10:20

Καλημέρα η εφαρμογή δυστυχώς έχει συγκεκριμένα ιατρεία δεν περιλαμβάνει όλα τα εξωτερικά ιατρεία..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Νίκος
16 Οκτωβρίου 2019 10:53

Η εφαρμογή δυστυχώς έχει επιλογή ραντεβού μόνο για επτά ιατρεία όπως αναφέρει και ο Σταύρος (πάντα κάνουν κάτι το οποίο είναι ημιτελές και βολεύονται με την μετριότητα ίσα για να δείξουν ότι υπάρχει πρόοδος ). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να ταλαιπωρείται ο κόσμος με αυτόν τον τρόπο. Ένα τηλέφωνο το οποίο δείχνει κατειλημμένο συνεχώς, οι δικαιούχοι να προσπαθούν να επικοινωνήσουν αφιερώνοντας ατελείωτες ώρες για κάτι που θα έπρεπε να είναι απλό αποχτώντας στην καλύτερη περίπτωση νεύρα. Δεν καταλαβαίνουν ότι στο ΓΝΑ υπάγονται άτομα από όλη την Ελλάδα, που δεν έχουν άλλη δυνατότητα εκτός από το τηλέφωνο για τα ραντεβού. Ο Δκτης του 251 ΓΝΑ δεν ελέγχει ποτέ το σύστημα αν είναι λειτουργικό, δεν υπάρχουν άλλοι υπεύθυνοι να δώσουν λύση σε κάτι που ταλαιπωρεί χιλιάδες δικαιούχους καθημερινά. Συνεχίζω και σήμερα τις προσπάθειες πρωί – μεσημέρι και βράδυ και βλέπουμε. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  Νίκος
16 Οκτωβρίου 2019 11:36

Μη ξεχνάς φίλε συνάδελφε Νίκο ότι ζούμε στη χώρα της αρπαχτής οπότε όλα γίνονται αρπακολλατζιδικα μόνο και μόνο για το θεαθηναι!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστής
Κωστής
15 Οκτωβρίου 2019 18:04

Κε Καρασαβίδη σε παλαιότερη ερώτηση αν θα πάρουμε κι εμείς αναδρομικά μου είχατε απαντήσει θετικά εφόσον δοθούν στους άλλους συνταξιούχους τώρα τι θα ισχύσει; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
14 Οκτωβρίου 2019 20:47

Το ΜΤΝ είναι χρόνια μπροστά από το ΜΤΑ, Ήδη τα συμπληρωματικά εφάπαξ για τους αποστρατευθέντες από 7/2011 έως 12/2011 τα έδωσε και έβγαλε ανακοίνωση για 1/2012 έως 7/2012 ότι θα δοθούν τώρα. Μετά από e-mail που έστειλα στο ΜΤΑ για το πότε θα φιλοτιμηθούν να ξεκινήσουν την καταβολή, η απάντησή τους ήταν “θα ενημερωθείτε όταν απαιτηθεί”
Ησυχία μην τους ξυπνήσουμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Σπύρος
14 Οκτωβρίου 2019 21:30

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα πριν δύο εβδομάδες με το ΕΛΟΑΑ, περιμένουν τα Φ.Δ. μισθοδοσίας από το ΟΛΚΑ και θα βγάλουν ανακοίνωση…υπομονή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2019 19:40

Μιλάμε για το πρώτο 50% ? (η) για το δεύτερο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
15 Οκτωβρίου 2019 20:18

ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΙΟΥΛ 2011 ΙΟΥΛ 2012 (ΠΑΓΩΜΑ ΒΜ & ΕΧΥ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
13 Οκτωβρίου 2019 17:20
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  GeoP
13 Οκτωβρίου 2019 21:53

Το προεκλογικο ότι θα καταργηθεί ο ν.κατρουγκαλου πάει περίπατο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
14 Οκτωβρίου 2019 21:37

Άστο Σπύρο είναι η κυβέρνηση αυτή που τηρεί όλες τις προεκλογικές δεσμεύσεις. Χχχααααα…..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
12 Οκτωβρίου 2019 20:57

Καλησπέρα. Χτες παρέλαβα ταχυδρομικώς την βεβαίωση σπουδών του γιου μου πρώτη ως πρωτοετής. Που πρέπει να την στείλω και φυσικά θα ακολουθηθείτε με αίτηση.Που μπορώ να τα βρω αυτά? Συνταξιούχος από το ΓΛΚ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
13 Οκτωβρίου 2019 08:20
ελενη
ελενη
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
13 Οκτωβρίου 2019 14:05

αν μπορουσες να την πας ο ιδιος θα ηταν καλυτερα..και αν εχει ηδη κοπει να σκεφτεις οτι απο το δεκεμβριο του 2018 που πρωτοκολληθηκε εμενα ακομα δεν εχει ανατεθει σε υπαλληλο

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημήτρης
Δημήτρης
12 Οκτωβρίου 2019 00:06

Καλησπέρα. Αποστρατεία 2010. Κοιτώντας την συνταξιοδότικη πράξη στα πλασματικά γράφει 4.5 έτη με αποτέλεσμα τα συνολικά έτη να είναι 41-10-01. Κάποια ιδέα για περαιτέρω χειρισμό? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
12 Οκτωβρίου 2019 11:50

Στην ερώτηση 3.2 διάβασε την παράγραφο Ε. Περιορισμοί
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Οκτωβρίου 2019 17:03

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
11 Οκτωβρίου 2019 14:22

Καλημερα σας μια ερωτηση σε ποια ετη το παιδι μπορει να πληρωθει το ΒΟΕΑ ειχα ακουσει στο 18ο και στο 25ο ετος ηλικιας. Μια πληροφορηση παρακαλω αν γινεται για το τι ισχυει και ποια η διαδικασια εισπραξης. Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιαννης
11 Οκτωβρίου 2019 14:39

Για το ΜΤΑ
Με την τέλεση γάμου ή με την συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας του παιδιού.
https://www.haf.gr/structure/gea-2/mta/paroxes/boea/
Το 18ο έτος της ηλικίας ισχύει για το ΜΤΝ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Οκτωβρίου 2019 15:09

ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελης
Αγγελης
10 Οκτωβρίου 2019 21:19

Καλησπέρα σας και θα ήθελα τα σχόλιά σας ( όχι ειρωνικά) για το εξής φαινόμενο!!!!!
Ανήκω στους μεταταγέντες Ε.Μ.Θ. με πτυχίο! Κατά την μετάταξη 86 συναδέλφων Ε.Μ.Θ. και Ε.ΠΟ.Π, δημιουργήθηκαν εντάσεις , παρερμηνίες νόμων κ.α. Αφού έγιναν οι μετατάξεις μετά από 1,5 χρόνο, 10 ημέρες πριν την έκδοση ΦΕΚ, στάλθηκαν διευκρυνυστικές για τις προαγωγές μετά την μετάταξη στην νέα επετηρίδα που μας άφησαν άναυδους!!!!
ΑΣΜΙΕΣ με 5 και 4 έτη στο βαθμό, βρέθηκαν να μπαίνουν στην νέα επετηρίδα ΑΣΣΥ στο βαθμό του ΑΣΜΙΑ με 0 έτη, με αποτέλεσμα για να προαχθούν θα παραμείνουν 11 χρονια στον βαθμό του ΑΣΜΙΑ!!!!! Δε πολλοι εξ αυτων μαζί κι εγώ καταλαμβανουμε το όριο ηλικίας των 50 ετών και αποστρατευόμαστε αυταπάγγελτα!!!! ΕΛΕΟΣ!!! Μας δόθηκε μία ευκαιρία μετά απο 23 χρονια να αξιοποιήσουμε ένα πτυχίο που με τόσο κόπο αποκτήσαμε κλαι αντι να μας επιβραβευσουν μας τιμωρούν και μας αποστρατεύουν!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΗΣ
ΑΓΓΕΛΗΣ
11 Οκτωβρίου 2019 20:52

Κύριε Αχιλλέα, στις μεταταξεις από ΑΣΣΥ σε ΑΣΕΙ αναβαθμίζεσαι όπως και να ΄χει απ’ο υπαξ/κο σε Αξ/κο. Στην περίπτωσή μας ο νομοθέτης καλεί τους υπαξ/κους να μεταταχτούν στον ίδιο βαθμό αφαιρώντας τους τα χρόνια προυπηρεσίας ως Ε.Μ.Θ. στον ίδιο βαθμό!!!! Δηλαδή τους μετατάσσει και τους υποβαθμίζει!!! Οι Ε.Μ.Θ. σαν θεσμός δεν σου δίνει την δυνατότητα γρήγορης εξέλιξης, αν προσθέσουμε καιτην υποβάθμιση αυτή , τότε τι νόημα εχουν οι μετατάξεις αφού οι περισσότερες έχουν δυσμενή κατάληξη…. την αποστρατεία λόγω κατάληψης του ορίου ηλικίας, χωρίς τη δυνατότητα παραμονης ως Ε.Ο.Θ αφού πλέον με τον νέο νόμο 4609/2019 είναι προνομοιο μόνο των Ε.Μ.Θ. και όχι των μεταταγέντων Ε.Μ.Θ. ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΑΓΕΝΤΕΣ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΑΡΟΣ
ΣΠΑΡΟΣ
7 Οκτωβρίου 2019 20:02

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕ.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΝΩΣΗ.Α.Α.Α ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΑΑΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ,ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ,ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΑΑΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΣ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σωκρατης
Σωκρατης
Απάντηση σε  ΣΠΑΡΟΣ
8 Οκτωβρίου 2019 10:22

Αδικα περιμενεις….Στην Ελλαδα ζεις…μια διαλυμενη χωρα με μια διαλυμενη κοινωνια…..Αυτοι ειμαστε

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΣΠΑΡΟΣ
8 Οκτωβρίου 2019 17:40

Χωρίς να είμαι εκπρόσωπος της ΕΑΑΑ, θεωρώ ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα θέματα που αφορούν τις περικοπές συντάξεων υπάρχουν και ανάλογες ενημερώσεις(Υπάρχουν στην ιστοσελίδα της ένωσης). Επιπλέον όσον αφορά τις τρέχοντες αποφάσεις αν δεν καθαρογραφούν και αναρτηθούν δεν μπορεί κανένας να κάνει τίποτα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  ΣΠΑΡΟΣ
10 Οκτωβρίου 2019 09:04

Συμφωνώ. Παρ΄ότι είναι ΝΠΔΔ και θα έπρεπε να έχει βαρύνουσα άποψη και φωνή, ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά για τα μείζονα θέματα αυτών που εκπροσωπεί. Παράδειγμα, όλα τα προηγούμενα χρόνια παρ όλο που διαθετει νομικό σύμβουλο, οι απόστρατοι πλήρωναν για τις αλυσιδωτές προσφυγές μεγάλα ποσά στα διάφορα δικηγορικά γραφεία.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μάριος
10 Οκτωβρίου 2019 14:30

Όλοι μας έχουμε το δικαίωμα να μην είμαστε ευχαριστημένοι με τις Ενώσεις που μας εκπροσωπούν , έστω και υποχρεωτικά, και να έχουμε ενστάσεις για τη δημόσια εικόνα τους. Όμως για να είμαστε δίκαιοι ο ενώσεις προσέφυγαν σαν εκπρόσωποι των αποστράτων στα ανώτατα δικαστήρια και εξ αιτίας αυτών των προσφυγών διεκδικούσαμε αυτά τα χρόνια την αποκατάσταση των συντάξεων στα επίπεδα του 2012. Βλέπε για παράδειγμα τις αποφάσεις 2192_2014 και 1128_2016 του ΣΤΕ. Πιστεύω ότι τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα έκαναν αυτό που έπρεπε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giachas
giachas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Οκτωβρίου 2019 04:09

Οι Ενώσεις Αποστράτων Αξ/κών παράγουν έργο και πέρα από τον Κανονισμό Λειτουργίας τους για το σκοπό που έχουν ιδρυθεί, αλλά δεν φθάνει μόνο αυτό. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να εκσυγχρονιστούν με τα τεκταινόμενα της σημερινής εποχής και να δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην ηλεκτρονική ενημέρωση των μελών τους, με αναμόρφωση και οργάνωση της ιστοσελίδας της, καταγραφή και ενημέρωση όλων των μελών της ηλεκτρονικά, σταδιακή κατάργηση της έντυπης εφημερίδας και έκδοση μόνο ηλεκτρονικά για εξοικονόμηση πόρων και εκδήλωση ενεργειών στα τρέχοντα θέματα που μας απασχολούν. Επίσης θα πρέπει να εναρμονίζεται στα θέματα και στις εκδηλώσεις κλπ.με τις ιστοσελίδες των Παραρτημάτων της και εάν είναι δυνατόν όπου υπάρχουν δυνατότητες να συνεργάζεται αρμονικά και να μην φαίνεται ότι σε κάποια θέματα την καπελώνουν τα Παραρτήματά της. Επίσης θα πρέπει να συνεργάζεται σε κρίσιμα θέματα διακλαδικά με το συντονιστικό όργανο και με τους άλλους φορείς που εκπροσωπούν τους αποστράτους .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία