Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 293 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αναστάσιος
Αναστάσιος
13 Μαΐου 2020 14:35

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γίνεται τα έντυπα για το ΒΟΕΑ να σταλούν ηλεκτρονικά ή απαιτηται η φυσική παρουσία. Επίσης αν ξέρει κάποιος συνάδελφος πόσο καιρό κάνει η εκταμίευση. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Αναστάσιος
13 Μαΐου 2020 14:43

Καλο θα ήταν να πάρεις και ένα τηλέφωνο για πληροφορίες
https://mta.haf.gr/2020/03/epeigonta-metra-prolipsis-ton-covid-19/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ARHS
ARHS
12 Μαΐου 2020 09:07

Θα ήθελα να μου πει καποιος συναδελφος αν έχει δει και αυτός το ίδιο!!
Παρατήρησα ότι στα μηνιαία ενημερωτικά Φεβρουάριου με το αντίστοιχο του Μαρτίου είναι λάθος ο συντάξιμος μισθός της 12/5/2016, στον Φεβρουάριο είναι «Συντάξιμος μισθός την 12/5/2016 1833,76» και στον Μάρτιο «Συντάξιμος μισθός την 12/5/2016 1947,98» (στοιχεία δικά μου).
Αν ξέρει καποιος ας μας πει τι κάνουμε με αυτή την διαφορά και αν επηρεάζει κάπου!!
Κε Καρασαβιδη αν το έχετε υπόψη σας δώστε μας τα φώτα σας για το τι κάνουμε!!
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ARHS
12 Μαΐου 2020 09:13

Η ιστοσελίδα έχει πλήθος πληροφοριών που σχεδόν απαντά αν όχι σε όλες, στις περισσότερες από τις απορίες μας.
Από το αρχείο άρθρων https://enstoloi.net/diorthosi-syntaksimou-misthou-apo-efka/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χ.Μ.
Χ.Μ.
11 Μαΐου 2020 23:22

Με την τοποθέτηση νέου προέδρου στο διοικητικό συμβούλιο του ΜΤΑ, ξέρει κανείς έγκαιρα,πότε θα δοθούν τα ΒΟΕΑ, για τα παιδιά που έχουν ήδη συμπληρώσει το 25ο έτος?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
11 Μαΐου 2020 11:57

Αφορά τους συναδέλφους που έχουν συνδέσεις VPN του ΓΕΑ και έχουν ενεργοποιήσει την λειτουργία wifi calling.
Όσες κλήσεις έγιναν, προς άλλες vpn συνδέσεις, με χρήση της λειτουργίας wifi calling χρεώθηκαν κανονικά σαν κλήσεις προς δίκτυο COSMOTE και όχι ενδοεταιρικές κλήσεις προς VPN χωρίς χρέωση. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών cosmote και μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και αφού διορθωθεί θα γίνει πίστωση των επιπλέον ποσών που χρεώθηκαν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
shogun
shogun
10 Μαΐου 2020 10:07

Αγαπητε κ καρασαβιδη φυγαμε το 2017 και στην τελευταια συνταξη μπηκαν μαζι και αυτα που αναλογουν απο τις μεχρι τωρα προσωρινες σε κανονικες Δεν μπορω να καταλαβω πως μεταξυ και συμμαθητων ιδιων ειδικοτητων πχ ΕΑ με ιδια οικογ. βαρη υπαρχουν απιστευτες διαφορες απο 5χιλ εως και 8 χιλ ευρω Τι εξηγηση μπορει να υπαρχει ευχαριστω εκ των προτερων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  shogun
10 Μαΐου 2020 11:04

Για να πάρετε ίδια αναδρομικα θα πρέπει να παίρνατε και ίδια προσωρινή και ίδιο μέρισμα.
Και για να γίνει αυτό θα πρέπει από την στιγμή που μπήκατε μέχρι την στιγμή που αποστρατευτηκε να είχατε τα ίδια δεδομένα πάντα (ηλικία, ημερομηνίες γάμου – παιδιών – προαγωγών, ημερομηνία αποστρατείας και οτιδήποτε άλλο)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Μαΐου 2020 11:17

Νομίζω ότι η ημερομηνία γάμου, δεν παίζει ρόλο δεδομένου ότι και το site δεν το υπολογίζει. Για τα υπόλοιπα δεδομένα συμφωνώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
shogun
shogun
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Μαΐου 2020 17:41

ακριβως τα ιδια ιδιο βαθμο ιδια ημερνια αποστρατεις και εισαγωγης στο βαθμο δυο παιδια ενηλικα ο ενας 10χιλ και ο αλλος 17 χιλ 15 χιλ η 14 χιλ!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  shogun
10 Μαΐου 2020 20:24

Η σύγκριση θα πρέπει να γίνει εάν είχατε ίδια,
ημερομηνία εισαγωγής, υπηρεσιακή εξέλιξη, εργασία (τυχών πτητικά), ημερομηνία αποστρατείας, συντάξιμο μισθό, χρόνια ασφάλισης τόσο στον ΕΦΚΑ όσο και στο ΜΤΑ, ίδια οικογενειακή κατάσταση (τέλεση γάμου και γέννηση παιδιών), τυχών αναγνωρίσεις.
Εάν όλα αυτά είναι ίδια τότε θα έπρεπε να παίρνεται, ίδια προσωρινή, σύνταξη και αναδρομικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στηβ
Στηβ
9 Μαΐου 2020 15:09

Φίλοι μου καλησπέρα και να είστε καλά.Το ερώτημα μου είναι με μηνιαίο μέρισμα στα 96 ευρώ δικαιουμε δάνειο των 1500 ευρώ?Η δόση αν θυμάμαι είναι στα 27 ευρώ το μήνα και δεν χρωστάω τίποτα.Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Στηβ
9 Μαΐου 2020 16:51

Η ανακοίνωση του ΜΤΑ για τα δάνεια σε μετόχους – μερισματούχους https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2018/12/NEOS_TROPOS_XORHGHSHS_DANEION_METOXOM_-_MERISMATOYXON_2019.pdf .
Η αίτηση για μερισματούχους https://mta.haf.gr/forms/forms-mta/aitisi-daneio-merismatouxou/ .
Να έχεις υπόψιν ότι σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις χορήγησης του δανείου η αίτηση τίθεται στο αρχείο για ακύρωση χωρίς να γίνει ενημέρωση του αιτούντα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στηβ
Στηβ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
9 Μαΐου 2020 22:00

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.Οπως το υπολόγισα δεν το δικαιουμε για 7 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στηβ
Στηβ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Μαΐου 2020 20:06

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά τι να το κανουμε αφού δεν πληρουμε τις προυποθεσεις βάση τον τρόπο χορηγήσεις δανείου.Δεν οφείλω τίποτα,προικοδοτω και 2 παιδιά μου παίρνω περίπου 100 ευρώ μέρισμα ζητάω 1500 ευρώ δάνειο με δόση 27 γιούρια και δεν στο δινουν.Τι να πω πολλη μεγάλη δοση……Ας το κοιταξουν λιγάκι αυτό το θέμα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ABCD
ABCD
6 Μαΐου 2020 10:01

Ερώτηση: οι απόστρατοι που έχουν πολλά πτητικά εξάμηνα
θα έχουν αύξηση στην σύνταξή τους με το νόμο Βρούτση?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ABCD
6 Μαΐου 2020 10:39

Μπορείς να υπολογίσεις τι αύξηση θα έχεις (αν έχεις) από την σύνταξη ΓΕΑ και να κάνεις επιλογή ΕΦΚΑ 20

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
Απάντηση σε  ABCD
6 Μαΐου 2020 11:08

Φυσικά.
Πλέον δεν υπάρχει κόφτης.

και πτητικούλη και ΦΠ και συνταξάρα.

Κρίμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
APOK
APOK
Απάντηση σε  GeoP
6 Μαΐου 2020 13:13

Παραπονάκι συνάδελφε GeoP, αλλά ….. πολύ απλά, ας γινόσουν ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ! Κι εγώ ήθελα να γίνω ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, αλλά δεν είχα τις δυνάμεις. Συγνώμη Αχιλλέα, για την ανάρτηση αυτή, που δεν αφορά το site, αλλά προκλήθηκα. (και δεν θα το ξανακάνω ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  APOK
6 Μαΐου 2020 13:20

Πτητικάκι από το γραφείο ; Δεν λέει όλοι ξέρουμε τι γίνεται. Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ABCD
ABCD
Contributor
6 Μαΐου 2020 14:47

Δηλ. για να καταλάβω:
Δύο ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ συμμαθητές από την ΣΙ (ένας Μηχ. και ένας Ιπτ.) που αποστρατεύτηκαν μαζί κτλ,
έστω ότι ο Μηχ. έπαιρνε (Α) σύνταξη και ο Ιπτ. (Α+x) σύνταξη.
Q: Τώρα με το νόμο Βρούτση θα αυξηθεί η (x) διαφορά σύνταξης?
Ο νόμος Βρούτση αύξησε τις συντάξεις των Ιπτ. δυσανάλογα σε σχέση με των υπολοίπων ειδικοτήτων?
Υ.Γ. δεν κρίνω, απλά αναρωτιέμαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ABCD
6 Μαΐου 2020 19:08

¨Τώρα με το νόμο Βρούτση θα αυξηθεί η (x) διαφορά σύνταξης?¨ Όχι.
¨Ο νόμος Βρούτση αύξησε τις συντάξεις των Ιπτ. δυσανάλογα σε σχέση με των υπολοίπων ειδικοτήτων?¨ Όχι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ABCD
ABCD
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2020 09:19

@GEORGIOSP
Ευχαριστώ για την αποσαφήνιση.
Μια τελευταία ερώτηση: Μήπως αυτό το (x) είχε μεταβληθεί (αυξηθεί) δυσανάλογα
με το νόμο Κατρούγκαλου σε σχέση με το προϋφιστάμενο καθεστώς?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ABCD
7 Μαΐου 2020 14:23

Ναι. Η διαφορά είχε αυξηθεί αρκετά με τον νόμο Κατρούγκαλου σε σχέση με το καθεστώς που ίσχυε την 12/5/2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ABCD
ABCD
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Μαΐου 2020 14:26

Ευχαριστώ και πάλι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  ABCD
12 Μαΐου 2020 16:26

Δεν χρειαζετε να αναρωτιέσαι.
Οι συμβουλάτορες στη Συγγρού κάνουν καλά τη δουλειά τους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
4 Μαΐου 2020 22:22
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GeoP
4 Μαΐου 2020 22:52

Ακομα….δεν μας αφορά πρόκειτε για ορισμένες περιπτώσεις (ΟΓΑ – και χηρείας).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
3 Μαΐου 2020 09:12

καλημερα,,,κ καλο μηνα,…Προκειται να αποστρατευτω με διοικητικο βαθμο Σμχου,,,,Η συνταξη μου θα βγει με Μισθολογικες αποδοχες Τξχου ;; 35 χρονια κλειστα απο Υπξκος ,,,ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βill Drako
Βill Drako
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
3 Μαΐου 2020 15:29

Η Σύνταξη, και στρατηγός να γίνεις, υπολογίζεται απο το μέσο όρο (Μ.Ο) των αποδοχών σου απο το 2002, επί του συντελεστή αναπλήρωσης 38,08% στα 35 έτη ή 50,78% στα 40 έτη εαν εχεις τα 5 μάχιμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
3 Μαΐου 2020 17:01

Βάλε τα στοιχεία σου στην εφαρμογή σύνταξη ΓΕΑ να δείς τι σύνταξη θα πάρεις

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
3 Μαΐου 2020 18:25

ΣΩΣΤΑ…..ΕΧΕΙ ΚΑΙ ,,,ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ,,,ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕς ΑΠΟΔΟΧΕς…..ΕΚΕΙ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ,,;;; ΤΑΞΧΟΥ;;Η ΠΙΟ ΕΠΑΝΩ,,,,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ,,,,,ΤΟ ΛΕΕΙ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
3 Μαΐου 2020 18:43

Επιλέγεις αυτόματος υπολογισμός και στην μέση επάνω προσωρινή και στα μερίσματα ΟΧΙ μέχρι να αρχίσουν να σου καταβάλλονται ή ΕΦΚΑ 20 για την οριστική και μέρισμα ΝΑΙ.
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-gea/ (είναι στην μπάρα στο επάνω μέρος, επιλογή σύνταξη ΓΕΑ)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
3 Μαΐου 2020 20:10

Νίκο διάβασε και αυτό https://enstoloi.net/prosorini-sintaxi-me-palio-misthologio/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Chris
Chris
2 Μαΐου 2020 09:10

Καλημέρα καλό μήνα …Στην απασχόληση η περικοπή 30% στην μικτή σύνταξη αφαιρείτε στο καθαρό ποσό; ή στο μικτό και βγαίνει μετα το ποσό και το ΜΤΑ σου αφαιρεί και αυτό από το μέρισμα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Chris
2 Μαΐου 2020 09:56

Στα μικτά τόσο στην σύνταξη οσο και στο μέρισμα και μετά γίνονται οι κρατήσεις, βάζεις επιλογή εργασια στην σύνταξη ΓΕΑ και βλέπεις τι θα λαμβάνεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Chris
Chris
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Μαΐου 2020 10:56

Για να μην γίνομαι γραφικός που βρίσκεται η επιλογή εργασία;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Chris
2 Μαΐου 2020 12:49

Μεσαία στήλη (Πλήρης) επιλέγεις εργασία, πάνω απο τα μερίδια

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
1 Μαΐου 2020 23:58

Στο πεδίο ΑΣΦΑΛΙΣΗ βάσει του νέου άρθρου στις 30/4/20, ισχύει ΠΑΛΑΙΟΣ ή ΝΕΟΣ και αν ναι για ποιους??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
2 Μαΐου 2020 09:09

Ερώτηση 2.2 απο τις Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) κουτάκι δεξιά της ιστοσελίδας
https://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΖΟΤΖΟΣ
ΤΖΟΤΖΟΣ
1 Μαΐου 2020 11:59

Καλό μήνα, συνάδελφοι !!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
30 Απριλίου 2020 09:52

Καλημέρα. Με αποστρατεία Μάιο του 2017 χθες μπηκαν στο λογαριασμο μου απο ΕΦΚΑ τα αναδριμικα σύνταξης. (μονο ποσό, χωρις ανάλυση.) Οταν ερθει αναλυτικη πληροφόριση θα ενημερώσω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Γιαννης
30 Απριλίου 2020 16:41

Μπράβο ρε Γιάννη…καλοφαγωτη.Αντε και στα δικά μας . Αν επιτρέπεται τι ημερομηνία πρωτόκολλου είχες στο ΓΛΚ? Πήρες αναδρομικά περίπου 40 μηνών,σωστά? Τα ποσά της οριστικής συμφωνούν με τα υπολογιζομενα εδώ? Τουλάχιστον φαίνεται ότι κάτι κινείται επιτέλους

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Tanasen
1 Μαΐου 2020 13:05

Καλό μήνα, Φίλε Tanasen , ημερομηνία πρωτοκόλλου 7/6/17. Όπως προανέφερα το ποσό που μπήκε στον λογαριασμό μου ήταν απλώς ενα ποσό, χωρίς ανάλυση και χωρίς να έχει έρθει ακόμα με αλληλογραφία κάτι σχετικό για να συγκρίνω με την εφαρμογή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
29 Απριλίου 2020 21:20

Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη. Ακόμα ο ΕΦΚΑ ΔΕΝ μου βγαζει το ενημερωτικό σημείωμα της σύναξης. Το τελευταίο που έχω είναι του ΓΛΚ από το Νοέμβριο του 2018. Μήπως γνωρίζει κάποιος πότε επιτέλους θα λυθεί αυτό το θέμα σε όλους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
30 Απριλίου 2020 09:44

Τελευταία παράγραφος
…Για όλες τις λοιπές κατηγορίες που δεν κατέστη εφικτό να ολοκληρωθεί ο επανυπολογισμός, θα εμφανίζεται μήνυμα ότι το ενημερωτικό σας σημείωμα θα είναι διαθέσιμο προσεχώς…
https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/pleromes/ektypose-meniaioy-enemerotikoy-semeiomatos
Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ για πληροφορίες στο 210-3329900, καθημερινά (εργάσιμες ημέρες), από τις 7.30-3.30.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  G.G.
19 Μαΐου 2020 14:11

Σας ευχαριστώ. Κωνσταντίνος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
28 Απριλίου 2020 20:30

Καλησπέρα χρόνια πολλά Χριστός ανέστη. Θέλω να ρωτήσω βγηκε η κανονική σύνταξη τον προηγούμενο μήνα, δεν θα έρθει κάποιο χαρτί ενημέρωσης στο σπίτι μου; Επίσης για τον Απρίλιο μου βγάζουν μικτές αποδοχές 1096.34€ και κανονική σύνταξη μετά από τις κρατήσεις 967.88 €. Μέχρι πριν ένα μήνα μου κατεβαλαν σύνταξη 940.44€. Η διαφορά αυτή των 27€ επί 40 μήνες που περίμενα για να βγει η κανονική σύνταξη δεν θα αποδοθεί σε αναδρομικά; Ρωταω γιατί δεν κατατέθηκε τίποτα στον λογαριασμό μου. Επίσης για οποιαδήποτε κράτηση που γίνεται πέραν αυτών που προβλέπονται δεν πρέπει να ενημερώνεται γραπτώς ο συνταξιούχος ; Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
28 Απριλίου 2020 21:29

Άγγελε περίεργο που δεν σου έχει απαντήσει κανείς στο ερώτημα το οποίο έχεις ξανακάνει! Ελπίζω να σου απαντήσει κάποιος! Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο της υπηρεσίας μήπως βγάλεις καμία άκρη? Λογικά πιστεύω κι εδώ στο site θα σου δοθεί απάντηση! Για αυτό το έγραψα κι εγώ! Λίγο υπομονή ακόμα! Για λόγους υγείας έφυγες και με πόσα χρόνια?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  stratos73
29 Απριλίου 2020 12:34

Καλημέρα Στράτο. Δεν έφυγα για λόγους υγείας. Έφυγα με κανονική παραίτηση, προσωρινή σύνταξη, και με 28 χρόνια πραγματικά και πέντε πολεμικά. Στο γλκ που περνώ τηλ δεν απαντά κάνεις. Έχω 10 τηλέφωνα και δεν το σηκώνει κανένας. Άσε που μου κρατανε και 115,40 € ως λοιπές χρεώσεις εδώ και δύο μήνες και δεν ξέρω τι είναι αυτά. Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
28 Απριλίου 2020 22:45

Καλησπέρα Αγγελε,και καλοφαγωτη.Εισαι σίγουρος ότι σου βγήκε η οριστική σου σύνταξη? Μου κάνει εντύπωση ότι η οριστική σου με την προσωρινή έχουν μόνο 27 ευρώ διαφορά…Και εάν επιτρέπεται πως έμαθες ότι βγήκε η οριστική? Το είδες στο σαιτ παρακολούθησης αιτήσεων συνταξιοδοτησης του ΓΛΚ? Σε πήραν τηλέφωνο?πήρες εσύ? Και φυσικά εάν θέλεις να μας ενημερώσεις τι ημερομηνία πρωτοκόλλου έχεις? Είμαι Ίαν/2017 και ακόμα τίποτα… Εκτός και αν είσαι κάποια ειδική κατηγορία που δικαιούται προτεραιότητα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Tanasen
29 Απριλίου 2020 12:50

Καλημέρα Tanasen. Δεν με πήρε κανείς τηλ ούτε ήρθε κάποιο χαρτί σπίτι μου. Επερνα προσωρινή σύνταξη μέχρι τον Μάρτιο του 2017 940.44€. Με την σύνταξη Απριλίου είδα ότι μου έβαλαν σύνταξη κατά πολύ λιγότερη. Μπήκα στο Site του γλκ και είδα ότι το ενημερωτικό του Απριλίου αντί για βασική σύνταξη είχε εθνική σύνταξη, ανταποδοτική και προσωπική διαφορά, με υγειονομική περίθαλψη 8€ λιγότερα και φόρο 25€ λιγότερα και λοιπές κρατήσεις 115.40€. Έτσι κατάλαβα ότι βγήκε η κανονική σύνταξη. Περνώ τηλέφωνο στο γλκ σε 10 τηλέφωνα που έχω και δεν απαντά κάνεις. Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
SPIDEY
SPIDEY
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
29 Απριλίου 2020 01:53

Αγγελε ίδια περίπτωση πανω κατω ειναι και η δικη μου. Δεν απαντουν στο τηλνο και δεν εχω λαβει χαρτι απο τον ΕΦΚΑ, αλλα υποθετω ότι
1. Η οριστικη συνταξη που υπολογιζεις αυτη τη στιγμη 967 ειναι του 2020 με μειωμενη φορολογια. Μεχρι και τον 12/2019 αυτή θα ηταν μικροτερη, λόγω υψηλότερης φορολογίας, οπότε το 40 επί 27 ως δικαιουμενα αναδρομικα δεν ισχύει.
2. Επίσης η φορολογία που βλεπεις στον Απρ 2020 πιθανον να είναι ακομα μικροτερη απο αυτη που θα εχεις τελικα το υπολοιπο του 2020. Ευχομαι να μην ισχυει, αλλα σε μενα ειναι 30 ευρω λιγοτερα απο οτι πληρωνα τον Ιαν, Φεβ, Μαρ και ειμαι επιφυλακτικος.
3. Σε εμένα με προσωρινη 1006 και αντίστοιχη οριστική 1034 (από Απρ 2020, όπως και εσύ) φαίνεται ότι τους χρωστάω αναδρομικά 480 ευρώ και μου κρατάνε κάθε μήνα 123 ευρώ!
4. Η συνταξιοδοτική πράξη θα έρθει στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει στο ΤΑΧΙS. Mάλλον θα πάρει 1,5-2 μήνες λόγω ελλιπους επανδρωσης του ΕΦΚΑ από τέλους Μαρτίου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  SPIDEY
29 Απριλίου 2020 09:54

Spidey εσύ πως ενημερώθηκες ότι είναι η οριστική σου σύνταξη . Έχει ανέβει τό εκκαθαριστικό σημείωμα σύνταξής η τηλεφωνικά..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
SPIDEY
SPIDEY
Απάντηση σε  Χάρης
29 Απριλίου 2020 12:24

Aπό το εκκαθαριστικό Απριλίου στο site του ΕΦΚΑ. Ημουνα με προσωρινή από τον Μαρ 2017.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  SPIDEY
29 Απριλίου 2020 13:02

Καλημέρα Spidey. Με το σημείωμα του Απριλίου ο φόρος από 94€ τον Μάρτιο εχει πάει στα 69€ τον Απρίλιο και η υγειονομική περιθαλψη από 66€ στα 58€ αντίστοιχα. Επίσης έχω και λοιπές χρεώσεις 115,44€ που δεν ξέρω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  SPIDEY
30 Απριλίου 2020 19:49

Καλησπέρα Spidey. Εσύ από το Site πόση προσωρινή έβγαζες;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
29 Απριλίου 2020 20:49

Άγγελε ευχαριστούμε για τις απαντήσεις αν θέλεις κάνε και μια αντιπαραβολή με τους πίνακες τού σάιτ εδώ προφανώς έπαιρνες μεγαλύτερη προσωρινή… εγώ με 30 πραγματικά 5 μάχιμα και 21 στρατό αναγνωρισμένο παίρνω 940.20 προσωρινή….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Χάρης
29 Απριλίου 2020 21:39

Καλησπέρα Χάρη. Το Site μου βγάζει προσωρινή 940,17€ και εγώ επερνα 940,44€. Αυτο ρωτάω πως γίνεται να πληρώνω κιόλας 115€ κάθε μήνα; Έχω πληρώσει ήδη 230 €. Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
30 Απριλίου 2020 09:58

Άγγελε Καλημέρα. Οκ, προσωρινή το site σου βγάζει 940,17. Κανονική τι σου βγάζει. Συμπίπτει με το ενημερωτικό της σύνταξης του Απριλίου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Stergios
30 Απριλίου 2020 12:28

Καλημέρα Στεργιε. Βάζοντας στο Site ΕΦΚΑ 16 η σύνταξη που μου βγάζει είναι 956,56€. Εάν τα λέμε καλά δεν έπρεπε να περνω και λεφτά αναδρομικά πίσω; Αφού επερνα προσωρινή 940€ και στο Site μου βγάζει όπως είπα πριν 956,56€ δεν έπρεπε να πάρω 40 μήνες επί 16€; Ευχαριστω πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
30 Απριλίου 2020 12:36

Όσο για το ενημερωτικό του γλκ για τον μήνα Απριλιο εάν βγάλεις τα 115€ που μου κρατανε (δεν ξέρω για ποιο λόγο) το ποσό της σύνταξης συμπίπτει με το Site ΕΦΚΑ 20 967€.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
30 Απριλίου 2020 12:41

Το κακό είναι ότι σου παίρνουν και πίσω..
. κανονικά δεν θα έπρεπε να γίνεται με τόν τελευταίο νόμο ο υπολογισμός και τα αυξημένα χιλιοστά …? Όταν ενημερωθείς γράψε και εδώ φοβάμαι ότι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε…!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Χάρης
30 Απριλίου 2020 13:19

Καλημέρα Χάρη. Εγώ πιστεύω με κάθε επιφύλαξη ότι υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε για αυτό και δεν απαντάει κανείς εδώ και ένα μήνα στο τηλ γιατί δεν θέλουν να μας ενημερώσουν. Εγώ περίμενα αναδρομικά και αντί για αναδρομικά μου περνούν και λεφτά πισω.Όπως είπα πριν και ο ΕΦΚΑ 16 και ο ΕΦΚΑ 20 στο Site μου βγάζουν πόσα μεγαλυτερα από την προσωρινή που επερνα. Ευχαριστώ πολύ. 🙂

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
30 Απριλίου 2020 16:41

Άγγελε λογικά. Συμφωνώ μαζί σου. Προσωρινή 940,00 ,έπαιρνες από την αρχή αυτό το ποσό;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Stergios
30 Απριλίου 2020 19:45

Καλησπέρα Στεργιε. Επερνα στην αρχή 929,40 € και μετά από ένα χρόνο επερνα 940€. Αυτο βρε Στεργιε που λέω δεν είναι περίεργο;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
30 Απριλίου 2020 20:39

Άγγελε τι να πω. Υπομονή εως οτου έρθει η συνταξιοδοτική σου πράξη. Εκεί θα λυθούν όλες μας οι απορίες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός