Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 352 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κωστας
Κωστας
28 Ιουλίου 2022 17:05

Αχιλλεα καλησπερα, μια ερωτηση: ποιο προγραμμα χρησιμοποιεις για τον υπολογισμο του συνταξιμου χρονου στα εργαλεια ”υπολογισμος συνταξης”;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
28 Ιουλίου 2022 20:49

Δεν το διατυπωσα σωστα. Τον calculator για το υπολογισμο των ημερων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
28 Ιουλίου 2022 21:14

Εχω μια απορια γι’αυτο και το ρωτω. Στο δικαιωμα συνταξης βαζω καταταξη 28/11/1994 και μεχρι την 31/12/2014 (7338 ημερες με το date calculation της microsoft)……διαιρω 7338/365=20,104 συνταξιμα ετη. Στον πινακα τον δικο σου βλεπω αποτελεσμα 20,091 συνταξιμα ετη. Στη θητεια μου 18/9/1990-18/3/1992 συμφωνουμε 1,5 ετος. Ενσημα ΙΚΑ 881/25=35,24 μηνες/12=2,936 συνταξιμα ετη (και εδω συμφωνουμε)……………..Μια διαφορα μικρη στο χρονο καταταξης ΑΛΛΑ πολυ μεγαλη για μενα λογω του οριακου της θεμελιωσης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
28 Ιουλίου 2022 12:49

Διαφωνώ.Πολλά μπορούμε να κάνουμε.
Πρέπει να σηκωθούμε από τον καναπέ και να αφήσουμε τα πληκτρολόγια.
Δυναμικές κινητοποιήσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
28 Ιουλίου 2022 10:44

Και η πλάκα ποια είναι!!! Η αύξηση μερίσματος επιβαρύνει το ΜΤΑ, δηλ. τα δικά μας λεφτά, ενώ η μείωση της σύνταξης πιστώνεται στον κρατικό προϋπολογισμό. Και εμείς δίνουμε τα εύσημα στον εκάστοτε υπουργό. Εν κατακλείδι μας δουλεύουν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
28 Ιουλίου 2022 10:03

Αυτό το γαϊτανάκι, αύξηση μερίσματος μείωση σύνταξης είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
Πρέπει ΑΜΜΕΣΑ οι ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ να κινητοποιηθούν για αυτή την ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
Τι κάνουν, μόνο με τον παραθερισμό ασχολούνται?
Όπως επίσης και με το υπόλοιπο του συμπληρωματικού εφάπαξ(50%) που χρωστά το ταμείο σε μερίδα συνταξιούχων.
Το Μέρισμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρυσοστομος θ.
Χρυσοστομος θ.
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
28 Ιουλίου 2022 11:08

Συμφωνώ. Δυναμικές κινητοποιήσεις και να αφήσουμε τα κυριλικια. Όσο για τις ενώσεις είναι καλύτερα να μην υπάρχουν Δεν προσφέρουν απολυτως τίποτα και πληρώνουμε και εισφορες

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
28 Ιουλίου 2022 15:01

Συμφωνω απολυτα απο καπου πρεπει να ξεκινησουμε .Τελος ο εμπαιγμος.Ολες οι ηγεσιες κοιτουν χρονια τη καρεκλα κ το μελλων τους.Οργανωση και ο ενας φερνει τον αλλο .Μπορει μια μικρη συγκεντρωση να κανει πολλα και να φερει πολλους η επομενη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DIMITRIOS
DIMITRIOS
28 Ιουλίου 2022 08:42

ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 9 ΕΥΡΩ..ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ 52 ΕΥΡΩ..ΚΕΡΔΟΣ 43 ΕΥΡΩ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  DIMITRIOS
28 Ιουλίου 2022 10:38

Τις κρατήσεις του ν 4312 που αυξήθηκαν τις αφαιρέσεις από τα 43 ευρώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DIMITRIOS
DIMITRIOS
Απάντηση σε  Βασίλης
28 Ιουλίου 2022 18:36

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν4390…ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ 2017..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  DIMITRIOS
28 Ιουλίου 2022 12:27

Φίλε μας δουλευεις νομίζω ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ την αυξηση 52€ ???? εγώ που έχω 74 μερίδια έχω 35€ και μείωση 12€, εσύ πόσα έχεις 267 μερίδια???

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΓΝΑΤΙΟΣ
ΙΓΝΑΤΙΟΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
28 Ιουλίου 2022 13:07

74 μεριδια να εχεις στο ΜΤΑ αποκλείεται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ηλιας
28 Ιουλίου 2022 17:23

@Ηλίας α. Είναι σίγουρα σωστό το 74 μερίδια; β. Το παράδειγμα του Δημήτρη δεν είναι απίθανο και μπορεί να έχει μεγαλύτερη αύξηση από κάποιον που παίρνει περισσότερα μερίδια. Όλο αυτό το μπέρδεμα οφείλεται στην κράτηση του Ν4093/2012. Η κράτηση αυτή γίνεται σε ποσοστό 5% για ποσά 1000€ – 1500€, 10% για ποσά 1500€ – 2000€, 15% για ποσά > 2000€ και για τον υπολογισμό προστίθενται ποσά από την σύνταξη και το άθροισμα ΜΤΑ+ΕΚΟΕΜΑ. Η αύξηση του μερίσματος σε πολλούς δεν προκάλεσε αλλαγή κλίμακας και έτσι από το ποσό της αύξησης στο μέρισμα αφαιρούνται οι συνήθεις κρατήσεις + φόρος + Ν4093/2012 και στην σύνταξη τους βλέπουν μια αύξηση του φόρου και αντίστοιχη μείωση του πληρωτέου. Σέ άλλους η αύξηση του μερίσματος προκάλεσε αλλαγή κλίμακας και έχουν σημαντική αύξηση (αναλογικά) της κράτησης Ν4093/2012 στα μερίσματα και το σημαντικότερο αύξηση της κράτησης Ν4093/2012 στην σύνταξη με αποτέλεσμα μεγάλο κουτσούρεμα (μέχρι μηδενισμού) της αύξησης. Παράδειγμα της πρώτης περίπτωσης με 31 μερίδια. Μείωση πληρωτέου σύνταξης (λόγω φόρου) 6,43€, αύξηση πληρωτέου μερίσματος 44,18€. Τελικό αποτέλεσμα 37,75€… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny
Johnny
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Ιουλίου 2022 18:09

Αγαπητέ GEORGIOSP πως είναι δυνατόν με 31.67μεριδια να αλλάζω κλίμακα και τον Μάρτιο του 2021 να έχω μείωση 50 ευρώ από την προηγούμενη αύξηση μεριδίου και τώρα πάλι μείωση 23 ευρώ στη κύρια σύνταξη? Και ο άλλος 6.43 με τα ίδια μερίδια? Κάτι δεν πάει καλά και τις δύο φορές άλλαξα κλίμακα?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny
28 Ιουλίου 2022 19:35

Καλησπέρα.
Johnny η κλίμακα κράτησης υπολογίζεται στο άθροισμα (σύνταξη + μέρισμα + ΕΚΟΕΜΑ). Το ότι παίρνεις τα ίδια μερίδια με κάποιον άλλο συνάδελφο δεν σημαίνει ότι το παραπάνω άθροισμα είναι το ίδιο και στους δύο.
Είναι δυνατόν να είχες μείωση της σύνταξης τον Μάρτιο του 2021 και τώρα. Διάβασε την περίπτωση συναδέλφου https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-348/#comment-108906
.
Δεν άλλαξες δύο φορές κλίμακα. Άλλαξες πέρυσι αλλά για να μην πάρεις λιγότερα από αυτούς που ανήκαν στην κατώτερη κλίμακα λειτούργησε ¨κόφτης¨ και περιόρισε τις απώλειες σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Ιουλίου 2022 18:21

Ναι τα 74 είναι 37+37=74€

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ηλιας
28 Ιουλίου 2022 19:34

Ηλία αν δεις το μηνιαίο ενημερωτικό του ΜΤΑ, πάνω δεξιά λέει αριθμός μεριδίων 37.
Παίρνεις λοιπόν 37 μερίδια ΜΤΑ και 37 μερίδια ΕΚΟΕΜΑ. Αν λες ότι παίρνεις 74 μερίδια είναι σαν να προσθέτεις μήλα + πορτοκάλια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DIMITRIOS
DIMITRIOS
Απάντηση σε  Ηλιας
28 Ιουλίου 2022 18:39

37 ΜΕΡΙΔΙΑ….ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΙΝ 1965..ΤΩΡΑ 1956…ΜΕΡΙΣΜΑ ΠΡΙΝ 373..ΤΩΡΑ 425…..Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟΣ…ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  DIMITRIOS
28 Ιουλίου 2022 16:19

Δημητριε εγώ έπαιρνα 1161 και πήρα 1138 μείωση 23 ευρώ καθαρή μηνιαία αύξηση μέρισμα + ΕΚΟΕΜΑ 44 ευρώ (359 ευρώ αναδρομικά / 8 μήνες ) τουτέστιν συνολική αύξηση 44- 23 : 21 ευρώ. Κάνω κάτι λάθος;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστής
28 Ιουλίου 2022 17:24

Κωστή κάνεις λάθος στους υπολογισμούς σου.
Τα αναδρομικά δεν αφορούν 8 μήνες αλλά 7. Τα ποσά στις στήλες ΤΡΕΧΟΝ ΜΕΡΙΣΜΑ και ΤΡΕΧΟΝ ΕΚΟΕΜΑ του μηνιαίου ενημερωτικού του ΜΤΑ αφορούν τον Αύγουστο και έχουν ενσωματωμένη την αύξηση.
Στα αναδρομικά ποσά δεν υπολογίστηκε και δεν κρατήθηκε η κράτηση του Ν4093/2012.
Για να έχεις σαφή και ακριβή εικόνα θα πρέπει να περιμένεις να δεις τα μηνιαία ενημερωτικά σύνταξης και ΜΤΑ του επόμενου μήνα.
Από την μείωση σύνταξης που αναφέρεις ανήκεις στη δεύτερη από τις παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρω πιο πάνω στον Ηλία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny
Johnny
27 Ιουλίου 2022 17:19

23 ευρώ μείωση στην κύρια σύνταξη από αύξηση μερίσματος και50 ευρώ μείωση κυρίας σύνταξης από την προηγούμενη αύξηση τον Μάρτιο το 2021 σύνολο 73 ευρώ . Χαμένος είμαι και όχι κερδισμένος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Johnny
27 Ιουλίου 2022 21:06

Johnny ακριβώς τα ίδια ούτε ένα φρατζολακι ψωμί την ημέρα κατά τα άλλα μαμηθηκν οι αυτιαδες και το σκυλολοι να πιπιλανε την καραμέλα για αυξήσεις στους συνταξιούχους. Όλοι με το λιβανιστήρι οι χαμένοι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Johnny
28 Ιουλίου 2022 00:18

Έτσι ακριβώς. Θα ακούμε αύξηση μερίσματος και θα τρέμουμε. Ξεφτίλα σε όλο τους το μεγαλείο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DIMITRIOS
DIMITRIOS
Απάντηση σε  Βασίλης
28 Ιουλίου 2022 18:47

ΟΤΑΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ…ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ..ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ…ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΣ…ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΓΓΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ 2023..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΗΛΛΕΓΥΗΣ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
PEAN
PEAN
27 Ιουλίου 2022 12:54

Καλημέρα σας.
Είμαι ΕΜΘ με κατάταξη 26-3-1991
Έχω πληρώσει στο ΓΛΚ Στρατιωτική θητεία 12 μήνες και 25 ημέρες.
Έχω 9 μήνες στον ιδιωτικό τομέα και έχω λάβει την σχετική βεβαίωση για τα ένσημα.
Έχω ολοκληρώσει την διαδικασία για την μαχιμη πενταετία.
Στην εφαρμογή Δικαίωμα σύνταξης εμφανίζεται
ΗΜ/ΝΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ  →  26/11/2013
Μέσω του γραφείου στρατιωτικού προσωπικού της μονάδας μου υπέβαλα ερώτημα στο ΓΕΑ για την θεμελίωση σύνταξης.
Η απάντηση ήταν ότι χρειάζομαι 40 χρόνια, καθώς η θητεία μετράει μόνο για χρονοεπιδομα και ο ιδιωτικός τομέας στο τέλος όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία συνταξιοδοτησης μου για τα χρόνια στην Π.Α
Να υποβάλλω αναφορά αποστρατειας ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Petros
Petros
Απάντηση σε  PEAN
27 Ιουλίου 2022 14:16

Την ίδια ακριβώς απάντηση έχει λάβει και άλλος συνάδελφος μας. Ελπίζω να διευκρινιστεί το θέμα άμεσα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  PEAN
27 Ιουλίου 2022 16:30

Παρόμοια περίπτωση ήταν και αυτή του Κώστα https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-351/#comment-110227
Στην τελευταία ενημέρωση https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-351/#comment-110315 φαίνεται ότι πρόβλημα πάει για λύση.
Γενικότερα κάπου έχουν μπερδευτεί στο ΓΕΑ. Σε ότι αφορά την θητεία και χρόνους ΙΚΑ μπορούν να διαβάσουν την απάντηση στην ερώτηση ¨Ποιες υπηρεσίες συνυπολογίζονται για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης στρατιωτικού-ενστόλου;¨ στις συχνές ερωτήσεις της σελίδας https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/service-view?cid=2eb969d9-22cf-41e5-ab0d-45328b4407aa .
Σημ: Το ποιοι χρόνοι μετράνε για την συμπλήρωση των απαιτούμενων συντάξιμων ετών φαίνονται και στην σελίδα FAQ του enstoloi.net (ενότητα 3.1 Απαιτούμενα έτη….) εδώ και χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nec
Nec
26 Ιουλίου 2022 16:24

27 EU λιγότερο στη συνταξη Αυγούστου θα περιμενω να δω αν η αυξηση που θα παρω στα μερίσματα υπεκαλυπτεται αλλιώς θα αρχίσω να τους στολίζω κανονικά!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Nec
26 Ιουλίου 2022 20:43

Βάλε και 45 ευρώ + στα μερίσματα 45 – 27 = 18 ευρώ αύξηση. Τρεις το λάδι τρεις το ξύδι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tony
Tony
26 Ιουλίου 2022 16:10

21 ευρώ λιγότερα στη σύνταξη Αυγούστου ? Αυξάνεται το μέρισμα, πέφτει η σύνταξη. Η δικαιοσύνη με αποκριάτικη μάσκα μας χαμογελάει ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nec
Nec
25 Ιουλίου 2022 14:27

Γεια χαρά σ ολους τους συναδέλφους( ε.α) γνωρίζει κανείς τι έχει γίνει τελικά με αυτόν τον 4093/12…έχει καταντήσει αρχαία τραγωδία!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Nec
25 Ιουλίου 2022 17:51
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Nec
25 Ιουλίου 2022 21:01

https://www.staratalogia.gr/2022/07/e-yea-409312.html.
Ο Θεός βοηθός

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
24 Ιουλίου 2022 19:40

Δεν έχω στη μισθοδοσία παρακράτηση παρά το ότι έχω δηλώσει στον εφκα ότι εργάζομαι ξέρει κάποιος αν έχει αλλάξει κατι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Νικος
25 Ιουλίου 2022 08:28

Τον προηγούμενο μήνα είχατε παρακράτηση (30%) ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  aero
27 Ιουλίου 2022 03:53

Οχι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Νικος
25 Ιουλίου 2022 11:52

Μήπως την ενημέρωση προς τον ΕΦΚΑ την κάνατε πρόσφατα και δεν έχουν “προλάβει” να ξεκινήσουν την παρακράτηση?
Σύμφωνα με παλιότερο σχόλιο, η περικοπή γενικά καθυστερούσε να υλοποιηθεί.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-147/#comment-43830

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
24 Ιουλίου 2022 18:04

Καλησπέρα σας. Στη Μισθοδοσία Αυγούστου εχω μια κράτηση ΜΤΑ ΓΑΜ.ΕΑ =199,80 ευρω. Γνωρίζουμε τί είναι? εννοείται εχω αναγνωρίσει το γάμο από το 2009. Αυτο το μήνα ξεκίνησε και μου κρατηθηκαν αναδρομικά η Επαγγ.Αποκατ. του 2ου τέκνου και αντίστοιχα και το ΕΟΒ.
Θα απευθυνθω και στο γραφείο Οικονομικού αύριο.
Σας ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
23 Ιουλίου 2022 12:44

Αγαπητέ κύριε Καρασαββίδη απευθύνομαι σε εσάς γιατί ξέρω ότι έχετε απάντηση. Ερωτώ λοιπόν μήπως θα έπρεπε να προωθηθεί και το θέμα το οποίο και αυτό δημιουργεί συναδέλφους διαφορετικών ταχυτήτων. Γίνομαι πιο ακριβής λέγοντας ότι μήπως και το θέμα του ΕΟΒ συζύγου που ενώ συνεχίζει να υφίσταται για τους ασφαλισμένους πριν το 2010, δεν συνεχίζει να υφίσταται για τους μετά το 2010 όταν τα τέκνα τους ενηλικιώνονται, οπότε το χάνουν τελείως. Προς αποφυγήν παρεξήγησης δεν εννοώ σε καμιά περίπτωση την εξίσωση όλων με το να καταργηθεί από τους πρώτους (τους προ του 2010) αλλά το αντίθετο. Έχουμε καεί πολλές φορές με την ευχή να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  CHPOL
23 Ιουλίου 2022 15:10

Εως 31-10-2011 η διαγραφή, ερώτηση 2.6.παρ.γ
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
CHPOL
CHPOL
Απάντηση σε  Γιάννης.
24 Ιουλίου 2022 13:34

Γιάννη, σ΄ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  CHPOL
23 Ιουλίου 2022 17:37

Στείλε επιστολή στο Υπουργείο Οικονομικών. Εδώ δεν καταργείται ο 4093 και επιθυμείς ΕΟΒ. Σοβαρότητα πάνω απ’όλα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  CHPOL
23 Ιουλίου 2022 19:35

Επιπλέον νομίζω ότι αναφέρεσαι στα Οικογ. Επιδόματα που είναι 35ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
Απάντηση σε  Δημήτρης
24 Ιουλίου 2022 12:50

Ευχαριστώ αγαπητέ για την συμβουλή αλλά θέλω να πιστεύω ότι πριν τη δική μου επιστολή να έχουν διαβάσει τη δική σου, το λέω διότι η ιδέα σου είναι πολύ καλή. Όσον αφορά για το ποσό, εμένα δεν με ενδιαφέρει επί της παρούσης αυτό, αλλά οι απόστρατοι δύο ταχυτήτων. Τέλος για τη σοβαρότητα που λες ξαναδιάβασε λίγο πιο προσεκτικά το κείμενό μου, όπως διάβασα εγώ το δικό σου στο οποίο διακρίνω το αντίθετο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  CHPOL
24 Ιουλίου 2022 14:14

Καλή Κυριακή. Κατ΄ αρχάς πριν απαντήσω στο σχόλιο κάποιου διαβάζω τι έχει γράψει. Δεύτερο σε ενοχλεί το οικογενειακό επίδομα εσένα γιατί δημιουργούνται συνταξιούχοι συνάδελφοι ς διαφορετικών ταχυτήτων . Δεν σε ενδιαφέρει ότι στους παλιούς συνταξιούχους δεν τους έχει αποδοθεί το 20% της αρχικής σύνταξης (εδώ δεν δημιουργούνται συνάδελφοι ς διαφορετικών ταχυτήτων?). Συνεπώς τα προβλήματα είναι πολλά στις συντάξεις κύριες και μετοχικών ταμείων μετά το 2010 και λύση θεωρώ ότι δεν υπάρχει γιατί το ταμείο είναι μείον. Σου εύχομαι καλά μπάνια και πάνω απ΄ όλα υγεία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
CHPOL
CHPOL
Απάντηση σε  Δημήτρης
24 Ιουλίου 2022 15:05

Με συμπάθεια στο λέω ότι δεν κατανόησες καν την ενόχλησή μου. Στο διευκρινίζω λοιπόν, Με ενόχλησε το ύφος της πρότασή σου στο να στείλω επιστολή στο ΥΠΟΙΚ. Γνωρίζεις πιστεύω, πως έχουμε θεσμικούς φορείς που το κάνουν αυτό, αλλά και χωρίς κανένα σοβαρό αποτέλεσμα. Την επιστολή που θα στείλω εγώ σ΄ όλα τα υπουργεία είναι η ίδια που μπορείς και εσύ, όταν έλθει η κατάλληλη ώρα μία όμορφη Κυριακή. Εύχομαι και σε σένα καλά μπάνια και υγεία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  CHPOL
24 Ιουλίου 2022 16:46

Πάντως αυτό το site δεν αντιπροσωπεύει θεσμικούς φορείς. Να με συγχωρεί ο Αχιλλέας αν κάνω λάθος.Επιπλεον για να διεκδικήσεις αυτά που σου ανήκουν πρέπει να προσφύγει κάποιος ατομικά στην δικαιοσύνη, καθώς βλέπεις τι έγινε την τελευταία απόφαση του ΣΤΕ. Όσο για την αρχική μου απάντηση και το ύφος τής να με συγχωρείς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
22 Ιουλίου 2022 23:50

Αυτός ο ν.4093/2012 θα κοπεί ποτέ από το μέρισμα?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
24 Ιουλίου 2022 08:40

Η κράτηση επιβάλλεται σε όλους? Σε εμένα που υπέβαλα πριν 2 ημέρες και έβαλα αποστρατεια Δεκ δεν την αφαιρεί από το μέρισμα. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
24 Ιουλίου 2022 10:40

Καλημέρα.
https://enstoloi.net/katargisi-meiosis-n-4093-merismata/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
25 Ιουλίου 2022 12:15

Θα κοπεί όταν ψηφιστεί στη Βουλή το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ.
Φήμες λένε ότι κατατίθεται στη Βουλή την τρέχουσα εβδομάδα.
https://www.staratalogia.gr/2022/07/e-yea-409312.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
22 Ιουλίου 2022 18:05

Προς ενημέρωση Μερισματούχων , μπήκε το μέρισμα και ΕΚΟΕΜΑ Αυγ
22 με τα νέα δεδομένα και τα αναδρομικά. (Μετοχικό ταμείο σύνδεση, πλάγια οθόνη, επιλογή Μηνιαία)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Ιουλίου 2022 18:08

Να είστε καλά να τα χαρείτε, αλίμονο σε εμάς του Σ.Ξ

ΣΩΜΑ:
Στρατός