Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 362 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μπάμπης
Μπάμπης
18 Νοεμβρίου 2022 10:09

Εφόσον η ΕΑΑΑ με τον πρόεδρό της και το Δ.Σ δεν έχουν εκδηλώσει ΚΑΜΙΑ αντίδραση ή διαμαρτυρία μέχρι τώρα για το κατατεθειμένο νομοσχέδιο που περιέχει την κατάργηση της εισφοράς 1% των ΕΝ/ΕΝ στελεχών μετόχων του ΜΤΑ, θα ήταν θετικό όλοι η συνάδελφοι να στείλουν μήνυμα στο mail του ΥΠΕΘΑ, ΥΦΕΘΑ και Γραμματέα του Υπουργείου να μην καταργηθεί η εισφορά 1% , και να καταργηθεί ο Ν.4093/12 από την κράτηση στο μέρισμα για του συναδέλφους που αποστρατεύτηκαν πριν το 2016 .Πιστεύω έτσι θα φανεί η συνολική αντίθεσή μας .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Μπάμπης
18 Νοεμβρίου 2022 13:29

Το εν λόγω θέμα δεν έχει να κάνει με την ΕΑΑΑ , αλλά θα έπρεπε να συζητηθεί μεταξύ όλων των ενώσεων και να στείλουν την θέση τους στον ΥΠΕΘΑ σχετικά με την κατάργηση της εισφοράς 1% των ΕΝ/ΕΝ στελεχών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μπάμπης
18 Νοεμβρίου 2022 14:32

Καλησπέρα. Είναι αλήθεια ότι και στις δύο περιπτώσεις θα υπάρξει απώλεια εσόδων των ταμείων. Όμως κατά την γνώμη μου είναι σωστή η κατάργηση των δύο κρατήσεων και είναι λάθος να υπάρχει διαφωνία/αντιπαλότητα ανάμεσα στους εν/εν και τους απόστρατους. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, μέτοχοι και μερισματούχοι, ότι τελικός σκοπός είναι η οικονομική ευρωστία των ταμείων σε βάθος χρόνου και όχι μεγάλα μερίσματα και μικρές εισφορές σήμερα για όλους. Σε ότι αφορά την κράτηση 1% του Ν3986/2011, που πρόκειται να καταργηθεί, αποτελεί υπόλειμμα των μνημονιακών κρατήσεων. Αρχικά όταν θεσπίστηκε δεν προβλεπόταν η ενίσχυση των μετοχικών ταμείων αλλά του ΜΤΠΥ, που τότε είχε σοβαρό πρόβλημα, και του ΟΑΕΔ. Μετά από διαμαρτυρία των στρατιωτικών, εν/εν και αποστράτων, τροποποιήθηκε η διάταξη και τα ποσά πήγαν στα μετοχικά ταμεία. Θα ήταν όμως παράλογο να ¨μεταμορφωθεί¨ και να παγιοποιηθεί μόνο για τους στρατιωτικούς μια μνημονιακή κράτηση που καταργείται για όλους τους άλλους. Το ίδιο ισχύει και για την κατάργηση της κράτησης του Ν4093/2012 στα μερίσματα. Το ΜΤΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2022 15:31

Πολύ σωστός

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Kostas
Kostas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2022 16:05

Γιώργο μιλάς πολύ σωστά.Και κάποιοι θα μας βγάλουν από τα ρούχα μας.Λενε να πληρώνουμε εμείς παραπάνω για να μην τυχόν, που δε θα συμβεί χαδουν αυτοί.Δεν αυξήθηκαν τελευταία τα μερίσματα;Να πω κ εγω να μειωθούν;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Kostas
18 Νοεμβρίου 2022 17:01

Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφει ο GEORGIOSP. Επίσης ν΄αναφέρω Κostas (μπορεί να μη το γνωρίζεις) ότι στη δική μου περίπτωση (και σε πολλούς άλλους απόστρατους) συμβαίνει ότι όταν αυξάνονται τα μερίσματα μειώνεται αντίστοιχα η σύνταξη. Στις δύο τελευταίες αυξήσεις του μερίσματος το συνολικό μηνιαίο πληρωτέο (σύνταξη και μέρισμα) σε αύξηση ήταν 2,5 ολόκληρα ευρώ. Συμπέρασμα, ο μόνος που έχει κέρδος είναι το κράτος που με δικά μας χρήματα κάνει τον χουβαρντά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Kostas
Kostas
Απάντηση σε  nikos68
18 Νοεμβρίου 2022 18:48

Ισχύει κ αυτο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Astrinos
Astrinos
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2022 20:15

Συμφωνώ συνάδελφε παντα εύστοχες οι παρατηρησσεις σου και πάντα με θετικό πρόσημο
Καλό βράδυ…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2022 20:38

@ GEORGIOSP γράφεις.
¨..Μετά από διαμαρτυρία των στρατιωτικών, εν/εν και αποστράτων, τροποποιήθηκε η διάταξη και τα ποσά πήγαν στα μετοχικά ταμεία..¨
Που κοίταξα τα μηνιαία εκκαθαριστικά βλέπω ότι η κράτηση υπέρ του ταμείου ξεκίνησε από την μισθοδοσία του Ιανουαρίου 2012 με αναδρομικότητα από 27-10-2011 (που τότε προστέθηκε στον 3986/11, με τον ν.4024/2011 άρθρο 2, παρ. 11)
Ποιο πριν όπως λες σαν τι μας την κράταγαν…???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
19 Νοεμβρίου 2022 01:03

Καλησπέρα Γιάννη.
Σύμφωνα με την αρχική μορφή των περιπτώσεων α και β της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του Ν3986/2011 https://www.e-nomothesia.gr/kat-oikonomia/n-3986-2011.html για όσους μισθοδοτούμενους υπαλλήλους του Δημοσίου δεν ήταν ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ καθιερώθηκε εισφορά 1% υπέρ του ΟΑΕΔ.
Αν έμενε έτσι η διάταξη, η κράτηση 1% από τις αποδοχές των στρατιωτικών θα πήγαινε στον ΟΑΕΔ.
Όπως σωστά λες με την παρ. 11 του άρθρου 2 του Ν4024/2011 προστέθηκε η φράση ¨ενώ για το προσωπικό που είναι ασφαλισμένο στα Μετοχικά Ταμεία των Ενόπλων Δυνάμεων, η εισφορά αυτή αποδίδεται υπέρ των εν λόγω Ταμείων.¨
Έχεις δίκιο να λες ότι αφού η κράτηση εφαρμόστηκε υπέρ των μετοχικών ταμείων από 27/10 τί έγινε με τις κρατήσεις που έπρεπε να έχουν γίνει από την 1/7 έως 27/10.
Δεν έχω κάποια εξήγηση για αυτό. Πιθανόν όταν ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για να εφαρμοστεί η κράτηση (εγκύκλιοι, οδηγίες στους εκκαθαριστές μισθοδοσίας κτλ) να είχε ήδη ψηφιστεί ή δρομολογηθεί η τροποποίηση και να εφαρμόστηκε με την ημερομηνία αυτή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τάκης Τ.
Τάκης Τ.
Απάντηση σε  Μπάμπης
18 Νοεμβρίου 2022 17:12

Θα ήθελα να ήξερα τι θα έλεγες αν ήσουν ΕΝ/ΕΝ με 5-6 χρόνια υπηρεσίας …… Τελικά οι περισσότεροι είστε παρτάκηδες αλλά κατηγορείται (σωστά) τους πολιτικούς …….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης Τ.
Βαγγέλης Τ.
Απάντηση σε  Μπάμπης
18 Νοεμβρίου 2022 17:58

Εγώ πάντως δεν άκουσα απο κανέναν εν/εν να διαμαρτύρεται όταν αυξάνεται το μέρισμα ή όταν δίνει διπλό.Το ταμείο μπορεί να κάνει μελέτες και να προσαρμόζει εισφορές Κ παροχές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Aristos
Aristos
Απάντηση σε  Βαγγέλης Τ.
20 Νοεμβρίου 2022 19:28

Όπως τα λες.Μαλλον πρέπει να το κάνουμε.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Aristos
Aristos
Απάντηση σε  Μπάμπης
20 Νοεμβρίου 2022 13:39

Θετικοτερο θα ήταν να στείλουν όλοι υπέρ της κατάργησης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
17 Νοεμβρίου 2022 22:21

Έχει έσοδα το ΜΤΑ, δίνει μέρισμα σε διαφορετική περίπτωση μείωση του. Μέρισμα δύο ταχυτήτων με 4093 και χωρίς νομίζω δεν είναι δίκαιο. Τα υπόλοιπα θα τα βρουν οι διοικούντες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κυριακος
Κυριακος
17 Νοεμβρίου 2022 22:02

Καλησπέρα, όταν συμπέσουν οι κρατήσεις σε δύο αλλαγές κλιμακίου εξακολουθούν να υφίστανται και οι δύο;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κυριακος
Κυριακος
Απάντηση σε  Κυριακος
17 Νοεμβρίου 2022 22:04

Σε κρατήσεις προαγωγής αναφέρομαι…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Κυριακος
18 Νοεμβρίου 2022 00:32

Ναι. Σε μενα πηρα προαγωγη λογω χρονου παραμονης κ μετα απο κανα τρειμηνο λογω αλλαγης βαθμου κ κλιμακιου κ πληρωνω κ αυτα κανονικα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης Τ.
Βαγγέλης Τ.
17 Νοεμβρίου 2022 20:07

Αν μπορείτε να μας ενημερώσετε και για τον ισολογισμό του ΜΤΑ ,για να βγάλουμε συμπέρασμα.Αν έχει πλεόνασμα και πόσο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
falcon 25
falcon 25
16 Νοεμβρίου 2022 14:02

Απόφαση του ΜΤΑ για τη χορήγηση ενός (1) μηνιαίου μερίσματος, ως έκτακτο βοήθημα έτους 2022.Γίνεται γνωστό στα μέλη μας ότι το ΔΣ του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (ΜΤΑ) αποφάσισε τη χορήγηση ενός (1) μηνιαίου μερίσματος, ως έκτακτο βοήθημα έτους 2022.

Η απόφαση προωθήθηκε για έγκριση στον ΥΕΘΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
16 Νοεμβρίου 2022 11:17

Καλημέρα.Έκανα αίτηση για αναγνώριση 3ετίας ν.2010 πριν μερικούς μήνες και όλα τα σχετικά προς ΕΦΚΑ για παρακράτηση δόσεων από σύνταξη, σε λίγο καιρό που φεύγω και μου είπαν ότι δεν παρακρατάνε πάνω από το 25% της σύνταξης για κάθε δόση (το ίδιο το σύστημά τους).Τώρα που τους πήρα πάλι για κάποιο θέμα, μου είπαν ότι τελικά παρακρατάνε όλο το ποσό ΕΦΚ.ΣΥΝΤ (που γράφει ο φάκελος μισθ.) χωρίς να υπολογίζουν ότι μπορεί να ξεπερνάει το 25% της σύνταξης και επίσης ότι δεν γνωρίζουν αυτό που είπε ο κος Αχιλλέας εδώ παλιότερα για το 22% φοροαπαλλαγή για κάτω από 20000 ευρώ εισόδημα, δεν γνωρίζουν σε ποιο νόμο προβλέπεται λέει.Τελικά τι ισχύει?Για παράδειγμα τι γίνεται στην περίπτωση σύνταξης 1460 ευρώ και μηνιαίας παρακράτησης 460 ευρώ?Πληρώνεις δόση 460 και σου μένουν 1000?Τι γίνεται στην πραγματικότητα?Άλλα λένε την Πέμπτη και άλλα την Παρασκευή……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μάκης
17 Νοεμβρίου 2022 10:29

Καλημέρα Μάκη.
Για αρχή σε ότι αφορά το θέμα της φοροαπαλλαγής έχουν δίκιο στον ΕΦΚΑ που σου λένε ότι δεν γνωρίζουν. Η απαλλαγή είναι φορολογικό θέμα και γίνεται αυτόματα όταν πληρώνεις ασφαλιστικές εισφορές.
Διάβασε το άρθρο του Αχιλλέα https://enstoloi.net/giati-oles-i-anagnorisis-ine-22-tois-ekato-fthinoteres/ και το σχόλιο του Γιάννη εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-374/#comment-113046 για να καταλάβεις τι ακριβώς εννοείται όταν λέμε 22% φοροαπαλλαγή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μάκης
17 Νοεμβρίου 2022 10:30

Σε ότι αφορά το ποσό της δόσης, αν δεν συνταξιοδοτηθεί ο πρώτος που θα κάνει χρήση της δυνατότητας αναγνώρισης της τριετίας για να δούμε πως θα διαμορφωθούν τελικά οι δόσεις (σε σχέση με το ποσό της σύνταξης) θα υπάρχει αμφιβολία.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-353/#comment-105723
Εντελώς τυπικά προβλέπεται το ποσό να κρατηθεί σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι μήνες που αναγνωρίζονται.
Φαίνεται όμως ότι υπάρχει η πρόθεση εκ μέρους του ΕΦΚΑ να προσαρμόζεται το ποσό της δόσης έτσι ώστε να μην υπερβαίνει το ¼ της ακαθάριστης σύνταξης με αντίστοιχη επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής. Δες το σχόλιο του Γιώργου εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-367/#comment-110705 .
Επειδή όμως αυτή η πρόθεση δεν φαίνεται να βασίζεται σε κάποια διάταξη ή εγκύκλιο καλό θα είναι να λάβεις υπόψιν στον προγραμματισμό σου το χειρότερο δυνατό σενάριο όπως λέει ο Αχιλλέας στο παραπάνω σχόλιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Νοεμβρίου 2022 10:49

Σε ευχαριστώ Γιώργο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2022 19:12

Διπλό μέρισμα στις γιορτές…. Δεν ξέρω εάν το έχει αναφέρει κάποιος άλλος συνάδελφος…!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας Αντ. (Ε.Α.)
Κώστας Αντ. (Ε.Α.)
Απάντηση σε  Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2022 19:36

Φίλε Δημήτρη,για κάνε το λιανά ή αλλιώς πενηνταράκια που λένε και οι μορφωμένοι!Ποιος το είπε,που το διάβασες, αξιόπιστη πηγή;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Κώστας Αντ. (Ε.Α.)
15 Νοεμβρίου 2022 19:45

Από γνωστό η πληροφορία ότι υπογράφηκε σήμερα στο ΜΤΑ η χορήγηση του διπλού μερίσματος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας Αντ. (Ε.Α.)
Κώστας Αντ. (Ε.Α.)
Απάντηση σε  Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2022 19:57

Να είσαι καλά, καλοδεχούμενο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Δημήτρης
16 Νοεμβρίου 2022 12:21

Ναι αλλά θελει την υπογραφή της ΑΝΙΚΑΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ του ΥΠΕΘΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
15 Νοεμβρίου 2022 10:13

Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω με την ψηφίση του μίνι ασφαλιστικού μπορεί κάποιος απόστρατος που πληρεί τις προϋποθέσεις (25 ετια , αυτεπάγγελτη) να αναγνωρίσει την πενταετία η θα ισχύει από την ψηφίσει και εφεξής??

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μάκης
15 Νοεμβρίου 2022 10:42

Εξαρτάται από το αν θα δοθεί αναδρομικότητα στην διάταξη που θα ψηφιστεί.
Όταν το σχέδιο νόμου αναρτηθεί για διαβούλευση μπείτε όσοι ενδιαφέρεστε και θέστε ανάλογο αίτημα. Μπορεί να βοηθήσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Μάκης
15 Νοεμβρίου 2022 11:45

Η διαβούλευση τελείωσε, αφορά το άρθρο 19, και όπως είναι διατυπωμένο εάν ισχύσει δεν έχει αναδρομικότητα. Ας περιμένουμε την τελική του μορφή όταν έρθει σαν νομοσχέδιο, μέχρι την ψήφιση του.

http://www.opengov.gr/minlab/?p=5793

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
15 Νοεμβρίου 2022 14:21

Σωστά Γιάννη. Δεν το είχα δει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny
Johnny
14 Νοεμβρίου 2022 19:35

Πληροφορία από site military. gr πρόκειται να μπει στην βουλή το νομοσχέδιο που περιέχει την κατάργηση της κράτησης του νόμου 4093. Όμως το υπουργείο εργασίας πιέζει για αναδρομικά από 1-1-2022 και αχι από Ιανουάριο του 2021 όπως είχε υποσχεθεί ο υπουργός Άμυνας

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Johnny
14 Νοεμβρίου 2022 20:27

Το θέμα είναι να καταργηθεί. Από αναδρομικά έχουμε χορτάσει. Δεν περισσεύουν προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  Δημήτρης
14 Νοεμβρίου 2022 21:53

Ο ενας υπουργος ακυρωνει τον αλλον και η τσιγκολελετα καλα κρατει!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny
14 Νοεμβρίου 2022 22:17
Γιάννης
Γιάννης
14 Νοεμβρίου 2022 14:10

Καλησπέρα.Σήμερα ρώτησα τον ΕΦΚΑ το κλιμάκιο της ΠΑ σχετικά με το ποσό που μου έβγαλε να πληρώσω την 3ετία σε δόσεις όταν φύγω και μου απάντησαν ότι η μηνιαία δόση είναι 10% της σύνταξης που βγαίνει.Αυτό είναι πολύ καλό για εμένα και άλλους που δυστυχώς κλείσαμε με 20%, γιατί για μια σύνταξη 1.450 ευρώ στα 32 χρόνια περίπου, είναι 145 ευρώ το μήνα η μηνιαία κράτηση για 80 με 90 μήνες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Νοεμβρίου 2022 22:17
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
13 Νοεμβρίου 2022 21:14

Καλησπερα στην ομαδα και συγχαρητηρια για την ενημερωση που μας παρεχεται μεσω αυτης.Θα ηθελα να ρωτησω τι ειναι η δοση Ν.4093/12 που εμφανιζεται στο ενημερωτικο σημειωμα του ΜΤΑ και δεν αναφερεται στον υπολογισμο συνταξης. Επισης παρατηρησα στο ενημερωτικο σημειωμα συνταξης το ποσο της Μείωσης Ν.4093/12 στν παλαια συνταξη αυξηθηκε απο τον Αυγουστο και μετα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
14 Νοεμβρίου 2022 12:55

Από την εφαρμογη ο κ. Αχιλλέας έχει αφαιρέσει την κράτηση του 4093/12 από τα μερίσματα εν αναμονή του νομοσχεδίου που ήταν να έρθει από τον Ιούλιο και ακόμα περιμένουμε.
https://enstoloi.net/katargisi-meiosis-n-4093-merismata/
ΚΑΙ
https://enstoloi.net/nea-afxisi-meridia-mta-ekoema-2022/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
KOSTAS
KOSTAS
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
14 Νοεμβρίου 2022 19:07

καλησπερα Ιωαννη,,,απο την εφαρμογη του Αχιλλεα ποση διαφορα σε χρηματα σου εβγαλε το ενημερωτικο του ΜΤΑ οτι θα παρεις ;;; και ποσα μερισματα εχεις ;;;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  KOSTAS
15 Νοεμβρίου 2022 23:23

Καλησπερα Κωστα.Εχω 28 μερισματα και μου βγαζει διαφορα 46 ευρω μειον απο την εφαρμογη του Αχιλλεα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
13 Νοεμβρίου 2022 13:19

Καλοδεχούμενο. Να βγουν κάποιες υποχρεώσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελης
Αγγελης
12 Νοεμβρίου 2022 19:21

Καλησπερα στην ομαδα, σας παρακαλώ που μπορώ να μάθω με ασφάλεια εαν θεμελιώνω δικαιωμα σύνταξης!! Είμαι παλιός ασφαλισμενος σε ικα με 35 μηνες πριν την κατάταξη ως Ε.Μ.Θ. Κατάταξη 28/11/94 και τρίτεκνος με τεκνο πριν το 2010!! Ευχαριστώ!! Πρόκειται να αποστρατευτώ τέλος του 2023!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Αγγελης
12 Νοεμβρίου 2022 20:19
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
12 Νοεμβρίου 2022 17:59

Από που ορμώμενος αεροπόρε?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
9 Νοεμβρίου 2022 20:52

Χρονια πολλα στην ΠΑ και σε ολους τους συναδελφους ε.ε και ε.α…αλλα εκτος απο πολλα πρεπει να ειναι και καλα που να αποπνεουν τη στοργη και την αποδοση δικαιοσυνης και νομιμοτητας απο την μερια της πολιτειας…δυστυχως φτασαμε στα μεσα Νοεμβριου χωρις την παυση του αντισυνταγματικου ν.4093 στα μερισματα για τους αποστρατους συναδελφους…αυτες τις μερες εκπροσωποι της πολιτειας παρευρεθηκαν στις κατα τοπους εορταστικες εκδηλωσεις,ευχηθηκαν χρονια πολλα και χτυπησαν για αλλη μια φορα στην πλατη το προσωπικο για το υψηλο ηθικο και την προσφορα του στην Πατριδα…πρωτος και καλυτερος βεβαια ο υπουργος που απο το 2021 εχει χασει το μετρημα στις υποσχεσεις!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Peter
9 Νοεμβρίου 2022 21:38

Εξώδικο Αξκου ε.α. προς ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλο για τις μειώσεις ν.4093/12
https://www.staratalogia.gr/2022/11/409312.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  aero
9 Νοεμβρίου 2022 22:54