Σελίδα υπ' αριθ. 72 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 72 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση,αν συμφερει να μεινω η να φύγω; Εχω μπει στη σχολή στις 22-10-1984,δεν έχω κανένα πτητικό και δεν ξερω τι να κανω,ειμαι και υπηρεσία εδάφους.Ευχαριστώ πολύ προκαβολικά.
Νίκο, η ερώτηση 5 (FAQ)…τα λέει όλα…
http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/
… καθώς και τα 1.4 και 1.5.
Γενικώτερα σου συνιστώ να διαβάσεις όλες τις FAQ
http://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/
και τον τρόπο αξιοποίησης του site
http://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
EMΘ (ΠΑ) 97 Kαλημέρα μετά από πολλά τηλεφωνήματα και την δικια σας επιβεβαίωση κύριε αχιλλέα ευχαριστώ το μονο που μπόρεσα να μάθω είναι ότι κερδίζω σύνταξη όντως με 18 χρονια και + τα 5 μάχιμη + 1.5 του στρατού (για αποχώρηση λόγο ασθενειας). Εδώ καθησυχάζομαι αλλα τα ποσα περνώ δεν μου λένε εκεί ανησυχώ, ποιος είναι τρόπος υπολογισμού?
Το πόσα παίρνεις είναι αρκετά περίπλοκο με το νέο τρόπο υπολογισμού!
Είχα ξεκινήσει να μαζεύω πληροφορίες για να υλοποιήσω (εάν μπορέσω) νέα σελίδα υπολογισμού για τις συντάξεις μετά το 2015, αλλά πρόσφατα διέρρευσαν διάφορες προθέσεις για αλλαγή ή κατάργηση των σχετικών διατάξεων, οπότε για την ώρα αναμένω.
Πάντως με το νέο σύστημα δεν θα έχεις μεγάλη διαφοροποίηση, διότι τα περισσότερα συντάξιμα έτη σου είναι πριν το 2010.
Χοντρικά να υπολογίζεις περίπου 5% μείωση (ίσως είναι λίγο μικρότερη ή λίγο μεγαλύτερη) σε σχέση με τη σύνταξη που ισχύει για παλιούς ασφαλισμένους και θεμελίωση μέχρι το 2014, η οποία υπολογίζεται στη σελίδα.
Αχιλλέα χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου, να είσαι πολύχρονος και σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση που μας παρέχεις μέσου του site.
ETΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
johnnyB ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ.
Φίλε ΓΙΩΡΓΟ, όπως είπα πριν λίγο και στον Marios, όσο και να αγχωθούμε και να ανησυχούμε για την τύχη του εφάπαξ μας, γράφοντας ξανά και ξανά πόσοι είναι μπροστά μας …ακούγοντας κάτι εκατοντάδες νούμερα… προτείνω και σε σένα.. πιές κανένα ουισκάκι σήμερα, δες το ματσάκι στην τηλεόραση και “όλα καλά”…και συνεχίζουμε…ψυχραιμία!
Αρ. Πρωτ. 14895 (23/12/13) και δεν έχω λάβει ακόμα καμία ειδοποίηση.
Μη χάνεις χρόνο πάρε αύριο κιόλας στο ΜΤΑ να μάθεις τη συμβαίνει : 2103675060-2-4-5-6
Είσαι στη δεύτερη εικοσάδα εσύ και μάλιστα τρίτος από το τέλος (αυτή την εβδομάδα ειδοποιούν τους πρώτους 20).
Από μέρα σε μέρα θα σε πάρουν και σένα (εάν δεν πιάσεις εσύ γραμμή), βγάλε πάντως τη φορολογική ενημερότητα για να είσαι έτοιμος, κατά 99% την επόμενη εβδομάδα θα εκδοθεί η δική σου επιταγή.
Αχιλλέα, είσαι τρομερός!
Αποφασιστικός, αποκαλυπτικός, ξεκάθαρος, ενημερωμένος, ολοκληρωμένος, τεκμηριωμένος!
Όλα αυτά που γράφεις με καλύπτουν πλήρως! Σ’ ευχαριστώ.
Αυτό περίμενα εδώ και καιρό, τα καλύπτεις όλα! Από εδώ και πέρα, θα σε παρακαλούσα να κάνεις μόνο update των πληροφοριών σου.
ΥΓ1: Κύριοι, εδώ είμαι! …μετά την ανάρτηση του Αχιλλέα, τί μπορώ να πώ και να γράψω? Αυτά που μας έγραψε, είναι τα “πάντα όλα”!
ΥΓ2: Αν θέλετε να κάνουμε κους-κους και λίγο χιούμορ, για να σπάμε τη μονοτονία, οκ! …αν δεν ξεφεύγει από το θεματολόγιο…
ΥΓ3: Αλλά δεν θέλω και ούτε μ’ αρέσει να μπω σε ανούσιες συζητήσεις που και εγώ τις απορρίπτω π.χ. τα “φαντάσματα του παρελθόντος” και τις “θεωρίες συνομωσίας” που εύκολο είναι να βγεις και να κατηγορείς όποιον γουστάρεις, γελιοποιώντας θεσμούς και συναδέλφους… ως σύγχρονος “επαναστάτης του καναπέ”.
ΥΓ4: Ας περιοριστούμε στην ουσία και ας στρέψουμε την προσοχή μας σε σοβαρότερα θέματα της επικαιρότητας, πέραν του εφάπαξ που για μένα βρίσκεται στο μακρινό μέλλον… θέματα όπως π.χ. αν συνεχίσουμε να πληρωνόμαστε συντάξεις, για πόσο ακόμα και σε ποιό νόμισμα κλπ….
Johnny B : καλώς μας ήρθες, συμφωνώ μαζί σου και περισσότερο στο ΥΓ4.
Υ.Γ
που χάθηκες εσύ??
Στέργιο, λοιπόν…πετάχτηκα να πάρω το τεφτέρι που σας έλεγα και ξεσκόνιζα/κούρδιζα μιά παλιά κιθάρα…και από τον άλλο μήνα ή τον μεθεπόμενο, αν τελικά αρχίσουν τα δραχμο-δύσκολα…θα σημειώνω από αυτό το site όσους παίρνουν (και βάζουν κάτω από το μαξιλάρι τους) τα (α’…) αναδρομικά (μέσα και τον Αχιλλέα) και θα πηγαίνω κάτω από το μπαλκόνι τους για να τους κάνω καντάδα..μπας και βγάλω τα προς το ζειν…κατά τα άλλα? έρχονται καλύτερες μέρες…no money, no honey!
Διαβάζοντας άρθρα σαν αυτά…αναρωτιέμαι για το μέλλον των Ε.Δ.:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=377292&catid=9
Έψαξα, που λες Στέργιο, το γενικό ΦΠ εφέδρου Αξκού που κατέχω για να είμαι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο….οι γείτονες τρίβουν τα χέρια τους με την κατάστασή μας ειδικά αν με την ρητορική μας κινηθούμε εκτός πλαισίων ΝΑΤΟ…
(Αυτά και θα επανέλθω “εντός θέματος” στα επόμενα…)
πάρε το email μου από τον Αχιλλέα να σου στείλω το τηλέφωνο μου , κατεβαίνω συχνά Θεσσαλονίκη και αυτό το σαββατοκύριακο μπορεί να κατέβω.
Εντάξει Στέργιο….σε βρήκα και στο google+ …. όλα καλά, αλλά ένα πράγμα με χαλάει ρε παλικάρι μου …ότι είσαι ΠΑΟΚτσης…!!! (τα λέμε…)
Τί είναι το Κούγκι? …
ιστορικά…Η ανατίναξη στο Κούγκι. Η αυτοθυσία του καλόγερου Σαμουήλ και των Σουλιωτών…
http://www.mixanitouxronou.gr/anatinaxi-sto-kougki-aftothisia-tou-kalogerou-samouil-ke-ton-soulioton/
Johnny B.
Δεν παίρνεις την κιθάρα σου σε τρεις με τέσσερις μήνες που καλοκαιριάζει, να έρθεις εδώ στην καβάλα ,περιμένουμε και τουρίστες να την πέσουμε παρέα στα κρουαζιερόπλοια μπας και βγάλουμε κάτι και εμείς.
Πρώτα στο χέρι το γενικό ΦΠ εφέδρου Αξκού… και αν φτάσουμε μέχρι το καλοκαίρι, παίρνω και την κιθάρα και σου έρχομαι, καλή η ιδέα σου, Στέργιο….από Σαλονίκη κοντά είαμστε…
Στέργιο, βάλε στο συρτάρι το γενικό ΦΠ εφέδρου Αξκού…”κάποιος” του ‘δωσε “ημί—ανάπαυση”…
http://www.onalert.gr/stories/giati-milisa-gia-kougi-yetha-kammenos/40875
(Διαχρονικοί Λεονταρισμοί!)
Johnny B. επέστρεψες και μας γέμισες τη σελίδα.
Θα εισηγηθώ στον Αχιλλέα να σου επιτρέπει μέχρι 3 αναρτήσεις ημερησίως!
…και καμμία αν θέλει….
για τα σοβαρά θέματα (προς το παρόν) μου αρκούν οι αναρτήσεις του!
Γιατρέ μου…. εσύ είσαι?
Επικοινωνία με ΜΤΑ 18-2-15.
Μετά την πληρωμή των 40 εφάπαξ αυτές τις ημέρες με πρωτόκολλο 5-5-2014 σειρά για εφάπαξ 363-40=323
Εάν όλα πάνε καλά και πληρώνουν 20~25 εφάπαξ το Μήνα υπολογίζω θα το πάρω τον Απρίλιο με Ιούνιο του 2016. Καλή υπομονή και καλό κουράγιο.
Επειδη πιστευεις οτι θα παρω το εφαπαξ , μετα απο 1,5 χρονο απο τωρα.
Μα γιατί παλικάρι μου θα έπρεπε να γνωρίζει τον αριθμό πρωτοκόλλου σου;
Αφού υπάρχουν οι δύο (2) απαραίτητες παραδοχές:
1) Μιλάς για κατάθεση δικαιολογητικών για λήψη “εφάπαξ” μετά την 1-8-2014, οπότε η σειρά σου είναι με αύξοντα αριθμό περίπου 450 (και πάνω).
2) Η μηνιαία καταβολή “εφάπαξ” είναι 20-25 μονάδες.
Εεεε, κατόπιν τούτου με μία απλή διαίρεση διαπιστώνεις ότι ο χρόνος λήψης είναι αυτός που σου αναφέρθηκε.
Υ.Γ
Η μόνη ελπίδα γρηγορότερης καταβολής θα είναι η μεταβολή της 2ης παραδοχής, δηλαδή καταβολή περισσοτέρων “εφάπαξ” μηνιαίως (ώστε να αυξηθεί ο παρονομαστής της διαίρεσης…)
Από παλιότερη ανάρτηση συναδέλφου με πρωτόκολλο Αυγ. 14 (αφαίρεσε τα 40 που θα δοθούν τον Φεβ. 14).
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-46/#comment-13156
Αχιλλεα γραφεις , θα εχει λυθεί το θέμα . Γνωρίζεις τι αριθμό πρωτοκόλλου εχω ?
Γνωρίζω τη σειρά της τελευταίας αίτησης στις 28-7-2014 (λίγο κάτω από 450), ο οποίος θα λάβει εφάπαξ μετά από 450 / 25 = 18 μήνες (τουλάχιστον). Ο αριθμός αυτός αναγράφεται στον πίνακα στο επάνω μέρος της σελίδας εδώ και μερικές ημέρες.
Επίσης στην ανάρτηση της πρώτης σελίδας: “Αυτή τη στιγμή εκκρεμούν περίπου 450 αιτήσεις με υποβολή μέχρι 30-7-2014…”
Εάν υπάρχει αξιοκρατία και ακολουθείται ο αρ. πρωτοκόλλου (όπως υποστηρίζω) θα πάρεις εφάπαξ μετά τον ανωτέρω συνάδελφο.
Η πληροφόρηση φυσικά δεν λύνει το πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον δεν θα αναρωτιέσαι κάθε μήνα εάν και πότε έρχεται η σειρά σου.
Μάριε, ο Αχιλλέας σου απαντάει τεχνοκρατικά, καλύπτοντας το ρεαλιστικό μέρος του προβλήματος. Ως έχει!
Αν εσένα (και εμένα) μας “ενοχλεί” αυτή η μεγάλη ουρά μπροστά μας, σκέψου ότι ακόμα είμαστε “τυχεροί” που δεν μας έχει (επισήμως) ανακοινωθεί κάποια περικοπή του εφάπαξ (εννοώ τους μετά την 1/8), ούτε έχει προκύψει κάποιο οικονομικό “ατύχημα” στο Κράτος (άρα ακόμα πληρώνει)…Συνεπώς τί? Μέχρι εδώ, “πάμε καλά” και βλέπουμε σύντομα να έχουν 40 συνάδελφοί μας ευτυχή κατάληξη!!! Εμείς? Συνεχίζουμε ελπίζοντας ότι όλα θα φτάσουν μέχρι το τέλος χωρίς πρόβλημα. Πότε? Τότε!….ψυχραιμία!
ΥΓ: Σου προτείνω, πιές κανένα ουισκάκι σήμερα, δες το ματσάκι στην τηλεόραση και “όλα καλά”…συνεχίζουμε…
Εφόσον ισχύει και γιατί να μην ισχύει, το ποσό της διαφοράς του λογιστικού και του πραγματικού εφάπαξ (δικαιούμενο – προκαταβολών , τόκων κλπ. ) δεν θα έπρεπε να μοιραστεί φέτος σε εφάπαξ και ποιο είναι το ύψος του γιατί δε πρόκειται για λογιστικό ποσό αλλά πραγματικό .
Όπως απάντησα εδώ: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-54/#comment-14119
θα μοιραστεί αυτό το ποσό αλλά του χρόνου, αφού έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες που απαιτούνται (ειδική έγκριση από την ΤτΕ, αλλαγή κωδικού κλπ).
Δεν χάνεται τίποτε, απλά κάθε χρόνο μοιράζεται το ποσό που απέμεινε τον προηγούμενο.
Φέτος μοιράζεται το αντίστοιχο ποσό από πέρυσι, πέρυσι μοιράστηκε το αντίστοιχο ποσό από πρόπερσι κλπ.
Εάν εσύ πληρώνεσαι κάθε μήνα, έχει διαφορά εάν παίρνεις το μισθό του τρέχοντος ή του προηγούμενου ή του επόμενου μήνα;
Δεν διαφωνώ , αλλά νομίζω το ποσό που απέμεινε από την προηγούμενη χρονιά είναι συγκεκριμένο και μάλιστα καθόλου ευκαταφρόνητο (αν κρίνω εξ υμών οι περισσότεροι έχουμε πάρει προκαταβολή ). Η ερώτηση είναι ποιο είναι το ποσό και πότε θα μοιραστεί ώστε να μπορέσει το ταμείο μας να δώσει περισσότερα εφάπαξ :
Φέτος οι εισφορές αναμένονται να είναι 1,4 εκατ. x 12 ~ 17 εκατ. ευρώ (το αναφέρω στην ανάρτηση), όμως θα μοιραστούν 31,5 εκατ. ευρώ (μαζί με τις περσινές προκαταβολές) σύμφωνα με την απόφαση του ταμείου.
Μην ξεχνάς όμως ότι φέτος θα αποζημιώνονται παράλληλα και κάποιες εκατοντάδες συμπληρωματικά εφάπαξ λόγω της αλλαγής μισθολογίου (τα οποία αναγκαστικά περιλαμβάνονται στα 31,5 εκατ. ευρώ).
Εάν δεν υπήρχε αυτή η υποχρέωση σαφώς θα δίνονταν 20 ~ 30% περισσότερα εφάπαξ.
Και επειδή θα σκεφθείς την (προφανή) λύση γιατί να δοθούν τώρα αυτά τα εφάπαξ και όχι στο μέλλον, η απάντηση είναι ότι κάποτε θα πρέπει να δοθούν!
Όποτε και να δοθούν τα συμπληρωματικά θα πάνε ταυτόχρονα πίσω τα εφάπαξ εκείνης της περιόδου.
Εξάλλου εάν δεν είχε ψηφιστεί ποτέ ο νόμος που καταργήθηκε αναδρομικά, οι συνάδελφοι αυτοί θα είχαν πάρει ήδη το πλήρες εφάπαξ και η σειρά των υπολοίπων θα πήγαινε πίσω έτσι κι αλλιώς.
Υπάρχει περίπτωση κάποτε να αναρτηθεί στον πίνακα υπολογισμού, το εφάπαξ , με ημ/νία μετά την 1/8/14?.Υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση , οτι θα υπάρξουν αλλαγές ? Ή απλά κάποιες αόριστες πληροφορίες ?
Υπήρχε μία διαρροή πριν τις εκλογές ότι τα ταμεία ζήτησαν να ισχύσει ο παλιός τρόπος υπολογισμού μέχρι το τέλος του 2014 και να αλλάξει από 1-1-2015.
Φυσικά δεν υπάρχει κάποια επίσημη εξέλιξη, αλλά υπάρχουν διάφορες δηλώσεις τώρα γενικά για τα εφάπαξ.
Πιστεύω στον 1,5 χρόνο (τουλάχιστον) από τώρα που θα μεσολαβήσει μέχρι να πάρεις το εφάπαξ θα έχει λυθεί το θέμα!
“Διαφορά εξόδων προϋπολογισμού – ποσού απόδοσης εφάπαξ” ……………………………………………. Κατάλαβες τι έγραψες η δεν το έγραψες εσύ; Φανερώθηκες μόνος σου φίλε. Δεν ήθελα στα σχόλια που έκανα να μπώ σε λεπτομέρειες εσύ προσπάθησες να μπείς με πανηγυρικά επιβεβαιωτικά αποτελέσματα για εμένα. ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕΣ.ΩΡΑΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ;ΑΚΡΟΒΑΣΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΕΣ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ. ΤΙ ΕΝΝΟΩ: ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ 30.000 ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ 75.000.ΔΛΔ ΕΞΟΔΑ 75.000 ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ 45.000. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ 60-70-80 ΕΦΑΠΑΞ ΑΛΛΑ ΔΙΝΟΥΜΕ 25 ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΚΕΦΑΡΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ. ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ SITE ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ(ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΙΣΩ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ) ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΑ 41ΕΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑ FAKE ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ.ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΟΑΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΛΠ..ΚΛΠ.ΜΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.ΣΤΗΝ ΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ Μ.Τ.Α ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΤΟ ΚΜΗ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΟΜΗ.ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ. ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ FAKE ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΕΦΑΠΑΞ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ.ΛΑΘΟΣ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΟΥ ΤΟ 2012 ΠΗΡΕ 10.000 ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ(ΣΜΧΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Το ποιος γράφει σε αυτό το site αναφέρεται στις ερωτήσεις 1.1 και 1.2 στις FAQ (φαντάζομαι δεν έκανες τον κόπο να τις διαβάσεις). Θα πρέπει να συνυπολογίζεις όλα τα στοιχεία που παρέθεσα και να μην απομονώνεις μόνο ένα απόσπασμα, διότι αυτή η πρακτική είναι ο ορισμός της προπαγάνδας. Επί της ουσίας τώρα για τα 41 εκατομμύρια: α. Η επιστροφή των 8,5 εκατ. από προκαταβολές και κρατήσεις δεν μπορεί να δοθεί άμεσα σε νέα εφάπαξ λόγω νομοθεσίας. Εάν το κάνει κάποιος θα κατηγορηθεί για απιστία προς την υπηρεσία και θα αποταχθεί. Να υποθέτω ότι εσύ ως εν ενεργεία δεν ακολουθούσες πάντα τις διαταγές και τους νόμους; β. Το ποσό των 8,5 εκατ. δεν χάνεται (θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό), αλλά μοιράζεται τον επόμενο χρόνο. γ. Ανέφερα μηνιαία έσοδα 1,4 εκατ. δηλαδή ετήσια έσοδα από εισφορές περίπου 17 εκατ. ευρώ. Πως νομίζεις ότι προκύπτουν τα 31,5 που μοιράζονται φέτος, λες να υπάρχει δέντρο στον ΕΛΟΑΑ που παράγει τη διαφορά σε ευρώ; Τα 31,5 εκατ. προκύπτουν από τις φετινές εισφορές (17 εκατ.) και από τις περσινές προκαταβολές και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Επειδή δεν μπορούν να απαντηθούν μεμονωμένα όλες οι απορίες και τα σχόλια σχετικά με το εφάπαξ, αλλά ακόμα και τότε οι απαντήσεις χάνονται από τα επόμενα σχόλια, αναρτήθηκε αναλυτικό post στην πρώτη σελίδα.
Σκοπός είναι να ενημερωθούν οι αγωνιούντες συνάδελφοι, αλλά επίσης να απαντηθούν με επιχειρήματα και όλες οι θεωρίες συνομωσίας των “επαναστατών του καναπέ”.
Αχιλλέα στον αναλυτικό πίνακα εφάπαξ που έχεις αναρτήσει τι εννοείς γράφοντας 30/12/13 από 1 έως 5? αφού έχω σειρά 17 και γνωρίζοντας ότι την ίδια μέρα πήγαμε αρκετοί συνάδελφοι και καταθέσαμε συνταξ. πράξη 4 μαζί .Και το ΦΕΚ του Σεπτεμβρίου έχει περίπου 70 αποστρατείες.
Είναι η ισχύουσα σειρά τώρα, περισσεύουν 5 συνάδελφοι που κατέθεσαν στις 30-12-2013 και δεν περιλαμβάνονται στους 40.
Όπως αναφέρω στην πρώτη σελίδα ο αρ. πρωτοκόλλου 14898 είναι τώρα πρώτος στη σειρά.
Το πότε αποστρατεύτηκε κάποιος δεν έχει σημασία, σημασία έχει πότε κατέθεσε τα χαρτιά στον ΕΛΟΑΑ.
Στις 31-12-2013 κατέθεσαν αιτήσεις 16 άτομα, στις 2-1-2014 άλλοι 10 περίπου και πάει λέγοντας.
Προφανώς όλοι αυτοί περιλαμβάνονταν στο ΦΕΚ που αναφέρεις.
Δλδ μαζί με εμένα στις 30/12/13 κατέθεσαν άλλοι 4 τα δικαιολογητικά?
Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα της ανάρτησης:
“Τελευταίος αρ. πρωτοκόλλου που θα λάβει εφάπαξ την επόμενη εβδομάδα είναι το 14897 της 23-12-2013.
Απομένουν 21 άτομα με κατάθεση δικαιολογητικών εντός του 2013 (από αρ. πρωτ. 14898/23-12-13 μέχρι και 15303/31-12-13).”
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές αιτήσεις την 23-12-2013 (πάνω από 10), αλλά από αυτές θα πληρωθούν μόνο όσοι έχουν πρωτόκολλο μέχρι 14897 (όπου συμπληρώνονται τα 40 εφάπαξ), ενώ περισσεύουν 5 που θα είναι τώρα πρώτοι στη σειρά (14898/23-12-2013 –> 1).
Αυτό θα γίνεται σχεδόν πάντα, όταν εγκρίνεται συγκεκριμένος αριθμός εφάπαξ δεν θα ικανοποιούνται όλες οι αιτήσεις της τελευταίας ημέρας (κάποιοι θα περισσεύουν).
0ι ευδοκίμως τερματίσαντες 80% είναι ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ της ΠΑ
Το 80% αποτελεί διασταυρωμένη πληροφορία ή εικασία ?