Σελίδα υπ' αριθ. 130 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 130 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/32700
Καλησπέρα σας. Εγω θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζει καποιος εχω καταταγει στο σώμα μετά το 2012 μου έχουν πει οτι την θητεία του στρατού θα την πληρώσω στο ικα και το αρχηγείο δεν έχει καμία δουλειά ισχύει αυτο?αν ναι τι ησχύει για το ΙΚΑ στο θέμα αναγνώρισης στην περίπτωση αυτή;
Το πρωί ήμουν στο Τεαπασα καί μου ηπαν την άλλη εβδομάδα θα στηλουν επιστολές για συμπληρώματικο
κατατάχθηκα στο Π.Σ το 2001 με προσόν κατάταξης πτυχίο τεχνολόγου Δασοπόνου. Είναι υποχρεωτικό να αναγνωρίσω τα έτη σπουδων,μιας και έπαιρνα 4% χρονοεπίδωμα επιπλέον; Εάν όχι στο τέλος θα μου ζητηθεί να το πληρώσω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παρ Γ. (ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ / ΑΕΙ–ΤΕΙ ΜΕΧΡΙ 31-12-2016) στο άρθρο “Αναγνώριση χρόνου (τελευταία ευκαιρία)”.
σε ευχαριστώ …
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΧΟΛΑΡΓΕ, ΤΗΕΟ, κάποιο νέο, πληροφόρηση, για το συμπληρωματικό εφάπαξ [τ.Χωροφυλακή] υπάρχει? Άν έχει κάποιος κάτι, ας ενημερώσει.
Χρήστο Ελληνικέ καλημέρα. Την περασμένη εβδομάδα τηλεφώνησα στο τεαπασα και μου είπαν ότι ο φάκελός μου έχει ολοκληρωθεί.Μένει να δοθεί από το λογιστήριο η εντολή στην τράπεζα.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΤΕ ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ
Της Χωροφυλακής προερχόμενος έλαβα το αρχικό εφάπαξ τον Δεκέμβριο του 2013 και αιτήθηκα του συμπληρωματικού, αρχές Αυγούστου του τρέχοντος.Το σημείο που θα δείχνει, ότι το λογιστήριο έχει στείλει τα λεφτά στην τράπεζα είναι η επιστολή που θα λάβουμε, κάτι βεβαίως που ούτε εγώ έχω λάβει.
Καλημέρα σ όλους. Παναγιωτη τι ποσό σου βγάλανε? Συνάδελφος από Α.Π. πήρε 250 ευρω δλδ τπτ.
Το ποσό δεν το ρώτησα, γιατί δεν θα μου το λέγανε τηλεφωνικά.Με δικούς μου υπολογισμούς βγαίνει αποτέλεσμα περίπου της τάξης 5,5 τοίς εκατό επί του αρχικά δοθέντος.
Ο υπολογισμός του συμπληρωματικού έχει να κάνει πόσο χρονικό διάστημα έχεις διαγραφεί μετά τον Αύγουστο του 2012, καμία σχέση με το 5,5% επί του αρχικού. Oχι παραπληροφόρηση συνάδελφοι και αν δεν γνωρίζουμε το αντικείμενο να μην απαντάμε.
Απαντώντας στο επιθετικό ύφος του Δημήτρη καμμία διάθεση δεν έχω να παραπληροφορώ. Όταν απαντώ είμαι πολύ καλά πληροφορημένος ως προς το ερωτώμενο.
Κανένας δεν παραπληροφορεί κανέναν, διότι και οι δύο έχετε δίκιο ανάλογα με την προέλευση! Σε κάθε ερώτηση έχουν σημασία οι λεπτομέρειες, αλλά (προς το Δημήτρη αυτό) ειδικά εσείς οι αστυνομικοί πρέπει να εξετάζετε πάντα μία συγκεκριμένη “λεπτομέρεια”, η οποία είναι η προέλευση από τ.ΑΠ ή τ.Χ/Φ. Το συμπληρωματικό του εφάπαξ ΤΠΑΣ (τ.Χ/Φ) δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το χρονικό διάστημα μετά την 1-8-2012, διότι υπολογίζεται με βάση μόνο τον τελευταίο μισθό, δηλαδή δεν έχει καμία σημασία εάν η ημερομηνία διαγραφής είναι μία ημέρα ή ένας χρόνος μετά την 1-8-2012. Άρα ο Παναγιώτης υπολογίζει σωστά το συμπληρωματικό εφάπαξ ΤΠΑΣ και το 5,5% που αναφέρει είναι περίπου η διαφορά των 2 μισθολογίων, το παλιό που υπολογίστηκε το εφάπαξ του και το καινούριο που ισχύει τώρα. Από την άλλη το εφάπαξ ΤΠΥΑΠ (τ.ΑΠ) υπολογίζεται με το μέσο όρο αποδοχών τελευταίας πενταετίας, οπότε εκεί η αύξηση εξαρτάται από το χρονικό διάστημα που θα υπολογιστούν οι αυξημένες αποδοχές μετά την 1-8-2012. Εάν πχ. κάποιος διαγραφεί την 1-9-2012 (ένα μήνα μετά την 1-8-2012) το εφάπαξ ΤΠΥΑΠ θα αλλάξει ελάχιστα (μερικές δεκάδες ευρώ), διότι 1 μήνας… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ. ΑΠΟΛΥΣΗ 24/4/2013 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΘΑΡΟ 90,00 ΕΥΡΩ. ΤΑΜΕΙΟ ΤΕΩΣ Α.Π.
Παναγιώτη εάν στη Συνταξιοδοτική Πράξη ο βασικός είναι ο ίδιος με αυτό του ΕΦ΄ΑΠΑΞ δεν δικαιούσαι συμπλωρωματικό. Εγώ π.χ. είχα 1.021, 77 στην Συνταξιοδοτική Πράξη και το αυτό ποσό στο ΕΦΑΠΑΞ.
Περικλή πρόσεξε, αν σου έχει έρθει καινούργια, αναπροσαρμοσμενη στον ν.4307/14 συνταξιοδοτική πράξη και εχεις λάβει το αρχικό μετά την 1-8-2012 με τιμές του ν. 4093/12, δικαιούσαι κατά τη γνώμη μου συμπληρωματικού, γιατί ο ν. 4307/14 κατήργησε απο τότε που ίσχυσαν τις περί βασικών μισθών διατάξεις του ν.4093/12, αποκαθιστώντας αυτούς, στην κατα 50 τοις εκατό προηγούμενη τάξη τους.
Παναγιώτη συγνώμη αλλά έχεις δίκιο. Εγώ που πήρα το ΕΦ΄ ΑΠΑΞ πριν δύο μήνες (διαγραφή 07-11-2013)τι πρέπει να κάνω κάτι ή θα περιμένω επιστολή από το ΤΕΑΠΑΣΑ. Ευχαριστώ
Περικλή καλημέρα και καλοφάγωτο. Στην απόφαση που σου έχει σταλεί απο το τεαπασα, κοίταξε στον συντελεστή υπολογιμού εφάπαξ τον βασικο μισθό με τον οποίο βγαίνει το σύνολο αποδοχών. Αν αυτός είναι του ν.4093/12 τότε δικαιούσαι συμπληρωματικού.Λογικά αφού πήρες το εφάπαξ πρόσφατα,αυτό θα έχει βγεί με τιμές του ν 4307/14 Σε κάθε περίπτωση όμως για να σιγουρευτείς μπορείς να πάρεις τηλέφωνο το τεαπασα και να ρωτήσεις.Από εκεί θα έχεις την πιο σίγουρη και έγκυρη ενημέρωση.Επιστολή για το συμπληρωματικό θα λάβεις μόνο αν το δικαιούσαι και έχεις κάνει αίτηση προς τούτο.
Σημερα Τριτη και 13 εκανα αιτηση απολυσης!
Σειρα 1995,στρατος,3 χρονια ενσημα κ.τ.λ….
Το σωστο και το λαθος αλλαζει συχνα με το περασμα του χρονου,γι αυτο…
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε ολους,με υγεια.
“Πλουσιότατος, ο ελαχίστοις αρκούμενος” αγαπητέ συνάδελφε, έλεγαν οι σοφοί προγονοί μας. Το χρήμα δεν φέρνει πάντα την ευτυχία, κι ορισμένες φορές σκοτώνει. Ζήσε αυτό που έχασες τόσα χρόνια. Καλά Χριστούγεννα.
Με υγεία και μην το μετανιώσεις πότε. Η ζωή περνάει οι υποχρεώσεις πάντα θα υπάρχουν. Απλά ζήσε αυτά που δεν μπόρεσες να ζήσεις.
πολύ σωστά το γράφεις φίλε μου, οι υποχρεώσεις ποτέ δεν τελειώνουν αλλά μόνο η ζωή. Έχω φύγει εδώ και τρία χρόνια και έχω ηρεμήσει, παρ΄όλο που πέρναγα πολύ καλά σε γραφείο. Τώρα τι μου γράφουν μερικοί ΄΄σπουδάζουν τα παιδιά΄΄ή ΄΄ έχω ανάγκες λέει ο άλλος΄΄ Άσε μας ρε παιδιά. ΦΥΓΕΤΕ να ΖΗΣΕΤΕ. Καλές γιορτές και Καλή χρόνια σε όλους.
αρη να σαι γερος και να χαρεις την συνταξη σου.ειμαστε σειρα[τριτο εκπαιδευτικο αμυγδαλεζα].σαν τριτεκνος εφυγες?καλες γιορτες σε ολους
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΠΕΡΙΚΛΗ .ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Περικλη η δεν εχεις παιδια και δεν εχεις σπουδες η εισαι ελευθερος η δεν εχεις δανεια η δε περνουσες καλα στο γραφειο (οπως λες) η εχεις αλλη δουλεια που κανεις τωρα σαν συνταξιουχος η ειχες προικα μεγαλη η η ηη ηη. Εγω εχω 28 χρονια πραγματικα, 2 χρονια στρατο πληρωμενο, πενταετια, πιανω τωρα 1700 περιπου καθαρα τα δυο μονο εξοδα θα βαλω 735 ευρω δανειο 2 φοιτητες αλλα 1000 ευρω το μηνα, να βγω ρε αδερφε στη συνταξη οπως λες και να περασω καλα ,,, ΜΕ ΤΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ να περασω καλα που θα παιρνω μειον 800 ευρω κατω..
Αχιλλεα συγχαρητηρια και σε ευχαριστούμε για τον κοπο που κανεις και βγαζουμε καποια ακρη. Προς ενημέρωση συναδέλφων γιατί και εγώ την ίδια αγωνία είχα.
Ημ. Πρωτ 16-8-16 στο ΓΛΚ και έγινε ανάθεση σε εισηγητή 9-8-16 και από ότι μου είπαν θα πληρωθώ τέλος Ιανουαρίου.
Καλές γιορτές
Εστειλα αιτηση τον Σεπτεμβριο το 2016 για συμπληροματικο εφαπαξ εχο διαγραφη τον απριλιο του 2013 τ/χ υπαρχει κανενα νεο.
κατεταγεν 28-12-1990 εξοδος16-10-2014 ποτε θα παρω το εφαπαξ ξερει κανεις
καλοκαιρι του 2020
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2020 ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2021 ΛΟΓΩ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ ΣΧΟΛΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΧΕΣΗ
κατεταγεν 28-12-1990 εξοδος16-10 2014 ποτε θα παρω το εφαπαξ σαν τριτεκνος το ενστολοι.net το βγαζει. 7 -10 2018 ειναι ετσι η λαθος
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΒΓΑΖΕΙ
Θανάση όταν συμπληρώνεις τη σελίδα του εφάπαξ δεν θα εισάγεις την ημερομηνία κατάταξης στην αστυνομία, αλλά θα βάζεις την “Έναρξη ασφάλισης” που είναι η ημερομηνία που βγήκες από τη σχολή και άρχισες να πληρώνεις εισφορές εφάπαξ.
ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ ΕΙΣΟΥΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ Η ΠΟΛΕΩΝ.??? ΕΓΩ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΞΗ 28-6-1993 ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 6-3-2014 ΠΗΡΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΡΙΝ 5 ΜΕΡΕΣ..ΑΠΟ Τ.Π.Δ.Υ.
οποίος γνωρίζει ας δώσει μια απάντηση στο ερώτημα μου: έχω καταταγεί στην Πυροσβεστική το 1999 ως πτυχιούχος αλλά έχω ένσημα πριν το 1993 στο Δημόσιο και μάλιστα και πριν το 1990 ( ένσημα από Δασαρχείο κατά την καλοκαιρινή περίοδο ως εποχικός )και έτσι μπορώ να αναγνωρίσω την πενταετία χωρίς εισφορές αλλά την συγκεκριμένη περίοδο 1989 έως 1993 σπούδαζα στο ΤΕΙ Δασοπονίας.Τώρα ‘όμως προβληματίζομαι εάν ΠΡΈΠΕΙ να αναγνωρίσω και τον χρόνο Σπουδών μου η το ένα (ένσημα πριν το 10/1990) καλύπτει το άλλο (χρόνο σπουδών) και δεν μπορέσω να αναγνωρίσω την ΠΕΝΤΑΕΤΊΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Μπορείς ν΄ αναγνωρίσεις και την 5ετια χωρίς εισφορές, αλλά και τ έτη σπουδών.
Προσωπικά δεν γνωρίζω εάν η συγκεκριμένη απασχόληση ως εποχικός θεωρείται πρόσληψη στο δημόσιο (ώστε να δικαιούσαι δωρεάν την πενταετία): http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-7/#comment-2970
Εδώ ο συνάδελφος λέει ότι ισχύει: http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-6/#comment-2637
Διάβασε και την απάντηση του kostastam εδώ: http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-92/#comment-31079
Πάντως όσον αφορά τις σπουδές μπορείς πάντα να αναγνωρίσεις μέρος του συνολικού χρόνου (από Σεπτέμβριο 1990 και μετά), σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις Συνταξιοδότησης” (link στη σελίδα “Σύνδεσμοι”).
Όταν υπάρχουν επικαλυπτόμενοι συντάξιμοι χρόνοι επιλέγεις εσύ ποιον θα χρησιμοποιήσεις.
Πχ. εάν κατά το πρώτο έτος σπουδών εργαζόσουν παράλληλα όλη τη χρονιά, τότε θα διέθετες ένσημα ΙΚΑ για εκείνο το έτος και δεν θα χρειαζόταν να το αναγνωρίσεις πληρώνοντας εισφορές.
ειμαι καταταγεν 28/12/1990 θα ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να αναγνωρισω τον στρατο 20 μηνες θητεια ια και εχω σκοπο να υπηρετησω αλλα 4 χρονια.εαν δεν την αναγνωρισω μηπως χανω το δικαιωμα με τους παλιους ασφαλισμενους και παω συμφωνα με τους νεους δηλαδη 40 χρονια εργασιας
Εννοείται ότι χωρίς τη θητεία εμπίπτεις στην 40ετία, διότι χωρίς αναγνώριση η θητεία απλά “δεν υπάρχει”. Για να δεις τι γίνεται όταν δεν αναγνωρίσεις τη θητεία, στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” και στο πεδίο [Θητεία] θα εισάγεις την τιμή 0 (μηδέν).
Η θητεία θα πρέπει πάντα να αναγνωρίζεται στις περιπτώσεις της παρ. Γ εδώ:
http://enstoloi.net/anagnorisi-chronou-teleutaia-efkairia/
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΧΙΛΛΈΑ, ΕΊΜΑΙ Υ/Α ΑΠΟ ΑΝΘ/ΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΆ ΈΓΙΝΑ Υ/Β ΚΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Υ/Α ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΆΦΟΜΑΙ ΛΌΓΩ ΟΡΊΟΥ ΗΛΗΚΙΑΣ 55 ΕΤΩΝ ΣΤΙΣ 31/12/2016. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ,ΕΧΩ 22 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 29 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΤΑΜΕΙΟ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ ,ΚΑΤΑΤΑΞΗ 16/03/1987 ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -ΚΩΣΤΑΣ-
ΜΕ 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙΣ
ΛΟΓΙΚΑ ΣΤΑ 31 ΕΤΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ.
2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΕ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚωσταΣ. ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ 2/3 ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ?
ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΛΟΓΟ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ.
ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΜΕ 28 ΧΡΟΝΙΑ 9 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 22 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ.
ΨΑΞΤΟ ΚΑΛΑ. ΡΩΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ.
ΣΩΤΗΡΗ, ήμουν ίδια ακριβώς περίπτωση με το συνάδελφο, όλα ίδια και αποστρατευτηκα 31-12-2013.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΣΤΡΑΤΟ?ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ Υ/Α ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΟΥ Α/Β ΕΝΟΨΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ?
ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Υ/Β ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ Υ/Α ΚΑΙ Α/Β.
ΜΕ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ Α/Δ.
ΗΣΟΥΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ?
Χωρίς να είμαι σίγουρος, από τους πίνακες προαγωγών ερμηνεύω ότι ο καταληκτικός βαθμός 2/3 Ταξχου δίνεται σε αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας μόνο όταν υπάρχουν πάνω από 31 έτη υπηρεσίας (αλλιώς δίνεται Αστ. Διευθυντή).
Εάν ο ΚώσταΣ δεν αναγνωρίσει το στρατό, εκτιμώ ότι θα λάβει βαθμό Αστυνομικού Διευθυντή διότι θα έχει λιγότερα από 31 χρόνια (όπως ο Σωτήρης που είχε 30,58 έτη μαζί με το στρατό).
Θα μπορεί να μας διαφωτίσει ο Χρήστος εάν αναγνώρισε το στρατό ή όχι και εάν τελικά είχε πάνω από 31 έτη ώστε να πάρει τα 2/3 Ταξχου.
ΥΓ. Η φράση “έχω τόσους μήνες στρατό” δεν ισχύει για το ΓΛΚ εάν δεν γίνει αναγνώριση με πληρωμή εισφορών.
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΧΩ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ 22 ΜΗΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ (16/3/87)ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΟΛΟ 29 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 9 ΜΗΝΕΣ .Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΗΤΑΝΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ(ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ) ΕΧΩ 29 ΧΡΟΝΑ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝ 22 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ( ΤΑΜΕΙΟ Χ.),ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΤΑ 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΕΦΑΠΑΞ- Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ- ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
ΕΛ.ΑΣ από κατάταξη, 30χρόνια και 3 μήνες. Στρατός 22 μήνες και 15 μέρες, αναγνωρισμένα. Αυτεπάγγελτη αποστρατεία με όριο ηλικίας 55ετών στις 31-12-2013 με αποστρατευτικό βαθμό Α/Β. Στην ενέργεια ήμουν Υ/Α. Ελπίζω να βοήθησα.
Αφού έχεις πάνω από 31 έτη (μαζί με το στρατό), τότε λογικά δικαιούσαι τα 2/3 Ταξχου σε όλα (σύνταξη, μέρισμα, επικουρικό, εφάπαξ) όπως πήρε ο Χρήστος.
Ως γνωστόν ΕΧΥ και βαθμό δικαιούμαστε όταν συμπληρώνονται τα προβλεπόμενα όρια χωρίς καμία στρογγυλοποίηση. Στο Σωτήρη υπολογίστηκαν μεν στη σύνταξη 31 συντάξιμα έτη λόγω του τελευταίου εξαμήνου που στρογγυλοποιείται, αλλά διέθετε συνολικά μόνο 30,58 έτη (όχι πλήρη 31) οπότε πήρε Αστ. Διευθυντή.
ξερει καποιος τι γινεται με το τεαπασα πρωην εχ διαγραφεντες 2015 θα πληρωσουν αυτοι οι ΑΓΙΟΙ ανθρωποι
Μιχάλη εμένα με διαγραφή 31/12/2015 (αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας) με ενημέρωσαν ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα πάρω το εφάπαξ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 31/12/15
ΚώσταΣ άρχισα να πληρώνομαι κανονικά την σύνταξη μου τέλος Ιουλίου του 2016 (άργησε λίγο ο φάκελος μου να πάει στο ΓΛΚ από την Μ. Ασίας λόγο φόρτου εργασίας) και τέλος Σεπτεμβρίου πήρα και το μέρισμα του ΜΤΣ. Αναμένω το μέρισμα από το ΕΤΕΑ (ΤΑΕΧ).
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΑΧΙΛΛΕΑ ΣΩΤΗΡΗ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ….. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΕΥΧΩΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ Κ. ΑΧΙΛΛΕΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ .ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ,
Καλησπερα σας. Η συνταξιμη αναγνωριση του στρατου για Πυροσβεστικο Υπαλληλο ειναι υποχρεωτικη ή προαιρετικη;Του πτυχίου;Το ερωτημα αφορα περιπτωση οπου ο υποψηφιος για συνταξιοδοτηση δεν επιθυμει να προσμετρηθει ο χρονος του στρατου ή του πτυχιου για συμπληρωση των ετων ασφαλισης. Εχει σχεση το οτι πληρωνομαστε χρονοεπιδοματικα τον στρατο με το τι ισχυει αναφορικα με το αν ειναι υποχρεωτικη ή προαιρετικη επιλογη εν τελη; Το ερωτημα αφορα προσληψεις απο στο Δημοσιο για πρωτη φορα απο το 2011 κ μετα…Ευχαριστώ πολυ
Η αναγνώριση της θητείας και ΑΕΙ-ΤΕΙ αναλύεται στην παρ. Γ του άρθρου “Αναγνώριση χρόνου (τελευταία ευκαιρία)”.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΙΜΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝΤΕΣ ΜΕ 35/35 ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1/1/2017 ΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΕΤΗ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ 35/35 Ή ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 35 Ή ΤΩΝ 40 ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΥΝ ΜΕ 40/40;
Αυτή είναι όντως ασάφεια του νέου ασφαλιστικού (εάν ισχύουν ή όχι τα προηγούμενα όρια συντάξιμων ετών).
Στο site επί του παρόντος οι συντάξεις υπολογίζονται με τους προηγούμενους περιορισμούς, σύμφωνα με την παρ. 3 εδώ:
http://enstoloi.net/asafeies-asfalistikou-nomou-pros-dieukrinisi/
Ακριβώς η ίδια ασάφεια επισημαίνεται εύγλωττα στην παρ. 8 του πρόσφατου εγγράφου του ΓΕΣ για τις αναγνωρίσεις:
Έγγραφο ΓΕΣ 3/8/2016 – Αναγνώριση Χρόνου Υπηρεσίας στο Διπλάσιο (σελ. 4)
“Επιπλέον για τον (ε) σχετικό νόμο δεν έχουν εκδοθεί οι απαραίτητες οδηγίες από τα αρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να αποσαφηνιστεί εάν παραμένει σε ισχύ η διάταξη του (γ) σχετικού σχετικά με τα ανωτέρω όρια ή τα αναγνωρισθέντα έτη πραγματικής υπηρεσίας θα προσμετρούνται για τον υπολογισμό της σύνταξης ανεξαρτήτως συνολικού αριθμού ετών υπηρεσίας.”
Όμως μέχρι την έκδοση διευκρινιστικής εγκυκλίου και το ΓΕΣ αναγκαστικά επιλέγει την προηγούμενη (συντηρητική) ερμηνεία.
“… ο διπλασιασμός του χρόνου υπηρεσίας σε Μονάδες Εκστρατείας προσμετράται για τη συμπλήρωση πλήρους συντάξιμης υπηρεσίας (35/35, 40/40 κτλ) και όχι πέραν αυτής.”
Το κακό είναι ότι αποκλείεται να ξεκαθαρίσει το θέμα εντός του 2016.
Αχιλλέα σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και συγχαρητήρια γι΄αυτό που κάνεις.Θα ήταν χρήσιμο αν προκύψει στη συνέχεια κάτι διαφορετικό από αυτό που ήδη γνωρίζουμε να αναρτηθεί στο site.Καλές Γιορτές με υγεία και αγάπη για όλους.
fotis