Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 186 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Χάρης
Χάρης
30 Οκτωβρίου 2017 12:50

Γεια και χαρά σε όλους σας. Κύριε Καρασαββίδη συγχαρητήρια κατ΄αρχή και δύο ερωτήματα παρακαλώ.
1.- Ύστερα από την απόφαση του ΤΕΑΠΑΣΑ (https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-186/#comment-57611) θα επικαιροποιήσετε τις σελίδες εφάπαξ του ΤΕΑΠΑΣΑ?
2.- Εισήλθα στην ΕΛ.ΑΣ. το 1993. Έχω ένσημα προ του 1992. Οι κρατήσεις μου στο ΤΕΑΠΑΣΑ είναι για παλιό ασφαλισμένο (Β.Μ. + Ε.Χ.Υ. + 317) * 8,2 / 100). Γιατί συμβαίνει αυτό αφού με το ΤΕΑΠΑΣΑ η σχέση μου άρχισε το 1993?

Βασιλης
Βασιλης
30 Οκτωβρίου 2017 07:49

Καλημερα.Εχω 24 μηνες ΙΚΑ σαν ΟΠΥ στο Π.Ν απο 23-11-1990 και ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος αυτα τα ενσημα χρειαζεται να καταμετρηθουν ή προσμετρουνται αυτοματα σαν προυπηρεσια δημοσιου χωρις περαιτερω καταμετρηση.Ευχαριστω.

Θεόδωρος Κ.
Θεόδωρος Κ.
Απάντηση σε  Βασιλης
30 Οκτωβρίου 2017 09:09

Καλημέρα αγαπητέ Βασίλη.Θα θεωρούσα φρόνιμο να απευθυνθείς σε κάποιο γραφείο του Π.Ν. διότι και εγώ ως ΟΠΥ στρατού ξηράς 1985-1990 κατέθεσα τα ένσημα προ 4ετίας περίπου σε αρμόδιο στρατολογικό γραφείο και μετέπειτα μου ήρθε έγγραφο από το Γενικό Λογιστήριο το οποίο με ενημέρωνε ότι τα εν λόγω ένσημα και οι κρατήσεις τους αναγνωρίζονται ως εισφορές υπέρ δημοσίου.

Βασιλης
Βασιλης
Απάντηση σε  Θεόδωρος Κ.
30 Οκτωβρίου 2017 09:45

Ευχαριστω πολυ Θεοδωρε Κ.

Δημήτριος Δ.
Δημήτριος Δ.
29 Οκτωβρίου 2017 17:13

Καλησπέρα σας
Πρόσληψη στην Αστυνομία 23/01/1991, αίτηση αποστρατείας 10/11/2016 κ διαγραφή 23/2/2017 (συν 22 μήνες στρατό αναγνωρισμένο κ 6 χρόνια ΙΚΑ). Ακόμα δεν έχω λάβει τίποτε. Πήγα 27/11/2017 στο ΓΛΚ. Εκεί ο εισηγητής της σύνταξης μου, θυμήθηκε τώρα να του υπογράψω υπεύθυνη δήλωση για να πληρώσω τώρα την μάχιμη πενταετία αλλιώς, του είπε λέει η Διευθύντρια του, δεν παίρνω σύνταξη. Ευχαριστώ….

Δημήτριος Δ.
Δημήτριος Δ.
30 Οκτωβρίου 2017 09:13

Καλημέρα σας
Ευχαριστώ πολύ κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη για την απάντηση σας. Ναι τα ένσημα είναι καταμετρημένα κανονικά (6 χρόνια ΙΚΑ έκαναν 1,5 χρόνο να μου δώσουν απάντηση…!) Τελικά να σας πω το εξής καταπληκτικό, στην πορεία του φακέλου μου, κάπου χάθηκε το χαρτί του ΙΚΑ κ με εξυπηρέτησαν από το ΓΛΚ κ ζητήσαμε νέο στις 16/9/2017…! με αίτηση πρώτα προς το ΙΚΑ κ αναμένεται απάντηση περίπου σε ένα χρόνο μου είπαν. Όσο για την πενταετία , ναι έτσι το σκέφτηκα κ εγώ.
Ευχαριστώ πολύ που είστε κοντά μας…

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτριος Δ.
30 Οκτωβρίου 2017 09:51

Γι΄αυτό το λόγο λοιπόν κρατάμε αντίγραφα πάντα από οποιοδήποτε έγγραφο καταθέτουμε (σε ΕΦΚΑ, ΓΛΚ, ΜΤΣ, ΤΕΑΠΑΣΑ, ΕΤΕΑΕΠ, ΙΚΑ, στην υπηρεσία μας κ.τλ.), είτε για αναγνωρίσεις είτε για σύνταξη είτε για μέρισμα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Οκτωβρίου 2017 13:12

Καλησπερα ειμαι στην αστυνομια τ.χφ απο 1/7/94 με 21 μηνες στρατο πληρωμενο πεναετια πληρωμενη 870 ενσημα ι.κ.α. ειμαι αρχιφυλακας Μ.Π.Σ. εχω και 7 μηνες ενσημα στην Γερμανια. Τα ενσημα στην Γερμανια τα εστειλα μεσω ι.κ.α της περιοχης μου για αναγνωριση απο φεβρουαριο 2015 και ακομη δεν μου τα στειλανε και θελω να μου πειτε αν μετρανε για το ΤΕΑΕΧ οπως το ι.κ.α για να πληρωσω λιγοτερα και τη συνταξη θα παρω αν φυγω 31/12/17.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Οκτωβρίου 2017 17:23

Έχει τεθεί πάλι το ζήτημα Δημήτρη. Δεν ισχύει δυστηχώς ή ευτυχώς η μεταφορά του χρόνου εργασίας από τη Γερμανία στον ΕΦΚΑ ή στα επικουρικά. Δικαιούσε από τη Γερμανία σύνταξη ή επιστροφή εισφορών (δεν ξέρω τι ισχύει εκεί για το 7μηνο που έχεις και θεωρείται μικρό διάστημα). Αν και από ότι είδα σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής ισχύοντα υπολείπονται στην περίπτωσή σου 65 μήνες στο ΤΕΑΕΧ (8.000 ευρώ.)
Σε παρεξένεψε υποθέτω το “ή ευτυχώς”, που προανέφερα. Αυτό το ευτυχώς λοπόν πάει στο ότι ευτυχώς δεν συνεργάζεται ο ΕΦΚΑ με τη Γερμανία στα ασφαλιστικά και μπορούν κάλλιστα οι συνταξιούχοι να εργαστούν εκεί (στο εξωτερικό) χωρίς να υποστούν την μείωση (60% της βασικής σύνταξης και της επικουρικής).
Όσο για το ύψος της βασικής σύνταξης, όπως όλοι σχεδόν εμείς οι μεσαίοι στον βαθμό, γύρω στα 1.000.

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  kostastam
28 Οκτωβρίου 2017 18:26

Κοstastam η αναγνωριση προυπηρεσιας στην Ε.Ε γινεται εαν δε κανω λαθος μεσω του εντυπου Ε 205 συμφωνα με κοινωτικες οδηγιες..ο χρονος αυτος ειναι συνταξιμος και συνυπολογίζεται για τη θεμελιωση συνταξιοδ.δικαιώματος σε εφαρμογη του αρθρου 51α του κανονισμου της κοινοτικης οδηγίας 1606/1993 των κανονισμων 1408/1971 και 574/1972 και συμφωνα με τις διαταξεις των άρθρων 4 και 17 του ν.2084/92 οπως ισχυουν σημερα για οσους καταταχτηκαν μετα την 1.1.1993 και ειχαν προγενεστερη προϋπηρεσία σε οποιοδήποτε οργανισμο ασφάλισης μεχρι την 31.12.1992 οποτε εφαρμοζονται οι διαταξεις διαδοχικης ασφάλισης ν 4202/1961 οπως τροποποιηθηκε με τον ν.1405/1993, ν.1902/1990,ν.3363/2004 και ν.3863/2010 δηλ. ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΊΖΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΤΆΞΙΜΟΣ βασει του αρθρ.10 και 11 του ν.1405/1983..τα αιτηματα ενδιαφερομένων για την εξακριβωση του χρονου αυτου υποβαλονται στο 4 ο νομιζω τμημα δ.νσης Οικονομικών του ΑΕΑ μεσω της υπηρεσιας τους..ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ????

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonio
28 Οκτωβρίου 2017 18:33

Φίλε να το δω και αύριο που θα πάω γραφείο, αλλά έχει ξανατεθεί το θέμα και δεν υπάρχει συνεργασία. Και μέσω του 4ου Τμήματος Α.Ε.Α., από Δευτέρα αυτό όμως, γιατί αύριο δεν θα βρω κανέναν εκεί.

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  kostastam
28 Οκτωβρίου 2017 18:37

Θα εξηπηρετησεις πολους συναδελφους ….που εχουν τετοια θεματα και ειναι πολλοί πιστεψε με..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
28 Οκτωβρίου 2017 20:25

Ευχαριστω πολυ Kostastam και Antonio απλως για τον kostastam δεν υπολειπονται 65 μηνες γιατι εχω 870 ενσημα ικα δηλαδη περιπου τρια χρονια τα οποια οπως ξερω ισχυουν για το τεαεχ.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
28 Οκτωβρίου 2017 21:17

Τα έχω υπολογίσει Δημήτρη, 34,8 μήνες.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
29 Οκτωβρίου 2017 05:31

Επίσης για τον kostastam στην σελίδα του Αχιλλέα μου βγάζει να πληρώσω 3983 Ευρώ και όχι 8.000

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Οκτωβρίου 2017 20:42

Δημητρη εσυ θεμελιωνεις το 2013 με ολα τα ενσημα και του εξωτερικου η το 2014 χωρις του εξωτερικου…απλα για το τεαχ ισχυουν του ικα θα μαθουμε για τους 7 μηνες…επειδη το τεαχ θα ζητησει πεναλντι(χρηματα) για να σε πληρωσει μελετησε το αρκετα…παντως σιγουρα μπορεις να φυγεις οτι ωρα θελεις…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Antonio
29 Οκτωβρίου 2017 05:23

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις το μόνο καλό είναι ότι φεύγουμε οπότε θέλουμε.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Οκτωβρίου 2017 12:36

https://www.ika.gr/gr/infopages/dasika.cfm
http://www.deutsche-rentenversicherung.de/Allgemein/el/Inhalt/03_leistungen/01_rente/altersrenten_eingearbeitet_9_2015.html
http://www.deutsche-rentenversicherung.de/Allgemein/el/Inhalt/03_leistungen/03_beitragserstattung/beitragserstattung_text.html
http://europa.eu/youreurope/citizens/work/retire-abroad/state-pensions-abroad/index_el.htm
https://europa.eu/european-union/contact_el (πολύ χρήσιμο ενημερωτικό, συμβουλευτικό αλλά και site επίλυσης αποριών).
Υπόψη ότι, στις ανωτέρω σελίδες παραπέμπει το επίσημο site του ΕΦΚΑ, δεν τις ανακάλυψα μόνος μου (το αναφέρω για να συσχετιστεί με την εγκυρότητά τους).
Πολύπλοκο το θέμα Μήτσο. Διάφορες συμβάσεις, διάφορες διμερείς συμφωνίες και ειδικές διατάξεις που ισχύουν σε κάθε χώρα αλλά και σε κάθε επάγγελμα της χώρας αυτής. (Στη Γερμανία π.χ. συμπέρανα ότι χρειάζονται το ελάχιστο 5 έτη για να δικαιούσαι σύνταξη, αλλά διαφέρει αυτό αν εργάζεσαι σε ανθρακωρυχεία, επίσης επιστρέφονται οι εισφορές αν φύγεις εκτός Ε.Ε. αλλά μπορείς να θεμελιώσεις και με λιγότερα από 5 αν πάθεις ατύχημα). Πουθενά επίσης δεν διάβασα να αποστέλονται τα ένσημα σε άλλη χώρα. Ή δίδετε σύνταξη αν θεμελιώνεις ή επιστροφή εισφορών αν δεν θεμελιώνεις ή αν το διάστημα είναι μικρότερο του έτους το κράτος μέλος που χορηγεί τη σύνταξη αναλαμβάνει να χορηγήσει και για αυτό το διάστημα σύνταξη.
Τέλος αναρμόδιο δηλώνει το Α.Ε.Α. για περιπτώσεις παράλληλης ασφάλισης, οι οποίες χρήζουν αποκλειστικής υπαγωγής και χειρισμού από τον ΕΦΚΑ.

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  kostastam
29 Οκτωβρίου 2017 22:36

Μπραβο kostastam πολυ γρηγορη η αντιδραση σου.συγχαρητήρια γιατι ολα αυτα θελουν χρονο που εσυ διεθεσες για την καλυτερη ενημερωση μας……τωρα εχει μελετη. ..

*ΤΕΟ
*ΤΕΟ
28 Οκτωβρίου 2017 12:50

*ΕΧΩ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ15-7-91 ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ 7-12-2016ΤΧ ΕΧΩ ΑΝΑΓΝΩΡΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙΣΕΙΡΕΣΜΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΝΔΕΧΑΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2017
ΚΑΙ ΠΙΙΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ30ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  *ΤΕΟ
28 Οκτωβρίου 2017 15:44

Φιλε τεο πιθανον να ενοουσαν οι συναδελφοι σου σειρες σου οτι με πληρωμενη σχολη θα το παρεις στην ωρα σου το εφαπαξ ενω χωρις αναγνωριση αργοτερα περιπου οση σχολη ειχες..δεν νομιζω να υπαρχει κατι αλλο προς το παρον….

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonio
28 Οκτωβρίου 2017 17:01

Δύο είναι τα σενάρια φίλε ΤΕΟ. Το ένα είναι αυτό που αναφέρει και ο Αntonio. Αν αναγνωρίσεις τη σχολή συμπληρώνεις νωρίτερα τα 30 έτη και δικαιούσαι νωρίτερα το εφάπαξ, από κάποιον άλλον σειρά σου που δεν έχει αναγνωρίσει τη σχολή. Μιλάμε δλδ όπως αντιλαμβάνεσαι για λήψη του εφάπαξ κανά 6μηνο νωρίτερα, αφού τόσο ήταν η σχολή για εμάς που είχαμε μπει προ Πανελληνίων.
Το έτερο σενάριο είναι η απόφαση που αναμένουμε (σε 3-4 μήνες), από το Σ.τ.Ε., όπου στις αρχές του τρέχοντος μήνα (2-10-2017), συζητήθηκε προσφυγή σχετικά με την αντισυνταγματικότητα της αναμονής συμπλήρωσης των 30 ετών από την παραίτηση. (υποστηρίζουν δλδ οι συνάδελφοι ότι το εφάπαξ θα πρέπει να δίδεται με την παραίτηση όπως ισχύει με την αυτεπάγγελτη χωρίς να τίθεται ζήτημα 30ετίας.)

*ΤΕΟ
*ΤΕΟ
Απάντηση σε  kostastam
29 Οκτωβρίου 2017 08:34

*ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  *ΤΕΟ
28 Οκτωβρίου 2017 16:07

Γ ποιο τεκμηριωμενη απαντηση στον συναδελφο τεο δεν ειχες????εδω ρωταμε απαντάμε εαν ξερουμε κατι και μαθαινουμε πολλα Περισσότερα…..ευτυχώς που υπαρχει και αυτο μαζι με τον διαχειριστή του και μαθαινουμε και κατι…γι αυτο φιλε Γ εαν δε γνωριζεις μην απαντας…μπορεις να ρωτας ομως..

ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
28 Οκτωβρίου 2017 10:19

ΓΙΑΝΝΗΣ ,
μπορεις να μου δωσεις ενα τηλ. η’ ενα e mail να επικονωνησω μαζι σου? (ειμαι στην πυροσβεστικη και προερχομαι απο την δασικη υπηρεσια)

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
28 Οκτωβρίου 2017 18:08

ΝΙΚΟΣ ΝΕ ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ 6942617600 ΠΑΡΕ ΜΤΗΛ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Οκτωβρίου 2017 17:58

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.ΜΕ ΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΗΡΑ
ΗΡΑ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Οκτωβρίου 2017 18:33

ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ?

kostastam
kostastam
Contributor
28 Οκτωβρίου 2017 12:22

Γιωργο απο που η πληροφορηση, γιατι βλεπω πολλα ανοικτα μετωπα ακομα. Θα προλαβουν να το κλεισουν?

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 14:27

Οι συνταξεις θα μπουν σημερα η θα την βγαλουμε με πατατες νεροβραστες;

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 16:22

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ….

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Νίκος68
27 Οκτωβρίου 2017 16:33

Ευχαριστω νικο

kostastam
kostastam
27 Οκτωβρίου 2017 12:38

Αχιλλέα έχουμε και απόφαση του ΤΕΑΠΑΣΑ σχετικά με τον υπολογισμό του εφάπαξ αλλά και των κρατήσεων για το εφάπαξ. https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9A%CE%9A%CE%98%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%9E-%CE%92%CE%98%CE%96?inline=true

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
27 Οκτωβρίου 2017 13:38

Επί της ουσίας ουδεμία αλλαγή επέρχεται, απλά απαλείφει το Ε.Χ.Υ. σε όσους τύπους (εισφορών ή παροχών) αναφέρεται, αφού το ΕΧΥ καταργήθηκε με το νέο μισθολόγιο.
Επίσης σημαντική είναι η επισήμανση του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1. (όλα ισχύουν έως ότου εκπονηθούν οι νέες αναλογιστικές μελέτες και εκδοθούν οι νέοι τύποι παροχών και εισφορών), με ανησυχεί λίγο αυτό.
Ένα άλλο σημείο που με ανησυχεί λίγο (και θέλω την άποψη σου Αχιλλέα) είναι στο κεφ. 1 παρ. I. , όπου απαλείφει το Ε.Χ.Υ. από τον τύπο (Β.Μ.+ Ε.Χ.Υ. + 317€) x 95% x Χρόνος Ασφάλισης έως 31-12-2014, χωρίς να αναφέρει ότι αυτό (το Ε.Χ.Υ.) έχει ενσωματωθεί στον Β.Μ. όπως διευκρινίζει ακριβώς απο κάτω που αναφέρεται στις κρατήσεις παλαιών ασφαλισμένων.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  kostastam
27 Οκτωβρίου 2017 20:24

ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ Ο κ.ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΤΗΝ 31/12/2016.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 00:21

Ξερουμε αν θα μπουν αυριο οι συνταξεις;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 09:30

Σημερα το απογευμα θα ειναι μπουν στουν λογαριασμους μας.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
26 Οκτωβρίου 2017 21:07

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΉΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΑ 19-11-2016 ΠΕΡΝΩ ΠΡΟΣΩΡΙΝΉ ΑΠΟ ΤΟΝ 8/2017 ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΑΜΕ…… ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
26 Οκτωβρίου 2017 21:41

Γιάννη τι σειρά είσαι πότε έκανες την υπεύθυνη δήλωση στο ΤΕΑΠΑΣΑ εγώ την έκανα 20/09/2017 είμαι σειρά 20/09/1987 πληρωμένη την σχολή και μου είπαν μέχρι 10/11/2017 θα πληρωθώ λες να μπήκαν και τα δικά μου

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 13:57

ΚΩΣΤΑ ΕΧΩ ΧΡΟΝ ΤΟ 52% ΑΝ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΝΑ ΣΤΗΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ¦ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ…ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ Η ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΣΤΗΜΈΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΌΤΗΤΆ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΦΟΡΙΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΕΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΛΕΙΣ ΜΕ ΦΑΞ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 17:17

ΓΙΑΝΝΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΕΙΡΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕΙΡΑ 20/09/1987 ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Β ΑΠΟ ΑΝΘ/ΜΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ 18 ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΒΑΛΛΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΚΤΟΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 19:53

ΚΩΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ 30 ΕΤΗ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 20:06

ΚΩΣΤΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ. 1993 ΜΠΉΚΑ ΣΤΗΝ ΔΑΣΙΚΗ ΥΠΗΡ. ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΑ 1998 ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΌ ΣΩΜΑ ΛΟΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 20:14

ΚΩΣΤΑ ΕΧΩ 27 ΜΗΝΕΣ ΙΚΑ ΚΑΙ 13 ΜΗΝΕΣ ΤΕΒΕ

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 18:58

Φιλε γιαννη καλοφαγωτα…μονο εξηγησε μας το εφαπαξ ειναι του τπυπσ μονο η και το κοματι του τπδυ…λογικα στην πυροσβεστικη δεν ισχυουν τα 30 ετη η κανω λαθος??

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Antonio
27 Οκτωβρίου 2017 20:10

antonio ΝΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΠΥΠΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΠΔΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΊΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΖΟΎΜΕ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Antonio
27 Οκτωβρίου 2017 20:11

ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ 30 ΕΤΗ

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 20:13

ΚΩΣΤΑ ΕΧΩ 27 ΜΗΝΕΣ ΙΚΑ ΚΑΙ 13 ΜΗΝΕΣ ΤΕΒΕ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 19:59

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΓΩ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ 28/05/2016 ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ 19/09/2017

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Οκτωβρίου 2017 21:02

Φιλε κωστα με πληρωμενη σχολη εισαι στη πηγη….να μας ενημερωσεις …

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Antonio
27 Οκτωβρίου 2017 21:46

Antonio να είσαι σίγουρος μόλις μου το καταβάλουν θα κάνω ανάρτηση και κάτι ακόμα σήμερα μου κατέβαλαν τα χρήματα αποστρατείας με διαγραφή 28/05/2016 έχω αποστρατευτει από Δ.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ και είχα δηλώσει Δ.Α. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .

Β.ε
Β.ε
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 00:50

Γιαννη ηρθε συστημενο;

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Β.ε
27 Οκτωβρίου 2017 13:59

Β.ε. ΝΕ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ

Β.ε
Β.ε
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
27 Οκτωβρίου 2017 16:05

Eυχαριστω

Β.ε
Β.ε
26 Οκτωβρίου 2017 18:51

Καλησπερα τα αναδρομικα που περναμε συνεχιζουν η τελειωσαν;γιατι σημερα μεχρι τωρα δεν εχει μπει κατι

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Β.ε
26 Οκτωβρίου 2017 20:55

Σίγουρα δεν έχουν τελειώσει, αφού έχουμε πάρει 33/36. Μήπως τα βάλουν αύριο ; Η μισθοδοσία των εν ενεργεία μπήκε ;

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Γιώργος
26 Οκτωβρίου 2017 21:46

Κανονικα μπηκε στους εν ενεργεία….

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Antonio
26 Οκτωβρίου 2017 23:25

Μπήκαν και τα δικά μας.

ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
26 Οκτωβρίου 2017 08:15

Με λίγα λόγια, εμείς που διαγραφήκαμε το 2013 με πλήρη σύνταξη (26 πραγματικά ,συν 21 μήνες στρατό , συν 5 πλασματικά),. θα έχουμε λιγότερα χρόνια και πόσο περίπου. Κάναμε καλά που φύγαμε ή να φεύγαμε τώρα ή το 2016. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΠΕΡΙΚΛΗΣ
26 Οκτωβρίου 2017 10:35

Αναφέρεσαι σε κάποια προγενέστερη ανάρτηση Περικλή? Συσχέτισέ τα, για να βγάλουμε συμπέρασμα περί τίνος πρόκειται ώστε να βοηθήσουμε (απαντήσουμε) αν γνωρίζουμε.

ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
26 Οκτωβρίου 2017 14:57

Εννοώ ότι θα παίρνω λιγότερη σύνταξη με την ανάρτηση που ανέβασε χθες ο κ. Αχιλλέας. Επίσης σε τελική αναλυση έκανα καλά που έφυγα το 2013 (πλήρη σύνταξη,26 χρόνια καθαρή υπηρεσία) ή να είχα κάτσει όπως πολλοί (σειρά μου) συνάδελφοι. Ευχαριστώ.

ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
26 Οκτωβρίου 2017 23:02

Έχετε δίκιο, τώρα το διάβασα καλά, έχετε απόλυτο δίκιο.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
25 Οκτωβρίου 2017 19:24

Αχιλλέα καλησπέρα.Νομίζω πως μόνο από αυτό εδώ το βήμα υπάρχει σωστή ενημέρωση.Πολλά συγχαρητήρια για την σελίδα.Μια ερώτηση σχετικά με το ΤΕΑΠΑΣΑ.Διαγραφή 1/9/2016 με 25 πραγματικά πενταετία και 21 μήνες στρατό πληρωμένα.Πόσα θα πληρώσουμε περίπου για το επικουρικό και πότε θα μας ειδοποιήσουν ;ευχαριστώ

ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
25 Οκτωβρίου 2017 19:15

Καλησπέρα κι από μενα !! ερωτηση !! πληρωθηκε κανεις τελευταια το υπόμνημα αποστρατειας ??? εχω διαγραφη 28-9-16 και από 30-5-17 εφυγε το υπόμνημα από τον ελεγχο και είναι “προς πληρωμη” αλλα μεχρι τωρα ΤΙΠΟΤΑ !!! αν γνωριζει καποιος κατι, ας γραψει, Ευχαριστω !

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ Κ
25 Οκτωβρίου 2017 21:03

Ναι συναδελφος με διαγραφη 30.6.2016 πληρωθηκε πριν 6 ημερες…αργησε λεει λιγο γιατι ειχε μεγαλο ταξιδι απο ξανθη στη σητεια κρητης χαχαχα ετσι για να χαλαρώσουμε λιγο…λιγο πανω απο 3000 €

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ Κ
27 Οκτωβρίου 2017 19:56

26-10 ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 20-06-2016.