Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 232 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
δημητρης
δημητρης
7 Ιουνίου 2018 20:32

καλησπερα για να καταλαβω κατι που διαβαζω απο σχολια σας ,,,,,,,,,αανεξαρτητως ημερομηνιας διαγραφης και ομιλω για μετα 12-5-2016 για να παρει καποιος απο τεαπασα εφαπαξ πρεπει να εχει πληρωμενα τα δανεια που εχει> η του τα κρατανε απο το εφαπαξ οτι χρωσταει ……δλδ απο παρακαταθηκων,εσωτερικα δανεια ……

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  δημητρης
7 Ιουνίου 2018 21:17

δημητρης απο το εφάπαξ του ΤΕΑΠΑΣΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΑΔΕΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΘΕΊ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
7 Ιουνίου 2018 21:29

για τα προεγκεκριμενα απο παρακαταθηκων?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργος Π.
Γιώργος Π.
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
7 Ιουνίου 2018 23:26

Θα παρακρατηθεί το ποσό που έχεις συνεννοηθεί με το ΤΠΔ αν πήρες στεγαστικό δάνειο. Προσωπικά έχω δάνειο από το ΤΠΔ και ζήτησα με αίτησή μου να μου κρατηθεί από το ΕΦΑΠΑΞ το ποσό που όφειλα κατά το χρονικό διάστημα που δεν έπαιρνα καθόλου χρήματα (προσωρινή σύνταξη). Μόλις άρχισα να πληρώνομαι την προσωρινή, το ποσό της δόσης του δανείου άρχισε να κρατείται κανονικά. Για την ρύθμιση αυτή ενημερώθηκε το ΤΕΑΠΑΣΑ από το ΓΛΚ. Έτσι όταν δεήσουν να μου δώσουν το ΕΦΑΠΑΞ, θα αφαιρεθεί το ποσό των δόσεων που δεν πληρώθηκαν, τους μήνες που δεν έπαιρνα προσωρινή σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος Π.
Γιώργος Π.
Απάντηση σε  Γιώργος Π.
7 Ιουνίου 2018 23:40

Διόρθωση: Ενημερώθηκε το ΤΕΑΠΑΣΑ από το ΤΠΔ καθώς και το ΓΛΚ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Γιώργος Π.
8 Ιουνίου 2018 06:54

Να συμπληρώσω Γιώργο Π ότι η αίτηση είναι για άρση παρακρατησης εφάπαξ που γίνεται στο ΤΠΔ που γίνεται όταν βγει η προσωρινή σύνταξη καταθετοντας την πράξη του ΓΛΚ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος Π.
Γιώργος Π.
Απάντηση σε  Χάρης
8 Ιουνίου 2018 09:08

Ακριβώς, σ’ ευχαριστώ για την συμπληρωματική διευκρίνιση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  δημητρης
8 Ιουνίου 2018 15:22

Μεταβαινεις στο παρακαταθηκων κ δανειων σου δεινουν βεβαιωση οτι δε εχεις εκρεμοτητα με το ταμειο τους αφου θα υπογραψεις καποια έγγραφα που αφορουν τα υπολοιπα του δανειου σου ωστε να τα παρουν αργοτερα με το εφαπαξ και τη βεβαιωση τη στελνεις με συστημενη επιστολη στο τεαπασα….και ολοκληρώνεται η διαδικασία….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Antonio
8 Ιουνίου 2018 20:28

Antonio έκανα πρόσφατα τις ενέργειες δεν ισχύει αυτό δεν παίρνει τίποτα από ΤΠΔ μόνο κάνει την αίτηση άρσης καταθετοντας την πράξη προσωρινής σύνταξης. Το ΤΕΑΠΑΣΑ και το ΓΛΚ ενημερώνεται από το ΤΠΔ. Όπως και ο ενδιαφερομενος με επιστολή. Υπόψη ότι η διαδικασία διαρκεί δύο μήνες περίπου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος Στ.
Νικος Στ.
7 Ιουνίου 2018 20:19

Καλησπερα σας κ.Αχιλλεα,καλησπερα και σε ολους τους συναδελφους.

Εχω διαγραφη απο ΕΛ.ΑΣ τ, Χ/Φ στις 28/2/2017 θεμελιωνοντας δικαιωμα συνταξης σαν τριτεκνος και λαμβανω ακομη προσωρινη συνταξη.
Το γραφειο που ασχολειται με τα οδηπορικα,ενημερωσε την υπηρεσια στην οποια κατεθεσα τα δικαιολογητικα,οτι δεν τα δικαιουμαι!
Επικοινωνησα και μιλησα με την κυρια στο γραφειο αυτο,στο αρχηγειο και…..

αρχικα μου ειπε οτι δεν δικαιουμαι οδηπορικα αποστρατειας,γιατι δεν εχω συμπληρωμενα 24 χρονια πραγματικης υπηρεσιας,
μετα μου ειπε οτι δεν το δικαιουμαι γιατι δεν εχω συμπληρωσει 24,5 χρονια πραγματικης υπηρεσιας
κι οταν της ειπα οτι γνωριζω πολλους συναδελφους που εχουν αποστρατευθει με αρκετα λιγοτερα των 24 χρονια υπηρεσιας,λογω διπλων ΕΚΑΜ,τριτεκνοι-πολυτεκνοι κ.τ.λ. μου ειπ εοτι δεν τα δικαιουμαι επειδη παιρνω προσωρινη συνταξη και επι λεξει…”το οτι παιρνεις προσωρινη συνταξη,δε σημαινει οτι θα παρεις και οριστικη. Οταν θα παρεις την οριστικη σου συνταξη,θα σου δωσω τα οδηπορικα”!!!
Οπως καταλαβαινετε η κυρια βρισκεται σε πληρη συγχυση!!!
Αχιλλεα κι οποιοσδηποτε αλλος συναδερφος,μπορειτε να με βοηθησετε στο προβλημα μου?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Νικος Στ.
8 Ιουνίου 2018 08:23
Antonio
Antonio
7 Ιουνίου 2018 17:36

Σε σημερινη μου ερωτηση στο τεαπασα τι γίνεται με τα εφαπαξ οσων εχουνε φυγει συνταξη μου απαντησαν σαν παραδειγμα το εξης..εισοδος στο σωμα..20.9.1988 διαγραφη τελος ιουνιου το 2016 με πληρωμενη παντα τη σχολη ειναι ήδη ετοιμα και θα υπογραφουν το τελευταιο δεκαημερο Σεπτεμβρίου και το πολυ σε 15 ημερες μετα θα δωθουν τονιζοντας αρκει να μην εχουν υπολοιπα δανειων οταν διαγραφηκαν απο το σωμα π.χ. παρακαταθηκων κ.τ.λ.εαν ειχαν υπολοιπα θα πρεπει να τα διευθετησουν ….για να μπορεσουν να παρουν το εφαπαξ…επισης χωρις αναγνωρηση της σχολης με το νεο ετος….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Antonio
7 Ιουνίου 2018 18:33

Antonio
Έτσι μου είπαν και εμένα 22/3/2018 έκλεισα τα 30 χρόνια με διαγραφή 8/9/2017 και σειρά 21/9/1987. Αλλά ακόμη τίποτα…Αναμονή…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
7 Ιουνίου 2018 09:20

Τροποποιητική για ποιο έτος ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GP
GP
6 Ιουνίου 2018 21:45

Σήμερα υπέβαλα Τροποποιητική Φορ. Δήλωση για 77 Ευρώ επιπλέον. Το ποσό της εκκαθάρισης είναι το ίδιο με την αρχική Δήλωση. Πιστωτικό 249,03 Ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
6 Ιουνίου 2018 19:46

Καλησπέρα κι από εμενα, σημερινη επικοινωνια με ΕΤΕΑΕΠ, για την πληρωμη του εξτρα χρονου που χρειαζεται για να παρω μερισμα, ΟΚ συννενοηθηκα και με την ευκαιρια ρωτησα τι γινεται με τις πληρωμες, μου ειπε συνάδερφος ότι οι πρωτοι υπολογισμοι από 1-1-2015 και μετα, εχουν γινει με νέο τροπο και ότι οι δικαιούχοι είναι λιγο “τυχεροι” γιατι τα μερισματα είναι κατά λιγα ευρω παραπανω από πριν, και τις επομενες μερες θα αρχισουν να πληρωνουν, ΥΠΟΜΟΝΗ σε ολους που περιμενουν, οσον αφορα τα υπομνήματα, εχω ενημερωση ότι θα εξωφληθουν μεχρι τελος καλοκαιριου, Ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
panos
panos
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ Κ
7 Ιουνίου 2018 14:51

καποιο τηλ επικοινωνιας?γιατι εγω σε ενα που τους παιρνω δεν το σηκωνουν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
Απάντηση σε  panos
8 Ιουνίου 2018 08:28

Για το ΕΤΕΑΕΠ στο τηλεφωνικο κεντρο, εδωσα τα στοιχεια μου και επικοινωνησαν αυτοι μαζι μου, για τα υπομνήματα στο 2102502944

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σταύρος
Σταύρος
6 Ιουνίου 2018 16:18

Καλησπέρα Κύριε Καρασαββίδη. Θα επιθυμούσα μια προσωπική επαφή μέσω του email μου για ένα θέμα. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
6 Ιουνίου 2018 12:56

Προ μηνός περίπου, υψηλότατο στέλεχος του ΤΕΑΠΑΣΑ, δήλωσε προφορικώς σε συνέδριο; (με επιφύλαξη) , της ΠΟΑΞΙΑ, ότι όσοι αποστρατεύτηκαν το 2017 θα αρχίσουν να παίρνουν το Εφάπαξ στις αρχές του τρέχοντος μηνός Ιουνίου. Οπότε υπομονή ή κάντε και κανα τηλεφώνημα στο ταμείο οι ενδιαφερόμενοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΡΙΝΟΣ
ΜΑΡΙΝΟΣ
5 Ιουνίου 2018 23:08

Υπάρχει απόστρατος ταμείου τ/χ με ημερομηνία εισόδου στη σχολή 21-9-1987 που να πήρε εφάπαξ:

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΝΟΣ
6 Ιουνίου 2018 07:53

Μαρίνο και εγώ 21/9/87 και ακόμη τίποτα. Μάλλον συνεισφέρουμε στο πλεονασμα μέχρι τον Αύγουστο. Σε επικοινωνία πρόσφατα μου απάντησαν ότι είμαι στην επόμενη πληρωμή που όμως δεν μπορούσαν να προσδιορίσουν. Τέλος Ιουνίου… Ιούλιο… Μπορεί και αργότερα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Konstantinos
Konstantinos
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΝΟΣ
6 Ιουνίου 2018 11:12

Εννοείται Μαρίνο το θέμα είναι πότε έφυγες είμαστε σειρά εγώ διαγράφηκα 28/05/2016 πληρωμένη την σχολή και το εφάπαξ το πήρα 26/10/2017

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΡΙΝΟΣ
ΜΑΡΙΝΟΣ
Απάντηση σε  Konstantinos
6 Ιουνίου 2018 11:50

Αποστρατεία 28/9/2016. Θεμελίωση 30 ετών 22/3/2018.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΙΝΟΣ
6 Ιουνίου 2018 23:28

Βεβαίως και έχω αποστρατευθεί την 07-11-2013. Ότι θέλεις αναμένω…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΗΕΟ
ΤΗΕΟ
5 Ιουνίου 2018 22:46

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΓΛΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜςΤΑ ΛΥΠΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΠΕΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ,ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΣΕ ΥΠΑΛΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΦΘΕΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 7-12-2016Τ ΤΟ ΠΕΟΩΘΗΣΕ ΣΕ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΙΡΑ,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Adam
Adam
Απάντηση σε  ΤΗΕΟ
5 Ιουνίου 2018 23:14

Αυτή τελικά είναι η αξία που μας δίνουν για την προσφορά μας,όλη την ιστορία του καθενός μας σε έναν παραπεταμένο φάκελο στο πάτωμα,συγχαρητήρια στο Ελληνικό κράτος για άλλη μια φορά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θωμας
Θωμας
Απάντηση σε  ΤΗΕΟ
6 Ιουνίου 2018 06:37

ΤΗΕΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΟΡΟΦΟ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΗΕΟ
ΤΗΕΟ
Απάντηση σε  Θωμας
6 Ιουνίου 2018 08:32

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΩΜΑ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6948xxxxxx

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΤΗΕΟ
6 Ιουνίου 2018 17:19

ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 11/2016 ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
Απάντηση σε  ΤΗΕΟ
6 Ιουνίου 2018 09:01

Καλημέρα με μεγάλη απογοήτευση διαβάζω ότι όλοι μας είμαστε ένας φάκελος παραπεταμένος σε κάποιο γραφείο. Μια απο τα ίδια κ εγώ. Διαγραφή 28-9-2016 ακόμα περιμένω. Στην δική μου περίπτωση ο υπάλληλος είχε χτυπήσει το πόδι του και αφού κάναμε προσευχές και επέστρεψε υποτίθεται ότι τέλος του μήνα θα πληρωθώ. Όσο για τα οδοιπορικά αποστρατείας μόνο στη Νικολούλη δεν πήγαμε. Κανείς δεν είχε τον φάκελο πουθενά, ο ένας μου έδινε το τηλέφωνο του άλλου με αποτέλεσμα να έχω τώρα πια ολόκληρο τηλεφωνικό κατάλογο!!!!!!Μου είπαν κ απο εκεί ότι μέχρι τέλος του μήνα θα τα πάρω (αν κ δεν τους πιστεύω πια). ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είμαστε τίποτα γι΄αυτούς!!!!ΛΥΠΑΜΑΙ…….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
thom.
thom.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
6 Ιουνίου 2018 11:31

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ καλημέρα,το ή τα τηλ.μπορούμε να έχουμε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
Απάντηση σε  thom.
6 Ιουνίου 2018 13:41

thom Πάρε στο 2102502947 είναι η τελευταία στη σειρα υπάλληλος που κάνει τον έλεγχο για να τα δώσει ώστε να εγκριθεί το ποσό των οδοιπορικών. Αυτή θα σου πεί πιστεύω σε ποιά φάση είναι τα χαρτιά σου. ΥΠΟΜΟΝΗ και ελπίζω να βγάλεις άκρη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
thom.
thom.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ Δ
6 Ιουνίου 2018 14:39

Ευχαριστώ Γιώργο Δ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΤΗΕΟ
6 Ιουνίου 2018 11:06

Συγχαρητήρια THEO που το ανέφερες για να καταλαβουμε ολοι μας σε τι χωρα ζουμε και ποσο μας υπολογίζει..ειλικρινά δε μπορουσα να φανταστω οτι Μπορεί καποιος το 2018 να μεταβαίνει ο ίδιος για να παρει επιτελους αυτα που δικαιούται. Είμαστε 100++++χρόνια πισω οταν σε αλλες χωρες της Ε.Ε γινονται ολα σε 1 εβδομάδα ……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
5 Ιουνίου 2018 20:43

Καλησπερα. Γνωριζει καποιος συναδερφος τι γινεται με το ΤΕΑΠΑΣΑ για αποστρατειες του 2016.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
7 Ιουνίου 2018 09:56

Χρήστο πολύ γενικό το ερώτημα και γιαυτό δεν έχει τύχει ανάλογης ανταπόκρισης. Προφανώς ενδιαφέρεσαι για το εφάπαξ. Δώσε παραπάνω στοιχεία μήπως κάποιος ανταποκριθεί, αν και οι περισσότερες συζητήσεις αυτό αφορούν. Αν κάνεις μια μπρος – πίσω ανάγνωση των αναρτήσεων θα εκμαιεύσεις κάμποσα στοιχεία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
10 Ιουνίου 2018 23:49

ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
panos
panos
5 Ιουνίου 2018 13:43

Μήπως κάποιος γνωρίζει ποιο είναι το όριο ηλικίας στην τ.χ
τον Αύγουστο κλείνω τα 54 και πάω στα 55 και έχω καταταγεί 21/ 9/1987
ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  panos
5 Ιουνίου 2018 18:18

Μέχρι τα 60 μπορεις να κάτσεις…και μετα την αλλαγή του προσδοκιμου ζωης το 2021. Μπορεί να σε παει στα υψη.(χαχαχα)….παντως στα 55 κλειστα θα σε ρωτησει εαν θελεις να φυγεις η να κατσεις 1+1+1+1+1 …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
4 Ιουνίου 2018 19:00

Προς ενημέρωση..συναδελφος πρωην α.π.11.2.1985 διαγραφη 11.11.2016 με τα νεα μετρα στρατος 22μην.το εφαπαξ το ενα κομμάτι το πηρε μολις του ειχε δοθει η προσ.συνταξη μετα απο 36 ημ.τον ιουνιο του 17 και το αλλο που πηρε τηλ.θα του δοθει οπως του ειπανε με το που κλείσει 2 χρονια συνταξιούχος…με πληρωμενη τη σχολη αχιλλεα …..Οπως το ειδα 76 € πανω το έγγραφο απο τον πίνακα…και τελος απριλιου του ηρθε το εγγραφο της πληρης σύνταξης με διαφορα λεπτων…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonio
5 Ιουνίου 2018 09:06

Μάλλον τη πάνε για “καθιέρωση” τη διετή αναμονή για τη λήψη εφάπαξ. Εξού και η χθεσινή ανάρτηση συναδέλφου που το πήρε στη διετία https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-169/#comment-64798

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας Π.
Κώστας Π.
Απάντηση σε  kostastam
5 Ιουνίου 2018 19:53

ΠΡΟΣ kostas tam.:ΦΙΛΕ kostastam ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Α/Δ-Α/Τ ΓΡΕΒΕΝΩΝ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ(ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ) ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ((ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ)ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΓΡΕΒΕΝΑ.ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΝΤΑΞ.ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑ ΕΠΑΙΞΕ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΕΤΑΙ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΣΥΝΤΑΞΗ(προσωρινή)ΟΠΩΣ ΠΡΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΘ/ΜΟ Α.Π ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Δ.Α.Ε.Θ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ Α.Τ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΑ!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας Π.
6 Ιουνίου 2018 09:14

Καλά να εισαι φίλε.Υποθέτω ότι ένιωσες την ανάγκη να μας ευχαριστήσεις και ειναι σεβαστό αλλά όπως πιθανώς θα αντιλαμβάνεσαι, δεν διεκδικούμε δάφνες, απλά μεταφέρουμε (όταν γνωρίζουμε) τις λιγοστές γνώσεις μας, μήπως βοηθηθούν κάποιοι και γλυτώσουν χρήματα και ταλαιπωρία, με το μερίδιο εξ ολοκλήρου να ανήκει στον διαχειρηστή του site.
Εμείς οι υπόλοιποι καλό είναι να μη λέμε τις απόψεις μας ή τι πιστεύουμαι ή τι ακούσαμε ή τι συζητείται αλλά μόνο το τι λέει ο νόμος, γιαυτό πάντα, μαζί με την απάντηση μας καλό ειναι να παραθετουμε και τη νομοθεσία που το προβλέπει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπυρος
Σπυρος
Απάντηση σε  Antonio
5 Ιουνίου 2018 10:25

Καλημερα antonio ειμαι πρωην Α.Π διαγραφη 25-6-2016 για το εφαπαξ του ΤΠΔΥ σε δυο χρονια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργος
Γιώργος
4 Ιουνίου 2018 17:26

Αχιλλέα η όποιος άλλος γνωρίζει.Όταν μας διαγράψουν περνουμε τον επόμενο βαθμο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Adam
Adam
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Ιουνίου 2018 20:15

Εναν μήνα πριν την αποστρατεια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Adam
5 Ιουνίου 2018 08:06

Παιδιά, δεν είναι τόσο απόλυτο αυτό το “ένα μηνα πριν τη αποστρατεία μας προαγόμαστε στον επόμενο βαθμό”. Αν το συμπληρώσουμε με τη φράση “για περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας” τότε συμφωνώ ως ένα βαθμό.
Επειδ μιλάμε μάλλον για κατώτερους Αστυνομικούς http://www.ipamakedonia.gr/endiaferonta/eidhseis/endiaferonta-themata/item/781-vathmologio-n-3686?videoid=3SdU6jge0B4.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Adam
Adam
Απάντηση σε  kostastam
5 Ιουνίου 2018 10:03

Όσες περιπτώσεις Αρχιφυλάκων ΜΑΥ γνωρίζω που αποστρατεύτηκαν,προήχθησαν σε Ανθυπαστυνόμους πάνω κάτω στις τριάντα ημέρες πριν την διαγραφή,αν μπορείς να μας διαφωτίσεις περισσότερο σε αυτό που λες αναμένω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Adam
5 Ιουνίου 2018 14:17

Δεν λεω κατι εγω φιλε. Ο νομος που παρεθεσα ποιο πανω λεει. Αρθρο 11 παρ. 2.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Adam
5 Ιουνίου 2018 17:47

Για τους ΜΑΥ όσοι φεύγουν με αίτηση τους πριν τα 33 έτη ένα μήνα πριν προάγονται σε ανθ/μοι (φεκ Γ αρ. φύλλου 948 27/9/2017), όσοι είναι μετά τα 33 έτη προάγονται σε Υ/Β (ΑΔΑ 7ΧΤΔ465ΧΘ7-Υ6Μ).
Περισσότερα και για άλλες κατηγορίες ΦΕΚ Γ ΑΡ.ΦΥΛ. 1313 14/12/2017.
Ως σχόλιο θα προσθέσω ότι υπάρχει διαγραφή από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου πριν από την απονομή του βαθμού.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
6 Ιουνίου 2018 08:41

Γιάννη είναι ξεκάθαρο στα ΦΕΚ που αναφέρεις ότι η υπηρεσία προάγει με δύο σταθμά α) “ένα μήνα πριν, εν όψη αυτεπάγγελτης αποστρατείας” και β) “προάγεται «εν απολύσει»”.
Συγνώμη που επιμένω αλλά για να μάθουν οι συνάδελφοι ακριβώς τι ισχύει.
Είναι λάθος και η δική σου η έκφραση στη πρώτη γραμμή “Για τους ΜΑΥ όσοι φεύγουν με αίτηση τους πριν τα 33 έτη ένα μήνα πριν προάγονται σε ανθ/μοι”.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
6 Ιουνίου 2018 10:56

Η διαγραφή από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου πριν από την απονομή του βαθμού δεν γνωρίζω εάν έχει συνέπειες και ποιες ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
6 Ιουνίου 2018 11:16

Κώστα δεν είναι λάθος μπορείς να δεις την ΑΔΑ: ΩΘΠΝ465ΧΘ7-ΘΔΝ. Η διαγραφή από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου πριν από την απονομή του βαθμού δεν γνωρίζω εάν έχει συνέπειες και ποιες ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
6 Ιουνίου 2018 11:46

Γιατι ρε φιλε Γιάννο δεν μπορούμε να συνενοηθούμε? Μου λες ότι ειναι σωστή η έκφραση “οι ΜΑΥ που αποστρατευονται με αιτηση τους ένα μηνα πριν προάγονται σε ανθυπαστυνόμοι” και μου υποδεικνύεις να διαβασω μια απόφαση για κάποιον που παραιτήθηκε με αιτηση του και τον προάγει “εν απολύσει”, όχι “ενα μηνα πριν” όπως ισχυρίζεσαι. Είναι σωστό?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
6 Ιουνίου 2018 11:48

Το άρθρο 11 του νόμου 3686/2008 δεν αναφέρει για τους ΜΑΥ που αποστρατεύονται με αίτησή τους πριν τα 33 έτη προαγωγή, γι αυτό και σου έγραψα τη ΑΔΑ. Η παράγραφος 2, του άρθρου 11 του παραπάνω νόμου αναφέρει, 2. Οι αρχιφύλακες της προηγούμενης παραγράφου που

συμπληρώνουν τριάντα τρία (33) έτη πραγματικής υπηρεσίας από την κατάταξή τους και

αποστρατεύονται με αίτησή τους ή καταλαμβάνονται από το όριο ηλικίας, όπως ισχύει κάθε

φορά, προάγονται στους βαθμούς του ανθυπαστυνόμου και υπαστυνόμου β΄, εκτός οργανικών

θέσεων, τιθέμενοι εκτός υπηρεσίας, και ύστερα από τριάντα (30) ημέρες αποστρατεύονται με

το βαθμό στον οποίο προήχθησαν, εξομοιούμενοι με αξιωματικούς του ν.δ. 649/1970.
Δεν γνωρίζω εγώ να υπάρχει κάποια τροποποίηση του νόμου ως προς την διάταξη αυτή, παρόλα αυτά εάν υπάρχει κάποια τροποποίηση που δεν γνωρίζω και υποστηρίζει αυτά τα δύο σταθμά που αναφέρεις θα είχε ενδιαφέρον.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
7 Ιουνίου 2018 11:42

Άρθρο 37 του Ν.Δ. 974/1971 [Α’-189]

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
7 Ιουνίου 2018 21:56

Κώστα δύσκολα θα βρεις περίπτωση που να έχει κάποιος κλείσει τα 33 έτη και να υποβάλει αίτηση για να αποχωρήσει. Πέραν αυτού “ο ουσιαστικού δικαίου νόμος καταργεί σιωπηρώς προηγούμενο κανόνα δικαίου όταν από το περιεχόμενό του προκύπτει σαφώς ότι ο νεότερος νόμος έχει σκοπό την κατάργηση του προγενέστερου αντίθετου, γενικού ή ειδικού, νομοθετικού κανόνα, και μάλιστα με τη ρύθμιση του ίδιου θέματος κατά τρόπο αντίθετο και ασυμβίβαστο προς τη ρύθμιση του παλαιού (263/1982 ΑΠ)”. “Από τη διάταξη του άρθρου 2 του Α.Κ. σαφώς προκύπτει ότι, κατά γενικό κανόνα, οι νόμοι είναι διηνεκείς και ισχύουν μέχρις ότου καταργηθούν με άλλο κανόνα δικαίου, δηλαδή κυρίως με τυπικό νόμο ή με έθιμο. Η κατάργηση νόμου με νόμο είναι είτε ρητή (άμεση), όταν ο νεότερος νόμος περιλαμβάνει ειδική διάταξη για την κατάργηση του παλαιότερου νόμου, είτε σιωπηρή (έμμεση), όταν από το περιεχόμενο του νεότερου νόμου προκύπτει σαφώς ότι τούτο είναι αντίθετο ή ασυμβίβαστο προς εκείνο του παλαιότερου(ΝΣΚ 281/2009)” Άρα ο νεότερος νόμος είναι ισχυρότερος όταν προκύπτει αντίθετο ή ασυμβίβαστο προς εκείνο του παλαιότερου και… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
8 Ιουνίου 2018 07:38

Έχεις δίκιο, καλά να περνάς, καλό καλοκαίρι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
8 Ιουνίου 2018 20:16

Αντεύχομαι καλό καλοκαίρι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 13:15

Γνωρίζει κάποιος εκ των συναδέλφων που εχει λάβει το εφαπαξ, εάν αυτό μπορεί, μετά την εκταμιευση του να μεταφερθεί σε αλλη Τράπεζα;
Ευχαριστώ, καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους μας!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 13:40

Εννοείται πως ναι . Και από σήμερα το όριο ανάληψης στα 5000 € ανά μηνα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Σπύρος
4 Ιουνίου 2018 13:55

Ευχαριστώ πολύ για την αμεσοτητα.
Ευχομαι τα καλύτερα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 15:53

Γιώργο καλησπέρα’ είχες κάποιο ευχάριστο νέο? περιμένεις το εφάπαξ σύντομα ή το πήρες? γιατί κι εγώ το περιμένω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 13:41

Μπορείς να μεταφέρεις οποιοδήποτε χρηματικό ποσό έχεις σε λογαριασμό σου, (από τράπεζα σε τράπεζα) με την ανάλογη προμήθεια που συνήθως χρεώνουν και οι δυο τράπεζες και αναλόγως τον τρόπο μεταφοράς (ηλεκτρονικά ή όχι).
Ρώτα και τις δύο τράπεζες να έχεις μια εικόνα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  G.G.
4 Ιουνίου 2018 13:55

Ευχαριστώ θερμά. Καλή συνέχεια! !!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 13:55

Καλημέρα, βεβαίως και μπορεί. Εγώ όταν πήρα από το ΤΕΑΠΑΣΑ, ήρθε το ποσό στο κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, πήγα, ζήτησα να μου κόψουν επιταγή ΟΛΟ το ποσό και το πήγα στην τράπεζα που επιθυμούσα..
Με βασάνισαν βέβαια λίγο…. για να τα αφήσω όλα εκεί!!! αλλά στο τέλος όλα εντάξει..

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
4 Ιουνίου 2018 15:34

Ευχαριστώ συναδελφε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 14:58

Γιώργο πότε ενημερώθηκες για το Εφάπαξ δώσε περισσότερα σχετικά… Διαγραφή σειρά… Εγώ είμαι 21/9/1987 και περιμένω να με ενημερώσουν…. Διαγραφή 8/2017.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Χάρης
4 Ιουνίου 2018 15:33

Φιλε Χάρη, ε.ε. είμαι ακόμη, για λογαριασμό άλλου συναδελφου ρωταω.Εκείνες τις ημέρες εφυγε κι αυτός, θεμελιωνει δικαίωμα για ληψη του εφαπαξ, αλλά εξ οσων γνωριζω δεν εχει ενημερωθει ακομη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 15:37

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ. ΟΠΩΣ ΠΟΤΕ ΕΦΥΓΕΣ-ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΛΑΒΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣπύροΣ
ΣπύροΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Ιουνίου 2018 16:50

Γιώργο θα ζητήσεις να τα πάρεις με τραπεζική επιταγή. Έτσι έκανα εγώ και δεν μου κράτησαν κάτι ως προμήθεια. Αν τα πάρεις και τα μεταφέρεις με άλλο τρόπο (έμβασμα) θα σε χρεώσουν περίπου 150 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ