Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 285 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

35.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
17 Ιανουαρίου 2019 21:21

Ντροπη τους! Δεν φθανει που αυτα τα ερμα τα αναδρομικα φθασανε στην τσεπη μας μειωμενα κατα περιπου 40 τοις εκατο τωρα πρεπει να πληρωσουμε και εισφορα αλληλεγηυης! Και ποιος ξερει τι αλλο θα σκαρφιστουν για να τα παρουν ολα πισω…οι ανθρωποι ειναι απιστευτοι!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
18 Ιανουαρίου 2019 14:44

Το Συμβούλιο Συμμόρφωσης του ΣΤΕ είναι 23 Ιανουαρίου 2019, τι θα κρίνει!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
18 Ιανουαρίου 2019 16:03

Οτι πηραμε, πηραμε στις επομενες εκλογες παλι! Το ιδιο κολπο κανουν αυτα τα 300 λαμ……λιγο πριν τις εκλογες αφου εχουν σκασει να τρωνε πετανε κανα κοκκαλακι στα σκυλακια για να μας ξαναπαρουν την ψηφο!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ιωάννης Στεφανίδης
Ιωάννης Στεφανίδης
17 Ιανουαρίου 2019 16:22

Καλησπέρα σας.Κυκλοφορει οτι θα σταματησει η δυνατότητα με αίτηση παραμονής στην υπηρεσια με τη συμπλήρωση του οριου ηλικιας (55)Γνωριζεται κατι?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
17 Ιανουαρίου 2019 19:25

Τι εννοείς ακριβώς Γιάννη, και που το άκουσες?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης Στεφανίδης
Ιωάννης Στεφανίδης
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
17 Ιανουαρίου 2019 21:12

Οτι με την συμπλήρωση του οριου ηλικιας θα συνταξιοδοτησαι χωρις δικαιωμα παραμονης με αίτηση σου.Ακούγεται απο συναδερφους χωρίς να εχει ακουστει απο επισημο φορεα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
18 Ιανουαρίου 2019 17:32

Εκτός του ότι δεν έχω ακούσει κάτι, δεν βλέπω και κάποιο όφελος στα ασφαλιστικά ταμεία (στο κράτος δλδ), ώστε να νομοθετησει προς αυτή τη κατεύθυνση. Αντιθέτως όσο παραμένουν κάποιοι, έχουν έσοδα τα ταμεία, δεν γίνονται προσλήψεις, ελαφρένει το συνταξιοδοτικό κόστος, δεν χορηγούνται εφάπαξ & επικουρικά. Μη ξεχνάμε εξάλλου ότι η εν λόγο αποστρατεία θεωρείται (και είναι), αυτεπαγγελτη (εμπεριέχει δλδ πολλά πλεονέκτηματα).
Ποιο πολύ “φοβαμαι” μη συμβεί το αντίθετο, να νομοθετησουν δλδ για όλους όριο ηλικίας τα 60+, παρά να μας υποχρεωσουν σε αυτεπάγγελτη στα 55.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΩΤΟΣ
ΣΩΤΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
18 Ιανουαρίου 2019 18:15

Κ,ωστα κι εγώ πιστεύω ότι στο επόμενο διάστημα και ειδικά τους πρώτους μήνες μετά από τις εκλογές υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να πάει το όριο ηλικίας στα 60 για εμάς αλλά υποχρεωτικά για όλους. Θα δώσουν βέβαια κάποιο διάστημα για όσους επιθυμούν να φύγουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωάννης Στεφανίδης
Ιωάννης Στεφανίδης
Απάντηση σε  kostastam
18 Ιανουαρίου 2019 19:19

Ποια ειναι τα πλεονεκτήματα,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
18 Ιανουαρίου 2019 20:00

Και μιας και μιλάμε για τον συγκεκριμένο νόμο (παραμονή μετά τα 55), μόλις σήμερα διορθωθηκαν μερικές ατέλειες του με το ΦΕΚ A 7 – 18.01.2019.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
19 Ιανουαρίου 2019 12:10

Ως βασικότερα πλεονεκτήματα της “αυτεπάγγελτης αποστρατείας” καταγράφονται: α) η μη υποχρέωση αναγνώρισης ετών στο ΤΕΑΕΧ ή ΤΕΑΥΑΠ (για τη συμπλήρωση 30,5 έτη μετοχικής σχέσης), β) η μη υποχρέωση θεμελίωσης συντάξιμου χρόνου για αποχώρηση (αφού σε διώχνει η υπηρεσία) και γ) η μη αναμονή 30ετίας για τη χορήγηση εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΗΜΗΤΡΑ
17 Ιανουαρίου 2019 11:21

Καλημέρα. Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει .Εάν εν ενεργεία αστυνομικός, ξεκινήσει υπηρεσιακά διαδικασία εξέτασης από ΑΣΥΕ (αίτηση διαβιβασθείσα στο ΓΛΚ και από εκεί παραπομπή στην ΑΣΥΕ ) προκειμένου να προσδιορισθεί ποσοστό αναπηρίας για μελλοντική συνταξιοδότηση ειδικών παθήσεων , η όλλη διαδικασία πλέον αποκτά χαρακτήρα δεσμευτικής συνταξιοδότησης για αυτόν και δεν μπορεί να υπαναχωρήσει .Πχ εάν για την πάθησή του ( δεν έχει σημασία να γίνει ακούσια απομάκρυνση με κρίση υγειονομικής επιτροπής ή αίτησης παραίτησης ) ο νόμος προϋποθέτει ποσοστό 67 % το οποίο του δίνει η επιτροπή αλλά ο ίδιος για οικονομικούς λόγους θέλει 80% το οποίο μελλοντικά μπορεί να επιτύχει, μετά την εξέτασή του υποχρεωτικά θα αποστρατευθεί ακόμα και χωρίς την θέλησή του;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΑ
17 Ιανουαρίου 2019 12:10

Αν η υπηρεσία του κρίνει ότι λόγω της απόφασης της ΑΣΥΕ δεν είναι ικανός θα τον αποστρατεύσουν για λόγους υγείας.

Εφόσον είναι ε.ε. η διαδικασία – παραπομπή του γίνεται από την υπηρεσία του, και όχι από το ΓΛΚ αφού ΔΕΝ είναι συνταξιούχος.
Από το ΓΛΚ θα τον παραπέμψουν σε περίπτωση αποστρατείας λόγω υγείας -συνταξιοδότησης του ώστε να καθοριστεί το ποσοστό αναπηρίας.
Αν κατά την πρώτη κρίση του υπολογίσουν ποσοστό π.χ. 67% και μετέπειτα επιβαρυνθεί η υγεία του μπορεί να ξαναπεράσει ώστε να επιτύχει μεγαλύτερο ποσοστό π.χ. 80%.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΗΜΗΤΡΑ
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Ιανουαρίου 2019 14:07

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας. Από τα αναφερόμενά σας ( τα οποία και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω) συμπεραίνω ότι τα όσα αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της ΑΣΥΕ δεν έχουν εφαρμογή στους στρατιωτικούς υπαλλήλους αλλά ισχύουν για τους λοιπούς πολιτικούς υπαλλήλους. Εκεί αναφέρει :Ο/Η ενδιαφερόμενος/η υπάλληλος πρέπει να ζητήσει με αίτησή του/της προς την αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων του Γ.Λ.Κράτους την παραπομπή του/της στην ΑΣΥΕ προκειμένου να γνωματεύσει για το είδος της πάθησης και το ποσοστό ανικανότητας. Η αρμόδια Διεύθυνση Συντάξεων εκδίδει ένα παραπεμπτικό έγγραφο το οποίο ταυτόχρονα κοινοποιεί και στον/στην ενδιαφερόμενο/η υπάλληλο. Η γνωμάτευση που εκδίδεται από την ΑΣΥΕ αποστέλλεται στην Διεύθυνση Συντάξεων που έκανε την παραπομπή, η οποία με την σειρά της την κοινοποιεί στον/στην ενδιαφερόμενο/η. Πριν την ολοκλήρωση της προαναφερόμενης διαδικασίας είναι φρόνιμο να μην έχει ο/η υπάλληλος κινήσει την διαδικασία αποχώρησής του/της από την υπηρεσία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΑ
17 Ιανουαρίου 2019 22:20

Εν ενεργεία Αστυνομικός και για λόγους υγείας αποστρατεύεται εφόσον κριθεί από την Α.Υ.Ε. του Σώματος, εν συνεχεία και ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα παραπέμπεται υπηρεσιακώς στην Α.Σ.Υ.Ε. προκειμένου αυτή να αποφανθεί για τον βαθμό αναπηρίας του κρινομένου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
tasos
tasos
16 Ιανουαρίου 2019 11:38

Αχιλλέα καλημέρα στη σελίδα για τη σύνταξη, οι αναγνωρίσεις των ταμείων αφορούν το κόστος με βάση το τρέχον έτος. Πόσο εύκολο είναι στην εφαρμογή να προστεθούν και προηγούμενα χρόνια π.χ 2016,2017 για να γνωρίζουν οι συνάδελφοι με τον χρόνο που έκαναν την αίτηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  tasos
16 Ιανουαρίου 2019 11:54

Νομίζω ότι ήδη μπορείς να υπολογίσεις το κόστος αναγνωρίσεων για προηγούμενα έτη, αν βάλεις ημερ. διαγραφής προγενέστερο έτος (το έτος δλδ που έκανες την αίτηση) και βέβαια τους αντίστοιχους βαθμούς και Χ/Ε. Εννοείτε από το 2011 και εντεύθεν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
16 Ιανουαρίου 2019 17:43

Και να το κάνεις αυτό βγάζει λάθος πόσα δηλαδή εγώ με αίτηση εξαγοράς το 2016 βγάζει 8800 και με αίτηση το 2022 βγάζει 9300

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
tasos
tasos
16 Ιανουαρίου 2019 22:00

Σε ευχαριστώ για την απάντηση Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ Κ
ΝΙΚΟΣ Κ
15 Ιανουαρίου 2019 21:39

Γεια κι από μενα !! Καλη Χρονια σε ολους με Υγεια!!! εχει καποιος πληροφορηση τι γινεται με τα ενημερωτικα συνταξης από ΕΦΚΑ, ειχε ειπωθεί για μεσα Ιανουαριου 2019 για το ενημερωτικο 1- 2019,….
ΥΓ . είχαμε συνηθησει με το παλιο συστημα να βλέπουμε κατά 20 κάθε μηνα τι θα παρουμε στο τελος του μηνα
θα ισχυει αυτό και τωρα;……
Ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ Κ
16 Ιανουαρίου 2019 19:23

ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2020.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης Γ.
Γιάννης Γ.
15 Ιανουαρίου 2019 18:49

Θα ήθελα να ρωτήσω, αν μετά την συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας και λήψη του εφ’ άπαξ βοηθήματος ενώ είσαι εν ενεργεία, θα συνέφερε η συνέχιση της μετοχικής σχέσης με το ταμείο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης Γ.
15 Ιανουαρίου 2019 19:08

Αν θες να αποταμιευσεις χρήματα με μηδενικό επιτόκιο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης Γ.
Γιάννης Γ.
Απάντηση σε  kostastam
15 Ιανουαρίου 2019 19:31

Αν πρόκειται μόνο για αποταμίευση τότε νομίζω ότι δεν συμφέρει η συνέχιση της μετοχικής σχέσης.
Ευχαριστώ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
15 Ιανουαρίου 2019 21:29

Ο. Κ. ναι Αχιλλέα, ειναι η λογική των φοροελαφρυνσεων. Πίστευα ότι θα στηριχθεις στο άρθρο 9, ν.4239/2014 (ΦΕΚ 43 Α΄ / 20-02-2014)].

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης Γ.
Γιάννης Γ.
16 Ιανουαρίου 2019 12:33

κ. Καρασαββίδη ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Τώρα πλέον ξεδιαλύνει το τοπίο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Ιωάννης
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Ιωάννης
15 Ιανουαρίου 2019 12:28

Καλημέρα και καλή χρονιά. Είμαι συνταξιούχος αστυνομικός ( Χωροφυλακή) με εισαγωγή 15-7-1991 και έξοδο 23-6-2015. Είμαι τρίτεκνος . Πότε θα πάρω το εφάπαξ ; Ισχύει αυτό που γράφετε στον υπολογισμό εφάπαξ για τέλος Μαίου του 2019; Τι έγγραφα πρέπει να καταθέσω;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικολαος ΠΑΡΙΑΝΟΣ
Νικολαος ΠΑΡΙΑΝΟΣ
19 Φεβρουαρίου 2019 08:53

Καλημερα φίλε και καλή νέα ζωη.Ειμαστε σειρα και πριν μια βδομάδα έκανα αίτηση αποστρατείας.Ποσο καιρό κάνει να βγει η απόφαση για να σε αποστρατεύσουν ?Και πόσο είναι η προσωρινή σύνταξη ευχαριστώ.Εχω πληρωσει την πενταετια στρατο και τους μηνες της σχολης και εχω και μηνες απο εκτος αστυνομιας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
tasos
tasos
14 Ιανουαρίου 2019 20:25

Γειά σου Κostastam, να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το θέμα αυτό, είμαστε και σειρά (΄1993΄΄ εγώ ήμουν στη σχολή Γρεβενών), ξέρεις έαν μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα επικουρικά ταμεία, τον στρατό και την τριετία (προ 95 ) με την χορήγηση του εφάπαξ (όταν έρθει η ώρα φυσικά) η πρέπει να πληρωθούν πιο μπροστά με την αίτηση για αποστρατεία π.χ.,, γιατί φίλε από ότι κατάλαβα τα χρήματα είναι πολλά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  tasos
15 Ιανουαρίου 2019 08:48

Γεια σου Τάσο. Τα επικουρικά με τόση καθυστέρηση που έχουν πιστεύω θα προλάβεις να έχεις λάβεις το εφάπαξ ώστε να υπάρχει “ρευστό”. Ο Στρατός πλέον πληρώνεται με την αποστρατεία (άτυπη ενημέρωση από υπαλλήλους του Γ.Λ.Κ.) και δεν έχει καθοριστεί ο τρόπος καταβολής των χρημάτων (πάντοτε ήτανε με δόσεις). Το ίδιο και η 3ετία. Δεν έχει γίνει ακόμα καμιά αναγνώριση και ουδείς γνωρίζει τον τρόπο καταβολής. Δεν βλέπω το λόγο να διαφοροποιηθεί από το τρόπο καταβολής του Στρατού (δόσεις), αφού μάλιστα πρόκειται για τον ίδιο φορέα.
Καθόλου απίθανο από αύριο (τρόπος του λέγειν) να στέλνουν πράξεις αναγνώρισης ώστε να εισπράττουν χρήμα.
Τέλος φίλε ελπίζω να έχεις εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα αναφορικά με τη χρησιμότητα της αναγνώρισης 3ετίας & Επικουρικών, αφού το κόστος ειδικά της 3ετίας είναι απαγορευτικό. Υπάρχει και η αυτεπάγγελτη (55 ετών), που δεν χρειάζεσαι τίποτα από τα δυο (3ετία & αναγν. επικουρικών ετών).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
tasos
tasos
Απάντηση σε  kostastam
15 Ιανουαρίου 2019 17:09

Σε ευχαριστώ kostaastam για την ενημέρωση. Έχω κάνει αιτήσεις για την αναγνώριση τόσο του στρατού όσο και της τριετίας από το 2016, είχα διαβάσει αυτά που έγραφε ο Αχιλλέας για τις αυξήσεις που θα έχουν. Τώρα για την αυτεπάγγελτη (55 ετών) δεν το ήξερα, γιατί εμείς πάμε 40ετια (μαζι με τα πλασματικά) ή 60 ετών. Φίλε οι απορίες δεν σταματάνε από ότι κατάλαβα ειναι πολλές. Εάν θέλει ο Αχιλλέας να σου δωσειτο email μου και εχεις την καλοσύνη να τα πούμε πιο αναλυτικά θα με βοηθήσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  tasos
15 Ιανουαρίου 2019 20:11

Εύλογο το ερωτημα σου. Έχει συζητηθεί και παλαιότερα και είμαι από εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα όρια ηλικίας (55 ετων}, δεν έχουν καταργηθει και ισχύουν κανονικά άσχετα με τη θεμελίωση ή την έναρξη σσφαλισης. Παραθέτω θέλωντας να σου απαντήσω δύο νόμους που εξηγούν το σκεπτικό μου. Ο Ν.3865/2010 οριζει 40 έτη υπηρεσίας ή 60 ετών και το Π.Δ. 81/2016 (6 χρόνια μετά), ορίζει τα νέα όρια αποστρατείας Αξιωματικών, λόγω ορίου ηλικίας χωρίς άλλη διευκρίνιση (θεμελίωση, παλιός κτλ.) και μάλιστα μέχρι το βαθμό του Α/Β’ παραμένει το όριο ίδιο (55 ετων). Υπόψη ότι εδώ υπάγονται και όλοι Ανθ/μοι που γίνονται Υπαστυνομοι με τα χρόνια, (22 έτη υπηρεσίας και 11 έτη στο βαθμό). Πως λοιπόν λέμε ότι για τους νέους ασφαλισμένους ισχύει μόνο το 40 έτη ή 60 ετών;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
tasos
tasos
Απάντηση σε  kostastam
15 Ιανουαρίου 2019 20:39

Τι να πω δεν ξέρω τελικά τι ισχύει. Ίσως εάν μπορεί ο Αχιλλέας να δώσει μια απάντηση πάνω σε αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  kostastam
16 Ιανουαρίου 2019 01:01

Μακάρι να έχεις δίκιο. ..Μπορούμε με κάποιο τρόπο να ήμαστε σίγουροι ότι ισχύει τα όρια τον 55.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρεας
Ανδρεας
14 Ιανουαρίου 2019 11:30

Κάνα νέο για ΤΕΑΕΧ & ΤΠΔΥ; που βρισκόμαστε; υπάρχει ρυθμός πληρωμων;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
12 Ιανουαρίου 2019 17:13

Εφυγα το 2017 με 31 χρόνια και 2 του στρατού.Στο αναλυτικό σημείωμα μερίσματος του ΜΤΣ μου παρακρατεί 645ε για Αναγνώριση υπηρεσίας Ν 2913/2001.Γνωρίζει κάποιος τι είναι αυτή η κράτηση?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
13 Ιανουαρίου 2019 11:35

Νικόλα ο συγκεκριμένος νόμος όντως προβλέπει τις αναγνωρίσεις στα Μετοχικά Ταμεία του Υ.ΕΘ.Α. και βέβαια είναι πολλές οι περιπτώσεις που μπορεί να σου ζητηθεί από το Ταμείο χρηματικό ποσό έναντι αναγνώρισης.
Επειδή το ποσό μου μοιάζει μικρό για αναγνώριση γάμου (εξάλλου αυτό προβλέπεται από προγενέστερο νόμο 1105/1980), πολύ μικρό μοιάζει επίσης και για αναγνώριση Στρατού, το πιθανότερο είναι να έχεις υποβάλει αίτηση αναγνώρισης της Σχολής.
Επίσης άλλες μερικές πιθανές περιπτώσεις είναι : να είχες λάβει ε.ε άδεια άνευ αποδοχών ή άδεια με μειωμένες αποδοχές ή πρόσκαιρη τιμωρία ή κάποιας μορφής αναρρωτική άδεια.
Τα χρήματα είναι σε δόσεις ή ζητούνται εφάπαξ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  kostastam
13 Ιανουαρίου 2019 20:59

To συγκεκριμένο ποσό έχει κρατηθεί εφάπαξ.Θα πάρω αύριο τ/φ στο ΜΤΣ να μου πούνε. Στη σελίδα “Διακλαδικά” θα δεις σε σχόλιό μου τις χρεώσεις του ΜΤΣ 4000ε περίπου, που εκτός της αναγνώρισης του γάμου τα άλλα ποσά είναι σε μένα ακατανόητα. Ο Στρατός είναι πληρωμένος και η σχολή δεν χρειάστηκε να την αναγνωρίσω. Είναι και αυτός ένας τρόπος να μειωθεί το μέρισμα.Ευχαριστώ γιά την απάντηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
13 Ιανουαρίου 2019 21:52

Ο. Κ. Να πας να ενημερωθείς Νικολα και να μας πεις. Τώρα που το υπεδειξες είδα ότι έχεις ανάρτηση και στα “διακλαδικα”. Τα 645 δεν τα αναφέρεις στην άλλη αναρτηση. Αναφέρεις γάμο (κατανοητό) και “διαφορά βαθμού αποστρατευτικου νομου” που έχει να κάνει με το ότι φεύγεις και περνεις μερισμα και ΒΕΑ παραπάνω βαθμού από αυτόν που κατείχες και πρέπει να πληρώσεις τη διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
μιχαλης
μιχαλης
11 Ιανουαρίου 2019 20:48

Σας ευχαριστω ολους καλη χρονια με υγεια και Ειρηνη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
μιχαλης
μιχαλης
11 Ιανουαρίου 2019 19:51

Αν εχεις οφειλη τι γινεται σου δινουν ενημερωτητα ερωτω για το εφαπαξ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
XK
XK
Απάντηση σε  μιχαλης
11 Ιανουαρίου 2019 20:07
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  μιχαλης
11 Ιανουαρίου 2019 20:22

Μιχάλη πρέπει να πας στην εφορία σου θα σου δώσουν φορολογική ενημεροτητα δεσμευτική με το ποσό που οφείλεις και η εθνική στην εκταμιευση θα τα κρατήσει και θα πάρεις τα υπόλοιπα. Αυτό έγινε με μένα το πήρα Αύγουστο 2018.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Georgios
Georgios
Απάντηση σε  Χάρης
11 Ιανουαρίου 2019 20:41

ΧΑΡΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΣΙ??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Georgios
13 Ιανουαρίου 2019 23:35

Ναι την πας εθνική όλα αυτά γίνονται αφού ενημερωθείς από ΤΕΑΠΑΣΑ ότι σου κατέθεσε το εφάπαξ στην τράπεζα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
11 Ιανουαρίου 2019 16:04

Όποιος ξέρει ας απαντήσει.Για να πάρεις το εφάπαξ χρειάζεται φορολογική ενημερότητα?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Γιωργος
11 Ιανουαρίου 2019 18:10

Βεβαίως!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΧΚ
ΧΚ
Απάντηση σε  Γιωργος
11 Ιανουαρίου 2019 18:19

Ναι. Ο ενδιαφερόμενος ειδοποιείται τηλεφωνικά για την υποβολή της φορολογικής ενημερότητας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
11 Ιανουαρίου 2019 19:15

ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ <> ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΑΝΤΙ ΕΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΤΟ ΥΠΕΘΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΜΕ ΜΉΝΥΜΑ ΣΤΟ ΤΑΧΙS. ΠΑΝΤΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Georgios
Georgios
Απάντηση σε  Γιωργος
11 Ιανουαρίου 2019 19:59

Γιώργο, καλησπέρα, εγώ πήγα στο ταμείο για το εφαπαξ πριν μερικές ημέρες και δεν μου ζητήθηκε, όταν δε ρώτησα τον αρμόδιο μου είπε ότι μπορεί να το ζητήσει η εθνική τράπεζα κατά την εκταμίευση σε κάθε περίπτωση το ταμείο δεν ήθελε κάτι. (μόνο έγγραφα απο τράπεζες εάν έχεις στεγαστικό δάνειο παρακαταθηκών και ταχ, ταμ/ριο)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
11 Ιανουαρίου 2019 12:56

καλημερα σασ θα ηθελα να σας ρωτησω, γιατι τις τελευταιες μερες ακουγεται οτι θα κατατεθει τροπολογια στη βουλη για την βαθμολογικη εξελιξη των αρχ/κων ΜΑΥ . Μηπως εχεται ακουση εσεις τιποτα τετοιο. Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
11 Ιανουαρίου 2019 15:21

16 και 17 έχει δ.σ. η ποασυ… ότι είναι θά ανακοινωθεί…. υπομονή

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
12 Ιανουαρίου 2019 00:45

Η εισήγηση ποια είναι γνωριζεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Βαγγέλης
12 Ιανουαρίου 2019 10:53

Όχι Βαγγέλη δε γνωρίζω κάτι….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωστας Σερρες
Κωστας Σερρες
11 Ιανουαρίου 2019 12:23

Καλη χρονια σε ολους τους συναδελφους.
Αχιλλεα στην ενημερωμενη σελιδα οσον αφορα την προσωπικη διαφορα,μετραει η ημερομηνια διαγραφης,η μηπως η ημερομηνια αιτησης αποστρατειας,οπως προσφατα ανακοινωσαν κι οπως ισχυει και για τους αιτουντες μεχρι 6/16;
Στη δικη μου περιπτωση για παραδειγμα,εκανα αιτηση 12/16 (50% προσωπικη διαφορα) και η διαγραφη μου εγινε 2/17 (25% προσωπικη διαφορα). Σε ευρω η διαφορα ειναι μεγαλη,καπου 90-95 ευρω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ