Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 309 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γρηγοριος
Γρηγοριος
28 Ιουνίου 2019 10:38

Καλημέρα μια ερώτηση παρακαλω:τέλος τρέχοντος έτους 2019 συμπληρώνω 29 έτη στο σώμα και 6 ΤΕΒΕ 35/35 και έχω πληρώσει πενταετία.σε 2 έτη γινομαι 55 και αποστρατευομαι λαμβάνοντας και τα δύο επικουρικά. βλεπω στην εφαρμογή ότι αν φύγω πριν την αποστρατεία δεν μου βάζουν το ένα επικουρικό. Νομίζω πως το χορηγούν στα 67 δεν είμαι σίγουρος. Ωστόσο παρατηρώ ότι βγάζει ένα ποσόν περίπου 1800 ευρώ και δίπλα επιλογή Ναι/Όχι. Η ερώτηση μου είναι η εξής :μπορώ να πληρώσω αυτό το ποσό και να μου χορηγησουν και το δεύτερο επικουρικό συγχρόνως μαζί με το άλλο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
27 Ιουνίου 2019 20:14

Ξερει κάποιος συνάδελφος Αστυνομικός {ΑΠΟ ΤΟΥΣ 321 διοικητικά αποκατασταθέντες}, εαν πήρε αναδρομικά μετά την 1-8-2012,ως εν ενεργεία, με την τρέχουσα μισθοδοσία Ιουλίου απο την Δχση χρηματικού της ΕΛΑΣ?
γιατί εμείς οι διοικητικά αποκατασταθέντες-βετεράνοι του ΥΕΘΑ, ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ, το απόλυτο τίποτα!!!!!!.
Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Περικλης
Περικλης
27 Ιουνίου 2019 14:10

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους πρώην και νυν. Θα ήθελα να με ενημερώσετε εαν γνωρίζει κάποιος, τι διαφορά υπάρχει μεταξύ ανθυπαστυνομου με 26 χρόνια υπηρεσίας και υπαστυνομου που έκανε χρήση της 26ετιας. Και δεν εννοώ μισθολογικα αλλά συνταξιοδοτικα. Υπάρχει κάποια διαφορά; Ευχαριστώ πολύ!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastamλ
kostastamλ
Contributor
Απάντηση σε  Περικλης
27 Ιουνίου 2019 14:53

Περικλή, έχει αναφερθεί πολλάκις ότι πλέον, αφού για το προσδιορισμό της ανταποδοτικης σύνταξης λαμβάνεται υπόψη ο Μ. Ο. των αποδοχών από το 2002 και εντεύθεν, καταλαβαίνεις ότι είναι απειροελάχιστη η διαφορά, έως μηδαμηνη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Περικλής
Περικλής
Απάντηση σε  kostastamλ
27 Ιουνίου 2019 17:38

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας 😁

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
28 Ιουνίου 2019 08:04

Εκεί και αν είναι η μεγάλη “κονόμα”. Δέκα ευρώ στο μέρισμα και ένα χιλιάρικο στο εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
Απάντηση σε  kostastam
28 Ιουνίου 2019 21:30

Εμένα ρε φίλε με βγάζει με αποστρατεία λογω ηλικίας περίπου 7.500 ευρώ παραπάνω εφάπαξ το πρόγραμμα!Αν πχ φύγω αύριο ή τελος του 20.Υπαρχει περίπτωση νανε κάπου λάθος το πρόγραμμα και τζάμπα καθόμαστε?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
27 Ιουνίου 2019 01:18

Συνταξιούχος από 10-8-2010 με 31 χρόνια πραγματικά μηδέν αναδρομικά τον Δεκέμβριο και σήμερα πάλι καθόλου.Η εφαρμογή μου βγάζει 571,00 ποιός κάνει λάθος;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Th. Dim
Th. Dim
26 Ιουνίου 2019 19:45

Συνταξιούχος από 2/ 8/2014 με μηδενικά αναδρομικά σαν συνταξιούχος τον Δεκέμβριο μπήκαν 580 ευρώ επιπλέον στην σύνταξή μου. Όσα ακριβώς μου έβγαζε από την αρχή η εδώ εφαρμογή !!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
26 Ιουνίου 2019 13:41

Με το εκλογικο τι θα γινει μηπως δεν παρουμε τιποτα οι εκλογες έρχονται

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Παναγιωτης
26 Ιουνίου 2019 20:47

Σε συναντηση της ποασυ με τον αναπληρωτη υπ.εσωτερικων σημερα πριν απο λιγο τους ειπε οτι αυτο που μπορει να δοθει απ’αυτον και ειναι το νομιμο ειναι 157 ευρω μικτα! Μπειτε στο poasy.gr να διαβασετε….
http://www.poasy.gr/site/index.php/el/anakoinwseis/p-o-as-y/poasy-2019/item/932-eklogiki-apozimiosi-o-astynomikos-den-einai-organo-alla-ergazomenos

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Λ.Σ.
Λ.Σ.
26 Ιουνίου 2019 12:55

Καλησπέρα! Είμαι αστυνομικός εν ενεργεία, ταμείο πρώην Ε.Χ. και παντρεύτηκα το έτος 1992. Δεν έχω πληρώσει για την αναγνώριση γάμου στο Μ.Τ.Σ. και απ’ όσο γνωρίζω η υποχρέωση αυτή καταργήθηκε με το άρθρο 17 του Ν. 3036/2002. Τι θα ισχύσει με την περίπτωσή μου; Θα χρειαστεί να πληρώσω στο Μ.Τ.Σ. για την αναγνώριση του γάμου και αν ναι με κράτηση ύψους ενός βασικού μισθού σύμφωνα με τις τωρινές αποδοχές ή τις αποδοχές που είχα κατά το χρόνο του γάμου, έντοκα και, επίσης, πότε θα πρέπει να γίνει αυτή η πληρωμή και με ποιον τρόπο; Η μη αναγνώριση του γάμου αποτελεί κώλυμα για την είσπραξη του Β.Ο.Ε.Α. από τα παιδιά μου που συμπλήρωσαν την ηλικία των 25 ετών; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απάντηση σε  Λ.Σ.
26 Ιουνίου 2019 14:03

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΙΔΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΑΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΤΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 12 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΕΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λ.Σ.
Λ.Σ.
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
26 Ιουνίου 2019 14:38

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Λ.Σ.
26 Ιουνίου 2019 17:05

ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟ (π.χ 2000 ΕΥΡΩ) ΤΟΣΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΤΟ 1992 ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕΣ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Λ.Σ.
26 Ιουνίου 2019 14:24

Σχετικό σχόλιο
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-307/#comment-76705

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Λ.Σ.
Λ.Σ.
Απάντηση σε  Γιάννης
26 Ιουνίου 2019 14:41

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
26 Ιουνίου 2019 08:34

καλημερα θα ηθελα μια ερωτηση να κανω. καταταχτηκα 9/88.επειδη σκεφτομαι να δηλωσω πΑραιτηση και αποτι βλεπω απο τις αναρτησεις η προσωρινη θελει περιπου 8 μηνες να εκδοθει θεου θελοντος, στο διαστημα αυτο δεν θα υπαρχει καμια οικονομικη απολαβη ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  STELIOS
26 Ιουνίου 2019 09:47

4-5 μήνες μετά την διαγραφή δεν θα πληρωθείς καθόλου. Στη συνέχεια όταν βγει η προσωρινή θα εισπράξεις αναδρομικά και το δικαιούμενο ποσό για το χρονικό διάστημα που δεν έπαιρνες τίποτε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  STELIOS
26 Ιουνίου 2019 09:57

Οχι Στέλιο οπότε κάνε το κουμάντο απο τώρα για να έχεις να περάσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  STELIOS
26 Ιουνίου 2019 13:56

Άστο Στέλιο αυτό που γίνετε στην Ελλάδα δεν υπάρχει πουθενά, να θέλεις ένα χρόνο και δύο για να βγάλεις σύνταξη…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  STELIOS
26 Ιουνίου 2019 14:22

Δυστυχώς αγαπητέ Στέλιο το κράτος μας θέλει να ζητιανευουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
25 Ιουνίου 2019 17:48

Καλησπερα. Μπορειτε να μου στειλετε στο mail [email protected] τα εγγραφα για βοηθεια απο εξοχες και απο αστυνομικη ανασκοπηση; Το τεαπασα εχει κ αυτο; Προκειται για το γιο μου για εγχειρηση, το δικαιουμαι, ετσι; Επισης, μηπως υπαρχει καποια πληροφορια για τα αναδρομικα από τη διακοπη του ΤΠΔΥ; Τωρα θαταν η καλυτερη στιγμη για μενα που τα εχω τοση αναγκη. Σας ευχαριστω πολυ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
25 Ιουνίου 2019 16:11

Τέλος του 2019 κλείνω τά 55. Αν θέλω να παραμείνω στο σώμα πότε με καλούν να υπογράψω για ανανέωση.Πιο μήνα υπογράφουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Χρήστος
25 Ιουνίου 2019 17:04

Πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου θα σου κοινοποιηθεί η διαταγή, μέχρι τέλος του μηνός υποβάλλεις αίτηση παραμονής.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
25 Ιουνίου 2019 13:48

Τέλος του 2019 κλείνω τα 55.Αν θέλω να παραμείνω στο σώμα,με καλούν να υπογράψω; καί πιο μήνα γίνεται.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
25 Ιουνίου 2019 03:06

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΣ ΜΕ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
25 Ιουνίου 2019 07:55

Δεν νομίζω να διαφέρει Ηλία το διάστημα έκδοσης προσωρινής είτε είσαι αυτεπάγγελτα είτε με αίτηση. Στο 8μηνο όλοι, πάνω κάτω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 18:01

16.3.2019 ΠΗΡΑ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ. .ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ ΣΕ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΟΘΕΊ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ. ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΔΕΚΈΜΒΡΙΟ. …ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημήτριος Δ.
Δημήτριος Δ.
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 19:49

Καλησπέρα ΓΕΩΡΓΙΟΣ… Εγώ με οικονομική διαγραφή Δεκέμβριος 2016 η προσωρινή άρχισε από Δεκέμβριο 2017. Κ ακόμα είμαι με προσωρινή… Ευχαριστώ …!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 09:52

Καλημέρα.Μια ερώτηση : Η αίτηση για συνταξιοδότηση προς τον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ μαζι με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά έχουν σταλεί απο το ΑΕΑ στις 14/5/19, στο σχετικό σάιτ για την παρακολούθηση της πορείας της αίτησης , αναφέρει οτι δεν έχει χρεωθεί ακόμη σε εισηγητή, σε πόσο χρονικό διάστημα συνήθως χρεώνεται? και εφόσον χρεωθεί σε πόσο χρονικό διάστημα “βγαίνει” η προσωρινή σύνταξη? Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΤΤΤ
ΤΤΤ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 12:57

Από αρχές Απριλίου του 2019… το ίδιο μήνυμα μου βγάζει… σε ερώτησή μου στο ΓΛΚ τον Ιούλιο θα δοθεί σε εισηγητή και τέλος Αυγούστου θα δοθεί η προσωρινή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  ΤΤΤ
24 Ιουνίου 2019 15:01

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Β Α Σ Ι Λ Η Σ
Β Α Σ Ι Λ Η Σ
Απάντηση σε  ΤΤΤ
24 Ιουνίου 2019 15:38

ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΑΕΑ 3/4 ΠΡΩΤ.ΓΛΚ 18/4. Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ Τ/Φ Η ΠΗΓΕΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΓΛΚ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Β Α Σ Ι Λ Η Σ
24 Ιουνίου 2019 16:03

Είναι απο το σάιτ του ΓΛΚ, στο οποιο μπαίνεις με κωδικούς ταξις νετ και στο οποιο αναφερονται οι σχετικές πληροφορίες, όπως και ο αριθ. πρωτ. του γλκ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Β Α Σ Ι Λ Η Σ
Β Α Σ Ι Λ Η Σ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 16:25

ΤΟ ΞΕΡΩ ΔΗΜΗΤΡΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΤΤ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΟ ΑΕΑ ΠΡΟΣ ΓΛΚ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΔΗΛ.ΕΙΣΗΓΗΤΗ-ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΤΤ
ΤΤΤ
Απάντηση σε  Β Α Σ Ι Λ Η Σ
24 Ιουνίου 2019 20:21

Τηλεφωνικά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 13:44

Τέλος Νοέμβρη περίμενε την προσωρινή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
24 Ιουνίου 2019 15:02

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 16:36

19/2/19 πήρε πρώτ. γλκ. 13/6 χρεώθηκε σε εισηγητή. και περιμένω. ακόμα τίποτα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
24 Ιουνίου 2019 17:03

Νίκο καλησπέρα, έχεις επικοινωνήσει με το γλκ απο τη στιγμή που χρεώθηκε σε εισηγητή, προκειμένου να σε ενημερώσουν μετά απο πόσο χρόνο περίπου δίνεται η προσωρινή σύνταξη?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
24 Ιουνίου 2019 18:38

5/7. Μου είπαν να τους πάρω τηλ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
STEF
STEF
24 Ιουνίου 2019 00:28

kostastam
[Κάνεις λάθος]………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..Στην Συνταξη ΕΦΚΑ η μπαρα με τα νυχτερινα απο 0-600 ωρες μ.ο. κατετος μονο για τους ΝΕΟΥΣ ασφαλισμενους πως ερμηνευεται? οταν βαζω π.χ. 400 ωρες ανεβαζει τον μεσο ορο αποδοχων προς συνταξη 100 ευρο οποτε ανεβαινει και η ακαθαριστη συνταξη 42 ευρο.Αυτο που καταλαβαινω εγω,ειναι οτι προσμετρουνται μονο τα νυχτερινα οχι πενθημερα στις συνταξιμες αποδοχες,ειτε γινονται κρατησεις,ειτε οχι. Μια επεξηγηση αν ειναι δυνατον.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  STEF
24 Ιουνίου 2019 08:09

Νομίζω ο καλύτερος τρόπος να το ελέγξεις είναι στο POL, “Εφαρμογή Αναλυτικών Σημειωμάτων”, “έτος 2018” και αντί για μήνα να επιλέξεις “ΠΕΝ – ΝΥΧ 2018” και αναγράφονται αναλυτικά οι κρατήσεις. (ήταν μια ξεχωριστή μισθοδοσία που μας δώσανε τα πενθ και τα νυκτ. 11/2018).
Επίσης στο παρόν site στο: https://enstoloi.net/ergalia/neo-misthologio-2017/ όταν προσθέτεις πενθήμερα ή νυκτερινά, δεν φαίνονται να αλλάζουν οι κρατήσεις (εκτός του φόρου και της εισφ. αλληλεγγ.).
Σχετικά με τη “Σύνταξη ΕΦΚΑ” που αναφέρεις νομίζω έχεις λάβει απάντηση https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-308/#comment-76856

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  kostastam
24 Ιουνίου 2019 12:53

Ναι αλλά αυτό που γραφει ο STEF ισχύει …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  γιωργος
24 Ιουνίου 2019 15:14

Δεν τα διαβάζεις όλα μάλλον Γιώργο, ή δεν κάνεις καλή ανάγνωση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  kostastam
24 Ιουνίου 2019 19:47

Μια χαρά το διαβασα και καλή ανάγνωση έκανα ,ίσως εσύ δεν μπορείς να κατανοήσεις κάποια πράγματα που αναφέρει STEF θα προσπαθήσω να τα γράψω ποιο απλά ,ο STEF γράφει ότι στο σάιτ υπαρχει Μια εφαρμογή που ονομαζετε σύνταξη ΕΦΚΑ τώρα εαν μπούμε στην εφαρμογη αυτή στα κουτάκια που έχει υπαρχει και ένα κουτακι που λέει πόσα νυχτερινά έχουν κάνει οι συνάδελφοι.Τωρα ένα βάλεις στο κουτάκι κάποιες ώρες νυχτερινών π.χ.488,τότε η σύνταξη που βγάζει είναι διαφορετική και μεγαλύτερή από όταν βάζεις 0 ώρες νυχτερινών..Αυτό γράφει ο STEF παραπάνω. Και σε αυτό το σημείο συμφωνώ με τον STEF..Ελπίζω η περιγραφή να σε βοήθησε να καταλάβεις..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργος
24 Ιουνίου 2019 23:47

Τι να πω ρε φίλε μου, τι να πω. Βρε Γιωργη, μου αρέσει που επιμένεις κιόλας. Δεν απαντα γλυκέ μου συνάδερφε ο Αχιλλέας στο γιατί συμβαίνει αυτό στη συγκεκριμένη σελίδα; Παραθέτω κιόλας την απάντηση του Αχιλλέα στην απάντηση μου και λέω “σχετικα με τη σύνταξη ΕΦΚΑ” νομίζω ότι έλαβες απάντηση.
Γιατί καλέ μου άνθρωπε, γιατί βρε φίλε μου, γιατί χαρά μου..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ