Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 423 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ.....
ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ.....
25 Νοεμβρίου 2020 13:36

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ… Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ…ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΛΟΑΣ..ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ..

ΣΩΜΑ: Στρατός

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Antonio
Antonio
25 Νοεμβρίου 2020 14:59

Έχει πολλά ψηλά γράμματα η προκαταβολή εφάπαξ…..ρωτά με το τόξο τα δίνουν!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Antonio
25 Νοεμβρίου 2020 15:00

Τόκο το ορθό

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Andr
Andr
Απάντηση σε  Antonio
26 Νοεμβρίου 2020 00:03

Καλησπέρα. Antonio στην σελίδα εφ άπαξ ΜΤΣ εάν συμπληρώσουμε το ποσό της προκαταβολής που πήραμε μας βγάζει αυτόματα πόσο μειωμένο θα είναι το εφάπαξ την ημερομηνία της απολαβής του. (αφού έχει υπολογιστεί και ο τόκος)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
25 Νοεμβρίου 2020 07:57

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΒΟΕΑ .
ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2020 ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΎΡΟΣ
ΣΠΎΡΟΣ
25 Νοεμβρίου 2020 01:15

Καλησπέρα σε όλους το επικίνδυνο και ανθυγιεινό και το βαθμολόγιο είναι σε καλό δρόμο ξερετε κατι λέγανε για το βαθμολόγιο Εδώ και 30 μέρες ότι σε μία εβδομάδα θα βγει το προεδρικό διάταγμα ακόμα τίποτα μήπως έχει υπόσταση αυτό που λέγανε ότι το μπλόκαραν οι αξιωματικοί και δεν θα προχωρήσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
CHRIS
CHRIS
24 Νοεμβρίου 2020 21:23

ΒΟΕΑ
Υ/Α – 1988 ε.ε
Αιτηση 10/06/20
Φορ/κη Ενημερωτητα 27/10/20
Προκ.ΒΟΕΑ 9.000 24/11/20

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
PANOS
PANOS
24 Νοεμβρίου 2020 19:59

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΙΝ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΕΜΒΑΣΜΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΒΟΕΑ 5000 ΠΙΘΑΝΟΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΉ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ???? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
Απάντηση σε  PANOS
24 Νοεμβρίου 2020 20:22

Σειρα καλησπερα.μπες στην σελ συνταξη τ.χ βαλε ολα τα στοιχεια σου κυπαρχει κουτακι με το βοεα για ναδεις το συνολικο ποσο.Ελπιζω να σε βοηθησα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.Κ.
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΜΕΣΟΣ
25 Νοεμβρίου 2020 13:26

Αυτοί εκεί στο ΜΤΣ δεν μπορούν να ρίξουν μια ματιά?Και αν δεν καταλαβαινουν ας ρωτήσουν τον Αχιλλέα!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  PANOS
24 Νοεμβρίου 2020 21:35
Περικλής
Περικλής
24 Νοεμβρίου 2020 19:54

Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος μπορεί να μου αν τα υπόλοιπα αναδρομικά του 11μηνου που δεν δόθηκαν ή δόθηκαν λιγότερα αν θα φανούν στην σελίδα του e-EΦΚΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απάντηση σε  Περικλής
25 Νοεμβρίου 2020 09:15

Λογικά θα πρέπει να φανούν συνάδελφε. Αν όχι αυτό το μήνα, τον άλλο θα πιστωθούν στους λογαριασμούς. Εγώ βγήκα στην σύνταξη τον Νοέμβριο του 2015 και μου βάλαν τον προηγούμενο μήνα 82 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Περικλής
Περικλής
24 Νοεμβρίου 2020 19:32

Καλησπέρα το ΤΕΑΥΑΠ μου το βγάζει 15000 μπορούμε να το πληρώσουμε με το εφάπαξ και αν οχι σε πια ηλικία το παίρνουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Περικλής
25 Νοεμβρίου 2020 14:54
kostastam
kostastam
24 Νοεμβρίου 2020 16:46

Ενδιαφέρον χρονοδιάγραμμα του φίλου, συνδικαλιστή, αγωνιστή ΝΊΚΟΥ ΚΑΡ…. για υποψήφιους και ήδη συνταξιούχους.
Α) Αυτεπαγγελτα 31/12:
– για τρείς μήνες θα πληρώνονται ως ε.ε.
– πρώτη σύνταξη μετά απο έξι μήνες αναδρομικά για εννέα μήνες αφού γίνει συμψηφισμός.
– με έγγραφο απο τις οικονομικές υπηρεσίες θα ενημερωθούν για το ποσό το οποίο φορολογείται με 20%. Η εκκαθάριση θα γίνει με την επόμενη φορολογική δήλωση γιατι φορολογήθηκαν διπλά.
– τον Σεπτέμβριο θα λάβουν τα επικουρικά αναδρομικά απο το ΕΤΕΑΕΠ (πρώην ΕΤΕΧ και ΕΤΥΑΠ).
– τον Νοέμβριο θα λάβουν τις Εφάπαξ παροχές αντίστοιχα απο ΤΕΑΠΑΣΑ και ΕΤΕΑΕΠ (ΤΠΔΥ). –
– τον Δεκέμβριο τα μερίσματα απο ΜΤΣ(μήνας) και ΜΤΠΥ (τρίμηνα).

Β) Για όσους αποστρατευτούν με αίτησή τους, θα υπολογίσουν τα ίδια χρονικά διαστήματα (η διαγραφή απο την ημέρα υποβολής αίτησης διαρκεί περίπου 70 μέρες) Μετα την διαγραφή τους θα υπολογίσουν τα αντίστοιχα χρονικά διαστήματα.

Γ) Για όσους παίρνουν προσωρινή εντός του α εξαμήνου θα πάρουν κανονική συνταξη όσοι αποστρατεύτηκαν 2017 και 2018.
Στο β εξάμηνο οι αποστρατευθέντες μέχρι 30/10/2019.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 15:54

Παρακληση προς τους Αστυνομικους πρωην Ο.Π.Υ.οπως δραστηροποιηθουμαι και ζητησουμαι την ιδια μεταχειριση με τους Λιμενικους προς αποκατασταση της αδικιας.Με ποια κριτηρια οι εν λογω ενστολοι τυχαινουν ευνοικοτεροι μεταχειρηση εναντι του Νομου απο τους Αστυνομικους και Πυροσβεστες;Μηπως η ΠΟΑΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
26 Νοεμβρίου 2020 15:44

Στείλε μου το mail σου στο [email protected] Αλέξανδρε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 10:07

Μια ερωτηση νομικου περιεχομενου.Πως ειναι δυνατον για τους Λιμενικους βαση του Ν.4532/2018 Α.33 η υπηρεσια πενταετους υποχρεωσης στις Ενοπλες Δυναμεις περαν της μισθολογικης να αναγνωριζεται και βαθμολογικα ως προυπηρεσια ενω στην Αστυνομια και στην Πυροσβεστικη μονο μισθολογικα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 10:37

Διορθωση το ορθον ειναι ΑΡΘΡΟ 23

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 11:01

Πάραυτα αναγνώθω ότι προϋποθέτει η υπηρεσία πενταετούς υποχρέωσης στις Ένοπλες Δυνάμεις, να έχει αποτελέσει προσόν μοριοδότησης για την εισαγωγή στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων. Πρόκειται λοιπόν για την απ΄ευθείας κατάταξη (άρθρο 22), και δεν προσμετράται στους εκ των Πανελληνίων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
24 Νοεμβρίου 2020 12:40

Δηλαδη για εμας που καταταγηκαμε πριν τις Πανελληνιες μετραει και βαθολογικα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 13:05

ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΡΘΟΝ “ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ”

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 13:33

Δεν νομίζω να ετίθετο σαν προσόν κατάταξης η εν λόγο προϋπηρεσία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
24 Νοεμβρίου 2020 13:40

Και ποια η διαφορα δλδ. στο Λιμενικο ειναι μπονους ενω σε μας ΟΧΙ; Μα στεκουν αυτα τωρα;Σε οποιυδηποτε Διοικητικο Δικαστηριο αποτανθουμαι θα δικαιωθουμαι.Πρεπει να γινει αγωνας και για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
24 Νοεμβρίου 2020 15:51

Δεν έχεις άδικο φίλε μου. Δυστυχώς όπως το είπες, για τα αυτονόητα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  kostastam
24 Νοεμβρίου 2020 20:29

Ετιθεται θέμα …δεν γνωριζα βεβαιως το νομο του 2018 που αναφερει ο Αλεξανδρος…διότι στην προκήρυξη της σειρας του 93 οι προερχόμενοι ως ΟΠΥ από τα σώματα των ενόπλων δυναμεων καταλάμβαναν το 4% των θεσεων εφόσον κρίνονταν ικανοί ως προερχομενοι από αυτά τα σώματα υπήρχε ειδική αναφορά στην προκήρυξη…κατα το ίδιο ποσοστό υπήρχε και στη σειρά των λιμενικών της σειράς του 93 τυγχάνει να τα γνωρίζω με απόλυτη βεβαιότητα….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
25 Νοεμβρίου 2020 09:09

Γιώργο, θεωρώ ότι έχεις λάθος προσέγγιση. Ο Ν. 4532/2018, αναφέρει τη προϋπηρεσία αυτή (ΟΠΥ) ως “προσόν κατάταξης”, όπου και υπάρχει προσμέτρηση σχετικών μορίων για τη πρόσληψη. Στη περίπτωση που αναφέρεις δεν συνέβη κάτι ανάλογο.
Με την ευκαιρία, μιας και συμπεραίνω ότι είσαι σειρά ΄93, το σχετικό ΦΕΚ πρόσληψης, για τυχόν φύλαξη στο προσωπικό σου αρχείο είναι το ΦΕΚ Γ΄ 128, 3-8-1993.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  kostastam
25 Νοεμβρίου 2020 20:32

Ευχαριστώ πολύ ..εχεις δίκιο δεν γνωρίζω βέβαια στην αιτιολογική έκθεση του νομού τι εννοεί η τι μπορεί ο νομοθέτης να εννοεί ως προσόν μοριοδοτησης και θέλει περαιτέρω διερεύνηση…..αν μπορείς γραψεμου το νομο που έγινε η πρόσληψη το 1993 γιατί έτσι όπως το έχεις γράψει δεν το βρησκω ως αναζήτηση στο googl….σε ευχαριστώ και πάλι…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
25 Νοεμβρίου 2020 11:16

Γιώργο ποιες νομιζεις οτι πρεπει να ειναι οι κινησεις μας απο δω και περα γιατι προφανως και ισχυουν οι ιδιες προυποθεσεις βαθμολογικης αναγνωρισης καθως ολοι υπηρετησαμε το ιδιο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
25 Νοεμβρίου 2020 14:42

Συνάδελφε εμείς που υπηρέτησαμε ωςΟΠΥ είμαστε μια πικρή ιστορία και στα ασφαλιστικά μας είμαι σειρά 95 και διαγράφηκα στις17/11/20 και τώρα τρέχω κάποια θέματά με τι μπορώ να λάβω ως σύνταξη επικουρικό μερισμα και εφάπαξ. Για περισσότερες πληροφορίες στείλε μου στο g. dalianakos @gmail.com

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
25 Νοεμβρίου 2020 20:36

Έτσι όπως το λέει ο kostastam είναι … η εκτιμησημου ειναι οτι θέλει περαιτέρω διερεύνηση η διάταξη του νόμου….και πάλι είναι δύσκολο να βγει άκρη..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ Επικουρικό
ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ Επικουρικό
24 Νοεμβρίου 2020 09:57

Καλημέρα σας.Προς ενημέρωση σας επικοινώνησα με ΕΦΚΑ.
ΕΧΩ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 2/18 η κυρία σύνταξη Απρίλιο 20.Μπηκα το 1993.Ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ μου είπε ότι από το 2016 μέχρι τέλους 2019 για να πληρώσει κάποιος τα χρωστούμε να χρόνια είναι με το 7 τοις εκατό.Μετα έχει γίνει 6.5.!!!!
Βέβαια δεν ρώτησα αν με το 7 τοις εκατό περιλαμβάνει μόνο τον βασικό μισθό η και όλα τα άλλα που γράφουν μερικοί εδώ μέσα.Το τηλ του υπαλλήλου του ΕΦΚΑ είναι το 2103275105.
Αυτά έμαθα αυτά σας λέω Αν μπορεί κάποιος να ρωτήσει κάτι πιο αναλυτικά ας ενημερώσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
24 Νοεμβρίου 2020 12:48
kostastam
kostastam
Contributor
24 Νοεμβρίου 2020 13:56

Προφανώς Αλέξανδρε δεν αναφέρεσαι στα ισχύοντα για τη θεμελίωση σύνταξης, αλλά στον ισχύοντα μαθηματικό τύπο ο οποίος ορίζει το ύψος του ποσού αναγνώρισης χρόνου στο ΤΕΑΕΧ. Όπως στα είπαν είναι βέβαια, τηρώντας επιφυλάξεις για το 7% των ετών 16-19. Ερευνάται.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτήρης
Σωτήρης
23 Νοεμβρίου 2020 08:35

Αχιλλέα καλημέρα και καλή εβδομάδα σε σένα και σε όλους τους συναδέλφους.
Αποστρατεύτηκα με το όριο ηλικίας και με ενημέρωσαν από τον ΕΦΚΑ ότι δεν γνωρίζουν αν πρέπει να πιαστεί σαν πραγματική υπηρεσία τρία χρόνια που έκανα ω αντιδήμαρχος μετά από άδεια της υπηρεσίας σε κάποιον δήμο. Η αντιμισθία μου ως αντιδήμαρχος γινόταν βάση εγγράφου της Δ/νσης Οικονομικών της ΕΛ.ΛΑΣ προς την οικονομική υπηρεσία του δήμου και οι κρατήσεις γίνονταν κανονικά προς τα ταμεία μας και όχι προς τα ταμεία των Ο.Τ.Α. Αυτό το πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν και πολλοί άλλοι συνάδελφοι. Γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει επι τούτου ή αν κάποιος άλλος συνάδελφος το αντιμετώπισε΄?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σωτήρης
24 Νοεμβρίου 2020 07:57

Σωτήρη καλημέρα, Σαν ανέκδοτο ακούγεται, ότι ο ΕΦΚΑ απάντησε πως “δεν γνωρίζει αν θα πρέπει να ληφθεί σαν πραγματική υπηρεσία” η τριετία που διατέλεσες Αντιδήμαρχος. Ποιον σου υπέδειξαν να ρωτήσεις δηλαδή? Τον Δήμαρχο?
Τέλος πάντων, δεν το γνώριζα το θέμα και η ανάρτηση σου με έκανε να αναζητήσω τα ισχύοντα, όπου και παρατηρώ απόλυτη σαφήνεια στο Άρθρο 22, παρ 1γ του Ν. 4488/2017, (https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/291228/nomos-4488-2017), το οποίο και αναφέρεται στη περίπτωσή σου. Εκτός και αν ανήκεις σε κάποια άλλη περίπτωση πιο εξεζητημένη. Υποθέτω ότι η “αχαρακτήριστη” απάντηση του ΕΦΚΑ, ανήκει σε κάποιον υπάλληλο και δεν είναι επίσημη απάντηση του φορέα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.
Απάντηση σε  Σωτήρης
24 Νοεμβρίου 2020 10:07

Καλημέρα συνάδελφε . Είμαι αντιδήμαρχος και όπως και εσύ , η αντιμισθία μου καταβάλλεται μετά από αλληλογραφία της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου με την Δ/νση Οικονομικών της ΕΛ.ΑΣ , με τις κρατήσεις να αποδίδονται κανονικά προς τα ταμεία μας (πρώην χ/φ) και είναι δεδομένο ότι ο χρόνος αυτός λαμβάνεται υπόψιν ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας . Προβλέπεται άλλωστε και από την κείμενη νομοθεσία , όπως πολύ σωστά (όπως πάντα) επισημαίνει ο συνάδελφος kostastam.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βουτούρας Ανάργυρος
Βουτούρας Ανάργυρος
22 Νοεμβρίου 2020 20:35

Στο πεδίο για τα απαιτούμενα χρόνια ΤΕΑΕΧ, στις συντάξεις τ.ΧΦ, μου βγάζει ότι πρέπει να αναγνωρίσω 1,24 έτη. Μέχρι πριν 15 μέρες το ποσό που αναλογούσε σε αυτά ήταν 900 κάτι ευρώ. Σήμερα όμως το ποσό έχει ανέβει στα 2053,99 €. Τι άλλαξε? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
22 Νοεμβρίου 2020 22:40
γεωργιος
γεωργιος
23 Νοεμβρίου 2020 10:51

Αστο εμένα μου βγάζει 16.000 ευρώ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεωργιος
Γεωργιος
22 Νοεμβρίου 2020 07:41

https://www.lawspot.gr/nomika-nea/efapax-oikonomiki-enishysi-se-dikigoroys-mihanikoys-oikonomologoys-provlepei-shedio-nomoy Τελικά μήπως μας δουλεύουν? Είναι η ιδια η εισφορά υπερ. ανεργίας που πληγώνουμε ολοι και τωρα την λένε κουμπαριά..(που αρχιζουν να τον βαζουν χερι) παρ.2α του άρθρου 44 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) βεβαια ολοι σε αναστολη ειναι αλλα δουλευουν ολοι…..αυτα τα επαγγελματα δεν σταματανε ποτε

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Γεωργιος
22 Νοεμβρίου 2020 07:51

να μην ξεχάσουμε οτι καταργητε για τον ιδιοτικο τομεα η εισφορα αλληλέγγυες απο το 2021 οποτε θεωρισαν σωστο να σιάσουν και τον κουμπαρά τους να παρουν πισω οτι εδωσαν

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γεωργιος
22 Νοεμβρίου 2020 12:46
Υφαντής γεωργιος
Υφαντής γεωργιος
21 Νοεμβρίου 2020 10:22

Καλημερα υπηρετώ στην ελας από 10/6/95 και έχω υπηρετήσει στον στρατό ξηράς σαν οπυ από 3/12/86 έως 3/12/91 με βάση το νόμο 1092/90 για όσους έχουν προυπηρεσια στο δημόσιο πριν το 1990 πρέπει να πληρωσω για τη μάχιμη πενταετια; ευχαριστώ πολυ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Υφαντής γεωργιος
21 Νοεμβρίου 2020 10:49

Στη 2η σελίδα απαντάται σαφώς στο ερώτημα: http://www.poasy.gr/web/attachments/article/671/maximi_pentaetia.pdf

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Υφαντής γεωργιος
Υφαντής γεωργιος
Απάντηση σε  kostastam
21 Νοεμβρίου 2020 11:06

Ευχαριστώ πολυ συνάδελφε καλή συνεχεια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Υφαντής γεωργιος
21 Νοεμβρίου 2020 13:44

Συναδερφε ημαστε ιδια περιπτωση.Ησουν στα Τεθωρακισμενα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Υφαντής γεωργιος
Υφαντής γεωργιος
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
21 Νοεμβρίου 2020 14:39

Οχι συνάδελφε πεζικο 212ΤΕ Σάμο δεν υπάρχει πια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  Υφαντής γεωργιος
21 Νοεμβρίου 2020 15:04

Όχι συνάδελφε δεν πληρώνουμε πενταετία . Είμαστε σειρά στην ΕΛΑΣ και διαγράφηκα στις 17/11/20 και μόνο την απόφαση με την μεταφορά από το ΙΚΑ στο δημόσιο ζητούν που είχαμε στην πενταετία στο στρατό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Υφαντής γεωργιος
Υφαντής γεωργιος
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
21 Νοεμβρίου 2020 15:50

Ευχαριστώ συνάδελφε να σαι καλά και υγεια πανω απο ολα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ