Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 614 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Stavros1980
Stavros1980
21 Αυγούστου 2023 00:54

Υπηρετώ στο Λιμενικό Σώμα από το 2000. Έχω 4 εξάμηνα Αλεξιπτωτιστη υπηρετώντας την θητεία μου και θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να τα αναγνωρίσω διπλά προκειμένου να τα χρησιμοποιήσω για την θεμελιωση σύνταξης. Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Σταυρουλα
Σταυρουλα
20 Αυγούστου 2023 09:28

Καλημέρα σας.Ειμαι Ανθυπαστυνομος με 25 έτη υπηρεσίας ,υπηρεσία γραφείου,και έχω πιστοποίηση αναπηρίας από ΚΕΠΑ ποσοστού 55%.Δικαιουμαι να αιτηθω νωρίτερα την χορήγηση μέρους του εφάπαξ για λόγους υγείας;Σας ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννη
Γιάννη
19 Αυγούστου 2023 14:06

Ο ελεύθερος τύπος σήμερα έχει και το κάτωθι παράδειγμα…..άρα καλά διαβάσαμε όλοι, τώρα το ερώτημα είναι να πιάσουμε κομπιούτερ να δούμε αν μας βγαίνουν τα ποσοστά αναπλήρωσης……. Για παράδειγμα, ένας αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. που έχει συμπληρώσει 35 έτη μπορεί να αξιοποιήσει την έξτρα 5ετία με δύο τρόπους1 Για να συνταξιοδοτηθεί με 40ετία και να πάρει σύνταξη με ποσοστό αναπλήρωσης 50% αλλά επί των συντάξιμων αποδοχών που έχει με το βαθμό της 35ετούς υπηρεσίας του. Σε αυτή την περίπτωση, αν οι συντάξμες αποδοχές του στην 35ετία είναι 2.000 ευρώ, θα πάρει με σημερινά δεδομένα εθνική σύνταξη 413,76 ευρώ και ανταποδοτική 1.000 ευρώ, δηλαδή 1.413,76 ευρώ σύνολο μικτά. 2 Για να προσμετρηθεί η 5ετία στην υπηρεσιακή του εξέλιξη και να συνταξιοδοτηθεί με το βαθμό και το μισθό που θα είχε στη 40ετία αλλά με το ποσοστό αναπλήρωσης της 35ετίας. Σε αυτή την περίπτωση θα βγει με υψηλότερο μισθό στη σύνταξη αλλά με ποσοστό αναπλήρωσης μικρότερο από της 40ετίας. Αν οι συντάξιμες αποδοχές του με τη μισθολογική και βαθμολογική του εξέλιξη στα 40 έτη είναι 2.900 ευρώ, τότε η μεν εθνική σύνταξη θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Γιάννη
19 Αυγούστου 2023 21:05

Θέλει να δούμε τις λεπτομέρειες τις οποίες ακόμη δε τις καταλάβαμε …στο παράδειγμα σου η διαφορά είναι 80 ευρώ.. καλώς μέχρι εδω.. Αλλά το βαθμολογιο θα παραμείνει ως έχει η θα δώσει και άλλο βαθμό σε όλες τις κατηγορίες των ένστολων στην ενέργεια και όχι μόνο αποστρατευτικο γιατί το μισθολόγιο σίγουρα αλλάζει κλιμάκιο…τα ποσοστά αναπλήρωσης θα παραμείνουν ως έχουν και τα επόμενα χρόνια η θα κλαίμε αργότερα γιατί θα ανέβουν τα ποσοστά πάνω από 40 έτη που θα τα έχουμε αφήσει πίσω λόγω της αναγνώρισης στο βαθμό και μισθό πέντε χρόνια νωρίτερα?Να υπολογισθεί και ένα παράδειγμα με 38 έτη συν δύο στρατό και πενταετία σύνολο 45 Η με 38 συν δύο στρατό σύνολο 40 (με την πενταετία στον βαθμό και μισθό…)Η με 35 δύο στρατό και τρία ΙΚΑ κτλ..Όταν ο Βρούτσης άλλαξε τα ποσοστά αναπλήρωσης που είχε ο νόμος κατρουγκαλου και τα έφτασε στο 50,01 είχε πει ότι τώρα τα φτιάχνουμε έως τα 40 έτη και στα 45 έτη συγκλίνουν με τον νόμο κατρουγκαλου και αργότερα εάν όλα πάνε καλά βλέπουμε και κάνουμε… Πάντως φαίνεται ότι είναι ένας καλός τρόπος… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  Antonio
19 Αυγούστου 2023 21:30

Στις περισσότερες περιπτώσεις συμφέρει να τα περάσεις στον μισθό.Μόνο όσοι φεύγουν “αύριο” τους συμφέρει να τα περάσουν μόνο ως συνταξιμα για να λάβουν μεγαλύτερο ποσοστό αναπλήρωσης.
Για όλους τους υπόλοιπους αριθμητικά μας συμφέρει να περάσει στον μισθό εάν έχουμε ένα ορίζοντα να βιώσουμε με επαυξημένο μισθό για >5ετη και θα λάβουμε και πιο υψηλή σύνταξη.Ως γνωστόν και τα τμήματα Β των εφαπαξ θα είναι σίγουρα πιο αυξημένα.Για τα έτη που υπολογίζω να εργαστώ η διαφορά μου στο ποσοστό αναπλήρωσης είναι -11,2%.Ο αυξημένος με 5-6 Μ.Κ. μισθός που θα έχω σε 8ετη όταν θα λάβω τα +5ετη ,superυπερκαλύπτει αυτήν την διάφορα του ελλατωμένου ποσοστού αναπλήρωσης.Θα λάβω και βαθμολογική προαγωγή 2 χρόνια νωρίτερα.

Όλα αυτά είναι πρωθυστερα,μένει να αποδειχθεί ότι ισχύουν τα ανακοινωθέντα αλλά μεχρι τότε αναμονή° η λογιστική μετά.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Airtractor
21 Αυγούστου 2023 14:28

Συμφέρει αυτούς που θέλουν να,κάτσουν μέχρι τέλους (60)…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
19 Αυγούστου 2023 12:26

Καλημέρα σε όλους σας. Υπηρετω στο Π.Σ και έχω ήδη εξοφλήσει την πληρωμή για την πενταετία πριν δύο χρόνια. Σύμφωνα με αυτά που διαβάζω, εκτός του ότι η πενταετία υπολογίζεται στα χρόνια για την σύνταξη, μπορεί κάποιος υπεύθυνα να μας πει αν υπάρχει κάποιο επιπλέον όφελος (π.χ στα μισθολογικά κλιμάκια ή κάτι άλλο);Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
19 Αυγούστου 2023 13:56

Σπύρο (και όλοι οι συμμετέχοντες), καλησπέρα. Όπως προείπε και ένας συνάδελφος, ας μη κάνουμε σενάρια και μην υποβάλλουμε έξτρα ερωτήματα, σχετικά για την επίμαχη διάταξη (1Β.2.), αφού είναι ήδη αρκετά.
Έχω είδη στείλει την άποψή μου για τη διάταξη αυτή, με e-mail, στον κ. Αχιλλέα, αφού δεν είμαι αρκετά σίγουρος για την ερμηνεία που δίνω και ως εκ τούτου δεν θα ήθελα να την εκφράσω δημόσια, δημιουργώντας τυχόν νέα ερωτήματα, ασάφειες ή παραπλανήσεις. Γενικώς και επιφυλασσόμενος, αναφέρω ότι κινούμαι στην οδό πως, η επίμαχη διάταξη επεξηγεί τη διάταξη της παρ. 30.3 εγκυκλίου 10/2020.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
JIM
JIM
19 Αυγούστου 2023 10:05

Σχετικά με την ανακοίνωση της Π.Ο.Λ. σχετικά με την μάχιμη πενταετία , κύριε Αχιλλέα μπορείτε σας παρακαλώ να την ερμηνεύσετε με βάση την εμπειρία σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
19 Αυγούστου 2023 09:20

Καλημέρα.Καλο θα ήταν ο Κος Αχιλλέας αν έχει λίγο χρόνο να μας αναλύσει αυτήν την εγκύκλιο που έβγαλε ο ΕΦΚΑ για την πενταετία για να το ξεκαθαρίσουμε το θέμα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Kosmas
Kosmas
18 Αυγούστου 2023 23:51

Όσον αφορά την εγκύκλιο για την μάχιμη πενταετία καλό θα ήταν για να μην δημιουργείται σύγχυση με αιτήσεις ,μισθολογικα, βαθμολογικα και επιλογές να μην αναγράφει ο καθένας ότι τον βολεύει για εκείνον να ισχύει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
18 Αυγούστου 2023 21:31

Αν έχετε όριο τα 55. Εμείς μέχρι τον βαθμό του Αστυνόμου Β είναι τα 55

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
DIMITRIS
DIMITRIS
Απάντηση σε  Νικος
21 Αυγούστου 2023 10:08

Αγαπητέ νίκο – η ερώτηση ήταν ξεκαθαρη – πότε ένας υπαξ/κος μπορεί να βγει στην σύνταξη?
Υπάρχει σε όλα τα σώματα ασφαλείας διοικητικός νόμος ορίου κατάληξης ηλικίας για τους υπαξ/κους το οποίο είναι τα 55 έτη αποστρατεία από το σώμα 55 ετών και αμεση σύνταξη για τα χρόνια που δούλεψες- ουτε 40/60, ουτε δικη σου αίτηση αποστρατείας- ” σε διώχνει το σώμα” / προυπόθεση να έχεις 15 χρονια υπηρεσια στο σώμα- το 40/60 ισχύει με δική σου αίτηση αποστρατεία π.χ είσαι 53 ετών και εχεις 40 έτη μαζεμενα συντάξιμα όλου του εργασιακου σου βίου, εκεί μπαινεις μέσα στο γραφειο και κάνεις δική σου αιτηση αποστρατειας επειδη έχεις 40 έτη μαζέψει.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Νικος
Νικος
18 Αυγούστου 2023 21:16

Αγαπητέ DIMITRIS δεν κατάλαβες τι έγραψα. Ο φιλος σου ο airtractor την διέγραψε την πρόταση. 40 έτη θες να βγεις στη σύνταξη. Μια χαρά τα έγραψα. Μπήκα στην αστυνομία 19 ετών, το 2001. Αν πληρώσω την μάχιμη πενταετία πότε μπορώ να βγω στη σύνταξη; Το 2036!! 40 έτη συνταξιμα. Αν εσύ μπήκες πυροσβεστική 25 χρόνων, στα 55 μπορείς να βγεις λόγω ορίου ηλικίας και μόνο!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Νικος
19 Αυγούστου 2023 02:45

Με την προϋπόθεση των 35 ετών ασφάλισης….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  Νικος
19 Αυγούστου 2023 13:03

Ίσως έκανε την διαγραφή ο Κύριος Διαχειριστής επειδή διαπίστωσε ασάφεια στην πρότασή μου και ήθελε να με διορθώσει για να μην επεκτείνεται η σύγχυση.Αυτός γνωρίζει πολύ καλύτερα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
18 Αυγούστου 2023 09:28

Στη <> και συγκεκριμένα στα μερίδια του Μ.Τ.Σ. αντί για 30 μου βγάζει 36.. Κατηγορία Β4..Κατάταξη 17-5-1989, Α/Β ( προαγωγή 17-5-2022),διαγραφή 31-12-2023, θητεία 12 μήνες…Εάν δεν κάνω λάθος τα μερίδια για μένα σταματούν στα 30.. Εάν δύναται κάποιος να μου εξηγήσει…Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
18 Αυγούστου 2023 09:30

Στη Σύνταξη αναφέρομαι….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
18 Αυγούστου 2023 14:26

Καλησπέρα.
Για το κλιμάκιο Β4 τα 30 μερίδια αντιστοιχούν σε 25ετή υπηρεσία. Για κάθε διετία μετά τα 25 προστίθεται 1/25 των 30 μεριδίων δηλαδή 1,2 μερίδια (με μέγιστη προσαύξηση 5/25).
Επομένως στα 35 χρόνια υπηρεσίας δικαιούσαι 36 μερίδια όπως σωστά υπολογίζει η σελίδα της σύνταξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Αυγούστου 2023 17:24

Ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
18 Αυγούστου 2023 13:43

Ανδρέα, ο πίνακας που (ορθά) ανάγνωσες αναφέρει τα άρτια μερίδια.
Τα δικαιούμενα όμως μερίδια προκύπτουν από τον τύπο ΆΡΤΙΑ ΜΕΡΊΔΙΑ*ΧΙΛΙΟΣΤΑ/1000
Αντιλαμβάνομαι τώρα πως η απορία σου είναι τι είναι τα ΧΙΛΙΟΣΤΑ και πως προκύπτουν.
Λοιπόν, σε 25 έτη υπηρεσίας αντιστοιχούν τα 30 μερίδια (που έχεις αναγνώσει).
Τα 27 έτη αντιστοιχούν σε 1040 μερίδια, τα 29 έτη σε 1080 μερίδια, τα 31 έτη σε 1120 μερίδια, τα 33 έτη σε 1160 μερίδια και τα 35 έτη σε 1200 μερίδια.
Οπότε εσύ έχεις, (άρτια) 30*1200 (αφού έχεις συμπληρώσει 35 έτη υπηρεσίας) /1000 = 30*1200/1000=36

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
ΑΝΔΡΕΑΣ 1968
Απάντηση σε  kostastam
18 Αυγούστου 2023 17:25

Ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
16 Αυγούστου 2023 19:11

Υπηρετώ στο Λιμενικό Σώμα από το 2000 από ηλικία 19 ετων. Έχω πληρώσει- εξωφλήσει τη μάχιμη πενταετία ήδη. Με τη νέα εγκύκλιο ΕΦΚΑ προκύπτει ότι μπορεί να επιλέξει κανείς η μάχιμη πενταετία να μην προσμετρηθεί ως συνταξιμη, δηλαδή να υπηρετήσει 40 χρόνια αλλά να προσμετρηθεί μισθολογικά και βαθμολογικά. Τι αίτημα μπορώ να κάνω;

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 00:33
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 09:12

Με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 23 Ν.4997/2022 επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις στο άρθρο 22 παρ.3 του Ν.3865/2010, ως προς την αναγνώριση του χρόνου υπηρεσίας που υπολογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο:
……..
2. Ο χρόνος υπηρεσίας των πέντε (5) ετών που υπολογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο μπορεί να αναγνωρισθεί είτε ως συντάξιμος ή, εναλλακτικά, ως χρόνος πραγματικής ασφάλισης, δηλαδή ως χρόνος βαθμολογικής και μισθολογικής προαγωγής.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Γιάννη
Γιάννη
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 15:33

Δεν νομίζω να κάναν τέτοια πατάτα στον εφκα. Αλλά αν την κάναν θα πρέπει και το σαιτ να βάλει και άλλο κουτάκι επιλογής στο μισθολόγιο 2024 αν θέλουμε έτσι η αλλιώς την πενταετία…lol

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 02:40

Τι σημαίνει αυτο πρακτικά να μαθαίνουμε και εμείς??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
17 Αυγούστου 2023 07:45

Από ό, τι καταλαβαίνω μάλλον μπορεί κάποιος να διαλέξει να παραμείνει 40 χρόνια στο σώμα πραγματικά αλλά αντί για αυτό την πενταετία να την αναγνωρίσει μισθολογικά και βαθμολογικά. Όχι όμως συνταξιοδοτικά. Για αυτόν δεν θα ισχύσει το 35+5. Αλλά το 40. Εμένα που μπήκα μικρή με συμφέρει αυτό διότι έχω και ΑΕΙ (ωκεανογράφος). Επειδή η ψαλίδα μεταξύ μισθού και σύνταξης είναι μεγάλη θα προτιμήσω τον μισθό (παίρνοντας μισθολογικές και βαθμολογικές προαγωγές 5χρονια νωρίτερα) και ας κάτσω ως το 2040 υπηρετώντας παρά να βγω το 2035 , 55ετων, με 35 χρόνια υπηρετουμενα. Κάποια αίτηση θα υπάρχει αφού το γραψαν

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 13:24

Μένει να διευκρινιστεί.Μεχρι τώρα δεν υπήρχε κάποια επιλογή στην αίτηση αναγνώρισης και εάν υπάρξει ίσως θα πρέπει να ερωτηθούμε ξανά και εμείς που την έχουμε εξοφλήσει την πενταετία.

Ο συντάκτης της εγκυκλίου ίσως εννοούσε ότι όποιος επειδή είναι συμπληρωμένος από ασφαλιστικα έτη και δεν του λείπουν τα 40 χρόνια,αυτός θα έχει πλέον τουλάχιστον (“εναλλακτικά”) αύξηση στον μισθό γιατι θα υπολογίζονται ως πραγματικά στους εν ενεργεία υπαλλήλους.
[[Είναι κακόγραμμενη η πρόταση του Συντάκτη]]>

Ήταν οξύμωρο που ενώ τα μάχιμα χρόνια ενώ θεωρούντο πραγματικά λαμβανόντουσαν υπόψιν μόνο περί της απονομής σύνταξης.
Αφού είναι πραγματικά εχουν όλα τα ευεργετήματα των “αληθινών”
πραγματικών.Δηλαδη και στον μισθό και στην σύνταξη.
(Ή είναι πραγματικά ή δεν είναι)

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Airtractor
17 Αυγούστου 2023 18:34

Μόνο που γράφει “ως χρόνος μισθολογικής και βαθμολογικής προαγωγής” και δεν γράφει “μισθολογικής”. Για να αλλάξει κάτι στη σύνταξη πρέπει να αλλάξει το τελικό μισθολογικό κλιμάκιο ή /και ο βαθμός. Επίσης όταν ο καταλυτικός βαθμός έχει προβλεφθεί νομοθετικά και είναι συγκεκριμένος για εμάς τους εξ λιμενοφυλάκων εννοείται ότι για να αλλάξει απαιτείται νομοθετική ρύθμιση κάτι που δεν πρόκειται να γίνει διότι ήδη έχουν δώσει πολλούς βαθμούς για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Επομένως εδώ όταν μιλάει για βαθμολογική προαγωγή στα σώματα ασφαλείας μπορεί μόνον να εννοεί βαθμούς προγενέστερους του καταλυτικού και τίποτε άλλο.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Kosmas
Kosmas
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
18 Αυγούστου 2023 23:26

Η σύνταξη δεν εξαρτάται από το τελευταίο μισθολογικο κλιμάκιο.μην μπερδεύεται τον κοσμο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Kosmas
19 Αυγούστου 2023 15:51

Οκ δεν το έχω ψάξει έχω πολύ καιρό μπροστά μου μέχρι τη σύνταξη

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
DIMITRIS
DIMITRIS
Απάντηση σε  Kosmas
24 Αυγούστου 2023 10:37

Σωστά τα λέει ο Κ.Κοσμάς – η σύνταξη είναι περιπλοκη εξίσωση, σύμφωνα με τον Ν.Κατρουγκαλου,
πρώτα βγαίνει ο μέσος όρος ολου του εργασιακού σου βίου, δήλαδή τι έπερνες κάθε μήνα μέσο όρο, ( π.χ 35 χρόνια Χ 12 μήνες = 420 μήνες, αν πούμε ότι ο μέσος όρος ειναι 1350 ευρω και έχεις ποσοστο αναπλήρωσης 50% = 675 ευρω, αυτη είναι η σύνταξη σου + την εθνική.)

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Airtractor
17 Αυγούστου 2023 19:22

Παραθέτω το επίμαχο σημείο και του τροποποιημένου άρθρου 22 παρ.3 του Ν.3865/10 [όπως ισχύει σήμερα] 3. Προκειμένου για τα εν ενεργεία μόνιμα ή επί θητεία ή επί συμβάσει στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, ο χρόνος υπηρεσίας των πέντε (5) ετών …………… [μπλα μπλα] οι εισφορές για την αναγνώριση, ως συντάξιμου ή [και το τονίζω αυτό ή (διαζ)] ως χρόνου πραγματικής ασφάλισης, του χρόνου υπηρεσίας των πέντε (5) ετών, ………………..[[μπλα μπλα], και παρακρατούνται από τις αποδοχές τους κατά τον χρόνο της εν ενεργεία υπηρεσίας τους, κατ’ ανώτατο όριο για μία πενταετία.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Kosmas
Kosmas
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
18 Αυγούστου 2023 23:24

Μην κάνεις υποθέσεις.δεν λέει πουθενά κάτι τέτοιο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Kosmas
19 Αυγούστου 2023 15:54

Kosmas αυτό είναι η τροποποιημένη παράγραφος του Άρθρου του ν.3865/2010 όπως τροποποιήθηκε το 2022. Όπως ισχύει σήμερα δηλαδή. Δεν είναι υπόθεση

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
17 Αυγούστου 2023 07:49

Αν και ο καταλυτικός μου βαθμός θα είναι ίδιος, αν γίνω Υποπλοίαρχος το 2029 αντί για το 2034, και μείνω ως το 2040 μια χαρά με συμφέρει. Κι ας βγω 60 ετών.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Πανος
Πανος
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 09:02

Λογικα θα φθάσεις το αντίστοιχο του αστυνόμου Β,νωρίτερα.δεν νομίζω να παραμείνεις 11 χρόνια στον ίδιο βαθμό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Πανος
17 Αυγούστου 2023 13:59

Με τα τώρα δεδομένα αυτό θα γίνει. Και μόνο που απ’το 2029 έως το 2040 θα έχω έναν καλό μισθό αξίζει τον κόπο από τη στιγμή που νέα είμαι ακόμα αντέχω ως το 2040

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Πανος
17 Αυγούστου 2023 15:08

Νωρίτερα στου αστυνόμου Β ναι καθώς θα έφτανα το 2034 και έτσι θα γίνω το 2029 αλλά θα παραμείνω σε αυτόν για 11 χρόνια αφού ο καταλυτικός βαθμός είναι ο αστυνομος Α ένα μήνα πριν την αποστρατεία το 2040

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 07:15

Δηλαδή τι διαφορά υπάρχει από το ισχύει σήμερα;;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
17 Αυγούστου 2023 14:21

Το “εναλλακτικά” που έγραψε ο συντάκτης της εγκυκλίου θα μπορούσε να σημαίνει ότι στην περίπτωση αυτού που θα “έχει” από οπουδήποτε αλλού ,τα 40ετη ασφάλισης, τότε τα χρόνια της πενταετίας θα υπολογιστούν τουλαχιστον στον μισθό του και για την αναβαθμισή του. Κάποιος μπορεί να έχει πολλά έτη από άλλο κύριο φορέα ασφάλισης και τα έτη αυτά της πενταετίας να μην είναι απαραίτητα ως συντάξιμα.Θα λαμβάνονται υπόψιν όμως, πλέον τουλάχιστον σαν αληθινά πραγματικά έτη στην ενέργεια. Θεωρώ πως εάν αυτά τα έτη της μάχιμης πενταετίας,θεωρούνται πραγματικά στην ενέργεια τότε αυτοδικαίως θα θεωρούνται συντάξιμα.Μέχρι πρότινος η πενταετία θεωρείτο μόνο πραγματική συντάξιμη και ανώτερη των πλασματικών ετών αλλά δεν υπολογιζόταν στην ενέργεια,φαινόμενο που ήταν κάπως οξύμωρο. Πιστεύω πως δεν θα μας ρωτήσουν και εμάς που την αναγνωρίσαμε ούτε και κανέναν εφεξής πως θέλουμε να προσμετρηθούν.Εφοσον είναι πραγματικά θα είναι όπως τα “αληθινά” πραγματικά ,ήτοι και στον μισθό και στην σύνταξη. Όλη η σπουδή ξεκίνησε από το κείμενο του συντάκτη που επιδέχεται παρερμηνειών. Όσον αφορά τις προαγωγές βαθμού ,υπάρχουν ρήτρες παραμονής σε βαθμό για την λήψη προαγωγής ειδικά για τους αξιωματικούς.Η πενταετία φαίνεται πως… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Airtractor
17 Αυγούστου 2023 18:37
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Airtractor
17 Αυγούστου 2023 21:23
Πανος
Πανος
Απάντηση σε  Χρύσα Τ.
19 Αυγούστου 2023 00:08

Έβγαλε η ένωση σας ανακοίνωση χρυσά
Μπες να δεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonis
Antonis
15 Αυγούστου 2023 16:02
Antonis
Antonis
15 Αυγούστου 2023 16:01

Χρόνια πολλά ! Κυριε Καρασαββίδη , μπορείτε να μας πείτε εάν αλλάζει κάτι από τα μέχρι τώρα δεδομένα που αφορούσαν την πενταετία και τα δίπλα εξάμηνα;
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 43/2023 Χρόνος υπηρεσίας προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων στο διπλάσιο
Αρ. Πρωτ.: 391810
Ημ/νία : 14/08/23

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonis
16 Αυγούστου 2023 10:59

Όπως αναφέρει και ο τίτλος της εγκυκλίου, εκδόθηκε “κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 23 του Ν. 4997/2022”. Δεν προσθέτει κάτι, απλά αποσαφηνίζει τυχόν θολά σημεία ή μη κατανοητές εκφράσεις του Νόμου. Πάντα συμβαίνει αυτό, μετά τους νόμους να ακολουθούν διευκρινιστικοί εγκύκλιοι των (συναρμοδίων) Υπουργείων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μάκης
Μάκης
Απάντηση σε  kostastam
16 Αυγούστου 2023 12:13

Η αναγνώριση της πενταετίας αυξάνει και το μισθολογικό κλιμάκιο ως πραγματική υπηρεσία; Στο 1.Β παρ.2 της εγκυκλίου έτσι δεν αναφέρει; Γνωρίζετε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Μάκης
16 Αυγούστου 2023 15:13

Πολύ σωστά. Αυτό κατάλαβα κι εγώ…αναφέρει και βαθμολογική προαγωγή!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Νικος
16 Αυγούστου 2023 20:38

Δεν λέει…και…λέει ή
Οπότε διαλέγεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Γιάννης.
16 Αυγούστου 2023 20:52

Πραγματική και συνταξιμη είναι η μάχιμη πενταετία. Δεν γίνεται να την χρησιμοποιήσεις έτσι ή αλλιώς….κάποια διευκρίνιση χρειάζεται εδώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Νικος
17 Αυγούστου 2023 00:00

Χρειάζεται μια εγκύκλιος, που να εξηγεί την εγκύκλιο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
17 Αυγούστου 2023 08:48

Έτσι όπως το διαβάζουμε λογικά εννοεί ότι θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την 5ετία είτε ως Συντάξιμη που ισχύει ήδη, είτε ως πραγματικό χρόνο υπηρεσίας γι αυτούς που θέλουν να πάρουν βαθμούς νωρίτερα (και μισθολογικά κλιμάκια) αλλά θα έχουν αποφασίσει ότι θα κάτσουν περισσότερα χρόνια στην υπηρεσία. Εκτός από την αύξηση στο μισθολογικό κλιμάκιο λόγο πρόσθεσης 5 ετών, βαθμολογικά δεν έχουν όφελος από αυτό η Αξιωματικοί γιατί οι προαγωγές τους είναι με έτη στον βαθμό και λογικά έχουν όφελος αυτοί που ως προυπόθεση για προαγωγή έχουν να έτη υπηρεσίας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Γιάννης.
17 Αυγούστου 2023 10:25

Συμφωνω!! Χαχαχα
Και σαν πραγματική υπηρεσία προστίθεται στα 25 χρόνια υπηρεσίας που έχεις. Αρα φτάνεις στα 30! Πάλι 40 χρόνια θες για να βγεις στη σύνταξη. Μιλάω για νέους ασφαλισμένους σαν εμένα. Μπήκα στην Αστυνομία το 2001.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  Νικος
17 Αυγούστου 2023 13:34

Δεν χρειάζονται 40 έτη ή 60ο ηλικίας, αυτό ισχύει για τους Δημοσίους υπαλλήλους. Η αυτεπάγγελτη αποστρατεία έρχεται από την υπηρεσία στα 55ετη για τους χαμηλόβαθμους.Και οποίος δεν ζητήσει παραμονή ,συνταξιοδοτείται και λαμβάνει άμεσα την σύνταξη του κύρια-επικουρική-μέρισμα και σε περίπτωση διαδοχικής ,αμεσα και το τμήμα του ΕΦΚΑ.
Παλαιοί και νέοι ασφαλισμένοι είναι το ίδιο,δεν υπάρχει διαφορα.
Μόνη εξαίρεση είναι οι Νεότεροι ασφαλισμένοι δηλαδή αυτοί μετά το 2011.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Airtractor
17 Αυγούστου 2023 17:22

40 έτη χρειάζονται για σύνταξη. 35 πραγματικά και 5 η μάχιμη πενταετία εφόσον την αναγνωρισεις. Αν μπήκες στην αστυνομία 18 ετών, στα 53 βγαίνεις στη σύνταξη. Όπως και να χει υπάρχουν τα ηλικιακά όρια που λες, συμφωνω. Μέχρι τον βαθμό του Αστυνόμου Β το όριο είναι τα 55

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
DIMITRIS
DIMITRIS
Απάντηση σε  Νικος
18 Αυγούστου 2023 16:34

Αγαπητέ Νίκο. είναι όπως τα λέει ο Airtractor, οι υπαξ/κοι έχουμε αποστρατεία λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας – και εαν δεν θέλουμε να παραμείνουμε – φευγουμε και πέρνουμε σύνταξη για όσα χρόνια δουλέψαμε – δεν χρειάζεται να έχουμε 40 έτη. Τα 40 έτη ισχύει μόνο όταν θέλεις να κάνεις “εσύ” από μόνος σου αίτηση αποστρατείας ανεξαρτήτου ορίου ηλικίας- ρωτησε το!!!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χρύσα Τ.
Χρύσα Τ.
Απάντηση σε  Γιάννης.
17 Αυγούστου 2023 09:17

To πως το διαλέγεις δεν μας λέει ειδικά για όσους την έχουν πληρωμένη

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Airtractor
Airtractor
Απάντηση σε  kostastam
16 Αυγούστου 2023 13:33

Βλέπω όμως ως σπουδαία τροποποίηση ,τον λογισμό των ετών αυτών ως “πιο” πραγματικών από ότι ήταν.Θα προάγουν πλέον τον μισθό και τον βαθμό {{όταν “ενεργοποιούνται μετά τα 25 έτη}}, ενώ μέχρι πρότινος προσαυξαναν την μόναχα την σύνταξη και έφερναν πιό κοντά την θεμελίωση.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Αλέκος
Αλέκος
Απάντηση σε  Airtractor
16 Αυγούστου 2023 19:31

Δηλαδή θα παίρνουμε τους βαθμούς 5 χρόνια νωρίτερα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Αλέκος
17 Αυγούστου 2023 11:26

Εγώ αυτό καταλαβαίνω…ίδωμεν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρέας
Ανδρέας
14 Αυγούστου 2023 15:56

Mπορώ να αναγνωρίσω την μάχιμη πενταετία με ένσημα ΔΕΗ τα οποία είναι το 1989;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ανδρέας
14 Αυγούστου 2023 16:51

Δεν λογίζονται Δημόσιες Υπηρεσίες οι Α.Ε. (ΕΘΕΛ, Ολυμπιακή Αεροπορία, Ελληνικά Πετρέλαια κτλ), οι οργανισμοί κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ κτλ), οι τράπεζες και οι Δημοτικές Επιχειρήσεις των ΟΤΑ.
Λογίζονται μόνο οι υπηρεσίες σε υπουργεία, στρατό (οχι η υποχρεωτική θητεία), ΟΤΑ, ΝΠΔΔ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
13 Αυγούστου 2023 18:31

Κυριε Αχιλλέα στην εφαρμογή που υπολογίζεται η σύνταξη, στο πεδίο 35ετια που το επιλέγεις (και δεν επιλεγεις αίτηση αποστρατείας),το ερώτημα μου είναι : Τα 35 έτη πρέπει να είναι πραγματική υπηρεσία στο σώμα η συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτά τα χρόνια η πενταετία – στρατός.δηλαδη αρκούν 30 χρόνια πραγματική υπηρεσία και 55 χρονών κλεισμενα για να μπορεί κάποιος να συνταξιοδοτηθει;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Sotiris
Sotiris
15 Αυγούστου 2023 13:06

Κύριε Αχιλλέα χρόνια πολλά για την σημερινή ημέρα και σε όλους τους συναδέλφους…θα κάνω τις επόμενες ημέρες ένσταση στην Διοικητική Επιτροπή κατά της απόφασης για αναγνώριση χρόνου στο ΤΕΑΕΧ γιατί δεν με ικανοποιεί και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο έντυπο ένστασης ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ