Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 12 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
helen
6 Ιανουαρίου 2014 20:45
γεια σας κ παλι.διαβαζω εδω τα σχολια σας κ τις απαντησεις σας.αλλου λετε οτι συμφερει να παρει τις τριμηνες αποδοχες κ αλλου οχι.τελικα συμφερει?κ αν τις παρεις απο ποτε μετρας τους μηνες συνταξης κ εφαπαξ?απο την ημερομηνια διαγραφης η οταν τελιωσουν οι τριμηνες αποδοχες κ μετα?με διγραφη 31/1/2014 ποτε παιρνεις τις τριμηνες αποδοχες?σας ευχαριστω πολυ
1. Ποιος λέει ότι δε συμφέρουν οι τρίμηνες?
2. Όλα μετράνε από την ημερομηνία διαγραφής. Αλλιώς τι νόημα θα είχε η ημερομηνία αυτή?
3. Νομιζώ σου το είπα και πριν. Οι τρίμηνες θα είναι ΦΕβ, ΜΑΡ, ΑΠΡ και θα αφαιρεθεί η μισθοδοσία του Φεβ την οποία θα προλάβει να πάρει σαν ε.ε.
Στις 27 Ιαν. θα πληρωθεί κανονικά τον μισθό Φεβρουαρίου.
Στις 27 Φεβ. θα λάβει τις τρίμηνες (Φεβ+Μαρ+Απρ) αλλά θα του αφαιρεθεί ο Φεβ. αφού τον έχει ήδη πληρωθεί από τις 27 Ιαν. (δηλαδή στην ουσία οι “τρίμηνες” θα είναι δίμηνες).
Μέσα στον Φεβ. θα πληρωθεί και το Φύλλο Πορείας για τον τόπο οριστικής εγκατάστασης. Xοντρικά αντιστοιχεί σε μισθούς 2 μηνών, μπορείς να το υπολογίσεις με ακρίβεια από το site http://www.espedm.gr/index.php/ypologiste/ypologismos-eksodon-metathesis-sks
Ελπίζω να διάβασες τις Οδηγίες του ΓΕΣ και τον Οδηγό Αποστράτων στην ενότητα ‘Έγγραφα” – κάτω δεξιά.
Καλή συνέχεια και μην αγχώνεσαι !
Την διαδικασία την “περνάνε” επιτυχώς χιλιάδες συνάδελφοι κάθε χρόνο.
σας ευχαριστω πολυ να ειστε καλα!!για οτι αποριες εχω θα σας ξανα στειλω!λιγο με απογοητευεσαι η εργατολογος που μου ειπε οτι το εφαπαξ μπορει να κανει απο εναν χρονο εως κ δυο.γιατι δεν υπαρχουν λεφτα στα ταμεια!
helen
5 Ιανουαρίου 2014 20:29
γεια σας κ παλι.μολις μαθαμε οτι βγηκε το φεκ με αριθμο 1536 με ημερομηνια 31 12 2013.το οποιο προαγει σε λοχαγο κ ταυτοχρονα αναφερει (Αριθμ. βεβ. διαγραφής από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου xxxxxxxxxx/19.12.2013.μεχρι ποτε πρεπει να φτιαξει τα χαρτια του για να τα στειλει?μεχρι τις 19 ιανουαριου η μεχρι 31?σας ευχαριστω πολυυυυυυυυ!!!!!
να ειστε καλα σας ευχαριστω πολυ!να σας ρωτησω κ κατι αλλο…για τον μηνα φεβρουαριο δεν πληρωνεται ετσι?αν οχι ποτε παιρνει τις τριμηνιαιες αποδοχες που λεγατε?
κ κατι ακομη…κ συγνωμη για τις συνεχεις ερωτησεις μου…με την αποστρατεια απο μυτιληνη θα παω να μεινω στις σερρες.σε ενοικιο γιατι δεν εχω δικο μου σπιτι εκει.τι εγγραφα χρειαζεται για να παρω τα λεφτα του φυλλου πορειας?
σε ενα μηνα θα πρεπει αν βγει η ΕΔΥΕΘΑ αποστρατειας ,οπου θα αναγραφεται η ημερομηνια διαγραφης!!!Μετα απο αυτην την ημερομην ια θα πρεπει να φτιαχτουν τα χαρτια και να σταλουν!!!Μολις βγαλει πολιτικη ταυτοτητα!!!
helen
έδωσες πολλά στοιχεία. Προστάτευσε τα προσωπικά δεδομένα.
“Γιώργο” καλός πολίτης !!!
helen
3 Ιανουαρίου 2014 22:50
καλησπερα σας κ καλη χρονια να εχετε!!!!θα ηθελα να σας κανω κ εγω μερικες ερωτησεις.ο συζηγος μου εχει μπει στην σμυ 30-10-88.στις 1-7-2013 εκανε τα χαρτια του για την αποστρατευση του.ποτε περιμενουμε το φεκ?μεχρι τελος του μηνα?επειδη ακουγονται πολλα…οταν σταματησει ο μισθος του.τοτε σου δινουν τριμηνιαιες αποδοχες?η δεν σε πληρωνουν καθολου?σε ποσο διαστημα απο το φεκ δινουν την συνταξη του?κ το εφαπαξ του?τα χαρτια πανε πλεον υπηρεσιακα η πρεπει να τα παει ο ιδιος?σας ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!
Έλεγξε στη Δι@υγεια http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypetha/
αν έχει γίνει αποδεκτή η αίτηση αποστρατείας.
(Για κατώτερους Αξκούς υπογράφει η Υφυπουργός,
για ανώτερους, ο Υπουργός).
Αν έχει γίνει αποδεκτή, έλεγξε στο Εθνικό Τυπογραφείο http://www.et.gr (αναζήτηση ΦΕΚ, τεύχος Γ),
αν έχει πάρει ΦΕΚ.
Διαγράφεται 30 ημέρες μετά την ημερομηνία του ΦΕΚ.
Μέχρι τότε πληρώνεται κανονικά.
Μετά την διαγραφή μπορεί να πάρει 3μηνες αποδοχές (συνήθως συμφέρει).
Διάβασε και τον Οδηγό Αποστρατευομένων που υπάρχει στα “Έγγραφα” – κάτω δεξιά.
Όσο για το εφάπαξ …. θα περιμένεις πάνω από 6 μήνες για να το πάρεις.
σε 5 μηνες απο την ημ.διαγραφης,και εφοσον γρηγορα υποβαλλει ολα τα χαρτια στο ΓΛΚ και στα μετοχικα ταμεια!!Μερισματα περιπου στο 12μηνο,και εφαπαξ πλεον και αυτο σε κανενα χρονο,συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα, Κια φυσικα την προσευχη σας και κανενα κερακ ιστη νεκκλησια,για να μην αλλαξει κατι,και υπαρξει καμια δυσαρεστη εκπληξη!!!
σας ευχαριστω πολυ κυριε δημητρη!προσευχες μπολικες κανουμε.ηση η στολη του ειναι στον ταξιαρχη κ οταν παρει το εφαπαξ θα παει κ το σπαθι του!!ευχομαι να πανε ολα καλα για ολους!
maria
3 Ιανουαρίου 2014 19:52
Καλή Χρονιά. Είμαι ΕΜΘ μητέρα ενός ανήλικου παιδιού και συμπληρώνω 25ετία το 2015. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει το άρθρο 7 το Ν.2084/92 που αφορά μητέρες με ανήλικα παιδιά οι οποίες δικαιούνται σύνταξη εφόσον συμπληρώσουν 20 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας. Τα 20 χρόνια τα συμπλήρωσα το 2010. Ευχαριστώ πολύ.
Στους στρατιωτικούς δεν υφίσταται διάταξη για μητέρες με ανήλικα τέκνα.
Μόνο οι τρίτεκνοι (και άνω) έχουν διαφορετικά όρια από τους υπόλοιπους.
Στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” εκτός από τον υπολογισμό της ημ/νίας θεμελίωσης, στο κάτω μέρος θα βρεις το σύνδεσμο του ΓΛΚ όπου αναφέρεται ότι ισχύει για τους στρατιωτικούς.
Κύριε Καρασαββίδη ευχαριστώ για την απάντησή σας.Όμως στο σύνδεσμο του ΓΛΚ που αναφέρετε, υπάρχει συγκεντρωτικός πίνακας προυποθέσεων συνταξιοδότησης, που στη πρώτη σελίδα που αναφέρει στρατιωτικούς που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης μέχρι την 31-12-2010, υπάρχει η κατηγορία για γυναίκες οι οποίες έχουν ανήλικα και απαιτείται 20ετή πλήρη πραγματική συντάξιμη υπηρεσία. Ακόμα στο άρθρο 7, παρ.3 περίπτωση β τρίτο εδάφιο του Ν.2084/1992 αναφέρεται το ίδιο για τις γυναίκες στρατιωτικούς με ανήλικα. Στο άρθρο 6 παρ. 7 περίπτωση β τρίτο εδάφιο του Ν.3865/2010 καταργείται το παραπάνω από 1/1/2013. Αλλά στο ίδιο άρθρο 6 παρ.11 του Ν.3865/2010 αναφέρει ότι “Οι διατάξεις των παραγράφων 1 έως και 9 του άρθρου αυτού δεν έχουν εφαρμογή για όσα από τα πρόσωπα που αναφέρονται σε αυτές θα έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2010”. Συγνώμη αν σας κούρασα με τα πολλά άρθρα αλλά θα ήθελα πολύ να ξέρω και τη γνώμη σας.
Κάνεις μία παρανόηση του κειμένου του νόμου, γιατί ο Ν.2084/92 και ο πίνακας του ΓΛΚ λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα!
Εάν από το κείμενο ενός νόμου παραλείψεις λέξεις ή εκφράσεις καταλήγεις σε λανθασμένη ερμηνεία.
Ο Ν.2084/92 αλλά και ο πίνακας του ΓΛΚ (3η σειρά) δεν αναφέρεται γενικά σε γυναίκες με παιδιά, αλλά αναφέρεται σε γυναίκες “που έχουν ανήλικα ή ενήλικα αλλά ανίκανα για κάθε βιοποριστική εργασία παιδιά.”
Πολύ απλά εάν έχεις έστω και ένα παιδί (ανήλικο ή ενήλικο) με βαριά μορφή αναπηρίας μπορείς να φύγεις με 20ετία. Φυσικά εύχομαι το παιδί σου να χαίρει άκρας υγείας και εσύ να θεμελιώνεις στην ημ/νία που σου βγάζει η σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” (το 2022 προφανώς) με 32 πραγματικά χρόνια (40 συνολικά).
bill
2 Ιανουαρίου 2014 21:55
Καλή χρονιά σε όλους τους αναγνώστες και στον διαχειριστή φυσικά. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με μια αίτηση που κυκλοφορεί στον διαδίκτυο που αφορά τις εισφορές αλληλεγγύες κατά πόσο είναι νομικά βάσιμη και αν μπορεί να σταλεί στο ΓΛΚ για να απαντήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 47η Νομ/κής Εργασίας& ΕΠΩΝΥΜΟ: Ενστάσεων,Τμ.Α Κάνιγγος 29 –Αθήνα 101 10 ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Τηλέφωνο ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Αγαπητοί κύριοι με τις διατάξεις του ασφαλιστικού νόμου (Ν.3865/2010) , παρ. 1 του άρθρου 21 του ν.3865/2010, ο χρόνος υπηρεσίας, μου σαν Εθελοντής Μακράς Θητείας που διανύθηκε στις ΄Ενοπλες Δυνάμεις με την ιδιότητα του Οπλίτη Πενταετούς Υποχρέωσης (ΟΠΥ) για τον οποίο ασφαλίσθηκα στο ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και ΕΤΕΑΜ, αναγνωρίζεται από το Δημόσιο, ως χρόνος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας. Η αναγνώριση έγινε μετά από αίτηση μου με την υπ.αριθμ……….. πράξη της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Οι ασφαλιστικές εισφορές για κύρια και επικουρική σύνταξη (εργοδότη και ασφαλισμένου) που έχουν καταβληθεί στο ΙΚΑ −ΕΤΑΜ και… Διαβάστε τη συνέχεια »
και πολυ καλα θα κανεις να κανεις αυτην την αιτηση.Εγω απο τον Οκτωβριο που την ειχα στειλει,μου κοινοποιηθηκαν περετερω ενεργειες του ΓΛΚ!!Να σημειωσω πως καθε απαιτηση παραγραφεται μετα απο 2 ετη,δηλαδη ,αν το ΙΚΑ μετεφερε τα χρηματα στο ΜΤΣ π.χ το 2011 τοτε δεν μπορεις να εχει καμια απαιτηση επιστροφης !!
ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΙΚΑ ΑΠΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΜΤΣ ( ΚΑΔ 82421 ) ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡ Ε.Τ.Ε.Α.Μ ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ
ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ.
Χρηστο απο την αποφαση του ΙΚΑ θα το δεις(την αποδοση στο δημοσιο των ασφαλιστικων εισφορων που αντιστοιχουν στην ασφαλιση του Κλαδου Επικουρικης Συνταξης ΕΤΕΑΜ,που ανερχονται στο ποσον των……)και απο το διπλοτυπο που το ΙΚΑ βαζει τα λεφτα στοτ Δημοσιο στον κωδικο ΚΑΕ 82421
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
29 Δεκεμβρίου 2013 13:16
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΞΕΠΑΓΩΜΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΑΠΟ 1/7/11 -1-8-12 ΜΕ ΑΦΟΡΑ(ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ”ΦΩΣ”…(ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΚΟΜΑ)….
Επίσης χρόνια πολλά προπαντός με υγεία – για το θέμα σου όπως έγραψα στο αντίστοιχο post στην πρώτη σελίδα: http://enstoloi.net/epanakathorismos-sintaxis-logo-diagrafis-tin-periodo-tou-pagomatos/
στην Αεροπορία άρχισαν να έρχονται οι επανακαθορισμοί ήδη από το Νοέμβριο.
Εγώ έλαβα την αναπροσαρμογή το Νοέμβριο (με ημ/νία ΓΛΚ 7-10-13), έχοντας υποβάλει τη σχετική αίτηση στο ΓΕΑ στο τέλος Φεβρουαρίου 2013 και στα μέσα Μαρτίου είχε υποβληθεί η πρώτη “φουρνιά” αιτήσεων από το ΓΕΑ στο ΓΛΚ.
Είχα αναρτήσει σχετικό post με οδηγίες (και έγγραφα) στις 1 Μαρτίου 2013: http://enstoloi.net/pagoma-misthon-apostrateias/
Μάθε από την αντίστοιχη υπηρεσία σας πότε έφυγαν οι αιτήσεις αναπροσαρμογής για το ΓΛΚ (και μετά πρόσθεσε 7~8 μήνες περίπου).
ΥΠΟΨΗΝ Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ (ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΔΜ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ)ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ 2013 ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΡΟΤΩΚΟΛΟ ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013).Η ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΗΤΑΝ 15-11-2011ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΩΤΑΝ ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 10-5-2012.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ….ΜΑΚΑΡΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ…ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΩΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΙΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ 06/06/2013 ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ, ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Ο ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΡ.ΠΡΩΤ., ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΤΗΛ. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ ΝΑ ΚΑΤΑΙΒΩ ΑΘΗΝΑ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΝΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΥΠΟΒΑΛΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΛΑ. ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΞΕΠΑΓΩΜΑΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μάλλον εγώ παραννόησα…..στην ιστοσελίδα αυτή βλέπετε τον αριθμό πρωτοκόλλου για πορεία συνταξιοδότησης…..για την πορεία ξεπαγώματος μισθολογικών προαγωγών δε γνωρίζω αν φαίνονται αυτά στην ιστοσελίδα (εκτιμώ πως όχι…)
KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ.ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΓΛΚ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΜΕΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΕ…. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΕ.ΣΥΓΟΥΡΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ.ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΟΥΡΑ ΥΠΟΜΟΝΗ…..ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΚ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ.ΔΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣΚΑΙ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΩ ΞΕΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ ΓΛΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΟ…ΜΕΛΛΟΝ.Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΕΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 13 ΠΗΡΕ ΠΡΟΤΩΚΟΛΟ ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ 9-13…ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ .ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ”ΦΩΣ” ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΕΝΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ …….πχ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 12 ΜΗΝΩΝ ΣΕ ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΒΩ;;;
Παναγιωτη σε γνωστους μου αυτης της κατηγοριας,το ΓΛΚ αναπροσαρμοσε την συνταξη τωρα,και τους εβαλε και αναδρομικα!!Το ΜΤΣ και το ΕΚΟΜΕΣ ομως κοιμαται το υπνο του δικαιου ακομα!!
ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ!!! ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΓΛΚ …ΚΛΠ ΚΛΠ ΕΙΔΩΜΕΝ!!!(ΕΥΧΩΜΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ)……………..
giannis
28 Δεκεμβρίου 2013 23:50
Καλησπέρα κ. Αχιλλέα και Χρόνια Πολλά σήμερα διάβασα ότι
Γλυτώνουν το νέο κούρεμα που θα γίνει από 1η Ιανουαρίου 2014 στα εφάπαξ οι δημόσιοι υπάλληλοι για τους οποίους η συνταξιοδοτική πράξη θα εκδοθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Ισχύει και για μας τους στρατιωτικους ή μόνο για τους δημόσιους υπάλληλους Και αν ισχύει για εμάς ; η δίκη μου υπόθεση για την σύνταξη είναι στον εισηγητή από 21/12/13 στην σελίδα του ΓΛΚ . Αριθμός Πράξης που αναγράφετε στην σελίδα του ΓΛΚ είναι η έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης ;Αν ναι δεν μου δείχνει μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο λέτε να είμαι τόσο άτυχος
Κατ’ αρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Το έχω γράψει πολλές φορές, αλλά μία ακόμα δεν βλάπτει:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΠΟ 1-1-2014!
Καλή χρονιά με υγεία και να περνάς καλά όπου υπηρετείς!
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ερώτηση 2.4 του FAQ φαίνεται να τα δικαιούσαι, ΑΛΛΑ… λογικά εσύ θεμελιώνεις δικαίωμα μετά το 2015 οπότε υπάγεσαι στην 40ετία. Δηλαδή όταν εσύ θα δικαιούσαι σύνταξη θα πρέπει να έχεις υποχρεωτικά 40/40ά χωρίς τα έτη Κονδύλη.
Σελίδα “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις συνταξιοδότησης” τελευταία παράγραφος: “Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης την 1-1-2015 και μετά δικαιούνται σύνταξη, εφόσον έχουν συμπληρώσει το 60 έτος της ηλικίας τους ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας. Ο υπολογισμός της σύνταξης των ανωτέρω γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3 και 4 του Ν.3865/2010.“
Η σύνταξη για όσους θεμελιώνουν μετά το 2015 δεν έχει καμία σχέση με τους υπολογισμούς και τις παραδοχές που βλέπεις στη σελίδα (δεν ισχύουν έτη Κονδύλη, χιλιοστά κλπ).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ . ΕΧΘΕΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΕΠΙ ΤΡΟΧΑΔΗΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΩ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ 29/12/1997 ΩΣ Ε.Π.Υ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΗΤΕΙΑ 3ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ 6ΗΜΕΡΩΝ ΕΧΩ 14ΕΞΑΜΗΝΑ ΩΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ Ι.Κ.Α 1/6/1991 ΑΡΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ.ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ;ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕ 25ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 5ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΧΙΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΤΗΤΙΚΑ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ 40/40
“ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕ 25ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 5ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΧΙΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΤΗΤΙΚΑ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ 40/40″… Όλα είναι σωστά που γράφεις εκτός από έτη Κονδύλη, άσχετα εάν τα δικαιούσαι ή όχι! Όπως αναφέρω στην ερώτηση 2.4 του FAQ: “Σημείωση Νο 1: Επισημαίνεται ότι τα έτη αυτά μετρούν μόνο για οικονομική προσαύξηση της σύνταξης κατά 3/35α – δεν θεωρούνται συντάξιμα έτη και δεν κατοχυρώνετε 35ετία με αυτά, ενώ δεν υπολογίζονται ούτε στο εφάπαξ ούτε στα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων.” Ο Νόμος Κονδύλη (η λέξη έτη είναι παραπλανητική) χρησιμοποιείται μόνο για την τεχνητή αύξηση της σύνταξης μέσω των χιλιοστών. Πχ. η απονομή της σύνταξης σε κάποιον που χρησιμοποιεί το νόμο Κονδύλη αναφέρει στην πρώτη σελίδα ως συντάξιμα 25 έτη, απλά στη δεύτερη σελίδα τα χιλιοστά υπολογίζονται με 28 έτη (ο αριθμός 28 έτη δεν εμφανίζεται πουθενά). Επίσης εάν κάποιος έχει 22 έτη δεν μπορεί να προσθέσει τα 3 έτη Κονδύλη για να φτάσει τα 25 απαιτούμενα για σύνταξη, ούτε να συμπληρώσει 35 έτη για να αποφύγει την κράτηση του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ποιος σου ειπε πως θεωρεισαι παλιος ασφαλισμενος;40/40 πας φιλεΔεν κατωχυρωνεις συνταξιοδοτικοδικαιωμα μεχρι το τελος του 2014(24 ετη +6 μηνες).
villas
24 Δεκεμβρίου 2013 14:53
24/12/2013
ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΤΣ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει στους μερισματούχους του τα παρακάτω:
α. Η καταβολή του μερίσματος μηνός Δεκεμβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Δεκ 2013, όπως ήταν προγραμματισμένο.
β. Η καταβολή του μερίσματος μηνός Ιανουαρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στις 2 Ιαν 2014 (προκαταβολικά).
γ. Από τούδε και στο εξής η μηνιαία καταβολή του μερίσματος θα πραγματοποιείται προκαταβολικά την προτελευταία εργάσιμη ημέρα του προηγούμενου μήνα.
Εκ του Μ.Τ.Σ
Lampros
22 Δεκεμβρίου 2013 14:04
Αχιλλέα καλησπέρα ,
Στο λινκ γράφεις: “ε. Για την αναγνώριση των “Εξαμήνων Α/Φ” ο ελάχιστα απαιτούμενος χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας είναι 18 έτη και από 1-1-2011 και μετά αυξάνεται σε 19,5 – 21 – 22,5 – 24 – 25, για όσους συμπληρώνουν την 18ετία τα έτη 2011, 2012, 2013, 2014 και 2015 αντίστοιχα.”
Νομίζω, είναι λάθος. Ο χρόνος δεν είναι συντάξιμης υπηρεσίας αλλά πραγματικής. Το ίδιο ισχύει & για την παρ στ.
“Επειδή 9 στις 10 φορές που μου αναφέρουν λάθος οφείλεται………”
Στείλε μου σε παρακαλώ το κινητό σου στο εμαιλ μου, νασε πάρω για να βάζουμε τα δεδομένα online.
Σωστά, ο χρόνος των 21-22,5 … κλπ ετών είναι πραγματική υπηρεσία και έτσι την υπολογίζει η σελίδα, χωρίς τα πλασματικά.
Άλλωστε φαίνεται στη σελίδα αφού στο μέσον ακριβώς αναγράφεται η έκφραση “Πραγματική υπηρεσία (1~4):” όπου αθροίζονται τα έτη των παραγράφων 1~4, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει πιο ξεκάθαρο από αυτό!
Τι λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία αναφέρεται και στην ερώτηση 4.8 του FAQ.
Αυτά τα έτη (με γκρίζα γραμματοσειρά) λαμβάνονται υπόψη για το ποια χρονιά συμπληρώνονται τα 24,5 έτη, το πότε δικαιούται κάποιος την 5ετία και πότε δικαιούται τα εξάμηνα, δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται η διαφωνία μας.
Το κινητό μου δεν το δίνω γιατί με 1.000 επισκέπτες καθημερινά στη σελίδα φαντάζεσαι τι θα γινόταν εάν το 5% από αυτούς έχουν απορίες ή θα ήθελαν κάποια διευκρίνηση;
Μερικά νούμερα έχεις να γράψεις, ημ/νία εισόδου, τρίτεκνος, εξάμηνα, 5ετία και τυχόν ΙΚΑ, μπορείς να τα αναφέρεις εδώ.
Εναλλακτικά μπορείς να μου στείλεις mail με screenshot της σελίδας (με τα δικά σου δεδομένα) και να μου πεις τι θεωρείς ότι είναι λάθος.
Αχιλλέα καλησπέρα,
Είδα το εμαίλ που μου έστειλες, καθάρισα την cache αν και την καθαρίζω συχνά γιατι το βλεπω στα σχόλια σου.
Στο jpg που μου έστειλες χρησιμοποιείς μάχιμη πενταετία και όχι τα πτητικά. Γιατι; Μήπως δεν το πρόσεξες;
Αν δεν βάλεις την 5ετία και βάλεις τα πτητικά τότε θα δεις το 2010 που σου λέω.
Ελπίζω να μη γίνομαι φορτικός…
Ευχαριστώ
Μου πήρε 3 μέρες να καταλάβω ότι τελικά δεν διαφωνούμε σε τίποτε, το θέμα είναι ότι προσπαθώντας να συμπεριλάβω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες η σελίδα δεν γίνεται πλήρως κατανοητή (σίγουρα χρειάζεται βελτίωση στους ορισμούς)! Έχουμε και λέμε: 1. Όπως σωστά αναφέρεις και εσύ (αγνόησε το προηγούμενο μήνυμά μου), τα πτητικά μετρούν με τη συμπλήρωση 18ετίας και έτσι υπολογίζονται και στη σελίδα, γι’ αυτό και σου βγάζει ημ/νία θεμελίωσης 29-10-2009, επειδή τότε συμπληρώνεις 18 πραγματικά + 6,5 λόγω πτητικών = 24,5 έτη. 2. Όπως αναφέρεται στις οδηγίες χρήσης της σελίδας (ερώτηση 2.6 στο FAQ) δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, εάν θέλεις μόνο την ημ/νία θεμελίωσης (29-10-2009 για εσένα) μπορείς να αγνοήσεις την υπόλοιπη σελίδα! 3. Εάν τώρα θέλεις να καταλάβεις γιατί θεμελιώνεις ακριβώς στην ημ/νία που εμφανίζεται στη σελίδα, χρησιμοποιείς δύο ημ/νίες ελέγχου: α. Εισάγεις την ίδια την ημ/νία θεμελίωσης, ώστε να κατανοήσεις πως αθροίζονται τα συντάξιμα έτη: 29-10-2009: 18 πραγματικά + 6,5 πτητικά = 24,5 >= 24,5 (απαιτούμενα έτη) β. Εισάγεις ημ/νία μία ημέρα πριν για να δεις γιατί δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα καλησπέρα,
Πρώτα απο όλα respect, για το χαρακτήρα σου και όπως ανέφερα και στο 1ο σχόλιο μου μακάρι να ήταν και άλλοι…..
Τελικά όλα καλά, μου λύθηκαν οι απορίες μου και οι σελίδα σου δουλεύει σωστά. Πιστεύω ότι θα φανεί χρήσιμη σε όλους τους συναδέλφους που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας, ενέργειας αλεξιπτωτιστή ή υποβρύχιου καταστροφέα, αυτών που υπηρετούν σε υποβρύχια, καθώς και σε μονάδες
εκκαθάρισης ναρκοπεδίων ή σε ναρκαλιευτικά συνεργεία.
Ευχαριστώ, και “καλές γιορτές”
xristos
20 Δεκεμβρίου 2013 12:48
αχιλλέα δεν ξέρω αν θυμάσαι είμαι ο Χρήστος ο πρώην επ.οπ. που αποστρατεύτηκα για λόγους υγείας που που δεν ευθυνόταν η υπηρεσία και είχαμε ένα θέμα αν δικαιούμουν σύνταξη βάση του πδ 169/2007 η όχι και μου είχες πει ότι κατάληξη έχει η όλη φάση να σε ενημερώσω ώστε να ενημερώνεις οποιον έχει το ίδιο ερώτημα στο μέλλον
λοιπόν από σήμερα πλέον και επίσημα είμαι απόστρατος συνταξιούχος 🙂
χα χα διόρθωσε στο παραπάνω μήνυμα το χριστός σε χρηστος μην παρεξηγηθεί κανεις αν γίνετε γιατί έγγραφα από αυτόματο λεξικό και μου το έβαλε λάθος χωρίς να το καταλάβω!!!
Θυμάμαι την περίπτωσή σου, ήσουν ο μοναδικός που το έψαξες διεξοδικά το θέμα και τελικά από ότι φαίνεται το ΓΛΚ σου έκανε καλό δώρο για τη γιορτή σου!
Δύο ερωτήματα μόνο έχω:
1. Πρόσθεσαν στον υπολογισμό της σύνταξης τη μάχιμη 5ετία;
Γιατί κανονικά τη δικαιούσαι αφού έφυγες χωρίς τη θέλησή σου.
2. Υπάρχει κατώτερο όριο σύνταξης ή σου απονεμήθηκε η σύνταξη όπως υπολογίζεται στη σελίδα για τα έτη που είχες + την πενταετία;
η σύνταξη υπολογίζεται όπως και όλον σας χωρίς να έχει περιορισμούς για πτητικά εξάμηνα και καταδυτικά
εμενα αναγνωρίστηκαν τα παραπάνω και ας είχα μονο 5 χρονια συντάξιμης υπηρεσίας
το ποσο βγαίνει με βάση τα χρονια που έχει ο καθένας στην υπηρεσία χωρίς όμως να είναι μικρότερο από την κατώτατη σύνταξη δημοσιου(364+οικογενειακά επιδόματα)
τώρα για την μάχιμη πενταετία δεν το γνωρίζω γιατί δεν είχα!!!
επίσης όλοι οι επ οπ όταν αποστρατεύονται για λόγους υγείας περνούν μια αποζημίωση απόλυσης 2 μισθούς για κάθε έτος που υπηρέτησαν
αν ζητήσεις συνταξιοδότηση αυτήν την αποζημίωση την επιστρέφεις πίσω ώστε να μπορέσεις να συνταξιοδοτηθείς
Ήταν να περάσεις κ ΑΣΥΕ από όσο είχα διαβάσει σε προηγούμενες αναρτήσεις σου…με τι ποσοστό σε έβγαλαν? Η δεν παίζει ρόλο…ανεξαίρετου ποσοστού δικαιούσαι σύνταξη? Κύριε Αχιλλέα…εάν μπορούσα να επικοινωνήσω με τον κύριο να μάθω περισσότερα πράγματα…ευχαριστώ
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Lampros
20 Δεκεμβρίου 2013 02:35
Αχιλλέα καλημέρα,
Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνεις, μακάρι να ήταν και άλλοι….
Κατάταξη 29-10-91, με 6 6μηνα και 7 18μηνα τεχνικού, όχι μάχιμα. Στον υπολογισμό για δικαίωμα σύνταξης μου βγάζει θεμελείωση 29-10-12 και σχόλιο για τα πτητικά ότι απαιτούνται 21 έτη στρατιωτ. υπηρεσίας. Γνωρίζω όμως, αφού τα εξάμηνα είναι προγενέστερα, ότι θεμελείωσα με την 31-12-10. Μήπως η σελίδα χρειάζεται κάποια διόρθωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μα το θέμα είναι ξεκάθαρο και αναγράφεται και στη σελίδα του ΓΛΚ που αναφέρω στη σελίδα: “Για όσους συμπληρώνουν 20ετή πλήρη στρατιωτική υπηρεσία το 2011 για την προσμέτρηση των παραπάνω εξαμήνων απαιτείται ένας χρόνος επιπλέον στρατιωτική υπηρεσία, ήτοι να συμπληρώσουν 21 χρόνια πλήρη στρατιωτική υπηρεσία.” “Γνωρίζω όμως, αφού τα εξάμηνα είναι προγενέστερα, ότι θεμελείωσα με την 31-12-10”, δηλαδή εσύ θεωρείς ότι στα 20 πραγματικά στρατιωτικά χρόνια θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα εξάμηνα και εκεί κάνεις την παρανόηση! Μαθηματικά αυτό που λες είναι φαύλος κύκλος – θέτεις ένα όριο (πχ. 20 έτη) μετά από το οποίο θα μετράνε τα πτητικά, όμως σε αυτό το όριο προσμετράς ήδη τα πτητικά! Δηλαδή για σένα τα 2 πρώτα πτητικά θα πρέπει να μετρήσουν στα 19 έτη (ώστε 19+1=20), τα 4 πτητικά θα μετράνε από τα 18 έτη (ώστε 18+2=20) και πάει λέγοντας προς τα κάτω; Τότε ο νόμος θα έπρεπε να αναφέρει ως όριο τα 13,5 πραγματικά έτη, αφού 13,5+6,5=20. Η έκφραση κλειδί είναι “να συμπληρώσουν 21 χρόνια πλήρη στρατιωτική υπηρεσία“, τα εξάμηνα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα ευχαριστώ για την απάντηση.
Με μπέρδεψες με το φαύλο κύκλο. Επιμένω όμως ότι η προσμέτρηση των 6μήνων γίνεται στα 18 πραγματικά, οπότε έχω συμπληρώσει 24 1/2. Δες παράδειγμα (ΑΔΑ: 4ΑΛ3Η-4Β):
“α) στρατιωτικός ο οποίος την 31-12-2010 έχει συμπληρώσει 18 έτη πραγματική
στρατιωτική υπηρεσία, από τα οποία 7 υπολογίζονται διπλάσια, επειδή διετέλεσε σε
κατάσταση πτητικής ενέργειας, έχει θεμελιώσει κατά την ανωτέρω ημερομηνία
συνταξιοδοτικό δικαίωμα, αφού η συνολική συντάξιμη υπηρεσία του ανέρχεται σε 25 έτη
και επομένως μπορεί να αποχωρήσει οποτεδήποτε και να συνταξιοδοτηθεί με τους ίδιους
όρους και προϋποθέσεις που ίσχυαν πριν την 21-7-2010 (ημερομηνία ισχύος του
ν.3865/2010).”
Ευχαριστώ για την υπομονή σου
Αυτά που αναφέρεις ισχύουν όλα, αλλά θεωρώ ότι η παράγραφος (α) που αναφέρεις ισχύει μόνο για τους ιπταμένους. Η κατάσταση πτητικής ενέργειας των ιπταμένων πιστοποιείται (τουλάχιστον στην αεροπορία) κάθε έτος με απόφαση της ΑΑΥΕ (Ανώτατη Αεροπορική Υγειονομική Επιτροπή). Εάν βάλεις τα 13 εξάμηνα στο πρώτο κουτάκι (εξάμηνα μαχητικού Α/Φ) θα δεις ότι η σελίδα λαμβάνει υπόψη τη 18ετία και υπολογίζει ημ/νία θεμελίωσης 29/10/2009. Όμως οι τεχνικοί που βάζουν πτητικά ανήκουν στην παράγραφο (γ) και χρειάζονται 20ετία μέχρι το 2010 που εσύ δεν διαθέτεις. Συμπεράσματα: 1. Εάν ήσουν πιλότος ελικοπτέρου βάζεις τα 13 εξάμηνα στο πρώτο κουτάκι και θεμελιώνεις στις 29/10/2009. 2. Εάν ήσουν τεχνικός που έβαζες πτητικά βάζεις τα 13 εξάμηνα στο δεύτερο κουτάκι και θεμελιώνεις στις 29/10/2012. 3. Επίσης για να υπολογίσεις σωστά τη σύνταξή σου θα πρέπει να συμπληρώσεις το σωστό κουτάκι με τα πτητικά: Το πρώτο κουτάκι είναι για ιπταμένους και το δεύτερο για τεχνικούς που βάζουν πτητικά – το ποσό αποζημίωσης ανά εξάμηνο είναι διαφορετικό στις 2 περιπτώσεις. Εάν γνωρίζεις περίπτωση τεχνικού που έφυγε στα 18… Διαβάστε τη συνέχεια »
κ. Καρασαββίδη καλησπέρα,
συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά και την ενημέρωση. Όσο αφορά στο θέμα που έθεσε ο συνάδελφος Lampros, πιστεύω ότι έχει δίκιο. Σε κατάσταση πτητικής ενέργειας βρίσκονται όλοι όσοι αποτελούν πλήρωμα αεροσκάφους (ή ελικοπτέρου) ανεξάρτητα από το εάν είναι ιπτάμενοι ή τεχνικοί ή εάν ανήκουν στην Π.Α. στο Σ.Ξ ή στο Π.Ν. Επίσης, εάν προσέξετε στην παράγραφο (γ) δεν αναφέρει πουθενά για πτητικά εξάμηνα:
“γ) Στην περίπτωση που ο στρατιωτικός έχει πραγματοποιήσει εξάμηνα καταδυτικά, αλεξιπτωτιστή, υποβρύχιου καταστροφέα, σε μονάδες εκκαθάρισης ναρκοπεδίων, στα ΕΚΑΜ, σε υποβρύχιες αποστολές προκειμένου να προσμετρηθεί ο χρόνος των εξαμήνων ως διπλάσιος χρόνος υπηρεσίας, απαιτείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 α του άρθρου 1 του Ν. 4002/2011.”
Τέλος, η κατάσταση πτητικής ενέργειας πιστοποιείται (τουλάχιστον στην αεροπορία) κάθε έτος με απόφαση της ΑΑΥΕ (Ανώτατη Αεροπορική Υγειονομική Επιτροπή) όχι μόνο για τους ιπταμένους αλλά και για τους τεχνικούς που αποτελούν πλήρωμα αεροσκάφους.
Τότε απλά θα πρέπει να αλλάξω τον τίτλο στο πρώτο κουτάκι για να περιλαμβάνει όλο το προσωπικό.
Εξακολουθώ να έχω 2 απορίες προς επίλυση:
α. Είμαι σίγουρος ότι οι υπόλοιπες ειδικότητες που βάζουν πτητικό (οπλουργοί, Τ-Η κλπ) δεν περνούν κάθε χρόνο από την ΑΑΥΕ, απλά έχουν τη διετησία (ΤΠΥΕ) όπως όλοι κάθε 2 χρόνια (χωρίς να περνούν από επιτροπή κρίσης πτητικής ικανότητας).
β. Η μόνη διάταξη νόμου που έχω βρει για το τι ορίζεται ως “Πτητική ενέργεια” είναι το ΝΔ. 1400/73 “Περί Καταστάσεων των Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων”, όπου στο άρθρο 11.1 αναφέρεται:
“Πτητική ενέργεια
Πτητική ενέργεια είναι η κατάστασις των εν ενεργεία Ιπταμένων αξιωματικών ως και των αξιωματικών του Σώματος Ραδιοναυτίλων των εκτελούντων κατά το διάστημα εξαμήνου τας εκάστοτε οριζομένας υπό των ισχυουσών διατάξεων ώρας πτήσεων, ως μέλη πληρώματος επί αεροσκαφών.”
Δεν έχω βρει κάποια μεταγενέστερη διάταξη που να επεκτείνει την “πτητική ενέργεια” και σε άλλες ειδικότητες (εκτός από ιπταμένους και ραδιοναυτίλους που ρητά αναφέρονται παραπάνω).
Σχετικά με τις απορίες:
α. Πιθανώς αναφέρεστε σε ειδικότητες που βάζουν 18μηνο και όχι εξάμηνο. Οι ιπτάμενοι μηχανικοί (και σας στο λέω σίγουρα γιατί ήμουν και εγώ ένας από αυτούς) περνάνε κανονικά ΚΑΙ (Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής) και από επιτροπή κρίσης πτητικής ικανότητας, κάθε χρόνο όπως και οι ιπτάμενοι της ΣΙ.
β. Ίσως και να έχετε δίκιο για το τι ορίζεται “πτητική ενέργεια” (προσωπικά δεν το έχω ψάξει), όμως πιθανώς να μην έχει σημασία για το θέμα που συζητάμε. Σύμφωνα με την ιστιοσελίδα του ΓΛΚ, για το διπλασιασμό του χρόνου υπηρεσίας στην (β) παράγραφο αναφέρει τα εξής:
“β) Στην περίπτωση που ο στρατιωτικός έχει πραγματοποιήσει πτητικά εξάμηνα προκειμένου να προσμετρηθεί ο χρόνος των εξαμήνων ως διπλάσιος χρόνος υπηρεσίας, απαιτείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 α του άρθρου 1 του Ν. 4002/2011”.
Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, αναφέρεται σε “στρατιωτικό που έχει πραγματοποιήσει πτητικά εξάμηνα”, ανεξάρτητα από την προέλευση ή την ειδικότητά του.
Τελικά με πείσατε και άλλαξα τις επικεφαλίδες στον πίνακα! 😉
Πάντως εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο οι τεχνικοί με πτητικά να αποζημιώνονται στη σύνταξη με το ίδιο ποσό ανά εξάμηνο με τις άλλες ειδικότητες (πλην ιπταμένων), αλλά να μπορούν να αναγνωρίσουν τα εξάμηνα 2 χρόνια νωρίτερα από αυτές τις ειδικότητες (όπως οι ιπτάμενοι).
Ίσως τα 18 έτη να ισχύουν μόνο για τους τεχνικούς που ελέγχεται η πτητική ενέργειά τους και να μην ισχύουν για αυτούς που βάζουν 1 εξάμηνο / 18μηνο.
Έτσι κι αλλιώς το θέμα δεν θα έπρεπε να απασχολεί κανέναν, γιατί φεύγοντας στα 18 έτη με 36% χρονοεπίδομα και μισθολογικό βαθμό Λγου (οι εξ υπξκων) είναι αμαρτία!
Αχιλλέα καλημέρα, Σχετικά με τις απορίες που αναφέρεις στο ποστ 20/12 17:09: α&β) Με όλο το σεβασμό, μη συγχέεις τη δγη διάθεσης για πτήσεις, με την κρίση πτητικής ικανότητας (καταλληλότητας) από υγειονομικής πλευράς, είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Για το ποιοι βάζουν πτητικό δες Ν.Δ 313/74 “Περί πτητικής ενέργειας και πτητικού επιδόματος στρκου προσκου των Ε.Δ”. Για οποιαδήποτε απορία είμαι διαθέσιμος. “”Εντάξει”” η σελίδα με το δικαίωμα σύνταξης αλλά γιατί έχεις άλλο κουτάκι για αλεξ/τές ΤΕΝΞ και ΕΚΑΜ; Δεν έναι στα 20 αυτοι; Αχιλλέα νομίζω ότι πρέπει να αλλάξει και η σελ υπολογισμού της σύνταξης ΓΕΣ: ΚΠΣΣ άρθρο 43 παρ 1: “Ειδικά γι΄αυτούς, που διατέλεσαν ως στρατιωτικοί σε κατάσταση πτητικής ενέργειας ή υπηρεσίας σε μαχητικά αεροσκάφη σταθερών πτερύγων για διάστημα τουλάχιστον σαράντα οκτώ μηνών, η μηνιαία σύνταξη προσαυξάνεται για όσους συμπλήρωσαν 1-27 εξάμηνα πτητικής ενέργειας σε περίοδο ειρήνης κατά 0,9/100 του μηνιαίου μισθού ενέργειας του βαθμού Λοχαγού για κάθε εξάμηνο από το 1ο μέχρι το 27ο. Για όσους συμπλήρωσαν περισσότερα από 28 εξάμηνα πτητικής ενέργειας σε περιόδο ειρήνης κατά 0,9/100 του… Διαβάστε τη συνέχεια »
“….. γιατί έχεις άλλο κουτάκι για αλεξ/τές ΤΕΝΞ και ΕΚΑΜ; Δεν έναι στα 20 αυτοι;”
Ναι, και αυτοί υπολογίζονται στα 20 κανονικά, είτε βάλεις εξάμηνα στο δεύτερο είτε στο τρίτο κουτάκι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο – απλά κράτησα την ίδια διαμόρφωση από τη σελίδα σύνταξης για να είναι ίδια η εισαγωγή των δεδομένων.
Η παρ. 43.1.β του ΚΠΣΣ αναφέρεται σε “μαχητικά αεροσκάφη σταθερών πτερύγων” και λογικά αφορά αποκλειστικά ιπταμένους της ΠΑ (κατηγορία πτητικού Α1 & Α2, όχι η Α3), οπότε για το λόγο αυτό έβγαλα το αντίστοιχο κουτάκι από το Στρατό Ξηράς (στην αρχή το είχα βάλει). Μήπως εννοείς ότι οι πιλότοι των ελικοπτέρων υπάγονται και αυτοί σε αυτή την παράγραφο, δηλαδή δικαιούνται και αυτοί 0,9% μισθού Λγού για κάθε εξάμηνο και εάν ναι από ποια διάταξη προβλέπεται;
ΥΓ. Προσωπικά δεν ανήκα στις κατηγορίες που έβαζαν εξάμηνα και δεν έχω εμπειρία για το θέμα. Όσο δεν υπάρχει καμία παρατήρηση από τους επισκέπτες της σελίδας (όπως η δική σου) θεωρώ ότι όλα βαίνουν καλώς!
Αχιλλέα Καλημέρα, Συγώμη παρανόηση, είχα στο μυαλό μου ότι η σελ του ΓΕΣ είναι για όλους. Δεν γνωρίζω κάποια διάταξη για τους πιλότους των Ε/Π, αλλά με την ευκαιρία πως στοιχειοθετείς ότι είναι αποκλειστικά για ιπταμένους της ΠΑ (κατηγορία πτητικού Α1 & Α2, όχι η Α3), δεν αναφέρει κάτι Ο ΚΠΣΣ. Πρέπει όμως στη σελ σύνταξη ΓΕΣ να βγάλεις απο το κουτάκι πτητικά τα καταδυτικά (τίτλος). Το πρόβλημα είναι με τη σελ δικαίωμα σύνταξης, γι’ αυτό στο προηγούμενο ποστ σου έβαλα το εντάξει με εισαγωγικά. Οταν βάζω τα πτητ στο κίτρινο κουτάκι στην ευθεία με τα έτη εκστρατείας, το κουτάκι λέει: “συμπλήρωση 24 1/2 το έτος 2010”. Πραγματικό όμως είναι το 2016. Οπότε θέλει κάποια διόρθωση. Επίσης, είναι λίγο πολύπλοκο αλλά αυτοί που είναι σε πτητική ενέργεια και δεν θεμελειώνουν μέχρι 31-12-10, 24 1/2 έχουν πέναλτυ όσο αναφορά το χρόνο προσμέτρησης των πτητικών. (Ν.4002/2011 παρ 8α) «Ο διπλασιασμός ή τριπλασιασμός του συντάξιμου χρόνου των στρατιωτικών που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας γίνεται: – για όσους συμπληρώνουν 18ετή πραγματική στρατιωτική υπηρεσία… Διαβάστε τη συνέχεια »
Όντως είναι πολύπλοκες οι προϋποθέσεις, αλλά όλα αυτά που γράφεις έχουν αποτυπωθεί στη σελίδα από την πρώτη στιγμή! Για να μην τα ξαναγράφω όλα, πήγαινε στη σελίδα: http://enstoloi.net/comments/ypologismoi/ και διάβασε το απόσπασμα με ημ/νία 10 Ιουν. 2013, όπου αναλύω όλες τις παραμέτρους που λαμβάνονται υπόψη (παράγραφοι α ~ η). Η σελίδα υπολογίζει άλλη ημ/νία για τρίτεκνους άντρες, άλλη για τρίτεκνες γυναίκες, άλλη για όσους συμπληρώνουν πτητικά το 2013, άλλη για όσους συμπληρώνουν καταδυτικά το 2011, υπολογίζονται τα πάντα που αναγράφονται στη σελίδα του ΓΛΚ. Επειδή 9 στις 10 φορές που μου αναφέρουν λάθος οφείλεται σε λανθασμένη εισαγωγή δεδομένων, γράψε τα δεδομένα που χρησιμοποιείς για να δω που οφείλεται η διαφορά. Όταν μου λες ότι βγάζει αποτέλεσμα 2010 αντί για 2016 δεν μπορεί να βγει κανένα συμπέρασμα. Μήπως άφησες τη μάχιμη 5ετία ενώ δεν τη δικαιούσαι; Μήπως άφησες στο κουτάκι την ένδειξη “τρίτεκνος” ενώ δεν είσαι; Όσον αφορά τις κατηγορίες Α1 & Α2, απλά ερμηνεύω τη φράση που υπάρχει στον ΚΠΣΣ (μαχητικά σταθερών πτερύγων) με τον τύπο των αεροσκαφών που αντιστοιχούν… Διαβάστε τη συνέχεια »
apostratos
18 Δεκεμβρίου 2013 10:06
Δεν έχω πάρει ακόμη το εφάπαξ 8 μήνες από την διαγραφή μου.
Γνωρίζει κάποιος, αν μπορώ να διεκδικήσω να τα πάρω έντοκα
Σήμερα άλλαξα τη ρύθμιση στις σελίδες των σχολίων ώστε να εμφανίζονται μέχρι 10 αρχικά σχόλια ανά σελίδα (πριν ήταν 20), ώστε να μην είναι σεντόνι η κάθε σελίδα. Έτσι διπλασιάστηκε ο αριθμός των σελίδων των σχολίων!
Η ουσία είναι ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε κωλυσιεργία των υπαλλήλων, απλά δεν υπάρχουν αποθεματικά στα ταμεία.
Δηλαδή εάν έβγαινε μια απόφαση όπως του ΤΕΑΠΑΣΑ (αστυνομία) για χορήγηση του εφάπαξ στα 31 χρόνια θα ήταν καλύτερα;
Εδώ οι δημόσιοι υπάλληλοι περίμεναν σχεδόν 3 χρόνια για το εφάπαξ και πριν το πάρουν έγινε αναδρομική περικοπή 40% δύο χρόνια αφότου βγήκαν στη σύνταξη!
Κανονικα βαση του νομου το ΕΛΟΑΣ θα πρεπει να σου αποδοσει το εφαπαξ σου εντος 3μηνου.Αν το λεει η καρδουλα σου,κανεις ασφαλιστικα μετρα,και ζητας αυτο που γραφεις!!!Το λεει ομως;
Γιάννης
17 Δεκεμβρίου 2013 22:19
Ήθελα να ρωτήσω για τα φύλλα πορείας,ποιος είναι υπεύθυνος και δίνει την εντολή στη Μονάδα από την οποία αποστρατεύεσαι για να εκδοθούν;Γιατί έχω ένα προβληματάκι.Από την Διεύθυνση προσωπικού,από την διεύθυνση του Όπλου/Σώματος κλπ;
Τι εννοείς λέγοντας “υπεύθυνος”? Με το που θα κοινοποιηθεί η αποστρατεία σου, η Μονάδα σου είναι υποχρεωμένη να σου δώσει φύλλο πορείας για όπου εσύ επιλέξεις…
…..και βέβαια ο Σχηματισμός πρέπει να εκδόσει εγκριτική διαταγή
Γιάννης
17 Δεκεμβρίου 2013 02:15
Μετά την αποστρατεία εφόσον δεν έχει κάποιος ταυτότητα αποστράτου (δεν είναι υποχρεωτικό απ όσο γνωρίζω) υπάρχει πρόβλημα κατά την είσοδο στα στρατιωτικά νοσοκομεία ή με την διαδικασία της εξέτασης από γιατρούς;Η μόνη διαφορά νομίζω είναι πως πρέπει να κλείνουμε ραντεβού και δεν ξέρω αν πληρώνουμε κάτι όπως είναι και στα πολιτικά νοσοκομεία.
Όχι, δεν χρειάζεται ταυτότητα αποστράτου.
Κινείσαι με το βιβλιάριο υγείας (δημοσίου).
Όμως….. για να περάσεις την πύλη στρατιωτικού νοσοκομείου βολεύει να έχεις ταυτότητα αποστράτου !
γεια σας κ παλι.διαβαζω εδω τα σχολια σας κ τις απαντησεις σας.αλλου λετε οτι συμφερει να παρει τις τριμηνες αποδοχες κ αλλου οχι.τελικα συμφερει?κ αν τις παρεις απο ποτε μετρας τους μηνες συνταξης κ εφαπαξ?απο την ημερομηνια διαγραφης η οταν τελιωσουν οι τριμηνες αποδοχες κ μετα?με διγραφη 31/1/2014 ποτε παιρνεις τις τριμηνες αποδοχες?σας ευχαριστω πολυ
1. Ποιος λέει ότι δε συμφέρουν οι τρίμηνες?
2. Όλα μετράνε από την ημερομηνία διαγραφής. Αλλιώς τι νόημα θα είχε η ημερομηνία αυτή?
3. Νομιζώ σου το είπα και πριν. Οι τρίμηνες θα είναι ΦΕβ, ΜΑΡ, ΑΠΡ και θα αφαιρεθεί η μισθοδοσία του Φεβ την οποία θα προλάβει να πάρει σαν ε.ε.
Στις 27 Ιαν. θα πληρωθεί κανονικά τον μισθό Φεβρουαρίου.
Στις 27 Φεβ. θα λάβει τις τρίμηνες (Φεβ+Μαρ+Απρ) αλλά θα του αφαιρεθεί ο Φεβ. αφού τον έχει ήδη πληρωθεί από τις 27 Ιαν. (δηλαδή στην ουσία οι “τρίμηνες” θα είναι δίμηνες).
Μέσα στον Φεβ. θα πληρωθεί και το Φύλλο Πορείας για τον τόπο οριστικής εγκατάστασης. Xοντρικά αντιστοιχεί σε μισθούς 2 μηνών, μπορείς να το υπολογίσεις με ακρίβεια από το site
http://www.espedm.gr/index.php/ypologiste/ypologismos-eksodon-metathesis-sks
Ελπίζω να διάβασες τις Οδηγίες του ΓΕΣ και τον Οδηγό Αποστράτων στην ενότητα ‘Έγγραφα” – κάτω δεξιά.
Καλή συνέχεια και μην αγχώνεσαι !
Την διαδικασία την “περνάνε” επιτυχώς χιλιάδες συνάδελφοι κάθε χρόνο.
σας ευχαριστω πολυ να ειστε καλα!!για οτι αποριες εχω θα σας ξανα στειλω!λιγο με απογοητευεσαι η εργατολογος που μου ειπε οτι το εφαπαξ μπορει να κανει απο εναν χρονο εως κ δυο.γιατι δεν υπαρχουν λεφτα στα ταμεια!
γεια σας κ παλι.μολις μαθαμε οτι βγηκε το φεκ με αριθμο 1536 με ημερομηνια 31 12 2013.το οποιο προαγει σε λοχαγο κ ταυτοχρονα αναφερει (Αριθμ. βεβ. διαγραφής από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου xxxxxxxxxx/19.12.2013.μεχρι ποτε πρεπει να φτιαξει τα χαρτια του για να τα στειλει?μεχρι τις 19 ιανουαριου η μεχρι 31?σας ευχαριστω πολυυυυυυυυ!!!!!
μετά την 31 Ιανουαρίου και πάντα σε συνεννόηση με το ΓΕΣ/ΔΙΜΣΠΡΟ
να ειστε καλα σας ευχαριστω πολυ!να σας ρωτησω κ κατι αλλο…για τον μηνα φεβρουαριο δεν πληρωνεται ετσι?αν οχι ποτε παιρνει τις τριμηνιαιες αποδοχες που λεγατε?
κ κατι ακομη…κ συγνωμη για τις συνεχεις ερωτησεις μου…με την αποστρατεια απο μυτιληνη θα παω να μεινω στις σερρες.σε ενοικιο γιατι δεν εχω δικο μου σπιτι εκει.τι εγγραφα χρειαζεται για να παρω τα λεφτα του φυλλου πορειας?
http://enstoloi.net/public-doc/odigos_ges.pdf
μήνα Φεβρουάριο θα πληρωθεί γιατί προπληρώνεται….οι τρίμηνες ουσιαστικά θα είναι δίμηνες (θα αφαιρεθεί το ποσό του Φεβρουαρίου…)
κ παλι σας υπερευχαριστω.ειστε πολυ κατατοπιστικος!!!!εεε απο αυριο παλι οι ερωτησεις μου.μην με βαρεθειτε κιολας!!!!!!
σε ενα μηνα θα πρεπει αν βγει η ΕΔΥΕΘΑ αποστρατειας ,οπου θα αναγραφεται η ημερομηνια διαγραφης!!!Μετα απο αυτην την ημερομην ια θα πρεπει να φτιαχτουν τα χαρτια και να σταλουν!!!Μολις βγαλει πολιτικη ταυτοτητα!!!
helen
έδωσες πολλά στοιχεία. Προστάτευσε τα προσωπικά δεδομένα.
“Γιώργο” καλός πολίτης !!!
καλησπερα σας κ καλη χρονια να εχετε!!!!θα ηθελα να σας κανω κ εγω μερικες ερωτησεις.ο συζηγος μου εχει μπει στην σμυ 30-10-88.στις 1-7-2013 εκανε τα χαρτια του για την αποστρατευση του.ποτε περιμενουμε το φεκ?μεχρι τελος του μηνα?επειδη ακουγονται πολλα…οταν σταματησει ο μισθος του.τοτε σου δινουν τριμηνιαιες αποδοχες?η δεν σε πληρωνουν καθολου?σε ποσο διαστημα απο το φεκ δινουν την συνταξη του?κ το εφαπαξ του?τα χαρτια πανε πλεον υπηρεσιακα η πρεπει να τα παει ο ιδιος?σας ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!
Έλεγξε στη Δι@υγεια
http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypetha/
αν έχει γίνει αποδεκτή η αίτηση αποστρατείας.
(Για κατώτερους Αξκούς υπογράφει η Υφυπουργός,
για ανώτερους, ο Υπουργός).
Αν έχει γίνει αποδεκτή, έλεγξε στο Εθνικό Τυπογραφείο
http://www.et.gr (αναζήτηση ΦΕΚ, τεύχος Γ),
αν έχει πάρει ΦΕΚ.
Διαγράφεται 30 ημέρες μετά την ημερομηνία του ΦΕΚ.
Μέχρι τότε πληρώνεται κανονικά.
Μετά την διαγραφή μπορεί να πάρει 3μηνες αποδοχές (συνήθως συμφέρει).
Διάβασε και τον Οδηγό Αποστρατευομένων που υπάρχει στα “Έγγραφα” – κάτω δεξιά.
Όσο για το εφάπαξ …. θα περιμένεις πάνω από 6 μήνες για να το πάρεις.
σας ευχαριστω πολυ πολυ.να ειστε καλα.εχει γινει αποδεκτη η αιτηση αποστρατιας.το φεκ περιμενουμε!
δεν μου ειπατε ομως την συνταξη σε ποσους μηνες απο την μερα διαγραφης?κ παλι σας ευχαριστω!!!!
σε 5 μηνες απο την ημ.διαγραφης,και εφοσον γρηγορα υποβαλλει ολα τα χαρτια στο ΓΛΚ και στα μετοχικα ταμεια!!Μερισματα περιπου στο 12μηνο,και εφαπαξ πλεον και αυτο σε κανενα χρονο,συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα, Κια φυσικα την προσευχη σας και κανενα κερακ ιστη νεκκλησια,για να μην αλλαξει κατι,και υπαρξει καμια δυσαρεστη εκπληξη!!!
σας ευχαριστω πολυ κυριε δημητρη!προσευχες μπολικες κανουμε.ηση η στολη του ειναι στον ταξιαρχη κ οταν παρει το εφαπαξ θα παει κ το σπαθι του!!ευχομαι να πανε ολα καλα για ολους!
Καλή Χρονιά. Είμαι ΕΜΘ μητέρα ενός ανήλικου παιδιού και συμπληρώνω 25ετία το 2015. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει το άρθρο 7 το Ν.2084/92 που αφορά μητέρες με ανήλικα παιδιά οι οποίες δικαιούνται σύνταξη εφόσον συμπληρώσουν 20 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας. Τα 20 χρόνια τα συμπλήρωσα το 2010. Ευχαριστώ πολύ.
Μαρια δυστυχως πας στα 40/40 αν μεχρι την 31 Δεκ,2014 δεν εχεις 25 ετη ,6 μηνες και 1 μερα πραγματικη υπηρεσια!!!Ν. 3865/2010
Στους στρατιωτικούς δεν υφίσταται διάταξη για μητέρες με ανήλικα τέκνα.
Μόνο οι τρίτεκνοι (και άνω) έχουν διαφορετικά όρια από τους υπόλοιπους.
Στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” εκτός από τον υπολογισμό της ημ/νίας θεμελίωσης, στο κάτω μέρος θα βρεις το σύνδεσμο του ΓΛΚ όπου αναφέρεται ότι ισχύει για τους στρατιωτικούς.
Κύριε Καρασαββίδη ευχαριστώ για την απάντησή σας.Όμως στο σύνδεσμο του ΓΛΚ που αναφέρετε, υπάρχει συγκεντρωτικός πίνακας προυποθέσεων συνταξιοδότησης, που στη πρώτη σελίδα που αναφέρει στρατιωτικούς που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης μέχρι την 31-12-2010, υπάρχει η κατηγορία για γυναίκες οι οποίες έχουν ανήλικα και απαιτείται 20ετή πλήρη πραγματική συντάξιμη υπηρεσία. Ακόμα στο άρθρο 7, παρ.3 περίπτωση β τρίτο εδάφιο του Ν.2084/1992 αναφέρεται το ίδιο για τις γυναίκες στρατιωτικούς με ανήλικα. Στο άρθρο 6 παρ. 7 περίπτωση β τρίτο εδάφιο του Ν.3865/2010 καταργείται το παραπάνω από 1/1/2013. Αλλά στο ίδιο άρθρο 6 παρ.11 του Ν.3865/2010 αναφέρει ότι “Οι διατάξεις των παραγράφων 1 έως και 9 του άρθρου αυτού δεν έχουν εφαρμογή για όσα από τα πρόσωπα που αναφέρονται σε αυτές θα έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2010”. Συγνώμη αν σας κούρασα με τα πολλά άρθρα αλλά θα ήθελα πολύ να ξέρω και τη γνώμη σας.
Κάνεις μία παρανόηση του κειμένου του νόμου, γιατί ο Ν.2084/92 και ο πίνακας του ΓΛΚ λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα!
Εάν από το κείμενο ενός νόμου παραλείψεις λέξεις ή εκφράσεις καταλήγεις σε λανθασμένη ερμηνεία.
Ο Ν.2084/92 αλλά και ο πίνακας του ΓΛΚ (3η σειρά) δεν αναφέρεται γενικά σε γυναίκες με παιδιά, αλλά αναφέρεται σε γυναίκες “που έχουν ανήλικα ή ενήλικα αλλά ανίκανα για κάθε βιοποριστική εργασία παιδιά.”
Πολύ απλά εάν έχεις έστω και ένα παιδί (ανήλικο ή ενήλικο) με βαριά μορφή αναπηρίας μπορείς να φύγεις με 20ετία. Φυσικά εύχομαι το παιδί σου να χαίρει άκρας υγείας και εσύ να θεμελιώνεις στην ημ/νία που σου βγάζει η σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” (το 2022 προφανώς) με 32 πραγματικά χρόνια (40 συνολικά).
Καλή χρονιά σε όλους τους αναγνώστες και στον διαχειριστή φυσικά. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με μια αίτηση που κυκλοφορεί στον διαδίκτυο που αφορά τις εισφορές αλληλεγγύες κατά πόσο είναι νομικά βάσιμη και αν μπορεί να σταλεί στο ΓΛΚ για να απαντήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 47η Νομ/κής Εργασίας& ΕΠΩΝΥΜΟ: Ενστάσεων,Τμ.Α Κάνιγγος 29 –Αθήνα 101 10 ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Τηλέφωνο ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Αγαπητοί κύριοι με τις διατάξεις του ασφαλιστικού νόμου (Ν.3865/2010) , παρ. 1 του άρθρου 21 του ν.3865/2010, ο χρόνος υπηρεσίας, μου σαν Εθελοντής Μακράς Θητείας που διανύθηκε στις ΄Ενοπλες Δυνάμεις με την ιδιότητα του Οπλίτη Πενταετούς Υποχρέωσης (ΟΠΥ) για τον οποίο ασφαλίσθηκα στο ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και ΕΤΕΑΜ, αναγνωρίζεται από το Δημόσιο, ως χρόνος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας. Η αναγνώριση έγινε μετά από αίτηση μου με την υπ.αριθμ……….. πράξη της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Οι ασφαλιστικές εισφορές για κύρια και επικουρική σύνταξη (εργοδότη και ασφαλισμένου) που έχουν καταβληθεί στο ΙΚΑ −ΕΤΑΜ και… Διαβάστε τη συνέχεια »
και πολυ καλα θα κανεις να κανεις αυτην την αιτηση.Εγω απο τον Οκτωβριο που την ειχα στειλει,μου κοινοποιηθηκαν περετερω ενεργειες του ΓΛΚ!!Να σημειωσω πως καθε απαιτηση παραγραφεται μετα απο 2 ετη,δηλαδη ,αν το ΙΚΑ μετεφερε τα χρηματα στο ΜΤΣ π.χ το 2011 τοτε δεν μπορεις να εχει καμια απαιτηση επιστροφης !!
ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΙΚΑ ΑΠΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΜΤΣ ( ΚΑΔ 82421 ) ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡ Ε.Τ.Ε.Α.Μ ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ
ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ.
Χρηστο απο την αποφαση του ΙΚΑ θα το δεις(την αποδοση στο δημοσιο των ασφαλιστικων εισφορων που αντιστοιχουν στην ασφαλιση του Κλαδου Επικουρικης Συνταξης ΕΤΕΑΜ,που ανερχονται στο ποσον των……)και απο το διπλοτυπο που το ΙΚΑ βαζει τα λεφτα στοτ Δημοσιο στον κωδικο ΚΑΕ 82421
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΞΕΠΑΓΩΜΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΑΠΟ 1/7/11 -1-8-12 ΜΕ ΑΦΟΡΑ(ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ”ΦΩΣ”…(ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΚΟΜΑ)….
Επίσης χρόνια πολλά προπαντός με υγεία – για το θέμα σου όπως έγραψα στο αντίστοιχο post στην πρώτη σελίδα:
http://enstoloi.net/epanakathorismos-sintaxis-logo-diagrafis-tin-periodo-tou-pagomatos/
στην Αεροπορία άρχισαν να έρχονται οι επανακαθορισμοί ήδη από το Νοέμβριο.
Εγώ έλαβα την αναπροσαρμογή το Νοέμβριο (με ημ/νία ΓΛΚ 7-10-13), έχοντας υποβάλει τη σχετική αίτηση στο ΓΕΑ στο τέλος Φεβρουαρίου 2013 και στα μέσα Μαρτίου είχε υποβληθεί η πρώτη “φουρνιά” αιτήσεων από το ΓΕΑ στο ΓΛΚ.
Είχα αναρτήσει σχετικό post με οδηγίες (και έγγραφα) στις 1 Μαρτίου 2013: http://enstoloi.net/pagoma-misthon-apostrateias/
Μάθε από την αντίστοιχη υπηρεσία σας πότε έφυγαν οι αιτήσεις αναπροσαρμογής για το ΓΛΚ (και μετά πρόσθεσε 7~8 μήνες περίπου).
ΥΠΟΨΗΝ Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ (ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΔΜ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ)ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ 2013 ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΡΟΤΩΚΟΛΟ ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013).Η ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΗΤΑΝ 15-11-2011ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΩΤΑΝ ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 10-5-2012.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ….ΜΑΚΑΡΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ…ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΩΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΙΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡ.
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ?
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΓΛΚ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ….ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!! Τον αριθμό πρωτοκόλλου θα τον βρεις στην ιστοσελίδα του taxis…
https://www1.gsis.gr/syntaxeis/aitima/protected/main.htm?execution=e1s1
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ 06/06/2013 ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ, ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Ο ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΡ.ΠΡΩΤ., ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΤΗΛ. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ ΝΑ ΚΑΤΑΙΒΩ ΑΘΗΝΑ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΝΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΥΠΟΒΑΛΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΛΑ. ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΞΕΠΑΓΩΜΑΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μάλλον εγώ παραννόησα…..στην ιστοσελίδα αυτή βλέπετε τον αριθμό πρωτοκόλλου για πορεία συνταξιοδότησης…..για την πορεία ξεπαγώματος μισθολογικών προαγωγών δε γνωρίζω αν φαίνονται αυτά στην ιστοσελίδα (εκτιμώ πως όχι…)
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΙΑΣ.
KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ.ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΓΛΚ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΜΕΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΕ…. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΕ.ΣΥΓΟΥΡΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ.ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΟΥΡΑ ΥΠΟΜΟΝΗ…..ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΚ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ.ΔΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ . ΚΑΝΙΓΓΟΣ 29 ΤΘ 1116 ΤΚ 10110 ΑΘΗΝΑ. ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΓΩ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΒΡΙΟΥ. ΤΣΕΚΑΡΙΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝΤΑΞΕΙ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗ……………………ΚΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
Θα σου ερθει νεα πραξη συνταξιοδοτησης απο το ΓΛΚ!!ηδη σε πολλους εχουν παει οι νεες πραξεις
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣΚΑΙ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΩ ΞΕΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ ΓΛΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΟ…ΜΕΛΛΟΝ.Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΕΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 13 ΠΗΡΕ ΠΡΟΤΩΚΟΛΟ ΣΤΟ ΓΛΚ ΤΟΝ 9-13…ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ .ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ”ΦΩΣ” ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΕΝΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ …….πχ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 12 ΜΗΝΩΝ ΣΕ ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΒΩ;;;
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΤΗΛ. ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΓΛΚ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΕΦΙΚΤΗ………..
Παναγιωτη σε γνωστους μου αυτης της κατηγοριας,το ΓΛΚ αναπροσαρμοσε την συνταξη τωρα,και τους εβαλε και αναδρομικα!!Το ΜΤΣ και το ΕΚΟΜΕΣ ομως κοιμαται το υπνο του δικαιου ακομα!!
ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ!!! ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΓΛΚ …ΚΛΠ ΚΛΠ ΕΙΔΩΜΕΝ!!!(ΕΥΧΩΜΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ)……………..
Καλησπέρα κ. Αχιλλέα και Χρόνια Πολλά σήμερα διάβασα ότι
Γλυτώνουν το νέο κούρεμα που θα γίνει από 1η Ιανουαρίου 2014 στα εφάπαξ οι δημόσιοι υπάλληλοι για τους οποίους η συνταξιοδοτική πράξη θα εκδοθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Ισχύει και για μας τους στρατιωτικους ή μόνο για τους δημόσιους υπάλληλους Και αν ισχύει για εμάς ; η δίκη μου υπόθεση για την σύνταξη είναι στον εισηγητή από 21/12/13 στην σελίδα του ΓΛΚ . Αριθμός Πράξης που αναγράφετε στην σελίδα του ΓΛΚ είναι η έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης ;Αν ναι δεν μου δείχνει μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο λέτε να είμαι τόσο άτυχος
Κατ’ αρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Το έχω γράψει πολλές φορές, αλλά μία ακόμα δεν βλάπτει:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΑΠΟ 1-1-2014!
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-8/#comment-2875
http://enstoloi.net/comments/comment-page-18/#comment-3003
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-4/#comment-2702
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-6/#comment-2554
ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ: http://enstoloi.net/comments/comment-page-15/#comment-2241
καλησπερα και χρονια πολλα.giannis ποτε πηρε αριθμο προτωκολου απο το γλκ η υποθεση σου?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΜΠΗΚΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ 12/1997 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ 6/1991.ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΑ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλή χρονιά με υγεία και να περνάς καλά όπου υπηρετείς!
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ερώτηση 2.4 του FAQ φαίνεται να τα δικαιούσαι, ΑΛΛΑ… λογικά εσύ θεμελιώνεις δικαίωμα μετά το 2015 οπότε υπάγεσαι στην 40ετία. Δηλαδή όταν εσύ θα δικαιούσαι σύνταξη θα πρέπει να έχεις υποχρεωτικά 40/40ά χωρίς τα έτη Κονδύλη.
Σελίδα “ΓΛΚ – Προϋποθέσεις συνταξιοδότησης” τελευταία παράγραφος:
“Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης την 1-1-2015 και μετά δικαιούνται σύνταξη, εφόσον έχουν συμπληρώσει το 60 έτος της ηλικίας τους ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας. Ο υπολογισμός της σύνταξης των ανωτέρω γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3 και 4 του Ν.3865/2010.“
Η σύνταξη για όσους θεμελιώνουν μετά το 2015 δεν έχει καμία σχέση με τους υπολογισμούς και τις παραδοχές που βλέπεις στη σελίδα (δεν ισχύουν έτη Κονδύλη, χιλιοστά κλπ).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ . ΕΧΘΕΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΕΠΙ ΤΡΟΧΑΔΗΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΩ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ 29/12/1997 ΩΣ Ε.Π.Υ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΗΤΕΙΑ 3ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ 6ΗΜΕΡΩΝ ΕΧΩ 14ΕΞΑΜΗΝΑ ΩΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ Ι.Κ.Α 1/6/1991 ΑΡΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ.ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ;ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕ 25ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 5ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΧΙΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΤΗΤΙΚΑ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ 40/40
“ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕ 25ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 5ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΧΙΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΤΗΤΙΚΑ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ 40/40″… Όλα είναι σωστά που γράφεις εκτός από έτη Κονδύλη, άσχετα εάν τα δικαιούσαι ή όχι! Όπως αναφέρω στην ερώτηση 2.4 του FAQ: “Σημείωση Νο 1: Επισημαίνεται ότι τα έτη αυτά μετρούν μόνο για οικονομική προσαύξηση της σύνταξης κατά 3/35α – δεν θεωρούνται συντάξιμα έτη και δεν κατοχυρώνετε 35ετία με αυτά, ενώ δεν υπολογίζονται ούτε στο εφάπαξ ούτε στα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων.” Ο Νόμος Κονδύλη (η λέξη έτη είναι παραπλανητική) χρησιμοποιείται μόνο για την τεχνητή αύξηση της σύνταξης μέσω των χιλιοστών. Πχ. η απονομή της σύνταξης σε κάποιον που χρησιμοποιεί το νόμο Κονδύλη αναφέρει στην πρώτη σελίδα ως συντάξιμα 25 έτη, απλά στη δεύτερη σελίδα τα χιλιοστά υπολογίζονται με 28 έτη (ο αριθμός 28 έτη δεν εμφανίζεται πουθενά). Επίσης εάν κάποιος έχει 22 έτη δεν μπορεί να προσθέσει τα 3 έτη Κονδύλη για να φτάσει τα 25 απαιτούμενα για σύνταξη, ούτε να συμπληρώσει 35 έτη για να αποφύγει την κράτηση του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ποιος σου ειπε πως θεωρεισαι παλιος ασφαλισμενος;40/40 πας φιλεΔεν κατωχυρωνεις συνταξιοδοτικοδικαιωμα μεχρι το τελος του 2014(24 ετη +6 μηνες).
24/12/2013
ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΤΣ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει στους μερισματούχους του τα παρακάτω:
α. Η καταβολή του μερίσματος μηνός Δεκεμβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στις 27 Δεκ 2013, όπως ήταν προγραμματισμένο.
β. Η καταβολή του μερίσματος μηνός Ιανουαρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στις 2 Ιαν 2014 (προκαταβολικά).
γ. Από τούδε και στο εξής η μηνιαία καταβολή του μερίσματος θα πραγματοποιείται προκαταβολικά την προτελευταία εργάσιμη ημέρα του προηγούμενου μήνα.
Εκ του Μ.Τ.Σ
Αχιλλέα καλησπέρα ,
Στο λινκ γράφεις: “ε. Για την αναγνώριση των “Εξαμήνων Α/Φ” ο ελάχιστα απαιτούμενος χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας είναι 18 έτη και από 1-1-2011 και μετά αυξάνεται σε 19,5 – 21 – 22,5 – 24 – 25, για όσους συμπληρώνουν την 18ετία τα έτη 2011, 2012, 2013, 2014 και 2015 αντίστοιχα.”
Νομίζω, είναι λάθος. Ο χρόνος δεν είναι συντάξιμης υπηρεσίας αλλά πραγματικής. Το ίδιο ισχύει & για την παρ στ.
“Επειδή 9 στις 10 φορές που μου αναφέρουν λάθος οφείλεται………”
Στείλε μου σε παρακαλώ το κινητό σου στο εμαιλ μου, νασε πάρω για να βάζουμε τα δεδομένα online.
Ευχαριστώ
Σωστά, ο χρόνος των 21-22,5 … κλπ ετών είναι πραγματική υπηρεσία και έτσι την υπολογίζει η σελίδα, χωρίς τα πλασματικά.
Άλλωστε φαίνεται στη σελίδα αφού στο μέσον ακριβώς αναγράφεται η έκφραση “Πραγματική υπηρεσία (1~4):” όπου αθροίζονται τα έτη των παραγράφων 1~4, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει πιο ξεκάθαρο από αυτό!
Τι λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία αναφέρεται και στην ερώτηση 4.8 του FAQ.
Αυτά τα έτη (με γκρίζα γραμματοσειρά) λαμβάνονται υπόψη για το ποια χρονιά συμπληρώνονται τα 24,5 έτη, το πότε δικαιούται κάποιος την 5ετία και πότε δικαιούται τα εξάμηνα, δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται η διαφωνία μας.
Το κινητό μου δεν το δίνω γιατί με 1.000 επισκέπτες καθημερινά στη σελίδα φαντάζεσαι τι θα γινόταν εάν το 5% από αυτούς έχουν απορίες ή θα ήθελαν κάποια διευκρίνηση;
Μερικά νούμερα έχεις να γράψεις, ημ/νία εισόδου, τρίτεκνος, εξάμηνα, 5ετία και τυχόν ΙΚΑ, μπορείς να τα αναφέρεις εδώ.
Εναλλακτικά μπορείς να μου στείλεις mail με screenshot της σελίδας (με τα δικά σου δεδομένα) και να μου πεις τι θεωρείς ότι είναι λάθος.
Όπως σου απάντησα και με mail, το πρόβλημα των λανθασμένων αποτελεσμάτων οφείλεται στην cache του browser που χρησιμοποιείς.
Ακολούθησε τις οδηγίες σε αυτό το μήνυμα:
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-4/#comment-1973
Αχιλλέα καλησπέρα,
Είδα το εμαίλ που μου έστειλες, καθάρισα την cache αν και την καθαρίζω συχνά γιατι το βλεπω στα σχόλια σου.
Στο jpg που μου έστειλες χρησιμοποιείς μάχιμη πενταετία και όχι τα πτητικά. Γιατι; Μήπως δεν το πρόσεξες;
Αν δεν βάλεις την 5ετία και βάλεις τα πτητικά τότε θα δεις το 2010 που σου λέω.
Ελπίζω να μη γίνομαι φορτικός…
Ευχαριστώ
Μου πήρε 3 μέρες να καταλάβω ότι τελικά δεν διαφωνούμε σε τίποτε, το θέμα είναι ότι προσπαθώντας να συμπεριλάβω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες η σελίδα δεν γίνεται πλήρως κατανοητή (σίγουρα χρειάζεται βελτίωση στους ορισμούς)! Έχουμε και λέμε: 1. Όπως σωστά αναφέρεις και εσύ (αγνόησε το προηγούμενο μήνυμά μου), τα πτητικά μετρούν με τη συμπλήρωση 18ετίας και έτσι υπολογίζονται και στη σελίδα, γι’ αυτό και σου βγάζει ημ/νία θεμελίωσης 29-10-2009, επειδή τότε συμπληρώνεις 18 πραγματικά + 6,5 λόγω πτητικών = 24,5 έτη. 2. Όπως αναφέρεται στις οδηγίες χρήσης της σελίδας (ερώτηση 2.6 στο FAQ) δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, εάν θέλεις μόνο την ημ/νία θεμελίωσης (29-10-2009 για εσένα) μπορείς να αγνοήσεις την υπόλοιπη σελίδα! 3. Εάν τώρα θέλεις να καταλάβεις γιατί θεμελιώνεις ακριβώς στην ημ/νία που εμφανίζεται στη σελίδα, χρησιμοποιείς δύο ημ/νίες ελέγχου: α. Εισάγεις την ίδια την ημ/νία θεμελίωσης, ώστε να κατανοήσεις πως αθροίζονται τα συντάξιμα έτη: 29-10-2009: 18 πραγματικά + 6,5 πτητικά = 24,5 >= 24,5 (απαιτούμενα έτη) β. Εισάγεις ημ/νία μία ημέρα πριν για να δεις γιατί δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα καλησπέρα,
Πρώτα απο όλα respect, για το χαρακτήρα σου και όπως ανέφερα και στο 1ο σχόλιο μου μακάρι να ήταν και άλλοι…..
Τελικά όλα καλά, μου λύθηκαν οι απορίες μου και οι σελίδα σου δουλεύει σωστά. Πιστεύω ότι θα φανεί χρήσιμη σε όλους τους συναδέλφους που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας, ενέργειας αλεξιπτωτιστή ή υποβρύχιου καταστροφέα, αυτών που υπηρετούν σε υποβρύχια, καθώς και σε μονάδες
εκκαθάρισης ναρκοπεδίων ή σε ναρκαλιευτικά συνεργεία.
Ευχαριστώ, και “καλές γιορτές”
αχιλλέα δεν ξέρω αν θυμάσαι είμαι ο Χρήστος ο πρώην επ.οπ. που αποστρατεύτηκα για λόγους υγείας που που δεν ευθυνόταν η υπηρεσία και είχαμε ένα θέμα αν δικαιούμουν σύνταξη βάση του πδ 169/2007 η όχι και μου είχες πει ότι κατάληξη έχει η όλη φάση να σε ενημερώσω ώστε να ενημερώνεις οποιον έχει το ίδιο ερώτημα στο μέλλον
λοιπόν από σήμερα πλέον και επίσημα είμαι απόστρατος συνταξιούχος 🙂
χα χα διόρθωσε στο παραπάνω μήνυμα το χριστός σε χρηστος μην παρεξηγηθεί κανεις αν γίνετε γιατί έγγραφα από αυτόματο λεξικό και μου το έβαλε λάθος χωρίς να το καταλάβω!!!
Θυμάμαι την περίπτωσή σου, ήσουν ο μοναδικός που το έψαξες διεξοδικά το θέμα και τελικά από ότι φαίνεται το ΓΛΚ σου έκανε καλό δώρο για τη γιορτή σου!
Δύο ερωτήματα μόνο έχω:
1. Πρόσθεσαν στον υπολογισμό της σύνταξης τη μάχιμη 5ετία;
Γιατί κανονικά τη δικαιούσαι αφού έφυγες χωρίς τη θέλησή σου.
2. Υπάρχει κατώτερο όριο σύνταξης ή σου απονεμήθηκε η σύνταξη όπως υπολογίζεται στη σελίδα για τα έτη που είχες + την πενταετία;
δώρο δεν λες τίποτα έτσι όπως είναι τα παράγματα
και μάλιστα αναδρομική από 2010
η σύνταξη υπολογίζεται όπως και όλον σας χωρίς να έχει περιορισμούς για πτητικά εξάμηνα και καταδυτικά
εμενα αναγνωρίστηκαν τα παραπάνω και ας είχα μονο 5 χρονια συντάξιμης υπηρεσίας
το ποσο βγαίνει με βάση τα χρονια που έχει ο καθένας στην υπηρεσία χωρίς όμως να είναι μικρότερο από την κατώτατη σύνταξη δημοσιου(364+οικογενειακά επιδόματα)
τώρα για την μάχιμη πενταετία δεν το γνωρίζω γιατί δεν είχα!!!
επίσης όλοι οι επ οπ όταν αποστρατεύονται για λόγους υγείας περνούν μια αποζημίωση απόλυσης 2 μισθούς για κάθε έτος που υπηρέτησαν
αν ζητήσεις συνταξιοδότηση αυτήν την αποζημίωση την επιστρέφεις πίσω ώστε να μπορέσεις να συνταξιοδοτηθείς
Ήταν να περάσεις κ ΑΣΥΕ από όσο είχα διαβάσει σε προηγούμενες αναρτήσεις σου…με τι ποσοστό σε έβγαλαν? Η δεν παίζει ρόλο…ανεξαίρετου ποσοστού δικαιούσαι σύνταξη? Κύριε Αχιλλέα…εάν μπορούσα να επικοινωνήσω με τον κύριο να μάθω περισσότερα πράγματα…ευχαριστώ
Αχιλλέα καλημέρα,
Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνεις, μακάρι να ήταν και άλλοι….
Κατάταξη 29-10-91, με 6 6μηνα και 7 18μηνα τεχνικού, όχι μάχιμα. Στον υπολογισμό για δικαίωμα σύνταξης μου βγάζει θεμελείωση 29-10-12 και σχόλιο για τα πτητικά ότι απαιτούνται 21 έτη στρατιωτ. υπηρεσίας. Γνωρίζω όμως, αφού τα εξάμηνα είναι προγενέστερα, ότι θεμελείωσα με την 31-12-10. Μήπως η σελίδα χρειάζεται κάποια διόρθωση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μα το θέμα είναι ξεκάθαρο και αναγράφεται και στη σελίδα του ΓΛΚ που αναφέρω στη σελίδα: “Για όσους συμπληρώνουν 20ετή πλήρη στρατιωτική υπηρεσία το 2011 για την προσμέτρηση των παραπάνω εξαμήνων απαιτείται ένας χρόνος επιπλέον στρατιωτική υπηρεσία, ήτοι να συμπληρώσουν 21 χρόνια πλήρη στρατιωτική υπηρεσία.” “Γνωρίζω όμως, αφού τα εξάμηνα είναι προγενέστερα, ότι θεμελείωσα με την 31-12-10”, δηλαδή εσύ θεωρείς ότι στα 20 πραγματικά στρατιωτικά χρόνια θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα εξάμηνα και εκεί κάνεις την παρανόηση! Μαθηματικά αυτό που λες είναι φαύλος κύκλος – θέτεις ένα όριο (πχ. 20 έτη) μετά από το οποίο θα μετράνε τα πτητικά, όμως σε αυτό το όριο προσμετράς ήδη τα πτητικά! Δηλαδή για σένα τα 2 πρώτα πτητικά θα πρέπει να μετρήσουν στα 19 έτη (ώστε 19+1=20), τα 4 πτητικά θα μετράνε από τα 18 έτη (ώστε 18+2=20) και πάει λέγοντας προς τα κάτω; Τότε ο νόμος θα έπρεπε να αναφέρει ως όριο τα 13,5 πραγματικά έτη, αφού 13,5+6,5=20. Η έκφραση κλειδί είναι “να συμπληρώσουν 21 χρόνια πλήρη στρατιωτική υπηρεσία“, τα εξάμηνα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα ευχαριστώ για την απάντηση.
Με μπέρδεψες με το φαύλο κύκλο. Επιμένω όμως ότι η προσμέτρηση των 6μήνων γίνεται στα 18 πραγματικά, οπότε έχω συμπληρώσει 24 1/2. Δες παράδειγμα (ΑΔΑ: 4ΑΛ3Η-4Β):
“α) στρατιωτικός ο οποίος την 31-12-2010 έχει συμπληρώσει 18 έτη πραγματική
στρατιωτική υπηρεσία, από τα οποία 7 υπολογίζονται διπλάσια, επειδή διετέλεσε σε
κατάσταση πτητικής ενέργειας, έχει θεμελιώσει κατά την ανωτέρω ημερομηνία
συνταξιοδοτικό δικαίωμα, αφού η συνολική συντάξιμη υπηρεσία του ανέρχεται σε 25 έτη
και επομένως μπορεί να αποχωρήσει οποτεδήποτε και να συνταξιοδοτηθεί με τους ίδιους
όρους και προϋποθέσεις που ίσχυαν πριν την 21-7-2010 (ημερομηνία ισχύος του
ν.3865/2010).”
Ευχαριστώ για την υπομονή σου
Αυτά που αναφέρεις ισχύουν όλα, αλλά θεωρώ ότι η παράγραφος (α) που αναφέρεις ισχύει μόνο για τους ιπταμένους. Η κατάσταση πτητικής ενέργειας των ιπταμένων πιστοποιείται (τουλάχιστον στην αεροπορία) κάθε έτος με απόφαση της ΑΑΥΕ (Ανώτατη Αεροπορική Υγειονομική Επιτροπή). Εάν βάλεις τα 13 εξάμηνα στο πρώτο κουτάκι (εξάμηνα μαχητικού Α/Φ) θα δεις ότι η σελίδα λαμβάνει υπόψη τη 18ετία και υπολογίζει ημ/νία θεμελίωσης 29/10/2009. Όμως οι τεχνικοί που βάζουν πτητικά ανήκουν στην παράγραφο (γ) και χρειάζονται 20ετία μέχρι το 2010 που εσύ δεν διαθέτεις. Συμπεράσματα: 1. Εάν ήσουν πιλότος ελικοπτέρου βάζεις τα 13 εξάμηνα στο πρώτο κουτάκι και θεμελιώνεις στις 29/10/2009. 2. Εάν ήσουν τεχνικός που έβαζες πτητικά βάζεις τα 13 εξάμηνα στο δεύτερο κουτάκι και θεμελιώνεις στις 29/10/2012. 3. Επίσης για να υπολογίσεις σωστά τη σύνταξή σου θα πρέπει να συμπληρώσεις το σωστό κουτάκι με τα πτητικά: Το πρώτο κουτάκι είναι για ιπταμένους και το δεύτερο για τεχνικούς που βάζουν πτητικά – το ποσό αποζημίωσης ανά εξάμηνο είναι διαφορετικό στις 2 περιπτώσεις. Εάν γνωρίζεις περίπτωση τεχνικού που έφυγε στα 18… Διαβάστε τη συνέχεια »
κ. Καρασαββίδη καλησπέρα,
συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά και την ενημέρωση. Όσο αφορά στο θέμα που έθεσε ο συνάδελφος Lampros, πιστεύω ότι έχει δίκιο. Σε κατάσταση πτητικής ενέργειας βρίσκονται όλοι όσοι αποτελούν πλήρωμα αεροσκάφους (ή ελικοπτέρου) ανεξάρτητα από το εάν είναι ιπτάμενοι ή τεχνικοί ή εάν ανήκουν στην Π.Α. στο Σ.Ξ ή στο Π.Ν. Επίσης, εάν προσέξετε στην παράγραφο (γ) δεν αναφέρει πουθενά για πτητικά εξάμηνα:
“γ) Στην περίπτωση που ο στρατιωτικός έχει πραγματοποιήσει εξάμηνα καταδυτικά, αλεξιπτωτιστή, υποβρύχιου καταστροφέα, σε μονάδες εκκαθάρισης ναρκοπεδίων, στα ΕΚΑΜ, σε υποβρύχιες αποστολές προκειμένου να προσμετρηθεί ο χρόνος των εξαμήνων ως διπλάσιος χρόνος υπηρεσίας, απαιτείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 α του άρθρου 1 του Ν. 4002/2011.”
Τέλος, η κατάσταση πτητικής ενέργειας πιστοποιείται (τουλάχιστον στην αεροπορία) κάθε έτος με απόφαση της ΑΑΥΕ (Ανώτατη Αεροπορική Υγειονομική Επιτροπή) όχι μόνο για τους ιπταμένους αλλά και για τους τεχνικούς που αποτελούν πλήρωμα αεροσκάφους.
Καλή συνέχεια και καλές γιορτές!
Τότε απλά θα πρέπει να αλλάξω τον τίτλο στο πρώτο κουτάκι για να περιλαμβάνει όλο το προσωπικό.
Εξακολουθώ να έχω 2 απορίες προς επίλυση:
α. Είμαι σίγουρος ότι οι υπόλοιπες ειδικότητες που βάζουν πτητικό (οπλουργοί, Τ-Η κλπ) δεν περνούν κάθε χρόνο από την ΑΑΥΕ, απλά έχουν τη διετησία (ΤΠΥΕ) όπως όλοι κάθε 2 χρόνια (χωρίς να περνούν από επιτροπή κρίσης πτητικής ικανότητας).
β. Η μόνη διάταξη νόμου που έχω βρει για το τι ορίζεται ως “Πτητική ενέργεια” είναι το ΝΔ. 1400/73 “Περί Καταστάσεων των Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων”, όπου στο άρθρο 11.1 αναφέρεται:
“Πτητική ενέργεια
Πτητική ενέργεια είναι η κατάστασις των εν ενεργεία Ιπταμένων αξιωματικών ως και των αξιωματικών του Σώματος Ραδιοναυτίλων των εκτελούντων κατά το διάστημα εξαμήνου τας εκάστοτε οριζομένας υπό των ισχυουσών διατάξεων ώρας πτήσεων, ως μέλη πληρώματος επί αεροσκαφών.”
Δεν έχω βρει κάποια μεταγενέστερη διάταξη που να επεκτείνει την “πτητική ενέργεια” και σε άλλες ειδικότητες (εκτός από ιπταμένους και ραδιοναυτίλους που ρητά αναφέρονται παραπάνω).
Σχετικά με τις απορίες:
α. Πιθανώς αναφέρεστε σε ειδικότητες που βάζουν 18μηνο και όχι εξάμηνο. Οι ιπτάμενοι μηχανικοί (και σας στο λέω σίγουρα γιατί ήμουν και εγώ ένας από αυτούς) περνάνε κανονικά ΚΑΙ (Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής) και από επιτροπή κρίσης πτητικής ικανότητας, κάθε χρόνο όπως και οι ιπτάμενοι της ΣΙ.
β. Ίσως και να έχετε δίκιο για το τι ορίζεται “πτητική ενέργεια” (προσωπικά δεν το έχω ψάξει), όμως πιθανώς να μην έχει σημασία για το θέμα που συζητάμε. Σύμφωνα με την ιστιοσελίδα του ΓΛΚ, για το διπλασιασμό του χρόνου υπηρεσίας στην (β) παράγραφο αναφέρει τα εξής:
“β) Στην περίπτωση που ο στρατιωτικός έχει πραγματοποιήσει πτητικά εξάμηνα προκειμένου να προσμετρηθεί ο χρόνος των εξαμήνων ως διπλάσιος χρόνος υπηρεσίας, απαιτείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 α του άρθρου 1 του Ν. 4002/2011”.
Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, αναφέρεται σε “στρατιωτικό που έχει πραγματοποιήσει πτητικά εξάμηνα”, ανεξάρτητα από την προέλευση ή την ειδικότητά του.
Τελικά με πείσατε και άλλαξα τις επικεφαλίδες στον πίνακα! 😉
Πάντως εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο οι τεχνικοί με πτητικά να αποζημιώνονται στη σύνταξη με το ίδιο ποσό ανά εξάμηνο με τις άλλες ειδικότητες (πλην ιπταμένων), αλλά να μπορούν να αναγνωρίσουν τα εξάμηνα 2 χρόνια νωρίτερα από αυτές τις ειδικότητες (όπως οι ιπτάμενοι).
Ίσως τα 18 έτη να ισχύουν μόνο για τους τεχνικούς που ελέγχεται η πτητική ενέργειά τους και να μην ισχύουν για αυτούς που βάζουν 1 εξάμηνο / 18μηνο.
Έτσι κι αλλιώς το θέμα δεν θα έπρεπε να απασχολεί κανέναν, γιατί φεύγοντας στα 18 έτη με 36% χρονοεπίδομα και μισθολογικό βαθμό Λγου (οι εξ υπξκων) είναι αμαρτία!
Αχιλλέα καλημέρα, Σχετικά με τις απορίες που αναφέρεις στο ποστ 20/12 17:09: α&β) Με όλο το σεβασμό, μη συγχέεις τη δγη διάθεσης για πτήσεις, με την κρίση πτητικής ικανότητας (καταλληλότητας) από υγειονομικής πλευράς, είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Για το ποιοι βάζουν πτητικό δες Ν.Δ 313/74 “Περί πτητικής ενέργειας και πτητικού επιδόματος στρκου προσκου των Ε.Δ”. Για οποιαδήποτε απορία είμαι διαθέσιμος. “”Εντάξει”” η σελίδα με το δικαίωμα σύνταξης αλλά γιατί έχεις άλλο κουτάκι για αλεξ/τές ΤΕΝΞ και ΕΚΑΜ; Δεν έναι στα 20 αυτοι; Αχιλλέα νομίζω ότι πρέπει να αλλάξει και η σελ υπολογισμού της σύνταξης ΓΕΣ: ΚΠΣΣ άρθρο 43 παρ 1: “Ειδικά γι΄αυτούς, που διατέλεσαν ως στρατιωτικοί σε κατάσταση πτητικής ενέργειας ή υπηρεσίας σε μαχητικά αεροσκάφη σταθερών πτερύγων για διάστημα τουλάχιστον σαράντα οκτώ μηνών, η μηνιαία σύνταξη προσαυξάνεται για όσους συμπλήρωσαν 1-27 εξάμηνα πτητικής ενέργειας σε περίοδο ειρήνης κατά 0,9/100 του μηνιαίου μισθού ενέργειας του βαθμού Λοχαγού για κάθε εξάμηνο από το 1ο μέχρι το 27ο. Για όσους συμπλήρωσαν περισσότερα από 28 εξάμηνα πτητικής ενέργειας σε περιόδο ειρήνης κατά 0,9/100 του… Διαβάστε τη συνέχεια »
“….. γιατί έχεις άλλο κουτάκι για αλεξ/τές ΤΕΝΞ και ΕΚΑΜ; Δεν έναι στα 20 αυτοι;”
Ναι, και αυτοί υπολογίζονται στα 20 κανονικά, είτε βάλεις εξάμηνα στο δεύτερο είτε στο τρίτο κουτάκι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο – απλά κράτησα την ίδια διαμόρφωση από τη σελίδα σύνταξης για να είναι ίδια η εισαγωγή των δεδομένων.
Η παρ. 43.1.β του ΚΠΣΣ αναφέρεται σε “μαχητικά αεροσκάφη σταθερών πτερύγων” και λογικά αφορά αποκλειστικά ιπταμένους της ΠΑ (κατηγορία πτητικού Α1 & Α2, όχι η Α3), οπότε για το λόγο αυτό έβγαλα το αντίστοιχο κουτάκι από το Στρατό Ξηράς (στην αρχή το είχα βάλει). Μήπως εννοείς ότι οι πιλότοι των ελικοπτέρων υπάγονται και αυτοί σε αυτή την παράγραφο, δηλαδή δικαιούνται και αυτοί 0,9% μισθού Λγού για κάθε εξάμηνο και εάν ναι από ποια διάταξη προβλέπεται;
ΥΓ. Προσωπικά δεν ανήκα στις κατηγορίες που έβαζαν εξάμηνα και δεν έχω εμπειρία για το θέμα. Όσο δεν υπάρχει καμία παρατήρηση από τους επισκέπτες της σελίδας (όπως η δική σου) θεωρώ ότι όλα βαίνουν καλώς!
Αχιλλέα Καλημέρα, Συγώμη παρανόηση, είχα στο μυαλό μου ότι η σελ του ΓΕΣ είναι για όλους. Δεν γνωρίζω κάποια διάταξη για τους πιλότους των Ε/Π, αλλά με την ευκαιρία πως στοιχειοθετείς ότι είναι αποκλειστικά για ιπταμένους της ΠΑ (κατηγορία πτητικού Α1 & Α2, όχι η Α3), δεν αναφέρει κάτι Ο ΚΠΣΣ. Πρέπει όμως στη σελ σύνταξη ΓΕΣ να βγάλεις απο το κουτάκι πτητικά τα καταδυτικά (τίτλος). Το πρόβλημα είναι με τη σελ δικαίωμα σύνταξης, γι’ αυτό στο προηγούμενο ποστ σου έβαλα το εντάξει με εισαγωγικά. Οταν βάζω τα πτητ στο κίτρινο κουτάκι στην ευθεία με τα έτη εκστρατείας, το κουτάκι λέει: “συμπλήρωση 24 1/2 το έτος 2010”. Πραγματικό όμως είναι το 2016. Οπότε θέλει κάποια διόρθωση. Επίσης, είναι λίγο πολύπλοκο αλλά αυτοί που είναι σε πτητική ενέργεια και δεν θεμελειώνουν μέχρι 31-12-10, 24 1/2 έχουν πέναλτυ όσο αναφορά το χρόνο προσμέτρησης των πτητικών. (Ν.4002/2011 παρ 8α) «Ο διπλασιασμός ή τριπλασιασμός του συντάξιμου χρόνου των στρατιωτικών που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας γίνεται: – για όσους συμπληρώνουν 18ετή πραγματική στρατιωτική υπηρεσία… Διαβάστε τη συνέχεια »
Όντως είναι πολύπλοκες οι προϋποθέσεις, αλλά όλα αυτά που γράφεις έχουν αποτυπωθεί στη σελίδα από την πρώτη στιγμή! Για να μην τα ξαναγράφω όλα, πήγαινε στη σελίδα: http://enstoloi.net/comments/ypologismoi/ και διάβασε το απόσπασμα με ημ/νία 10 Ιουν. 2013, όπου αναλύω όλες τις παραμέτρους που λαμβάνονται υπόψη (παράγραφοι α ~ η). Η σελίδα υπολογίζει άλλη ημ/νία για τρίτεκνους άντρες, άλλη για τρίτεκνες γυναίκες, άλλη για όσους συμπληρώνουν πτητικά το 2013, άλλη για όσους συμπληρώνουν καταδυτικά το 2011, υπολογίζονται τα πάντα που αναγράφονται στη σελίδα του ΓΛΚ. Επειδή 9 στις 10 φορές που μου αναφέρουν λάθος οφείλεται σε λανθασμένη εισαγωγή δεδομένων, γράψε τα δεδομένα που χρησιμοποιείς για να δω που οφείλεται η διαφορά. Όταν μου λες ότι βγάζει αποτέλεσμα 2010 αντί για 2016 δεν μπορεί να βγει κανένα συμπέρασμα. Μήπως άφησες τη μάχιμη 5ετία ενώ δεν τη δικαιούσαι; Μήπως άφησες στο κουτάκι την ένδειξη “τρίτεκνος” ενώ δεν είσαι; Όσον αφορά τις κατηγορίες Α1 & Α2, απλά ερμηνεύω τη φράση που υπάρχει στον ΚΠΣΣ (μαχητικά σταθερών πτερύγων) με τον τύπο των αεροσκαφών που αντιστοιχούν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν έχω πάρει ακόμη το εφάπαξ 8 μήνες από την διαγραφή μου.
Γνωρίζει κάποιος, αν μπορώ να διεκδικήσω να τα πάρω έντοκα
Κοίτα το ερώτημα και τα σχόλια στο tab Αεροπορία
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-11/#comment-3262
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-22/#comment-3262
Αχιλλέα το σωστό σχόλιο είναι στο page 22.
Πώς όμως εμφανίζονται και τα δύο ως comment 3262 ?
conflict ?
Σήμερα άλλαξα τη ρύθμιση στις σελίδες των σχολίων ώστε να εμφανίζονται μέχρι 10 αρχικά σχόλια ανά σελίδα (πριν ήταν 20), ώστε να μην είναι σεντόνι η κάθε σελίδα. Έτσι διπλασιάστηκε ο αριθμός των σελίδων των σχολίων!
74ΦΕΚ_116ΝΔ_398TΑΣ ……στο αρθρο16 παρ.6 αναφέρει μόνο ότι καταβαλεται εντός 3μηνου από της υποβολής των δικαιολογητικων…
Η ουσία είναι ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε κωλυσιεργία των υπαλλήλων, απλά δεν υπάρχουν αποθεματικά στα ταμεία.
Δηλαδή εάν έβγαινε μια απόφαση όπως του ΤΕΑΠΑΣΑ (αστυνομία) για χορήγηση του εφάπαξ στα 31 χρόνια θα ήταν καλύτερα;
Εδώ οι δημόσιοι υπάλληλοι περίμεναν σχεδόν 3 χρόνια για το εφάπαξ και πριν το πάρουν έγινε αναδρομική περικοπή 40% δύο χρόνια αφότου βγήκαν στη σύνταξη!
Κανονικα βαση του νομου το ΕΛΟΑΣ θα πρεπει να σου αποδοσει το εφαπαξ σου εντος 3μηνου.Αν το λεει η καρδουλα σου,κανεις ασφαλιστικα μετρα,και ζητας αυτο που γραφεις!!!Το λεει ομως;
Ήθελα να ρωτήσω για τα φύλλα πορείας,ποιος είναι υπεύθυνος και δίνει την εντολή στη Μονάδα από την οποία αποστρατεύεσαι για να εκδοθούν;Γιατί έχω ένα προβληματάκι.Από την Διεύθυνση προσωπικού,από την διεύθυνση του Όπλου/Σώματος κλπ;
Τι εννοείς λέγοντας “υπεύθυνος”? Με το που θα κοινοποιηθεί η αποστρατεία σου, η Μονάδα σου είναι υποχρεωμένη να σου δώσει φύλλο πορείας για όπου εσύ επιλέξεις…
…..και βέβαια ο Σχηματισμός πρέπει να εκδόσει εγκριτική διαταγή
Μετά την αποστρατεία εφόσον δεν έχει κάποιος ταυτότητα αποστράτου (δεν είναι υποχρεωτικό απ όσο γνωρίζω) υπάρχει πρόβλημα κατά την είσοδο στα στρατιωτικά νοσοκομεία ή με την διαδικασία της εξέτασης από γιατρούς;Η μόνη διαφορά νομίζω είναι πως πρέπει να κλείνουμε ραντεβού και δεν ξέρω αν πληρώνουμε κάτι όπως είναι και στα πολιτικά νοσοκομεία.
Όχι, δεν χρειάζεται ταυτότητα αποστράτου.
Κινείσαι με το βιβλιάριο υγείας (δημοσίου).
Όμως….. για να περάσεις την πύλη στρατιωτικού νοσοκομείου βολεύει να έχεις ταυτότητα αποστράτου !