Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 126 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
SI
28 Ιουλίου 2016 15:27
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΤΟ ΠΟΣΟ? Η ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ?
Καλησπερα απ την στιγμη που παραδίδουμε την Φ.Ε ποσο καιρο κανουν να κατατεθουν τα χρηματα;
Γιώργος
27 Ιουλίου 2016 19:41
την καλησπερα μου στο site. Στις αποφασεις του ΜΤΣ και του ΕΚΟΕΜΣ που μου σταλθηκαν στο σπιτι και αναφερουν τι θα πληρωνομαι για μερισματα γραφεται και στα δυο ΄΄ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ν.2913/2001΄΄ και στο μεν ΜΤΣ το κοστουμι ειναι 97,21 ευρω και στο ΕΚΟΕΜΣ 843,61 ευρώ(πληρωτεα σε 68 δοσεις). Δεν εχω ζητησει να μου αναγνωρισθει τιποτα(μονο η 5ετια στο ΓΛΚ). Γνωριζει κανεις για το τι ακριβως προκειται ή να τα μαζεψω και να κατεβω Αθηνα για να βρω ακρη. ευχαριστω
Επίσης μπορεί να είναι αναγνώριση χρόνου για να συμπληρωθεί διετία και να λάβεις το προβλεπόμενο μέρισμα.
Πχ. εάν έχεις 28,25 έτη εισφορών, κρατούνται εισφορές για το υπόλοιπο 0,75 του έτους, ώστε να λάβεις μέρισμα 29 ετών (αλλιώς θα έπεφτες στα 27).
Είναι η διαφορά χρόνου ανάμεσα στα “Έτη εισφορών” και “Μετοχική σχέση” ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ στον πίνακα στα δεξιά της σελίδας “Σύνταξη ΓΕΣ”.
george15
27 Ιουλίου 2016 13:29
Καλημέρα σε όλους.Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΓΕΣ το αναλυτικό φύλλο ενημέρωσης του ΕΚΟΕΜΣ για τον Αύγουστο.Εχει μια μικρή μείωση της τάξεως 0,5-1 ευρώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Βλέπω ότι απο τον Ιουλιο αυξήθηκε κατα 0,6 ευρω ο φόρος και αλλα 0,7 αυτο τον μηνα.
Γιάννης Κων
27 Ιουλίου 2016 11:10
Αχιλλέα καλημέρα , στον υπολογισμό της σύνταξης για συναδέλφους με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 80%, δεν αφαιρείται (μετά από ανάλογη επιλογή στην κύρια σύνταξη , των αντίστοιχων επιλογών για αναπηρία πάνω από 80%) από τα μερίσματα τόσο του ΕΚΟΕΜΣ όσο και του ΜΤΣ , η κράτηση του Ν.4093 . Στο ΕΚΟΕΜΣ είναι σίγουρο γιατί μπορώ να το δώ από το μηνιαίο φύλλο ενημέρωσης , για το ΜΤΣ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω . Ευχαριστώ !!!
Έχεις δίκιο, αυτό μου είχε διαφύγει τελείως!
Διορθώθηκε τώρα.
Όσο για το ΜΤΣ, πιστεύω με μερικές δοκιμές στο νέο πεδίο “Αναγνώριση – Οφειλές” θα μπορέσεις να το φέρεις ακριβώς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
26 Ιουλίου 2016 19:20
Γεια σας …μηπως καποιος γνωριζει τον νομο του 2013 νομιζω που μετα απο αυτεπαγγελτη αποστρατεια για λογους υγειας μπορεις να δουλεψεις χωρις απωλειες στη συνταξη?Ευχαριστω!!!
Εδώ http://apofoitoissas.gr/articles/4352–2016- μπορείς βρεις μια πλήρη ανάλυση για το εργασιακό των αποστράτων. Δεν ισχύει ότι με αυτεπάγγελτη αποστρατεία μπορούσες να δουλέψεις χωρίς απώλειες στην σύνταξη. Αυτό που ίσχυε είναι ότι αν ήσουν κάτω από 47 ετών ενώ θα είχες περικοπή 100% στην σύνταξη, με αυτεπάγγελτη αποστρατεία μπορούσες να δουλέψεις με τις ίδιες περικοπές που ίσχυαν για αυτούς που ήταν πάνω από 47 ετών (Ν4151/2013 αρθ. 4 παρ 5γ).
Οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι επιπτώσεις στην σύνταξη εργαζομένων αποστράτων που ίσχυαν μέχρι τις 12-5-2016 φαίνονται εδώ http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi-2015/ . Μετά την έναρξη ισχύος του Ν4387/2016 δεν ισχύει καμία εξαίρεση και μπορείς να δεις τι ισχύει στη σελίδα Βοηθήματα/Απασχόληση.
Κωστα μονο τις εισφορες για το εφαπαξ(νομιζω) θα παρεις πισω και τιποτα αλλο.Παντως θελει πολυ σκεψη και ακομη περισσοτερη καβαντζα εξω πριν πεις οτι παραιτεισαι.
Με μια μικρη επιφυλαξη,διοτι κατι λεγανε πως θα χρειαζεται 20χρονια για ληψη το υεφαπαξ και προυποθεση να λαβεις συνταξη απο το ΓΛΚ.Εσυ αν παραιτηθεις ομως ΔΕΝ θα λαβεις συνταξη και θα λαβεις μαλλον μονο τις εισφορες σου πισω για ΕΛΟΑΣ δηλαδη κανενα 12ρι χιλιαρικα.Κατσε στα αυγα σου και μην κουνιεσαι καθολου,γιατι οπως ελεγε κα ιο Στελιος “ερχονται χροονια δυσκολα”…
Σε όλα τα ταμεία πρόνοιας (εφάπαξ) απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρεις το εφάπαξ είναι να δικαιούσαι σύνταξη.
Σε αντίθετη περίπτωση παίρνεις πίσω τις εισφορές σου άτοκα.
manos dimakis
26 Ιουλίου 2016 13:22
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ κατάθεση δικαιολογοτικων 23/7/15 αρ. πρ 2324 σειρα εφάπαξ 102 προηγούμενη 123
Καθε μηνα απο τις εισφορες ο ΕΛΟΑΣ εχει περι τα 4 εκ. Δεν θα σταμτησει να δινει εφαπαξ, απλα ισως μειωθη ο αριθμος των εφαπαξ που θα δινει σε σχεση με σημερα αφου ειχε αποθεματικο απο την περιοδο που δεν χορηγουσε εν αναμονη του νεου τροπου υπολογισμου.
ρε φίλε δεν γνωρίζεις ότι τα ταμεία υποχρεωτικά μπορούν να δώσουν ετήσια συγκεκριμένα χρηματικά ποσά σε εφάπαξ εάν φτάσουν το νούμερο αυτό θα σταματήσουν για το τρέχον έτος; να χορηγούν από τον επόμενο χρόνο θα συνεχίσουν να χορηγούν εφάπαξ
Ρε φίλε σ….δεν απαντάς στην συγκεκριμένη ερώτηση του aero, και επαναλαμβάνεις κάτι το οποίο είναι παντελώς ανακριβές και που σαφώς δείχνει ότι δεν έχεις γνώση επί της εκτέλεσης του Π/Υ που διέπει τον ΕΛΟΑΣ.
Φυλε Μανο καλησπέρα.Συγνωμη που ρωταω.Εχεις φυγει για λογους υγειας η όχι.Εμενα με πηραν σημερα από ΕΛΟΑΣ και μου ειπαν να τους στηλω την διαταγή αποστρατείας για αλλαγη σειρας στο εφάπαξ συμφωνα με τον τελευταιο νομο.Εσενα σε πηραν.
φίλε Νίκο μπορείς αν θέλεις να μας πεις το ποσοστό αναπηρίας που έχεις, ρωτάω για να δω αν είμαι μέσα, και αν μπορείς να μου πεις που θα βρω τον καινούργιο νόμο…. ευχαριστώ
Χρηστο καλησπέρα.Δεν λεει ο νομος ότι πρεπει να εχεις καποιο συγκεκριμενω ποσοστο παρα αν προστατεύεις τεκνο τοτε πρεπει να είναι 67 τοις εκατο και ανω.Γιαυτους που φευγουν λογο υγειας δεν λεει ποσοστο.Θα πας στο νομοσχεδειο του ΥΠ ΑΜΥΝΑΣ και θα διαβασεις την παραγραφο 10 η 35 δεν θυμαμαι ακριβως.Εκει λεει ότι κατά προτεραιοτητα δινονται εφάπαξ σε αυτές της κατηγοριες,Το ποσοστο μου είναι 50 τοις εκατο.Αλλωστε αν εισαι για λογους υγειας θα σε παρουν τηλεφ.
niko μίλησα σήμερα με ελοας όσοι και εσύ μέσα ειναι από 50 και πάνω θα το πάρουν με άμεση προτεραιοτητα και γιαυτό θα σταματήσουν και την χορήγηση των υπολοίπων εφάπαξ μέχρι να τελειώσουν με τα θέματα υγείας…όσοι ειναι κάτω από 50 μαζί με τους υπόλοιπους…καλοφαγωτα αδερφέ.
Καλησπέρα φυλε.Δεν ξερω ποτε πηρες τηλ αλλα κατι εγινε λαθος.Το λεω γιατι εγω είμαι Ιουλιο 15 και εχω σειρα 144 πριν από 1 εβδομαδα.Ξαναπαρε να δεις τι πηγε στραβα.
Θέμης
25 Ιουλίου 2016 23:57
Καλησπέρα.Μεγάλη απορία για την πληρωμή της Μάχιμης 5ετίας.
Στο άρθρο 40 του ΠΔ 169 αναφέρει “5. Επίσης λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε:
α) Σε Μονάδες εκστρατείας, σε Μονάδες και Υπηρεσίες και των τριών κλάδων των ΄Ενοπλων Δυνάμεων της Ζώνης Μάχης….κ.α.
Και πιο κάτω αναφέρει κάποιες προυποθέσεις σε ποιές περιοχές πρέπει να έχεις υπηρετήση, ότι δεν ισχύει αν με αίτηση του ενδιαφερόμενου πριν την 25ετία έγινε η έξοδος απο το στράτευμα κ.α.
Βλέπω και διαβάζω για κρατήσεις που γίνονται για την συγκεκριμένη 5ετία.Και ερωτώ:
Γιατί η 5ετία προσμετράτε και σε κάποιους που ΔΕΝ υπηρέτησαν σε Μονάδες Εκστρατείας?
Αυτοί που υπηρέτησαν σε Μον.Εκστρ. γιατί να την πληρώσουν?Το ίδιο το άρθρο 40 δεν τους παρέχει αυτή την δυνατότητα του Υπολογισμού ώς διπλάσιο χρόνο?
Και τέλος ΑΝ τελικά πρέπει να πληρωθεί, γιατί αυτοί που υπηρέτησαν σε αυτές τις Μονάδες θα πρέπει να πληρώσουν το ίδιο με αυτούς που ΔΕΝ υπηρέτησαν ποτε?Είναι δίκαιο αυτό??
Ευχαριστώ.
καλησπερα θεμη! νομιζω οτι οσοι δεν εχουν υπηρετησει σε μοναδες εκστρατειας δε δικαιουνται την μαχιμη πενταετια απο οτι ξερω! ειδες πουθενα εσυ γραμενο οτι το δικαιουνται?
Γραμμενο όχι δε το έχω δεί, αλλά θυμάμαι ότι (νομίζω εδώ) είχε γράψει κάποιος ότι τα 5χρόνια τα προσθέτουν σε όλους όταν συνταξιοδοτούνται.Γι’αυτό και έκανα την ερώτηση, πώς είναι δυνατό κάποιοι που υπηρετήσαμε πραγματικά σε Μον.Εκστρ. να πρέπει και ΝΑ πληρώσουμε αυτά τα χρόνια, ίδιο ποσό με όσους ΔΕΝ ξέρουν τι σημαίνει Μον.Εκστρ.(ΑΝ ισχυεί οτι τα δικαιούνται και αυτοί).
Την μάχιμη 5ετία την πληρώνουν όσοι φεύγουν με συνταξιοδότηση ΠΡΙΝ την πλήρη σύνταξη.Αν φύγει κάποιος που δεν έχει υπηρετήσει σε Μονάδες εκστρατείας έστω και με πλήρη σύνταξη την πληρώνει.Αν είχε υπηρετήσει όμως ΟΧΙ.
Μάχιμη πενταετία: Για κατάταξη ΠΡΙΝ την 1-10-1990 (οπουδήποτε στο Δημόσιο) η 5ετία αναγνωρίζεται αυτόματα ΧΩΡΙΣ καταβολή εισφορών.
Μάχιμη πενταετία: Για κατάταξη ΜΕΤΑ την 1-10-1990 αναγνωρίζεται κατόπιν αίτησης ΜΕ καταβολή εισφορών (20% x συντάξιμες αποδοχές).
το 20% νομίζω δεν ισχύει ακόμα.Λένε ότι θα ισχύσει όταν δημιουργηθεί ο ΕΦΚΑ απο το 2017.
Αν δεν κάνω λάθος αυτό είχε επισημανθεί και εδώ απο κάποιους άλλους συναδέλφους.
Πάντος συνεχίζω να ΜΗΝ “καταλαβαίνω” γιατί πρέπει (αν ισχύει) να μου κρατήσουνε, όταν συνταξιοδοτηθώ, αυτά τα 5χρόνια που τα υπηρετήσαμε αφού το ΠΔ 169/άρθρο 40 λέει ξεκάθαρα ότι διπλασιάζονται και υπολογίζονται ώς πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.ΔΕΝ αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να καταβληθούν και εισφορές ή να αναγνωριστούν επι χρήματη.Τι να πώ…
Αν εφευγες με πληρη συνταξη δεν θα σου κρατουσανε…
nikosmakk
25 Ιουλίου 2016 20:07
Καλησπέρα.Το εφάπαξ υπολογίζεται βασει του ΦΔΜ που κανονίζεται η συνταξει.Αναγραφει για παράδειγμα,βασικος υπλγου,ε.χ.υ 48 αποστρατευτικος ανθστης για λογους υγειας με προσαυξηση 3/35.Τι συμαινει το 3/35.Αυτα περναω στην σελιδα υπολογισμου του σαιτ για τον οποιο υπολογισμο του εφάπαξ ,η και κατι άλλο.Οποιος φυλος μπορει ας μου πει.
Διαβάζεις πρώτα την ερώτηση 2.4 στις FAQ και μετά στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και στο πεδίο “Τριετία Κονδύλη” επιλέγεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ.
Σε όλες τις σελίδες εισάγεις τα στοιχεία σου σύμφωνα με το ΦΔΜ, τα υπόλοιπα υπολογίζονται αυτόματα. http://enstoloi.net/stratos/comment-page-125/#comment-34630
ΥΓ. Εάν θέλεις χρησιμοποιείς τη σελίδα “Σύνταξη ΓΛΚ” (μενού ΕΡΓΑΛΕΙΑ) για να τσεκάρεις τη Συνταξιοδοτική Πράξη.
Κυριε Αχιλλεα καλησπέρα.Η συνταξιοδοτικη πραξη με την σελιδα συνταξη Γ.Λ.Κ δεν συμφωνει κατά -30 ευρω.Αυτό θα με επιρεασει και στο ποσο του εφάπαξ που βγαζει το σαιτ περνωντας τα στοιχεια που αναγραφει το Φ.Δ.Μ.Επισεις κατά την αποστρατεια μου πηρα μονο τον διοικητικο βαθμο και όχι και μισθολογικο.Αυτό θα ισχυσει και για το εφάπαξ η κατι άλλο.
Τόσο η σύνταξη όσο και το εφάπαξ υπολογίζονται σύμφωνα με αυτά που αναγράφει το ΦΔΜ κατά την διαγραφή μας. Βαλε τα στοιχεία σου που χρειάζεται σε κάθε εφαρμογή (της σύνταξης όσο και του εφάπαξ) και θα δεις τι θα πάρεις, όπως σου είπε ο Αχιλλέας. Δεν έχει καμία σχέση ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης με το εφάπαξ ούτε το ένα επηρεάζει το άλλο.
Δημο καλησπέρα.Τα στοιχεια που αναγραφει το Φ.Δ.Μ βαζω και για τον υπολογισμο της συνταξεις και του εφάπαξ στης εφαρμογες και για την συνταξει μου βγαζει -30 ευρω.Δεν ξερω για το εφάπαξ για τη δεν το εχω παρει.Επισεις δεν ξερω αν ο μι σθολογικος βαθμος επρεπε να αλλαξει όπως ο διοικητικος.Όταν φευγεις για λογους υγειας δικαιούσαι κατι διαφορετικο από ότι όταν κανεις αποστρατεια η όχι.Ας απαντισει οποιος γνωριζει σχετικα.
“… και για την συνταξει μου βγαζει -30 ευρω.” –> Τυχόν διαφορά εξηγείται στην ερώτηση 3.1 στις FAQ, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι τόσο μεγάλη. Βάζεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ στα έτη Κονδύλη;
“Όταν φευγεις για λογους υγειας δικαιούσαι κατι διαφορετικο από ότι όταν κανεις αποστρατεια η όχι.” –> Ερώτηση 4.11 στις FAQ.
STR
25 Ιουλίου 2016 19:18
Καλησπέρα σας.
Κύριε Καρασαββίδη θα ήθελα την άποψή σας.
Είμαι ΕΜΘ με ημν/νια κατάταξης 1-6-1992, 10 μήνες θητείας, και 18 μήνες ένσημα ΙΚΑ. Δεν έχω προχωρήσει ακόμη σε αναγνώριση της θητείας, εκτιμάτε ότι θα με συνέφερε να καταθέσω αίτηση αποστρατείας?
Αφού δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, η ερώτησή σου μεταφράζεται ως εξής:
Συμφέρει να καταθέσουν αίτηση αποστρατείας όλοι οι ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 1-6-1992;
Τη σύνταξη που δικαιούσαι τη γνωρίζεις (στο περίπου) από το site. Πως γίνεται να αποφασίσω εγώ εάν αυτά τα χρήματα αυτά σου φτάνουν για να ζήσεις εσύ και η οικογένειά σου για τα επόμενα 40 χρόνια; http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-30/#comment-10508
συγνωμη κυριε καρασαββιδη πως μπορει να αιτηθει αποστρατεια αφου δεν εχει τα προβλεπομενα χρονια? μηπως ειναι τριτεκνος? αλλιως νομιζω οτι δε μπορει! κανα λαθος?
παρακαλω! προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη απο εδω μεσα γιατι συνεχεια βγαινουν διαφορα και μας μπερδευουν! το ειπα αυτο γιατι εγω εχω προυπηρεσια απο 23/3/1992 και δε μπορω να κανω αιτηση αποστρατειας και εχω 24,4 χρονια κι απο οτι ξερω δε μετραει η θητεια και το ικα παρα μονο η προυπηρεσια στο δημοσιο για να φυγεις νωριτερα! πως γινεται εσυ να μπορεις? ειναι κατι που δε γνωριζω εγω καλα?
Προς stratos73: “… προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη απο εδω μεσα …” –> Η ερώτηση για το πότε θεμελιώνει ο καθένας έχει απαντηθεί στο site εδώ και χρόνια και φυσικά την απάντηση δεν θα τη βρεις στα σχόλια!
“…απο οτι ξερω δε μετραει …” –> Ερώτηση 2.9 στις FAQ.
Καλησπέρα.. σήμερα με ενημέρωσε το ΕΛΟΑΣ να αποστείλω τη ΦΕ και Φ/Α του βιβλιαρίου καταθέσεων.. αρ. σειράς 31 με τελευταία ενημέρωση την 22/7/2016. Στο ΕΛΟΑΣ τα χαρτιά μου είχαν πάρει αριθμό πρωτοκόλλου την 6/4/2015 (αρ. σειράς 390), με αποστρατεία τον Νοέμβριο του 2014.
τελικα τι γινεται με τα εφαπαξ; ποσα περιπου δινουν το μηνα; εχω προσεξει οτι φευγουν με γρηγορους ρυθμους..οποιος ξερει ας μας πει..καλησπερα σε ολους..
Βαγγελης Φωτ.
25 Ιουλίου 2016 12:51
Σημερινή επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΣ, Ημερομηνια αποστρατιας 17/ 6/2015. Ημερομηνία καταθεσης δικαιολογητικων στον ΕΛΟΑΣ 23/7/2015 . Αρ. Πρωτοκόλλου 2379.Σειρα εφαπαξ 76
Προηγουμενη επικοινωνια στης 19/7/2016 με σειρα 123.
Αυτη την στιγμη πληρωνουν Ιαν- Φεβ-Μαρτ 2015 σε συναδερφους που αποστρατευτικαν το 2014 αλλα για καποιους λογους τα χαρτια τους πηγαν αργοτερα στον ΕΛΟΑΣ.
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΤΟ ΠΟΣΟ? Η ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ?
Φαινεται λογιστικο και μετα απο 4 με 5 διαθεσιμο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΩΣΤΑ.
Καλησπερα απ την στιγμη που παραδίδουμε την Φ.Ε ποσο καιρο κανουν να κατατεθουν τα χρηματα;
την καλησπερα μου στο site. Στις αποφασεις του ΜΤΣ και του ΕΚΟΕΜΣ που μου σταλθηκαν στο σπιτι και αναφερουν τι θα πληρωνομαι για μερισματα γραφεται και στα δυο ΄΄ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Ν.2913/2001΄΄ και στο μεν ΜΤΣ το κοστουμι ειναι 97,21 ευρω και στο ΕΚΟΕΜΣ 843,61 ευρώ(πληρωτεα σε 68 δοσεις). Δεν εχω ζητησει να μου αναγνωρισθει τιποτα(μονο η 5ετια στο ΓΛΚ). Γνωριζει κανεις για το τι ακριβως προκειται ή να τα μαζεψω και να κατεβω Αθηνα για να βρω ακρη. ευχαριστω
Μαλλον σου απονεμουν μερισμα επομενης κλιμακας για αυτο στα κρατανε!!!!
Επίσης μπορεί να είναι αναγνώριση χρόνου για να συμπληρωθεί διετία και να λάβεις το προβλεπόμενο μέρισμα.
Πχ. εάν έχεις 28,25 έτη εισφορών, κρατούνται εισφορές για το υπόλοιπο 0,75 του έτους, ώστε να λάβεις μέρισμα 29 ετών (αλλιώς θα έπεφτες στα 27).
Είναι η διαφορά χρόνου ανάμεσα στα “Έτη εισφορών” και “Μετοχική σχέση” ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ στον πίνακα στα δεξιά της σελίδας “Σύνταξη ΓΕΣ”.
Καλημέρα σε όλους.Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΓΕΣ το αναλυτικό φύλλο ενημέρωσης του ΕΚΟΕΜΣ για τον Αύγουστο.Εχει μια μικρή μείωση της τάξεως 0,5-1 ευρώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Βλέπω ότι απο τον Ιουλιο αυξήθηκε κατα 0,6 ευρω ο φόρος και αλλα 0,7 αυτο τον μηνα.
Αχιλλέα καλημέρα , στον υπολογισμό της σύνταξης για συναδέλφους με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 80%, δεν αφαιρείται (μετά από ανάλογη επιλογή στην κύρια σύνταξη , των αντίστοιχων επιλογών για αναπηρία πάνω από 80%) από τα μερίσματα τόσο του ΕΚΟΕΜΣ όσο και του ΜΤΣ , η κράτηση του Ν.4093 . Στο ΕΚΟΕΜΣ είναι σίγουρο γιατί μπορώ να το δώ από το μηνιαίο φύλλο ενημέρωσης , για το ΜΤΣ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω . Ευχαριστώ !!!
Έχεις δίκιο, αυτό μου είχε διαφύγει τελείως!
Διορθώθηκε τώρα.
Όσο για το ΜΤΣ, πιστεύω με μερικές δοκιμές στο νέο πεδίο “Αναγνώριση – Οφειλές” θα μπορέσεις να το φέρεις ακριβώς.
Γεια σας …μηπως καποιος γνωριζει τον νομο του 2013 νομιζω που μετα απο αυτεπαγγελτη αποστρατεια για λογους υγειας μπορεις να δουλεψεις χωρις απωλειες στη συνταξη?Ευχαριστω!!!
Εδώ http://apofoitoissas.gr/articles/4352–2016- μπορείς βρεις μια πλήρη ανάλυση για το εργασιακό των αποστράτων. Δεν ισχύει ότι με αυτεπάγγελτη αποστρατεία μπορούσες να δουλέψεις χωρίς απώλειες στην σύνταξη. Αυτό που ίσχυε είναι ότι αν ήσουν κάτω από 47 ετών ενώ θα είχες περικοπή 100% στην σύνταξη, με αυτεπάγγελτη αποστρατεία μπορούσες να δουλέψεις με τις ίδιες περικοπές που ίσχυαν για αυτούς που ήταν πάνω από 47 ετών (Ν4151/2013 αρθ. 4 παρ 5γ).
Οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι επιπτώσεις στην σύνταξη εργαζομένων αποστράτων που ίσχυαν μέχρι τις 12-5-2016 φαίνονται εδώ http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi-2015/ . Μετά την έναρξη ισχύος του Ν4387/2016 δεν ισχύει καμία εξαίρεση και μπορείς να δεις τι ισχύει στη σελίδα Βοηθήματα/Απασχόληση.
Σε ευχαριστω πολυ !!!
Για όσους είχαν αναλάβει εργασία έως και τις 11-5-2016 (πριν την ψηφίσει του 4387) και λαμβάνουν σύνταξη παθόντος στην υπηρεσία και εξαιτίας αυτής δεν ισχύουν οι περικοπές.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax.pdf
ενότητα σύνταξη και εργασία, παράγραφος 2 – εξαιρέσεις (ν. 4151/13).
Είναι η εξαίρεση Νο 2 εδώ: http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi-2015/
Καλησπέρα..Είμαι ΕΜΘ κατάταξης 12 Δεκ 1996..Θέλω να παραιτηθώ ..Γνωρίζει κανείς τι ποσά περίπου θα λάβω για αποζημίωση ? Ευχαριστώ
Κωστα μονο τις εισφορες για το εφαπαξ(νομιζω) θα παρεις πισω και τιποτα αλλο.Παντως θελει πολυ σκεψη και ακομη περισσοτερη καβαντζα εξω πριν πεις οτι παραιτεισαι.
Γύρω στο 30ρι χιλιάρικα εφάπαξ θα πάρεις και τίποτα αλλο
Με μια μικρη επιφυλαξη,διοτι κατι λεγανε πως θα χρειαζεται 20χρονια για ληψη το υεφαπαξ και προυποθεση να λαβεις συνταξη απο το ΓΛΚ.Εσυ αν παραιτηθεις ομως ΔΕΝ θα λαβεις συνταξη και θα λαβεις μαλλον μονο τις εισφορες σου πισω για ΕΛΟΑΣ δηλαδη κανενα 12ρι χιλιαρικα.Κατσε στα αυγα σου και μην κουνιεσαι καθολου,γιατι οπως ελεγε κα ιο Στελιος “ερχονται χροονια δυσκολα”…
Σε όλα τα ταμεία πρόνοιας (εφάπαξ) απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρεις το εφάπαξ είναι να δικαιούσαι σύνταξη.
Σε αντίθετη περίπτωση παίρνεις πίσω τις εισφορές σου άτοκα.
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ κατάθεση δικαιολογοτικων 23/7/15 αρ. πρ 2324 σειρα εφάπαξ 102 προηγούμενη 123
εάν τελειώσουν τα χρήματα θα σταματήσουν να δείνουν φέτος, του χρόνου πάλι, άρα η σειρά δεν παίζει ρόλο όσο το απόθεμα του ταμείου
Καθε μηνα απο τις εισφορες ο ΕΛΟΑΣ εχει περι τα 4 εκ. Δεν θα σταμτησει να δινει εφαπαξ, απλα ισως μειωθη ο αριθμος των εφαπαξ που θα δινει σε σχεση με σημερα αφου ειχε αποθεματικο απο την περιοδο που δεν χορηγουσε εν αναμονη του νεου τροπου υπολογισμου.
προβλέπεται και απόθεμα
σ, λες:
“…θα σταματήσουν να δίνουν (εφάπαξ) …”, “… η σειρά δεν παίζει ρόλο …”.
Μπορείς να τεκμηριώσεις αυτά που λες ή απλά κινδυνολογείς ?
ρε φίλε δεν γνωρίζεις ότι τα ταμεία υποχρεωτικά μπορούν να δώσουν ετήσια συγκεκριμένα χρηματικά ποσά σε εφάπαξ εάν φτάσουν το νούμερο αυτό θα σταματήσουν για το τρέχον έτος; να χορηγούν από τον επόμενο χρόνο θα συνεχίσουν να χορηγούν εφάπαξ
Ρε φίλε σ….δεν απαντάς στην συγκεκριμένη ερώτηση του aero, και επαναλαμβάνεις κάτι το οποίο είναι παντελώς ανακριβές και που σαφώς δείχνει ότι δεν έχεις γνώση επί της εκτέλεσης του Π/Υ που διέπει τον ΕΛΟΑΣ.
Φυλε Μανο καλησπέρα.Συγνωμη που ρωταω.Εχεις φυγει για λογους υγειας η όχι.Εμενα με πηραν σημερα από ΕΛΟΑΣ και μου ειπαν να τους στηλω την διαταγή αποστρατείας για αλλαγη σειρας στο εφάπαξ συμφωνα με τον τελευταιο νομο.Εσενα σε πηραν.
φίλε Νίκο μπορείς αν θέλεις να μας πεις το ποσοστό αναπηρίας που έχεις, ρωτάω για να δω αν είμαι μέσα, και αν μπορείς να μου πεις που θα βρω τον καινούργιο νόμο…. ευχαριστώ
Χρηστο καλησπέρα.Δεν λεει ο νομος ότι πρεπει να εχεις καποιο συγκεκριμενω ποσοστο παρα αν προστατεύεις τεκνο τοτε πρεπει να είναι 67 τοις εκατο και ανω.Γιαυτους που φευγουν λογο υγειας δεν λεει ποσοστο.Θα πας στο νομοσχεδειο του ΥΠ ΑΜΥΝΑΣ και θα διαβασεις την παραγραφο 10 η 35 δεν θυμαμαι ακριβως.Εκει λεει ότι κατά προτεραιοτητα δινονται εφάπαξ σε αυτές της κατηγοριες,Το ποσοστο μου είναι 50 τοις εκατο.Αλλωστε αν εισαι για λογους υγειας θα σε παρουν τηλεφ.
ευχαριστώ για την απάντηση αν ειναι έτσι τότε αναμένω και βλέπουμε…
niko μίλησα σήμερα με ελοας όσοι και εσύ μέσα ειναι από 50 και πάνω θα το πάρουν με άμεση προτεραιοτητα και γιαυτό θα σταματήσουν και την χορήγηση των υπολοίπων εφάπαξ μέχρι να τελειώσουν με τα θέματα υγείας…όσοι ειναι κάτω από 50 μαζί με τους υπόλοιπους…καλοφαγωτα αδερφέ.
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.. οταν φεύγουμε για λόγους υγείας, η απόφαση της επιτροπής ή του ΓΛΚ αποστέλλεται στο ΕΛΟΑΣ υπηρεσιακά?
κατάθεση δικαιολογητικά ελοας 18/9/15… σειρά εφάπαξ μετά από πρωινή επικοινωνία 227…..Καλημέρα
Αχιλλέα,
περί εφάπαξ ΕΛΟΑΣ :
αίτηση 23/7/2015 , Σειρα 76 μας είπε ο Βαγγέλης !
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-126/#comment-34747
Βλέπω ότι ο ΕΛΟΑΣ πάει “σφαίρα” !!! Σε λίγο θα ξεπεράσει τον ΕΛΟΑΝ !
Διορθωση (σειρα 79)
Πως γινεται να εχω αποστρατευτει τον Ιουνιο του 15 και να εχω σειρα 301 για το εφαπαξ? οι οποιες εικασιες δεκτες ευχαριστω
Καλησπέρα φυλε.Δεν ξερω ποτε πηρες τηλ αλλα κατι εγινε λαθος.Το λεω γιατι εγω είμαι Ιουλιο 15 και εχω σειρα 144 πριν από 1 εβδομαδα.Ξαναπαρε να δεις τι πηγε στραβα.
Καλησπέρα.Μεγάλη απορία για την πληρωμή της Μάχιμης 5ετίας.
Στο άρθρο 40 του ΠΔ 169 αναφέρει “5. Επίσης λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε:
α) Σε Μονάδες εκστρατείας, σε Μονάδες και Υπηρεσίες και των τριών κλάδων των ΄Ενοπλων Δυνάμεων της Ζώνης Μάχης….κ.α.
Και πιο κάτω αναφέρει κάποιες προυποθέσεις σε ποιές περιοχές πρέπει να έχεις υπηρετήση, ότι δεν ισχύει αν με αίτηση του ενδιαφερόμενου πριν την 25ετία έγινε η έξοδος απο το στράτευμα κ.α.
Βλέπω και διαβάζω για κρατήσεις που γίνονται για την συγκεκριμένη 5ετία.Και ερωτώ:
Γιατί η 5ετία προσμετράτε και σε κάποιους που ΔΕΝ υπηρέτησαν σε Μονάδες Εκστρατείας?
Αυτοί που υπηρέτησαν σε Μον.Εκστρ. γιατί να την πληρώσουν?Το ίδιο το άρθρο 40 δεν τους παρέχει αυτή την δυνατότητα του Υπολογισμού ώς διπλάσιο χρόνο?
Και τέλος ΑΝ τελικά πρέπει να πληρωθεί, γιατί αυτοί που υπηρέτησαν σε αυτές τις Μονάδες θα πρέπει να πληρώσουν το ίδιο με αυτούς που ΔΕΝ υπηρέτησαν ποτε?Είναι δίκαιο αυτό??
Ευχαριστώ.
καλησπερα θεμη! νομιζω οτι οσοι δεν εχουν υπηρετησει σε μοναδες εκστρατειας δε δικαιουνται την μαχιμη πενταετια απο οτι ξερω! ειδες πουθενα εσυ γραμενο οτι το δικαιουνται?
Γραμμενο όχι δε το έχω δεί, αλλά θυμάμαι ότι (νομίζω εδώ) είχε γράψει κάποιος ότι τα 5χρόνια τα προσθέτουν σε όλους όταν συνταξιοδοτούνται.Γι’αυτό και έκανα την ερώτηση, πώς είναι δυνατό κάποιοι που υπηρετήσαμε πραγματικά σε Μον.Εκστρ. να πρέπει και ΝΑ πληρώσουμε αυτά τα χρόνια, ίδιο ποσό με όσους ΔΕΝ ξέρουν τι σημαίνει Μον.Εκστρ.(ΑΝ ισχυεί οτι τα δικαιούνται και αυτοί).
Την μάχιμη 5ετία την πληρώνουν όσοι φεύγουν με συνταξιοδότηση ΠΡΙΝ την πλήρη σύνταξη.Αν φύγει κάποιος που δεν έχει υπηρετήσει σε Μονάδες εκστρατείας έστω και με πλήρη σύνταξη την πληρώνει.Αν είχε υπηρετήσει όμως ΟΧΙ.
Αντιγράφω από
http://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Ερώτημα 4.2.
Μάχιμη πενταετία: Για κατάταξη ΠΡΙΝ την 1-10-1990 (οπουδήποτε στο Δημόσιο) η 5ετία αναγνωρίζεται αυτόματα ΧΩΡΙΣ καταβολή εισφορών.
Μάχιμη πενταετία: Για κατάταξη ΜΕΤΑ την 1-10-1990 αναγνωρίζεται κατόπιν αίτησης ΜΕ καταβολή εισφορών (20% x συντάξιμες αποδοχές).
το 20% νομίζω δεν ισχύει ακόμα.Λένε ότι θα ισχύσει όταν δημιουργηθεί ο ΕΦΚΑ απο το 2017.
Αν δεν κάνω λάθος αυτό είχε επισημανθεί και εδώ απο κάποιους άλλους συναδέλφους.
Πάντος συνεχίζω να ΜΗΝ “καταλαβαίνω” γιατί πρέπει (αν ισχύει) να μου κρατήσουνε, όταν συνταξιοδοτηθώ, αυτά τα 5χρόνια που τα υπηρετήσαμε αφού το ΠΔ 169/άρθρο 40 λέει ξεκάθαρα ότι διπλασιάζονται και υπολογίζονται ώς πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.ΔΕΝ αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να καταβληθούν και εισφορές ή να αναγνωριστούν επι χρήματη.Τι να πώ…
Αν εφευγες με πληρη συνταξη δεν θα σου κρατουσανε…
Καλησπέρα.Το εφάπαξ υπολογίζεται βασει του ΦΔΜ που κανονίζεται η συνταξει.Αναγραφει για παράδειγμα,βασικος υπλγου,ε.χ.υ 48 αποστρατευτικος ανθστης για λογους υγειας με προσαυξηση 3/35.Τι συμαινει το 3/35.Αυτα περναω στην σελιδα υπολογισμου του σαιτ για τον οποιο υπολογισμο του εφάπαξ ,η και κατι άλλο.Οποιος φυλος μπορει ας μου πει.
Καλησπέρα,το πιο πιθανό να είναι τα 3 χρόνια του Κονδύλη που τα παίρνεις ως προσαύξηση από Ανθστής και μετά.
Συμπληρώνεις τα στοιχεία που ζητάει η εφαρμογή για τον υπολογισμό του εφάπαξ.
http://enstoloi.net/stratos/efapax-ges/
Διαβάζεις πρώτα την ερώτηση 2.4 στις FAQ και μετά στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και στο πεδίο “Τριετία Κονδύλη” επιλέγεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ.
Σε όλες τις σελίδες εισάγεις τα στοιχεία σου σύμφωνα με το ΦΔΜ, τα υπόλοιπα υπολογίζονται αυτόματα.
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-125/#comment-34630
ΥΓ. Εάν θέλεις χρησιμοποιείς τη σελίδα “Σύνταξη ΓΛΚ” (μενού ΕΡΓΑΛΕΙΑ) για να τσεκάρεις τη Συνταξιοδοτική Πράξη.
Κυριε Αχιλλεα καλησπέρα.Η συνταξιοδοτικη πραξη με την σελιδα συνταξη Γ.Λ.Κ δεν συμφωνει κατά -30 ευρω.Αυτό θα με επιρεασει και στο ποσο του εφάπαξ που βγαζει το σαιτ περνωντας τα στοιχεια που αναγραφει το Φ.Δ.Μ.Επισεις κατά την αποστρατεια μου πηρα μονο τον διοικητικο βαθμο και όχι και μισθολογικο.Αυτό θα ισχυσει και για το εφάπαξ η κατι άλλο.
Τόσο η σύνταξη όσο και το εφάπαξ υπολογίζονται σύμφωνα με αυτά που αναγράφει το ΦΔΜ κατά την διαγραφή μας. Βαλε τα στοιχεία σου που χρειάζεται σε κάθε εφαρμογή (της σύνταξης όσο και του εφάπαξ) και θα δεις τι θα πάρεις, όπως σου είπε ο Αχιλλέας. Δεν έχει καμία σχέση ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης με το εφάπαξ ούτε το ένα επηρεάζει το άλλο.
Δημο καλησπέρα.Τα στοιχεια που αναγραφει το Φ.Δ.Μ βαζω και για τον υπολογισμο της συνταξεις και του εφάπαξ στης εφαρμογες και για την συνταξει μου βγαζει -30 ευρω.Δεν ξερω για το εφάπαξ για τη δεν το εχω παρει.Επισεις δεν ξερω αν ο μι σθολογικος βαθμος επρεπε να αλλαξει όπως ο διοικητικος.Όταν φευγεις για λογους υγειας δικαιούσαι κατι διαφορετικο από ότι όταν κανεις αποστρατεια η όχι.Ας απαντισει οποιος γνωριζει σχετικα.
“… και για την συνταξει μου βγαζει -30 ευρω.” –> Τυχόν διαφορά εξηγείται στην ερώτηση 3.1 στις FAQ, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι τόσο μεγάλη. Βάζεις ΕΞ ΥΠΞΚΩΝ στα έτη Κονδύλη;
“Όταν φευγεις για λογους υγειας δικαιούσαι κατι διαφορετικο από ότι όταν κανεις αποστρατεια η όχι.” –> Ερώτηση 4.11 στις FAQ.
Καλησπέρα σας.
Κύριε Καρασαββίδη θα ήθελα την άποψή σας.
Είμαι ΕΜΘ με ημν/νια κατάταξης 1-6-1992, 10 μήνες θητείας, και 18 μήνες ένσημα ΙΚΑ. Δεν έχω προχωρήσει ακόμη σε αναγνώριση της θητείας, εκτιμάτε ότι θα με συνέφερε να καταθέσω αίτηση αποστρατείας?
Αφού δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, η ερώτησή σου μεταφράζεται ως εξής:
Συμφέρει να καταθέσουν αίτηση αποστρατείας όλοι οι ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 1-6-1992;
Τη σύνταξη που δικαιούσαι τη γνωρίζεις (στο περίπου) από το site. Πως γίνεται να αποφασίσω εγώ εάν αυτά τα χρήματα αυτά σου φτάνουν για να ζήσεις εσύ και η οικογένειά σου για τα επόμενα 40 χρόνια;
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-30/#comment-10508
συγνωμη κυριε καρασαββιδη πως μπορει να αιτηθει αποστρατεια αφου δεν εχει τα προβλεπομενα χρονια? μηπως ειναι τριτεκνος? αλλιως νομιζω οτι δε μπορει! κανα λαθος?
Κύριε συνάδελφε, έχω συμπληρώσει από 1/8/2015. Αν προσθέσετε τα χρόνια που έχω προϋπηρεσία θα το δείτε.
Ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση.
παρακαλω! προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη απο εδω μεσα γιατι συνεχεια βγαινουν διαφορα και μας μπερδευουν! το ειπα αυτο γιατι εγω εχω προυπηρεσια απο 23/3/1992 και δε μπορω να κανω αιτηση αποστρατειας και εχω 24,4 χρονια κι απο οτι ξερω δε μετραει η θητεια και το ικα παρα μονο η προυπηρεσια στο δημοσιο για να φυγεις νωριτερα! πως γινεται εσυ να μπορεις? ειναι κατι που δε γνωριζω εγω καλα?
δεν πηγαμε εμεις 40 χρονια υπηρεσιας μαζι με τα πλασματικα?
Προς stratos73:
“… προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη απο εδω μεσα …” –> Η ερώτηση για το πότε θεμελιώνει ο καθένας έχει απαντηθεί στο site εδώ και χρόνια και φυσικά την απάντηση δεν θα τη βρεις στα σχόλια!
“…απο οτι ξερω δε μετραει …” –> Ερώτηση 2.9 στις FAQ.
Ξεκινάς την ενημέρωσή σου από την παράγραφο Α.2 εδώ: http://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
Κατανοητό, ευχαριστώ.
Καλησπέρα.. σήμερα με ενημέρωσε το ΕΛΟΑΣ να αποστείλω τη ΦΕ και Φ/Α του βιβλιαρίου καταθέσεων.. αρ. σειράς 31 με τελευταία ενημέρωση την 22/7/2016. Στο ΕΛΟΑΣ τα χαρτιά μου είχαν πάρει αριθμό πρωτοκόλλου την 6/4/2015 (αρ. σειράς 390), με αποστρατεία τον Νοέμβριο του 2014.
Καλησπερα Ευτυχια. Ευχομαι με το καλο το εφαπαξ. Γιατι ομως τοσο αργα η ημερομηνια αποστολης των εγγραφων σου στον ΕΛΟΑΣ? Σχεδον 5 μηνες μετα δηλαδη.
Καλησπέρα Γιώργο, σ ευχαριστώ πολύ, ήμουν προέλευσης Εντατικής Μονάδας Θεραπείας (ΕΜΘ) κ άργησε η καταμέτρηση των ενσήμων της πενταετίας από το ΙΚΑ.
Εντάξει Ευτυχία,τουλαχιστον αργησε αλλα ολα καλα!!Και παλι καλοφαγωτο!!! Καληνυχτα!!!
τελικα τι γινεται με τα εφαπαξ; ποσα περιπου δινουν το μηνα; εχω προσεξει οτι φευγουν με γρηγορους ρυθμους..οποιος ξερει ας μας πει..καλησπερα σε ολους..
Σημερινή επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΣ, Ημερομηνια αποστρατιας 17/ 6/2015. Ημερομηνία καταθεσης δικαιολογητικων στον ΕΛΟΑΣ 23/7/2015 . Αρ. Πρωτοκόλλου 2379.Σειρα εφαπαξ 76
Προηγουμενη επικοινωνια στης 19/7/2016 με σειρα 123.
Αυτη την στιγμη πληρωνουν Ιαν- Φεβ-Μαρτ 2015 σε συναδερφους που αποστρατευτικαν το 2014 αλλα για καποιους λογους τα χαρτια τους πηγαν αργοτερα στον ΕΛΟΑΣ.
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους