Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 255 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μπ
Μπ
24 Ιανουαρίου 2020 21:32

καλησπερα,γιατι δεν υπηρξε αυξηση στην συνταξη απο την αυξηση του αφορολογιτου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Stergios
Stergios
24 Ιανουαρίου 2020 17:51

Πιστώθηκε η σύνταξη.Τραπεζα Εθνική.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταθης
Σταθης
24 Ιανουαρίου 2020 14:59

Καλησπέρα σας Θα ήθελα παρακαλώ όποιος ξέρει να μου πει που μπορώ να ρωτήσω για το υπόλοιπο οφειλής εξαμήνων που μου κρατάνε από την σύνταξη στο Αρμυ το έβλεπα τώρα που μπορώ να το δω … Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
24 Ιανουαρίου 2020 10:28

Καλημερα σε ολους τους συναδελφους με υγεια..
Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος αν εχουνε ανεβει τα ενημερωτικα σημειωματα συνταξεων..ειμαι με προσωρινη και θα ειναι η πρωτη μου πληρωμη..κοιταζω συνεχεια στην σελιδα του εφκα εκτυπωση ενημερωτικων και δεν μου εμφανιζει κατι…ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΘΑΝΑΣΗΣ
24 Ιανουαρίου 2020 11:21

Μην περιμενεις συνεπεια απο τον εφκα. θα πληρωνεσαι και θα επεται μετα απο μερες το ενημερωτικο……

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
Απάντηση σε  ΘΑΝΑΣΗΣ
24 Ιανουαρίου 2020 11:37

Καλημέρα, αναρτήθηκε μόνο ο Ιανουάριος 2020 με καμία διαφορά από τα προηγούμενα ενημερωτικά μηνών 2019

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
24 Ιανουαρίου 2020 12:08

Σας ευχαριστω πολυ αγαπητοι συναδελφοι για την ενημερωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
25 Ιανουαρίου 2020 14:45

Δηλαδη μας λες οτι αναρτηθηκσν τα ενρμερωτικα συνταξης Ιαν.20;Προφανως τρολαρεις ασυστολα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
24 Ιανουαρίου 2020 08:58

Κύριε Καρασαββίδη, ευχαριστώ για την έγκυρη ενημέρωση, όσον αφορά τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μ π
Μ π
24 Ιανουαρίου 2020 08:05

τελικα θα καταβληθει συνταξη ,σημερα η την Δευτερα το πρωι;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Μ π
24 Ιανουαρίου 2020 10:06

Σήμερα το απόγευμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
22 Ιανουαρίου 2020 22:38

Καλησπέρα σας.
Πραγματικά δεν ήθελα να επανέλθω σε ένα ανούσιο και αχρείαστο ίσως διάλογο.
Διατύπωσα,θέλω να πιστεύω πολύ ευγενικά, μόνο την άποψή μου. Κάποιοι όμως δεν αντέχουν την διαφορετική άποψη και το χειρότερο ούτε τον διάλογο. Αντιπαρέρχομαι την αγένεια τους.
Τελειώνοντας σας γνωρίζω ότι για ένα αξιωματικό του ΠΣ με 35 Χρόνια πραγματική Υπηρεσία δεν είναι περίεργο να έχει υπηρετήσει σε 10 διαφορετικούς νομούς.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σας γράψω και το όνομα μου αλλά,κρυμμένοι στην ανωνυμία σας, δεν θα βρείτε το θάρρος να ζητήσετε συγνώμη .
Καληνύχτα σας.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Νίκος
23 Ιανουαρίου 2020 06:47

”Ποια πενταετία ; Εγώ θα πρότεινα άλλη μια δεκαετία πλασματικά έτη και όριο ηλικίας συνταξιοδότησης στα 34.”
Σφιζει απο ευγενια η αποψη σου…………θελεις να πιστευεις; Τρωγεσαι για συνεχεια…..αστο ανθρωπε μου και πηγαινε στη δουλεια σου……Καλημερα…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  Νίκος
23 Ιανουαρίου 2020 07:55

Το ότι εσύ έκατσες 35 χρόνια στο Σώμα δεν σου δίνει κανένα δικαίωμα να ειρωνεύεσαι προσπαθείες εργαζομένων που πιστεύουν ότι δικαιούνται κάτι παραπάνω…Άλλο να πεις την άποψή σου και άλλο να κοροϊδεύεις ανθρώπους που παλεύουν για κάτι καλύτερο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντίλογος
Αντίλογος
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
23 Ιανουαρίου 2020 09:04

Το να έχει υπηρετήσει κάποιος σε διαφορετικούς νομούς δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι έχει μετακομίσει την οικογένειά του (με ότι αυτό σημαίνει για την προσαρμογή των παιδιών σε νέο περιβάλλον).
Πυροσβέστες που διαμένουν π.χ. στη Χαλκίδα και έχουν υπηρετήσει στη Θήβα (ν. Βοιωτίας), Χαλκίδα (ν. Εύβοιας), Αχαρνές (ν. Aττικής) έχουν υπηρετήσει σε 3 νομούς, χωρίς μετακόμιση!
Θεσσαλονικείς σε Θεσ/νίκη, Αλεξάνδεια (Ημαθία), Κιλκίς.
Πρέβεζα, Λευκάδα, Άρτα, Αμφιλοχία (4 νομοί χωρίς μετακόμιση). κ.ο.κ

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Πετρος
Πετρος
22 Ιανουαρίου 2020 21:33

ΗΤΕ αριστερά ητε δεξιά ή κοροϊδία στο Στρατό πάει σύννεφο. Και η φυσική μας ηγεσία κοιμάται!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
22 Ιανουαρίου 2020 14:52

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.24 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ 22 Κ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ.ΕΔΩ Κ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΡΑΓΕ?ΚΑΠΟΤΕ 19 -20 ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ,ΕΔΩ Κ ΚΑΙΡΟ 23-24 Κ ΑΝ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πετρος
Πετρος
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
22 Ιανουαρίου 2020 22:27

Υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
22 Ιανουαρίου 2020 13:53

Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα. Μήπως γνωρίζετε ποιο θα είναι το νέο ποσοστό αναπλήρωσης για 33 – 36 χρόνια; Το ισχύον είναι 32, 8 εάν δεν κάνω λάθος. Με εκτίμηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος Ευαγγέλου
22 Ιανουαρίου 2020 17:54

Αντιγράφω από
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-267/#comment-82594.
“… για τα 33 έτη ασφάλισης καθορίζεται σε 32,31% έναντι 30,63% που ισχύει σήμερα.
Για τα έτη από 33,01 έως 36 το ετήσιο ποσοστό αναπλήρωσης ορίζεται με βάση το νέο σχέδιο νόμου, στα 2,50% έναντι 1,59% με το ισχύον υπό κατάργηση καθεστώς.
Σωρευτικά, το ποσοστό για 36 έτη ασφάλισης ανέρχεται πλέον σε 39,81%, …”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  aero
22 Ιανουαρίου 2020 18:41

aero εγώ που έχω συνολική συντάξιμη 33 χρόνια , 1 μήνα και 10 ημέρες πόσο είνια περίπου? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
22 Ιανουαρίου 2020 18:49

Αν ισχύουν αυτά στο δημοσίευμα τότε θα έχεις 32,48%

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Ιανουαρίου 2020 22:05

32,31 + (2,5 x 40/365) = 32,58

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Ιανουαρίου 2020 13:29

Καλησπέρα 32 χρόνια , 6 μήνες και 27 μέρες πόσο; ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
Απάντηση σε  aero
22 Ιανουαρίου 2020 22:06

Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιοσ
Γεωργιοσ
22 Ιανουαρίου 2020 10:52

Γνωριζει κανεις γιατι η ιστοσελιδα army.gr ειναι εκτοσ λειτουργιας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Γεωργιοσ
22 Ιανουαρίου 2020 12:59

αλλαζουν Ηγεσια

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
21 Ιανουαρίου 2020 22:33

Καλησπέρα σας.
Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να “τσακωθω”με κανένα, όπως γραφετε, απλά έγραψα την γνώμη μου και τίποτα παραπάνω. Είμαι από αυτούς που αναγνωρίζω τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του επαγγέλματος των στρατιωτικών.
Επίσης στην παρατήρησή σας για τις πολλές μεταθέσεις, που σίγουρα αποσυντονίζουν και δημιουργούν πολλά προβλήματα στις οικογένειες των στρατιωτικών, ωστόσο δεν είναι αποκλειστικό σας “προνόμιο ” και σας γνωρίζω ότι έχω υπηρετήσει σε 10 διαφορετικούς νομούς της χώρας μας .

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
γεωργιος
γεωργιος
Απάντηση σε  Νίκος
22 Ιανουαρίου 2020 12:48

Τότε άσε τον κάθε κλάδο να διεκδικεί ότι νομίζει ότι δικαιούται…..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
21 Ιανουαρίου 2020 07:01

Ποια πενταετία ; Εγώ θα πρότεινα άλλη μια δεκαετία πλασματικά έτη και όριο ηλικίας συνταξιοδότησης στα 34. Λίγος σεβασμός στην κοινωνία που υποφέρει και στους συνανθρώπους μας που ψάχνουν δουλειά και ένσημα στα 55 και στα 60 τους για να επιβιώσουν και να πάρουν σύνταξη στα 67 τους.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
τακης
τακης
Απάντηση σε  Νίκος
21 Ιανουαρίου 2020 09:26

Νικο εδω ειναι φορουμ ενημερωσης ,δεν ειναι φορουμ αντιπαραθεσης με συναδελφους .Υπαρχουν τετοια φορουμ ωστε να τσακωνεσαι με οποιον θες με την υσυχια σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Νίκος
21 Ιανουαρίου 2020 15:13

Αγαπητέ Νίκο κανείς δεν θέλει να προκαλέσει την κοινωνία.Εσύ όπως βλέπω ανήκεις στο Πυροσβεστικό σώμα και δεν έχεις το θέμα των μεταθέσεων, 24 ωρων υπηρεσιών και βάλε, που έχει κάποιος,ειδικά στο Στρατό.Επίσης είμαστε οι μόνοι που δεν αναγνωρίζουν πλασματικούς χρόνους λόγω παιδιών.Τώρα εάν δοθεί (εφαρμοστεί είναι το σωστό) και 2η 5ετία θα μειωθεί σαφώς το όριο ηλικίας το οποίο πιθανόν δεν θα είναι αποδεκτό εύκολα από την κοινωνία.Ομως η κοινωνία μας πως βλέπει, θα ήθελα να ξέρω, ότι η ζωή του στρατιωτικού και πιο πολύ της οικογένειας του γίνεται “λάστιχο”.Πριν λίγες μέρες ο ΥΕΘΑ απάντησε περί αμεταθέτου μετά την 25ετία (κάτι που εσείς σχεδόν το έχετε) αρνητικά.Κάτι πρέπει λοιπόν να προσφέρει αυτή η κοινωνία και σε μας.Ας μας μεγάλωσει π.χ. το όριο ηλικίας και τα συντάξιμα έτη αλλά ας θεσμοθετήσει το αμετάθετο, το ωράριο, τα νυκτερινά, (που εσείς σωστά τα λαμβάνετε, ενώ εμείς αναμένουμε από το 2017 την…… ΚΥΑ), ώστε να ανασάνει η οικογένεια!! Συμφωνώ με Τάκη πιο κάτω και σταματώ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
21 Ιανουαρίου 2020 15:59

Καλησπέρα Γιώργο! Δε χρειάζεται να εξηγείς στον καθένα μόνο εσύ ξέρεις κι ο καθένας τι προβλήματα έχει γενικά! Ο καθένας πρέπει να μιλά για τον εαυτό του κι όχι να σχολιάζει τη γνώμη των άλλων κακοπροαιρετα! Από τη πλευρά του έτσι το σκέφτεται εμείς το σκεφτόμαστε διαφορετικά γιατί είμαστε και σε άλλη θέση όπως είπες κι εσύ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  stratos73
21 Ιανουαρίου 2020 16:26

Συμφωνώ Στράτο μαζί σου!! Δεν θα ανοίξω αντιπαράθεση γιατί το site είναι για άλλο σκοπό!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Νίκος
21 Ιανουαρίου 2020 16:55

Αν ημουν κι εγω πυροσβεστης δε θα αποστρατευομουν νωριτερα!!Μην τα βαζουμε ολα ιδια κι ομοια! Ουτε εδω ειναι το καταλληλο sait για αντιπαραθεσεις!Το μονο που εχω να πω στον αξιαγαπητο πυροσβεστη ειναι οτι στο ΣΞ τιποτα δεν μας χαριστηκε και παντα ειμαστε σε ετοιμοτητα για οτιδηποτε αφορα την ασφαλεια της χωρας. Αλλα άλλο πυροσβεστης κι αλλο στρατιωτικος κι αλλο αστυνομικος.Φυσικα ειμαστε ολοι υπερ των αδυναμων ανθρωπων που δεν τους τα εφερε η ζωη ολα βολικα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nικος
Nικος
19 Ιανουαρίου 2020 20:46
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Nικος
19 Ιανουαρίου 2020 22:04
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  Nικος
19 Ιανουαρίου 2020 23:05

Ακριβώς είναι νόμος και δεν εφαρμόζεται…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
18 Ιανουαρίου 2020 22:53

Καλησπέρα τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης για μετά τα 40 ετη μειώνονται απο 2% σε 0.5% για κάθε χρόνο, άσχημο για όσους έχουν διπλά χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
19 Ιανουαρίου 2020 13:27

Όχι βρε Γιώργο… Ο συντελεστής αναπλήρωσης αυξάνεται κατά 0,5% για κάθε έτος πέραν του 40κοστου . Άρα στα 41 συνταξιμα από 2,55 θα γίνει 3,05 % κ.ο.κ. Η γενική φιλοσοφία είναι όσα περισσότερα συνταξιμα χρόνια τόσο μεγαλύτερη η ανταποδοτικη…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Tanasen
19 Ιανουαρίου 2020 13:35

Άκυρο,μάλλον έχεις δίκιο…απλώς πέραν του 2,55 % ως ταβάνι στα 40 συνταξιμα,θα προσαυξανεται η σύνταξη σου ή αποδοτική κατά 0,5% για κάθε επιπλέον έτος.. Τέλος πάντων ας δούμε πρώτα το νέο νομοσχέδιο και εδώ είμαστε…Την καλησπέρα μου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Tanasen
20 Ιανουαρίου 2020 08:41

Ευχομαι να εχεις δικιο αλλά μάλλον τη κατσαμε τη βαρκα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DIMITRIOS
DIMITRIOS
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
19 Ιανουαρίου 2020 15:48

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ..Ο ΒΡΟΥΤΣΗΣ…ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ….ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ…ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 100%..ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 65 -66%..ΑΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ 200-600 ΕΥΡΩ…ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΜΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ….ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΙΩΣΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ…ΤΟ 2012; ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ…ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ….ΚΡΙΜΑ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ….ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΔΙΠΛΑ ΧΡΟΝΙΑ….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  DIMITRIOS
19 Ιανουαρίου 2020 20:06

Υπομονή και θα δούμε…ίσως δεν είναι έτσι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Αγγελος
20 Ιανουαρίου 2020 18:17

Οταν το δουμε ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  DIMITRIOS
21 Ιανουαρίου 2020 09:03

Δημητριε πόσοι να είναι αυτοί με 100%ποσοστο αναπλήρωσης δλδ 66 χρόνια υπηρεσίας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ntasman
Ntasman
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
21 Ιανουαρίου 2020 12:06

Αυτό είναι μεγάλη αδικία. Τα δίπλα εξάμηνα δεν μας τα δίνουν τσάμπα. Τα χρυσοπληρωνουμε. Ειδικά οι μετά του 1993.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Nickolas
Nickolas
Απάντηση σε  Ntasman
21 Ιανουαρίου 2020 15:06

Συμφωνα με οτι εχουμε δει στα site και τις εφημεριδες , το σημειο κλειδι εναι τα 45 συνταξιμα.Μεχρι εκει συγκλινουν τα ποσοστα αναπληρωσης των 2 ασφαλιστικων με περισσοτερο κερδισμενους οσους εχουν απο 36 εως 40 ετη.Απο τα 46 ετη και επανω ο καινουργιος νομος θα επιφερει μειωσεις στις αναλογικο ποσοστο σε σχεση με τον νομο Κατρουγκαλου.Σε αναμονη λοιπον μεχρι το νεο ψηφισθεν ασφαλιστικο νομοσχεδιο για τελικα συμπερασματα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό