Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 267 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Δημήτρης
Δημήτρης
20 Ιανουαρίου 2020 23:53

Τελικά πότε θά πληρώσουν σύνταξη Παρασκευή η Δευτέρα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
21 Ιανουαρίου 2020 08:22
Άρης
Άρης
20 Ιανουαρίου 2020 17:55

Δηλαδή Γιώργο πυρ.να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα .

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΕΕ
ΕΕ
Απάντηση σε  Άρης
20 Ιανουαρίου 2020 18:55

σε πρώτη φάση ας μην ψοφήσει καμία κατσίκα….ισως ομως ολες οι κατσίκες να μην εχουν παράξει το ιδιο γαλα,
άλλες συνειδητά, και άλλες γιατι απλώς βολευτηκαν….μερικές φορές η κακεντρέχια και η ερμηνεία του δικαίου μπερδευονται…σίγουρα σε δυσκολες στιγμές κάποιοι θα αδικηθούν, και συνήθως αυτοι που οφελούνται νομοτελειακώς, ειναι οι “εντος του μαντριού” (μια που μιλάμε για γίδια)…

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Dani
Dani
Απάντηση σε  ΕΕ
21 Ιανουαρίου 2020 00:27

Σε τέσσερις γραμμές αποτυπωμένη η “πραγματικότητα” λέξη προς λέξη από τον συνάδελφο ΕΕ
(Υποθέτω εν ενεργεία)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Άρης
20 Ιανουαρίου 2020 18:56

Τι κατσίκεs και πρόβατα λέs ρε φίλε . Εδώ λέμε τι είναι σωστό .Εγώ φίλε Αρη , έχω 35 χρόνια , θα μπορούσα να φύγω εδώ και 10 χρόνια αλλά θεωρώ ντροπή να φύγω και ο πατέραs μου να δουλεύει ακόμα στο εργοστάσιο. .Ούτε θεωρώ σωστό να δουλεύει έναs άνθρωποs 40 χρόνια και να παίρνει τα ίδια , ίσωs και λιγότερο απο έναν που δουλεύει 20 – 25 χρόνια και έφυγε στα 40-45 επειδή έχει διπλά τριπλά πλασματικά κλπ Γι’αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε φίλε .

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  Γιώργοs
20 Ιανουαρίου 2020 21:26

Εφόσον ρε Γιώργο θεωρείς “ντροπή” τα ευεργετήματα που δίνει η Υπηρεσία στα Στελέχη, γιατί μπήκες στο Σώμα και δεν έκατσες κι εσύ στο εργοστάσιο? Μάλλον δεν έχεις πάρει μετάθεση με 3ήμερη προειδοποίηση ποτέ σου, δεν σε έστειλαν να φυλάς μετανάστες και να μη γνωρίζεις τι πιθανή ασθένεια θα “αρπάξεις” και θα τη φέρεις σπίτι, δεν σε υποχρέωναν επί 25 χρόνια να εκτελείς υπηρεσίες χωρίς ρεπό και αποζημίωση, ούτε μάλλον σε πίεσαν ποτέ να μπαίνεις σε καθημερινή βάση απογεύματα στη Μονάδα για να “βγει η δουλειά”. θα μπορούσα να συνεχίσω να σου απαριθμώ τους λόγους για τους οποίους δεν έχουμε όριο ηλικίας, δε νομίζω όμως ότι θα σου αλλάξω γνώμη, οπότε………………..καληνύχτα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  Στράτος
20 Ιανουαρίου 2020 21:45

Στράτο αυτός όμως όλη τη μέρα έπαιζε τάβλι για να ξεκουραστεί από τη μεγάλη κούραση, εσύ έπαιζες?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
20 Ιανουαρίου 2020 22:02

Χάρη δε νομίζω ότι η δουλειά του Πυροσβέστη είναι εύκολη, ούτε και προσπαθώ να την απαξιώσω, κάθε άλλο. Το σκεπτικό σχολιάζω και το τεκμηριώνω πιστεύω.
Πάντως στη Μονάδα έτσι και μας έπιαναν με τάβλι………………ότι και να πω θα είναι λίγο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
20 Ιανουαρίου 2020 22:35

Ελπίζω χαρούλη να μην μαs χρειαστείs ποτέ , γιατί τότε θα αλλάξειs γνώμη όπωs και πολλοί άλλοι που έλεγαν τα ίδια με σένα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Στράτος
20 Ιανουαρίου 2020 22:23

Φίλε Στράτο μάθε να διαβάζειs και μην χρησιμοποιείs μεμονομένεs λέξειs, για να τα λέs όπωs θέλειs εσύ. Θα σου δώσω μια συμβουλή γιατί δεν ξέρειs . Μην λέs ποτέ σε πυροσβέστη για ρεπό ! 350 έχω και συνεχίζω και δεν τα έχω μαζέψει στο γραφείο φίλε μου. Όσο για τουs μετανάστεs που λέs , ποιόs νομίζειs ότι πλένει τα σ___α τουs στα hot spοt , ποιόs νομίζειs ότι πάει πρώτοs όταν τα κάνουν λαμπόγυαλο και τα καίνε όλα ; Εσύ ; Και κάτι τελευταίο .Έχουμε πάει και εμείs στροτό φίλε και σίγουρα γνωρίζουμε αρκετά πράγματα. .Πάντωs σε ένα πράγμα είχεs δίκιο . Σε λάθοs ανθρωπο τα είπεs . Καλό βράδυ !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Στράτος
21 Ιανουαρίου 2020 12:38

γιατι τσιμπατε με ανθρωπους σαν τον γιωργο? και εγω πυροσβεστης ημουν αλλα εαν ημουν σε νανα γραφειο η σε καμμια ααλλη τρυπα ξεχασμενος τα ιδια θα ελεγα αλλα προφανες ειναι οτι λουφα και παραλλαγη καποιοι και εχουν και αποψη

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  δημητρης
21 Ιανουαρίου 2020 12:53

Αποκλείεται φίλε εσύ να ήσουν πυροσβέστηs .Πάντωs ρε μπσγάσα σου κόβει το μάτι . Γραφιάs είμαι και μαζεύω ρεπό στο γραφείο σαν και εσένα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  Γιώργοs
20 Ιανουαρίου 2020 21:43

έπρεπε να ήσουν στο Στρατό να δεις τι σημαίνει κάθε 2 χρόνια μετάθεση και μετά το βαθμό του Σχη κάθε χρόνο….
τι σημαίνει αυτό για την οικογένεια, πόσο επηρεάζει την απόκτηση κατοικίας κλπ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Ίων
20 Ιανουαρίου 2020 22:52

Συμφωνώ Ίων σε αυτά που λέs αλλά μην νομίζειs ότι οι πυροσβέστεs δεν έχουν μεταθέσειs . Για ρώτα αυτούs που τουs στείλανε με το ζόρι στα αεροδρόμια που δώσανε στουs γερμανούs τηs fraport. Για ρώτα που κοιμούνται, στην μύκονο την σαντορίνη την σκιάθο κλπ. Σε ράντζα ! Τουλάχιστον εσείs έχετε κάπου να μείνετε . Είστε οργανωμένοι. Εχετε οικήματα. Εμείs παρακαλάμε να μαs βάλουν σε κανένα κοντέινερ γιατί έξω να νοικιάσειs , άστα καλύτερα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 09:07

δεν θα πω περισσότερα γιατί δεν είναι ωραία αυτή η συζήτηση, αλλά μόνο αυτό: δες τις βάσεις εισαγωγής, εκεί αποτυπώνεται ακριβώς το πόσο ελκυστική είναι η κάθε μία από τις σχολές των ΕΔ και ΣΑ. θα βγάλεις συμπεράσματα….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Ίων
21 Ιανουαρίου 2020 10:59

Όχι όλεs οι ΕΔ. Η αεροπορία που ξέρω απο πρώτο χέρι , μια χαρά είναι και πολύ καλύτερη απο τα ΣΑ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GiorgosG
GiorgosG
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 11:14

Καλήμερα, εδώ υπάρχει διάσταση θέσεων αγαπητέ, κάποτε απαιτήσατε να στελεχωθούν τα αεροδρόμια από την πολιτική πυροσβεστική και αφήσατε τους αεροπόρους πυροσβέστες να τρώγονται μεταξύ τους για τις ελάχιστες θέσεις που υπάρχουν στην ηπειρωτική Ελλάδα .Τώρα που άνοιξαν οι δουλείες γιατί παραπονιέστε ; κάντε ένα χαρτί να αποχωρίσετε από όλα τα αεροδρόμια και το θέμα θα διευθετηθεί με όλους χαρούμενους

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  GiorgosG
21 Ιανουαρίου 2020 12:17

Φιλαράκι παρόλο που είσαι στην Αεροπορία , δεν τα ξέρειs καλά . Ξέρειs ποιοί δεν θέλουν να φύγει η πυροσβεστική απο τα αεροδρόμια ; Η ίδια η Αεροπορία ! Οι πιλότοι δεν εμπιστεύονται τουs αεροπόρουs πυροσβέστεs και αν δεν το πιστεύειs ρώτα να μάθειs Όσο για τιs δουλειέs που λέs ότι άνοιξαν , δεν τιs ανοίξαμε εμείs φίλε , αυτοί που πούλησαν τα αεροδρόμια στουs Γερμανούs, τιs ανοίξανε, με τουs όρουs (επανδρωμένα) που υπογράψανε . Νομίζειs θέλει κανέναs πυροσβέστηs να τρέχει στα νησιά , να μην ξέρει που να μείνει και να έχει στο κεφάλι του τουs γερμανούs ; Κανέναs φίλε ! Εμείs πυροσβέστεs είμαστε φίλα και μακάρι να φύγουμε απο τα αεροδρόμια γιατί έξω έχουμε μείνει 3 και ο κούκοs !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  GiorgosG
21 Ιανουαρίου 2020 12:46

πουθενα στον κοσμο βασει ICAO η πολεμικη αεροπορια εμπλεκεται σε πολιτικα αεροδρομια ,αν δεν γνωριζετε μην γραφετε ασυναρτησιες ,,,το αντιθετο ισχυει πυροσβεστες σε πολεμικα αεροδρομια

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  δημητρης
21 Ιανουαρίου 2020 13:25

Σωστόs ο Δημήτρηs !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GiorgosG
GiorgosG
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 11:25

Καλήμερα, φίλτατε τον πάτερα σου τον ρώτησες; Τι θα προτιμούσε; να ταλαιπωρείσαι γιατί και αυτός ταλαιπωρείται ή το παιδί του να έχει ένα καλύτερο αύριο ;( αν και έχει δώσει απάντηση στην ερώτηση όταν μπήκες στην πυροσβεστική, πάρα να σε πάρει μαζί του στο εργοστάσιο που αφού έχει τόσα χρονιά σίγουρα κάποια στιγμή θα υπήρχε διαθέσιμη θέση) Εσύ τι θα ήθελες για το παιδί σου; την μοίρα σου ή μια με καλύτερες συνθήκες ; Όσο για τα διπλά και τα τρίδιπλα αν αισθάνεσαι άσχημα μην τα χρησιμοποιήσεις όταν θα έρθει η στιγμή, και ότι παίρνεις σε χρήμα όσο είσαι εν ενεργεία δώρισε τα στο ταμείο κατά του χρέους, Παρόλα αυτά ο πατέρας σου στο εργοστάσιο δεν χρειάστηκε πότε να κοιμηθεί σε ξένο κρεβάτι την νύχτα, εσύ σαν παιδί δεν χρειάστηκε να ρωτήσεις πότε την μάνα σου αν θα γυρίσει ο μπαμπάς το βράδυ όταν έπεφτε το σκοτάδι και αμφιβάλω αν χρειάστηκε πότε να σηκωθεί ο πατέρας σου από το τραπέζι και να πάει στην δουλειά , γιατί ” κάτι έτυχε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  GiorgosG
21 Ιανουαρίου 2020 12:19

Φίλε την επόμενη δραματική σειρά του φώσκολου, θα την γυρίσειs εσύ !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
΄τεο
΄τεο
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 12:36

Συνάδελφε είσαι σίγουρα με τους ενστόλους η ιδιώτης και έβαλες ένα σώμα για να βγάλεις απωθημένα; Σειρά του 85 και παραμένεις μάχιμος; Παράξενο αυτό. Γραφέας μου μυρίζεις με ωράριο όποτε με βολεύει έρχομαι…….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  ΄τεο
21 Ιανουαρίου 2020 13:00

Ναί φίλε μου το πέτυχεs . Εψαξα και βρήκα αυτό το σάιτ και είπα να κάνω λίγο πλάκα .Πάντωs φίλε σειρά του 85 δεν είμαι , ούτε φυσικά πρωινόs .Αλλα εσύ για να το λέs κάποιον θα σου θυμίζω μάχιμε ε;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 13:40

Χαίρομαι φίλε να μιλάω με τύπουs σαν και εσένα πραγματικά . 10 χρόνια γράφω στο σάιτ , αλλά η καινούργισ φουρνιά εδώ μέσα είστε τρομεροί. Πολύ ωραίο και το ονοματάκι σου να το χαίρεσαι. .Αλλά μην το αλλάζειs συνέχεια για να ξέρουμε με ποιό μιλάμε

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 14:34

ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!!!!μιλαω για τις αμοιβες των επαγγελματων-υπηρεσιων….ΠΟΤΕ δεν θα βρεθει τροπος να μετρηθουν ΟΛΟΙ οι παραγοντες[μπορει με υπερυπολογιστη και τεχνιτη νοημοσυνη καποτε..]σε ολα τα επαγγελματα οπου θα υπαρχουν μορια για ολα,συνθηκες,προσοντα,οικογενεικα,υπερωριες,παραγωγικοτητα,ζυγισμα ιδρωτα στην εργασια του καθενα!! κλπ,κλπ.Θα γραψω μονο κατι…..η εργασια πληρωνεται το καθηκον οχι…πχ ενας πυροσβεστης πληρωνεται 800 ευρω για ετοιμοτητα,συνθηκες,ωραριο,εκπαιδευση κλπ…οταν ερθει η ωρα ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ δεν λεει”’μα για 800 ευρω θα το κανω?”ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ…μετα την διασωση ξαναξεκιναει να εργαζεται….ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΧΩ ΑΡΧΕΣ..αν με ρωτησετε εαν τις εφαρμοζω,γνωριζω το δυσκολο της εφαρμογης αλλα εαν καποιος ΔΕΝ ΤΙ ΕΧΕΙ -δεν τις ξερει ,δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να τις εφαρμοσει…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
20 Ιανουαρίου 2020 16:15

https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/409312.html.Γυρω γύρω όλλοι και στη μέση οι απόστρατοι . Κανείς δεν ειναι αρμόδιος για τον 4093/12 στα μερίσματα μας. Πόσο κουτόχορτο ακόμα θα μας ταΐσουν ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
navyman
navyman
20 Ιανουαρίου 2020 11:20

Καλημέρα σας! Υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι, όπως και ο γράφων, οι οποίοι έχοντας εξάμηνα επικινδυνότητας, αποστρατεύτηκαν πριν συμπληρώσουν 25ετη πραγματική υπηρεσία, αλλά έχοντας συνολική συντάξιμη υπηρεσία άνω των 35 ετών. Για τα τότε δεδομένα ήταν πλήρης. Τα δεδομένα όπως γνωρίζουμε άλλαξαν στην πορεία. Δεδομένου ότι, με το νέο ασφαλιστικό κάθε επιπλέον χρόνος προσθέτει και κάτι στην ανταποδοτική σύνταξη, γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν υπάρχει τρόπος, μέσο, ένωση ή οτιδήποτε άλλο, που θα μπορούσαμε να πούμε/πιέσουμε κάποιους, ώστε η αναγνώριση της μάχιμης 5ετίας να μην έχει το όριο της 25ετίας; Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται παράλογο, μιας και υπάρχει νόμος για αυτό. Όμως, εξίσου παράλογο είναι να φεύγει κάποιος με ¨α¨ δεδομένα και αυτά στην πορεία να αλλάζουν. Φυσικά αναφέρομαι σε μάχιμη 5ετία που έχει υπηρετηθεί και είναι σε διαφορετική περίοδο από τα εξάμηνα. Υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που έχουν αυτήν την ιδιαιτερότητα, απλά εγώ πήρα την πρωτοβουλία να σας ρωτήσω εδώ. Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  navyman
20 Ιανουαρίου 2020 15:53

Δηλαδή φίλε navyman, έφυγεs με 20 χρόνια και 40 χρονών πάνω κάτω και θέλειs τώρα να πάρειs σύνταξη για 40 χρόνια για τα υπόλοιπα 60 και βάλε , χρόνια τηs ζωήs σου ;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
navyman
navyman
Απάντηση σε  Γιώργοs
20 Ιανουαρίου 2020 19:16

Φίλε Γιώργο…, το παρόν blog, ο διαχειριστής νομίζω ότι το έχει φτιάξει για να μας ενημερώνει αφιλοκερδώς σε θέματα που μας απασχολούν. Και φυσικά τον ευχαριστούμε όλοι, όπως και τους υπόλοιπους συναδέλφους που δίνουν κατατοπιστικές απαντήσεις. Επιπλέον, μας δίνει τη δυνατότητα μέσω των σχολίων που αφήνει ανοικτά, να λύνουμε κάποια προβλήματα ή απορίες που έχουμε. Νομίζω, ότι δεν είναι χώρος για να χωρίσουμε τίποτα. Εφόσον μιλάω με ένστολο, γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος μας. ΟΛΟΙ έχουμε το δικαίωμα να φύγουμε νωρίτερα στη σύνταξη. Κάποιοι, πολύ λιγότεροι, έχουν το δικαίωμα να φύγουν ακόμα νωρίτερα. Στο σώμα μου, όποιος έχει τις αντοχές μπορεί ελεύθερα ακόμα και σήμερα να έχει αυτήν τη δυνατότητα. Η πόρτα είναι ανοικτή…

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
navyman
navyman
Απάντηση σε  navyman
20 Ιανουαρίου 2020 19:16

Όπως λοιπόν βλέπω (πολύ σωστά) να αποκαθίσταται μια αδικία για τους συναδέλφους μας που είχαν παραμείνει στην υπηρεσία, και θα έπαιρναν λιγότερη σύνταξη από έναν συμμαθητή τους που είχε φύγει νωρίτερα (παρόλο που ρίσκαραν και λίγο με όλα αυτά που συνέβαιναν), έτσι θεώρησα σωστό να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος το πως θα αποκατασταθεί και μια άλλη αδικία. Να φεύγει δηλαδή κάποιος συμπληρωμένος, κι έπειτα να του λένε ότι αν παρέμενες και άλλο, θα έπαιρνες κάτι άλλο, γιατί με τα νέα δεδομένα δεν σε θεωρούμε πλήρης. Δεν ρώτησα το πώς θα τους χαριστεί κάτι, αλλά το πώς θα τους προσμετρηθεί κάτι το οποίο είχαν ήδη κάνει. Αυτό και τίποτα παραπάνω. Τώρα, χωρίς να με γνωρίζεις…, το αν έφυγα στα 40, με 20 μόνο χρόνια, και θέλω να μου χαρίσουν έτσι και άλλα χρόνια, για να φτάσω τα 40 συντάξιμα, μιας και θα ζήσω έως τα 100 κι έτσι θα ζημιώσω το σύστημα…;; Κολλάει;; Ιδίως όταν γράφεται από ένστολο για ένστολο.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GiorgosG
GiorgosG
Απάντηση σε  Γιώργοs
21 Ιανουαρίου 2020 11:46

Αγαπητέ μου Γιώργο, είσαι πολύ εριστικός, ο καθένας μιλάει μόνο για ότι νομικά δικαιουτε, εσύ αποφάσισες ότι δεν θες αυτό το κάτι επιπλέον, γιατί κρίνεις αυτόν που θυσίασε εαυτό για να το αποκτήσει ; Διευρύνοντας το σκεπτικό σου άσχετα με την εκπαίδευση και την εξειδίκευση καθενός, ο οποίος από εμάς μπορεί να επαγγέλλεται ότι του καπνίσει, δεν πρέπει να υπάρχουν τα μετρά ασφάλειας, αρκεί όλοι να δουλεύουν το 8ωρο ; μεχρι τα 65;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  GiorgosG
21 Ιανουαρίου 2020 14:02

Όποιοs διαφωνεί με την πλειοψηφία φίλε μου είναι εριστικόs ; Γιατί ; Επειδή μαs συμφέρει ; Πάντωs με τα τελευταία, που γράφειs συνονόματε , γενικά συμφωνώ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Παναγιωτης
Παναγιωτης
19 Ιανουαρίου 2020 21:31

Αποστρατευτικα29-12-2015 συμφερει να αναγνωρισω τη πανταετια 26 χρονια υπηρεσιας

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παναγιωτης
Παναγιωτης
19 Ιανουαρίου 2020 21:29

Καλησπερα ειμαι αποστρατος το 2015 -29-12 -201526χρονια συμφερει η αναγνωριση της πενταετιας καταταγης το 1989

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιωτης
19 Ιανουαρίου 2020 22:01

Διάβασε από τις συχνές ερωτήσεις την 3.2 παρ. Γ, καθώς και τους περιορισμούς της παρ. Ε
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Δές την ΣΠ που σου έστειλε το ΓΛΚ όταν κανονίστηκε η σύνταξη σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Παναγιωτης
20 Ιανουαρίου 2020 13:23

Για όσους κατατάχθηκαν πριν την 01/10/1990 δεν απαιτείται η καταβολή χρημάτων για αναγνώριση των πέντε πλασματικών ετών. Αυτά αναγνωρίζονται με απλή αίτηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Γιώργος
20 Ιανουαρίου 2020 14:47

Τα προσμετρά το ΓΛΚ αυτεπάγγελτα όταν αποστρατευτούμε από τα υπηρεσιακά μας δεδομένα και δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από μέρους μας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
pitis
pitis
19 Ιανουαρίου 2020 19:10

Γεια σε όλους, θα ήθελα να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει σχετικά. Υπηρετώ στην ΕΛ.ΑΣ και έχω 22,5 χρόνια υπηρεσίας, ανήκω στο ταμείο Α.Π. είχα αναγνωρίσει από τους πρώτους και τελικά ξεχρέωσα τις εισφορές (60 μήνες σύνολο) για την μάχιμη πενταετία πριν από περίπου τρία χρόνια. Δυστυχώς μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει καποια ενημέρωση επίσημη σχετικα με το ποια χρονικη περίοδο αφορα η αναγνώριση της μάχιμης πεταετίας ούτε και μου έχουν αποστείλει κάποια σχετική βεβαίωση για του λόγου το αληθές, ότι δηλαδη την έχω αναγνωρίσει κι την έχω ξοφλήσει την πενταετία. Μήπως θα πρέπει να κάνω καποια σχετική αίτηση κάπου, ή απλα αναμένω να μου αποστειλουν την σχετική βεβαίωση ????.
Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μιχαλης
Μιχαλης
19 Ιανουαρίου 2020 18:53

Καλησπερα σε ολους.Παρακληση μηπως γνωριζει καποιος να μου πει ποσο ειναι το ποσο ΒΟΕΑ που παιρνει καποιο παιδι σημερα εφοσον ο γονιος του τα εχει συμπληρωσει ολα τα χρονια που χρειαζεται στην υπηρεσια του.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λ.Σ.
Λ.Σ.
Απάντηση σε  Μιχαλης
23 Ιανουαρίου 2020 23:36

Μιχάλη, είμαι εν ενεργεία Αστυνόμος Β΄. Πριν τρεις μήνες τα δίδυμα παιδιά μου εισέπραξαν το ποσό των 9.000 ευρώ το καθένα, με πλήρη 25ετία κρατήσεων. Εκκρεμεί εκκαθάριση, καθώς δεν έχουν καθοριστεί τα ακριβή ποσά των δικαιουμένων μεριδίων με το νέο μισθολόγιο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ntasman
Ntasman
19 Ιανουαρίου 2020 11:49

Αν κάποιος είναι κάτω από 55 ετών και έχει 25 χρόνια υπηρεσία και πάνω από 49 χρόνια συντάξιμα ( λόγο διπλών εξαμήνων ) δικαιούται όλη στην εθνική σύνταξη ( 384 ευρώ ) ή θα έχει μείωση λόγο ηλικίας.
Σας ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ntasman
19 Ιανουαρίου 2020 15:11

Ναι δικαιούται ολόκληρη την εθνική σύνταξη.
Για να δικαιούται κάποιος ολόκληρη την εθνική σύνταξη πρέπει να έχει τουλάχιστον 20 έτη ασφάλισης (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις) και 40ετή παραμονή στην χώρα μετά το 15ο έτος της ηλικίας.
Στην περίπτωση αυτή υπάρχουν τα απαιτούμενα συντάξιμα έτη και δεν εξετάζεται η προϋπόθεση παραμονής 40 ετών στην χώρα.
Βλ. παρ. 2β i (σελ2) εδώ https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_10_2018.pdf .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ntasman
Ntasman
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Ιανουαρίου 2020 16:10

Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Χαρης
Χαρης
19 Ιανουαρίου 2020 08:03

Καλημέρα σας
Απο ότι διαβάζω στον τύπο, πρακτικά για τους παλαιούς συνταξιουχους δεν θα υπάρχει καμία αύξηση στην σύνταξη τους, με τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης, όπως θα συμβεί με τους νέους από το 2016 και μετά
Θα περιμένουμε επανυπολογισμο και αν υπάρχει κάποια αύξηση, θα δοθεί από το 2023.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης
Γιάννης
18 Ιανουαρίου 2020 21:37

Τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης-Πως διαμορφώνεται η ανταποδοτική-Τι γίνεται με παλιούς συνταξιούχους
https://staratalogia.blogspot.com/2020/01/blog-post_52.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ίων
Ίων
18 Ιανουαρίου 2020 13:39

Για τη σύμβαση των ΕΔ με την Τράπεζα Πειραιώς που ήταν μέχρι Σεπ. 2019, που ρωτούν κάποιοι, να πω μόνο ότι στην πιστωτική μου κάρτα συνεχίζεται κανονικά μέχρι σήμερα η επιστροφή του 3%, όπως και η κατάθεση των τόκων του λογαριασμού μισθοδοσίας μου κάθε μήνα με το ειδικό επιτόκιο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Ίων
18 Ιανουαρίου 2020 14:49

Είχε παραταθεί η σύμβαση έως 31-12-2019. Σε ερώτηση μου την Πέμπτη στην Πειραιώς ακόμα δεν γνωρίζουν αν θα παραταθεί ή όχι. Πάντως όπως λες ακόμα είναι σε ισχύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Ίων
18 Ιανουαρίου 2020 20:29

Αυτα ισχύουν για το …..2019….για μετα σιγή

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΗΣ
ΓΙΑΝΗΣ
18 Ιανουαρίου 2020 11:22

Με την συζήτηση που ξεκίνησε για την προσεχή κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, ας ελπίσουμε να δουν και την εισφορά αλληλεγγύης υπέρ ανέργων για τους δημόσιους υπαλλήλους.

Οι συνδικαλιστές μας ας κάνουν τα απαραίτητα.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Panos
Panos
17 Ιανουαρίου 2020 19:52

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ 2020 ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Panos
17 Ιανουαρίου 2020 20:51

Στις επόμενες εκλογες

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χάρης
Χάρης
17 Ιανουαρίου 2020 11:11

Κάποιο νέο για έκδοση νέων κύριων συντάξεων μετά την 1/1/2017. Περιμένουμε τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης… για να αρχίσουν να τις βγάζουν… πάμε για καλοκαίρι πάλι ..? Πόσο υπομονή…!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Χάρης
17 Ιανουαρίου 2020 13:37

Καλησπερα χαρη απο το γλκ εχθες μου ειπανε οτι εκδίδουν κανονικα κ βγάζουν τωρα τους πρώτους μηνες του 17. Εγω ειμαι Αύγουστο του 17

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Αποστολος
17 Ιανουαρίου 2020 17:42

Ευχαριστώ Αποστόλη και εγώ είμαι από Ιούνιο του 2017 .Ας μας ενημερώσει κάποιος συνάδελφος που του βγήκε να ξέρουμε και εμείς πότε θα έχουμε σειρά .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Αποστολος
17 Ιανουαρίου 2020 17:52

Με την ευκαιρία αυτή υπάρχει κάποιος άλλος συνάδελφος ρε παιδιά με διαγραφή δεκ 2016 που να εκκρεμεί η έκδοση της οριστικής σύνταξης? Πως άρχισαν του 2017 και εμείς ακόμα περιμένουμε στον 4ο χρόνο? Διαγραφή 15 Δεκ 2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Tanasen
17 Ιανουαρίου 2020 20:57

Εμενα φιλέ tanasen ετσι μου ειπανε το πρωί από το γλκ οτι έχουν τελειώσει με το 16. Μήπως να ψαχτεις λιγο; Ενταξει κ εκει μεσα οτι θελει ο καθ ενας λεει αλλα αν εισαι κοντα Αθήνα κανε μια επίσκεψη μια παρασκευή κ πανε απευθείας στην Παπαγεωργίου που ειναι προϊσταμένη στο τμήμα. Μας έχουν τρελάνει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Αποστολος
18 Ιανουαρίου 2020 20:53

Σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε Αποστολε, δυστυχως μενω επαρχια 500χλμ μακρια,το να κατεβω Αθηνα χωρις να ξερω κιολας εαν θα παρω απαντηση ή εαν θα βρω κανενα εκει, ειναι λιγακι δυσκολο..Χωρις να αναφερω τα εξοδα..Ηλπιζα πως δεν θα χρειαζονταν να φταναμε ως εκει,αλλα μαλλον ειναι η μονη λυση. Εχεις δικιο. Να αναφερω επισης πως στα τηλεφωνα δεν βγαζεις ακρη… Παλι καλα που μπαινουμε εδω και μαθαινουμε κανενα νεο..Τι να πω..Υγεια σε ολο τον κοσμο,και τα υπολοιπα θα τα βρουμε ολα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Tanasen
20 Ιανουαρίου 2020 10:42

Tanasen με διαγραφή Νοε του 16 είμαι ακόμα στο περίμενε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία