Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 258 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΠ.
26 Φεβρουαρίου 2020 14:09
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Υπηρετήσα τη θητεία μου στ’αλεξίπτωτα την οποία την έχω αναγνωρίσει.Έχω δυο εξάμηνα ,το εκπαιδεύσεως και άλλο ένα.Άυτα μετράνε διπλά όταν θα πάρω σύνταξη?Εαν ναι ποια η διαδικασία για αναγνώριση?Ευχαριστώ.
ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΓΙΑΝΝΗΣ
24 Φεβρουαρίου 2020 06:54
Καλημέρα σε όλους σχετικά με την περικοπή λόγω δήλωσης εργασίας με το 30%. Όταν λέμε ακκαθάριστες συντάξεις κύριες και επικουρικές με παράδειγμα ποιο ποσό εννοούμε με βάση το νέο ενημερωτικό έντυπο έντυπο?
Υπολογίζεται στο σύνολο μικτών αποδοχών της σύνταξης? Το ίδιο και με το ΜΤΣ ΕΚΟΕΜΣ?
Για να κάνω έναν γρήγορο υπολογισμό.
Επίσης συνεχίζω με μια πρόταση προς τον κ. Καρασαββίδη, τη δημιουργία μιας φόρμας όσο αυτό είναι δυνατό για τον υπολογισμό στο περίπου των τελικών αποδοχών σε περίπτωση δήλωσης εργασίας για να έχουμε μια εικόνα. Ευχαριστώ.
Και γι αυτό έχει φροντίσει ο Αχιλλέας, από έναρξη εφαρμογής του 4387/16.
Στην φόρμα υπολογισμού σύνταξης ΓΕΣ στη μεσαία στήλη στο Δικαιούμενη σύνταξη (πλήρης) θα κάνεις επιλογή (εργασία) και θα δεις με ακρίβεια για το πως θα διαμορφωθεί η σύνταξη σου με την περικοπή λόγω εργασίας.
Επίσης διάβασε και το παρακάτω για τι άλλες δυνατότητες – πληροφορίες μπορείς να αντλήσεις από την παρούσα ιστοσελίδα. https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
Φίλε μου σε ευχαριστώ τη σελίδα την ξέρω πάρα πολλά χρόνια και δεν είχα προσέξει ότι το έχει μεριμνήσει στη φόρμα. Σε ευχαριστώ πολύ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
24 Φεβρουαρίου 2020 03:51
Αποστρατευτηκα το 2018 με 15 χρόνια κ 3 μήνες θητεία ως εποπ. Γνωρίζει κάποιος πόσο εφάπαξ αντί να περιμένω σύνταξη στα 67 μου,δικαιούμαι αν ζητήσω την επιστροφή αυτων των κρατήσεων?
Κωστα η κρατηση για εφαπαξ στους βαθμους μας κ στα χρονια μας ειναι περιπου 60 ευρω. Χοντρικα τωρα σ λεω. Οποτε 15 χρονια επι 12 μηνες επι 60 ευρω χοντρικα καπου στα 11.000 εισαι. Αν μπεις στην σελιδα του μτς εχει αιτηση επιστροφης κρατησεων του ελοας.
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ρωτήσω το εξής . Περιμένω να αποστρατευτω από την ΑΣΥΕ για λόγους υγείας . Το ΦΕΚ της αποστρατεία σε πόσο καιρό βγαίνει? Και μέχρι πότε θα πληρώνομαι κανονικά . Ευχαριστώ
Καλησπέρα.Ο χρόνος εξαρτάται από το πότε θα μαζευτούν κάμποσες αποστρατείες για να βγουν όλες μαζί.Υπάρχουν περιπτώσεις από 3 μήνες μέχρι 1 χρόνο. Εγώ προσωπικά περίμενα 8 μήνες. Μέχρι τότε πληρώνεσαι κανονικά.Κάνε όμως τα κουμάντα σου για μετά, διότι μέχρι να βγει η προσωρινή σύνταξη ζήσε Μάη μου (καλά δεν συζητάω για την οριστική)
Η ασυε πλέον με τον ν. 4609 σε βγάζει κατάλληλο ή ακατάλληλο για την ενεργό υπηρεσία. Μετά έχεις προθεσμία 10 ημερών, εφόσον κριθείς ανίκανος,να δηλώσεις με αναφορά σου το εάν επιθυμείς να ενταχθείς στην κατάσταση των ελαφράς υπηρεσίας ή να αποστρατευτείς. Το ΦΕΚ θα αργήσει κάπως με τα τωρινά δεδομένα (όγκος αποφάσεων, έκτακτο συμβούλιο κρίσεων, προεδρικό διάταγμα για ανθστες και άνω.
‘Oχι φίλε μου.Τι ενεργός λες? Αφού σε κρίνει ακατάλληλο. Φύλλο πορείας από τη Διεύθυνση που ανήκεις για το οικείο Φρουραρχείο σου και περιμένεις σπίτι σου μέχρι να βγει η αποστρατεία σου
Εάν σε κρίνει ακατάλληλο και δεν κάνεις αναφορά για ένταξη στην κατάσταση των ελαφράς υπηρεσίας, τοποθέτησε με διάθεση σε μια μονάδα της περιοχής που θέλεις μέχρι να φύγεις. Την Παρασκευή για να σε ενημερώσω ζήτησαν με έγγραφο από διατιθεντες να κάνουν την εν λόγω αναφορά, οι οποίοι είχαν κριθεί ακατάλληλοι για την ενεργό στις αρχές του 2019 καθώς έπρεπε να εκδοθούν εκ νέου οι αποφάσεις της ασυε σύμφωνα με τον νέο νόμο. Θα αργήσεις αρκετά φοβάμαι.Δεν σε κρίνει πλέον η επιτροπή ως αποστρατευτεο. Εσύ το ζητάς ή όχι, μετέπειτα με αναφορά σου.
Συνάδελφε εάν η επιτροπή σε κρίνει ικανό για ελαφρά υπηρεσία μήπως γνωρίζεις εάν πάλι χρειάζεται αναφορά για το εάν επιθυμείς να ενταχθείς σε ελαφρά υπηρεσία η να αποστρατευτείς με τον νέο νόμο ???
Η επιτροπή δεν σε κρίνει πλέον κατάλληλο για ελαφράς ή όχι. Μόνο εάν είσαι κατάλληλος για ενεργό υπηρεσία ή όχι. Εάν κάνεις αναφορά πως δεν επιθυμείς την ένταξη σου στους ελαφράς αποστρατευεσε. Το ίδιο ισχύει και εάν δεν κάνεις αναφορά εντός 10 ημερών από την απόφαση της ασυε, πάλι αποστρατευεσε.
Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες συνάδελφε . Εμένα στην διεύθυνση που ρώτησα εαν η επιτροπη σε κρινει κατάλληλο ότι συμπληρώνεις την αναφορά υποχρωτικά εντός 10ημερών και στην περιπτωση που δεν θέλεις να ανταχθείς στους ελαφράς υπηρεσίας αποφασιζει η ΑΣΥΕ και ότι πιθανώς δεν θα δεχθέι το αίτημα σου. Δηλαδη υπονοούσε οτι εαν δεν θέλεις να ενταχθείς στους ελαφρας παραιτήσου. Εσύ τι άποψη έχεις για το θέμα εαν ξέρεις και ευχαριστώ πολύ .
Υπάρχει βέβαια η πατέντα του ακατάλληλου για την υπηρεσία για αυτούς που το ζητούν από την επιτροπή, ώστε με την απόφαση αυτή να μην περιμένουν το χρονικό διάστημα που προβλέπεται για την αναφορά. Είναι πατέντα όμως και δεν καλύπτεται από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Δηλαδή ?δεν το κατάλαβα αυτό . Άλλο ακατάλληλος για την ενεργό υπηρεσία και άλλο ακατάλληλος για υπηρεσία ? Και τι σημαίνει ακατάλληλος για υπηρεσία ? Ότι αποστρατεύεται εκείνη τη στιγμή ? Ευχαριστώ
ενα χρονο ημουν σε διαθεση για τον εαυτο μου…κοινως καθομουν
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης Α
23 Φεβρουαρίου 2020 15:10
Καλημέρα σας.
Τον Μάρτιο 2020 γίνομαι 55 ετών.
Το ερώτημά μου είναι αν γίνεται αυτόματα αναπροσαρμογή της σύνταξής μου (άρση παρακράτησηςκατά 40% για το ποσό άνω των 1000 €) ή πρέπει να κάνω σχετική αίτηση προς ΕΦΚΑ/ΓΛΚ.
Ηρεμία κύριοι όλοι δουλεύουμε για τον ίδιο στρατό και μάλιστα το βάρος που τραβάει ο καθένας το επέλεξε κατά κάποιο τρόπο!! Οπότε μην τρώγεστε για το ποιος είναι τι ?? Δεν μπορω να φανταστώ ότι θέλετε να επιδείξετε την δυσκολία της δουλειάς μας ο ένας στον άλλο ανωφελο και χαζο . Πρότιμο να Είμαι στης ειδικές δυνάμεις για να μην Είμαι στην λημνο Έγινα ουκ για να μην πάω στα καράβια υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα άλλα όλοι δουλεύουμε για το ίδιο γρανάζι το οποίο πρέπει να γυρνάει επί 24 ωρου. Τώρα εαν είναι να φαγωθω εγωωκαι εσυ για μια σύνταξη ποιος πήρε τη ψάξτε όλοι σας αλλού το λάθος. Άλλωστε όπως καθαρά πιστεύω εγώ εμείς ως ένστολοι είμαστε οι ποιο φτωχοι κατηγορία δουλειάς και η ζωή μας είναι γύρω από την φτώχια και το καταλαβαίνεις όταν αγωνίας να μπει η σύνταξη η ο μισθός. Μην σας κουράζω δεν υπάρχουν ειδικές δυνάμεις η πεζικό όλα είναι στο γρανάζι της μηχανής άλλωστε όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια άλλα σκεφτείτε να… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολύ σωστά Στάθη. Όλοι χρειαζόμαστε και όλοι δίνουν την μάχη τους καθημερινά. Για να σκεφτούμε για παράδειγμα τους Αξκούς και Υπξκους του Υγειονομικού, Γιατρούς και Νοσηλευτές που σώζουν κάθε μέρα ζωές στα νοσοκομεία μας. Ζωές συναδέλφων και συγγενών μας. Καθημερινός πόλεμος εν καιρό ειρήνης. Σεβασμός από όλους προς όλους!
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
22 Φεβρουαρίου 2020 13:38
Τρέφω μεγάλο σεβασμό στις ειδικές κατηγορίες των ΕΔ και ιδιαίτερα για τους πιλότους. Όμως πόσοι από εμάς τους** κοινούς θνητούς **πολλές φορές ακολουθούσαμε πρόγραμμα ειδικών δυνάμεων πχ ασκήσεις αμέτρητες υπηρεσίες υποχρεώσεις μετακινήσεις χωρίς τα προνόμια των ειδικών κατηγοριών που καλώς τα έχουνε. Για αυτό φίλε ξέρεις εσύ να πάψει και το δικό σού παραμυθάκι γιατί η δική μού ζεστασιά του γραφείου πού νομίζεις εσύ δεν είναι τόσο ζεστή. Χαλάρωσε γιατί κανένας από εμάς δε σου τρώει το ψωμί ο καθένας θα πάρει ότι πλήρωσε. Στο κάτω κάτω όλοι παλεύουμε για τον ίδιο σκοπό.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Army
22 Φεβρουαρίου 2020 08:09
Για να τελειωνουμε με μερικους για τα διπλα εξαμηνα ας ερχονταν κ αυτοι να γινουν ουκ αλεξστες αεροποροι ελικοπτεραδες υποβριχιαδες αλλα μαλλον προτιμησαν την θαλπορη του γραφειου . Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.
ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΕΞΑΜΗΝΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ; ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ; ΜΗΠΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ; ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΠΛΩΝ ΕΞΑΜΞΝΩΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΕΣ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 25 ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ.
Φίλε Πάνο.
Είναι απολύτως λογικό κάποιος που εκτελεί εργασία με αυξημένο κίνδυνο να έχει μια διαφορετική αντιμετώπιση, και δεν θα πρέπει να το στηλιτεύουμε με την προϋπόθεση όλες αυτές οι υπηρεσίες να γίνονται πραγματικά και όχι από τα γραφεία. Αυτό όμως είναι διαφορετικό και τελείως προκλητικό από κάποιον (Army) να λοιδορεί με τον πλέον εριστικό τρόπο όλους τους υπόλοιπους λέγοντας (προτίμησαν την θαλπωρή του γραφείου) μάλλον κρίνει εξ ίδιων τα αυξημένα – επικίνδυνα του χρόνια.
Army αυτο που λες ειναι εντελως απαξιωτικο για ολους τους συναδελφους που εχουν παρει σβαρνα νησια και Εβρο!!Οταν κανεις καμια φορα σε Μοναδα του Εβρου τα ξαναλεμε για την “θαλπωρη” που προσφερει.Αλλα απο οτι φαινεται ποτε σου δεν εκανες,αλλα προτιμησες ειδικοτητα με εξτρα χρημα και τοπο υπηρετησης στην ενδοχωρα,περιξ του λεκανοπεδιου .Και πολυ καλα εκανες,θελησες και εξτρα χρημα και η οικογενεια σου να μην εχει μεταθεσεις.Αλλα μην λοιδωρεις ολους τους συναδελφους που ηταν μια ζωη υπο μετακομιση!!!Ελεος δηλαδη!!!Ελα μια μερα σε Μοναδα ΤΘ η ΠΖ η ΠΒ στον Εβρο η σε κανενα Νησι και θα σε μαθουν πολυ καλα την “θαλπωρη” τους.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ALEXIS
21 Φεβρουαρίου 2020 20:09
καλησπερα σε ολους τους συναδερφους..αποστρατευτηκα για λογους υγειας με απόφαση της ΑΣΥΕ περσι τον Μαρτιο(25 χρονια και 4 μηνες ) και πριν λιγες μερες βγηκε και το ΦΕΚ της αποστρατειας ..μου ειπαν πως για ενα μηνα ακομα θα ειμαι στη διαθεση της υπηρεσιας οποτε το ΜΑΡΤΗ θα συμπληρώσω(26 χρονια και 4 μηνες)..Συμφωνα με αυτα θα βγει η συνταξη η να περιμενω κατι αλλο εφοσον με εφυγα για λόγους υγειας ? αν γνωριζει καποιος συναδερφος που εφυγε για λόγους υγειας θα εκτιμουσα οποιαδηποτε πληροφορια
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ για το υπόλοιπο 50% του παράνομα παρακρατημένου ΕΦΑΠΑΞ των απο 1/1/12 εως 31/12/16 αποστράτων, μου απάντησαν ότι περιμένουν τη δικαστική απόφαση όσων είχαν προσφύγει κι ανάλογα θα πράξουν.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος περισσότερες λεπτομέρειες ας μας διαφωτίσει (πότε θα εκδικαστεί η υπόθεση,αν καλύπτει κι αυτούς που δεν προσέφυγαν δικαστικά κλπ) .Είμαστε αρκετοί που έχουμε θιχτεί κι απορώ με την ατονία του ενός θέματος μου είναι κατάφωρη παραβίαση των οικονομικών μας.
Φίλε εγώ είχα μιλήσει Νοε 19 με ΕΛΟΑΣ, κατόπιν με ΓΔΟΣΥ στο ΥΠΕΘΑ (εποπτεύουσα αρχή) όπου είναι το θέμα και με είχε ενημερώσει μια Ασχος ότι το θέμα είναι στον Υπουργο. Δε ρώτησα τι εισήγηση κάνανε (μη τι φέρω σε δύσκολη θέση) αλλά μου είπε ότι αναμένουμε 2-3 μήνες ακόμα και μάλλον θα έχει νεότερα. Έχω σκοπό να την πάρω μέσα στον Μαρ να δω αν υπάρχει εξέλιξη.
Σε αίτηση που έκανα στο υπουργείο και ζητούσα την καταβολή του υπόλοιπου 50% συμπληρωματικού ΕΦ άπαξ,γιατί δεν νοείται να αποζημιώνεσαι από το ελληνικό δημόσιο κατά 50%, μου απάντησαν όντως ότι το θέμα είναι στον υπουργό.
Συναδελφοι ειμαι απο τους πρωτους που ειχαμε προσφυγει.Δυστυχως οι υποθεσεις αυτς απαιτουν παρελευση αρκετων χρονων εως την εκδικαση τους.Πρεπει να παρθει αποφαση ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ απο τον Υπουργο ωστε να παρουμε ολοι εμεις το εφαπαξ που δικαιουμαστε,σε αντιθεση με ολους τους υπολοιπους συναδελφους που το πηραν κανονικα.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
20 Φεβρουαρίου 2020 10:18
Καλημερα. Θα ηθελα να ρωτησω το εξης: Μετα απο την 9μηνη αδεια ανατροφης τεκνου σκεφτομαι πολυ σοβαρα να ζητησω την αδεια ανευ αποδοχων για 2 ετη για τον ιδιο λογο, που προβλεπεται μεχρι την ηλικια των 6 ετων του παιδιου. Τα 2 ετη αυτα μπορω να τα εξαγορασω σαν συνταξιμα; Και αν ναι με τι εισφορες περιπου; Με νοιαζει μονο αυτο. Ουτε αν χανω βαθμους ουτε μισθολογικα κλιμακια. Ευχαριστω.
Καλημέρα, μπορείς να πληρωσεις τις εισφορές για υγειονομική περίθαλψη μόνο προκαταβολικά δηλαδή πριν πάρεις την άδεια. Ως χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας λογίζεται μόνο ο πραγρατικός χρόνος οπότε η απάντηση είναι όχι .
ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
19 Φεβρουαρίου 2020 19:21
καλησπέρα,, δηλαδή για να καταλάβω από 40-45 έτη δίνουν 0,5 αναπλήρωση ανα έτος και μετά τα 45ετη κάνουν την αναπλήρωση 2 για κάθε έτος;;;
Κομμένο κ ραμμένο!!!!
Ενώ συντάξεις κατρακυλάνε στο όριο της απόλυτης φτωχοποίησης, για τους ΜΟΝΟΥΣ για τους οποίους αυξάνεται είναι για αυτούς που έχουν “εξάμηνᨔ και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ.
ΚΡΙΜΑ.
Όταν ο Α/ΓΕΣ θα παίρνει σύνταξη της τάξεως των 1.600€ το μήνα, ο Α/ΓΕΑ θα απολαμβάνει 30% παραπάνω στην περιοχή των 2.200€ μηνιαίως.
Καλησπερα δεν είναι για όλους δωρεάν ( οι από 1-10-1990) πληρώνουμε διπλές εισφορές και από 1-1-2017 αναδρομικά επιπλέον εισφορές και επί του πτητικού επιδόματος , όποτε σας παρακαλώ να μην δημιουργείται εντυπώσεις.
κ. Άγγελε, είπα για όσους τα έχουν ΔΩΡΕΑΝ. Δεν υπεισέρχομαι βεβαίως σε άλλες λεπτομέρειες περί του περιβάλλοντος εργασίας και τη γνωστής στην ΠΑ πτήσης “βαλίτσας”.
Όλοι μας στην αρχή της καριέρας μας, επιλέγουμε τι θα προσφέρουμε και τι θα απολαύσουμε στο τέλος αυτής, τα υπόλοιπα μόνο κακίες μπορούν να χαρακτηριστούν.(όπως πχ να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα)
Κάποιοι θέλουν ισότητα στις απολαβές μόνο.
Αμυνεσθαι περι “παρτης” δηλαδη κυριε Ιωαννης.Ειχα την λανθασμενη εντυπωση οτι τα παιδια στην ηλικια των 18 ετων,που μπαινουν στις στρατιωτικες σχολες εχουν αλλα ιδανικα και δεν επιλεγουν το επαγγελματα αυτα με τετοιου ειδους επιλογες που εσεις λετε οτι κανατε στην αρχη της καριερας σας.Ουτε επιλεγουν “τι θα προσφερουν” στην πατριδα με γνωμονα το χρημα!!!Αν οντως ετσι ειναι τοτε μεγα λαθος!!Κανενα προνομιο,κανενα διπλο πλασματικο ετος σε κανεναν!!!!Τελικα καποιοι εχουν “διπλα “στομαχια ….που δεν χορταινουν με τιποτα.
Φίλε Δημήτρη, όταν κάποιοι λόγω καθηκόντων καί αποστολών, μπένουν στη Μονάδα το πρωί και δεν ξέρουν, όχι τι ώρα αλλά ούτε πια μέρα θα βγουν απ’ αυτή, όταν τα παιδιά τους μεγαλώνουν μόνο με τη μητέρα τους, η οποία παρεμπιπτόντως είναι αδύνατο να εργαστεί, όταν παίζουν κάθε μέρα τη ζωή τους, νομίζω ότι με κάποιον τρόπο πρέπει να αμοιφθούν καί όχι βέβαια να γεμίσουν τα “διπλά” στομάχια τους ( το ένα καί μοναδικό έχει καταστραφεί από την πίεση και το άγχος).
ΥΓ Και η ειρωνεία δεν βοηθάει στην όποια συζήτηση.
Ιωάννης δεν αντιλεγω για την επικινδυνοτητα καποιων ειδικοτητων και για αυτο λαμβανουν αλλωστε και επιδοματα,επικυνδυνοτητας κ.λ.π.Και φυσικα οι περισσοτερες απο αυτες τις ειδικοτητες εχουν το συν των λιγων η καθολου μεταθεσεων μιας και οι περισσοτερες βρισκονται στην κεντρικη Ελλαδα η σε μεγαλα αστικα κεντρα.Σε αντιθεση με αλλους που ειχαν οργωσει την Ελλαδα και τα συνορα.Και αυτοι επικυνδυνη εργασια εκανα,με αρματα ,πυροβολα κ.λ.π Ειχαν και αυτοι ουκ ολιγες παραπανισιες ωρες εργασιας χωρις καμια επιπλεον ανταμοιβη.Και αυτωνων η συζυγος δεν μπορουσε να εργαστει,αφου καθε 2,3 χρονια αλλαζανε τοπο κατοικιας!!!Τα παιδια τους αλλαζανε συνεχως σχολεια,με ολα οσα συνεπαγονται απο αυτο,ενω καποιων,εστω και αν εκαναν “επικίνδυνη “εργασια δεν αλλαξαν ποτε σχολειο,μιας και δεν μετακομισαν ποτε!!!Μην προσβαλεις λοιπον τους υπολοιπους συναδελφους,ολοι στερηθηκαν και προσεφεραν στην πατριδα το ιδιο!!!
Φίλε Δημήτρη, δεν προσβάλεις κανέναν όταν λες ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες συνθήκες εργασίας ή τις ίδιες ευθύνες. Αν κατάλαβα καλά για σένα όλοι στο στρατό προσφέρουμε το ίδιο ακριβώς και στο τέλος θα πρέπει να περνούμε τα ίδια, ανεξαρτήτως βαθμού, καθηκόντων ή προσφοράς. Λοχίας και Αρχηγός Στρατού, ιπτάμενος και διοικητικός, ΟΥΚ και απλός ναύτης αφού όλοι στα 18 μας με την ίδια αγάπη για την πατρίδα ξεκινήσαμε, αρκεί να έχουν τα ίδια χρονιά. Συγνώμη αλλά δεν συμφωνώ, εξάλλου αυτοί πού νομοθετήσανε έτσι πριν 50 + χρόνια κάτι παραπάνω από εμάς γνωρίζανε.
Ιωάννη οχι δεν λεω αυτο.Εκτιμω αφάνταστα τους πιλοτους μας,τους καταδρομεις και ολους οσους διακινδυνευουν τη ζωη τους καθημερινα.Ουτε ειμαι της αποψης να παιρνουν ολοι το ιδιο.Αυτη ειναι μια αποψη τυπου Σοβιετ και φυσικα δεν θα μπορουσα να την ασπαζομαι.Απλα επισημαινω οτι ολοι μας,λιγο πολυ ,φορωντας το εθνοσημο,και υπηρετωντας την πατριδα απο διαφορες υπηρεσιες,σε παραμεθοριες περιοχες και νησια,ολοι μας κατι στερηθηκαμε.Και φυσικα χωρις να εχουμε την εξτρα αποζημειωση που προβλεπεται για τις συγκεκριμενες ειδικοτητες.Και ουτε νομιζω πως τα νεα παιδια που αποφασιζουν να γινουν πιλοτοι η ΟΥΚαδες κ.λ.π σκεφτονται με γνωμονα τα διπλα συνταξιμα κ.λ.π αλλα πρωτα απο ολα βαζουν την αγαπη για την πατριδα οπως κανουμε ολοι μας.Και μην παραβλεπεις τωρα,πως μειωνεται ο αριθμος των συναδελφων που πληρωνουν για να αναγνωρισουν διπλα συνταξιμα,για τον απλουστατο λογο οτι δεν ειναι πλεον δωρεαν και επιπλεον τα νεα ασφαλιστικα συστηματα εχουν ισοπεδωσει τα παντα.Να εισαι παντα καλα.
Αγγελε απο που τις πληρωνεις τις εισφορες;Απο την τσεπη σου;Ξερεις πολυ καλα οτι για τους απασχολουμενους στο δημοσιο,τις εισφορες τις πληρωνει το ιδιο το δημοσιο(δηλαδη απο τη μια τσεπη στην αλλη).Μονο οι ελευθεροι επαγγελματιες πληρωνουν απο την τσεπη τους ασφαλιστικες εισφορες.
ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2020 10:00
Κύριε Αχιλλέα η όποιος άλλος συνάδερφος γνωρίζει θέλω να ρωτήσω το εξής: Όσοι αποστρατευθήκαμε μετά το νόμο κατρούγκαλου και μέχρι το 2018 έχουμε ένα ποσοστό προσωπικής διαφοράς. Η τυχόν αύξηση που λένε ότι θα δούμε θα είναι αν και εφόσον μηδενιστή αυτή η διαφορά ή θα δοθεί χωρίς να υπολογιστεί το ποσό της προσωπικής διαφοράς? και η οποία αύξηση βέβαια θα φανεί όταν πάρουμε την κανονική σύνταξη?
Φυσικά φίλε μου θα πάρουν πραγματική αύξηση οι ελάχιστοι μέρη συνταξιούχοι που δεν έχουν προσωπική διαφορά ..και μάλιστα σε βάθος.. πενταετίας σε όλους εμάς τους υπόλοιπους δηλαδή το 85-90 των συνταξιούχων θα δούν …να μειωθεί η τεράστια στους περισσότερους προσωπική διαφορά (200-350 ευρώ)…αν ισχύει κάτι άλλο..ας μας το πεί ο Κ Αχιλέας.
Το ερώτημα έχει ήδη απαντηθεί εδώ και αρκετές ημέρες, καθώς η σύνταξή σου (όπως και η προσωπική διαφορά) υπολογίζεται πλέον στο site με τη νέα νομοθεσία (τελευταίο άρθρο επάνω δεξιά), οπότε ήδη γνωρίζεις πόση θα είναι η νέα προσωπική διαφορά σου που θα γνωστοποιηθεί από τον ΕΦΚΑ τον Ιούνιο 2020.
Όποτε αποφασιστεί οποιαδήποτε αύξηση συντάξεων τα επόμενα χρόνια να είσαι σίγουρος ότι θα τη δεις στο site (τα δικά σου ποσά) πολύ νωρίτερα από την υλοποίησή της από τον ΕΦΚΑ.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nikolaos
18 Φεβρουαρίου 2020 19:43
Δηλαδή με το νέο ασφαλιστικό με λίγα λόγια όποιος έχει 30-35 πραγματικά χρόνια με συνταξιμα συνολικά 40 έτη πιάνει το μέγιστο της δικαιουμενης σύνταξης; Το ερώτημα μου αφορά νέους συνταξιούχους.
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Υπηρετήσα τη θητεία μου στ’αλεξίπτωτα την οποία την έχω αναγνωρίσει.Έχω δυο εξάμηνα ,το εκπαιδεύσεως και άλλο ένα.Άυτα μετράνε διπλά όταν θα πάρω σύνταξη?Εαν ναι ποια η διαδικασία για αναγνώριση?Ευχαριστώ.
Καλημέρα σε όλους σχετικά με την περικοπή λόγω δήλωσης εργασίας με το 30%. Όταν λέμε ακκαθάριστες συντάξεις κύριες και επικουρικές με παράδειγμα ποιο ποσό εννοούμε με βάση το νέο ενημερωτικό έντυπο έντυπο?
Υπολογίζεται στο σύνολο μικτών αποδοχών της σύνταξης? Το ίδιο και με το ΜΤΣ ΕΚΟΕΜΣ?
Για να κάνω έναν γρήγορο υπολογισμό.
Επίσης συνεχίζω με μια πρόταση προς τον κ. Καρασαββίδη, τη δημιουργία μιας φόρμας όσο αυτό είναι δυνατό για τον υπολογισμό στο περίπου των τελικών αποδοχών σε περίπτωση δήλωσης εργασίας για να έχουμε μια εικόνα. Ευχαριστώ.
Και γι αυτό έχει φροντίσει ο Αχιλλέας, από έναρξη εφαρμογής του 4387/16.
Στην φόρμα υπολογισμού σύνταξης ΓΕΣ στη μεσαία στήλη στο Δικαιούμενη σύνταξη (πλήρης) θα κάνεις επιλογή (εργασία) και θα δεις με ακρίβεια για το πως θα διαμορφωθεί η σύνταξη σου με την περικοπή λόγω εργασίας.
Επίσης διάβασε και το παρακάτω για τι άλλες δυνατότητες – πληροφορίες μπορείς να αντλήσεις από την παρούσα ιστοσελίδα.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
Φίλε μου σε ευχαριστώ τη σελίδα την ξέρω πάρα πολλά χρόνια και δεν είχα προσέξει ότι το έχει μεριμνήσει στη φόρμα. Σε ευχαριστώ πολύ.
Αποστρατευτηκα το 2018 με 15 χρόνια κ 3 μήνες θητεία ως εποπ. Γνωρίζει κάποιος πόσο εφάπαξ αντί να περιμένω σύνταξη στα 67 μου,δικαιούμαι αν ζητήσω την επιστροφή αυτων των κρατήσεων?
Κωστα η κρατηση για εφαπαξ στους βαθμους μας κ στα χρονια μας ειναι περιπου 60 ευρω. Χοντρικα τωρα σ λεω. Οποτε 15 χρονια επι 12 μηνες επι 60 ευρω χοντρικα καπου στα 11.000 εισαι. Αν μπεις στην σελιδα του μτς εχει αιτηση επιστροφης κρατησεων του ελοας.
Αιτήσεις ΕΛΟΑΣ
https://mts.army.gr/el/aitiseis
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ρωτήσω το εξής . Περιμένω να αποστρατευτω από την ΑΣΥΕ για λόγους υγείας . Το ΦΕΚ της αποστρατεία σε πόσο καιρό βγαίνει? Και μέχρι πότε θα πληρώνομαι κανονικά . Ευχαριστώ
Καλησπέρα.Ο χρόνος εξαρτάται από το πότε θα μαζευτούν κάμποσες αποστρατείες για να βγουν όλες μαζί.Υπάρχουν περιπτώσεις από 3 μήνες μέχρι 1 χρόνο. Εγώ προσωπικά περίμενα 8 μήνες. Μέχρι τότε πληρώνεσαι κανονικά.Κάνε όμως τα κουμάντα σου για μετά, διότι μέχρι να βγει η προσωρινή σύνταξη ζήσε Μάη μου (καλά δεν συζητάω για την οριστική)
Η ασυε πλέον με τον ν. 4609 σε βγάζει κατάλληλο ή ακατάλληλο για την ενεργό υπηρεσία. Μετά έχεις προθεσμία 10 ημερών, εφόσον κριθείς ανίκανος,να δηλώσεις με αναφορά σου το εάν επιθυμείς να ενταχθείς στην κατάσταση των ελαφράς υπηρεσίας ή να αποστρατευτείς. Το ΦΕΚ θα αργήσει κάπως με τα τωρινά δεδομένα (όγκος αποφάσεων, έκτακτο συμβούλιο κρίσεων, προεδρικό διάταγμα για ανθστες και άνω.
Αν σε κρίνει ακατάλληλο το χρονικό διάστημα μέχρι να βγει το ΦΕΚ εννοώ , παίρνεις μετάθεση ? Δηλαδή είσαι ενεργός η πας στο σπίτι σου ? Ευχαριστω
‘Oχι φίλε μου.Τι ενεργός λες? Αφού σε κρίνει ακατάλληλο. Φύλλο πορείας από τη Διεύθυνση που ανήκεις για το οικείο Φρουραρχείο σου και περιμένεις σπίτι σου μέχρι να βγει η αποστρατεία σου
Εάν σε κρίνει ακατάλληλο και δεν κάνεις αναφορά για ένταξη στην κατάσταση των ελαφράς υπηρεσίας, τοποθέτησε με διάθεση σε μια μονάδα της περιοχής που θέλεις μέχρι να φύγεις. Την Παρασκευή για να σε ενημερώσω ζήτησαν με έγγραφο από διατιθεντες να κάνουν την εν λόγω αναφορά, οι οποίοι είχαν κριθεί ακατάλληλοι για την ενεργό στις αρχές του 2019 καθώς έπρεπε να εκδοθούν εκ νέου οι αποφάσεις της ασυε σύμφωνα με τον νέο νόμο. Θα αργήσεις αρκετά φοβάμαι.Δεν σε κρίνει πλέον η επιτροπή ως αποστρατευτεο. Εσύ το ζητάς ή όχι, μετέπειτα με αναφορά σου.
Συνάδελφε εάν η επιτροπή σε κρίνει ικανό για ελαφρά υπηρεσία μήπως γνωρίζεις εάν πάλι χρειάζεται αναφορά για το εάν επιθυμείς να ενταχθείς σε ελαφρά υπηρεσία η να αποστρατευτείς με τον νέο νόμο ???
Η επιτροπή δεν σε κρίνει πλέον κατάλληλο για ελαφράς ή όχι. Μόνο εάν είσαι κατάλληλος για ενεργό υπηρεσία ή όχι. Εάν κάνεις αναφορά πως δεν επιθυμείς την ένταξη σου στους ελαφράς αποστρατευεσε. Το ίδιο ισχύει και εάν δεν κάνεις αναφορά εντός 10 ημερών από την απόφαση της ασυε, πάλι αποστρατευεσε.
Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες συνάδελφε . Εμένα στην διεύθυνση που ρώτησα εαν η επιτροπη σε κρινει κατάλληλο ότι συμπληρώνεις την αναφορά υποχρωτικά εντός 10ημερών και στην περιπτωση που δεν θέλεις να ανταχθείς στους ελαφράς υπηρεσίας αποφασιζει η ΑΣΥΕ και ότι πιθανώς δεν θα δεχθέι το αίτημα σου. Δηλαδη υπονοούσε οτι εαν δεν θέλεις να ενταχθείς στους ελαφρας παραιτήσου. Εσύ τι άποψη έχεις για το θέμα εαν ξέρεις και ευχαριστώ πολύ .
Εάν σε κρίνουν κατάλληλο για την ενεργό υπηρεσία γυρίζεις στην ενεργό υπηρεσία. Δεν μπορείς να πας για ελαφράς εάν είσαι κατάλληλος για την ενεργό.
Υπάρχει βέβαια η πατέντα του ακατάλληλου για την υπηρεσία για αυτούς που το ζητούν από την επιτροπή, ώστε με την απόφαση αυτή να μην περιμένουν το χρονικό διάστημα που προβλέπεται για την αναφορά. Είναι πατέντα όμως και δεν καλύπτεται από το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Δηλαδή ?δεν το κατάλαβα αυτό . Άλλο ακατάλληλος για την ενεργό υπηρεσία και άλλο ακατάλληλος για υπηρεσία ? Και τι σημαίνει ακατάλληλος για υπηρεσία ? Ότι αποστρατεύεται εκείνη τη στιγμή ? Ευχαριστώ
Μην ανησυχεις καθολου…αποστρατευθηκα 5 Μαρτιου 2019 και το Φεκ υπογραθκηκε πριν ενα μηνα…ολους αυτους τους μηνες πληρωνεσαι κανονικα
Και έναν χρόνο ήσουνα σε διάθεση ?
ενα χρονο ημουν σε διαθεση για τον εαυτο μου…κοινως καθομουν
Καλημέρα σας.
Τον Μάρτιο 2020 γίνομαι 55 ετών.
Το ερώτημά μου είναι αν γίνεται αυτόματα αναπροσαρμογή της σύνταξής μου (άρση παρακράτησηςκατά 40% για το ποσό άνω των 1000 €) ή πρέπει να κάνω σχετική αίτηση προς ΕΦΚΑ/ΓΛΚ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Η αλλαγή γίνεται αυτεπάγγελτα από το ΓΛΚ χωρίς καμία ενέργεια από εμάς, από την πρώτη του επόμενου μήνα που θα γίνεις 55, δηλαδή από 1-4 (σύνταξη Απριλίου).
Διάβασε και το παρακάτω https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-261/#comment-81717
Ηρεμία κύριοι όλοι δουλεύουμε για τον ίδιο στρατό και μάλιστα το βάρος που τραβάει ο καθένας το επέλεξε κατά κάποιο τρόπο!! Οπότε μην τρώγεστε για το ποιος είναι τι ?? Δεν μπορω να φανταστώ ότι θέλετε να επιδείξετε την δυσκολία της δουλειάς μας ο ένας στον άλλο ανωφελο και χαζο . Πρότιμο να Είμαι στης ειδικές δυνάμεις για να μην Είμαι στην λημνο Έγινα ουκ για να μην πάω στα καράβια υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα άλλα όλοι δουλεύουμε για το ίδιο γρανάζι το οποίο πρέπει να γυρνάει επί 24 ωρου. Τώρα εαν είναι να φαγωθω εγωωκαι εσυ για μια σύνταξη ποιος πήρε τη ψάξτε όλοι σας αλλού το λάθος. Άλλωστε όπως καθαρά πιστεύω εγώ εμείς ως ένστολοι είμαστε οι ποιο φτωχοι κατηγορία δουλειάς και η ζωή μας είναι γύρω από την φτώχια και το καταλαβαίνεις όταν αγωνίας να μπει η σύνταξη η ο μισθός. Μην σας κουράζω δεν υπάρχουν ειδικές δυνάμεις η πεζικό όλα είναι στο γρανάζι της μηχανής άλλωστε όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια άλλα σκεφτείτε να… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολύ σωστά Στάθη. Όλοι χρειαζόμαστε και όλοι δίνουν την μάχη τους καθημερινά. Για να σκεφτούμε για παράδειγμα τους Αξκούς και Υπξκους του Υγειονομικού, Γιατρούς και Νοσηλευτές που σώζουν κάθε μέρα ζωές στα νοσοκομεία μας. Ζωές συναδέλφων και συγγενών μας. Καθημερινός πόλεμος εν καιρό ειρήνης. Σεβασμός από όλους προς όλους!
Τρέφω μεγάλο σεβασμό στις ειδικές κατηγορίες των ΕΔ και ιδιαίτερα για τους πιλότους. Όμως πόσοι από εμάς τους** κοινούς θνητούς **πολλές φορές ακολουθούσαμε πρόγραμμα ειδικών δυνάμεων πχ ασκήσεις αμέτρητες υπηρεσίες υποχρεώσεις μετακινήσεις χωρίς τα προνόμια των ειδικών κατηγοριών που καλώς τα έχουνε. Για αυτό φίλε ξέρεις εσύ να πάψει και το δικό σού παραμυθάκι γιατί η δική μού ζεστασιά του γραφείου πού νομίζεις εσύ δεν είναι τόσο ζεστή. Χαλάρωσε γιατί κανένας από εμάς δε σου τρώει το ψωμί ο καθένας θα πάρει ότι πλήρωσε. Στο κάτω κάτω όλοι παλεύουμε για τον ίδιο σκοπό.
Για να τελειωνουμε με μερικους για τα διπλα εξαμηνα ας ερχονταν κ αυτοι να γινουν ουκ αλεξστες αεροποροι ελικοπτεραδες υποβριχιαδες αλλα μαλλον προτιμησαν την θαλπορη του γραφειου . Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.
Φυσικά εννοείς και αυτούς που απο την θαλπορή του γραφείου τους έγγραφαν τα διπλά εξάμηνα….έτσι δεν είναι
ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΕΞΑΜΗΝΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ; ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ; ΜΗΠΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ; ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΠΛΩΝ ΕΞΑΜΞΝΩΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΕΣ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 25 ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ.
Φίλε Πάνο.
Είναι απολύτως λογικό κάποιος που εκτελεί εργασία με αυξημένο κίνδυνο να έχει μια διαφορετική αντιμετώπιση, και δεν θα πρέπει να το στηλιτεύουμε με την προϋπόθεση όλες αυτές οι υπηρεσίες να γίνονται πραγματικά και όχι από τα γραφεία. Αυτό όμως είναι διαφορετικό και τελείως προκλητικό από κάποιον (Army) να λοιδορεί με τον πλέον εριστικό τρόπο όλους τους υπόλοιπους λέγοντας (προτίμησαν την θαλπωρή του γραφείου) μάλλον κρίνει εξ ίδιων τα αυξημένα – επικίνδυνα του χρόνια.
Army αυτο που λες ειναι εντελως απαξιωτικο για ολους τους συναδελφους που εχουν παρει σβαρνα νησια και Εβρο!!Οταν κανεις καμια φορα σε Μοναδα του Εβρου τα ξαναλεμε για την “θαλπωρη” που προσφερει.Αλλα απο οτι φαινεται ποτε σου δεν εκανες,αλλα προτιμησες ειδικοτητα με εξτρα χρημα και τοπο υπηρετησης στην ενδοχωρα,περιξ του λεκανοπεδιου .Και πολυ καλα εκανες,θελησες και εξτρα χρημα και η οικογενεια σου να μην εχει μεταθεσεις.Αλλα μην λοιδωρεις ολους τους συναδελφους που ηταν μια ζωη υπο μετακομιση!!!Ελεος δηλαδη!!!Ελα μια μερα σε Μοναδα ΤΘ η ΠΖ η ΠΒ στον Εβρο η σε κανενα Νησι και θα σε μαθουν πολυ καλα την “θαλπωρη” τους.
καλησπερα σε ολους τους συναδερφους..αποστρατευτηκα για λογους υγειας με απόφαση της ΑΣΥΕ περσι τον Μαρτιο(25 χρονια και 4 μηνες ) και πριν λιγες μερες βγηκε και το ΦΕΚ της αποστρατειας ..μου ειπαν πως για ενα μηνα ακομα θα ειμαι στη διαθεση της υπηρεσιας οποτε το ΜΑΡΤΗ θα συμπληρώσω(26 χρονια και 4 μηνες)..Συμφωνα με αυτα θα βγει η συνταξη η να περιμενω κατι αλλο εφοσον με εφυγα για λόγους υγειας ? αν γνωριζει καποιος συναδερφος που εφυγε για λόγους υγειας θα εκτιμουσα οποιαδηποτε πληροφορια
Διάβασε την παράγραφο 2.4 https://enstoloi.net/comments/faq-erotisis/
Κ. Αχιλλέα, γιατί δεν υπάρχει μειώση στο φορο εισοδήματος σύμφωνα με αυτά που λέγανε στις ειδήσεις για έγγαμο με δύο τέκνα.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-278/#comment-84142
Κυρίως για το λόγο αυτό προστέθηκε το 2016 η επιλογή [Διαζευγμένος] στις σελίδες –> Αύξηση φορολογίας στα ενημερωτικά ΓΛΚ
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ για το υπόλοιπο 50% του παράνομα παρακρατημένου ΕΦΑΠΑΞ των απο 1/1/12 εως 31/12/16 αποστράτων, μου απάντησαν ότι περιμένουν τη δικαστική απόφαση όσων είχαν προσφύγει κι ανάλογα θα πράξουν.Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος περισσότερες λεπτομέρειες ας μας διαφωτίσει (πότε θα εκδικαστεί η υπόθεση,αν καλύπτει κι αυτούς που δεν προσέφυγαν δικαστικά κλπ) .Είμαστε αρκετοί που έχουμε θιχτεί κι απορώ με την ατονία του ενός θέματος μου είναι κατάφωρη παραβίαση των οικονομικών μας.
Φίλε εγώ είχα μιλήσει Νοε 19 με ΕΛΟΑΣ, κατόπιν με ΓΔΟΣΥ στο ΥΠΕΘΑ (εποπτεύουσα αρχή) όπου είναι το θέμα και με είχε ενημερώσει μια Ασχος ότι το θέμα είναι στον Υπουργο. Δε ρώτησα τι εισήγηση κάνανε (μη τι φέρω σε δύσκολη θέση) αλλά μου είπε ότι αναμένουμε 2-3 μήνες ακόμα και μάλλον θα έχει νεότερα. Έχω σκοπό να την πάρω μέσα στον Μαρ να δω αν υπάρχει εξέλιξη.
Σε αίτηση που έκανα στο υπουργείο και ζητούσα την καταβολή του υπόλοιπου 50% συμπληρωματικού ΕΦ άπαξ,γιατί δεν νοείται να αποζημιώνεσαι από το ελληνικό δημόσιο κατά 50%, μου απάντησαν όντως ότι το θέμα είναι στον υπουργό.
Σπύρο πότε πήρες την απάντησή στο αίτημα σου? Μετά τον Νοε 19 που αναφέρω παραπάνω ή νωρίτερα?
Να ρωτήσω και γω αν γνωρίζετε δικαιουμαι συμπληρωματικό εφαπαξ. Αποστρατεύτηκα για λόγους υγείας 6-4-2014. Αν ναι πως μπορώ να το δω? Ευχαριατω.
ΣΟΦΙΑ δικαιουσαι
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη.
Συναδελφοι ειμαι απο τους πρωτους που ειχαμε προσφυγει.Δυστυχως οι υποθεσεις αυτς απαιτουν παρελευση αρκετων χρονων εως την εκδικαση τους.Πρεπει να παρθει αποφαση ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ απο τον Υπουργο ωστε να παρουμε ολοι εμεις το εφαπαξ που δικαιουμαστε,σε αντιθεση με ολους τους υπολοιπους συναδελφους που το πηραν κανονικα.
Καλημερα. Θα ηθελα να ρωτησω το εξης: Μετα απο την 9μηνη αδεια ανατροφης τεκνου σκεφτομαι πολυ σοβαρα να ζητησω την αδεια ανευ αποδοχων για 2 ετη για τον ιδιο λογο, που προβλεπεται μεχρι την ηλικια των 6 ετων του παιδιου. Τα 2 ετη αυτα μπορω να τα εξαγορασω σαν συνταξιμα; Και αν ναι με τι εισφορες περιπου; Με νοιαζει μονο αυτο. Ουτε αν χανω βαθμους ουτε μισθολογικα κλιμακια. Ευχαριστω.
ΟΧΙ…Δεν προβλέπεται αναγνώριση
Καλημέρα, μπορείς να πληρωσεις τις εισφορές για υγειονομική περίθαλψη μόνο προκαταβολικά δηλαδή πριν πάρεις την άδεια. Ως χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας λογίζεται μόνο ο πραγρατικός χρόνος οπότε η απάντηση είναι όχι .
καλησπέρα,, δηλαδή για να καταλάβω από 40-45 έτη δίνουν 0,5 αναπλήρωση ανα έτος και μετά τα 45ετη κάνουν την αναπλήρωση 2 για κάθε έτος;;;
Κομμένο κ ραμμένο!!!!
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-277/#comment-83986
Ενώ συντάξεις κατρακυλάνε στο όριο της απόλυτης φτωχοποίησης, για τους ΜΟΝΟΥΣ για τους οποίους αυξάνεται είναι για αυτούς που έχουν “εξάμηνᨔ και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ.
ΚΡΙΜΑ.
Όταν ο Α/ΓΕΣ θα παίρνει σύνταξη της τάξεως των 1.600€ το μήνα, ο Α/ΓΕΑ θα απολαμβάνει 30% παραπάνω στην περιοχή των 2.200€ μηνιαίως.
ΝΤΡΟΠΗ.
Ένας ”ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ” που νοιάζεται ότι ο Α/ΓΕΣ θα παίρνει λιγότερα από τον Α/ΓΕΑ……..χαχαχαχαχα
Αν ο Α/ΓΕΣ ήταν ειδικες δυν. θα έπερνε τα ίδια ή αν πήγεναι ΣΙ τωρα θα ήταν Α.ΓΕΑ
Καλησπερα δεν είναι για όλους δωρεάν ( οι από 1-10-1990) πληρώνουμε διπλές εισφορές και από 1-1-2017 αναδρομικά επιπλέον εισφορές και επί του πτητικού επιδόματος , όποτε σας παρακαλώ να μην δημιουργείται εντυπώσεις.
κ. Άγγελε, είπα για όσους τα έχουν ΔΩΡΕΑΝ. Δεν υπεισέρχομαι βεβαίως σε άλλες λεπτομέρειες περί του περιβάλλοντος εργασίας και τη γνωστής στην ΠΑ πτήσης “βαλίτσας”.
Επαναλαμβάνω ΚΡΙΜΑ.
Όλοι μας στην αρχή της καριέρας μας, επιλέγουμε τι θα προσφέρουμε και τι θα απολαύσουμε στο τέλος αυτής, τα υπόλοιπα μόνο κακίες μπορούν να χαρακτηριστούν.(όπως πχ να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα)
Κάποιοι θέλουν ισότητα στις απολαβές μόνο.
Αμυνεσθαι περι “παρτης” δηλαδη κυριε Ιωαννης.Ειχα την λανθασμενη εντυπωση οτι τα παιδια στην ηλικια των 18 ετων,που μπαινουν στις στρατιωτικες σχολες εχουν αλλα ιδανικα και δεν επιλεγουν το επαγγελματα αυτα με τετοιου ειδους επιλογες που εσεις λετε οτι κανατε στην αρχη της καριερας σας.Ουτε επιλεγουν “τι θα προσφερουν” στην πατριδα με γνωμονα το χρημα!!!Αν οντως ετσι ειναι τοτε μεγα λαθος!!Κανενα προνομιο,κανενα διπλο πλασματικο ετος σε κανεναν!!!!Τελικα καποιοι εχουν “διπλα “στομαχια ….που δεν χορταινουν με τιποτα.
Φίλε Δημήτρη, όταν κάποιοι λόγω καθηκόντων καί αποστολών, μπένουν στη Μονάδα το πρωί και δεν ξέρουν, όχι τι ώρα αλλά ούτε πια μέρα θα βγουν απ’ αυτή, όταν τα παιδιά τους μεγαλώνουν μόνο με τη μητέρα τους, η οποία παρεμπιπτόντως είναι αδύνατο να εργαστεί, όταν παίζουν κάθε μέρα τη ζωή τους, νομίζω ότι με κάποιον τρόπο πρέπει να αμοιφθούν καί όχι βέβαια να γεμίσουν τα “διπλά” στομάχια τους ( το ένα καί μοναδικό έχει καταστραφεί από την πίεση και το άγχος).
ΥΓ Και η ειρωνεία δεν βοηθάει στην όποια συζήτηση.
Ιωάννης δεν αντιλεγω για την επικινδυνοτητα καποιων ειδικοτητων και για αυτο λαμβανουν αλλωστε και επιδοματα,επικυνδυνοτητας κ.λ.π.Και φυσικα οι περισσοτερες απο αυτες τις ειδικοτητες εχουν το συν των λιγων η καθολου μεταθεσεων μιας και οι περισσοτερες βρισκονται στην κεντρικη Ελλαδα η σε μεγαλα αστικα κεντρα.Σε αντιθεση με αλλους που ειχαν οργωσει την Ελλαδα και τα συνορα.Και αυτοι επικυνδυνη εργασια εκανα,με αρματα ,πυροβολα κ.λ.π Ειχαν και αυτοι ουκ ολιγες παραπανισιες ωρες εργασιας χωρις καμια επιπλεον ανταμοιβη.Και αυτωνων η συζυγος δεν μπορουσε να εργαστει,αφου καθε 2,3 χρονια αλλαζανε τοπο κατοικιας!!!Τα παιδια τους αλλαζανε συνεχως σχολεια,με ολα οσα συνεπαγονται απο αυτο,ενω καποιων,εστω και αν εκαναν “επικίνδυνη “εργασια δεν αλλαξαν ποτε σχολειο,μιας και δεν μετακομισαν ποτε!!!Μην προσβαλεις λοιπον τους υπολοιπους συναδελφους,ολοι στερηθηκαν και προσεφεραν στην πατριδα το ιδιο!!!
Φίλε Δημήτρη, δεν προσβάλεις κανέναν όταν λες ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες συνθήκες εργασίας ή τις ίδιες ευθύνες. Αν κατάλαβα καλά για σένα όλοι στο στρατό προσφέρουμε το ίδιο ακριβώς και στο τέλος θα πρέπει να περνούμε τα ίδια, ανεξαρτήτως βαθμού, καθηκόντων ή προσφοράς. Λοχίας και Αρχηγός Στρατού, ιπτάμενος και διοικητικός, ΟΥΚ και απλός ναύτης αφού όλοι στα 18 μας με την ίδια αγάπη για την πατρίδα ξεκινήσαμε, αρκεί να έχουν τα ίδια χρονιά. Συγνώμη αλλά δεν συμφωνώ, εξάλλου αυτοί πού νομοθετήσανε έτσι πριν 50 + χρόνια κάτι παραπάνω από εμάς γνωρίζανε.
Ιωάννη οχι δεν λεω αυτο.Εκτιμω αφάνταστα τους πιλοτους μας,τους καταδρομεις και ολους οσους διακινδυνευουν τη ζωη τους καθημερινα.Ουτε ειμαι της αποψης να παιρνουν ολοι το ιδιο.Αυτη ειναι μια αποψη τυπου Σοβιετ και φυσικα δεν θα μπορουσα να την ασπαζομαι.Απλα επισημαινω οτι ολοι μας,λιγο πολυ ,φορωντας το εθνοσημο,και υπηρετωντας την πατριδα απο διαφορες υπηρεσιες,σε παραμεθοριες περιοχες και νησια,ολοι μας κατι στερηθηκαμε.Και φυσικα χωρις να εχουμε την εξτρα αποζημειωση που προβλεπεται για τις συγκεκριμενες ειδικοτητες.Και ουτε νομιζω πως τα νεα παιδια που αποφασιζουν να γινουν πιλοτοι η ΟΥΚαδες κ.λ.π σκεφτονται με γνωμονα τα διπλα συνταξιμα κ.λ.π αλλα πρωτα απο ολα βαζουν την αγαπη για την πατριδα οπως κανουμε ολοι μας.Και μην παραβλεπεις τωρα,πως μειωνεται ο αριθμος των συναδελφων που πληρωνουν για να αναγνωρισουν διπλα συνταξιμα,για τον απλουστατο λογο οτι δεν ειναι πλεον δωρεαν και επιπλεον τα νεα ασφαλιστικα συστηματα εχουν ισοπεδωσει τα παντα.Να εισαι παντα καλα.
Αγγελε απο που τις πληρωνεις τις εισφορες;Απο την τσεπη σου;Ξερεις πολυ καλα οτι για τους απασχολουμενους στο δημοσιο,τις εισφορες τις πληρωνει το ιδιο το δημοσιο(δηλαδη απο τη μια τσεπη στην αλλη).Μονο οι ελευθεροι επαγγελματιες πληρωνουν απο την τσεπη τους ασφαλιστικες εισφορες.
Κύριε Αχιλλέα η όποιος άλλος συνάδερφος γνωρίζει θέλω να ρωτήσω το εξής: Όσοι αποστρατευθήκαμε μετά το νόμο κατρούγκαλου και μέχρι το 2018 έχουμε ένα ποσοστό προσωπικής διαφοράς. Η τυχόν αύξηση που λένε ότι θα δούμε θα είναι αν και εφόσον μηδενιστή αυτή η διαφορά ή θα δοθεί χωρίς να υπολογιστεί το ποσό της προσωπικής διαφοράς? και η οποία αύξηση βέβαια θα φανεί όταν πάρουμε την κανονική σύνταξη?
Φυσικά φίλε μου θα πάρουν πραγματική αύξηση οι ελάχιστοι μέρη συνταξιούχοι που δεν έχουν προσωπική διαφορά ..και μάλιστα σε βάθος.. πενταετίας σε όλους εμάς τους υπόλοιπους δηλαδή το 85-90 των συνταξιούχων θα δούν …να μειωθεί η τεράστια στους περισσότερους προσωπική διαφορά (200-350 ευρώ)…αν ισχύει κάτι άλλο..ας μας το πεί ο Κ Αχιλέας.
Το ερώτημα έχει ήδη απαντηθεί εδώ και αρκετές ημέρες, καθώς η σύνταξή σου (όπως και η προσωπική διαφορά) υπολογίζεται πλέον στο site με τη νέα νομοθεσία (τελευταίο άρθρο επάνω δεξιά), οπότε ήδη γνωρίζεις πόση θα είναι η νέα προσωπική διαφορά σου που θα γνωστοποιηθεί από τον ΕΦΚΑ τον Ιούνιο 2020.
Όποτε αποφασιστεί οποιαδήποτε αύξηση συντάξεων τα επόμενα χρόνια να είσαι σίγουρος ότι θα τη δεις στο site (τα δικά σου ποσά) πολύ νωρίτερα από την υλοποίησή της από τον ΕΦΚΑ.
Δηλαδή με το νέο ασφαλιστικό με λίγα λόγια όποιος έχει 30-35 πραγματικά χρόνια με συνταξιμα συνολικά 40 έτη πιάνει το μέγιστο της δικαιουμενης σύνταξης; Το ερώτημα μου αφορά νέους συνταξιούχους.
Οχι….ισχυει οτι ξέρουμε εως σήμερα, μπορεί να έχεις και πάνω απο 40. Το νέο ασφαλιστικό δεν ασχολειται με τέτοια θέματα.