Όλα τα mail που δηλώνονται κατά την εισαγωγή ενός σχολίου είναι εμπιστευτικά και δεν δημοσιοποιούνται.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αλεξης
3 Ιουνίου 2020 17:32
Καλησπερα….
Εχω 15 χρονια υπηρεσιας και για λογους υγειας και υστερα απο παραπομπη μου στην ασυε με βγαζουν ελαφρας υπηρεσιας. Ακουσα πως οταν συμπληρωσω 25 χρονια υπηρεσιας γινετε αυτεπαγγελτη αποστρατεια…Ισχυει κατι τετοιο; Σας ευχαριστω πολυ…
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κατερίνα
2 Ιουνίου 2020 22:25
Καλησπέρα μίλησα σήμερα με τον ΕΦΚΑ για τη προαιρετική ασφάλιση μετά από παραίτηση Στρατιωτικού και ο υπάλληλος αυτός μου είπε ότι αυτό δεν υφίσταται αλλά μόνο ασφάλιση σε άλλο τομέα (ΙΚΑ ΟΑΕΕ) και θα μπει στο πλαίσιο της διαδοχικής ασφάλισης. Δεν έβγαλα ουσιαστικά αποτέλεσμα, τι μπορώ να κάνω?
Δεν υπάρχει ο όρος “προαιρετικη” ασφάλιση. Δεν υπάρχει ασφάλιση από κάποιον που δεν έχει κάνει κάποια έναρξη κάποιας εργασίας για να του παρακρατουνται οι αναλογουσες εισφορές. Κατά καιρούς μόνο έχουν βγει προγράμματα αυτασφαλισης για ανέργους μεγάλης ηλικίας που πλησιάζουν την σύνταξη για να μπορέσουν να συνταξιοδοτηθούν. Τα τέως ταμεία ασφαλισης δεν έπαψαν να υφίστανται. Εάν θέλεις π.χ να ασφαλιστεις στον ΟΓΑ θα πρέπει να εκτελείς αγροτική εργασία. Στο ΙΚΑ να είσαι μισθωτός με πληρη απασχόληση ή με εργοσημο. Στον ΟΑΕΕ ως ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκακι. Στο δημόσιο μόνο εαν μισθοδοτησε από το δημόσιο, κλπ. Εάν είστε συνταξιούχος και εργάζεστε πάλι θα πρέπει να ασφαλιστεις στον φορέα που ανήκει ο τομέας της εργασίας αυτής.
Στο πρώτο σχόλιο γράφεις…..Δεν υπάρχει ο όρος “προαιρετικη” ασφάλιση…..και στο δεύτερο βάζεις την παραπομπή που αφορά την προερετική ασφάλιση. Μήπως τα έχεις λίγο μπερδεμένα…
Δεν υπάρχει ο όρος προαιρετικη ασφάλιση στο δημόσιο. Δεν υπάρχει ο όρος προαιρετικη ασφάλιση ως στρατιωτικός . Υπάρχει στον ΟΓΑ, στον ΟΑΕΕ και σε άλλα. Διάβαζε καλύτερα
Εάν είχε άλλο φορέα ασφάλισης πριν, εάν ο τελευταίος φορέας ασφάλισης της ήταν σε ένα από τα πρώην ταμεία θα μπορούσε. Με ταμείο το δημόσιο δεν υφίσταται ο όρος προαιρετικη ασφάλιση. Θα πρέπει να ασφαλιστει κανονικά με έναρξη εργασίας σε κάποιο από τα άλλα πρώην ταμεία πλέον. Αυτό λέω εξυπνε.
@ΦΩΤΗΣ
Ο ακριβής ορισμός είναι ¨προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης¨ και προϋπήρχε του Ν4387/2016 για τους φορείς που είχαν ενταχθεί στο ΙΚΑ.
Με την ένταξη των υπαλλήλων – λειτουργών του Δημοσίου, καθώς και των στρατιωτικών στον ΕΦΚΑ (Βλ. άρθρο 4 του Ν4387/2016) δόθηκε το δικαίωμα της προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης και σε αυτή την κατηγορία εργαζομένων (βλ. άρθρο 18 του Ν4387/2016) από 1/1/2017 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/198288 .
Με την εγκύκλιο 3/2018 του ΕΦΚΑ https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_3_2018.pdf κοινοποιούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες (και στην διεύθυνση συντάξεων δημοσίου τομέα) οι διατάξεις που αφορούν την δυνατότητα προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης.
Στην σελίδα 2 της εγκυκλίου γίνεται σαφής αναφορά στους στρατιωτικούς και στην προβλεπόμενη έκδοση οδηγιών εφαρμογής για αυτούς.
Το ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι απαραίτητες οδηγίες δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι στρατιωτικοί δεν έχουν αυτό το δικαίωμα.
ΥΓ. Με δύο αρχικές αναρτήσεις που έκανες σε αυτή την συζήτηση είχα αμφιβολία αν ήταν το ίδιο άτομο που τις έκανε. Όπως είπε και ο Γιάννης άλλα λες στην αρχική σου ανάρτηση και άλλα συμπεράσματα βγαίνουν από την ανάγνωση της εγκυκλίου που εσύ παραπέμπεις.
@ Κατερίνα
Δεν ξέρω αν τελικά υπάρχει πρόθεση από το Δημόσιο να εφαρμόσει τις διατάξεις περί προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης στους υπαλλήλους του Δημοσίου και τους στρατιωτικούς. Όμως μέχρι σήμερα από την διάταξη του νόμου και την εγκύκλιο που έχει εκδοθεί δεν υπάρχουν ενδείξεις για το αντίθετο.
Όπως σου είπα και πριν λίγες ημέρες μην αρκείσαι στις προφορικές/τηλεφωνικές συζητήσεις με τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ. Για αυτούς αφού δεν έχει εκδοθεί εγκύκλιος με οδηγίες εφαρμογής δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Μόνο σε έγγραφο δικό σου ερώτημα θα είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν (σε εύλογο χρονικό διάστημα). Μόνο με έγγραφη αρνητική απάντηση ή μη απάντηση θα έχεις δικαίωμα να προσφύγεις στον συνήγορο του πολίτη ή την συνδρομή δικηγόρου για να διεκδικήσεις την εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται από τον νόμο.
Verba volant, scripta manent (https://el.wikipedia.org/wiki/Verba_volant,_scripta_manent )
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σας , γνωρίζετε μήπως ποια είναι η διεύθυνση για να τα στείλω? (Μπήκα στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ και έχει πολλές διευθύνσεις)
ΕΦΚΑ/ΓΛΚ
Δ/ΝΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τμήμα Κανονισμού και Εντολής Πληρωμής Στρατιωτικών και Πολεμικών Συντάξεων
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 29 – Τ.Θ. 1116
101 10 ΑΘΗΝΑ
Να φροντίσεις να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης σου. Θα σου φανεί χρήσιμος για μελλοντικές σου ενέργειες.
Σου θυμίζω ποια κατά την γνώμη μου είναι τα ερωτήματα που θα πρέπει να υποβάλεις https://enstoloi.net/stratos/comment-page-266/#comment-87626 .
ΠΡΟΣΟΧΗ μην προχωρήσεις σε καμία κίνηση (πχ αίτηση παραίτησης) αν δεν έχεις όλα τα απαιτούμενα δεδομένα και δεν συμβουλευτείς κάποιο δικηγόρο ειδικευμένο σε εργασιακές σχέσεις.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΛΕΩΝ
1 Ιουνίου 2020 20:57
Καλησπερα σας. Η δγη που εκδοθηκε προσφατα και αφορουσε στην αυξηση στα ποσοστα αναπληρωσης (+1,5% για καθε ετος περα των 45 ετων για τους αλεξιπτωτιστες), εχει ληφθει υποψη στην εφαρμογη υπολογισμου συνταξης? Σας ευχαριστω.
Καλησπέρα , σε αποστρατεία για λόγους υγειας στην αποστολή των δικαιολογητικών για την αναγνώριση της πενταετίας στην αίτηση πρέπει να γραψω και το χρονικό διάστημα που επιθυμώ να αναγνωρίσω ή μόνο οτί επιθυμω την αναγνώριση της 5ετίας χωρίς συγκεκριμένο χρονικό διάστημα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φυσικά πρέπει να αναφέρεις συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διότι επηρεάζει το ποσό των εισφορών που θα πληρώσεις, διάλεξε έναρξη 5ετίας αμέσως μετά την κατάταξη ή την ονομασία (για στρατιωτική σχολή).
Επειδή αρκετοί στρατιωτικοί, μετά την κατάταξη ή την ορκωμοσία τους, μετατίθενται σε μονάδες που δεν θεωρούνται μονάδες εκστρατείας, θεωρώ ότι για αποφυγή παρανοήσεως, θα πρέπει να διευκρινιστεί στον Ιωάννη πως θα πρέπει να επιλέξει για αναγνώριση τα 5 πρώτα χρόνια (μετά την κατάταξη ή την ορκωμοσία του) που διανύθηκαν σε μονάδες εκστρατείας σύμφωνα με το ΠΔ 169/2007, όποτε και εάν είναι αυτά.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
TAKIS
30 Μαΐου 2020 09:04
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΕΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΞ ΩΣ ΥΠΛΓΟΣ ΕΞ ΑΣΣΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ? ΕΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ? Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ! (ΠΧ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΝ ΑΥΓ ΤΟΥ 20)
Αποζημίωση όχι δεν προβλέπεται.
Πληροφορίες για την παραίτηση χωρίς δικαίωμα σύνταξης θα βρεις στην ενότητα 2.3Γ1 στην παραπομπή του Γιάννη εδώ https://enstoloi.net/stratos/comment-page-263/#comment-86137 .
Για να έχεις μια ιδέα για τον χρόνο που απαιτείται, με αίτηση παραίτησης ανθστή τον Μάρτιο του 2017 έγινε η επιστροφή τον Μάϊο του 2018.
Το ποσό είναι αυτό που φαίνεται σε όλα τα ενημερωτικά μισθοδοσίας σου υπέρ ΕΛΟΑΣ. Ενδεικτικά, στην παραπάνω περίπτωση με σχεδόν 18 έτη μετοχικής σχέσης προέλευσης ΑΣΣΥ το ποσό ήταν λίγο κάτω από 11000€. Από το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί και τυχόν μισθός που είχες προπληρωθεί πριν την διαγραφή σου.
Έχεις δίκιο ΜΑΡΚ. Αφού έχει περισσότερα από 20 έτη μετοχικής σχέσης έχει την δυνατότητα επιλογής ή της άτοκης επιστροφής των εισφορών άμεσα ή την λήψη εφάπαξ για τα χρόνια υπηρεσίας που έχει κατά την αποχώρηση του όταν θα δικαιωθεί σύνταξης. Στην συζήτηση που παρέπεμψα τον Τάκη υπάρχει σύνδεσμος που δείχνει το άρθρο 16 του ΝΔ398/1974 στην παράγραφο 4 του οποίου αναφέρεται αυτή η δυνατότητα. Το ερώτημα που τίθεται είναι παίρνω ένα καλό ποσό σήμερα ή περιμένω 15-20 χρόνια για να πάρω ένα μεγαλύτερο (ίσως διπλάσιο);
GEORGIOSP καλησπέρα. Μήπως ξέρετε πως μπορεί κάποιος με 28 έτη υπηρεσίας( εισαγωγή 1992) να παραιτηθεί αλλά να συνεχίσει την ασφάλιση προαιρετικά για 5 έτη ώστε το 2024 να συμπληρώσει 40 έτη. Έχω ψάξει στο ιντερνετ αλλά εκτός την εγκύκλιο που ο G.G είχε παραθέσει δεν έχω βρει κάτι άλλο. Επίσης δεν βρήκα ειδικό σε τηλ του ΕΦΚΑ . Υπάρχει κάποιο εξειδικευμένο κέντρο που να ασχολείται με τα “δικά” μας ασφαλιστικά? Αν δεν θέλετε δημόσια μπορείτε να μου στείλετε στο μαιλ θα το εκτιμούσα γιατί δεν βλέπω άλλη λύση. Σας ευχαριστώ
Καλησπέρα Κατερίνα.
Όπως έχει ήδη επισημάνει ο G.G., στην εγκύκλιο που μας κοινοποίησε προβλέπεται να δοθούν οδηγίες εφαρμογής για την προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης μεταξύ άλλων και για τους στρατιωτικούς. Μέχρι σήμερα δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάποιο έγγραφο ή εγκύκλιος που να αφορά τους στρατιωτικούς. Αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά, όπως φαίνεται από το ερώτημα σου, πρέπει για αρχή να ακολουθήσεις την συμβουλή του G.G. και να υποβάλεις γραπτό (όχι τηλεφωνικό) ερώτημα προς ΕΦΚΑ/ΓΛΚ. Σε αυτό θα μπορείς να δηλώνεις ότι προτίθεσαι να παραιτηθείς από την υπηρεσία κάνοντας ταυτόχρονα χρήση της δυνατότητας προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης, να αναφέρεις συνημμένα την σχετική νομοθεσία και την εγκύκλιο (βλ. τις δύο παραπομπές του G.G.) και να ζητάς οδηγίες/λεπτομέρειες για την εφαρμογή των διατάξεων αυτών.
Στην συνέχεια αφού λάβεις τις πληροφορίες που θέλεις συνεχίζεις όπως εσύ επιθυμείς. Αν η απάντηση που θα πάρεις είναι της μορφής ¨αναμένουμε οδηγίες κτλ¨ ή καθυστερήσει η απάντηση μπορείς να υποβάλεις αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη.
Δεν υπάρχει ή καλύτερα δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποιος φορέας που να ασχολείται με τα δικά μας θέματα, πλην του ανεπίσημου αλλά εγκυρότατου enstoloi.net. Δεν έχω κάποιου είδους ενημέρωση ή πηγή πληροφόρησης που να μην θέλω να αναφέρω δημόσια. Ότι γνωρίζω είναι από πληροφορίες που βρίσκω στο διαδίκτυο, σχόλια συναδέλφων και περιπτώσεις γνωστών και φίλων. Δεν έχω πρόβλημα με την άμεση επικοινωνία με email αλλά όπως είπα δεν γνωρίζω τίποτα επιπλέον αυτών που ήδη έχω αναφέρει.
Υ.Γ 1 Υποθέτω ότι ήδη γνωρίζεις αλλά θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι το κόστος μιας τέτοιας επιλογής είναι μεγάλο αν υπολογίσεις ότι θα πρέπει να πληρώνεις 22,55% των συντάξιμων αποδοχών για τέσσερα χρόνια και να αναγνωρίσεις και την πρόσθετη τριετία της παρ. 4 του άρθρου 22 του Ν3865.
Καλησπέρα Κατερίνα…υπάρχει τρόπος επικοινωνίας εκτός από εδώ?
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dion
29 Μαΐου 2020 23:27
Καλησπερα φωτη ειναι σωστο αυτο που λες δεν βγαινει 12 μηνες το ποσο που αναγραφει στο ε1 σαν καθαρες αποδοχες ειναι τουλαχιστον για εμενα 1500 ευρω συν απο το 19,αναφορα προς το κτς /δυβ εκανες.
Ναι, έχω κάνει αναφορά από τον Απρίλιο όταν άνοιξαν οι φορολογικές δηλώσεις για το 2019 και διαπίστωσα τι ποσά είχε δηλώσει εκεί ο εκκαθαριστής μισθοδοσίας. Το ΚΤΣ δήλωσε αναρμόδιο και μετά από βόλτες ανά την Ελλάδα η αναφορά μου κατέληξε στον εκκαθαριστή της μισθοδοσίας μας. Εάν διαπίστωσες και εσύ λάθη κάνε αναφορά , μην την αργείς. Είναι σε αρκετούς το πρόβλημα. Θα τα διορθώσουν είπαν αλλά καλύτερα ας υπάρχει και μια αναφορά σου μην τυχόν και ΔΕΝ σου διορθώσουν την βεβαίωση αποδοχών.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΛΙΟΣ
29 Μαΐου 2020 22:17
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ….ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΣΤΑ 32 ΧΡΟΝΙΑ …ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ 5+3 ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?
Οι δόσεις για την αναγνώρηση κρατούνται απο την σύνταξη. Το κόστος ομως είναι αρκετά μεγάλο. Απο την σύνταξη ΓΕΣ μπορείς να δείς πόσα είναι να πληρώσεις βαζοντας τα στοιχεία σου. Δες το παρακάτω https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
ΣΩΜΑ:
Στρατός
TAKIS
29 Μαΐου 2020 11:48
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΣΤΙΣ 25 ΣΕΠ 2020 ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 25 ΕΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΛΓΟΣ ΕΞ ΑΣΣΥ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΒΓΑΖΩ ΣΥΝΤΑΞΗ Κ ΕΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Η ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ ,ΕΑΝ ΟΧΙ ΣΕ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Η’ αλλα 7 χρονια εαν ο Τακης εκτος απο τα 5 εκστρατειας αναγνωρίση και τα 3 χρονια που δικαιουνται οσοι προσληφθηκαν εως 31/12/95.(αλλά ειναι πανακριβη η αναγνωριση με τα σημερινα δεδομενα)
Αναγνώριση 5 ετών Εκστρατείας=2649,20€
-//- 3 -//- “Μπόνους”=16560€
-//- Μηνών Σχολής=2181,02€ (Αν ισχύει για εσένα).
Οπότε θα δώσεις για όλα αυτά τα ποσά=19209,20€ ή 21390,22€ Αντίστοιχα.
Σε Συμφέρει; Φυσικά ισχύει και το Όριο της Ηλικίας αν θα πάρεις Σύνταξη τώρα.
Αυτές είναι οι Εισφορές που πρέπει να καταβάλει.
Τα συντάξιμα είναι:
25 Έτη Πραγματική Υπηρεσία,
5 Έτη Εκστρατείας + 3 Έτη “Μπόνους=
33 Συντάξιμα Έτη, οπότε Υπολείπονται άλλα Εφτά Χρόνια ως τα 40.
Δηλαδή, “Θεμελιώνει” Συνταξιοδοτικό Δικαίωμα στις 27/9/2027.
Εκτός κι αν είναι άνω των 53 ετών Ηλικιακά.
Ιωάννη, στη δίκη μου περίπτωση, με 28, συν 5 εκστρατείας και 3 μπόνους μου απάντησε το ΕΦΚΑ στα 60 ηλικιακά η 40 πραγματικά. Μπορώ να το μεταφράσω με το δικό σου τρόπο οτι σε 4 χρόνια μπορώ να επανέλθω?
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας Κ
28 Μαΐου 2020 23:46
Ξέρει κάποιος συνάδελφος γιατί το ΜΤΣ δεν έχει κάνει καμμιά ανακοίνωση το τελευταίο τρίμηνο για το Β.Ο.Ε.Α.Τ. Τελευταία εκδόθηκε στις 03/03/20 και αφορούσε το μήνα ΔΕΚ 2019.Ελπίζω να μην πούνε λόγω πανδημίας γιατι αυτη η δουλεια δεν θέλει φυσική παρουσία.
@ Φώτης
….. Δεν είναι ακριβώς έτσι…..
Άλλο σου είπα εγώ ότι περιλαμβάνει το καθαρό ποσό, και άλλο υπολογίζεις εσύ.
.
……..Οπότε το καθαρό + φόρο εισοδήματος + εισφορά αλληλεγγύης ξεπερνούν το ποσό που γράφουν ως μικτές αποδοχές στην βεβαίωση……
.
Το λάθος που κάνεις ότι ενώ στο καθαρό ποσό περιλαμβάνεται ο φόρος και η εισφορά όπως σου έγραψα, εσύ προσθέτεις ξανά τον φόρο και την εισφορά.
Η διαφορά μεταξύ καθαρού και μεικτού είναι όλες οι υπόλοιπες κρατήσεις που γίνονται στον μισθό σου.
Στο Ε1 όμως επειδή κατέθεσα την δήλωση μου στον κωδικό 301 όπου αναγράφει ” Άθροισμα καθαρών ποσών από μισθούς, ημερομίσθια κτλ. (εκτός περ. 2, 3)” εμφανίζει το ποσό που η βεβαίωση αποδοχών εμφανίζει ως καθαρό και είναι συγκεκριμένα 18.925,80 για το 2019. Το ποσό το 2018 στον ίδιο κωδικό ήταν το ποσό των 17.079,64. Δηλαδή μιλάμε για μια διαφορά 1846,01 ευρώ! Δεν υπολογίζω 2 φορές τον ΦΕ και την εισφορά αλληλεγγύης. Τα ποσά δεν ”βγαίνουν” από καμία πλευρά. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι αφορά και άλλους.
Εμένα πάντως φορολογητέο εισόδημα – φόρος που παρακρατήθηκε – εισφορά αλληλεγγύης που παρακρατήθηκε και διαιρώντας με το 12 μου βγάζει περίπου το πληρωτέο κάθε μήνα που παίρνω πραγματικά. Δεν ξέρω αν επειδή προπληρωνόμαστε πρέπει να αθροίζεις το σημείωμα το Δεκ της προηγούμενης ή της προ-προηγούμενης χρονιάς. Ίσως το άθροισμα των σημειωμάτων του 19 δεν βγάζει τα εισοδήματα-παρακρατησεις φόρων και εισφορών του 19.
Πήρα όλα τα σημειώματα μισθοδοσίας του 2019. Πρόσθεσα όλο τον φόρο εισοδήματος που ανέγραφαν ως παρακράτηση. Δεν υπήρχε κάποιος αναδρομικός φόρος. Ακόμα και αυτός βγαίνει λιγότερος από αυτόν που αναγράφει η βεβαίωση αποδοχών και το Ε1. Ο φόρος όμως που υπάρχει στην βεβαίωση ότι μου παρακρατήθηκε είναι σωστός στο ποσό που εμφανίζουν ως καθαρές αποδοχές στην βεβαίωση και στο Ε1, όμως εγώ δεν έλαβα αυτά τα χρήματα που αναγράφουν. Αναγράφουν εκτός από περισσότερα χρήματα και αρκετά περισσότερο ΦΕ από αυτόν που βγαίνει προσθέτοντας τα 12 σημειώματα μισθοδοσίας του 2019!
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
27 Μαΐου 2020 22:46
Έχει εμφανιστεί σε κάποιον ε.ε συνάδελφο φέτος να έχει ¨υπερβολικά¨αυξημένο καθαρό εισόδημα στην βεβαίωση αποδοχών; Ρωτάω γιατί έχει συμβεί σε εμένα και η αναφορά μου εδώ και ένα μήνα γυρνάει ανά την Ελλάδα.
Στο καθαρό ποσό περιλαμβάνεται, ότι σου καταθέτουν κάθε μήνα στην τράπεζα – πληρωτέο, ο παρακρατηθέντας φόρος και η ειδική εισφορά.
Εάν προσθέσεις όλα αυτά θα πρέπει να συμφωνεί με το ποσό που γράφει η βεβαίωση και είναι καταχωρημένο στο Ε1.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν μπορεί ανάμεσα σε δύο έτη (2018-2019) να αυξάνονται περίπου κατά 8% οι μικτές αποδοχές και περίπου στο 18% οι καθαρές αποδοχές εκτοξεύοντας το εισοδημα μου. Η τεράστια αυτή διάφορα προκύπτει στο ποσό αφαιρουμενου του ήδη παρακρατηθεντος φόρου και της εισφοράς αλληλεγγύης. Το 2018 καθαρό εισόδημα 17092 και το 2019 18889 ευρώ περίπου. Κάπου 154 σχεδόν ευρώ τον μήνα στο καθαρό ποσό. Πήρε κάποιος συνάδελφος τέτοια αύξηση μέσα σε ένα έτος; Περί τα 154 ευρώ πάνω στα καθαρά; Κατέθεσα το Ε1 αν και με την αύξηση αυτή χάνω το επίδομα του Α21 γιατί ήδη πήρα την 1η δόση να μην πάρω και την δεύτερη και μου ζητούν περισσότερα χρήματα. Πάλι βλέπω να τρέχω στον συνήγορο του Πολίτη για να το επιλύσω όπως και πέρσι.
Την πρόσθεση που σου είπε ο συναδελφος G.G. την έκανες. Συτό έχει σημασία και οχι η σύγκριση με το 2018. Μια μικρή αύξηση ισως να είναι μεγάλη κράτηση στο φόρο και σε ολα τα υπόλοιπα.
Ίσως δεν το εξήγησα καλά, το ξαναλέω. Οι μικτές μου αποδοχές αυξήθηκαν κατά 984 ευρώ. Οι καθαρές αποδοχές κατά 1846,01 ευρώ. Η παρακράτηση φόρου περίπου 400 πάνω και γύρω στα 30 ευρώ η εισφορά αλληλεγγύης. Οπότε το καθαρό + φόρο εισοδήματος + εισφορά αλληλεγγύης ξεπερνούν το ποσό που γράφουν ως μικτές αποδοχές στην βεβαίωση. Οι μικτές αποδοχές αυξήθηκαν στο ήμισυ από τις καθαρές ενώ ο φόρος και η εισφορά αλληλεγγύης είναι όντως στα κανονικά τους επί του νέου καθαρού ποσού. Είναι αφύσικο.
Φώτη περίμενε μην υποβάλεις ακόμα τη δήλωση σου γιατί αν είναι έτσι μπορεί να υπάρχουν κάποια καθυστερούμενα και να αλλάξουν τις βεβαιώσεις αποδοχών. Κάτι τέτοιο είχε γίνει και πέρυσι, περίμενε μέχρι μέσα Ιουνίου.
Διάβασε αυτό https://www.armyvoice.gr/2019/04/forologiki-dilosi-2019-ges-min-ypovallete-akoma-engrafo/amp/
Αυτό είχε γίνει πέρυσι αλλά επειδή μπορεί κάτι τέτοιο λάθος να υπάρξει και φέτος έχουμε προθεσμία μέχρι τέλος Ιουνίου
Δεν έχει αναδρομικά μέσα, μόνο τακτικές αποδοχές. Τα αναδρομικά έτσι και αλλιώς θα ήταν σε άλλο κωδικό εάν είχα. Ανακάλυψα και άλλους με το ίδιο θέμα που ή δεν το είχαν προσέξει ή τους το είπε ο λογιστής τους που πήγε να κάνει την φορολογική δήλωση ή κάποιοι το είχαν δει αλλά το δέχτηκαν αδιαμαρτύρητα με το σκεπτικό πως ”για να είναι έτσι θα είναι σωστό, ξέρει η υπηρεσία” . Αμ δε που ξέρει. Ότι και να γίνεται δεν μπορεί αύξηση στα καθαρά ποσά να βγαίνουν διπλάσια από την αύξηση στα μικτά.
Μα καλα τι σε ενδιαφερει τι πηρε ο καθε υπαξιωματικος.Εσυ τι πηρες εχει σημασια.Δεν ξερεις τι πηρες?Τα μηνιαια σου ενημερωτικα τι λενε,το ετησιο για φορ.χρηση τι λεει;Το πινακακι στο Ταξις “ενημερωση αποδοχως “τι σου λεει;Εκει τα βγαζει αναλυτικοτατα.Μη μπερδευεις μικτα και καθαρα.Οσο για το επιδομα παιδων ΟΠΕΚΑ 2η δοση,και εγω το πηρα μειωμενο προχθες,αν και εχω κανει φορ.δηλωση,αλλα υποθετω οτι θα πρεπει να ξανακανω αιτηση στον ΟΠΕΚΑ νεα .Μην λαμβανεις αυτα που σου βγαζει ο ΟΠΕΚΑ σαν εισοδημα αν αυτο μας λες.Εκει φαινονται τα συνολικα σου οικογενειακα σουεισοδηματα και οχι μονο απ οτη μισθοδοσια σου.Καπου βλεπω οτι τα εχεις ολα μπεδρεμενα φιλε μου
Μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει. Λέω ότι όλα τα στοιχεία της βεβαίωσης αποδοχών είναι λάθος και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δυστυχώς συμβαίνει και σε άλλους. Επειδή ακριβώς ξέρω τι πήρα εντόπισα τα λάθη.
Οχι εγω εχω καταλαβει πολυ καλα φιλε μου.Σου ειπα μπες στο taxis εν.βεβαιωσης αποδοχων και στα βγαζει αναλυτικοτατα.Τα μηχανηματα δεν κανουν λαθη,μονο οι ανθρωποι!!Τσεκαρε τα και εσυ και μη μπερδευεσαι.Ασε τον ΟΠΕΚΑ στην ακρη,ειναι αλλη ιστορια.
Μέγα σφάλμα έκανες. Όντως δεν κατανοησες αυτά που έγραψα. Όπως σχολίασα πριν ανεβρεθει το λάθος και εντός των επόμενων 15 ημερών θα διορθωθεί και σε εμένα και σε όσους έχουν το ίδιο πρόβλημα. Κάνουν και τα μηχανήματα λάθος όταν υπάρχει θέμα με το λογισμικό.
Με πήραν τηλέφωνο οι αρμόδιοι σήμερα το μεσημέρι, έλαβαν την αναφορά μου, Θα προχωρήσουν σε διόρθωση το επόμενο δεκαπενθήμερο. Αφορά και άλλους μου είπαν και να μην καταθέσω την φορολογική μου δήλωση ακόμα που εγώ την κατέθεσα βέβαια, τώρα όταν ανοίξει η τροποποιητική. Ευχαριστώ σε όσους απάντησαν στο σχόλιο μου ώστε να με βοηθήσουν. Να είστε καλά.
Φωτη ευτυχως και βρηκες ακρη.Και ομως εξακολουθω να πιστευω πως οι μηχανες δεν κανουν λαθη,απλα ισως καποιοι ηλιθιοι που τις χειριζονται.Νασαι καλα και ευτυχως την βρηκες την ακρη
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξανδρος
27 Μαΐου 2020 12:03
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα έξτρα πέντε χρόνια και αν υπάρχει καμία εξέλιξη και για ποιον λόγο δεν περάσε τροποποίηση στο τελευταίο ασφαλιστικό νόμο.
Εξαιτίας του Κορωνοιου το όλο θέμα ξεχάστηκε. Ουδεμία αναφορά στο θέμα, ουδεμία ενασχόληση από κανέναν. Έχω κάνει αναφορά στον συνήγορο του Πολίτη για το ότι ο ΕΦΚΑ δεν εφαρμόζει τον νόμο, καθότι δεν απαιτείται ούτε καν η έκδοση υπουργικής απόφασης για την εφαρμογή του νόμου. Δεν περιμένω πολλά άλλα προς το παρόν ήταν η μόνη ενέργεια όπου μπορούσα να κάνω.
Εγώ ήμουν έτοιμος να κάνω αίτηση ακύρωσης όμως το ανέστειλα προσπαθώντας να πιέσω από άλλες πλευρές. Μετά ¨βομβαρδισμό¨ γραπτών επιστολών μου σε κάθε αρμόδιο της παρούσας κυβέρνησης (πρωθυπουργό, αρμόδιους και αναρμόδιους υπουργούς, κυβερνητικούς βουλευτές, 2 ερωτήματα στο vouliwatch.gr) τώρα έκανα αναφορά στον συνήγορο του πολίτη. Την ανέλαβε ο ίδιος που έχει και την προηγούμενη αναφορά μου περί μη απάντησης του ΕΦΚΑ εδώ και πάνω από 10 μήνες. Αν πιέσουν πολλοί θα είναι καλύτερα όμως.
Γιατί αφορά το υπουργείο εργασίας μήπως; Άλλωστε αυτά ξεφεύγουν από τα “εσωκομματικά μας” όπως λέει φίλος δικηγόρος. Θα χρησιμοποιήσω αρχικά κάθε εξωδικαστικό μέσω. Τα δικαστήρια σε τελευταία επιλογή καθότι οι δικαστές πολλές φορές είναι απρόβλεπτοι, ειδικά δε όταν διεκδικείς απτά οφεληματα.
Οχι αποκλειστικά…μονο το εργασίας. Οπως και νάχει η διάταξη δεν ηταν σύννομη αρα δεν μπορει να εχει εφαρμογή. Μακάρι να γίνει το αντίθετο αλλα δεν το βλέπω.
Αν το προσπαθήσουμε πολλοί κάτι θα γίνει. Όχι μόνο ένας. Πλέον στο γραφείο του υπουργού εργασίας με έχουν μάθει απο τις πολλές τηλεφωνικές και γραπτές παρεμβάσεις μου, άκουσα και μια να λέει δίνοντας στο τηλέφωνο στην άλλη να λέει “ωχ πάλι αυτός ο στρατιωτικός”. Θέλει και άλλοι να προσπαθήσουν, όχι μόνο συζητήσεις μεταξύ μας υπό μορφήν καφενείου και ως εκεί.
Φώτη καλημέρα.Πως θα γίνει να επικοινωνήσουμε για να το κάνω και γω. Θυμάμαι το θέμα σου, το είχες γράψει πριν καιρό, νομίζω τότε που κατατίθοταν το ασφαλιστικό Βρούτση κια είχαμε ανταλλάξει κάποιες απόψεις στο σαιτ. Εγώ είμαι μέσα πάντως, γιατί αυτοί πάνε να μας την φάνε την πενταετία του 4609/19. Και από ότι βλέπω το θέμα έχει ατονήσει και από μας τους ίδιους άλλο που δεν θέλουν.Γι αυτό θέλει πίεση.
Ενημερώθηκε η σελίδα υπολογισμού αποδοχών Μισθολόγιο 2025 με την αύξηση του επιδόματος επικινδυνότητας από 1-7-2025: Μισθολόγιο 2025 με νέο επίδομα επικινδυνότητας
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 18-12-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2018 ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕΣΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΔΗΛ.30 ΕΞΑΜΗΝΑ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΩ ΔΗΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Καλημερα, υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με κάποιον απο τους συναδέλφους που έκαναν post εδώ?
Όλα τα mail που δηλώνονται κατά την εισαγωγή ενός σχολίου είναι εμπιστευτικά και δεν δημοσιοποιούνται.
Καλησπερα….
Εχω 15 χρονια υπηρεσιας και για λογους υγειας και υστερα απο παραπομπη μου στην ασυε με βγαζουν ελαφρας υπηρεσιας. Ακουσα πως οταν συμπληρωσω 25 χρονια υπηρεσιας γινετε αυτεπαγγελτη αποστρατεια…Ισχυει κατι τετοιο; Σας ευχαριστω πολυ…
Καλησπέρα μίλησα σήμερα με τον ΕΦΚΑ για τη προαιρετική ασφάλιση μετά από παραίτηση Στρατιωτικού και ο υπάλληλος αυτός μου είπε ότι αυτό δεν υφίσταται αλλά μόνο ασφάλιση σε άλλο τομέα (ΙΚΑ ΟΑΕΕ) και θα μπει στο πλαίσιο της διαδοχικής ασφάλισης. Δεν έβγαλα ουσιαστικά αποτέλεσμα, τι μπορώ να κάνω?
Δεν υπάρχει ο όρος “προαιρετικη” ασφάλιση. Δεν υπάρχει ασφάλιση από κάποιον που δεν έχει κάνει κάποια έναρξη κάποιας εργασίας για να του παρακρατουνται οι αναλογουσες εισφορές. Κατά καιρούς μόνο έχουν βγει προγράμματα αυτασφαλισης για ανέργους μεγάλης ηλικίας που πλησιάζουν την σύνταξη για να μπορέσουν να συνταξιοδοτηθούν. Τα τέως ταμεία ασφαλισης δεν έπαψαν να υφίστανται. Εάν θέλεις π.χ να ασφαλιστεις στον ΟΓΑ θα πρέπει να εκτελείς αγροτική εργασία. Στο ΙΚΑ να είσαι μισθωτός με πληρη απασχόληση ή με εργοσημο. Στον ΟΑΕΕ ως ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκακι. Στο δημόσιο μόνο εαν μισθοδοτησε από το δημόσιο, κλπ. Εάν είστε συνταξιούχος και εργάζεστε πάλι θα πρέπει να ασφαλιστεις στον φορέα που ανήκει ο τομέας της εργασίας αυτής.
http://www.odigostoupoliti.eu/ypagogi-proairetiki-synexisi-asfalisis/
Στο πρώτο σχόλιο γράφεις…..Δεν υπάρχει ο όρος “προαιρετικη” ασφάλιση…..και στο δεύτερο βάζεις την παραπομπή που αφορά την προερετική ασφάλιση. Μήπως τα έχεις λίγο μπερδεμένα…
Δεν υπάρχει ο όρος προαιρετικη ασφάλιση στο δημόσιο. Δεν υπάρχει ο όρος προαιρετικη ασφάλιση ως στρατιωτικός . Υπάρχει στον ΟΓΑ, στον ΟΑΕΕ και σε άλλα. Διάβαζε καλύτερα
Εάν είχε άλλο φορέα ασφάλισης πριν, εάν ο τελευταίος φορέας ασφάλισης της ήταν σε ένα από τα πρώην ταμεία θα μπορούσε. Με ταμείο το δημόσιο δεν υφίσταται ο όρος προαιρετικη ασφάλιση. Θα πρέπει να ασφαλιστει κανονικά με έναρξη εργασίας σε κάποιο από τα άλλα πρώην ταμεία πλέον. Αυτό λέω εξυπνε.
….. Στο δημόσιο μόνο εαν μισθοδοτησε από το δημόσιο, κλπ. …..
Εσυ τα γράφεις λίγο παραπάνω…
@ΦΩΤΗΣ
Ο ακριβής ορισμός είναι ¨προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης¨ και προϋπήρχε του Ν4387/2016 για τους φορείς που είχαν ενταχθεί στο ΙΚΑ.
Με την ένταξη των υπαλλήλων – λειτουργών του Δημοσίου, καθώς και των στρατιωτικών στον ΕΦΚΑ (Βλ. άρθρο 4 του Ν4387/2016) δόθηκε το δικαίωμα της προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης και σε αυτή την κατηγορία εργαζομένων (βλ. άρθρο 18 του Ν4387/2016) από 1/1/2017 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/198288 .
Με την εγκύκλιο 3/2018 του ΕΦΚΑ https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_3_2018.pdf κοινοποιούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες (και στην διεύθυνση συντάξεων δημοσίου τομέα) οι διατάξεις που αφορούν την δυνατότητα προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης.
Στην σελίδα 2 της εγκυκλίου γίνεται σαφής αναφορά στους στρατιωτικούς και στην προβλεπόμενη έκδοση οδηγιών εφαρμογής για αυτούς.
Το ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι απαραίτητες οδηγίες δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι στρατιωτικοί δεν έχουν αυτό το δικαίωμα.
ΥΓ. Με δύο αρχικές αναρτήσεις που έκανες σε αυτή την συζήτηση είχα αμφιβολία αν ήταν το ίδιο άτομο που τις έκανε. Όπως είπε και ο Γιάννης άλλα λες στην αρχική σου ανάρτηση και άλλα συμπεράσματα βγαίνουν από την ανάγνωση της εγκυκλίου που εσύ παραπέμπεις.
@ Κατερίνα
Δεν ξέρω αν τελικά υπάρχει πρόθεση από το Δημόσιο να εφαρμόσει τις διατάξεις περί προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης στους υπαλλήλους του Δημοσίου και τους στρατιωτικούς. Όμως μέχρι σήμερα από την διάταξη του νόμου και την εγκύκλιο που έχει εκδοθεί δεν υπάρχουν ενδείξεις για το αντίθετο.
Όπως σου είπα και πριν λίγες ημέρες μην αρκείσαι στις προφορικές/τηλεφωνικές συζητήσεις με τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ. Για αυτούς αφού δεν έχει εκδοθεί εγκύκλιος με οδηγίες εφαρμογής δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Μόνο σε έγγραφο δικό σου ερώτημα θα είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν (σε εύλογο χρονικό διάστημα). Μόνο με έγγραφη αρνητική απάντηση ή μη απάντηση θα έχεις δικαίωμα να προσφύγεις στον συνήγορο του πολίτη ή την συνδρομή δικηγόρου για να διεκδικήσεις την εφαρμογή των διατάξεων που προβλέπονται από τον νόμο.
Verba volant, scripta manent (https://el.wikipedia.org/wiki/Verba_volant,_scripta_manent )
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σας , γνωρίζετε μήπως ποια είναι η διεύθυνση για να τα στείλω? (Μπήκα στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ και έχει πολλές διευθύνσεις)
ΕΦΚΑ/ΓΛΚ
Δ/ΝΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
Τμήμα Κανονισμού και Εντολής Πληρωμής Στρατιωτικών και Πολεμικών Συντάξεων
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 29 – Τ.Θ. 1116
101 10 ΑΘΗΝΑ
Να φροντίσεις να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης σου. Θα σου φανεί χρήσιμος για μελλοντικές σου ενέργειες.
Σου θυμίζω ποια κατά την γνώμη μου είναι τα ερωτήματα που θα πρέπει να υποβάλεις https://enstoloi.net/stratos/comment-page-266/#comment-87626 .
ΠΡΟΣΟΧΗ μην προχωρήσεις σε καμία κίνηση (πχ αίτηση παραίτησης) αν δεν έχεις όλα τα απαιτούμενα δεδομένα και δεν συμβουλευτείς κάποιο δικηγόρο ειδικευμένο σε εργασιακές σχέσεις.
Καλησπερα σας. Η δγη που εκδοθηκε προσφατα και αφορουσε στην αυξηση στα ποσοστα αναπληρωσης (+1,5% για καθε ετος περα των 45 ετων για τους αλεξιπτωτιστες), εχει ληφθει υποψη στην εφαρμογη υπολογισμου συνταξης? Σας ευχαριστω.
https://enstoloi.net/sigkrisi-proigoumenou-neou-asfalistikou/
26 Μαΐου εκδοθηκε αυτη η Δγη
26 Μαΐου εκδοθηκε αυτη η Δγη.
Καλησπέρα , σε αποστρατεία για λόγους υγειας στην αποστολή των δικαιολογητικών για την αναγνώριση της πενταετίας στην αίτηση πρέπει να γραψω και το χρονικό διάστημα που επιθυμώ να αναγνωρίσω ή μόνο οτί επιθυμω την αναγνώριση της 5ετίας χωρίς συγκεκριμένο χρονικό διάστημα . Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φυσικά πρέπει να αναφέρεις συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διότι επηρεάζει το ποσό των εισφορών που θα πληρώσεις, διάλεξε έναρξη 5ετίας αμέσως μετά την κατάταξη ή την ονομασία (για στρατιωτική σχολή).
Ευχαριστώ πολύ κ. Αχιλλέα
Επειδή αρκετοί στρατιωτικοί, μετά την κατάταξη ή την ορκωμοσία τους, μετατίθενται σε μονάδες που δεν θεωρούνται μονάδες εκστρατείας, θεωρώ ότι για αποφυγή παρανοήσεως, θα πρέπει να διευκρινιστεί στον Ιωάννη πως θα πρέπει να επιλέξει για αναγνώριση τα 5 πρώτα χρόνια (μετά την κατάταξη ή την ορκωμοσία του) που διανύθηκαν σε μονάδες εκστρατείας σύμφωνα με το ΠΔ 169/2007, όποτε και εάν είναι αυτά.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΕΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΞ ΩΣ ΥΠΛΓΟΣ ΕΞ ΑΣΣΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ? ΕΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ? Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ! (ΠΧ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΝ ΑΥΓ ΤΟΥ 20)
Αποζημίωση όχι δεν προβλέπεται.
Πληροφορίες για την παραίτηση χωρίς δικαίωμα σύνταξης θα βρεις στην ενότητα 2.3Γ1 στην παραπομπή του Γιάννη εδώ https://enstoloi.net/stratos/comment-page-263/#comment-86137 .
Για να έχεις μια ιδέα για τον χρόνο που απαιτείται, με αίτηση παραίτησης ανθστή τον Μάρτιο του 2017 έγινε η επιστροφή τον Μάϊο του 2018.
Το ποσό είναι αυτό που φαίνεται σε όλα τα ενημερωτικά μισθοδοσίας σου υπέρ ΕΛΟΑΣ. Ενδεικτικά, στην παραπάνω περίπτωση με σχεδόν 18 έτη μετοχικής σχέσης προέλευσης ΑΣΣΥ το ποσό ήταν λίγο κάτω από 11000€. Από το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί και τυχόν μισθός που είχες προπληρωθεί πριν την διαγραφή σου.
Νομίζω όμως ότι μπορεί να μην πάρει την επιστροφή των εισφορών αλλά στη συνταξιοδότηση να λάβει κανονικό εφαπαξ.
Έχεις δίκιο ΜΑΡΚ. Αφού έχει περισσότερα από 20 έτη μετοχικής σχέσης έχει την δυνατότητα επιλογής ή της άτοκης επιστροφής των εισφορών άμεσα ή την λήψη εφάπαξ για τα χρόνια υπηρεσίας που έχει κατά την αποχώρηση του όταν θα δικαιωθεί σύνταξης. Στην συζήτηση που παρέπεμψα τον Τάκη υπάρχει σύνδεσμος που δείχνει το άρθρο 16 του ΝΔ398/1974 στην παράγραφο 4 του οποίου αναφέρεται αυτή η δυνατότητα. Το ερώτημα που τίθεται είναι παίρνω ένα καλό ποσό σήμερα ή περιμένω 15-20 χρόνια για να πάρω ένα μεγαλύτερο (ίσως διπλάσιο);
GEORGIOSP καλησπέρα. Μήπως ξέρετε πως μπορεί κάποιος με 28 έτη υπηρεσίας( εισαγωγή 1992) να παραιτηθεί αλλά να συνεχίσει την ασφάλιση προαιρετικά για 5 έτη ώστε το 2024 να συμπληρώσει 40 έτη. Έχω ψάξει στο ιντερνετ αλλά εκτός την εγκύκλιο που ο G.G είχε παραθέσει δεν έχω βρει κάτι άλλο. Επίσης δεν βρήκα ειδικό σε τηλ του ΕΦΚΑ . Υπάρχει κάποιο εξειδικευμένο κέντρο που να ασχολείται με τα “δικά” μας ασφαλιστικά? Αν δεν θέλετε δημόσια μπορείτε να μου στείλετε στο μαιλ θα το εκτιμούσα γιατί δεν βλέπω άλλη λύση. Σας ευχαριστώ
Καλησπέρα Κατερίνα.
Όπως έχει ήδη επισημάνει ο G.G., στην εγκύκλιο που μας κοινοποίησε προβλέπεται να δοθούν οδηγίες εφαρμογής για την προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης μεταξύ άλλων και για τους στρατιωτικούς. Μέχρι σήμερα δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάποιο έγγραφο ή εγκύκλιος που να αφορά τους στρατιωτικούς. Αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά, όπως φαίνεται από το ερώτημα σου, πρέπει για αρχή να ακολουθήσεις την συμβουλή του G.G. και να υποβάλεις γραπτό (όχι τηλεφωνικό) ερώτημα προς ΕΦΚΑ/ΓΛΚ. Σε αυτό θα μπορείς να δηλώνεις ότι προτίθεσαι να παραιτηθείς από την υπηρεσία κάνοντας ταυτόχρονα χρήση της δυνατότητας προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης, να αναφέρεις συνημμένα την σχετική νομοθεσία και την εγκύκλιο (βλ. τις δύο παραπομπές του G.G.) και να ζητάς οδηγίες/λεπτομέρειες για την εφαρμογή των διατάξεων αυτών.
Στην συνέχεια αφού λάβεις τις πληροφορίες που θέλεις συνεχίζεις όπως εσύ επιθυμείς. Αν η απάντηση που θα πάρεις είναι της μορφής ¨αναμένουμε οδηγίες κτλ¨ ή καθυστερήσει η απάντηση μπορείς να υποβάλεις αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη.
Δεν υπάρχει ή καλύτερα δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποιος φορέας που να ασχολείται με τα δικά μας θέματα, πλην του ανεπίσημου αλλά εγκυρότατου enstoloi.net. Δεν έχω κάποιου είδους ενημέρωση ή πηγή πληροφόρησης που να μην θέλω να αναφέρω δημόσια. Ότι γνωρίζω είναι από πληροφορίες που βρίσκω στο διαδίκτυο, σχόλια συναδέλφων και περιπτώσεις γνωστών και φίλων. Δεν έχω πρόβλημα με την άμεση επικοινωνία με email αλλά όπως είπα δεν γνωρίζω τίποτα επιπλέον αυτών που ήδη έχω αναφέρει.
Υ.Γ 1 Υποθέτω ότι ήδη γνωρίζεις αλλά θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι το κόστος μιας τέτοιας επιλογής είναι μεγάλο αν υπολογίσεις ότι θα πρέπει να πληρώνεις 22,55% των συντάξιμων αποδοχών για τέσσερα χρόνια και να αναγνωρίσεις και την πρόσθετη τριετία της παρ. 4 του άρθρου 22 του Ν3865.
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο, ευτυχώς που έχουμε και αυτό το site
Καλησπέρα Κατερίνα…υπάρχει τρόπος επικοινωνίας εκτός από εδώ?
Καλησπερα φωτη ειναι σωστο αυτο που λες δεν βγαινει 12 μηνες το ποσο που αναγραφει στο ε1 σαν καθαρες αποδοχες ειναι τουλαχιστον για εμενα 1500 ευρω συν απο το 19,αναφορα προς το κτς /δυβ εκανες.
Ναι, έχω κάνει αναφορά από τον Απρίλιο όταν άνοιξαν οι φορολογικές δηλώσεις για το 2019 και διαπίστωσα τι ποσά είχε δηλώσει εκεί ο εκκαθαριστής μισθοδοσίας. Το ΚΤΣ δήλωσε αναρμόδιο και μετά από βόλτες ανά την Ελλάδα η αναφορά μου κατέληξε στον εκκαθαριστή της μισθοδοσίας μας. Εάν διαπίστωσες και εσύ λάθη κάνε αναφορά , μην την αργείς. Είναι σε αρκετούς το πρόβλημα. Θα τα διορθώσουν είπαν αλλά καλύτερα ας υπάρχει και μια αναφορά σου μην τυχόν και ΔΕΝ σου διορθώσουν την βεβαίωση αποδοχών.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ….ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΣΤΑ 32 ΧΡΟΝΙΑ …ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ 5+3 ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?
Οι δόσεις για την αναγνώρηση κρατούνται απο την σύνταξη. Το κόστος ομως είναι αρκετά μεγάλο. Απο την σύνταξη ΓΕΣ μπορείς να δείς πόσα είναι να πληρώσεις βαζοντας τα στοιχεία σου. Δες το παρακάτω
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΣΤΙΣ 25 ΣΕΠ 2020 ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 25 ΕΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΛΓΟΣ ΕΞ ΑΣΣΥ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΒΓΑΖΩ ΣΥΝΤΑΞΗ Κ ΕΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Η ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ ,ΕΑΝ ΟΧΙ ΣΕ ΤΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Ξεκίνα από εδώ
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Υπομονη αλλα 10 χρονια Τακη αν πληρωσεις και τα 5 εκστρατειας,αλλιως αλλα 15.Εφαπαξ στα 35 πραγματικα χρονια μετ.σχεσης με το ΕΛΟΑΣ
Η’ αλλα 7 χρονια εαν ο Τακης εκτος απο τα 5 εκστρατειας αναγνωρίση και τα 3 χρονια που δικαιουνται οσοι προσληφθηκαν εως 31/12/95.(αλλά ειναι πανακριβη η αναγνωριση με τα σημερινα δεδομενα)
Αναγνώριση 5 ετών Εκστρατείας=2649,20€
-//- 3 -//- “Μπόνους”=16560€
-//- Μηνών Σχολής=2181,02€ (Αν ισχύει για εσένα).
Οπότε θα δώσεις για όλα αυτά τα ποσά=19209,20€ ή 21390,22€ Αντίστοιχα.
Σε Συμφέρει; Φυσικά ισχύει και το Όριο της Ηλικίας αν θα πάρεις Σύνταξη τώρα.
Αν συμπληρώνει 40 χρόνια με όλα αυτά τι ρόλο παίζει η ηλικία? Παίρνει αμέσως τη σύνταξη του έτσι δεν είναι?
Αυτές είναι οι Εισφορές που πρέπει να καταβάλει.
Τα συντάξιμα είναι:
25 Έτη Πραγματική Υπηρεσία,
5 Έτη Εκστρατείας + 3 Έτη “Μπόνους=
33 Συντάξιμα Έτη, οπότε Υπολείπονται άλλα Εφτά Χρόνια ως τα 40.
Δηλαδή, “Θεμελιώνει” Συνταξιοδοτικό Δικαίωμα στις 27/9/2027.
Εκτός κι αν είναι άνω των 53 ετών Ηλικιακά.
Ιωάννη, στη δίκη μου περίπτωση, με 28, συν 5 εκστρατείας και 3 μπόνους μου απάντησε το ΕΦΚΑ στα 60 ηλικιακά η 40 πραγματικά. Μπορώ να το μεταφράσω με το δικό σου τρόπο οτι σε 4 χρόνια μπορώ να επανέλθω?
Ξέρει κάποιος συνάδελφος γιατί το ΜΤΣ δεν έχει κάνει καμμιά ανακοίνωση το τελευταίο τρίμηνο για το Β.Ο.Ε.Α.Τ. Τελευταία εκδόθηκε στις 03/03/20 και αφορούσε το μήνα ΔΕΚ 2019.Ελπίζω να μην πούνε λόγω πανδημίας γιατι αυτη η δουλεια δεν θέλει φυσική παρουσία.
Δεν έχει εκδοθεί η υπουργική απόφαση που θα καθορίζει την τιμή μεριδίου με βάση την οποία θα υπολογιστεί το βοήθημα για το 2020.
Βλ. https://enstoloi.net/stratos/comment-page-208/#comment-66458
@ Φώτης
….. Δεν είναι ακριβώς έτσι…..
Άλλο σου είπα εγώ ότι περιλαμβάνει το καθαρό ποσό, και άλλο υπολογίζεις εσύ.
.
……..Οπότε το καθαρό + φόρο εισοδήματος + εισφορά αλληλεγγύης ξεπερνούν το ποσό που γράφουν ως μικτές αποδοχές στην βεβαίωση……
.
Το λάθος που κάνεις ότι ενώ στο καθαρό ποσό περιλαμβάνεται ο φόρος και η εισφορά όπως σου έγραψα, εσύ προσθέτεις ξανά τον φόρο και την εισφορά.
Η διαφορά μεταξύ καθαρού και μεικτού είναι όλες οι υπόλοιπες κρατήσεις που γίνονται στον μισθό σου.
Στο Ε1 όμως επειδή κατέθεσα την δήλωση μου στον κωδικό 301 όπου αναγράφει ” Άθροισμα καθαρών ποσών από μισθούς, ημερομίσθια κτλ. (εκτός περ. 2, 3)” εμφανίζει το ποσό που η βεβαίωση αποδοχών εμφανίζει ως καθαρό και είναι συγκεκριμένα 18.925,80 για το 2019. Το ποσό το 2018 στον ίδιο κωδικό ήταν το ποσό των 17.079,64. Δηλαδή μιλάμε για μια διαφορά 1846,01 ευρώ! Δεν υπολογίζω 2 φορές τον ΦΕ και την εισφορά αλληλεγγύης. Τα ποσά δεν ”βγαίνουν” από καμία πλευρά. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι αφορά και άλλους.
Εμένα πάντως φορολογητέο εισόδημα – φόρος που παρακρατήθηκε – εισφορά αλληλεγγύης που παρακρατήθηκε και διαιρώντας με το 12 μου βγάζει περίπου το πληρωτέο κάθε μήνα που παίρνω πραγματικά. Δεν ξέρω αν επειδή προπληρωνόμαστε πρέπει να αθροίζεις το σημείωμα το Δεκ της προηγούμενης ή της προ-προηγούμενης χρονιάς. Ίσως το άθροισμα των σημειωμάτων του 19 δεν βγάζει τα εισοδήματα-παρακρατησεις φόρων και εισφορών του 19.
Καλημέρα.Όταν λες περίπου πόσο ειναι η διαφορά γιατι εγω εχω 147 ευρώ
Το γνωρίζω αυτό. Λοιπές κρατήσεις +πληρωτέο=μικτές αποδοχές
Πήρα όλα τα σημειώματα μισθοδοσίας του 2019. Πρόσθεσα όλο τον φόρο εισοδήματος που ανέγραφαν ως παρακράτηση. Δεν υπήρχε κάποιος αναδρομικός φόρος. Ακόμα και αυτός βγαίνει λιγότερος από αυτόν που αναγράφει η βεβαίωση αποδοχών και το Ε1. Ο φόρος όμως που υπάρχει στην βεβαίωση ότι μου παρακρατήθηκε είναι σωστός στο ποσό που εμφανίζουν ως καθαρές αποδοχές στην βεβαίωση και στο Ε1, όμως εγώ δεν έλαβα αυτά τα χρήματα που αναγράφουν. Αναγράφουν εκτός από περισσότερα χρήματα και αρκετά περισσότερο ΦΕ από αυτόν που βγαίνει προσθέτοντας τα 12 σημειώματα μισθοδοσίας του 2019!
Έχει εμφανιστεί σε κάποιον ε.ε συνάδελφο φέτος να έχει ¨υπερβολικά¨αυξημένο καθαρό εισόδημα στην βεβαίωση αποδοχών; Ρωτάω γιατί έχει συμβεί σε εμένα και η αναφορά μου εδώ και ένα μήνα γυρνάει ανά την Ελλάδα.
Στο καθαρό ποσό περιλαμβάνεται, ότι σου καταθέτουν κάθε μήνα στην τράπεζα – πληρωτέο, ο παρακρατηθέντας φόρος και η ειδική εισφορά.
Εάν προσθέσεις όλα αυτά θα πρέπει να συμφωνεί με το ποσό που γράφει η βεβαίωση και είναι καταχωρημένο στο Ε1.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν μπορεί ανάμεσα σε δύο έτη (2018-2019) να αυξάνονται περίπου κατά 8% οι μικτές αποδοχές και περίπου στο 18% οι καθαρές αποδοχές εκτοξεύοντας το εισοδημα μου. Η τεράστια αυτή διάφορα προκύπτει στο ποσό αφαιρουμενου του ήδη παρακρατηθεντος φόρου και της εισφοράς αλληλεγγύης. Το 2018 καθαρό εισόδημα 17092 και το 2019 18889 ευρώ περίπου. Κάπου 154 σχεδόν ευρώ τον μήνα στο καθαρό ποσό. Πήρε κάποιος συνάδελφος τέτοια αύξηση μέσα σε ένα έτος; Περί τα 154 ευρώ πάνω στα καθαρά; Κατέθεσα το Ε1 αν και με την αύξηση αυτή χάνω το επίδομα του Α21 γιατί ήδη πήρα την 1η δόση να μην πάρω και την δεύτερη και μου ζητούν περισσότερα χρήματα. Πάλι βλέπω να τρέχω στον συνήγορο του Πολίτη για να το επιλύσω όπως και πέρσι.
Δηλαδη Φωτη,τα 1797 ευρω επιπλεον δεν τα ελαβες;
Βασικά 1846,01, τώρα το ξαναείδα. Όχι φυσικά. Πήρε κάποιος υπαξιωματικός τέτοια αύξηση σε ένα έτος; Εν το μεταξύ τα μικτά μου αυξήθηκαν κατά 984 ευρώ!
Την πρόσθεση που σου είπε ο συναδελφος G.G. την έκανες. Συτό έχει σημασία και οχι η σύγκριση με το 2018. Μια μικρή αύξηση ισως να είναι μεγάλη κράτηση στο φόρο και σε ολα τα υπόλοιπα.
Ίσως δεν το εξήγησα καλά, το ξαναλέω. Οι μικτές μου αποδοχές αυξήθηκαν κατά 984 ευρώ. Οι καθαρές αποδοχές κατά 1846,01 ευρώ. Η παρακράτηση φόρου περίπου 400 πάνω και γύρω στα 30 ευρώ η εισφορά αλληλεγγύης. Οπότε το καθαρό + φόρο εισοδήματος + εισφορά αλληλεγγύης ξεπερνούν το ποσό που γράφουν ως μικτές αποδοχές στην βεβαίωση. Οι μικτές αποδοχές αυξήθηκαν στο ήμισυ από τις καθαρές ενώ ο φόρος και η εισφορά αλληλεγγύης είναι όντως στα κανονικά τους επί του νέου καθαρού ποσού. Είναι αφύσικο.
Υπολογιζόμενες και τις λοιπές κρατήσεις φυσικά σε κάθε ένα μισθολογικό σημείωμα για όλο το έτος.
Φώτη περίμενε μην υποβάλεις ακόμα τη δήλωση σου γιατί αν είναι έτσι μπορεί να υπάρχουν κάποια καθυστερούμενα και να αλλάξουν τις βεβαιώσεις αποδοχών. Κάτι τέτοιο είχε γίνει και πέρυσι, περίμενε μέχρι μέσα Ιουνίου.
Διάβασε αυτό
https://www.armyvoice.gr/2019/04/forologiki-dilosi-2019-ges-min-ypovallete-akoma-engrafo/amp/
Αυτό είχε γίνει πέρυσι αλλά επειδή μπορεί κάτι τέτοιο λάθος να υπάρξει και φέτος έχουμε προθεσμία μέχρι τέλος Ιουνίου
Τον ΜάΪο του 2019 ,μας έδωσαν κάποια χρήματα ,νομίζω, αναδρομικά .Τα έχεις προσθέσει ;
Δεν έχει αναδρομικά μέσα, μόνο τακτικές αποδοχές. Τα αναδρομικά έτσι και αλλιώς θα ήταν σε άλλο κωδικό εάν είχα. Ανακάλυψα και άλλους με το ίδιο θέμα που ή δεν το είχαν προσέξει ή τους το είπε ο λογιστής τους που πήγε να κάνει την φορολογική δήλωση ή κάποιοι το είχαν δει αλλά το δέχτηκαν αδιαμαρτύρητα με το σκεπτικό πως ”για να είναι έτσι θα είναι σωστό, ξέρει η υπηρεσία” . Αμ δε που ξέρει. Ότι και να γίνεται δεν μπορεί αύξηση στα καθαρά ποσά να βγαίνουν διπλάσια από την αύξηση στα μικτά.
Μα καλα τι σε ενδιαφερει τι πηρε ο καθε υπαξιωματικος.Εσυ τι πηρες εχει σημασια.Δεν ξερεις τι πηρες?Τα μηνιαια σου ενημερωτικα τι λενε,το ετησιο για φορ.χρηση τι λεει;Το πινακακι στο Ταξις “ενημερωση αποδοχως “τι σου λεει;Εκει τα βγαζει αναλυτικοτατα.Μη μπερδευεις μικτα και καθαρα.Οσο για το επιδομα παιδων ΟΠΕΚΑ 2η δοση,και εγω το πηρα μειωμενο προχθες,αν και εχω κανει φορ.δηλωση,αλλα υποθετω οτι θα πρεπει να ξανακανω αιτηση στον ΟΠΕΚΑ νεα .Μην λαμβανεις αυτα που σου βγαζει ο ΟΠΕΚΑ σαν εισοδημα αν αυτο μας λες.Εκει φαινονται τα συνολικα σου οικογενειακα σουεισοδηματα και οχι μονο απ οτη μισθοδοσια σου.Καπου βλεπω οτι τα εχεις ολα μπεδρεμενα φιλε μου
Μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει. Λέω ότι όλα τα στοιχεία της βεβαίωσης αποδοχών είναι λάθος και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δυστυχώς συμβαίνει και σε άλλους. Επειδή ακριβώς ξέρω τι πήρα εντόπισα τα λάθη.
Έχεις υπολογίσει και το λεγόμενο “δώρο Πάσχα”
που λάβαμε πέρσι προεκλογικά?
Ειναι ε.ε. ο Φώτης..ετσι είπε τουλάχιστον
Οχι εγω εχω καταλαβει πολυ καλα φιλε μου.Σου ειπα μπες στο taxis εν.βεβαιωσης αποδοχων και στα βγαζει αναλυτικοτατα.Τα μηχανηματα δεν κανουν λαθη,μονο οι ανθρωποι!!Τσεκαρε τα και εσυ και μη μπερδευεσαι.Ασε τον ΟΠΕΚΑ στην ακρη,ειναι αλλη ιστορια.
Μέγα σφάλμα έκανες. Όντως δεν κατανοησες αυτά που έγραψα. Όπως σχολίασα πριν ανεβρεθει το λάθος και εντός των επόμενων 15 ημερών θα διορθωθεί και σε εμένα και σε όσους έχουν το ίδιο πρόβλημα. Κάνουν και τα μηχανήματα λάθος όταν υπάρχει θέμα με το λογισμικό.
Με πήραν τηλέφωνο οι αρμόδιοι σήμερα το μεσημέρι, έλαβαν την αναφορά μου, Θα προχωρήσουν σε διόρθωση το επόμενο δεκαπενθήμερο. Αφορά και άλλους μου είπαν και να μην καταθέσω την φορολογική μου δήλωση ακόμα που εγώ την κατέθεσα βέβαια, τώρα όταν ανοίξει η τροποποιητική. Ευχαριστώ σε όσους απάντησαν στο σχόλιο μου ώστε να με βοηθήσουν. Να είστε καλά.
Φωτη ευτυχως και βρηκες ακρη.Και ομως εξακολουθω να πιστευω πως οι μηχανες δεν κανουν λαθη,απλα ισως καποιοι ηλιθιοι που τις χειριζονται.Νασαι καλα και ευτυχως την βρηκες την ακρη
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα έξτρα πέντε χρόνια και αν υπάρχει καμία εξέλιξη και για ποιον λόγο δεν περάσε τροποποίηση στο τελευταίο ασφαλιστικό νόμο.
Εξαιτίας του Κορωνοιου το όλο θέμα ξεχάστηκε. Ουδεμία αναφορά στο θέμα, ουδεμία ενασχόληση από κανέναν. Έχω κάνει αναφορά στον συνήγορο του Πολίτη για το ότι ο ΕΦΚΑ δεν εφαρμόζει τον νόμο, καθότι δεν απαιτείται ούτε καν η έκδοση υπουργικής απόφασης για την εφαρμογή του νόμου. Δεν περιμένω πολλά άλλα προς το παρόν ήταν η μόνη ενέργεια όπου μπορούσα να κάνω.
Αν φύγει κάποιος με 40 έτη υπολογίζοντας και τα πέντε του ν 4609/19 δεν θα δικαιωθεί από κάποιο δικαστήριο το οποίο πρέπει να εφαρμόσει τους νόμους?
ΟΧΙ δεν θα δικαιωθείς…αφου η διάταξη είναι μη σύννομη, με τον τρόπο που ψηφίστηκε.
Εγώ ήμουν έτοιμος να κάνω αίτηση ακύρωσης όμως το ανέστειλα προσπαθώντας να πιέσω από άλλες πλευρές. Μετά ¨βομβαρδισμό¨ γραπτών επιστολών μου σε κάθε αρμόδιο της παρούσας κυβέρνησης (πρωθυπουργό, αρμόδιους και αναρμόδιους υπουργούς, κυβερνητικούς βουλευτές, 2 ερωτήματα στο vouliwatch.gr) τώρα έκανα αναφορά στον συνήγορο του πολίτη. Την ανέλαβε ο ίδιος που έχει και την προηγούμενη αναφορά μου περί μη απάντησης του ΕΦΚΑ εδώ και πάνω από 10 μήνες. Αν πιέσουν πολλοί θα είναι καλύτερα όμως.
Και γιατι δεν έκανες μια αναφορά στην υπηρεσία σου αφου είσαι ε.ε. να δείς τι θα σου απαντήσουν.
Γιατί αφορά το υπουργείο εργασίας μήπως; Άλλωστε αυτά ξεφεύγουν από τα “εσωκομματικά μας” όπως λέει φίλος δικηγόρος. Θα χρησιμοποιήσω αρχικά κάθε εξωδικαστικό μέσω. Τα δικαστήρια σε τελευταία επιλογή καθότι οι δικαστές πολλές φορές είναι απρόβλεπτοι, ειδικά δε όταν διεκδικείς απτά οφεληματα.
Οχι αποκλειστικά…μονο το εργασίας. Οπως και νάχει η διάταξη δεν ηταν σύννομη αρα δεν μπορει να εχει εφαρμογή. Μακάρι να γίνει το αντίθετο αλλα δεν το βλέπω.
Αν το προσπαθήσουμε πολλοί κάτι θα γίνει. Όχι μόνο ένας. Πλέον στο γραφείο του υπουργού εργασίας με έχουν μάθει απο τις πολλές τηλεφωνικές και γραπτές παρεμβάσεις μου, άκουσα και μια να λέει δίνοντας στο τηλέφωνο στην άλλη να λέει “ωχ πάλι αυτός ο στρατιωτικός”. Θέλει και άλλοι να προσπαθήσουν, όχι μόνο συζητήσεις μεταξύ μας υπό μορφήν καφενείου και ως εκεί.
Φώτη καλημέρα.Πως θα γίνει να επικοινωνήσουμε για να το κάνω και γω. Θυμάμαι το θέμα σου, το είχες γράψει πριν καιρό, νομίζω τότε που κατατίθοταν το ασφαλιστικό Βρούτση κια είχαμε ανταλλάξει κάποιες απόψεις στο σαιτ. Εγώ είμαι μέσα πάντως, γιατί αυτοί πάνε να μας την φάνε την πενταετία του 4609/19. Και από ότι βλέπω το θέμα έχει ατονήσει και από μας τους ίδιους άλλο που δεν θέλουν.Γι αυτό θέλει πίεση.
και εγώ είμαι μαζί
[email protected]
Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση ν είστε καλά!!!