Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 279 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κωστας
Κωστας
24 Οκτωβρίου 2020 12:04

Καλημέρα σας χήρα στρατιωτικού που απεβίωσε το 2018 και της έχει μεταβιβαστεί η σύνταξη ανήκει στους κληρονόμους και πρέπει να κάνει αίτηση για τα αναδρομικά η θα πιστωθούν κατευθείαν??Έκδοση μεταβίβασης σύνταξης Δεκ 2018.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
24 Οκτωβρίου 2020 15:02

Εαν είχε κρατηση ο θανών του ν.4093 δικαιούται αναδρομικά. Περίπου στις 11 Νοεμβρίου θα ανοιξη η εφαρμογη για υποβολή αιτησης απο κληρονόμους. Απο τα αναδρομικά οι κληρονόμοι θα πάρουν το 1/4 η χηρα και τα υπόλοιπα 3/4 τα παιδιά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Οκτωβρίου 2020 15:16

Ευχαριστούμε Γιάννη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
24 Οκτωβρίου 2020 09:02

Καλημέρα Έχω αποστρατευθεί ως Συνταγματάρχης στις 6-4-2020 με 35,6 έτη υπηρεσίας και 10 μήνες εκστρατείας (Συνολικά 36,3 έτη συντάξιμα.) τι ισχύει για την αναγνώριση τον ετών εκστρατείας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κώστας
24 Οκτωβρίου 2020 09:36

Επειδή πρέπει να έχετε καταταγεί πριν το 1990 το ΓΛΚ θα τα προσθέσει χωρίς αίτηση σας και χωρίς πληρωμή. Πρέπει όμως να επικοινωνήσετε με τον εισηγητή σας στο Γλκ για σιγουριά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  NIK
26 Οκτωβρίου 2020 08:37

Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nik
Nik
23 Οκτωβρίου 2020 22:18

Καλησπέρα σε όλους,σε εμένα μου λέει ότι δεν υπάρχουν αναδρομικά,όμως έχω κρατισεις του νόμου για το 11μηνο.ξερεις κάποιος γιατί;τελικά δικαιούμαι;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Nik
23 Οκτωβρίου 2020 23:35

Καλησπέρα ακριβώς την ίδια απορία έχω και εγώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Nik
23 Οκτωβρίου 2020 23:47

Μήπως είσαι ιδια περίπτωση https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-314/#comment-92317

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης Κ.
Γιάννης Κ.
23 Οκτωβρίου 2020 16:13

Καλησπέρα σε όλους,θα ήθελα να ρωτήσω , είχα 25+ 5 μηνες έτη ασφάλισης (στρατό =21 μήνες,ΙΚΑ 29 μήνες,Λιμενικό Σώμα 21χρόνια & 3 μήνες.) έως το 2014, θέλω κάποια στιγμή να πάρω βεβαίωση από το ΙΚΑ για το συντάξιμο χρόνο στον ιδ.τομέα προκειμένου προσμετρηθεί ως συνταξιοδοτικό δικαίωμα,γνωρίζει κάποιος την διαδικασία και το χρονικό διαστημα αυτής;

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης Κ.
23 Οκτωβρίου 2020 16:32

Γιαννη καλησπερα, θα παρεις τις καρτελλες των ενσημων σου και θα τις δωσεις στο υποκαταστημα του ΙΚΑ της περιοχης σου για να γινει καταμετρηση αυτων. Η διαδικασια παιρνει αρκετο χρονο(προσωπικα μου πηρε περιπου 10 μηνες)…..σε αλλους λιγο παραπανω. Ο χρονος εξαρταται απο το ογκο εργασιας που εχει να διεκπαιρεωσει το συγκεκριμμενο υποκαταστημα. Το χαρτι με την καταμετρηση(φ/α) θα το επισυναψεις με την αιτηση αποστρατειας σου. Γραφεις και για στρατο…ελπιζω να τον εχεις αναγνωρισει πληρωνοντας εισφορες γιατι αρκετοι συναδελφοι το αμελησαν με αποτελεσμα τωρα η αναγνωριση του να ειναι ”αλμυρη”.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης Κ
Γιάννης Κ
Απάντηση σε  Γιώργος
24 Οκτωβρίου 2020 22:20

Καλησπέρα, ευχαριστώ,θα ξεκινήσω από ΙΚΑ,ξέρω ο στρατός θέλει πολλά χρήματα ,

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
23 Οκτωβρίου 2020 13:49

Αλέξανδρος
21 ώρες πριν
https://www.scribd.com/document/473579176/%CE%93%CE%94%CE%9F%CE%A3%CE%A5-%CE%94%CE%9F%CE%99-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%A6%CE%9A%CE%91-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%95%CE%99%CE%A3
Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη επί του σχετικού εγγράφου
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
Απάντηση σε  Αλέξανδρος
23 Οκτωβρίου 2020 14:07

Αλέξανδρε, θα υπάρχουν εξελίξεις σε αρκετά από τα θέματα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
22 Οκτωβρίου 2020 17:13

Καλησπερα!!Οι αποστρατοι Αεροποροι του ΜΤΑ θα αυξησουν την τιμη του μεριδιου τους μετα απο πιεση των Ενωσεων Αποστρατων τους!!Οι δικοι μας του της ΕΑΑΣ θα κανουν κατι για τηναυξηση του μερισματος του ΜΤΣ;;;; (ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ οτι οι του ΜΤΝ και ΜΤΑ πηραν ενα,εξτρα μερισμα)Οι του Στρατου τιποτα;;Γιατι;;;;;;;τετοια αδιαφορια;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημ
Δημ
Απάντηση σε  Παντελης
22 Οκτωβρίου 2020 20:06

Το ΜΤΑδεν έδωσε κανένα επιπλέον μέρισμα.
Λάθος ακουστικε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημ
Δημ
Απάντηση σε  Δημ
22 Οκτωβρίου 2020 20:07

Μήπως μόνο το ΜΤΝ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Δημ
22 Οκτωβρίου 2020 20:17

Έδωσε και αυτό, παλικάρι αν δεν γνωρίζεις τουλάχιστον μην παραπληροφορείς.

https://www.mtn.gr/ανακοινώσεις/919-ενημέρωση-μερισματούχων-για-χορήγηση-έκτακτου-επιδόματος-2019.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Δημ
22 Οκτωβρίου 2020 20:08
Γιαννης
Γιαννης
21 Οκτωβρίου 2020 07:51

Γεια σας, μπορω να αναγνωρισω την θητεια την ημερα που θα καταθετω ανφορα για αποστρατεια συνταξης και να κρατηθει κατευθειαν απο το εφαπαξ ή θα πρεπει να την πληρωσω πριν. Τονιζω οτι με τους 18 μηνες της θητειας συμπηρωνω για συνταξη.
Σας ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Γιαννης
21 Οκτωβρίου 2020 08:43

Μπορείς. Για να κρατάνε για εξάμηνα και 5-ετια απ το εφάπαξ όπως έγινε σε συνάδελφο μου με αίτηση του γιατί να μη γίνει και για τη θητεία. Σιγουρέψου με ένα τηλέφωνο στον ΕΛΟΑΣ και γλκ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
20 Οκτωβρίου 2020 22:10

Καλησπερα ειμαι ΕΜΘ 93 και με την εφαρμογη δικαιωμα συνταξης ειδα οτι με 5 εκστρατειας και 9 εξαμηνα αλεξιπτωτιστου μπορω στις 19/11/2023 να παρω συνταξη, αλλα κοιταζοντας στην εφαρμογη εφαπαξ πηγαινοντας απο τις 19/11/2023 πιο μετα 1-2 μηνες το ποσο μειωνεται αντι να αυξανεται, οπως επισης κ 5 μηνες πισω αυξανεται κατι το οποιο βεβαια δεν μπορω να παρω γιατι ειναι πριν το δικαιωμα συνταξης.Γιατι γινεται αυτο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
28 Οκτωβρίου 2020 15:46

Καλησπερα μα η εισφορα ΕΜΘ 2% δεν ισχυει για μετα το 1993 απο οτι ξερω, μηπως για αυτο γινεται αυτο το μπερδεμα?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
20 Οκτωβρίου 2020 14:08

Καλημέρα.
Είμαι ΕΜΘ 96 και έχω κάνει θητεία 23 μήνες σαν ΔΕΑ. Τι ποσό θα πληρώσω εάν αναγνωρίσω του μήνες της θητείας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Βασίλης
20 Οκτωβρίου 2020 14:43

Στο ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ το υπολογίζει και είναι ακριβεστατο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  NIK
20 Οκτωβρίου 2020 15:13

Το ενδεικτικό κόστος μου βγάζει 1.219 για τους 23 μήνες αλλά για τα 5 μάχιμα 18.382.Τα 5 μάχιμα τα έχω αναγνωρίσει αλλά το ποσό που μου έστειλαν είναι 2.300.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Βασίλης
20 Οκτωβρίου 2020 15:29

Καλησπέρα Βασίλη. Κάτι θα κάνεις λάθος στην συμπλήρωση της φόρμας. Το ποσό για την αναγνώριση της θητείας σίγουρα είναι πολύ μαγαλυτερο από αυτό που αναγράφεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  andr
20 Οκτωβρίου 2020 15:55

Ευχαριστώ ΝΙΚ και andr για την βοήθεια, όντως έκανα λάθος στην συμπλήρωση της φόρμας. Το ποσό είναι πάρα πολύ ΜΕΓΑΛΟ και δεν ξέρω εάν αξίζει να πληρωθεί

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Βασίλης
20 Οκτωβρίου 2020 17:31

να υπολογιζεις περιπου 1000 ευρω/ετος παραπανω στη συνταξη σου…….αν φυγεις σχετικα νεος και με το προσδοκιμο ζωης κοντα στα 80(μακαβρια κουβεντα ανοιγω) μπορει και να συμφερει….βαλε τα στοιχεια σου με ολες τις παραμετρους στη ”ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΣ” και υπολογισε με ακριβεια(με ή χωρις τα 5 χρονια)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιώργος
20 Οκτωβρίου 2020 17:40

συγγνωμη παρασυρθηκα….ακυρο το σχολιο μου. Για θητεια που πληρωσα 20 μηνων συνολικα λαμβανω 23 ευρω παραπανω στη συνταξη και στα μερισματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
20 Οκτωβρίου 2020 09:44

Καλημέρα και από μένα έχω κάνει θητεία 18 μήνες και θέλω να την αναγνωρίσω στα συνταξιμα χρόνια θα προσμετρηθουν 18 μήνες η ένας χρόνος.Αν ξέρει κάποιος ας μου απαντησει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Βαγγέλης
20 Οκτωβρίου 2020 10:01

18 μηνες Βαγγελη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μελ. Γιώργος
Μελ. Γιώργος
19 Οκτωβρίου 2020 17:22

Έχω φύγει με αποταξη στο καινούργιο εδάφιο για σύνταξη στρατιωτικων λέει όσοι απολύθηκαν για οποιοδήποτε λόγο από στρατό κ έχουν τουλάχιστον 25 σύνταξημα κ 15 πραγματική υπηρεσία δικαιούνται σύνταξη εγώ σύνολο με άλλα ταμεία έχω 29 χρόνια κ 4 μήνες του στρατού έχω 24 χρόνια κ κατά μήνες 1/12/95 είχα μπει στρατό 20/7/2017/ έφυγα θητεία 23 μήνες από 91 έως 93 παλιός ασφαλισμένος.
Πείτε μου εάν μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου για σύνταξη την γνώμη σας κ εάν γνωρίζετε το τηλ κάποιου που ασχολείται με συντάξεις. [email protected] to mail mou

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΕΣΤΗΣ
ΑΝΕΣΤΗΣ
19 Οκτωβρίου 2020 09:43

Καλημέρα.
Έχω καταταγεί τον Σεπτέμβριο του 95, προέλευση ΣΜΥ, έχω αναγνωρισμένα σύνολο 15 εξάμηνα και έχω ξεκινήσει να αποπληρώνω την 5ετία. Για να υποβάλλω χαρτιά για την συνταξιοδότηση τον Οκτώβριο του 2020, τώρα δηλαδή, πρέπει να αποπληρώσω και 2,5 χρόνια (από τα 3) που δικαιούνται όσοι κατετάγησαν έως 31/12/1995 ή όχι? Ρωτάω δίχως να έχω ασχοληθεί πολύ με τα του συνταξιοδοτικού και ευχαριστώ για την κατανόηση. Για παράδειγμα, λαμβάνοντας υπόψη την εφαρμογή υπολογισμού σύνταξης, από ό,τι καταλαβαίνω, δεν χρειάζεται να πληρώσω κάτι από την τριετία, διότι όπως περιγράφει η εφαρμογή, έχω συμπληρώσει 25ετία το 2014. Και πως μπορώ να μάθω σίγουρα τί ακριβώς ισχύει για αυτό το θέμα?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  ΑΝΕΣΤΗΣ
19 Οκτωβρίου 2020 12:10

Στο ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ να πας όχι στον υπολογισμό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΕΣΤΗΣ
19 Οκτωβρίου 2020 12:12

Συμπληρωσε την εφαρμογή να δείς πότε θεμελιώνεις https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
18 Οκτωβρίου 2020 23:05

Καλησπερα.Καταταχθηκα 27 Δεκ 96,εχω 31 εξαμηνα και ΙΚΑ 19 μηνες.Εκλεισα 18 χρονια το 2014 αρα ειμαι σε διαδικασια πεναλντι κ για να πιαστουν τα εξαμηνα σημαινει πρεπει να κλεισω ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ υπηρεσια (εαν δεν κανω λαθος)24 ετη.Στο πινακα δικαιωματος συνταξης μου γραφει οτι θεμελειωνω Μαιο του 2020 (νωριτερα),μου υπολογιζει το ΙΚΑ δηλ σαν πραγματικο χρονο υπηρεσιας(σωστο),αλλα εγω τοτε εχω 23,4 στρατιωτικη υπηρεσια που σημαινει δεν μπορω να αναγνωρισω ως διπλα τα εξαμηνα μου.Στο Β(πινακας καταμετρησης συνταξιμης υπηρεσιας )στο α μου γραφει οτι απαιτουνται 24 χρονια στρατ υπηρεσιας.Ισχυει αυτο ή ημερονια θεμελειωσης?Στο FAQ συνταξη 1.1 ξεχωριζει την στρατιωτικη απο την πραγματικη υπηρεσια ξεκαθαρα.Επειδη ειμαι ετοιμος να δηλωσω παραιτηση για προσωπικους λογους οσο γινεται νωριτερα γνωριζει καποιος να μ πει?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Κωστας
19 Οκτωβρίου 2020 09:01

Το ΙΚΑ σου δίνει την ευκαιρία για μαχιμη πενταετία σε χρόνους αρχικής στρκης υπηρεσίας η και αργότερα χωρίς να συμπίπτει με εξάμηνο. Έτσι συμπληρώνεις για σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
19 Οκτωβρίου 2020 10:12

Καλημέρα Κώστα.
Αν συμπληρώσεις την σελίδα Δικαίωμα Σύνταξης, με τα στοιχεία που δίνεις, θα παρατηρήσεις ότι για οποιαδήποτε ημερομηνία πριν την 27/12/2020 τα πτητικά εξάμηνα δεν μεταφέρονται στην στήλη συντάξιμα έτη και το πλαίσιο κάτω δεξιά είναι κάπως έτσι 25,ΧΧΧ<40. Μόνο μετά την 27/12/2020 το άθροισμα των συντάξιμων ετών γίνεται μεγαλύτερο από 40.
Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να περιμένεις για την υποβολή της αίτησης αποστρατείας μέχρι να είσαι βέβαιος ότι η διαγραφή σου δεν θα γίνει πριν την 27/12.
Σημ: Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το γνωρίζεις αλλά για να μην υπάρχει το παραμικρό περιθώριο λάθους θα σου επισημάνω ότι τα παραπάνω ισχύουν για πτητικά εξάμηνα. Για όλα τα άλλα είδη εξαμήνων, με τις ημερομηνίες αυτές, τα απαιτούμενα έτη στρατιωτικής υπηρεσίας είναι 25.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
19 Οκτωβρίου 2020 12:10

Καλημερα οντως μετα τις 27/12 περναει τα 40 ετη και προσθετει τα εξαμηνα. Ερωτηση σημαντικη εχω 53 μερες θητεια τις οποιες δεν εχω καταβαλει το αντιτιμο για αναγνωριση(μου αλλαζει το χρονοεπιδομα βεβαια στις 4 Νοε αλλα ασχετο). α)Εχω το δικαιωμα να δηλωσω αποστρατεια στις 4Νοε και να πληρωσω τ αντιτιμο στο ΓΛΚ στην αποστρατεια μου μαζι με τα εξαμηνα μου, σε δοσεις απο οσο ξερω?(ωσπου να ερθει η διαγραφη απο τον Μαρτ του 2021 κ μετα δηλ…στο περιπου).Σε ερωτηση μου στο Λογιστηριο,μου ειχαν πει ναι. β)Εχει το δικαιωμα η Διευθυνση μου ή το Β1 να μου την σταματησει σε περιπτωση που εγω θελω να την προχωρησω την αναφορα μου?(ιδιο συμβαν-ερωτηση,σελ 277 του Τηλεμαχου).Γιατι η αποστρατεια να ερθει σε 40 μερες αποκλειεται,θα ξεπερασω κατα πολυ τα 24 ετη οσο η αναφορα μου προχωραει απο τον Νοε(δεν εχω δει διαγραφη πριν το 5μηνο σε κανεναν) Σημ:Οντως για πτητικα ισχυουν τα πεναλντι ευχαριστω για την επισημανση. Εαν δεν μου την κοβουν καπου την αναφορα μου (αρνητικη εισηγηση) το εχω αναγκη αυτο το διαστημα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
19 Οκτωβρίου 2020 15:22

Σύμφωνα με την σελίδα https://www.minfin.gr/web/31341/chronou-str.-theteias μπορείς να υποβάλεις αίτηση αναγνώρισης της θητείας όποια στιγμή θέλεις.
Δεν γνωρίζω ποια ακριβώς διαδικασία ακολουθείται αλλά υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που έχουν υποβάλει αίτηση αναγνώρισης της θητείας και σίγουρα κάποιος θα μπορέσει να σου δώσει ότι πληροφορίες χρειάζεσαι.
Δεν πιστεύω ότι η Διεύθυνση σου ή το Β1 μπορούν ή θέλουν να σταματήσουν μια αίτηση αναγνώρισης θητείας ή αποστρατείας. Στην περίπτωση του Τηλέμαχου που αναφέρεις δεν κατάλαβα ότι του σταμάτησαν κάποια αίτηση. Νομίζω (έτσι το καταλαβαίνω) ότι του είπαν, απαντώντας σε ερώτηση και όχι έγγραφη αίτηση, ότι με τα χρόνια που έχει δεν έχει συμπληρώσει 25 έτη στρατιωτικής υπηρεσίας και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εξάμηνα. Ουσιαστικά πιστεύω ότι τον προστάτευσαν λέγοντας του ότι αν δεν αναγνωρίσει την θητεία του δεν συμπληρώνει 40 έτη και δεν δικαιούται σύνταξη.
Στην περίπτωση σου πιστεύω ότι αν υποβάλεις αίτηση αναγνώρισης της θητείας και μετά υποβάλεις αίτηση αποστρατείας, στην οποία θα αναφέρεις ότι έχεις αιτηθεί και αναγνώριση της θητείας, η 4/11/2020 είναι μια ασφαλής ημερομηνία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Οκτωβρίου 2020 00:58

Εχεις δικιο Κωστα σε σημερινη επικοινωνια που ειχα με την Διευθυνση μου,δεν την σταματανε-κοβουν την αποστρατεια,οπως και για το θεμα του Τηλεμαχου οτι τον ενημερωσαν και οχι τον σταματησαν.Επομενος ισως δεν κανω κ αναφορα τωρα, για αναγνωριση της θητειας και δωσω μονο την αποστρατεια μου ,αφου δεν την κοβουν, γιατι θα βγει μαζι με τα υπολειπομενα πτητικα πακετο καλων “εισφορων” στο τελος κ ισως χρησιμοποιησω αντιστοιχο χρονο του ΙΚΑ,γιατι και σαν αυξηση συνταξης δεν ειναι τρελο το ποσο σε σχεση με τις εισφορες(πτητικων-θητειας).Εχω πληρωσει ηδη κ 4 χρονια εκστρατειας εντωμεταξυ και αυτο το 2% ανω του 40κοστα πεμπτα δεν ειναι κ τρομερο..Σε ευχαριστω πολυ για το χρονο σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
21 Οκτωβρίου 2020 08:43

Κώστα καλημέρα. Το σημαντικότερο για την περίπτωση σου δεν είναι αν θα προωθήσει την αναφορά η Διεύθυνση σου αλλά να γίνει η διαγραφή σου μετά την 27/12/2020. Από σήμερα μέχρι την 27/12/2020 είναι περισσότεροι από 2 μήνες. Γράφεις ότι δεν έχεις δει διαγραφή πριν το πεντάμηνο σε κανένα. Γενικά έχεις δίκιο αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που η διαγραφή έγινε πολύ σύντομα. Πριν υποβάλεις την αίτηση αποστρατείας θα ήταν καλό να επικοινωνήσεις με την Διεύθυνση σου ακόμα μια φορά και να τους ρωτήσεις ποια είναι ασφαλής ημερομηνία για την κατάθεση της αίτησης ώστε να μην υπάρχει καμία πιθανότητα διαγραφής πριν την ημερομηνία αυτή. Για ακόμα καλύτερα, στην θέση σου θα αναγνώριζα και τις 53 ημέρες θητείας. Αφού όπως γράφεις πρόκειται να αναγνωρίσεις και εξάμηνα δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα να προστεθεί ένα ποσό 600-800€ στο αρκετά μεγαλύτερο συνολικό ποσό εισφορών που θα πληρώσεις. Με την αναγνώριση η ημερομηνία θεμελίωσης πάει στις αρχές Νοεμβρίου οπότε μπορείς να υποβάλεις την αίτηση αποστρατείας άμεσα και με μηδενικό ρίσκο. Σου εύχομαι καλή συνέχεια και με το… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Οκτωβρίου 2020 10:10

Καλημερα.Ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες και πολλα συγχαρητηρια για την πρωτοβουλια του να φτιαχτει ενας τετοιος “χωρος” για τους ενστολους.Καλη δυναμη!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
21 Οκτωβρίου 2020 11:06

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα πρέπει να διευκρινιστεί όμως ότι τα εύσημα για την δημιουργία, συντήρηση και διαρκή ενημέρωση της σελίδας αυτής ανήκουν αποκλειστικά και μόνο στον δημιουργό της Αχιλλέα Καρασαββίδη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
NIK
NIK
19 Οκτωβρίου 2020 23:03

Κ. Αχιλλέα ο Κώστας πρέπει να έχει εξάμηνα ελικοπτέρων γιατί στο πρώτο του σχόλιο γράφει ότι έκλεισα 18 το 2014.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
21 Οκτωβρίου 2020 00:38

Κ Αχιλλεα ειναι πτητικα εξαμηνα.Οντως σαν ποσοστο βγαινει κατω απο 40, δεν τα προσμετραει τα πτητικα πριν τα 24 χρονια .Ενημερωτικα μονο, οταν προσθετω και το ΙΚΑ μου 19 μηνες απο 1-4-1994 τοτε η ημερομηνια θεμελειωσης παει 27-5-2020, πολυ νωρις , πριν τα 24 χρονια δηλ ενω σωστα το ποσοστο συνταξιμης υπηρεσιας παραμενει κατω απο 40 (συγκεκριμενα 25,87).Ελπιζω να τα συμπληρωνω σωστα και να μην κανω κατι λαθος.Σας ευχαριστω παντως.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
papaioannou
papaioannou
17 Οκτωβρίου 2020 21:00

Αλλαγές στο Ασφαλιστικό;
Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου με τιτλο: «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές διατάξεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων» http://www.opengov.gr/minlab/?p=4700

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  papaioannou
18 Οκτωβρίου 2020 01:09
andr
andr
Απάντηση σε  papaioannou
18 Οκτωβρίου 2020 19:05

Γειά σας, μια ερώτηση σχετικά με το ν/σ που μας παραπεμπει ο συνάδελφος papaioannou. Στο άρθρο 31 στην παρ. που γράφει για τις προϋποθέσεις συνταξιοδοτησης στρατιωτικών γραφει:ο στρατιωτικός δικαιούται σύνταξης εάν απομακρυνθεί με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τρόπο από τις ταξεις του στρατού αρκεί να έχει 25ετη τουλάχιστον συνταξιμη υπηρεσία.Η ερώτηση μου είναι: η φράση απομάκρυνση με όποιονδηποτε τρόπο μπορεί να συμπεριλαμβάνει και την παραίτηση?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  andr
18 Οκτωβρίου 2020 19:27

Μιλάει για απομάκρυνση λόγω των συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας που αναφέρει. Η παραίτηση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως απομάκρυνση αλλά από την άλλη έτσι όπως είναι διατυπωμένο όλο το άρθρο , μπορεί να περιλαμβάνει και αυτές

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
18 Οκτωβρίου 2020 19:41

Φώτη καλησπέρα. Εάν διαβάσεις(που σίγουρα το διάβασες) το συγκεκριμένο άρθρο του νομου θα δεις ότι για τους συναδέλφους με τα συγκεκριμένα προβλήματα υγείας αναφέρεται σε ξεχωριστή παράγραφο. Όπως και σε ξεχωριστή παράγραφο αναφέρεται και για τους τριτεκνους. Οι προϋποθέσεις συνταξιοδοτησης στρατιωτικών αναγράφονται στο τέλος του άρθρου 31.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
18 Οκτωβρίου 2020 20:16

Καλησπέρα andr.
Πρόσφατα έχει καθιερωθεί, σε περιπτώσεις τροποποίησης παλαιότερων νόμων, να αναφέρεται η αλλαγή που επέρχεται και αμέσως μετά να παρατίθεται όλο το κείμενο όπως διαμορφώνεται μετά την τροποποίηση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η περίπτωση α της παραγράφου 1 του άρθρου 26 υπάρχει ήδη https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393318 .
Απλά προστίθενται οι λέξεις ¨ή πάσχουν από κυστική ίνωση ή μόνιμη ορθοκυστική διαταραχή,¨ στην τρίτη παράγραφο του κειμένου.
Οι διατάξεις της πρώτης παραγράφου, στην οποία αναφέρεσαι, έχουν καταργηθεί από το 2010 με το άρθρο 20 του Ν3865. Το ότι τροποποιείται η τρίτη παράγραφος που ισχύει ακόμα για όσους πάσχουν από συγκεκριμένες ασθένειες δεν σημαίνει ότι επανέρχονται σε ισχύ όλες οι διατάξεις της περίπτωσης α.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2020 20:29

Καλησπέρα GEORGIOSP. Κατάλαβα. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  andr
18 Οκτωβρίου 2020 20:20

Το εν λόγω απόσπασμα αναφέρεται στην παράγραφο 1 του Π.Δ 169/2007 (κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων) το οποίο έχει ήδη ανατραπεί με την ψήφιση του νόμου ταφόπλακα (3865/10) τρία χρόνια αργότερα. Απλά πρόσθεσαν την “κυστική ίνωση” στις παθήσεις, η οποία (κυστική ίνωση) δεν υπήρχε στο αρχικό κείμενο, και έκαναν copy paste το υπόλοιπο κείμενο το οποίο έχει καταργηθεί εδώ και μία δεκαετία. Ότι να ‘ναι. Ξύλα πέτρες κουκουνάρια. Ο Θεός να φυλάει, πραγματικά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΕ ΟΛΑ. Απλά, τραγικοί.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
16 Οκτωβρίου 2020 19:05

Την καλησπέρα μου σε όλους. Εχω καταθέσει τα χαρτιά μου για επιστροφή κρατήσεων για το εφάπαξ. Μήπως γνωρίζετε αν αυτό το ποσο ειναι ακατάσχετο? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Οκτωβρίου 2020 21:09

Δεν είναι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  NIK
16 Οκτωβρίου 2020 22:06

Μήπως σας είναι εύκολο να μου πείτε κατά πόσο είναι ακριβής η απάντηση σας?Γιατί σύμφωνα με κάποιους νόμους που διάβασα περί δικονομίας άρθρο 982 συγκεκριμένα αναφέρει πως είναι.Ειχατε κάποια προσωπική εμπειρία ας πούμε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Οκτωβρίου 2020 22:36

Οι κρατήσεις για το εφάπαξ όμως θεωρούνται ασφαλιστικές παροχές για να είναι ακατάσχετες;
Το εφάπαξ γενικά δεν θεωρείται ακατάσχετο, αν και τώρα τελευταία υπάρχουν κάποιες δικαστικές αποφάσεις που έχουν δικαιώσει ανθρώπους που έχουν προσφύγει στα δικαστήρια για επιστροφή των κατασχεθέντων.
Προσοχή όμως. Αυτό ισχύει μόνο για τράπεζες. Το δημόσιο συνεχίζει να τα κατάσχει κανονικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Οκτωβρίου 2020 23:14

Ναι. Συγγενής μου Στρκος είχε χρέη προς το δημόσιο και δεν είχε φορολογική ενημερότητα. Του ειπαν δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε κατάθεση. Ο συγγενής μου εξόφλησε και το πήρε, αλλιώς θα πήγαινε 6 μήνες μετά η πληρωμή μέχρι να εξοφλήσει η να γινόταν συμψηφισμός. Αν πρόκειται για χρέη στην τράπεζα ή δικαστική περίπτωση δε γνωρίζω. Πάντως καλό θα ήταν το λογαριασμό σου να τον κάνεις ακατάσχετο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  NIK
17 Οκτωβρίου 2020 01:55

Το μεγιστο ποσό του ακατάσχετου είναι 1250€ οτι είναι παραπάνω το κατάσχουν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Οκτωβρίου 2020 14:16

Όντως πρόκειται για χρέη στην eurobank κιόλας που αν δεν κάνω λάθος εκεί πιστώνονται κιόλας.
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ρε παιδιά βοηθήστε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2020 17:12

Γιατί υπάρχει διαταγή πληρωμής; Εάν υπάρχει διαταγή πληρωμής τότε μόνο μπορούν να κατασχεθούν, υπό προϋποθέσεις πάντα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
17 Οκτωβρίου 2020 17:32

Το οποίο το μαθαίνουμε από την ίδια την τράπεζα έτσι?
Τι να πω ρε φίλε Φώτη, ευχαριστώ για την ενασχόληση σου,
Μιας και δεν με έχουν ενοχλήσει ούτε μια φορά από τότε που σταμάτησε η εξυπηρέτηση του δανείου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2020 20:55

Εάν είχε βγει διαταγή πληρωμής θα σου είχε επιδοθεί με δικαστικό επιμελητή και θα είχες 15 ημέρες προθεσμία να κάνεις ανακοπή. Οπότε αφού δεν σου ήρθε ΔΕΝ εκδόθηκε. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός εάν ο λογαριασμούς που κατατεθούν οι εισφορές είναι συνδεδεμένος με το δάνειο. Πολύ προσοχή σε αυτό

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
17 Οκτωβρίου 2020 22:57

Αδερφέ μου φίλε Φώτη δεν ξέρω ακριβώς τι θα γίνει αλλά σήμερα σίγουρα μου εσωσες την μέρα.Ο Θεός να σ’ έχει καλά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2020 21:20

Δηλωσες παραιτηση και θα παρεις πισω τις κρατησεις;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Vasilis
17 Οκτωβρίου 2020 23:16

Σε τι μπορώ αν μπορώ να βοηθήσω Βασίλη?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  Ιωάννης
18 Οκτωβρίου 2020 13:12

Δηλωσα εγω, ακομα δεν εχει βγει η διαγραφη και ηθελα να μαθω ποσο καιρο κανει ν βγει και για τι ποσο κρατησεων μιλαμε περιπου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός