Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 280 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ζήσης
2 Νοεμβρίου 2020 18:28
Καλησπέρα υπολογίζοντας πριν 2 εβδομάδες έβγαζα συνταξη 1753 καθαρά σήμερα 2 Νοε 20 βγάζω 1601 τι άλλαξε στην ιστοσελίδα σας με τον υπολογισμό. Ευχαριστώ πολύ.
Μάλλον είσαι νέος ασφαλισμένος και όταν άνοιξες τη σελίδα πρέπει να εμφανίστηκε ένα πλαίσιο στο οποίο αναφέρονται οι αλλαγές. Στην ακριβέστερη σελίδα “ΕΦΚΑ 2020” (ερώτηση 5.2 στις FAQ) δεν έγινε καμία αλλαγή.
καλημερα σε ολους. Ειμαι αποστρατος Λγος ΣΞ με 25+5 χρονια υπηρεσιας (ΣΜΥ) και πηρα 640 ευρω αναδρομικα! Αποστρατευθηκα το 2008. Ξερει καποιος να μοε πληροφορησει αν αυτο ειναι σωστο? Και αν πρεπει να απευθυνθω αμεσα καπου σε περιπτωση που ειναι λαθος?
Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια
Αλεξης
Ευχαριστω πολυ Νικο, ναι το εχω δει αυτο….αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως πως να ερμηνευσω την δικη μοιυ περιπτωση. Να περιμενω μεχρι τελος του ετους για να δω αν θα μπει και καποιο αλλο ποσο η πρεπει να επικοινωνησω με καποιον για να δω αν εγινε λαθος η οχι? Γιατι χθες που ειχα κουβεντα με συναδελφο αποστρατο μου ειπε οτι σιγουρα εχει γινει λαθος το οποιο ειπαν ομως οτι θα διορθωθει σε ολους μεχρι τελος του ετους. Οντως περιμενουμε κατι τετοιο ολοι που νομιζουμε οτι εγινε λαθος? Η θα μας πουνε – για καποιο δικο τους ακατανοητο λογο – οτι αυτα ειναι που πρεπει να παρετε και μην περιμενετε αλλα?
Ευχαριστω και παλι!
Αλέξανδρε μπορείς να υπολογίσεις μόνος σου αν το ποσό που πήρες είναι σωστό. Μπορείς να βρεις να μηνιαία ενημερωτικά της περιόδου 6/2015 – 5/2016 και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που υπάρχουν στο άρθρο που σε παρέπεμψε ο Νίκος.
Ενημερωτικά όμως, συνάδελφος Λγος ΣΞ με 25,6+5 χρόνια υπηρεσίας (ΣΜΥ), αποστρατεία το 2006 και με ηλικία μικρότερη των 55 ετών την επίμαχη περίοδο πήρε λίγο περισσότερα από 600€. Το ποσό που πήρε είναι σωστό και το είχε υπολογίσει με μεγάλη ακρίβεια ακολουθώντας τις οδηγίες του παραπάνω άρθρου.
Nαι….αυτο ακριβως ειναι που φοβομουνα. Οτι το ποσο που πηρα ειναι σωστο. Και αυτο κανει την κατασταση ακομη χειροτερη.
Οπως και να χει ευχαριστω Γιωργο, ευχαριστω Νικο. Θα τα υπολογισω και μονος μου αλλα….χασιμο χρονου μαλλον.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
1 Νοεμβρίου 2020 18:37
Καλησπέρα! Θά ήθελα νά ρωτήσω στο διόρθωση πρόγνωσης τι πόσο πρέπει νά βάλουμε?
Βλέπω ότι ανάλογα με το ποσό που βάζεις υπολογίζεται και η συνταξη. Ευχαριστώ!
Όπως το λέει και το όνομα, “Διόρθωση πρόγνωσης” σημαίνει να διορθώνεις τους υπολογισμούς που έκανε η σελίδα.
Φυσικά δεν μπορείς να εισάγεις αυθαίρετα ποσά – αυτή η διαδικασία υπάρχει για τις παρακάτω 2 περιπτώσεις:
α. Εάν συμπληρώσεις πρώτα τη σελίδα σύνταξης “ΕΦΚΑ 2020”, όπως περιγράφεται στην ερώτηση 5.2 στην ενότητα FAQ.
β. Για τους απόστρατους που έχουν λάβει την οριστική ΣΠ και γνωρίζουν τον επίσημο μέσο όρο που καθόρισε ο ΕΦΚΑ.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μαρια
1 Νοεμβρίου 2020 18:06
GEORGIOSP τον Δεκέμβριο του 2015 έχω υπηρεσία 24χρ6μηνες και κατι μερες ποιος νόμος με διέπει?είμαι εμθ ανθστης
Κατά την γνώμη μου και με βάση τις διατάξεις που προανέφερα υπάγεσαι στις διατάξεις του Ν3883/2010 και δεν προβλέπεται όριο ηλικίας ανάλογα με τον βαθμό που φέρεις.
Και τι λέει Νικ το μισθολόγιο του 2017 με τα κλιμάκια? Είμαι 51γινομαι ανθλγος τον Ιούνιο του 21αρα το 23 θα με αποστρατευσουν?ευχαριστώ για την απαντηση
Απ ότι έγραψε ο GEORGIORP παρακάτω για διατάξεις που αγνοούσα δεν θα αποστρατευτεις. Οι ΕΜΘ Ανθλγοι 1987 που είναι 53 αποστρατευονται σε πολύ λίγο καιρό είναι οι τελευταίοι. Εσύ αφού κατατάχθηκες το 1991 θα αποστρατευτεις αργότερα.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μαρια
1 Νοεμβρίου 2020 11:18
Καλημέρα σε ολους οι εμθ ανθλγοι από στρατεύονται σε ηλικία 54ετων? Υπάρχει εμθ ανθλγος που να πληρωνεται με το βαθμό που φέρει? Φήμες λένε οτι μονο βαθμο θα παρουμε η παρέα τι λέει!
Οι ΕΜΘ Ανθλγοι αποστρατευονται στα 53 λόγω Ν. 2439/96 αρ 21. Μπορεί όποιος επιθυμεί να παραμείνει ΕΟΘ αν εγκριθεί μέχρι τη συμπλήρωση 35-ετιας. Ισχύει το μισθολόγιο του 2017 με τα κλιμάκια.
Οι διατάξεις του άρθρου 21 του Ν2439/1996 ισχύουν για τα στελέχη των ΕΔ που συμπλήρωσαν 25 έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας την 31/12/2012 ή την 31/12/2015, ανάλογα με την προέλευση .
Όσοι συμπληρώνουν τα 25 έτη μετά από αυτές τις ημερομηνίες υπάγονται στις διατάξεις του Ν3883/2010 στις οποίες δεν προβλέπεται όριο ηλικίας ανά βαθμό. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/242266 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/312873
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος Ευαγγέλου
31 Οκτωβρίου 2020 09:20
Κύριε Καρασσαβιδη καλημέρα. Σήμερα η εφημερίδα ” Δημοκρατία ” δημοσιεύει υπόδειγμα ένστασης που αφορά τα αναδρομικά. Έχετε εικόνα – άποψη όσον αφορά τη χρησιμότητα της κίνησης ,γενικά.
Με εκτίμηση.
Τέτοιου είδους ενστάσεις για τις συντάξεις κατά πάγια τακτική δεν εξετάζονται καν από τον ΕΦΚΑ και θεωρούνται ότι απορρίφθηκαν σιωπηρά 60 ημέρες μετά την υποβολή τους (έτσι γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια).
Από μόνες τους δεν προκαλούν οικονομικό αποτέλεσμα (δεν θα πάρεις λεφτά λόγω της ένστασης γιατί θα απορριφθεί), όμως είναι το απαραίτητο πρώτο βήμα για όσους επιλέξουν να διεκδικήσουν δικαστικά τις αξιώσεις τους.
Οπότε χρειάζεται να υποβάλλουν ένσταση όσοι αποφασίσουν να συνεχίσουν με δικαστική προσφυγή (μέσω δικηγόρου).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nik
30 Οκτωβρίου 2020 20:16
Καλησπερα,υπαρχει καποιος αλλος συναδελφος με συνταξει μεσα στο 11μηνο που να εχει παρει τα αναδρομικα,γιατι δεν ξερω και εγω τι πρεπει και αν πρεπει να κανω κατι.Σε εμενα δεν εχουν καταβληθει.
Ερώτηση: Αν κάποιος με 30 χρόνια υπηρεσίας παραιτηθεί (δεν δικαιούται σύνταξη λόγω ότι συμπλήρωσε τα 25 χρόνια μετά το 2015) πότε παίρνει το εφάπαξ? Πότε παίρνει σύνταξη (εάν δεν δουλέψει και ασφαλιστεί σε άλλο φορέα)?
60 το λέει ο οδηγός συνταξιοδότησης του ΓΕΣ (μπες στο army.gr και θα το βρεις).
Εδώ βέβαια έχω ακούσει 67 ο κ. Αχιλλέας 62 άλλοι κτλ. http://www.army.gr/node/52968
Απο τη στιγμη που φευγεις απο το στρατο πριν παρεις συνταξη εχουμε 2 περιπτωσεις. Τα 62 και τα 67. Τα 60 ισχυουν ΑΝ εισαι εν ενεργεια. Πραγμα που στην περθπτωση του φιλου δεν ισχυει. Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.
Βασίλη αν διαβάσεις τον οδηγό είναι καθαρά τα στοιχεία αν λέει παραιτηθείς και έχεις 25 έτη εκ των οποίων 15 πραγματικά στα 60. Αν πας 60 και είσαι εν ενεργεία σε αποστρατευουν ετσι και αλλιώς. Δεν έχει νόημα για τον ΕΦΚΑ αν είσαι εν ενεργεία η αποστρατεία.Βλεπει μόνο δεδομένα: 25 έτη ναι, 15 από αυτά πραγματικά ναι, 60 ετων ναι πληρεί τις προϋποθέσεις.
Παύλο έχεις παρερμηνεύσει εντελώς αυτά που διαβάζεις στον οδηγό του ΓΕΣ (ο οποίος φυσικά και ισχύει).
Οι διατάξεις του ΓΕΣ αφορούν στρατιωτικούς – όχι πολίτες – δηλαδή εν ενεργεία στελέχη που θα υποβάλλουν αίτηση αποστρατείας σε ηλικία 60 ετών με τουλάχιστον 25 έτη υπηρεσίας –> https://i.imgur.com/9QUTXHi.png
Εάν κάποιος παραιτηθεί χωρίς σύνταξη δεν λογίζεται πλέον στρατιωτικός, αλλά στη συνέχεια είναι απλός πολίτης και ισχύουν για αυτόν οι γενικές διατάξεις συνταξιοδότησης.
Εάν παραιτηθείς χωρίς σύνταξη, θα πρέπει να σταματήσεις να διαβάζεις τη νομοθεσία που αφορά στρατιωτικούς και να ενημερωθείς για τις διατάξεις που αφορούν τους υπόλοιπους έλληνες –> in.gr – Πότε θα μπορούμε να πάρουμε σύνταξη στο μέλλον
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε σημεία όπως αυτό –> https://i.imgur.com/t8rhp4i.png
.
ΥΓ. Δεν είναι αρμοδιότητα του ΓΕΣ να ενημερώνει πολίτες (=παραιτηθέντες) για το πότε δικαιούνται σύνταξη.
Ο ΕΦΚΑ κ.Αχιλλεα βάζει τις προϋποθέσεις του νόμου και δεν κοιτά αν τώρα φοράει στολή αυτός που του πηγαίνει τα χαρτιά για σύνταξη. Εξηγούμαι: Κοιτά με ποια ασφάλιση είναι και αν πληροί τις προϋποθέσεις λέει ο νόμος πότε λαμβάνει ο αιτών σύνταξη: Πότε έκλεισε τα 25 έτη μετά το 2015 τότε θέλει 40 υπηρεσίας ή 60 έτη. Δηλαδή αν παραιτηθώ και έχω 40 έτη συνολικά αλλά δεν ζητήσω άμεσα θα μου πει α τώρα είσαι πολίτης στα 62? Η περίπτωση που λες εσύ 62 ή 67 ισχύει αν δεν έχει 25 έτη.
ΥΓ Οι παραιτηθέντες που έχουν συμπληρώσει 25 αλλά μετά το 2015, είναι απόστρατοι που δικαιούνται σύνταξη αλλά απλά επειδή άλλαξε το ασφαλιστικό οχι άμεσα αλλά στα 60. Όχι όπως λες πολίτες…Πολίτες κατά μια έννοια όλοι είναι που έκλεισαν 1, 10 ή 50χρόνια στο στρατό.
Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 20 του Ν3865/2010 όσοι στρατιωτικοί θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά την 1/1/2015 δικαιούνται σύνταξη εφόσον έχουν συμπληρώσει το εξηκοστό (60ό) έτος της ηλικίας τους ή σαράντα (40) έτη συντάξιμης υπηρεσίας. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/241673
Προσωπικά πιστεύω, συμφωνώντας με τον Paulos, ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι εν ενεργεία κάποιος για να ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 60 ετών.
Στο σχόλιο https://enstoloi.net/stratos/comment-page-265/#comment-87176 ο συνάδελφος Τάκης μας ενημέρωσε ότι η σύζυγος του παραιτήθηκε στα 27,5 έτη πραγματικής υπηρεσίας και το ΓΛΚ, σε απορριπτική απόφαση, την προέτρεψε να ξανακάνει αίτηση στα 60. Αν για να αιτηθεί σύνταξης στα 60 έτη της ηλικίας υπήρχε η προϋπόθεση να είναι εν ενεργεία, το ΓΛΚ δεν θα πρότεινε να επανέλθει στα 60 αφού με την παραίτηση θα είχε ήδη χαθεί το δικαίωμα αίτησης συνταξιοδότησης.
Βέβαια τα παραπάνω ισχύουν σε περίπτωση που ο παραιτηθείς δεν εργαστεί καθόλου σε κανένα ενταγμένο στον ΕΦΚΑ φορέα. Αν ασφαλιστεί σε άλλο φορέα εντάσσεται στις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης και θα πρέπει να έχει συμπληρώσει ένα από τα όρια ηλικίας του τελευταίου φορέα για να μπορεί να αιτηθεί σύνταξης. Με τα σημερινά δεδομένα τα όρια αυτά κυμαίνονται από 60 έως 62 ετών. Θα πρέπει όμως να ληφθεί σοβαρά υπόψιν ότι τα όρια αυτά σίγουρα θα αλλάξουν μελλοντικά, όπως αναφέρει το άρθρο που μας κοινοποίησε ο κος Καρασαββίδης, και θα πρέπει να είναι συμπληρωμένα τα όρια που θα ισχύουν την στιγμή της αίτησης και όχι αυτά που ισχύουν σήμερα.
Επειδή είναι ακόμα νωρίς και δεν έχουν τύχει πρακτικής εφαρμογής αυτά που συζητάμε θα ήταν καλό όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να επικοινωνήσει με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για ενημέρωση πριν πάρει την οριστική του απόφαση.
Προς επυρωσιν θα ήθελα να παραθέσω και το παρακάτω παραδειγμα: παραιτηθείς 55 ετων με 42 έτη υπηρεσίας αποφάσιζε να μην καταθέσει τα χαρτιά του για σύνταξη για κάποιους λόγους πχ κάποια υψηλά αμειβόμενη εργασία, και στον ένα χρόνο ως απόστρατος δεν ευοδωθηκαν οι προσδοκίες του και αποφασίζει να πάει στον ΕΦΚΑ να αιτηθεί σύνταξη. Μπορεί να του πει ο ΕΦΚΑ τώρα δεν είσαι στρατιωτικός άρα θα βγεις στα 62? Πιστεύω ότι θα κριθεί με τα κριτήρια του τελευταίου ασφαλιστικού φορέα και θα δικαιωθεί. Αν είχε εργαστεί ναι θα τον κρίνουν με τον τελευταίο φορέα.
Το παράδειγμα είναι άσχετο με τη συζήτηση, διότι αναφέρεις 42 συντάξιμα έτη άρα ο στρατιωτικός κατά την παραίτηση έχει ήδη θεμελιώσει δικαίωμα και δικαιούται σύνταξη.
Πέραν των ανωτέρω, όταν ο στρατιωτικός έχει θεμελιώσει υποβάλλει αίτηση αποστρατείας και όχι παραίτηση – το τι θα κάνει μετά τη διαγραφή (εργασία ή όχι) δεν αφορά κανέναν.
Εάν όμως παραιτούνταν στα 55 έτη με 39 συντάξιμα έτη σύνολο, τότε ένα χρόνο μετά δεν έχει δικαίωμα σε άμεση σύνταξη, διότι όταν ήταν στρατιωτικός δεν είχε θεμελιώσει.
Συνταξιοδοτικό δικαίωμα έχει θεμελιώσει αλλά στα 60. Αν είχε κάτω από 25 στα 67. Το παραδειγμα το ανέφερα για να δείξω ότι τι στιγμή που θα πας στον ΕΦΚΑ να υποβάλει συνταξιοδότηση δεν κοιτά αν φοράς στολή αλλά για ποιο ταμείο και αν έχεις τις προϋποθέσεις απλά κουτάκια: τελευταίο ταμείο, του στρατού, έτη 30 ετων 60 τσεκ τσεκ τσεκ. Όπως αυτός στο παράδειγμα που πάει στα 57 του ως πολίτης του λένε ταμείο στρατού, έτη 42, τσεκ χωρίς όριο ηλικίας. Δεν του λένε τώρα που ήρθες είσαι πολίτης θα περιμένεις τα 62. Θέλω να πω καθαρά δεν μετράει τι είσαι όταν πας να ζητήσεις αλλά ο φάκελος σου.
Παύλο αν και το παράδειγμα που αναφέρεις δεν έχει καμία σχέση με την περίπτωση που συζητάμε βασίζεται σε τελείως λάθος σκεπτικό.
Με ηλικία 55 ετών και 42 συντάξιμα δεν παραιτείται κάποιος αλλά αποστρατεύεται. Μπορεί κάλλιστα να πάρει την σύνταξη του και μετά να αρχίσει να δουλεύει στην υψηλά αμειβόμενη εργασία του. Θα έχει περικοπή 30% της σύνταξης (θα παίρνει το 70%) και θα έχει το εισόδημα από την νέα εργασία. Όταν θα πάψει να εργάζεται θα μπορέσει να αξιοποιήσει τον χρόνο ασφάλισης https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/626972 με βάση τα ποσοστά αναπλήρωσης του άρθρου 8, δηλαδή 0,77 % ανά έτος, https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/601551 .
Αν δεν ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί άμεσα, υποθέτω ότι θεωρητικά αυτό μπορεί να γίνει, και εργαστεί σε άλλο ασφαλιστικό φορέα , λογικά θα υπάγεται στις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης. Αφού δεν θα συμπληρώνει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης από τον τελευταίο φορέα θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον ένα από τα όρια ηλικίας του τελευταίου φορέα για να μπορεί να εξεταστεί το αίτημα του από το δημόσιο. Αυτά τα όρια σήμερα είναι μεταξύ 60 και 62 ετών.
Ακόμα όμως και αν δεν υπήρχε το πρόβλημα της διαδοχικής ασφάλισης είναι τελείως ασύμφορο να ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί όταν σταματήσει να εργάζεται.
α. Πρώτον θα έχει χάσει το 70% του ποσού της σύνταξης για όσο χρόνο εργαζόταν.
β. Δεύτερον αν συνταξιοδοτηθεί με το σύνολο των ετών, η αναπλήρωση για κάθε έτος μετά τα 42 θα είναι 0,5% αντί για 0,77% που θα ήταν η αναπλήρωση του χρόνου εργασίας μετά την σύνταξη.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Chris Kam.
28 Οκτωβρίου 2020 13:30
Καλήμερα Χρόνια Πολλά μια ερώτηση.
Είμαι απόστρατος με προσωρινή συντάξει και στην πληρωμή του Νοεμβρίου μπήκαν παραπάνω λεφτά απ ότι παίρνω.
Αν γινόταν εκκαθαρίσει (Οριστική) δεν θα είχα μια ενημέρωση κάτι και τι είναι αυτά τα λεφτά.
Λεφτά από αναδρομικά ξέρω ότι δεν δικαιούμαι (11 μήνα).
Τη μπορεί να είναι αυτά τα λεφτά, μήπως ξέρει κάποιος
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Μπες στην παρακολούθηση αίτησης συνταξιοδότησης να δεις εάν έγινε απονομή – εκκαθάριση της οριστικής σου σύνταξης. Εάν ΝΑΙ σε λίγες μέρες θα σου στείλουν στην διεύθυνση σου την ΣΠ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μπιλ
28 Οκτωβρίου 2020 13:10
Διαγραφή 23/9/17 επιτέλους…… Όλα καλά…..
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
28 Οκτωβρίου 2020 10:29
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΕΙ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Δημήτρη εάν θέλεις εργατολόγο για διεκπεραίωση δικαιολογητικών για έκδοση σύνταξης έχω έναν φίλο μου που είναι αρκετά έμπειρος σε συνταξιοδοτικά θέματα .Εάν θέλεις να σου στείλω το το email μου να σου στείλω το όνομα του.
Δημήτρη το email μου είναι [email protected] στείλε μου το email σου να σου στείλω το όνομα του δικηγόρου που θέλεις. Ο Κώστας που έγραψε :”Στο έστειλα,το έλαβες;”, δεν είμαι εγώ που σου έστειλα το email μου άλλωστε αυτός έχει πράσινο χρώμα και εγώ κιτρινωπό. Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις το γράφω.
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω η μαχιμη πενταετία θεωρείται διπλός χρόνος όπως τα εξάμηνα… Δλδ για να βγω στην 25ετια αρκούν 20εξαμηνα αλεξ/στη και αναγνώριση 5ετιας η όχι… Η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας μου την βγάζει πολύ ακριβή ισχύει αυτό το πράγμα είναι δυνατόν???
Καλησπέρα σε όλους, ξέρει κάποιος τι γίνετε με το βοεα προκαταβολή και ξόφλησης. στην κόρη μου προκαταβολή 26/9/20 βάλανε 5,000. Ευχαριστώ και καλό βράδυ Είμαι ΕΜΘ Ανθστής 24/7/1191.
Καλησπέρα υπολογίζοντας πριν 2 εβδομάδες έβγαζα συνταξη 1753 καθαρά σήμερα 2 Νοε 20 βγάζω 1601 τι άλλαξε στην ιστοσελίδα σας με τον υπολογισμό. Ευχαριστώ πολύ.
Μάλλον είσαι νέος ασφαλισμένος και όταν άνοιξες τη σελίδα πρέπει να εμφανίστηκε ένα πλαίσιο στο οποίο αναφέρονται οι αλλαγές. Στην ακριβέστερη σελίδα “ΕΦΚΑ 2020” (ερώτηση 5.2 στις FAQ) δεν έγινε καμία αλλαγή.
Στην σελιδα ΕΦΚΑ 2020 ποιο ειναι το τελικο ποσο ρης συνταξης τελικα
Στο δεξιό μέρος, Πληρωτέα σύνταξη (από ΕΦΚΑ) + Πληρωτέο μέρισμα + Πληρωτέο ΕΚΟΕΜΣ (από ΜΤΣ) = Πληρωτέο / μήνα (καθαρό σύνολο όλων των ανωτέρω).
Ερώτηση 5.2 στην ενότητα FAQ.
καλημερα σε ολους. Ειμαι αποστρατος Λγος ΣΞ με 25+5 χρονια υπηρεσιας (ΣΜΥ) και πηρα 640 ευρω αναδρομικα! Αποστρατευθηκα το 2008. Ξερει καποιος να μοε πληροφορησει αν αυτο ειναι σωστο? Και αν πρεπει να απευθυνθω αμεσα καπου σε περιπτωση που ειναι λαθος?
Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια
Αλεξης
Παράγραφος Γ : https://enstoloi.net/anadromika-meiosis-n-4093-2015-2016/
Ευχαριστω πολυ Νικο, ναι το εχω δει αυτο….αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως πως να ερμηνευσω την δικη μοιυ περιπτωση. Να περιμενω μεχρι τελος του ετους για να δω αν θα μπει και καποιο αλλο ποσο η πρεπει να επικοινωνησω με καποιον για να δω αν εγινε λαθος η οχι? Γιατι χθες που ειχα κουβεντα με συναδελφο αποστρατο μου ειπε οτι σιγουρα εχει γινει λαθος το οποιο ειπαν ομως οτι θα διορθωθει σε ολους μεχρι τελος του ετους. Οντως περιμενουμε κατι τετοιο ολοι που νομιζουμε οτι εγινε λαθος? Η θα μας πουνε – για καποιο δικο τους ακατανοητο λογο – οτι αυτα ειναι που πρεπει να παρετε και μην περιμενετε αλλα?
Ευχαριστω και παλι!
Αλέξανδρε μπορείς να υπολογίσεις μόνος σου αν το ποσό που πήρες είναι σωστό. Μπορείς να βρεις να μηνιαία ενημερωτικά της περιόδου 6/2015 – 5/2016 και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που υπάρχουν στο άρθρο που σε παρέπεμψε ο Νίκος.
Ενημερωτικά όμως, συνάδελφος Λγος ΣΞ με 25,6+5 χρόνια υπηρεσίας (ΣΜΥ), αποστρατεία το 2006 και με ηλικία μικρότερη των 55 ετών την επίμαχη περίοδο πήρε λίγο περισσότερα από 600€. Το ποσό που πήρε είναι σωστό και το είχε υπολογίσει με μεγάλη ακρίβεια ακολουθώντας τις οδηγίες του παραπάνω άρθρου.
Nαι….αυτο ακριβως ειναι που φοβομουνα. Οτι το ποσο που πηρα ειναι σωστο. Και αυτο κανει την κατασταση ακομη χειροτερη.
Οπως και να χει ευχαριστω Γιωργο, ευχαριστω Νικο. Θα τα υπολογισω και μονος μου αλλα….χασιμο χρονου μαλλον.
Καλησπέρα! Θά ήθελα νά ρωτήσω στο διόρθωση πρόγνωσης τι πόσο πρέπει νά βάλουμε?
Βλέπω ότι ανάλογα με το ποσό που βάζεις υπολογίζεται και η συνταξη. Ευχαριστώ!
Όπως το λέει και το όνομα, “Διόρθωση πρόγνωσης” σημαίνει να διορθώνεις τους υπολογισμούς που έκανε η σελίδα.
Φυσικά δεν μπορείς να εισάγεις αυθαίρετα ποσά – αυτή η διαδικασία υπάρχει για τις παρακάτω 2 περιπτώσεις:
α. Εάν συμπληρώσεις πρώτα τη σελίδα σύνταξης “ΕΦΚΑ 2020”, όπως περιγράφεται στην ερώτηση 5.2 στην ενότητα FAQ.
β. Για τους απόστρατους που έχουν λάβει την οριστική ΣΠ και γνωρίζουν τον επίσημο μέσο όρο που καθόρισε ο ΕΦΚΑ.
GEORGIOSP τον Δεκέμβριο του 2015 έχω υπηρεσία 24χρ6μηνες και κατι μερες ποιος νόμος με διέπει?είμαι εμθ ανθστης
Κατά την γνώμη μου και με βάση τις διατάξεις που προανέφερα υπάγεσαι στις διατάξεις του Ν3883/2010 και δεν προβλέπεται όριο ηλικίας ανάλογα με τον βαθμό που φέρεις.
Ευχαριστώ για το χρονο σας καλό βράδυ
Και τι λέει Νικ το μισθολόγιο του 2017 με τα κλιμάκια? Είμαι 51γινομαι ανθλγος τον Ιούνιο του 21αρα το 23 θα με αποστρατευσουν?ευχαριστώ για την απαντηση
Απ ότι έγραψε ο GEORGIORP παρακάτω για διατάξεις που αγνοούσα δεν θα αποστρατευτεις. Οι ΕΜΘ Ανθλγοι 1987 που είναι 53 αποστρατευονται σε πολύ λίγο καιρό είναι οι τελευταίοι. Εσύ αφού κατατάχθηκες το 1991 θα αποστρατευτεις αργότερα.
Καλημέρα σε ολους οι εμθ ανθλγοι από στρατεύονται σε ηλικία 54ετων? Υπάρχει εμθ ανθλγος που να πληρωνεται με το βαθμό που φέρει? Φήμες λένε οτι μονο βαθμο θα παρουμε η παρέα τι λέει!
Οι ΕΜΘ Ανθλγοι αποστρατευονται στα 53 λόγω Ν. 2439/96 αρ 21. Μπορεί όποιος επιθυμεί να παραμείνει ΕΟΘ αν εγκριθεί μέχρι τη συμπλήρωση 35-ετιας. Ισχύει το μισθολόγιο του 2017 με τα κλιμάκια.
Οι διατάξεις του άρθρου 21 του Ν2439/1996 ισχύουν για τα στελέχη των ΕΔ που συμπλήρωσαν 25 έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας την 31/12/2012 ή την 31/12/2015, ανάλογα με την προέλευση .
Όσοι συμπληρώνουν τα 25 έτη μετά από αυτές τις ημερομηνίες υπάγονται στις διατάξεις του Ν3883/2010 στις οποίες δεν προβλέπεται όριο ηλικίας ανά βαθμό.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/242266
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/312873
Κύριε Καρασσαβιδη καλημέρα. Σήμερα η εφημερίδα ” Δημοκρατία ” δημοσιεύει υπόδειγμα ένστασης που αφορά τα αναδρομικά. Έχετε εικόνα – άποψη όσον αφορά τη χρησιμότητα της κίνησης ,γενικά.
Με εκτίμηση.
Τέτοιου είδους ενστάσεις για τις συντάξεις κατά πάγια τακτική δεν εξετάζονται καν από τον ΕΦΚΑ και θεωρούνται ότι απορρίφθηκαν σιωπηρά 60 ημέρες μετά την υποβολή τους (έτσι γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια).
Από μόνες τους δεν προκαλούν οικονομικό αποτέλεσμα (δεν θα πάρεις λεφτά λόγω της ένστασης γιατί θα απορριφθεί), όμως είναι το απαραίτητο πρώτο βήμα για όσους επιλέξουν να διεκδικήσουν δικαστικά τις αξιώσεις τους.
Οπότε χρειάζεται να υποβάλλουν ένσταση όσοι αποφασίσουν να συνεχίσουν με δικαστική προσφυγή (μέσω δικηγόρου).
Καλησπερα,υπαρχει καποιος αλλος συναδελφος με συνταξει μεσα στο 11μηνο που να εχει παρει τα αναδρομικα,γιατι δεν ξερω και εγω τι πρεπει και αν πρεπει να κανω κατι.Σε εμενα δεν εχουν καταβληθει.
Ούτε σε μένα.. Θα περιμένουμε μέχρι τέλος χρόνου όπως είπαν…
Γιατί συνεχίζει να ισχύει η κράτηση του Ν.4093/12 στα επικουρικά ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ?
Γιατί μας έχουν …. δες σημερινή επιστολή και θα καταλάβεις https://www.staratalogia.gr/2020/10/409312.html?m=1
Γιατι μας εχουν χεσ…νους
Ερώτηση: Αν κάποιος με 30 χρόνια υπηρεσίας παραιτηθεί (δεν δικαιούται σύνταξη λόγω ότι συμπλήρωσε τα 25 χρόνια μετά το 2015) πότε παίρνει το εφάπαξ? Πότε παίρνει σύνταξη (εάν δεν δουλέψει και ασφαλιστεί σε άλλο φορέα)?
Ερωτηση 2.3 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
60 το λέει ο οδηγός συνταξιοδότησης του ΓΕΣ (μπες στο army.gr και θα το βρεις).
Εδώ βέβαια έχω ακούσει 67 ο κ. Αχιλλέας 62 άλλοι κτλ.
http://www.army.gr/node/52968
Εάν δεν δουλέψει ξανά στα 67 έτη, αλλιώς μπορεί να “κυνηγήσει” τα 62 έτη (ερώτηση 2.3 παρ. Γ.1.α στις FAQ).
Δηλαδή με όλο το σεβασμό κ. Αχχιλεα όλοι οι οικονομικοί της ΔΟΙ του ΓΕΣ παραπληροφορουν ? ΜΕ ΟΛΟΟ το σεβασμό κ.Αχιλλεα ψαξτο μη κάνεις το ίδιο…
Απο τη στιγμη που φευγεις απο το στρατο πριν παρεις συνταξη εχουμε 2 περιπτωσεις. Τα 62 και τα 67. Τα 60 ισχυουν ΑΝ εισαι εν ενεργεια. Πραγμα που στην περθπτωση του φιλου δεν ισχυει. Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.
Βασίλη αν διαβάσεις τον οδηγό είναι καθαρά τα στοιχεία αν λέει παραιτηθείς και έχεις 25 έτη εκ των οποίων 15 πραγματικά στα 60. Αν πας 60 και είσαι εν ενεργεία σε αποστρατευουν ετσι και αλλιώς. Δεν έχει νόημα για τον ΕΦΚΑ αν είσαι εν ενεργεία η αποστρατεία.Βλεπει μόνο δεδομένα: 25 έτη ναι, 15 από αυτά πραγματικά ναι, 60 ετων ναι πληρεί τις προϋποθέσεις.
Παύλο έχεις παρερμηνεύσει εντελώς αυτά που διαβάζεις στον οδηγό του ΓΕΣ (ο οποίος φυσικά και ισχύει).
Οι διατάξεις του ΓΕΣ αφορούν στρατιωτικούς – όχι πολίτες – δηλαδή εν ενεργεία στελέχη που θα υποβάλλουν αίτηση αποστρατείας σε ηλικία 60 ετών με τουλάχιστον 25 έτη υπηρεσίας –> https://i.imgur.com/9QUTXHi.png
Εάν κάποιος παραιτηθεί χωρίς σύνταξη δεν λογίζεται πλέον στρατιωτικός, αλλά στη συνέχεια είναι απλός πολίτης και ισχύουν για αυτόν οι γενικές διατάξεις συνταξιοδότησης.
Εάν παραιτηθείς χωρίς σύνταξη, θα πρέπει να σταματήσεις να διαβάζεις τη νομοθεσία που αφορά στρατιωτικούς και να ενημερωθείς για τις διατάξεις που αφορούν τους υπόλοιπους έλληνες –> in.gr – Πότε θα μπορούμε να πάρουμε σύνταξη στο μέλλον
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε σημεία όπως αυτό –> https://i.imgur.com/t8rhp4i.png
.
ΥΓ. Δεν είναι αρμοδιότητα του ΓΕΣ να ενημερώνει πολίτες (=παραιτηθέντες) για το πότε δικαιούνται σύνταξη.
Ο ΕΦΚΑ κ.Αχιλλεα βάζει τις προϋποθέσεις του νόμου και δεν κοιτά αν τώρα φοράει στολή αυτός που του πηγαίνει τα χαρτιά για σύνταξη. Εξηγούμαι: Κοιτά με ποια ασφάλιση είναι και αν πληροί τις προϋποθέσεις λέει ο νόμος πότε λαμβάνει ο αιτών σύνταξη: Πότε έκλεισε τα 25 έτη μετά το 2015 τότε θέλει 40 υπηρεσίας ή 60 έτη. Δηλαδή αν παραιτηθώ και έχω 40 έτη συνολικά αλλά δεν ζητήσω άμεσα θα μου πει α τώρα είσαι πολίτης στα 62? Η περίπτωση που λες εσύ 62 ή 67 ισχύει αν δεν έχει 25 έτη.
ΥΓ Οι παραιτηθέντες που έχουν συμπληρώσει 25 αλλά μετά το 2015, είναι απόστρατοι που δικαιούνται σύνταξη αλλά απλά επειδή άλλαξε το ασφαλιστικό οχι άμεσα αλλά στα 60. Όχι όπως λες πολίτες…Πολίτες κατά μια έννοια όλοι είναι που έκλεισαν 1, 10 ή 50χρόνια στο στρατό.
Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 20 του Ν3865/2010 όσοι στρατιωτικοί θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά την 1/1/2015 δικαιούνται σύνταξη εφόσον έχουν συμπληρώσει το εξηκοστό (60ό) έτος της ηλικίας τους ή σαράντα (40) έτη συντάξιμης υπηρεσίας.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/241673
Προσωπικά πιστεύω, συμφωνώντας με τον Paulos, ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι εν ενεργεία κάποιος για να ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 60 ετών.
Στο σχόλιο https://enstoloi.net/stratos/comment-page-265/#comment-87176 ο συνάδελφος Τάκης μας ενημέρωσε ότι η σύζυγος του παραιτήθηκε στα 27,5 έτη πραγματικής υπηρεσίας και το ΓΛΚ, σε απορριπτική απόφαση, την προέτρεψε να ξανακάνει αίτηση στα 60. Αν για να αιτηθεί σύνταξης στα 60 έτη της ηλικίας υπήρχε η προϋπόθεση να είναι εν ενεργεία, το ΓΛΚ δεν θα πρότεινε να επανέλθει στα 60 αφού με την παραίτηση θα είχε ήδη χαθεί το δικαίωμα αίτησης συνταξιοδότησης.
Βέβαια τα παραπάνω ισχύουν σε περίπτωση που ο παραιτηθείς δεν εργαστεί καθόλου σε κανένα ενταγμένο στον ΕΦΚΑ φορέα. Αν ασφαλιστεί σε άλλο φορέα εντάσσεται στις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης και θα πρέπει να έχει συμπληρώσει ένα από τα όρια ηλικίας του τελευταίου φορέα για να μπορεί να αιτηθεί σύνταξης. Με τα σημερινά δεδομένα τα όρια αυτά κυμαίνονται από 60 έως 62 ετών. Θα πρέπει όμως να ληφθεί σοβαρά υπόψιν ότι τα όρια αυτά σίγουρα θα αλλάξουν μελλοντικά, όπως αναφέρει το άρθρο που μας κοινοποίησε ο κος Καρασαββίδης, και θα πρέπει να είναι συμπληρωμένα τα όρια που θα ισχύουν την στιγμή της αίτησης και όχι αυτά που ισχύουν σήμερα.
Επειδή είναι ακόμα νωρίς και δεν έχουν τύχει πρακτικής εφαρμογής αυτά που συζητάμε θα ήταν καλό όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να επικοινωνήσει με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για ενημέρωση πριν πάρει την οριστική του απόφαση.
Προς επυρωσιν θα ήθελα να παραθέσω και το παρακάτω παραδειγμα: παραιτηθείς 55 ετων με 42 έτη υπηρεσίας αποφάσιζε να μην καταθέσει τα χαρτιά του για σύνταξη για κάποιους λόγους πχ κάποια υψηλά αμειβόμενη εργασία, και στον ένα χρόνο ως απόστρατος δεν ευοδωθηκαν οι προσδοκίες του και αποφασίζει να πάει στον ΕΦΚΑ να αιτηθεί σύνταξη. Μπορεί να του πει ο ΕΦΚΑ τώρα δεν είσαι στρατιωτικός άρα θα βγεις στα 62? Πιστεύω ότι θα κριθεί με τα κριτήρια του τελευταίου ασφαλιστικού φορέα και θα δικαιωθεί. Αν είχε εργαστεί ναι θα τον κρίνουν με τον τελευταίο φορέα.
Το παράδειγμα είναι άσχετο με τη συζήτηση, διότι αναφέρεις 42 συντάξιμα έτη άρα ο στρατιωτικός κατά την παραίτηση έχει ήδη θεμελιώσει δικαίωμα και δικαιούται σύνταξη.
Πέραν των ανωτέρω, όταν ο στρατιωτικός έχει θεμελιώσει υποβάλλει αίτηση αποστρατείας και όχι παραίτηση – το τι θα κάνει μετά τη διαγραφή (εργασία ή όχι) δεν αφορά κανέναν.
Εάν όμως παραιτούνταν στα 55 έτη με 39 συντάξιμα έτη σύνολο, τότε ένα χρόνο μετά δεν έχει δικαίωμα σε άμεση σύνταξη, διότι όταν ήταν στρατιωτικός δεν είχε θεμελιώσει.
Συνταξιοδοτικό δικαίωμα έχει θεμελιώσει αλλά στα 60. Αν είχε κάτω από 25 στα 67. Το παραδειγμα το ανέφερα για να δείξω ότι τι στιγμή που θα πας στον ΕΦΚΑ να υποβάλει συνταξιοδότηση δεν κοιτά αν φοράς στολή αλλά για ποιο ταμείο και αν έχεις τις προϋποθέσεις απλά κουτάκια: τελευταίο ταμείο, του στρατού, έτη 30 ετων 60 τσεκ τσεκ τσεκ. Όπως αυτός στο παράδειγμα που πάει στα 57 του ως πολίτης του λένε ταμείο στρατού, έτη 42, τσεκ χωρίς όριο ηλικίας. Δεν του λένε τώρα που ήρθες είσαι πολίτης θα περιμένεις τα 62. Θέλω να πω καθαρά δεν μετράει τι είσαι όταν πας να ζητήσεις αλλά ο φάκελος σου.
Παύλο αν και το παράδειγμα που αναφέρεις δεν έχει καμία σχέση με την περίπτωση που συζητάμε βασίζεται σε τελείως λάθος σκεπτικό.
Με ηλικία 55 ετών και 42 συντάξιμα δεν παραιτείται κάποιος αλλά αποστρατεύεται. Μπορεί κάλλιστα να πάρει την σύνταξη του και μετά να αρχίσει να δουλεύει στην υψηλά αμειβόμενη εργασία του. Θα έχει περικοπή 30% της σύνταξης (θα παίρνει το 70%) και θα έχει το εισόδημα από την νέα εργασία. Όταν θα πάψει να εργάζεται θα μπορέσει να αξιοποιήσει τον χρόνο ασφάλισης https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/626972 με βάση τα ποσοστά αναπλήρωσης του άρθρου 8, δηλαδή 0,77 % ανά έτος, https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/601551 .
Αν δεν ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί άμεσα, υποθέτω ότι θεωρητικά αυτό μπορεί να γίνει, και εργαστεί σε άλλο ασφαλιστικό φορέα , λογικά θα υπάγεται στις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης. Αφού δεν θα συμπληρώνει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης από τον τελευταίο φορέα θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον ένα από τα όρια ηλικίας του τελευταίου φορέα για να μπορεί να εξεταστεί το αίτημα του από το δημόσιο. Αυτά τα όρια σήμερα είναι μεταξύ 60 και 62 ετών.
Ακόμα όμως και αν δεν υπήρχε το πρόβλημα της διαδοχικής ασφάλισης είναι τελείως ασύμφορο να ζητήσει να συνταξιοδοτηθεί όταν σταματήσει να εργάζεται.
α. Πρώτον θα έχει χάσει το 70% του ποσού της σύνταξης για όσο χρόνο εργαζόταν.
β. Δεύτερον αν συνταξιοδοτηθεί με το σύνολο των ετών, η αναπλήρωση για κάθε έτος μετά τα 42 θα είναι 0,5% αντί για 0,77% που θα ήταν η αναπλήρωση του χρόνου εργασίας μετά την σύνταξη.
Καλήμερα Χρόνια Πολλά μια ερώτηση.
Είμαι απόστρατος με προσωρινή συντάξει και στην πληρωμή του Νοεμβρίου μπήκαν παραπάνω λεφτά απ ότι παίρνω.
Αν γινόταν εκκαθαρίσει (Οριστική) δεν θα είχα μια ενημέρωση κάτι και τι είναι αυτά τα λεφτά.
Λεφτά από αναδρομικά ξέρω ότι δεν δικαιούμαι (11 μήνα).
Τη μπορεί να είναι αυτά τα λεφτά, μήπως ξέρει κάποιος
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Μπες στην παρακολούθηση αίτησης συνταξιοδότησης να δεις εάν έγινε απονομή – εκκαθάριση της οριστικής σου σύνταξης. Εάν ΝΑΙ σε λίγες μέρες θα σου στείλουν στην διεύθυνση σου την ΣΠ.
Διαγραφή 23/9/17 επιτέλους…… Όλα καλά…..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΕΙ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Η συγκέντρωση και η αποστολή των δικαιολογητικών γίνεται υπηρεσιακά στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ και στα ταμεία (ΜΤΣ). Δεν χρειάζεται εργατολόγος.
ΕΓΩ ΣΠΥΡΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΙ ΕΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ
Δημήτρη εάν θέλεις εργατολόγο για διεκπεραίωση δικαιολογητικών για έκδοση σύνταξης έχω έναν φίλο μου που είναι αρκετά έμπειρος σε συνταξιοδοτικά θέματα .Εάν θέλεις να σου στείλω το το email μου να σου στείλω το όνομα του.
ΚΩΣΤΑ ΣΤΕΙΛΤΟ ΜΟΥ
Δημήτρη το email μου είναι [email protected] στείλε μου το email σου να σου στείλω το όνομα του δικηγόρου που θέλεις. Ο Κώστας που έγραψε :”Στο έστειλα,το έλαβες;”, δεν είμαι εγώ που σου έστειλα το email μου άλλωστε αυτός έχει πράσινο χρώμα και εγώ κιτρινωπό. Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις το γράφω.
https://www.scribd.com/document/473579176/%CE%93%CE%94%CE%9F%CE%A3%CE%A5-%CE%94%CE%9F%CE%99-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%A6%CE%9A%CE%91-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%95%CE%99%CE%A3
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω η μαχιμη πενταετία θεωρείται διπλός χρόνος όπως τα εξάμηνα… Δλδ για να βγω στην 25ετια αρκούν 20εξαμηνα αλεξ/στη και αναγνώριση 5ετιας η όχι… Η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας μου την βγάζει πολύ ακριβή ισχύει αυτό το πράγμα είναι δυνατόν???
Συμπλήρωσε την εφαρμογή με τους χρόνους που έχεις https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Διάβασε και αυτό για περαιτέρω ενημέρωση: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση (ανακεφαλαίωση)
Καλησπέρα σε όλους, ξέρει κάποιος τι γίνετε με το βοεα προκαταβολή και ξόφλησης. στην κόρη μου προκαταβολή 26/9/20 βάλανε 5,000. Ευχαριστώ και καλό βράδυ Είμαι ΕΜΘ Ανθστής 24/7/1191.