Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 315 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

19.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Kostas
Kostas
2 Φεβρουαρίου 2022 23:09

Καλησπέρα.Η πρόσθετη τριετία μπορεί να αποπληρωθεί με εφάπαξ καταβολή από το εφάπαξ που δικαιούμαστε.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
3 Φεβρουαρίου 2022 02:08

Οχι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα για καμία αναγνώριση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
George
George
2 Φεβρουαρίου 2022 11:41

Καλημέρα , είχα διάβασει παλαιότερα πως συμφέρει να αναγνωρίσουμε την στρατιωτική μας θητεία μόνο στο κομμάτι προς ΕΛΟΑΣ .. τι αναφορά κάνουμε και αν υπάρχει κάποιο πρότυπο…(έψαξα δε βρήκα κάτι) επισης μπορούμε να την κάνουμε και κατά την συνταξιοδότηση;; Ευχαριστώ προκαταβολικά..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  George
5 Φεβρουαρίου 2022 20:30

Απο το 1/1/2017 δεν συμφερει η αναγνωρηση της θητειας λογο μεγαλου κοστους.Εγω π.χ 15 μηνες την αναγνωρησα το 2016 με 1100 ευρω και αν την αναγνώριζα τωρα θα πληρωνα περιπου 6000.Οσο για το εφαπαξ εαν η θητεια ειναι πριν το 2015 αξιζει η αναγνωρηση.Το ποσο που θα δοσεις ειναι αυτο που γραφει στις κρατησεις υπερ ΕΛΟΑΣ.
Τα χαρτια που θα χρειαστεις ειναι μια αιτηση αναγνωρηση προϋπηρεσίας απο τον ΕΛΟΑΣ και ενα αντιγραφο φυλλου μητρωου που να φαίνεται ο χρονος που υπηρετησες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
12 Φεβρουαρίου 2022 23:43

για να καταλάβω….την θητεία μου 1995 (18 μήνες) την αναγνώρισα το 2008 σαν συντάξιμη με την αντίστοιχη πληρωμή στην εφορία, περίπου 1100, μπορώ να την αναγνωρίσω και για το εφαπαξ; και το ποσό είναι αυτό που εχει στο φυλλο μισθοδ. κρατησεις ελοας Χ 18 μήνες;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
1 Φεβρουαρίου 2022 16:31

Καλησπέρα. Μήπως ξέρει κάποιος για τα χρηματικά βραβεία των αριστούχων μαθητών Β και Γ Λυκείου 2020-2021 για το ΓΕΣ; Θα καταβληθούν;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθλγός
1 Φεβρουαρίου 2022 17:51

Ως ε.α. που δεν ειμαι εγγεγραμμενος σε ΕΑΑΣ τους εστειλα τα δικαιολογητικα απο 29/10 αλλα τιποτα ακομη…….εστειλα mail στη ΓΕΣ/ΔΕΝΔΗΣ αλλα……. ακρα του ταφου σιωπη. Σε mail προς τη γραμματεια της ΕΑΑΣ με το ερωτημα αν δινεται και σε μενα που ειμαι εκτος Ενωσης ακομη μου απαντανε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  Γιώργος
1 Φεβρουαρίου 2022 18:04

Ντροπή. Τα παιδιά τα περιμένουν από το Δεκέμβριο. Εμάς ξέρουμε πολύ καλά πώς μας αντιμετωπίζουν αλλά όχι και τα παιδιά…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθστης
ΕΜΘ Ανθστης
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθλγός
1 Φεβρουαρίου 2022 18:22

Ακόμα περιμένουμε, μας λένε ότι δεν έχει βγει το αντίστοιχο κονδύλι…?!?! Στην Π.Α. και στο Π.Ν. έχουν καταβληθεί απ το Νοέμβριο!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθστης
1 Φεβρουαρίου 2022 20:59

Ντροπή πιά! Κάθε χρόνο τα έπαιρναν κανονικά, πρώτη φορά γίνεται αυτό και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μσρια
Μσρια
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθλγός
4 Φεβρουαρίου 2022 13:49

Για τα βραβεία των μαθητών σήμερα υπέγραψε ο στρατηγος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Φωτης
Φωτης
31 Ιανουαρίου 2022 20:51

Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος την διαδικασία για επιτροπή ασυε και ποιο το ποσοστό για χειρουργείο αυχένα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
30 Ιανουαρίου 2022 10:52

Καλημέρα γνωρίζει κάποιος περίπου το κόστος αν γίνει χρήση άδειας άνευ αποδοχών ανατροφής τέκνου?
και αν ο χρόνος αυτός μπορεί να αναγνωριστεί ως συνταξιμος και με τι ποσοστό εισφοράς?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
30 Ιανουαρίου 2022 14:35

Αναφέρομαι στις κρατήσεις που πρέπει να πληρώσω για υγειονομική περίθαλψη.ο νόμος λέει

Τα στελέχη των ΕΔ, καθώς και οι Επαγγελματίες Οπλίτες μετά την ορκωμοσία τους, που τελούν σε γονική άδεια ανατροφής άνευ αποδοχών δικαιούνται πλήρη υγειονομική περίθαλψη, με την καταβολή των προβλεπόμενων από τις κείμενες διατάξεις ασφαλιστικών εισφορών. Οι εν λόγω εισφορές υπολογίζονται επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι πριν την έναρξη της άδειας και το αντίστοιχο χρηματικό ποσό καταβάλλεται εφάπαξ κατά την έναρξή της. Η ερώτηση μου είναι αν κοιτάω το πόσο εκεί που λέει στον φάκελο νοσοκομειακή περίθαλψη?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
30 Ιανουαρίου 2022 09:54

Καλημέρα 2 ερωτήσεις αν κάποιος γνωρίζει α.Υπάρχει εφαρμογή που να υπολογιζει το καθαρό κόστος της πρόσθετης τριετίας?
Β.μπορει να εξοφληθεί με δόσεις μετά την αίτηση αποστρατειας ή πρέπει να έχει εξοφληθεί για να γίνει χρήση της?και αν ναι με πόσες δόσεις?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
28 Ιανουαρίου 2022 20:29

Καλησπερα.Αν υπαρχει δανειο απο το Παρακαταθηκων τι ενεργειες κανω οταν διαγραφω?Πρεπει να το εξοφλησω ολο το υπολοιπο ποσο?να δωσω καποιο ποσο ωστε να πεσει η δοση? η να συνεχισω να πληρωνω τις δοσεις και να παρω ολο το Εφαπαξ?Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
29 Ιανουαρίου 2022 00:47
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
29 Ιανουαρίου 2022 09:11

Γιαννη ευχαριστω πολυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπυρος
Σπυρος
25 Ιανουαρίου 2022 23:35

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια που καταβάλετε όλα αυτά τα χρονιά ώστε να μπορούμε να ενημερωνόμαστε αξιόπιστα Έχω καταταχθεί στον Ε.Σ με τον θεσμό των ΟΠΥ τον 12/1990 Παρατηρώ το φύλλο υπολογισμού του site οτι η αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας κοστίζει 2100 ευρω Εγώ πρόσφατα προέβηκα σε ενέργεια αναγνώρισης της και στο φύλλο μισθοδοσίας πρόσφατα είδα ότι κοστίζει η αναγνώριση μόλις 999 ευρώ γιατί αυτή η διαφορά; Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Σπυρος
26 Ιανουαρίου 2022 00:15

Καλησπέρα. Σπύρο το κόστος της πενταετίας που βγάζει η σελίδα υπολογισμού σύνταξης είναι κατά προσέγγιση, γιατί το πραγματικό κόστος της αναγνώρισης είναι διαφορετικό στο κάθε στέλεχος και παίζει ρόλο τις χρονολογιες που αιτουμαστε για την εν λόγο αναγνώριση.Εσυ λογικά αναγνώρισες μαχιμη πενταετία που υπηρέτησες κοντά στην ημερομηνία κατάταξη σου και γι αυτό είναι μικρό το ποσό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπυρος
Σπυρος
Απάντηση σε  andr
26 Ιανουαρίου 2022 16:13

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μακης
Μακης
25 Ιανουαρίου 2022 16:44

Καλησπέρα έχω φύγει από τα ΣΟΑ στις 30/9/21 ακόμη μου κρατάνε ενοίκιο και πετρέλαιο από το μισθό μου τους έχω ενημερώσει και το ταμείο στο νομό που είμαι και με πάνε από μήνα σε μήνα μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Μακης
25 Ιανουαρίου 2022 21:47

Κάνε αναφορά, τι το ποιο απλό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
25 Ιανουαρίου 2022 15:51

Ειμαι Ανχης εν ενεργεια και εκανα αναφορα για την αναγνωριση 5 ετων της μαχιμης πενταετιας με παρακρατηση ισοποσων δοσεων απο τη μισθοδοσια μου. Στη σελιδα υπολογισμου της συνταξης αναφερεται η περιπτωση για αναγνωριση της μαχιμης πενταετιας για τον ΕΦΚΑ(περιπου 3000ευρω) και η περιπτωση για αναγνωριση ΕΦΚΑ+ΜΤΣ(περιπου 12000 ευρω). Με την αναφορα μου ποια αναγνωριση θα μου κανουν και πως θα εκανα επιλογη εξαρχης? Εγω επιθυμω την πρωτη περιπτωση. Ακομη δεν εχει μπει η μεταβολη στη μισθοδοσια μου αν και περασαν 3 μηνες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  Γιαννης
25 Ιανουαρίου 2022 16:15

Η πρώτη περίπτωση θα είναι. Στον 4ο με 5ο μήνα θα το δείτε στα φύλλα μισθοδοσίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 14:53

Ο Ν. 4808/2021 (ΦΕΚ Α’ 101), που ψηφίστηκε πρόσφατα, και ειδικότερα στο Μέρος IX άρθρα 139- 145 του εν λόγου νόμου όπου, μεταξύ άλλων, προβλέφθηκε η δυνατότητα μεταφοράς του αναλογιστικού ισοδύναμου συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων, για όσους υπηρετούν σε θέσεις της Ε.Ε, Ευρωπαϊκών και Διεθνών Οργανισμών.
Εκτιμώ και εδώ θα χρειαστεί η έμπειρη ματιά του κ. Αχιλλέα και του κ. ΓιώργουGEORGIOSP, ότι αυτό καλύπτει συναδέλφους που παραιτήθηκαν από ΕΔ χωρίς θεμέλείωση και χρειαζονται κάποια χρόνια να θεμελιώσουν.
Αναμένοντας την γνώμη των προαναφερομένων αλλά και όποιου πιστεύει ότι έχει κάποια γνώμη πάνω σε αυτό.
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 16:21
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 19:11

Διαβάσατε αυτό που σας έστειλα ή λέτε αυτά που γνωρίζετε απλά? Διότι ο νόμος λέει μετρούν ως πραγματικά και κρίνετε με τις διατάξεις σαν να συνέχιζε ασφαλισμένος στον τελευταίο φορέα του ΕΦΚΑ. (πχ Δημόσιος Υπάλληλος, ΕΔ, ΙΚΑ κτλ). Αυτό εσείς το μεταφράζεται όπως όλοι οι Ελληνες, ασφαλώς και είναι όπως όλοι οι Ελληνες ΑΝΑΛΟΓΑ το φορεα που ήταν ασφαλισμένοι με τους κανόνες που έχει. Δεν μιλάμε για παραθυράκια αλλά για απλή πόρτα. Αν καθίσετε να μελετήσετε το νομοσχέδιο και την μελέτη, το βλέπει με απλά οικονομικά στοιχεία το όλο θέμα: Απλά: για τον ΕΦΚΑ αν ένας στρατιωτικός συνεχίσει στον στρατό 35 + 5 θα έχει πάρει εισφορές για 40 έτη και θα του αποδόσει σύνταξη. Αν ο ίδιος φύγει στα 30+5 και συνεχίσει σε εξωτερικό οργανισμό για 5 χρόνια και τα μεταφέρει στην Ελλάδα είναι ακριβώς το ίδιο ίσως και λίγο πιο συμφέρον διότι μεταφέρει κεφάλαια εξωτερικού και όχι κρατικά κονδύλια.
Σας παρακαλώ όσα και να ξέρετε μπείτε στον κόπο να είτε και τίποτα νέο. Με εκτίμηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 20:46

Καλησπέρα Παναγιώτη.
Ο νόμος που αναφέρεις (Ν4808/2021) αφορά άτομα που δουλεύουν σε υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στους Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς ή στους Διεθνείς Οργανισμούς.
Δεν αφορά όσους γενικά δουλεύουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όσοι φεύγουν από την υπηρεσία χωρίς να έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα και συνεχίσουν τον ασφαλιστικό τους βίο σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή χώρα με την οποία υπάρχει διμερής σύμβαση εργασίας συνταξιοδοτούνται με βάση τις διατάξεις του Ν4387/2016, τους Κανονισμούς (ΕΚ) 883/04 & 987/09 και τις Διμερείς Συμβάσεις Κοινωνικής Ασφάλειας (ΔΣΚΑ).
Βλ. σχετική εγκύκλιο του ΕΦΚΑ που έχει και μερικά παραδείγματα https://tinyurl.com/3sxh5htw
Αν υπάρχει περίπτωση εργασίας σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορείς να δεις πληροφορίες εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/work/retire-abroad/state-pensions-abroad/index_el.htm

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Ιανουαρίου 2022 21:22

Ναι οκ λέω για Ευρωπαικό Οργανισμό ή Διεθνή πχ ΝΑΤΟ. Ανάφέρω για περίπτωση συναδέλφου που έφυγε με 30 έτη και 5 μάχιμα για θέση ΝΑΤΟ. Άρα σε 5 χρόνια θα μπορεί να ζητήσει μεταφορά δικαιωμάτων του ώστα να συμπληρώσει 40ετία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aris
aris
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 22:02

Δεν νομίζω να τον συμφέρει να τους φέρει τις κρατήσεις που του κάνανε εκεί…….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
25 Ιανουαρίου 2022 22:31

Ναι Παναγιώτη σύμφωνα με το άρθρο 141 μπορεί να μεταφέρει τα ασφαλιστικά δικαιώματα για τον χρόνο εργασίας του εξωτερικού στο ασφαλιστικό σύστημα της Ελλάδας (μετά την λήξη της εργασίας του στο εξωτερικό) και αυτά θα προστεθούν σε αυτά που ήδη έχει.
Στο άρθρο 143 προβλέπεται έκδοση υπουργικών αποφάσεων που θα ρυθμίζουν τους όρους και τον τρόπο εφαρμογής.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/727771
Σημ: Οι διατάξεις αυτές αντικαθιστούν τις αντίστοιχες προϋπάρχουσες του άρθρου 18 του Ν3865/2010. Οι κανονιστικές υπουργικές αποφάσεις για τον Ν3865/2010 εκδόθηκαν το 2016.
Υ.Γ Λογικά η αναφορά σε Διεθνείς Οργανισμούς αφορά και το ΝΑΤΟ αλλά δεν είμαι σίγουρος. Θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να επιβεβαιώσει ότι τα παραπάνω τον αφορούν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
27 Ιανουαρίου 2022 19:24

Κ. Αχιλλέα δεν το διαβάσετε το νόμο, δεν ψάχνει κανείς για παραθύρια, Άκου λοιπόν άν μπεις στο κόπο και το διαβάσεις λέει: μεταφέρονται στον τελευταίο φορέα που ήταν ασφαλισμένος. Το παραδειγμα του συναδέλφου που πήγε ΝΆΤΟ : μεταφέρονται σαν Χρόνια ασφαλισης στο στρατό άρα με ποιον φορέα θα κριθεί του Στρατού δηλ 40 έτη. Σας λέω οικονομικά αν το δει ο Στρατος για τον Χ στρατιωτικο συμφέρον ειναι μα λάβει τις εισφορές από αλλη πηγή και να αποδίδει τη σύνταξη που ούτος ή άλλως θα αποδίδε . Ελπίζω να στο έκανα λιανά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
23 Ιανουαρίου 2022 21:27

Καλησπέρα.γνωριζει κάποιος τι γίνεται με τα ενημερωτικά των συντάξεων πότε θα βγούνε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
23 Ιανουαρίου 2022 19:42

Γειά σας είμαι συνταξιουχος και εργαζόμουν το 2020 και 2021 είχα μείωση 60% και μετά άλλαξε ο νόμος τον Φεβρουάριο του 2020 σε 30% πήρα αναδρομικά τον Μάρτιο του 2021 για τους μήνες του 2020 θα μετρήσουν εισόδημα του 2021 η θα κάνω συμπληρωματική του 2020;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
23 Ιανουαρίου 2022 22:08

Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββιδη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωσταs
Κωσταs
23 Ιανουαρίου 2022 10:30

Δημόσιοι υπάλληλοι έχουν δυνατότητα εξαγοράς 12 – 15 ετών και οι στρατιωτικοί 5. Κάντε επίσκεψη σε Μονάδες το μεγαλύτερο ποσοστό 40+ αλλά σε άλλες χωρες νατο το κύριο μέρος ηλικίας 25-35 . Να έχουμε να λέγαμε στρατο….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Εμθ ανθλγος
Εμθ ανθλγος
23 Ιανουαρίου 2022 15:28

Η άδεια ανατροφής τέκνου δεν μετράει σαν χρόνος υπηρεσίας;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
pitis
pitis
Απάντηση σε  Εμθ ανθλγος
23 Ιανουαρίου 2022 15:33

Η άδεια ανατροφής τέκνου (9μηνο), μετράει κανονικά ως συντάξιμος χρόνος γιατί πληρώνεσαι και σου γίνονται κανονικά οι κρατήσεις για σύνταξη, εφάπαξ, μερίσματα. Αυτη που δεν μετράει είναι η άδεια ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ για ανατροφή τέκνου, την οποία μετά μπορείς με αίτησή σου να πληρώσεις τις εισφορές, που αναλογούν και να την αναγνωρίσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Εμθ ανθλγος
23 Ιανουαρίου 2022 22:32

Το θεμα ειναι οτι. Δεν μπορεις σαν ενστολος,να αναγνωρίσεις ετη τέκνων που μπορούν οι ΔΥ. Οσο για ΑΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ Κ.Α Δεν εχουν όλοι τη δυνατοτητα και να θέλουν, ολοι δεν εχουν βγαλει ΑΕΙ(ποσοι να είναι αυτοι?)η Ανατροφη τεκνων μπορει να αναγνωριζεται αλλα μετα το περας της αδειας χωρις να πληρωνεσαι και αφου καταβάλεις το ποσό που χρειάζεται . Ενω στο δημόσιο με τον εναν η τον άλλον τροπο εχεις την δυνατοτητα αναγνωρισης εως και 12ετη πληρώνοντας άσχετα εαν ειναι ακριβά η όχι (μιλάμε για το δικαιωμα ). Εμεις μόνο μια 5ετια (σήγουρη )που ειναι ΧΙΛΙΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ χρόνια τώρα απο το μεγαλύτερο ποσοστό των ενστολων αυτή είναι η διαφορά.Οσο για τα 62 υπάρχουν πολλές κατηγορίες ανάλογα την χρονολογία πρόσληψης (και ιδιετερα σε γυναίκες μαμαδες πολυτεκνες κ.α) που μπορούν και πριν τα 62 .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιανουαρίου 2022 02:07

Γιώργο οι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι μπορούν να αναγνωρίσουν συνολικά μέχρι επτά (7) χρόνια από έτη σπουδών, εκπαιδευτική άδεια, άδεια άνευ αποδοχών ανατροφής παιδιού ηλικίας μέχρι 6 ετών, θητεία. Βλ. πρώτη ενότητα στην σελ. 27 εδώ https://diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%A1%CE%A0%CE%97-54?inline=true Αντίστοιχα μπορούν να αναγνωρίσουν και οι στρατιωτικοί. Βέβαια δεν έχουν όλοι σπουδές, την οικονομική δυνατότητα να πάρουν άδεια άνευ αποδοχών ή θητεία αλλά αυτό ισχύει και για τους πολιτικούς υπαλλήλους και για τους στρατιωτικούς. Οι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι έχουν, πρόσθετα στα παραπάνω, τον πλασματικό χρόνο των παιδιών, μέχρι πέντε έτη, και οι στρατιωτικοί την μάχιμη πενταετία. Επομένως όλοι έχουν το δικαίωμα να αναγνωρίσουν >10 χρόνια συντάξιμα. Το ότι για διάφορους λόγους δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να το κάνουν ισχύει αλλά ισχύει για όλους. Πολιτικούς και στρατιωτικούς. Το σημαντικό είναι αυτό που είπε παραπάνω ο Αχιλλέας. Οι στρατιωτικοί δεν έχουν ηλικιακό όριο για θεμελίωση με 40ετία, όπως οι ΔΥ (62 έτη). Ναι έχεις δίκιο υπάρχουν λίγες περιπτώσεις πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων που θεμελίωσαν σε μεταβατικό στάδιο και μπορούν ακόμα να φύγουν πριν τα 62 έτη.… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωσταs
Κωσταs
24 Ιανουαρίου 2022 01:07

Δηλαδή κ Αχιλλέα η στρατιωτική σχολή δεν έπρεπε να μετράει όλες τις μέρες έγκλειστος και με υπηρεσίες? Όταν κάνεις υπηρεσίες 24ωρες , ασκήσεις, επιφυλακες, ειρηνευτικές αποστολές δεν είναι χρόνος εργασίας? να μιλήσουμε για αληθινό στρατό και όχι το οικοτροφείο κοιλιών που έχουμε δει. Άρα αν θέλουμε στρατό που τρέχει δρόμο 100 μέτρων να συγκριθεί με ΔΥ που κάνει μαραθώνιο, όταν βέβαια σε βάζουν και εσένα μαραθώνιο ενέργεις αναλόγως. Όχι μόνο μία αλλά πολλές χώρες ο στρατιωτικος βγαίνει νωρίτερα από εμάς στη συνταξη θα σας ανεβάσω αντίστοιχα λινκ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
24 Ιανουαρίου 2022 12:39

Ο φίλος μάλλον εννοεί ότι στις ΕΔ υπηρετεί γηρασμένο προσωπικό….και μάλλον έχει δίκιο καθώς η ραχοκοκαλιά σε όλα τα σώματα είναι οι ΕΠΟΠ οι οποίοι είναι κατά μέσο όρο 42+ ετών ενώ οι πρώτες σειρές είναι κοντά στα 46

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Vasilis
Vasilis
24 Ιανουαρίου 2022 15:02

ΑΕΙ μπορουν να αναγνωρισουν μονο εκεινοι που μπηκαν με διαγωνισμο και ηταν προυποθεση προσληψης τους οποτε μιλαμε για μικρο αριθμο στρατιωτικων καθως η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι ειτε απο σχολες ειτε εθελοντες ειτε επαγγελματιες που δεν χρησιμοποιησαν καποιον τιτλο αει για προυποθεση προσληψης.
Αν παρεις αδεια ανευ αποδοχων επειδη το ειχα ψαξει για μενα μπορεις πληρωνοντας να εχεις μονο υγειονομικη περιθαλψη δεν προβλεπεται αναγνωριση των ετων αυτων. Μονο στους δ.υ. Στην ουσια για τον μεσο στρατιωτικο μετα του 1995 υπαρχει μονο η 5ετια που μετραει διπλη. Δηλαδη 35 πραγματικα και 5 αγορασμενα λες και δεν τρωγαμε 4 μερες μεσα απληρωτες τουλαχιστον τον μηνα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vasilis
24 Ιανουαρίου 2022 22:15

Βασίλη οι διατάξεις για την αναγνώριση του χρόνου σπουδών άλλαξαν με τον Ν3865/2010.
Βλ. σελ. 10 εδώ https://diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%9B3%CE%97-4%CE%92?inline=true
Για την Γονική άδεια ανατροφής άνευ αποδοχών έχεις δίκιο ότι πληρώνεις, όταν παίρνεις την άδεια, για υγειονομική περίθαλψη. Την αναγνώριση του χρόνου ως συντάξιμου μπορείς να την κάνεις με αίτηση σου στον ΕΦΚΑ σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4 του Ν2084/1992 (Βλ. σελ. 2 εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/download_fek?f=fek/1992/a/fek_a_165_1992.pdf&t=bbd46b69c8146c2bd0e5d8f9fcd0e0cf ) η οποία ισχύει και για τους στρατιωτικούς (νέους ασφαλισμένους) βλ. παρ. 1 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου.
Συμφωνώ μαζί σου ότι η μάχιμη πενταετία δεν θα έπρεπε να πληρώνεται επειδή αποτελεί ένα είδος αντισταθμίσματος για απλήρωτη εργασία. Το γεγονός ότι η αναγνώριση της κοστίζει στον ασφαλισμένο 6,67% των συντάξιμων αποδοχών σε αντίθεση με το 20% που κοστίζει η αναγνώριση των πλασματικών είναι μια ένδειξη ότι και η πολιτεία αναγνωρίζει αυτή την ιδιαιτερότητα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ακης
Ακης
22 Ιανουαρίου 2022 12:42

Τέλος και το κοινωνικό κρατος
https://www.militaire.gr/metatheseis-polemiki-aeroporia-kinal/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ακης
22 Ιανουαρίου 2022 16:15

Δεν ξέρω αν ήλθε ή έρχεται το τέλος του κοινωνικού κράτους αλλά σε ότι αφορά την πρώτη διαφοροποίηση οι συντάκτες της ερώτησης παρέλειψαν ένα εδάφιο της υποπερίπτωσης α’ της περίπτωσης 2 της παραγράφου 1.α του άρθρου 5 του ν. 3883/10, όπως τροποποιήθηκε με το ν.4609/2919 και ισχύει.
¨ Η παράγραφος 3 εφαρμόζεται αναλόγως.¨
Βλ. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/130946
Τί λέει η παράγραφος 3 που εφαρμόζεται αναλόγως και στις περιπτώσεις που ισχύουν κοινωνικά κριτήρια λόγω οικογενειακής κατάστασης;
¨ Η ανωτέρω παράγραφος 2 δεν τυγχάνει εφαρμογής σε περιπτώσεις που το Συμβούλιο Μεταθέσεων του άρθρου 8 αποφασίσει με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του ότι συντρέχουν προς τούτο σοβαροί υπηρεσιακοί λόγοι.¨
Επομένως στο συγκεκριμένο θέμα η ΥΑ ερμηνεύει ακριβώς τον νόμο και δεν προστέθηκε κάτι που δεν προβλέπεται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία