Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 314 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

19.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Βασιλης
Βασιλης
21 Ιανουαρίου 2022 19:26

Καλησπερα, τελειώνει η μηνιαία κράτηση εξαγοράς τις 5 ετιας, θα αυξηθεί η συνταξη κατά 82 ευρώ που κρατουσαν; θα πρεπει να κάνω κάποια ενεργεια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασιλης
Βασιλης
21 Ιανουαρίου 2022 20:50

Ευχαριστώ παρα πολυ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ.K
ΓΙΩΡΓΟΣ.K
21 Ιανουαρίου 2022 14:43

Φταίνε όμως και οι ενώσεις(ΠΟΕΣ-ΠΟΜΕΝΣ) που δεν ζητούν:
1. Συνάντηση επιτακτικά από τον Πρωθυπουργό. Οι κανόνες Ιεραρχίας αυτό επιβάλουν. Όμως ούτε και αυτές αναλαμβάνουν τέτοια πρωτοβουλία .Και αν δεν τους δεχτεί ο κ. Πρωθυπουργός να βγουν και να το καταγγείλουν σε όλα τα ΜΜΕ με συνεντεύξεις. Αυτή είναι η μόνη αποδεκτή και ορθή κίνηση κατά την άποψη μου. Παρακάμπτετε ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ ακόμη και αν είναι Υπουργός αφού δεν δίνει τίς λύσεις ούτε σοβαρές απαντήσεις σε κανένα απο τα παραπάνω προβλήματα.
2.Γιατί αναλώνονται σε συνεχείς επερωτήσεις στη βουλή μέσω βουλευτών. Συνάντηση των ενώσεων με τους αρχηγούς των κομμάτων ενημέρωση και αίτημα για συζήτηση στην βουλή σε επίπεδο Αρχηγών κομμάτων για όλα τα ασφαλιστικά προβλήματα που απασχολούν τα στελέχη των ΕΔ απο το 2010 και μετά και δεν έχουν λυθεί έως σήμερα. Σημείωση: Τα προβλήματα αυτά απασχόλησαν τουλάχιστον τουλάχιστον τρία (3) κόμματα που κυβέρνησαν .Είναι καιρός για σοβαρές πρωτοβουλίες και να αλλάξει η πεπατημένη τακτική που εφαρμόζεται χωρίς κανένα αποτέλεσμα .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ.K
ΓΙΩΡΓΟΣ.K
21 Ιανουαρίου 2022 14:43

Ο κ. Υπουργός συμπεριφέρεται ως υπάλληλος που απλά διαπιστώνει και προωθεί ασφαλιστικές και άλλες αδικίες όμως αποποιείται ευθηνών .Λές και τα στελέχη ανήκουν σε άλλο Υπουργείο . Φαίνεται πολύ λίγος για αυτά τα καθήκοντα. Θα περάσει στην ιστορία ως ένα καινό ηγεσίας που απο την απραξία του έκανε μόνο ζημιά στα στελέχη .Δεν επικαιροποίησε ούτε καν την πρόταση από το 2019 για τα ασφαλιστικά θέματα που είχε υποβάλει η ΓΔΟΣΥ .Συνεχίζει ακόμη να τη επικαλείται.
Συνέχεια παρακάτω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωσταs
Κωσταs
21 Ιανουαρίου 2022 09:00

Πόσα νομοσχέδια υπέρ των στρατιωτικων , συμπεριλαμβανομένων του ασφαλιστικού, κατατέθηκαν την τελευταία τριετία? Πόσα κανένα? Εξαπάτηση…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
20 Ιανουαρίου 2022 17:20

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξέλιξη για την πρόσθετη τριετία 90-95 ως προς την μείωση των εισφορών?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Ακης
21 Ιανουαρίου 2022 10:17

ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Ακης
21 Ιανουαρίου 2022 12:58

Οι προθέσεις καλές…η ουσία όμως…..
Σε κάθε περίπτωση όμως τα συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά θέματα και επομένως και το τεθέν ζήτημα εμπίπτουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (ΥΠ.Ε.Κ.Υ.).
Η ερώτηση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11596461.pdf
Η απάντηση (19-04-21)
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11625477.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  Γιάννης.
21 Ιανουαρίου 2022 13:40

Αν δεν αλλάξει δε θα το πληρώσει κανείς. Ακόμα και τα χρήματα να έχει κάποιος δε τα δίνει οπότε είναι σαν να μην υπάρχει η τριετία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Georgios
Georgios
19 Ιανουαρίου 2022 23:10

Γνωρίζουμε εάν θα δοθούν προκαταβολές εφάπαξ κανονικά φέτος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
XRISTOS
XRISTOS
19 Ιανουαρίου 2022 18:20

Καλησπέρα. Ξέρει κάποιος το επίδομα αριστούχων μαθητών πότε θα δοθεί ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  XRISTOS
22 Ιανουαρίου 2022 10:12

Κύριε Χρήστο, ανέβηκε άρθρο στο διαδίκτυο στις 10 Ιαν 22 όπου μας καθησύχαζαν ότι θα γίνει κανονικά η καταβολή του, χωρίς να αναφέρεται το ΠΟΤΕ όμως. Σε επικοινωνία μου με το ΚΤΣ, την περασμένη Παρασκευή 14 Ιαν 22 μού είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από ΓΕΣ, από Τρίτη 18 Ιαν και βλέπουμε…. Όσο το είδατε εσείς, τόσο το είδαμε κι εμείς. Νιώθω σαν ενοχλητική ζητιάνα όταν ρωτάω και δεν το αντέχω. Κανονικά, έπρεπε να το πάρουμε πριν τα Χριστούγεννα, πέρισυ ο γιος μου το πήρε στις 23 Δεκ 20. Μία φίλη του το έχει πάρει, αλλά είναι στην Αεροπορία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ilias
ilias
18 Ιανουαρίου 2022 10:33

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΣΤΗΣ ΤΟΥ 1996 ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΠΛΑ ΕΞΑΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 1997 ΕΩΣ 2016.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ 5ΕΤΙΑ 1997-2001 ΩΣ ΔΙΠΛΗ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ilias
18 Ιανουαρίου 2022 11:13
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
19 Ιανουαρίου 2022 18:45

Καλησπέρα γράφουν διπλάσιο χρόνο πέρα της πενταετίας οι τεχνικοί του στρατού υπάρχει σχετική εγκύκλιος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
15 Ιανουαρίου 2022 20:33

Αρχικά να ευχαριστήσω τον κ. Καρασαββίδη για την τελευταία αναλυτική απάντηση του αλλά και τους υπόλοιπους συναδέλφους για τις απόψεις τους.
Μια τελευταία ερώτηση σε συνέχεια της https://enstoloi.net/stratos/comment-page-314/#comment-105429 ανάρτησης.
Επειδή σκέφτομαι να φύγω στο εξωτερικό πρέπει πάλι να ασφαλιστών σε ΙΚΑ ή ΟΑΕΕ? Μπορώ κάπως να συμπληρώσω αυτά τα 6 χρόνια που μου λείπουν για την συμπλήρωση της 40ετίας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Ιανουαρίου 2022 08:02

Μέχρι την ψήφιση του Ν4387/2016 δεν υπήρχε η έννοια της αυτασφάλισης για τους δημοσίους υπαλλήλους, πολιτικούς ή στρατιωτικούς. Με τα άρθρα 18 και 37 του Ν4387/2016 καθιερώθηκε η δυνατότητα αυτασφάλισης για τους εργαζόμενους του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα αντίστοιχα με την ονομασία προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/198288 Οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ χρειάστηκαν περίπου 20 μήνες για να εκδώσουν την εφαρμοστική εγκύκλιο για τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα για τους οποίους προϋπήρχαν ήδη αντίστοιχες διατάξεις. 69ΣΥ465ΧΠΙ-038 (diavgeia.gov.gr) Κοντεύουν έξη χρόνια από την ψήφιση του Ν4387/2016 και ακόμα δεν έχουν εκδοθεί οι αντίστοιχες οδηγίες για τους δημοσίους υπαλλήλους και τους στρατιωτικούς όπως σαφώς προβλέπεται από τον νόμο. Στην προαναφερόμενη εγκύκλιο, στην ενότητα ¨ 2. Υπακτέα Πρόσωπα¨ γίνεται αναφορά σε οδηγίες που θα δοθούν με νεότερο έγγραφο και οι οποίες θα αφορούν και τους στρατιωτικούς. Μέχρι την έκδοση των οδηγιών αυτών δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς θα υλοποιηθεί η δυνατότητα προαιρετικής συνέχισης της ασφάλισης για τους στρατιωτικούς. Όποιος βασίζεται οικονομικά στον μισθό ή την σύνταξη του και για δικούς του λόγους θα ήθελε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Ιανουαρίου 2022 09:39

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες κ. Καρασαββίδη και την συμβουλή σας, συμφωνώ ότι η επόμενη κίνηση μου πρέπει να είναι ένας εργατολόγος για να προγραμματίσω τα επόμενα βήματά μου.
Δυστυχώς το συνταξιοδοτικό μας έχει γίνει πολύ σύνθετο και είναι επιβαλλόμενη η προσφυγή σε εξειδικευμένους επιστήμονες.
Και πάλι σας ευχαριστώ καθώς και όλους τους συναδέλφους που ανέπτυξαν τις απόψεις τους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δήμος
Δήμος
15 Ιανουαρίου 2022 11:19

Μια διευκρίνηση προσ κ. Καρασσαβλιδη Ο ΕΦΚΑ ελέγχει τα ασφαλιστικά χρόνια που έχει κάποιος και όχι αν φορά στολή στην παρούσα φάση. Απλά επιχειρήματα : Ο νόμος της προεραιτικής ασφάλισης αναφέρει ότι μπορεί να υπαχθούν και στρατιωτικοί και αυτά τα χρόνια μετρούν στην συμπλήρωση της 40 ετίας όπως αναφέρει και ο ασφαλιστικός οδηγός του ΓΕΣ. Για να υπαχθεί όμως στην προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης πρέπει πρώτα να διαγραφεί από τις τάξεις του στρατεύματος άρα δεν θα φοράει στολή. Δεύτερο επιχείρημα όταν κάποιος απευθύνεται στον ΕΦΚΑ για απονωμή σύνταξης φυσικά και δεν είναι στρατιωτικός έχει ήδη διαγραφεί. Ο ΕΦΚΑ τότε προσμετρά τα σφαλιστικά του χρόνια και αποδείδει ή όχι σύνταξη.(Προσμετρά και αν είχε κάποια πριν την είσοδο στο στρατό ΙΚΑ π.χ , που τα έκανε χωρίς να φορά στολή. Τρίτο επιχείρημα Με τα γραφόμενά σας έχουμε παράνομο αρχηγό ΓΕΕΘΑ αφού έκλεισε τα 60 του το προηγούμενο έτος και παραμένει στο στρατό. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΛΑ : Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΗΝ ΦΟΡΕΑ. Τίποτα παραπάνω τίποτα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωσταs
Κωσταs
15 Ιανουαρίου 2022 19:14

1ον Δεν εξετάζεται από την Υπηρεσία, Με 29 πραγματικά συνάδελφοι υπέβαλε αίτηση αποστρατείας , έγινε αποδεκτή και έχουν αποσταλεί στον ΕΦΚΑ για εξέταση. Μακάρι να εξετάζονται από ΥΠΕΘΑ, Πολύ απλά το ΥΠΕΘΑ δεν ξέρω αν γνωρίζετε έχει κάνει δεκτή την πρόσθετη πενταετία του Ν.4609 και εδώ και 3 χρόνια κάνει πρόταση στο ΥΠΕΚΑ https://www.poes.gr/index.php/2019-11-13-13-11-11/2361-p-o-e-s-epipleon-syntaksimi-5-etia-apo-ton-anna-ston-kaiafa-kai-kapoioi-xairontai τελευταία στις 10 Ιαν 2022.
2ον Ναι αν συνεχίσει στο ΙΚΑ ισχύει ότι προβλέπεται στον τελευταίο ασφαλιστικό φορέα, εδώ μιλάμε ότι δεν θα συνεχίσει άρα ο τελευταίος φορέα ειναι ο στρατος και θα κάνει εκεί την προαιρετική συνέχιση της ασφαλισης.

Νομίζω ότι ξεκαθάρισαν κάποια πράγματα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
16 Ιανουαρίου 2022 00:21

Καλησπέρα πάντος εγώ καταλαβαίνω-ερμηνευω ότι η 5ετια που κάνουν προτάσεις οι βουλευτές και οι ενώσεις ειναι για 2ερη. Η δήλωση του υπουργού είναι ότι βάση της οικονομικής κατάστασης και του ασφαλιστικου που ισχυει δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος. ΔΕΝ ΜΙΛΆΕΙ ΓΙΑ ΕΠΈΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΊΔΗ ΥΠΆΡΧΟΥΣΑΣ 5ΕΤΙΑΣ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΑΠΛΆ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΌΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΊΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΌΛΟ ΤΟ ΣΤΡΆΤΕΥΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΊ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΈΦΕΡΑ. Κατι τελευταιο Μα αφού ο νόμος εφαρμόζεται ήδη (της 1της5ετιας ) ο υπουργος τότε γιατί να λέει ότι δεν εφαρμόζεται?άρα μιλάει για δεύτερη που δεν εφαρμόζεται. Τωρα το αν θα εφαρμοστεί η οχι η 2ερη αυτο θα φανει στο μέλλον.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
16 Ιανουαρίου 2022 11:34

Αχιλλέα συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου https://enstoloi.net/stratos/comment-page-314/#comment-105414 . Όμως ο Κώστας και ο Γιώργος έχουν δίκιο όταν λένε ότι το ΥΠΕΘΑ μιλάει για επιπλέον πρόσθετη πενταετία. Βλ. στην απάντηση του υπουργού https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11832900.pdf στην σελίδα 3 αναφέρει: ¨Ειδικότερα, προτάθηκαν τα παρακάτω: ● Η υπόψη 5ετία να προσμετράται επιπλέον του χρόνου που αναγνωρίζεται στο διπλάσιο ή τριπλάσιο σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρου 40 του ΠΔ 169/2007.¨ Κατά την γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα παίζεται παιχνίδι εντυπώσεων από κόμματα και ομοσπονδίες. Ο καθένας από αυτούς για τους δικούς του λόγους. Α. Λίγες μέρες πριν από τις εκλογές (2019) ο τότε ΑΝΥΕΘΑ με υπηρεσιακό σημείωμα ενημερώνει ( ποιους; ) ότι η παρ. 1 του άρθρου 11 του Ν4609/2019 αφορά μια πρόσθετη 5τία για όλους και όχι επέκταση του δικαιώματος αναγνώρισης της ήδη ισχύουσας πενταετίας σε όσους έχουν υπηρετήσει ασκώντας καθήκοντα της ειδικότητας τους ανεξαρτήτως γεωγραφικού προσδιορισμού. Αυτό το υπηρεσιακό σημείωμα όσο και αν έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να το βρω στο διαδίκτυο. Β. Λίγες ημέρες μετά τις εκλογές μια ομοσπονδία αναφερόμενη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Ιανουαρίου 2022 13:03

Πολύ σωστά GEORGIOSP ΚΑΙ Κ. ΑΧΙΛΛΈΑ. Όλα γίνονται στις περιόδους εκλογών ότι μπορούν να αρπάξει ο καθενας και μετά κλείνει το μάτι ο ένας στον άλλον στην πλάτη μας. Συμφωνώ ότι είναι δύσκολο για κάποιον να δεχτεί να βγαίνει σε σύνταξη στα 48η 50 τη σήμερον με όλα αυτά που συμβαίνουν με το ασφαλιστικό “αλλά” υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Ο στρατιωτικός είναι άλλο πράγμα (να μην εξηγω που γινανε πολιτικη προστασια περαν των καθηκοντων που ολοι γνωριζουμε) ούτε δημόσιος 7 -2 δευτέρα με παρασκευή και στον τοπο σου. Ούτε ιδιωτικός υπάλληλος η εργαζόμενος που είναι ΕΠΙΛΟΓΉ ΤΟΥ η σύνταξη στα 67 και στο σπίτι του.(υποψήν μπορουν να αναγνωρισουν σε καποιες περιπτωσεις ακομα και 10 ετη ισος και παραπανω που δεν μπορούμε εμεις)και με ωράριο που καθορίζει μόνος του για την επιχειρηση. Και ο εργαζόμενος ας ερχόταν στο Στρατό για να μην γκρινιάζει για το ωραριο του και το μεροκάματο του,(υπάρχουν πολλες περιπτωσεις που έφυγαν από το στρατό για να αναζητήσουν αλλού την τύχη τους). Πιστεύω ότι είναι ένα θέμα που… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aerokosmos
aerokosmos
14 Ιανουαρίου 2022 22:27

Καλησπέρα και καλή χρονιά επί της ευκαιρίας με υγεία για όλους.
Τα γραφόμενα απευθύνονται περισσότερο στον δχστη της σελίδας τον κο Καρασαββίδη.μετα την τελευταία ανανέωση της σελίδας της σύνταξης ΓΕΣ λόγω της 3ετιας δεν υπολογίζει πλέον ποσο σύνταξης όπως έκανε λίγο καιρό πριν για άτομα όπως εγώ που έχω εισαχθεί 3-5-1993 κ με αγορά 5ετιας αλλά και εξαμήνων Ε/Π θεμελιωνα 24,5 χρόνια ως τις 31-12-2014 οπότε με 30,5 χρόνια υπάρχει δυνατότητα αποστρατειας
Παρόλα ταύτα ενώ πριν τα Χριστούγεννα έβγαζε πόσο πληρωμής τώρα γράφει ότι δεν θεμελιώνω οπότε όλα είναι κόκκινα …. ευχαριστώ εκ των προτέρων….δοκίμασα πολλές φορές και τοποθέτησα τα στοιχεία όπως παλιά αλλά με τίποτα δεν βγάζει πόσο οπότε ίσως κάτι άλλαξε με την αλλαγή του προγράμματος λόγω 3ετιας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aerokosmos
aerokosmos
15 Ιανουαρίου 2022 12:25

Ευχαριστώ πολύ .να είστε καλα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
14 Ιανουαρίου 2022 15:56

https://www.staratalogia.gr/2022/01/5.html?m=1

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  kostastam
14 Ιανουαρίου 2022 18:51

Εντάξει, το θέμα της αυτεπάγγελτης αποστρατείας των ΕΠΟΠ στην ηλικία των 50, βρίσκεται στη φάση της επιτελικής μελέτης. Επίσης, έχει προταθεί η αναγνώριση 5ετίας χωρίς γεωγραφικό περιορισμό. Δλδ, ουσιαστικά τίποτα απτό!
Επίσης, έχουμε γίνει οι ΕΜΘ, Ανθυπολοχαγοί από το 2019, 2020…. αλλά πληρωνόμαστε με το βαθμό του Ανθυπασπιστή!!!!
Όταν έρθει η ώρα, με το καλό, να αποστρατευθούμε, θα διαβάζουμε έγγραφα ακόμη, όπου το θέμα μας θα βρίσκεται στη φάση της επιτελικής μελέτης;;;;; Ο Παναγιωτόπουλος, ο Καμμένος, ο Αβραμόπουλος…. θα είναι στα σπίτια τους κι εμείς θα περιμένουμε ακόμη…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθλγός
15 Ιανουαρίου 2022 08:35

Μα στο ΦΕΚ που προεβλεπε ,απονομη βαθμου Ανθλγου ,το ελεγε ξεκαθαρα φιλε μου,οτι δεν θα υπαρχει αντιστοιχη αλλαγη-αυξηση βασικου μισθου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
Απάντηση σε  Νίκος
15 Ιανουαρίου 2022 23:08

Καταρχάς να σου διευκρινίσω φίλε Νίκο οτι το φεκ μιλούσε για μισθολογικό κόστος γενικά. Ωστόσο το ιδιαιτέρων συνθηκών αποδίδεται κανονικά στους βαθμούς Ανθλγου – Υλγου αντίστοιχα. Και τέλος πάντων έχει δει κανένας Υπλγο να πληρώνεται με βασικό Ανθστή…….ήμαρτον!!!.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
16 Ιανουαρίου 2022 09:08

Υπάρχουν Υπολοχαγοι ε.ε ΕΜΘ;Εχω την εντυπωση οτι ο βαθμος του Υπολοχαγου απονεμεται στους ΕΜΘ με την αποστρατεία .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2022 14:25

Και όμως….. Εγώ πληρώθηκα για 7 μήνες σαν Υπλγος και μετά αποστρατευτηκα!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
16 Ιανουαρίου 2022 18:29

Μα αφου λες πως με τον ΒΜ του Ανθστου πληρωνονται και οι ΕΜΘ Ανθλγοι,εσυ πως πληρωθηκες σαν Υπλγος;Καπου τα εχεις μπερδεμενα φιλε μου.Ο τιμητικος βαθμος του Υπλγου απενεμεται με τη νΕΔΥΕΘΑ αποστρατειας,εσυ πως πληρωνοσουν σαν Υπλγος,και απο τη στιγμη που δεν υπαρχει στο μισθολογιο σου ουτε καν ο ΒΜ του Ανθλγου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
ΕΜΘ ΥΠΛΓΟΣ
Απάντηση σε  Νίκος
16 Ιανουαρίου 2022 20:02

Εννοώ ότι από την στιγμή που πήρα την προαγωγή αποστρατευτηκα μετά από 7 μήνες, στο διάστημα αυτό πληρωνόμουν το ιδιαιτέρων συνθηκών του Υπλγου!
Όπως καταλαβαίνεις η υπηρεσία κάπου τα έχει μπερδέψει…….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
12 Ιανουαρίου 2022 18:45

Καλησπέρα, εχω 29 χρόνια υπηρεσίας και σκέφτομαι να παραιτηθώ. Έχω αναγνωρίσει την 5ετια. Αν αλλάξει κάτι στο ασφαλιστικό, όπως η εφαρμογή του νόμου 4609/19 (λέμε τώρα…) Θα μπορούσα να ζητήσω αναδρομικά αναγνώριση των ετών που μου έλειπαν για να δικαιούμαι σύνταξη;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
13 Ιανουαρίου 2022 11:37

Σε υποθετική ερώτηση, χωρίς να γνωρίζουμε λεπτομέριες (εαν και εφόσον γίνει κάτι τέτοιο) μόνο υποθετική απάντηση μπορείς να πάρεις, δηλαδή μπορεί να ισχύει το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Ιωάννης
14 Ιανουαρίου 2022 18:52

Δεν κατοχυρωνεις συνταξιοδοτικο δικαιομα.Χρειαζεσαι 40 ετη συνταξιμα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
14 Ιανουαρίου 2022 20:37

Αν δεν εργαστώ ή εργαστώ εκτός Ελλάδας, ποτέ δικαιούμαι σύνταξη; Νόμιζα πως ήταν στα 60.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Ιωάννης
15 Ιανουαρίου 2022 08:36

Στα 67 όπως το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων πολιτων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
14 Ιανουαρίου 2022 20:44

Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης μου κ. Καρασαββίδη, αν κάποιος νόμος αλλάξει προς το ευνοϊκότερο δεν υπάρχει κάποια δυνατότητα αναδρομικότητα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δήμος
Δήμος
15 Ιανουαρίου 2022 11:04

Ισχύει για τους ασφαλισμένους στο υπεθα. Ο ΕΦΚΑ ελέγχει τα ασφαλιστικά χρόνια που έχει κάποιος και όχι αν φορά στολή στην παρούσα φάση. Απλά επιχειρήματα : Ο νόμος της προεραιτικής ασφάλισης αναφέρει ότι μπορεί να υπαχθούν και στρατιωτικοί και αυτά τα χρόνια μετρούν στην συμπλήρωση της 40 ετίας όπως αναφέρει και ο ασφαλιστικός οδηγός του ΓΕΣ. Για να υπαχθεί όμως στην προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης πρέπει πρώτα να διαγραφείς από τις τάξεις του στρατεύματος άρα δεν θα φοράει στολή. Δεύτερο επιχείρημα ότα κάποιος απευθύνεται στον ΕΦΚΑ για απονωμή σύνταξης φυσικά και δεν είναι στρατιωτικός έχει ήδη διαγραφεί. Ο ΕΦΚΑ τότε προσμετρά τα σφαλιστικά του χρόνια και αποδείδει ή όχι σύνταξη.(Προσμετρά και αν είχε κάποια πριν την είσοδο στο στρατό ΙΚΑ π.χ , που τα έκανε χωρίς να φορά στολή. Τρίτο επιχείρημα Με τα γρφόμενά σας έχουμε παράνομο αρχηγό ΓΕΕΘΑ αφού έκλεισε τα 60 του το προηγούμενο έτος και παραμένει στο στρατό. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΛΑ : Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΗΝ ΦΟΡΕΑ. Τίποτα παραπάνω… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Δήμος
15 Ιανουαρίου 2022 14:46

Δηλαδή Νίκο εαν μόλις αποστρατευθώ ζητήσω προστακτική ασφάλεια. Στα 60 μου θα πάρω σύνταξη; Έχω 29+5 με 6 χρόνια αναγνώρισης θα τα καταφέρω;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
12 Ιανουαρίου 2022 17:43

Καλησπέρα σας.
Είμαι προέλευσης ΕΜΘ με 23 χρόνια και 11 μήνες. Κατατάχθηκα 16/12/1996 και διαγράφηκα από την υπηρεσία 04/12/2020 κατόπιν παραιτήσεως μου. Είμαι έγγαμος με ένα παιδί ενήλικο. Έχω θητεία 24 μήνες την οποία ασφαλιστικά δεν την έχω αναγνωρίσει, μόνο ως χρονοεπίδομα.

ΕΡΩΤΗΣΗ

Τί αποζημίωση δικαιούμαι;

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Κωνσταντινος
12 Ιανουαρίου 2022 19:29

Ερώτηση 2.3 παράγραφος Γ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
Απάντηση σε  Γιάννης.
12 Ιανουαρίου 2022 20:42

Γιάννη καλησπέρα και σ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Μπήκα στον πίνακα υπολογισμού του εφάπαξ. Πέρασα τα δεδόμενα μου και βγαζει Χ ποσό. Ισχύει αυτό το ποσό;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
12 Ιανουαρίου 2022 06:33

Καλημέρα…. μήπως γνωρίζετε πότε θα συνεδριάσουν στο ΜΤΣ για χορήγηση προκαταβολής εφάπαξ; Για το νέο έτος εννοώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Nikos
12 Ιανουαρίου 2022 22:48

Μάρτιο-Απριλιο. Το 2021 η πρώτη συνεδρίαση έφτασε σχεδόν Ιούνιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός