Το επίδομα τέκνων στις συντάξεις καταργήθηκε το 2016 με το Ν.4387/16. Όσοι διαγράφηκαν μέχρι το 2018 το λαμβάνουν έμμεσα όπως περιγράφεται στην παρ. Δ εδώ: Ανάλυση προσωπικής διαφοράς
Εάν είσαι παλιά συνταξιούχος συμπληρώνεις τη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και αλλάζοντας τον αριθμό των ανήλικων τέκνων μπορείς να δεις πως τροποποιείται η σύνταξη –> https://i.imgur.com/4WAnKbY.png
Ναι Αχιλλέα το ενσωματώσαν στην ΠΔ με αποτέλεσμα αυτή να εκτιναχθεί (ειδικά με παιδιά) και έτσι αύξηση σύνταξης ούτε σε 10 χρόνια. “Φοβερός” Νόμος του κατρούγκαλου αυτός, πολύ μελετημένος….. Και το άλλο το φρέσκο: Οι του Στρατού εε να ετοιμάζονται για περίπολα πυρασφαλέιας ώστε να αποδεσμευτούν οι ΕΛΑΣ-ΠΣ. Και φαντάζομαι στο τσάμπα.Τι να πεις???
Όλοι νιπτουν τας χείρας τους και δείχνουν το υπουργείο Εργασίας το οποίο και παιζει την γνωστή κασέτα σε κάθε ερώτηση ότι η εν λόγω 3ετια αποτελεί πλασματικο χρόνο και απαιτεί από τον στρατιωτικό την καταβολή από μέρους του του συνόλου εισφορών εργοδότη και ασφαλιζομενου σε ποσοστο 20% επί των συνταξιμων αποδοχών, κάπως έτσι τέλος παντων. Και στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ, δεν βλέπω να αναφέρεται κάτι. Οπότε περιπου 20.000 ευρώ για όποιον θέλει να αναγνωρίσει την 3ετια!
Μού θυμίζει τους 90-92 όταν μας απέκλεισαν από την 25ετία, ενώ είμαστε παλαιοί ασφαλισμένοι. Και τότε, ερώτησεις, απαντήσεις…..
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
27 Μαΐου 2022 02:10
Μια ερωτηση σχετικα με τα ετησια ποσοστα αναπληρωσης, κάνεις αιτηση αποστρατειας ακριβως την ημερομηνια που συμπληρωνεις 40 ετη κ ερχεται μετα απο 1-2 μηνες η διαγραφη σου, με τι ποσοστο θα μας το δωσει? υπαρχει περιπτωση να το μετρησει 40,01 κ να πεσει στο 0,50? κ πως μπορουμε να το βγαλουμε 2,55 ? να κανουμε παραιτηση 1 μηνα πριν συμπληρωσουμε 40? σας ευχαριστω.
Καλημέρα.
Μην αγχώνεσαι, το ποσοστό αναπλήρωσης υπολογίζεται κλιμακωτά. Με 40 συντάξιμα το 40ο έτος θα υπολογιστεί με 2,55%. Με 40,01 συντάξιμα το 40ο με 2,55% και το 0,1 του 41ου με 0,5%.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεσαι ότι θα αδικηθείς, διότι ο κανόνας είναι απλός και δίκαιος.
Ο συντάξιμος χρόνος υπολογίζεται με ακρίβεια ημέρας, άρα κάποιος που έχει 40,003 (40 έτη και 1 ημέρα) δικαιούται μεγαλύτερη σύνταξη από κάποιον που έχει 40 έτη (κατά μερικά λεπτά του ευρώ).
Μπορείς να κάνεις δοκιμή στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” μετατοπίζοντας τη διαγραφή μερικές ημέρες μετά τα 40 έτη και θα δεις ότι ποτέ δεν χάνεις παραμένοντας, διότι απλούστατα είναι αδύνατον από μαθηματικής άποψης!
Καλησπέρα σε όλους…πριν από λίγο είδα στην τράπεζα τον πρώτο μισθό σαν απόστρατος κ ο λόγος που γράφω είναι για να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου για άλλη μια φορά στον κύριο Καρασαββίδη για την βοήθεια του όλα αυτά τα χρόνια που τον παρακολουθώ κ μας επιλύει τις όποιες απορίες μας ….κ να δηλώσω ότι το συντακτικό πόσο είναι με ακρίβεια λεπτού από αυτό που μου έβγαζε η εφαρμογή…και πάλι συγχαρητήρια κ ευχαριστώ..καλή συνέχεια σε ολους
30-1-2022 διαγραφή
23-2-2022 έφυγαν από ΓΕΣ για ΕΦΚΑ
28-2-2022 πρωτόκολλο από ΕΦΚΑ
16-3-3022 χρέωση σε εισηγητή
24-3-2022 διεκπαιρεωση
19-4-2022 πληρωμή σύνταξης με αναδρομικά
26-5-2022 σύνταξη μηνός Ιουνίου
27-5-2022 είσπραξη ταμείων με αναδρομικά
Ελπίζω να σε βοήθησα με τους χρόνους
Εύχομαι κ σε σένα ότι καλύτερο
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Panos
26 Μαΐου 2022 16:53
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΑΝ ΜΠΗΚΕ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΤΜ; ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΑΜΚΑ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΣΕ 3
Πειραιώς ναι, από τις 15:00 (ΑΜΚΑ που λήγει σε 3).
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
26 Μαΐου 2022 15:17
Καλησπερα ειμαι Ανθστης προελευσης ΕΠΥ μπηκα 19/05/93 εχω αναγνωρισει 9 εξαμηνα αλεξιπτωτιστου και 5 χρονια εκστρατειας και απο αυτα που γνωριζω τον Νοεμβριο του 2023 θα εχω συμπληρωσει 40ετια και μπορω να αποστρατευτω.Στην εφαρμογη συνταξη ΓΕΣ ομως διαπιστωσα οτι μου δειχνει οτι μπορουσα να φυγω ακομη κ το 2013 πχ δεν κλειδωνει να λεει 40ετια ενω παλια το εκανε αλλαξε κατι με τα εξαμηνα?
Όπως αναφέρεται στην παρ. Α.2 εδώ: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
… η ημερομηνία θεμελίωσης υπολογίζεται στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” –> https://i.imgur.com/WHg3XQA.png
Η σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” κάνει προληπτικά έναν έλεγχο θεμελίωσης για απλές περιπτώσεις, χωρίς όμως την ιδιαίτερη ανάλυση που επιτυγχάνεται στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”, πχ. δεν γίνεται διαχωρισμός εξαμήνων προ και μετά το 2014, ούτε διαχωρισμός εξαμήνων σε αλεξιπτωτιστού και πτητικά (με τα οποία θεμελιώνει κάποιος νωρίτερα).
Τέλος ο έλεγχος στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” γίνεται για να προστατευθούν οι εν ενεργεία συνάδελφοι, οπότε δεν γίνεται έλεγχος για πολύ παλιές ημερομηνίες διαγραφής (προ 2016), αφού όποιος διαγράφηκε τότε έχει λάβει ήδη σύνταξη εδώ και πολλά χρόνια!
Ναι αλλά όχι για σύνταξη. Μόνο για άλλες παροχές. Φυσικά μιλάμε για αποφάσεις συγκεκριμένης χρονικής περιόδου και επί της ουσίας για να έχετε κάποιο όφελος συνήθως απαιτείται ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω. Το έχουν κάνει αρκετοί συνάδελφοι για να τύχουν των ευεργετημάτων που προβλέπει ο νόμος (π.χ μείωση φόρου, κοινωνικό τιμολόγιο ρεύματος, κ.α). Δεν έχει όμως καμία ισχύ σε εργασιακά θέματα, μιας και για όλο το δημόσιο συνταξιοδοτικά μετρήσιμο ποσοστό αναπηρίας, δίνει η ασυε μετά από την συνταξιοδότηση.
Καλύτερα να μην το δοκιμάσεις. Ο νόμος λέει ότι πρέπει να δεχθούν την απόφαση της ΑΣΥΕ με το ποσοστό αυτής, αλλά δεν το κάνουν. Αν σου βγάλουν μικρότερο ποσοστό από την ΑΣΥΕ , ενημερώνεται αυτόματα ηλεκτρονικά και η ΗΔΙΚΑ και η εφορία. Μετά δεν ξεμπερδεύεις με τίποτα.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
24 Μαΐου 2022 19:33
Καλησπέρα κύριοι συνάδερφοι .θα ήθελα τα φώτα σας όσον αφορά μόνιμο ΕΠΟΠ επιλοχία με ημερομηνία κατάταξης 28/01/2004 έγγαμο με ένα παιδί με πρόθεση να υποβάλλει παραίτηση τον Ιούνιο, η ερώτηση αφορά το ποσό που θα του αποδοθεί από τις κρατήσεις του εφάπαξ, ευχαριστώ πολυ
Επιστρεφωντε άμεσα οι εισφορές η τίς κρατάς για την κανονική ημερομηνία που θα παρεις την σύνταξη στα 67 η 62 ανάλογα τα χρόνια υπηρεσίας που εχεις καλό είναι να κλείσεις τουλάχιστον τα 25 .
Καλύτερα να μην υποβληθεί νωρίτερα μήπως και από τον έλεγχο της ασφαλιστικής κατάστασης μετά από την αποστρατεία βρεθεί κάποια εκκρεμότητα, καθότι ακόμα και ένα χρονικό διάστημα λίγων ημερών έλλειμμα στον ασφαλιστικό χρόνο αρκεί για να στερήσει από τον αποστρατευομενο το δίκαια λήψης της σύνταξης.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
21 Μαΐου 2022 11:01
Ειμαι Στρατιωτικός εισαγωγή στη σχολή ΥΠΑΞ 1992 και πέρυσι παραιτήθηκα για εργασία στο εξωτερικό. Οι συμμαθητές μου όπως επικοινωνώ μπορούν να συνταξιοδοτηθουν το 2024. Εμένα ο ΕΦΚΑ μου απήντησε να επανέλθω στα 60.Εχει επίσης ρυθμιστεί η πληρωμή της πενταετίας και της τριετίας (έγραφε με την συνταξιοδοτηση). Αυτά τα 4 χρόνια που λείπουν για συμπλήρωση 40ετιας υπάρχει τρόπος να τα πληρώσω ώστε να βγω και γω με τους συμμαθητές μου? Βέβαια πάντα αν συμφέρει να πληρωθούν η να περιμένω τα 60 η να τα μεταφέρω στο νέο (εξωτερικό) φορέα.
Οι συμμαθητές σου μπορούν γιατί οταν καταθέσουν παραίτηση θα έχουν 40 ασφαλιστικά χρόνια (32+5+3). Εσύ πηγαίνεις στα 60 όπως σου απάντησε ο ΕΦΚΑ διότι οταν παραιτήθηκες δεν ειχες 40 χρόνια και δεν υπάρχει τρόπος να αναπληρώσεις τα 4 χρόνια που σου λείπουν για να πάρεις σύνταξη το 2024.
Καλημέρα aris.
Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να είναι μια λύση σε περιπτώσεις όπως του Nick.
Υπάρχουν όμως δύο θέματα.
α. Δεν έχουν ακόμα εκδοθεί οι αντίστοιχες οδηγίες που προβλέπονται από την εγκύκλιο για τους στρατιωτικούς.
¨Οδηγίες εφαρμογής για την προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης των προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 4387/16, ήτοι των υπαλλήλων-λειτουργών του Δημοσίου και των στρατιωτικών καθώς και προσώπων που περιλαμβάνονται στις διατάξεις του άρθρου 53 και δεν αντιμετωπίζονται με την παρούσα (π.χ. ΝΑΤ, ΤΑΥΤΕΚΩ) θα δοθούν με νεότερο έγγραφο.¨
Αν δεν βρεθεί κάποιος να κυνηγήσει το θέμα δεν βλέπω να εκδίδονται ποτέ.
β. Στις προϋποθέσεις υπαγωγής στην προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης προβλέπεται η υποβολή αίτησης εντός έτους από την τελευταία ασφάλιση. Επομένως αν πράγματι ενδιαφέρεται ο Nick και δεν έχει συμπληρωθεί ένα έτος από την διαγραφή του θα πρέπει να καταθέσει αίτηση για να κατοχυρώσει δικαίωμα ένταξης. Μετά θα πρέπει να δει πως ακριβώς θα εφαρμοστεί, όταν εκδοθούν οι οδηγίες, για τους στρατιωτικούς και να αποφασίσει αν ενδιαφέρεται ή όχι.
Ο αδελφός μου με ασφάλιση ΙΚΑ που είχε, και εντάχθηκε στην προαιρετική προκειμένου να συμπληρώσει (απολυμένος με ηλικία 54 ετών που κανένας δεν τον έπαιρνε για δουλειά) καταβάλει κάθε μήνα 266,73€ και υπολογίστηκε επί μηνιαίων αποδοχών που ελάμβανε 1333,64€.
Καλημέρα Γιάννη.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Το θέμα είναι ότι όπως στην περίπτωση του αδελφού σου εφαρμόζουν το άρθρο 37 του Ν4387/2016 δεν έχουν κάνει το ίδιο και για τους υπαλλήλους του δημοσίου και τους στρατιωτικούς. Παρόλο που στον νόμο (άρθρο 18) και την εγκύκλιο γίνεται σαφής αναφορά στους στρατιωτικούς δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι οδηγίες εφαρμογής. Έτσι σε περιπτώσεις όπως του Nick ο ασφαλισμένος δεν έχει τις αναγκαίες πληροφορίες για να προγραμματίσει το ασφαλιστικό του μέλλον.
Το ποσό που πληρώνει ο αδελφός σου αφορά μόνο την κύρια σύνταξη ή και ασφάλιση ασθένειας;
Μόνο για κύρια σύνταξη (όχι ασθένεια, όχι επικουρικό) ασθένεια τον καλύπτει ο ΟΕΑΔ σαν εγγεγραμμένο άνεργο.
Έχεις δίκιο αλλά αν κάποιος δεν υποβάλει σχετικό αίτημα (ώστε να έρθει στην επιφάνεια) ούτε και βλέπω να βγάζουν κάποια απόφαση για το τι ακριβώς θα ισχύει για εμάς.
Ευχαριστώ Γιάννη.
Δηλαδή μπορεί κάποιος να συνεχίσει την ασφάλιση του για σύνταξη και ταυτόχρονα παρότι είναι ασφαλισμένος στον ΕΦΚΑ να είναι ταυτόχρονα και εγγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ. Ενδιαφέρουσα πληροφορία.
Εγώ είχα στο νου μου μήπως μπορούσε να υπάρξει ασφάλιση για ασθένεια από τον/την εργαζόμενο σύζυγο.
Όσο για εμάς συμφωνώ. Για αυτό έγραψα στο αρχικό μου σχόλιο ¨Αν δεν βρεθεί κάποιος να κυνηγήσει το θέμα δεν βλέπω να εκδίδονται ποτέ.¨
Απλά χρειάζεται κάποιος που η περίπτωση του να είναι παρόμοια με του Nick να υποβάλει αίτημα. Σε περίπτωση δε που υπάρχει καθυστέρηση ή απάντηση ¨ναι ισχύει αλλά αναμένουμε οδηγίες¨ να πιέσει με δικηγόρο, συνήγορο του πολίτη ή όπως αλλιώς μπορεί.
Πάντως 266,73 / 1.333,64 = 20% ακριβώς, οπότε φαίνεται ότι ο αυτασφαλιζόμενος πληρώνει το άθροισμα εισφορών σύνταξης εργοδότη και εργαζόμενου, αλλά εάν ισχύει αυτό τότε δεν διαθέτει ασφάλιση ασθένειας, εκτός εάν ισχύει κάποια ειδική διάταξη για απολυμένους ιδιωτικού τομέα άνω των 50 ετών.
Αυτό σημαίνει για στρατιωτικούς περί[που 600-700 το μήνα άρα Nick σε πολύ πρόχειρη εκτίμηση 700Χ12Χ4 πείπου 35.000 και 25.000 η τριετία γύρω στα 60.000 για να βγεις λίγα χρόνια νωρίτερα …θέλει σκέψη….
Ο νόμος προβλέπει 60 έτη για στρατιωτικούς (δηλαδή εν ενεργεία), όμως για πολίτες (=παραιτημένοι στρατιωτικοί) ισχύουν οι προϋποθέσεις του ΕΦΚΑ που καταγράφονται στην ερώτηση 2.3.Γ.1.α της ενότητας FAQ.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αλεξ
21 Μαΐου 2022 10:34
Καλημέρα σε όλους, απόφοιτος σχολής υπξκων 94 θα ήθελα να ρωτήσω, πόσο είναι το τελικό ποσό της 3τιας γιατί έχω ενημερωθεί πως υπάρχει φόρο απαλλαγή και μειώνεται κατά πολύ το ποσό, αν μπορώ με αίτηση να την υποβάλλω προκειμένου να κάνω χρήση το 2024 που συμπληρώνω τα 32 πραγματικά χρόνια έχω αναγνωρίσει την 5ετιακαι αν έχει κάποιος υπόδειγμα της αίτησης.
Ευχαριστώ
Καλημέρα.Σε ότι αφορά το ότι το μηνιαίο ποσό κράτησης για την εν λόγω αναγνώριση, δεν θα πρέπει να είναι > 25% της σύνταξης, είναι επιβεβαιωμένο από τον ΕΦΚΑ.Τέλος στην αίτηση, επειδή έτσι και αλλιώς εξετάζεται από τον ΕΦΚΑ έπειτα από την διαγραφή σου (δηλαδή > 32 χρόνια υπηρεσίας), εγώ έπειτα από επικοινωνία με τον ΕΦΚΑ την έστειλα όπως την έχω εδώ: https://docs.google.com/uc?export=download&id=1Raje7WO4vK8Cn3zmI1m5BTwNmbb6B-nD
Επίσης σε παροτρύνω όπως έκανα και εγώ τον Φεβρουάριο, να κάνεις άμεσα την αίτηση προς τον ΕΦΚΑ, να πάρεις αρ.πρ., γιατί όταν θα την εξετάσουν μετά την διαγραφή σου, θα δουν ημερομηνία υποβ.αίτησης και θα δουν τις αποδοχές σου που είχες στον ‘τότε’ βαθμό, βάση αυτών θα σου βγάλουν το πέναλτι που είναι σημαντικά μικρότερο σε ευρώ από ότι αν σου κάνουν υπολογισμό με το φ.μισθοδοσίας το τελευταίο πριν φύγεις.Είσαι κερδισμένος.Εμένα μου έβγαλαν 16.560 ευρώ ότι θα πληρώσω στο τέλος, αφού έκανα την αίτηση αναγνώρισης τον Φεβρουάριο του 2022 για την 3ετία, από 19.000 ευρώ περίπου που θα ήταν αν την έκανα το 2027 που κλείνω 32 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Πως έμαθες ότι θα πληρώσεις 16.500 ευρώ ? Στο είπαν τηλεφωνικά ή σου έστειλαν κάποιο έγγραφο ? Εγώ υπέβαλα την αίτηση μου το 2017 αλλά δεν με έχουν ενημερώσει για το ποσό αποπληρωμής.
Και από εδώ μέσα από την εφαρμογή του υπολογισμού σύνταξης, αν βάλεις διοικητικό βαθμό τότε που έκανες την αίτηση και επίσης βάλεις και ως ημερομηνία διαγραφής σου (τότε που έκανες αίτηση), σου βγάζει ακριβώς το ποσό που είναι η 3ετία.Εμένα μου το έβγαλε ακριβώς όσο μου είπαν και τηλεφωνικά από τον ΕΦΚΑ = 16560.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης Μ
20 Μαΐου 2022 14:37
Καλησπέρα , με υγεία εύχομαι..θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ πολύ για το πόσα χρόνια χρειάζονται για την ελάχιστη σύνταξη στα 62 .Για να γίνω πιο συγκεκριμένος είμαι απόφοιτος σχολής ΣΜΥ έτος 2012.Μπήκα στην σχολή το Σεπτέμβριο του 2010 και θα ήθελα να μάθω πόσα χρόνια απαιτούνται για την ελάχιστη σύνταξη στα 62 και αν τα 2 χρόνια της σχολής μου από το 2010 έως το 2012 μετράνε.Να προσθεσω οτι είμαι και Ελαφράς Υπηρεσίας απο το 2021 αν έχει κάποια σημασία. Σας ευχαριστώ πολύ και υγεια ευχομαι σε ολο τον κοσμο!!!!
Δεν ισχύουν για εμάς τα όρια των 62 ετών. Αφορά κυρίως τους μη μισθωτούς, αγρότες και ιδιωτικούς υπαλλήλους οι οποίοι μπορούν να βγουν στην σύνταξη με 40 έτη ασφάλισης, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν να φτάσουν στο 67ο έτος της ηλικίας τους.
Καλησπέρα και ευχαριστώ. Δηλαδή δεν μπορώ να κάνω 15 χρόνια σύνολο όπως νομίζω ότι ισχύει σαν το ελαχιστο και μετά σαν ιδιωτικός υπάλληλος με πλήρη ασφάλιση να συμπληρώσω 40 χρόνια και να βγω στα 62 περνωντας τότε στα 62 και κάτι από τον στρατό εχοντας κανει 15χρονια?η αυτό που λέω δεν υπάρχει καν .ευχαριστώ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
19 Μαΐου 2022 17:24
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος Ν
18 Μαΐου 2022 17:17
Καλήσπερα σας έχω κάνει αίτηση για χορήγηση προκαταβολής εφάπαξ για λόγους υγείας.
Εξωσωματικη γονιμοποίηση και μου ζητάνε δικαιολογητικά. υπαρχει κάνεις με σχετική εμπειρία;
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos Kouklakis
18 Μαΐου 2022 15:25
Γειά σας, μια ερώτηση προς τον Κύριο Αχιλλέα Καρασαβιδη που αφορά τη θητεία,
1. Σε περίπτωση πληρωμής ΕΛΟΑΣ για τη θητεία συμφαιρει?
2. Για 18 μήνες θητεία από το Μάιο 1999 έως το 2000 πόσο είναι η απόδοση στο εφάπαξ?
Υπάρχει σελίδα υπολογισμού εφάπαξ, όπου μπορείς να δεις πόσο αυξάνεται το εφάπαξ εάν αναγνωρίσεις τη θητεία.
Την αύξηση στο εφάπαξ τη βλέπεις αμέσως στη σελίδα, ενώ το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι η εισφορά ΕΛΟΑΣ στη μηνιαία ανάλυση του μισθού σου (= 18 μήνες x εισφορά ΕΛΟΑΣ).
Φίλε μου επειδή με ενδιαφέρει κ εμένα αυτό που γράφεις , την αίτηση που την βρίσκουμε για να το κάνουμε αυτο ,, μέσω υπηρεσίας γίνεται η μόνοι μας στέλνουμε την αίτηση; Ευχαριστώ
ΥΓ (Πάντως μας συμφέρει)
Βγάζεις ΑΦΜ μέσω ΕΣΕΠ και με αναφορά μέσω 1ου Γρ το στέλνεις στην στρατολογία που ανήκεις για να συμπληρωθεί η θητεία.μετα θα το στείλεις προς ΕΛΟΑΣ και θα ζητάς την αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας. Οι κρατήσεις είναι το ποσό που γράφει στο φύλλο μισθοδοσίας “κρατήσεις ΕΛΟΑΣ” Χ μήνες.
Καλησπέρα το κοστος για 18 μήνες στο ΠΝ είναι περίπου 2000e και το εφάπαξ θα ανεβεί 3000e δλδ το κέρδος σου θα είναι1000e ,ελάχιστη διαφορά για μένα δεν αξίζει .
Στο ενημερωτικό των συνταξιούχων που φαίνεται ότι παίρνεις το επίδομα τέκνων;
Το επίδομα τέκνων στις συντάξεις καταργήθηκε το 2016 με το Ν.4387/16. Όσοι διαγράφηκαν μέχρι το 2018 το λαμβάνουν έμμεσα όπως περιγράφεται στην παρ. Δ εδώ: Ανάλυση προσωπικής διαφοράς
Εάν είσαι παλιά συνταξιούχος συμπληρώνεις τη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” και αλλάζοντας τον αριθμό των ανήλικων τέκνων μπορείς να δεις πως τροποποιείται η σύνταξη –> https://i.imgur.com/4WAnKbY.png
Ναι Αχιλλέα το ενσωματώσαν στην ΠΔ με αποτέλεσμα αυτή να εκτιναχθεί (ειδικά με παιδιά) και έτσι αύξηση σύνταξης ούτε σε 10 χρόνια. “Φοβερός” Νόμος του κατρούγκαλου αυτός, πολύ μελετημένος….. Και το άλλο το φρέσκο: Οι του Στρατού εε να ετοιμάζονται για περίπολα πυρασφαλέιας ώστε να αποδεσμευτούν οι ΕΛΑΣ-ΠΣ. Και φαντάζομαι στο τσάμπα.Τι να πεις???
https://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=53567a7c-c985-4401-a60b-ae7100ec3141
Παρακαλώ για ενημέρωση των συνάδελφων σχετικά με το ερώτημα για την 3 ετία 1990-1995………………………..
Όλοι νιπτουν τας χείρας τους και δείχνουν το υπουργείο Εργασίας το οποίο και παιζει την γνωστή κασέτα σε κάθε ερώτηση ότι η εν λόγω 3ετια αποτελεί πλασματικο χρόνο και απαιτεί από τον στρατιωτικό την καταβολή από μέρους του του συνόλου εισφορών εργοδότη και ασφαλιζομενου σε ποσοστο 20% επί των συνταξιμων αποδοχών, κάπως έτσι τέλος παντων. Και στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ, δεν βλέπω να αναφέρεται κάτι. Οπότε περιπου 20.000 ευρώ για όποιον θέλει να αναγνωρίσει την 3ετια!
Μού θυμίζει τους 90-92 όταν μας απέκλεισαν από την 25ετία, ενώ είμαστε παλαιοί ασφαλισμένοι. Και τότε, ερώτησεις, απαντήσεις…..
Μια ερωτηση σχετικα με τα ετησια ποσοστα αναπληρωσης, κάνεις αιτηση αποστρατειας ακριβως την ημερομηνια που συμπληρωνεις 40 ετη κ ερχεται μετα απο 1-2 μηνες η διαγραφη σου, με τι ποσοστο θα μας το δωσει? υπαρχει περιπτωση να το μετρησει 40,01 κ να πεσει στο 0,50? κ πως μπορουμε να το βγαλουμε 2,55 ? να κανουμε παραιτηση 1 μηνα πριν συμπληρωσουμε 40? σας ευχαριστω.
Καλημέρα.
Μην αγχώνεσαι, το ποσοστό αναπλήρωσης υπολογίζεται κλιμακωτά. Με 40 συντάξιμα το 40ο έτος θα υπολογιστεί με 2,55%. Με 40,01 συντάξιμα το 40ο με 2,55% και το 0,1 του 41ου με 0,5%.
Σας ευχαριστώ πολύ
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεσαι ότι θα αδικηθείς, διότι ο κανόνας είναι απλός και δίκαιος.
Ο συντάξιμος χρόνος υπολογίζεται με ακρίβεια ημέρας, άρα κάποιος που έχει 40,003 (40 έτη και 1 ημέρα) δικαιούται μεγαλύτερη σύνταξη από κάποιον που έχει 40 έτη (κατά μερικά λεπτά του ευρώ).
Μπορείς να κάνεις δοκιμή στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” μετατοπίζοντας τη διαγραφή μερικές ημέρες μετά τα 40 έτη και θα δεις ότι ποτέ δεν χάνεις παραμένοντας, διότι απλούστατα είναι αδύνατον από μαθηματικής άποψης!
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα σε όλους…πριν από λίγο είδα στην τράπεζα τον πρώτο μισθό σαν απόστρατος κ ο λόγος που γράφω είναι για να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου για άλλη μια φορά στον κύριο Καρασαββίδη για την βοήθεια του όλα αυτά τα χρόνια που τον παρακολουθώ κ μας επιλύει τις όποιες απορίες μας ….κ να δηλώσω ότι το συντακτικό πόσο είναι με ακρίβεια λεπτού από αυτό που μου έβγαζε η εφαρμογή…και πάλι συγχαρητήρια κ ευχαριστώ..καλή συνέχεια σε ολους
Καλοφάγωτη η συνταξη κ συνάδελφε.
Να έχετε υγεία, να την χαρείτε και να την “ξεκοκαλίσετε” μεχρι το βαθύ γήρας .
Ευχαριστώ πολύ….να είστε καλά κ εσείς ότι ποθείτε
Καλησπέρα. Καταρχἀς, να είστε καλά και να χαρείτε τη συνταξιοδότησή σας. Πόσος καιρός πέρασε από την αποστρατεία σας;
Καλησπέρα…να είσαι καλά…σε ευχαριστώ
30-1-2022 διαγραφή
23-2-2022 έφυγαν από ΓΕΣ για ΕΦΚΑ
28-2-2022 πρωτόκολλο από ΕΦΚΑ
16-3-3022 χρέωση σε εισηγητή
24-3-2022 διεκπαιρεωση
19-4-2022 πληρωμή σύνταξης με αναδρομικά
26-5-2022 σύνταξη μηνός Ιουνίου
27-5-2022 είσπραξη ταμείων με αναδρομικά
Ελπίζω να σε βοήθησα με τους χρόνους
Εύχομαι κ σε σένα ότι καλύτερο
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΑΝ ΜΠΗΚΕ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΤΜ; ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΑΜΚΑ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΣΕ 3
EUROBANK NAI
Πειραιώς ναι, από τις 15:00 (ΑΜΚΑ που λήγει σε 3).
Καλησπερα ειμαι Ανθστης προελευσης ΕΠΥ μπηκα 19/05/93 εχω αναγνωρισει 9 εξαμηνα αλεξιπτωτιστου και 5 χρονια εκστρατειας και απο αυτα που γνωριζω τον Νοεμβριο του 2023 θα εχω συμπληρωσει 40ετια και μπορω να αποστρατευτω.Στην εφαρμογη συνταξη ΓΕΣ ομως διαπιστωσα οτι μου δειχνει οτι μπορουσα να φυγω ακομη κ το 2013 πχ δεν κλειδωνει να λεει 40ετια ενω παλια το εκανε αλλαξε κατι με τα εξαμηνα?
Όπως αναφέρεται στην παρ. Α.2 εδώ: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
… η ημερομηνία θεμελίωσης υπολογίζεται στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” –> https://i.imgur.com/WHg3XQA.png
Η σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” κάνει προληπτικά έναν έλεγχο θεμελίωσης για απλές περιπτώσεις, χωρίς όμως την ιδιαίτερη ανάλυση που επιτυγχάνεται στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”, πχ. δεν γίνεται διαχωρισμός εξαμήνων προ και μετά το 2014, ούτε διαχωρισμός εξαμήνων σε αλεξιπτωτιστού και πτητικά (με τα οποία θεμελιώνει κάποιος νωρίτερα).
Τέλος ο έλεγχος στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” γίνεται για να προστατευθούν οι εν ενεργεία συνάδελφοι, οπότε δεν γίνεται έλεγχος για πολύ παλιές ημερομηνίες διαγραφής (προ 2016), αφού όποιος διαγράφηκε τότε έχει λάβει ήδη σύνταξη εδώ και πολλά χρόνια!
Σας ευχαριστω για την διευκρινηση .
Ενώ έχω κριθεί ελαφράς υπηρεσίας από Ασυε μπορώ να περάσω από Κ Ε Π Α για πιστοποίηση ποσοστου αναπηρίας???
Ναι αλλά όχι για σύνταξη. Μόνο για άλλες παροχές. Φυσικά μιλάμε για αποφάσεις συγκεκριμένης χρονικής περιόδου και επί της ουσίας για να έχετε κάποιο όφελος συνήθως απαιτείται ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω. Το έχουν κάνει αρκετοί συνάδελφοι για να τύχουν των ευεργετημάτων που προβλέπει ο νόμος (π.χ μείωση φόρου, κοινωνικό τιμολόγιο ρεύματος, κ.α). Δεν έχει όμως καμία ισχύ σε εργασιακά θέματα, μιας και για όλο το δημόσιο συνταξιοδοτικά μετρήσιμο ποσοστό αναπηρίας, δίνει η ασυε μετά από την συνταξιοδότηση.
Καλύτερα να μην το δοκιμάσεις. Ο νόμος λέει ότι πρέπει να δεχθούν την απόφαση της ΑΣΥΕ με το ποσοστό αυτής, αλλά δεν το κάνουν. Αν σου βγάλουν μικρότερο ποσοστό από την ΑΣΥΕ , ενημερώνεται αυτόματα ηλεκτρονικά και η ΗΔΙΚΑ και η εφορία. Μετά δεν ξεμπερδεύεις με τίποτα.
Καλησπέρα κύριοι συνάδερφοι .θα ήθελα τα φώτα σας όσον αφορά μόνιμο ΕΠΟΠ επιλοχία με ημερομηνία κατάταξης 28/01/2004 έγγαμο με ένα παιδί με πρόθεση να υποβάλλει παραίτηση τον Ιούνιο, η ερώτηση αφορά το ποσό που θα του αποδοθεί από τις κρατήσεις του εφάπαξ, ευχαριστώ πολυ
Ερώτηση 2.3 παρ Γ. https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Επιστρεφωντε άμεσα οι εισφορές η τίς κρατάς για την κανονική ημερομηνία που θα παρεις την σύνταξη στα 67 η 62 ανάλογα τα χρόνια υπηρεσίας που εχεις καλό είναι να κλείσεις τουλάχιστον τα 25 .
Τέλος εάν έχεις αναγνωρίσει την 5ετία οι εισφορές χάνονται (δεν επιστρέφονται) και η 5ετία δεν μετράει πουθενά.
Καλησπέρα ποσό νωρίτερα μπορώ να ρίξω την αίτηση αποστρατειας πριν από την ημερομηνία συμπλήρωσης (δικαίωμα σύνταξης)
1,5 με 2 μήνες, αλλά δεν χρειάζονται και ρίσκα τώρα στο τέλος.
Καλύτερα να μην υποβληθεί νωρίτερα μήπως και από τον έλεγχο της ασφαλιστικής κατάστασης μετά από την αποστρατεία βρεθεί κάποια εκκρεμότητα, καθότι ακόμα και ένα χρονικό διάστημα λίγων ημερών έλλειμμα στον ασφαλιστικό χρόνο αρκεί για να στερήσει από τον αποστρατευομενο το δίκαια λήψης της σύνταξης.
Ειμαι Στρατιωτικός εισαγωγή στη σχολή ΥΠΑΞ 1992 και πέρυσι παραιτήθηκα για εργασία στο εξωτερικό. Οι συμμαθητές μου όπως επικοινωνώ μπορούν να συνταξιοδοτηθουν το 2024. Εμένα ο ΕΦΚΑ μου απήντησε να επανέλθω στα 60.Εχει επίσης ρυθμιστεί η πληρωμή της πενταετίας και της τριετίας (έγραφε με την συνταξιοδοτηση). Αυτά τα 4 χρόνια που λείπουν για συμπλήρωση 40ετιας υπάρχει τρόπος να τα πληρώσω ώστε να βγω και γω με τους συμμαθητές μου? Βέβαια πάντα αν συμφέρει να πληρωθούν η να περιμένω τα 60 η να τα μεταφέρω στο νέο (εξωτερικό) φορέα.
Οι συμμαθητές σου μπορούν γιατί οταν καταθέσουν παραίτηση θα έχουν 40 ασφαλιστικά χρόνια (32+5+3). Εσύ πηγαίνεις στα 60 όπως σου απάντησε ο ΕΦΚΑ διότι οταν παραιτήθηκες δεν ειχες 40 χρόνια και δεν υπάρχει τρόπος να αναπληρώσεις τα 4 χρόνια που σου λείπουν για να πάρεις σύνταξη το 2024.
https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_3_2018.pdf Nick αυτό μπορεις να εξετάσεις αν σε συμφέρει.
Καλημέρα aris.
Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να είναι μια λύση σε περιπτώσεις όπως του Nick.
Υπάρχουν όμως δύο θέματα.
α. Δεν έχουν ακόμα εκδοθεί οι αντίστοιχες οδηγίες που προβλέπονται από την εγκύκλιο για τους στρατιωτικούς.
¨Οδηγίες εφαρμογής για την προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης των προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 4387/16, ήτοι των υπαλλήλων-λειτουργών του Δημοσίου και των στρατιωτικών καθώς και προσώπων που περιλαμβάνονται στις διατάξεις του άρθρου 53 και δεν αντιμετωπίζονται με την παρούσα (π.χ. ΝΑΤ, ΤΑΥΤΕΚΩ) θα δοθούν με νεότερο έγγραφο.¨
Αν δεν βρεθεί κάποιος να κυνηγήσει το θέμα δεν βλέπω να εκδίδονται ποτέ.
β. Στις προϋποθέσεις υπαγωγής στην προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης προβλέπεται η υποβολή αίτησης εντός έτους από την τελευταία ασφάλιση. Επομένως αν πράγματι ενδιαφέρεται ο Nick και δεν έχει συμπληρωθεί ένα έτος από την διαγραφή του θα πρέπει να καταθέσει αίτηση για να κατοχυρώσει δικαίωμα ένταξης. Μετά θα πρέπει να δει πως ακριβώς θα εφαρμοστεί, όταν εκδοθούν οι οδηγίες, για τους στρατιωτικούς και να αποφασίσει αν ενδιαφέρεται ή όχι.
Διόρθωση.
Αν υπάρχουν περισσότερα από 10 χρόνια ασφάλισης δεν ισχύει ο περιορισμός ενός έτους από την διακοπή της ασφάλισης μέχρι την υποβολή αίτησης.
Ο αδελφός μου με ασφάλιση ΙΚΑ που είχε, και εντάχθηκε στην προαιρετική προκειμένου να συμπληρώσει (απολυμένος με ηλικία 54 ετών που κανένας δεν τον έπαιρνε για δουλειά) καταβάλει κάθε μήνα 266,73€ και υπολογίστηκε επί μηνιαίων αποδοχών που ελάμβανε 1333,64€.
Καλημέρα Γιάννη.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Το θέμα είναι ότι όπως στην περίπτωση του αδελφού σου εφαρμόζουν το άρθρο 37 του Ν4387/2016 δεν έχουν κάνει το ίδιο και για τους υπαλλήλους του δημοσίου και τους στρατιωτικούς. Παρόλο που στον νόμο (άρθρο 18) και την εγκύκλιο γίνεται σαφής αναφορά στους στρατιωτικούς δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι οδηγίες εφαρμογής. Έτσι σε περιπτώσεις όπως του Nick ο ασφαλισμένος δεν έχει τις αναγκαίες πληροφορίες για να προγραμματίσει το ασφαλιστικό του μέλλον.
Το ποσό που πληρώνει ο αδελφός σου αφορά μόνο την κύρια σύνταξη ή και ασφάλιση ασθένειας;
Μόνο για κύρια σύνταξη (όχι ασθένεια, όχι επικουρικό) ασθένεια τον καλύπτει ο ΟΕΑΔ σαν εγγεγραμμένο άνεργο.
Έχεις δίκιο αλλά αν κάποιος δεν υποβάλει σχετικό αίτημα (ώστε να έρθει στην επιφάνεια) ούτε και βλέπω να βγάζουν κάποια απόφαση για το τι ακριβώς θα ισχύει για εμάς.
Ευχαριστώ Γιάννη.
Δηλαδή μπορεί κάποιος να συνεχίσει την ασφάλιση του για σύνταξη και ταυτόχρονα παρότι είναι ασφαλισμένος στον ΕΦΚΑ να είναι ταυτόχρονα και εγγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ. Ενδιαφέρουσα πληροφορία.
Εγώ είχα στο νου μου μήπως μπορούσε να υπάρξει ασφάλιση για ασθένεια από τον/την εργαζόμενο σύζυγο.
Όσο για εμάς συμφωνώ. Για αυτό έγραψα στο αρχικό μου σχόλιο ¨Αν δεν βρεθεί κάποιος να κυνηγήσει το θέμα δεν βλέπω να εκδίδονται ποτέ.¨
Απλά χρειάζεται κάποιος που η περίπτωση του να είναι παρόμοια με του Nick να υποβάλει αίτημα. Σε περίπτωση δε που υπάρχει καθυστέρηση ή απάντηση ¨ναι ισχύει αλλά αναμένουμε οδηγίες¨ να πιέσει με δικηγόρο, συνήγορο του πολίτη ή όπως αλλιώς μπορεί.
Γιώργο … δεν είναι παντρεμένος, γι αυτό. Αν είχε εργαζόμενη σύζυγο θα μπορούσε.
Πάντως 266,73 / 1.333,64 = 20% ακριβώς, οπότε φαίνεται ότι ο αυτασφαλιζόμενος πληρώνει το άθροισμα εισφορών σύνταξης εργοδότη και εργαζόμενου, αλλά εάν ισχύει αυτό τότε δεν διαθέτει ασφάλιση ασθένειας, εκτός εάν ισχύει κάποια ειδική διάταξη για απολυμένους ιδιωτικού τομέα άνω των 50 ετών.
Αυτό σημαίνει για στρατιωτικούς περί[που 600-700 το μήνα άρα Nick σε πολύ πρόχειρη εκτίμηση 700Χ12Χ4 πείπου 35.000 και 25.000 η τριετία γύρω στα 60.000 για να βγεις λίγα χρόνια νωρίτερα …θέλει σκέψη….
Nick, περίπου στα ίδια και πήρα απάντηση από ειδικό, σύνταξη με 40 χρόνια στα 62.
Οχι στα 60 συνάδελφε που λέει ο νόμος,;
Ο νόμος προβλέπει 60 έτη για στρατιωτικούς (δηλαδή εν ενεργεία), όμως για πολίτες (=παραιτημένοι στρατιωτικοί) ισχύουν οι προϋποθέσεις του ΕΦΚΑ που καταγράφονται στην ερώτηση 2.3.Γ.1.α της ενότητας FAQ.
Καλημέρα σε όλους, απόφοιτος σχολής υπξκων 94 θα ήθελα να ρωτήσω, πόσο είναι το τελικό ποσό της 3τιας γιατί έχω ενημερωθεί πως υπάρχει φόρο απαλλαγή και μειώνεται κατά πολύ το ποσό, αν μπορώ με αίτηση να την υποβάλλω προκειμένου να κάνω χρήση το 2024 που συμπληρώνω τα 32 πραγματικά χρόνια έχω αναγνωρίσει την 5ετιακαι αν έχει κάποιος υπόδειγμα της αίτησης.
Ευχαριστώ
Για το πρώτο ερώτημα σου https://enstoloi.net/giati-oles-i-anagnorisis-ine-22-tois-ekato-fthinoteres/
Ισχύει πως το ποσό αναγνώρισης δεν μπορεί να υπερβαίνει το 25% της σύνταξης και γίνεται επιμήκυνση των δόσεων πέρα των 3 ετών?
Καλησπέρα Άλεξ.Εδώ η αίτηση:https://enstoloi.net/stratos/comment-page-322/#comment-108230
Και πιο συγκεκριμένα εδώ: https://docs.google.com/uc?export=download&id=1Raje7WO4vK8Cn3zmI1m5BTwNmbb6B-nD
Σε ευχαριστώ πολύ τι αναγράφουμε στην αίτηση υπάρχει κάποιο τυποποιημένο κείμενο?
Καλημέρα.Σε ότι αφορά το ότι το μηνιαίο ποσό κράτησης για την εν λόγω αναγνώριση, δεν θα πρέπει να είναι > 25% της σύνταξης, είναι επιβεβαιωμένο από τον ΕΦΚΑ.Τέλος στην αίτηση, επειδή έτσι και αλλιώς εξετάζεται από τον ΕΦΚΑ έπειτα από την διαγραφή σου (δηλαδή > 32 χρόνια υπηρεσίας), εγώ έπειτα από επικοινωνία με τον ΕΦΚΑ την έστειλα όπως την έχω εδώ: https://docs.google.com/uc?export=download&id=1Raje7WO4vK8Cn3zmI1m5BTwNmbb6B-nD
Και συνεπώς θα κάνουν παραπάνω δόσεις από το Λογιστήριο του ΕΦΚΑ, όπως μου είπαν εμένα αφού το μηνιαίο > 25%.
Επίσης σε παροτρύνω όπως έκανα και εγώ τον Φεβρουάριο, να κάνεις άμεσα την αίτηση προς τον ΕΦΚΑ, να πάρεις αρ.πρ., γιατί όταν θα την εξετάσουν μετά την διαγραφή σου, θα δουν ημερομηνία υποβ.αίτησης και θα δουν τις αποδοχές σου που είχες στον ‘τότε’ βαθμό, βάση αυτών θα σου βγάλουν το πέναλτι που είναι σημαντικά μικρότερο σε ευρώ από ότι αν σου κάνουν υπολογισμό με το φ.μισθοδοσίας το τελευταίο πριν φύγεις.Είσαι κερδισμένος.Εμένα μου έβγαλαν 16.560 ευρώ ότι θα πληρώσω στο τέλος, αφού έκανα την αίτηση αναγνώρισης τον Φεβρουάριο του 2022 για την 3ετία, από 19.000 ευρώ περίπου που θα ήταν αν την έκανα το 2027 που κλείνω 32 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Πως έμαθες ότι θα πληρώσεις 16.500 ευρώ ? Στο είπαν τηλεφωνικά ή σου έστειλαν κάποιο έγγραφο ? Εγώ υπέβαλα την αίτηση μου το 2017 αλλά δεν με έχουν ενημερώσει για το ποσό αποπληρωμής.
Τηλεφωνικά αλλά έχω ζητήσει να με ενημερώσουν και επίσημα και θα επανέλθω…
Και από εδώ μέσα από την εφαρμογή του υπολογισμού σύνταξης, αν βάλεις διοικητικό βαθμό τότε που έκανες την αίτηση και επίσης βάλεις και ως ημερομηνία διαγραφής σου (τότε που έκανες αίτηση), σου βγάζει ακριβώς το ποσό που είναι η 3ετία.Εμένα μου το έβγαλε ακριβώς όσο μου είπαν και τηλεφωνικά από τον ΕΦΚΑ = 16560.
Καλησπέρα , με υγεία εύχομαι..θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ πολύ για το πόσα χρόνια χρειάζονται για την ελάχιστη σύνταξη στα 62 .Για να γίνω πιο συγκεκριμένος είμαι απόφοιτος σχολής ΣΜΥ έτος 2012.Μπήκα στην σχολή το Σεπτέμβριο του 2010 και θα ήθελα να μάθω πόσα χρόνια απαιτούνται για την ελάχιστη σύνταξη στα 62 και αν τα 2 χρόνια της σχολής μου από το 2010 έως το 2012 μετράνε.Να προσθεσω οτι είμαι και Ελαφράς Υπηρεσίας απο το 2021 αν έχει κάποια σημασία. Σας ευχαριστώ πολύ και υγεια ευχομαι σε ολο τον κοσμο!!!!
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Το 62 από που το βρήκες?
Μήπως εννοείς πόσα χρόνια υπηρεσίας πρέπει να έχω για να δικαιούμαι σύνταξη
αν με αποστρατεύσει αυτεπάγγελτα η Υπηρεσία για λόγους υγείας?
Σου συνιστώ να μελετήσεις https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Ιδιαίτερα τις ενότητες 2 και 3.
Δεν ισχύουν για εμάς τα όρια των 62 ετών. Αφορά κυρίως τους μη μισθωτούς, αγρότες και ιδιωτικούς υπαλλήλους οι οποίοι μπορούν να βγουν στην σύνταξη με 40 έτη ασφάλισης, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν να φτάσουν στο 67ο έτος της ηλικίας τους.
Καλησπέρα και ευχαριστώ. Δηλαδή δεν μπορώ να κάνω 15 χρόνια σύνολο όπως νομίζω ότι ισχύει σαν το ελαχιστο και μετά σαν ιδιωτικός υπάλληλος με πλήρη ασφάλιση να συμπληρώσω 40 χρόνια και να βγω στα 62 περνωντας τότε στα 62 και κάτι από τον στρατό εχοντας κανει 15χρονια?η αυτό που λέω δεν υπάρχει καν .ευχαριστώ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλήσπερα σας έχω κάνει αίτηση για χορήγηση προκαταβολής εφάπαξ για λόγους υγείας.
Εξωσωματικη γονιμοποίηση και μου ζητάνε δικαιολογητικά. υπαρχει κάνεις με σχετική εμπειρία;
Γειά σας, μια ερώτηση προς τον Κύριο Αχιλλέα Καρασαβιδη που αφορά τη θητεία,
1. Σε περίπτωση πληρωμής ΕΛΟΑΣ για τη θητεία συμφαιρει?
2. Για 18 μήνες θητεία από το Μάιο 1999 έως το 2000 πόσο είναι η απόδοση στο εφάπαξ?
Υπάρχει σελίδα υπολογισμού εφάπαξ, όπου μπορείς να δεις πόσο αυξάνεται το εφάπαξ εάν αναγνωρίσεις τη θητεία.
Την αύξηση στο εφάπαξ τη βλέπεις αμέσως στη σελίδα, ενώ το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι η εισφορά ΕΛΟΑΣ στη μηνιαία ανάλυση του μισθού σου (= 18 μήνες x εισφορά ΕΛΟΑΣ).
Φίλε μου επειδή με ενδιαφέρει κ εμένα αυτό που γράφεις , την αίτηση που την βρίσκουμε για να το κάνουμε αυτο ,, μέσω υπηρεσίας γίνεται η μόνοι μας στέλνουμε την αίτηση; Ευχαριστώ
ΥΓ (Πάντως μας συμφέρει)
Βγάζεις ΑΦΜ μέσω ΕΣΕΠ και με αναφορά μέσω 1ου Γρ το στέλνεις στην στρατολογία που ανήκεις για να συμπληρωθεί η θητεία.μετα θα το στείλεις προς ΕΛΟΑΣ και θα ζητάς την αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας. Οι κρατήσεις είναι το ποσό που γράφει στο φύλλο μισθοδοσίας “κρατήσεις ΕΛΟΑΣ” Χ μήνες.
Σε ευχαριστώ
Καλησπέρα το κοστος για 18 μήνες στο ΠΝ είναι περίπου 2000e και το εφάπαξ θα ανεβεί 3000e δλδ το κέρδος σου θα είναι1000e ,ελάχιστη διαφορά για μένα δεν αξίζει .