Έχω την εντύπωση Παναγιώτη ότι εάν έχεις κατάταξη μετά την 01/10/1990, δικαιούσαι τα 5 πλασματικά αλλά πρέπει να τα αναγνωρίσεις.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2014 21:43
ΓΕΙΑ ΣΑΣ . ΕΧΩ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟ 2014 . ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΑΥΤΕΠΑΓΚΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ . Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ή ΤΩΝ ΠΑΛΙΟ ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Πολύ καλή ερώτηση και προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για την απάντηση!
Εξαρτάται πως εννοεί το ΓΛΚ τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Εάν η απόλυση λόγω σωματικής ανικανότητας θεωρηθεί ως θεμελίωση (διότι για λόγους υγείας δικαιούσαι σύνταξη άμεσα) και ταυτόχρονα διαγραφείς εντός του 2014, όντας παλιός ασφαλισμένος η σύνταξη θα είναι με τον παλιό τρόπο (αφού θα θεωρηθεί ότι θεμελίωσες δικαίωμα πριν το τέλος του 2014).
Εάν όμως διαγραφείς εντός του 2015 ή το ΓΛΚ δεν θεωρεί ως θεμελίωση την απόλυση λόγω υγείας (εάν δηλαδή εξετάζει μόνο πότε συμπληρώνεις τα 24,5 έτη), σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστεί με το νέο τρόπο (με το σκεπτικό ότι δεν θεμελίωσες εντός του 2014).
Αποτελείς ιδιαίτερη περίπτωση και θεωρώ ότι μόνο το ΓΛΚ θα σε ενημερώσει σωστά ή κάποιος που έχει ήδη πάρει σύνταξη λόγω ανικανότητας μετά το 2010 (έτος ισχύος του Ν.3865).
Γιώργος
22 Σεπτεμβρίου 2014 17:10
Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα σας. Θα ήθελα μια διευκρίνιση σχετικά με το κόστος της αναγνώριση της θητείας στο ΜΤΣ. Στη στήλη ΄΄Αναγνώριση ετών στο ΜΤΣ΄΄ το κόστος αναγνώρισης αφορά μερίσματα(ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ) και εφάπαξ(ΕΛΟΑΣ) ή μόνο τα μερίσματα;
Μόνο τα μερίσματα, όταν έγινε η σελίδα δεν γνώριζα ότι το ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ αναγνωρίζει στο εφάπαξ και τη θητεία (είναι το μόνο ταμείο που το κάνει). Η μηνιαία κράτηση εφάπαξ (ισχύουν και για τη θητεία) είναι 4% επί τις “Αποδοχές για Εφάπαξ” (στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ”).
Βέβαια όλα αυτά αλλάζουν από 31-7-2014, οπότε και το κόστος αναγνώρισης θα μεταβληθεί ανάλογα με το νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ.
καλησπέρα κύριε Αχιλλέα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.2 ερωτήσεις σας έχω:σε ερώτησή μου προς το ΓΛΚ μου απάντησαν ότι εάν μέχρι 31/12/2014 έχω 25 χρόνια πραγματικής+πλασματικής υπηρεσίας εμπίπτω στα 25/35 βάση της τροποποιητηκής του Ν.4002/2011 και όχι στα 40α οπότε μπορώ να φύγω με σύνταξη στα 25 πραγματικά +12 πτητικά αναγνωρισμένα εξάμηνα που έχω+4 χρόνια εκστρατείας(αναγνωρισμένα στα 25 πραγματικά)=35 χρόνια.μου τα είπαν σωστά?.2η ερώτηση:πότε μπορώ να αναγνωρίσω τα έτη εκστρατείας??.από το ΓΛΚ με απάντησαν ότι μπορώ να τα αναγνωρίσω στα 22.5 πραγματικά χρόνια.είμαι ΕΜΘ έτος παρουσίασης 1/12/1995 και 1/12/2015 μπαίνω στα 20 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.ευχαριστώ.
basilhs
20 Σεπτεμβρίου 2014 00:13
Στη σελίδα υπολογισμου δικαιωματος συνταξης βγάζει οτι οι τριτεκνοι που συμπληρώνουν 20ετια το 2013-2014 και 2015< χρειάζονται 40 χρόνια ασφάλισης αντι για 25-30.5 και 40 που έβγαζε παλαιότερα. Άλλαξε κάτι? Είμαι τρίτεκνος με συμπληρωμένη 20ετία το 2014.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Όσον αφορά τη νομοθεσία δεν άλλαξε τίποτε, υπάρχει όμως διαφορετική ερμηνεία από το ΓΛΚ και το ΓΕΣ!
Σε 2 περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν από το ΓΛΚ ότι οι νέοι ασφαλισμένοι (από 1-1-1993) τρίτεκνοι δεν υπάγονται στις διατάξεις για μειωμένο αριθμό συντάξιμων ετών και πηγαίνουν υποχρεωτικά στην 40ετία.
Το ίδιο αναφέρεται και στο σχετικό έγγραφο “ΓΕΣ – Ανάλυση Συνταξιοδοτικού Νόμου” που μπορείς να κατεβάσεις από τη σελίδα “Έγγραφα”, όπου στη σελίδα 13 (ΠΡΟΣΘΗΚΗ “1” ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ “Β”) αναφέρει το δικαίωμα της 20ετίας μόνο για τους τρίτεκνους που είναι παλιοί ασφαλισμένοι.
Προσωπικά διαφωνώ με αυτές τις ερμηνείες και δεν έχω βρει καμία διατύπωση νόμου που να τις δικαιολογεί.
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.. Και εγώ τα ίδια με εσένα καταλαβαίνω.. μάλλον πάμε για ένα ακόμα δικαστήριο… όλοι οι τρίτεκνοι με 20 χρόνια το 2014 πρέπει να το ψάξουμε πολύ σύντομα. Εάν κάποιος συνάδερφος το έχει ψάξει ας ενημερώσει παρακαλώ και τους υπόλοιπους. 7 χρόνια ακόμη είναι αρκετά….!
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΕΜΑΙΛ ΠΕΡΙΜΕΝΩ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΧΡΙΑΣΤΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ.
κωστας
19 Σεπτεμβρίου 2014 06:12
καλημερα. πηρα το χαρτι της απολυσης μου μετα απο παραιτηση μου 12 ΣΕΠ 2014 (επ.οπ λχιας μονιμος με 8 χρονια υπηρεσιας.)ποτε θα παρω περιπου την αποζημειωση μου?και πρπεπει να κανω κατι?η απλα μπαινει στον λογαριαμο μου?
NIKOS
18 Σεπτεμβρίου 2014 23:25
Εγγραφή 24-10-1984 Διαγραφή 11-10-2013 γιατί η σελίδα μου βγάζει Έτη εισφορών 29,21
Γιατί μετράει και τις τρίμηνες αποδοχές που λαμβάνουν (σχεδόν) όλοι, κατά τη διάρκεια των οποίων πληρώνεις εισφορές υπέρ ΜΤΣ για τα μερίσματα!
George
18 Σεπτεμβρίου 2014 11:23
Καλήμερα είμαι ΕΜΘ τρίτεκνος το τρίτο παιδί 2010 είμαι 43 χρονων παρουσιάσθηκα ως πενταετής στις ένοπλες δυνάμεις 1/12/1995,έχω υπηρετήσει θειτία 19 μήνες απο 23/1/1991 εως 23/8/1992 εχω ασφαλιστεί στο ΙΚΑ απο 1/9/1992 εως 31/1/1993 5μηνες, και ΤΕΒΕ απο 11/10/1993 εώς 20/11/1995 25 μήνες.Ερωτήσεις 1.Μπορώ να βγω στην σύνταξη τωρα.2 Αν μπορω να παρω μονο το εφαπαξ και να δουλεψω στον ιδιωτικό τομέα 10 15 χρονια και μετα να παρω την συνταξη.3 Τι πλασματικα δικαιουμε και αν αξιζει να περιμενω 1,5 χρονω για τα εκστρατιας. 4 Πλασματικά παιδιων δικαιουμε και αν τα πληρώνω και αυτα.Το 2011 συμληρωσα 20 χρονια μαζι με θειτια, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, και ως ΕΜΘ και θεμελίωσα τον 11/2012 υπαρχει οριο ηλικιας ευχαριστω
1. Απάντησες μόνος σου στο ερώτημά σου με την παρ. 4. “… θεμελίωσα τον 11/2012 …”.
2. Για το θέμα της απασχόλησης αποστράτων πήγαινε στη σελίδα “Απασχόληση” (κουτάκι στα δεξιά).
Πότε δικαιούσαι εφάπαξ με το νέο νόμο: http://enstoloi.net/miosi-apaitoumenou-chronou-efapax-emth/
3. “Τι πλασματικα δικαιουμε …” –> ερώτηση 4.8 στις FAQ.
“… αν αξιζει να περιμενω 1,5 χρονω για τα εκστρατιας.” –> Ναι.
4. “… υπαρχει οριο ηλικιας …” –> Η σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” αναλύεται στην ερώτηση 2.8 στις FAQ (διάβασε την τελευταία πρόταση με τον τίτλο “Σημείωση”).
iakovos 12 September 2014 at 18:53
Πληροφοριακά. Στον ΕΛΟΑΣ έχουν ειδοποιήσει να προσκομίσουν ΑΦΕ για να περάσουν από συμβούλιο και να πληρωθούν αρχές Οκτωβρίου αιτήσεις με αριθμό πρωτοκόλλου 5170 / 17-10-2013
ΒΑΣΗΛΗΣ
16 Σεπτεμβρίου 2014 23:10
ΜΕ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΚΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΗΚΑΙΟΥΜΕ ΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ, ΤΗΝ ΜΑΧΗΜΗ ΠΕΝΤΑΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΟΙΚΑ?
Αν κανεις μερικη αποπληρωμη,τοτε κατεβαινει η δοση Βασιλη και σου κανουν αποδεσμευση του εφαπαξ.Βασικα το ιδιο πραγμα ειναι.Αν η δοση σου ειναι μεγαλη,πχ πανω απο 450 το μηνα,θα σου κρατησουν καποιο ποσο απο το εφαπαξ ωστε να πεσει η δοση .Γνωμη μου ειναι οτι αν εχεις χρηματα,κανεις μερικη αποπληρωμη,διοτι εχεςι δανειστει πχ με 4,5% και η τραπεζες πλεον δινουν το πολυ 2%,οποτε ειναι προς το συμφερον σου.Βεβαια παιζει ρολο ποσα χροναι εχεις το δανειο κλπ!!Αν το εχεις πολλα χρονια,και εχεις πληρωσει τους τοκους το αφηνεις να παει οπως παει …
κανενα 20ρικο σιγουρα,για να στην κατεβασουνε στο 400ρι
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
16 Σεπτεμβρίου 2014 06:10
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΠ.ΟΠ ΜΕ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ(ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ).ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ?ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Αφού μιλάμε για παραίτηση η περίπτωσή σου καλύπτεται από τον πρόσφατο νόμο για τα εφάπαξ των ΕΜΘ – ΕΠΟΠ και αναλύεται στη δεύτερη παράγραφο (Για τη λήψη του εφάπαξ …) της προτελευταίας ανάρτησης της πρώτης σελίδας: http://enstoloi.net/miosi-apaitoumenou-chronou-efapax-emth/
Για να βρεις πόσα θα πάρεις πίσω άθροισε τις κρατήσεις των μισθών σου υπέρ ΕΛΟΑΣ όλων των ετών υπηρεσίας.
ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ
14 Σεπτεμβρίου 2014 18:56
Καλησπερα σας ημουν εποπ του 2007 με αποστρατευσαν για λογους υγειας μετα απο 6 χρονια και 4 μηνες εχω 11 εξαμηνα αναγνωρισμενα και θητεια που δεν την εχω αναγνωρησει 7 μηνες…Εχω δικαιωμα συνταξιωδοτησης και καταθετω τα απαραιτητα χαρτια στο 4 του γες που κατεβασα απο το σαιτ του ΓΕΣ…Α)Ποσο περιπου πιστευεται οτι θα ειναι το ποσο της συνταξης Β)Γνωριζεται αν θα μου καταβληθει εφαπαξ η θα μου επιστραφουν οι κρατησεις που εγιναν γ αυτο…Γ).Δεν περασα ασυε περασα α βαθμια επιτροπη απαλαγων και μου βαλανε Ι5 Σωματικη ικανοτητα 5 μη ιασημος χωρις πιθανοτητα βελτιωσης γνωριζεται αν θα πρεπει να περασω και ΑΣΥΕ η ειναι αρκετο αυτο για αναπηρικη συνταξη…….ευχαριστω ελπιζω καποιος να βρεθει να βοηθησει υγεια σε ολους πανω απ ολα ευχομαι
Α) Τελείως άγνωστο!
Εάν μου στείλεις ανάλυση της απονομής σύνταξης από το ΓΛΚ τότε θα είμαι σε θέση να βοηθήσω τους επόμενους!
Β) Θα πάρεις εφάπαξ υπολογισμένο για 10 χρόνια (αν και δεν έχεις τόσα): http://www.mts.gov.gr/index.php/eloas
Γ) Δεν γνωρίζω διαδικαστικά θέματα της ΑΣΥΕ
ευχαριστω πολυ που απαντησες ηλπιζα να ειχες καποια ενημερωση απο καποιες παρομοιες περιπτωσεις του παρελθοντος συμφωνα με καποια ερωτηματα που διαβασα εδω…..Συμφωνα με αυτο που μου εστειλες θα παρω τις κρατησεις που μου εκαναν στο ΕΛΟΑΣ ευχαριστω που μπηκες στον κοπο και ασχοληθηκες ειναι λειτουργημα αυτο που κανεις …..Να εισαι σιγουρος οτι θα σου στειλω τα παντα για την περιπτωση μου ωστε να ενημερωθουν σωστα και οι επομενοι..ευχαριστω και παλι
“Συμφωνα με αυτο που μου εστειλες θα παρω τις κρατησεις που μου εκαναν στο ΕΛΟΑΣ …” –> Δεν σου απάντησα αυτό αλλά το ακριβώς αντίθετο!
Σου απάντησα “Β) Θα πάρεις εφάπαξ υπολογισμένο για 10 χρόνια (αν και δεν έχεις τόσα)”, δηλαδή θα λάβεις κανονικά το εφάπαξ για το βαθμό που έχεις αλλά υπολογισμένο για 10 χρόνια και όχι για 6,5 χρόνια που έχεις (δηλαδή μεγαλύτερο από αυτό που δικαιούσαι με βάση τα έτη υπηρεσίας)!
Στη σελίδα που ανέφερα έπρεπε να διαβάσεις την παράγραφο που ξεκινάει: “Για τους μετόχους που απομακρύνονται από το Στράτευμα, λόγω σωματικής ανικανότητας …”
στην ενότητα “Τρόπος Υπολογισμού – Ύψος Χρηματικών Παροχών Ε.ΛΟ.Α.Σ.”
αυχαριστω δεν το ειχα διαβασει σωστα …..κατι τελευταιο αν γνωριζεις απο την στιγμη που εστειλα την αιτηση ποσος καιρος περναει μεχρι την καταβολη του εφαπαξ…..τωρα για την συνταξη απο το ΓΛΚ μου ειπαν 3 μηνες
Ακουσε και το ποιο τραγικο λεει η τυπησα που μιλησα μαζι της στο ΕΛΟΑΣ δεν παιρνω το δεακαετες εφαπαξ γιατι γραφει η διαταγη απολυσης για λογους υγειας δεν γραφει για λογους ανικανοτητας οπως καθαρα γραφει η γνωματευση μου ανικανος για την ενεργο υπηρεσια Ι5 σωματικη ικανοτητα 5 ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ την πατησαμε μονο κρατησεις επιστροφη δηλαδη που αντηστηχουν σε 600 εωρω ανα ετος
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠ.ΠΟ ΜΕ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ.ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ?ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?ΕΥΧΑΡΙΤΣΩ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΛΑΦΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΜΑ ΘΕΣ ΠΑΡΕΜΕ ΤΗΛ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΙΔΟΙΑ ΠΕΡΗΠΤΩΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ 697……..
Έστειλα το τηλέφωνό σου στον Παναγιώτη με mail – δεν χρειάζεται να κοινοποιείται δημόσια.
Έχω την εντύπωση Παναγιώτη ότι εάν έχεις κατάταξη μετά την 01/10/1990, δικαιούσαι τα 5 πλασματικά αλλά πρέπει να τα αναγνωρίσεις.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ . ΕΧΩ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟ 2014 . ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΑΥΤΕΠΑΓΚΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ . Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ή ΤΩΝ ΠΑΛΙΟ ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Πολύ καλή ερώτηση και προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για την απάντηση!
Εξαρτάται πως εννοεί το ΓΛΚ τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Εάν η απόλυση λόγω σωματικής ανικανότητας θεωρηθεί ως θεμελίωση (διότι για λόγους υγείας δικαιούσαι σύνταξη άμεσα) και ταυτόχρονα διαγραφείς εντός του 2014, όντας παλιός ασφαλισμένος η σύνταξη θα είναι με τον παλιό τρόπο (αφού θα θεωρηθεί ότι θεμελίωσες δικαίωμα πριν το τέλος του 2014).
Εάν όμως διαγραφείς εντός του 2015 ή το ΓΛΚ δεν θεωρεί ως θεμελίωση την απόλυση λόγω υγείας (εάν δηλαδή εξετάζει μόνο πότε συμπληρώνεις τα 24,5 έτη), σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστεί με το νέο τρόπο (με το σκεπτικό ότι δεν θεμελίωσες εντός του 2014).
Αποτελείς ιδιαίτερη περίπτωση και θεωρώ ότι μόνο το ΓΛΚ θα σε ενημερώσει σωστά ή κάποιος που έχει ήδη πάρει σύνταξη λόγω ανικανότητας μετά το 2010 (έτος ισχύος του Ν.3865).
Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα σας. Θα ήθελα μια διευκρίνιση σχετικά με το κόστος της αναγνώριση της θητείας στο ΜΤΣ. Στη στήλη ΄΄Αναγνώριση ετών στο ΜΤΣ΄΄ το κόστος αναγνώρισης αφορά μερίσματα(ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ) και εφάπαξ(ΕΛΟΑΣ) ή μόνο τα μερίσματα;
Μόνο τα μερίσματα, όταν έγινε η σελίδα δεν γνώριζα ότι το ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ αναγνωρίζει στο εφάπαξ και τη θητεία (είναι το μόνο ταμείο που το κάνει). Η μηνιαία κράτηση εφάπαξ (ισχύουν και για τη θητεία) είναι 4% επί τις “Αποδοχές για Εφάπαξ” (στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ”).
Βέβαια όλα αυτά αλλάζουν από 31-7-2014, οπότε και το κόστος αναγνώρισης θα μεταβληθεί ανάλογα με το νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ.
Νέα άσχημα μαντάτα
http://www.onalert.gr/stories/to-efapax-stratiotikon-perna-sto-ypourgeio-ergasias
καλησπέρα κύριε Αχιλλέα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.2 ερωτήσεις σας έχω:σε ερώτησή μου προς το ΓΛΚ μου απάντησαν ότι εάν μέχρι 31/12/2014 έχω 25 χρόνια πραγματικής+πλασματικής υπηρεσίας εμπίπτω στα 25/35 βάση της τροποποιητηκής του Ν.4002/2011 και όχι στα 40α οπότε μπορώ να φύγω με σύνταξη στα 25 πραγματικά +12 πτητικά αναγνωρισμένα εξάμηνα που έχω+4 χρόνια εκστρατείας(αναγνωρισμένα στα 25 πραγματικά)=35 χρόνια.μου τα είπαν σωστά?.2η ερώτηση:πότε μπορώ να αναγνωρίσω τα έτη εκστρατείας??.από το ΓΛΚ με απάντησαν ότι μπορώ να τα αναγνωρίσω στα 22.5 πραγματικά χρόνια.είμαι ΕΜΘ έτος παρουσίασης 1/12/1995 και 1/12/2015 μπαίνω στα 20 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.ευχαριστώ.
Στη σελίδα υπολογισμου δικαιωματος συνταξης βγάζει οτι οι τριτεκνοι που συμπληρώνουν 20ετια το 2013-2014 και 2015< χρειάζονται 40 χρόνια ασφάλισης αντι για 25-30.5 και 40 που έβγαζε παλαιότερα. Άλλαξε κάτι? Είμαι τρίτεκνος με συμπληρωμένη 20ετία το 2014.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Όσον αφορά τη νομοθεσία δεν άλλαξε τίποτε, υπάρχει όμως διαφορετική ερμηνεία από το ΓΛΚ και το ΓΕΣ!
Σε 2 περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν από το ΓΛΚ ότι οι νέοι ασφαλισμένοι (από 1-1-1993) τρίτεκνοι δεν υπάγονται στις διατάξεις για μειωμένο αριθμό συντάξιμων ετών και πηγαίνουν υποχρεωτικά στην 40ετία.
Το ίδιο αναφέρεται και στο σχετικό έγγραφο “ΓΕΣ – Ανάλυση Συνταξιοδοτικού Νόμου” που μπορείς να κατεβάσεις από τη σελίδα “Έγγραφα”, όπου στη σελίδα 13 (ΠΡΟΣΘΗΚΗ “1” ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ “Β”) αναφέρει το δικαίωμα της 20ετίας μόνο για τους τρίτεκνους που είναι παλιοί ασφαλισμένοι.
Προσωπικά διαφωνώ με αυτές τις ερμηνείες και δεν έχω βρει καμία διατύπωση νόμου που να τις δικαιολογεί.
Διάβασε τις παρακάτω συνομιλίες για να διαμορφώσεις τη δική σου άποψη επί του θέματος:
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-33/#comment-5108
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-24/#comment-6361
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-30/#comment-7872
http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-8/#comment-8765
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.. Και εγώ τα ίδια με εσένα καταλαβαίνω.. μάλλον πάμε για ένα ακόμα δικαστήριο… όλοι οι τρίτεκνοι με 20 χρόνια το 2014 πρέπει να το ψάξουμε πολύ σύντομα. Εάν κάποιος συνάδερφος το έχει ψάξει ας ενημερώσει παρακαλώ και τους υπόλοιπους. 7 χρόνια ακόμη είναι αρκετά….!
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΕΜΑΙΛ ΠΕΡΙΜΕΝΩ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΧΡΙΑΣΤΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ.
καλημερα. πηρα το χαρτι της απολυσης μου μετα απο παραιτηση μου 12 ΣΕΠ 2014 (επ.οπ λχιας μονιμος με 8 χρονια υπηρεσιας.)ποτε θα παρω περιπου την αποζημειωση μου?και πρπεπει να κανω κατι?η απλα μπαινει στον λογαριαμο μου?
Εγγραφή 24-10-1984 Διαγραφή 11-10-2013 γιατί η σελίδα μου βγάζει Έτη εισφορών 29,21
Γιατί μετράει και τις τρίμηνες αποδοχές που λαμβάνουν (σχεδόν) όλοι, κατά τη διάρκεια των οποίων πληρώνεις εισφορές υπέρ ΜΤΣ για τα μερίσματα!
Καλήμερα είμαι ΕΜΘ τρίτεκνος το τρίτο παιδί 2010 είμαι 43 χρονων παρουσιάσθηκα ως πενταετής στις ένοπλες δυνάμεις 1/12/1995,έχω υπηρετήσει θειτία 19 μήνες απο 23/1/1991 εως 23/8/1992 εχω ασφαλιστεί στο ΙΚΑ απο 1/9/1992 εως 31/1/1993 5μηνες, και ΤΕΒΕ απο 11/10/1993 εώς 20/11/1995 25 μήνες.Ερωτήσεις 1.Μπορώ να βγω στην σύνταξη τωρα.2 Αν μπορω να παρω μονο το εφαπαξ και να δουλεψω στον ιδιωτικό τομέα 10 15 χρονια και μετα να παρω την συνταξη.3 Τι πλασματικα δικαιουμε και αν αξιζει να περιμενω 1,5 χρονω για τα εκστρατιας. 4 Πλασματικά παιδιων δικαιουμε και αν τα πληρώνω και αυτα.Το 2011 συμληρωσα 20 χρονια μαζι με θειτια, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, και ως ΕΜΘ και θεμελίωσα τον 11/2012 υπαρχει οριο ηλικιας ευχαριστω
Δεν απαντάω προσωποποιημένα σε ερωτήσεις όταν οι απαντήσεις υπάρχουν ήδη στο site (στην ενότητα FAQ) και ο λόγος αναλύεται εδώ: http://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
1. Απάντησες μόνος σου στο ερώτημά σου με την παρ. 4. “… θεμελίωσα τον 11/2012 …”.
2. Για το θέμα της απασχόλησης αποστράτων πήγαινε στη σελίδα “Απασχόληση” (κουτάκι στα δεξιά).
Πότε δικαιούσαι εφάπαξ με το νέο νόμο: http://enstoloi.net/miosi-apaitoumenou-chronou-efapax-emth/
3. “Τι πλασματικα δικαιουμε …” –> ερώτηση 4.8 στις FAQ.
“… αν αξιζει να περιμενω 1,5 χρονω για τα εκστρατιας.” –> Ναι.
4. “… υπαρχει οριο ηλικιας …” –> Η σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” αναλύεται στην ερώτηση 2.8 στις FAQ (διάβασε την τελευταία πρόταση με τον τίτλο “Σημείωση”).
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΦΑΠΑΞ Ο ΕΛΟΑΣ?
iakovos 12 September 2014 at 18:53
Πληροφοριακά. Στον ΕΛΟΑΣ έχουν ειδοποιήσει να προσκομίσουν ΑΦΕ για να περάσουν από συμβούλιο και να πληρωθούν αρχές Οκτωβρίου αιτήσεις με αριθμό πρωτοκόλλου 5170 / 17-10-2013
ΜΕ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΚΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΗΚΑΙΟΥΜΕ ΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ, ΤΗΝ ΜΑΧΗΜΗ ΠΕΝΤΑΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΟΙΚΑ?
“… ΤΗΝ ΜΑΧΗΜΗ ΠΕΝΤΑΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΟΙΚΑ? “ –> Αυτά τα 2 είναι το ίδιο πράγμα.
Σου απάντησα εδώ στο ίδιο ερώτημα: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-24/#comment-8566
Εάν είσαι παλιός ασφαλισμένος δικαιούσαι και τα έτη Κονδύλη (ερώτηση 2.4 στις FAQ).
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟ Παρακαταθηκών & Δανείων ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΚΡΑΤΕΙΣΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?
Βεβαιως!!Να καταθεσεις (μερικη αποπληρωμη)οσο κεφαλαιο απαιτειται,ωστε η δοση σου να μην υπερβαινει τα 3/10 της συντάξεως σου
ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΗΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΕΙΓΕΙΣΕΙΣ?
Αν κανεις μερικη αποπληρωμη,τοτε κατεβαινει η δοση Βασιλη και σου κανουν αποδεσμευση του εφαπαξ.Βασικα το ιδιο πραγμα ειναι.Αν η δοση σου ειναι μεγαλη,πχ πανω απο 450 το μηνα,θα σου κρατησουν καποιο ποσο απο το εφαπαξ ωστε να πεσει η δοση .Γνωμη μου ειναι οτι αν εχεις χρηματα,κανεις μερικη αποπληρωμη,διοτι εχεςι δανειστει πχ με 4,5% και η τραπεζες πλεον δινουν το πολυ 2%,οποτε ειναι προς το συμφερον σου.Βεβαια παιζει ρολο ποσα χροναι εχεις το δανειο κλπ!!Αν το εχεις πολλα χρονια,και εχεις πληρωσει τους τοκους το αφηνεις να παει οπως παει …
Η ΔΟΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 660 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΥΤΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΙΝΑΙ 40.000 ΠΟΣΑ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ?
κανενα 20ρικο σιγουρα,για να στην κατεβασουνε στο 400ρι
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΠ.ΟΠ ΜΕ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ(ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ).ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ?ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Αφού μιλάμε για παραίτηση η περίπτωσή σου καλύπτεται από τον πρόσφατο νόμο για τα εφάπαξ των ΕΜΘ – ΕΠΟΠ και αναλύεται στη δεύτερη παράγραφο (Για τη λήψη του εφάπαξ …) της προτελευταίας ανάρτησης της πρώτης σελίδας:
http://enstoloi.net/miosi-apaitoumenou-chronou-efapax-emth/
Για να βρεις πόσα θα πάρεις πίσω άθροισε τις κρατήσεις των μισθών σου υπέρ ΕΛΟΑΣ όλων των ετών υπηρεσίας.
Καλησπερα σας ημουν εποπ του 2007 με αποστρατευσαν για λογους υγειας μετα απο 6 χρονια και 4 μηνες εχω 11 εξαμηνα αναγνωρισμενα και θητεια που δεν την εχω αναγνωρησει 7 μηνες…Εχω δικαιωμα συνταξιωδοτησης και καταθετω τα απαραιτητα χαρτια στο 4 του γες που κατεβασα απο το σαιτ του ΓΕΣ…Α)Ποσο περιπου πιστευεται οτι θα ειναι το ποσο της συνταξης Β)Γνωριζεται αν θα μου καταβληθει εφαπαξ η θα μου επιστραφουν οι κρατησεις που εγιναν γ αυτο…Γ).Δεν περασα ασυε περασα α βαθμια επιτροπη απαλαγων και μου βαλανε Ι5 Σωματικη ικανοτητα 5 μη ιασημος χωρις πιθανοτητα βελτιωσης γνωριζεται αν θα πρεπει να περασω και ΑΣΥΕ η ειναι αρκετο αυτο για αναπηρικη συνταξη…….ευχαριστω ελπιζω καποιος να βρεθει να βοηθησει υγεια σε ολους πανω απ ολα ευχομαι
Α) Τελείως άγνωστο!
Εάν μου στείλεις ανάλυση της απονομής σύνταξης από το ΓΛΚ τότε θα είμαι σε θέση να βοηθήσω τους επόμενους!
Β) Θα πάρεις εφάπαξ υπολογισμένο για 10 χρόνια (αν και δεν έχεις τόσα): http://www.mts.gov.gr/index.php/eloas
Γ) Δεν γνωρίζω διαδικαστικά θέματα της ΑΣΥΕ
ευχαριστω πολυ που απαντησες ηλπιζα να ειχες καποια ενημερωση απο καποιες παρομοιες περιπτωσεις του παρελθοντος συμφωνα με καποια ερωτηματα που διαβασα εδω…..Συμφωνα με αυτο που μου εστειλες θα παρω τις κρατησεις που μου εκαναν στο ΕΛΟΑΣ ευχαριστω που μπηκες στον κοπο και ασχοληθηκες ειναι λειτουργημα αυτο που κανεις …..Να εισαι σιγουρος οτι θα σου στειλω τα παντα για την περιπτωση μου ωστε να ενημερωθουν σωστα και οι επομενοι..ευχαριστω και παλι
“Συμφωνα με αυτο που μου εστειλες θα παρω τις κρατησεις που μου εκαναν στο ΕΛΟΑΣ …” –> Δεν σου απάντησα αυτό αλλά το ακριβώς αντίθετο!
Σου απάντησα “Β) Θα πάρεις εφάπαξ υπολογισμένο για 10 χρόνια (αν και δεν έχεις τόσα)”, δηλαδή θα λάβεις κανονικά το εφάπαξ για το βαθμό που έχεις αλλά υπολογισμένο για 10 χρόνια και όχι για 6,5 χρόνια που έχεις (δηλαδή μεγαλύτερο από αυτό που δικαιούσαι με βάση τα έτη υπηρεσίας)!
Στη σελίδα που ανέφερα έπρεπε να διαβάσεις την παράγραφο που ξεκινάει:
“Για τους μετόχους που απομακρύνονται από το Στράτευμα, λόγω σωματικής ανικανότητας …”
στην ενότητα “Τρόπος Υπολογισμού – Ύψος Χρηματικών Παροχών Ε.ΛΟ.Α.Σ.”
αυχαριστω δεν το ειχα διαβασει σωστα …..κατι τελευταιο αν γνωριζεις απο την στιγμη που εστειλα την αιτηση ποσος καιρος περναει μεχρι την καταβολη του εφαπαξ…..τωρα για την συνταξη απο το ΓΛΚ μου ειπαν 3 μηνες
Ακουσε και το ποιο τραγικο λεει η τυπησα που μιλησα μαζι της στο ΕΛΟΑΣ δεν παιρνω το δεακαετες εφαπαξ γιατι γραφει η διαταγη απολυσης για λογους υγειας δεν γραφει για λογους ανικανοτητας οπως καθαρα γραφει η γνωματευση μου ανικανος για την ενεργο υπηρεσια Ι5 σωματικη ικανοτητα 5 ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ την πατησαμε μονο κρατησεις επιστροφη δηλαδη που αντηστηχουν σε 600 εωρω ανα ετος
αχιλλέα δώσε το mail μου στον ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ
να επικοινωνήσει μαζί μου να του τα αναλύσω όλα
είμαι επ οπ συνταξιούχος με αποστρατεία για λόγους υγείας
εδώ και 1 χρόνο περίπου
Θα ήθελα και εγώ να επικοινωνήσω μαζί σου Χρήστο ο διαχειριστής ας δώσει το email μου παρακαλώ η ας μου δώσει το δικό σου αν συμφωνείς
Ευχαριστώ
ΟΚ, στάλθηκε.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠ.ΠΟ ΜΕ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ.ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ?ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?ΕΥΧΑΡΙΤΣΩ
Δεν αναφέρεις το σημαντικότερο – το λόγο που αποστρατεύεσαι!
Ισχύουν διαφορετικές διατάξεις εάν παραιτείσαι ή ανάλογα με το λόγο που απολύεσαι.