Σελίδα υπ' αριθ. 102 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 102 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Καλημέρα Αχιλλεα.
Θα ήθελα να ρωτησω σχετικά με την καταβολή εισφορών για την αναγνώριση των 5 πλασματικων ετών . Προβλέπεται η καταβολή εισφορών για τα στελέχη που έχουν καταταγεί μετά τήν 01/10/1990 ή για τα στελέχη πού έχουν ασφαλιστεί για πρώτη φορά σε φορέα κύριας ασφάλισης μετά την 01/10/1990 ; Διότι υπάρχουν στελέχη που πριν κατάταχθούν είχαν ένσημα σε κύριο ασφαλιστικό φορέα (ΙΚΑ) πριν την άνω ημερομηνία.
Σχετικό Φ 846.1/13/905789/Σ 3392/23 Μαι 2016/ΓΕΣ/ΔΟΙ/4α
Ν. 1902/90, Άρθρο 6
http://www.elinyae.gr/el/lib_file_upload/138a_90.1249027464421.pdf
Κώστα τι μνημονεύει η σχετική που αναφέρεις; Με ενδιαφέρει γιατί ανηκω σε αυτούς που περιγράφεις(ΙΚΑ πριν την 1-10-1990). Ευχαριστώ.
http://www.onalert.gr/stories/syntaksiodotiko-agwnas-dromou-gia-ta-plasmatika/49906
Νομίζω πώς δέν αφήνει πολλά περιθώρια παρερμηνείας η διαταγή Γιωργο.Μιλάει συγκεκριμένα για όσους έχουν ασφαλιστεί σε φορέα κύριας ασφάλισης μετά την 1/10/1990 .Άρα αν καταλαβαίνω σωστά εσύ και εγώ και όποιος ή όποια έχει ένσημα πριν την παραπάνω ημερομηνία δεν οφείλει να πληρώσει τίποτε για την αναγνώριση των πλασματικων ετών.
Έχω δίκιο Αχιλλεα?
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
Καλησπέρα.
Κατάταξη 11/1986 στη ΣΜΥ. Υποθετική ημερομηνία διαγραφής 12/2016. Με το παλιό μου βγάζει ακαθάριστη σύνταξη περίπου 1.450 και με το νέο 970 ευρώ περίπου. Σχεδόν 500 ευρώ διαφορά! Πέστε μου οτι πάει κάτι λάθος, αλλιώς πάω για εγκεφαλικό!
Συνονοματε δυστυχως δεν κανεις λαθος.
Γιώργο υπάρχει και η προσωπική διαφορά 50% για διαγραφή εντός του 2016 (σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” με νομοθεσία 2016).
Η παροχή προσωπικής διαφοράς μόνο για το 2016 ~ 2018 πιθανώς έγινε ώστε να υπάρξει ακόμη μία “εθελοντική” αποχώρηση στρατιωτικών, για να φανεί ως μείωση του δημόσιου τομέα.
Άσχετα με το τι προβλέπει ο νόμος, η προσωπική διαφορά εξαρτάται από την εξέλιξη της ελληνικής οικονομίας και είναι άγνωστο πόσα χρόνια θα αντέξει!
Συνάδελφοι Kostas & σ,
απευθύνθηκα και εγώ σε δικηγορικό γραφείο για το ίδιο ζήτημα.
“Διεκδίκηση Υπολοίπου 50% της απόφασης του ΣΤΕ”
Μου είπα περίπου τα ίδια και ζητούν για όλα τα δικαστικά έξοδα (και Εφετείο) 35 ευρώ συνολικά και 4% αμοιβή δικηγόρου από όσα πάρω. Αν υπάρξει ενδιάμεσα νομοθετική ρύθμιση, θα επιβαρυνθώ μόνο το εφάπαξ ποσό των 30 ευρώ και όχι 4%.
Η ημερομηνία Ιούνιος 2016 για τις αγωγές έχουν να κάνουν με την “ομαδικότητα” της κίνησης. Η αίτηση στο ΝΣΚ για όσους δεν έχουν κάνει ακόμα μπορεί να γίνει και ατομικά αλλά όσο περνάει ο χρόνος και δεν την κάνει κάποιος τότε χάνονται μήνες αναδρομικών!
Φυσικά, αν ο “Πάνος” μας τα επιστρέψει τότε θα χάσουμε συνολικά 65 ευρώ από τις αγωγές (το ΝΣΚ δεν κοστίζει). Ήδη οι Ενώσεις βρίσκονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τους εν αποστρατεία…
ΥΓ: Φίλε “σ”, εμένα μου τα είπα όλα αυτά η δικηγόρος Ρ.Π. Μήπως ήταν η ίδια και σε σένα?
Στη δικηγόρο Ρ.Π. ρώτησα και εγώ και πήγα. Αρχές Απριλίου κατέθεσα αίτηση για πρώτη φορά στο ΝΣΚ και έστειλα χαρτιά για 2 αγωγές, μια ως εν ενεργεία και μια ως απόστρατος, κάθε αγωγή 35 ευρώ, για το εφάπαξ δεν έκανα ακόμη διότι δεν το έχω λάβει, αποστρατεύθηκα το καλοκαίρι του 2015, διεκδικώ δικαστικά τα αναδρομικά τις τελευταίας διετίας ως εν ενεργεία και ως συνταξιούχος το διάστημα μέχρι να γίνει το δικαστήριο και να εκδοθεί απόφαση. Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ εάν θα πετύχω τίποτα ουσιαστικό όσο να αντιδράσω σαν άτομο στις μνημονιακές πολιτικές που καταστρέφουν την ζωή μου, δεν θέλω να κατεβαίνω σε διαδηλώσεις και σε πορείες, δεν με εκφράζουν, δεν έχω άλλο τρόπο αντίδρασης, μέχρι στιγμής.
Συμφωνώ και εγώ, υπέρ αυτής της απόψεως είμαι. Μάλλον θα κινηθώ παρομοίως.
Θα κοιτάξω να δω και με το θέμα του εφάπαξ (τρίτη αγωγή) τι προβλέπεται ως νομική διεκδίκηση επειδή τα έχω πάρει μαζί τους. Αν δεν κινηθούμε μόνοι μας σιγά μην ασχοληθεί ο “Πάνος” με αυτά…
Είναι απίθανο να δοθούν με το νέο ειδικό μισθολόγιο, απλά τα υπόλοιπα υπουργεία δεν έχουν δυνατότητα εξοικονόμησης κονδυλίων που τραγουδάει ο Πάνος για το ΥΠΕΘΑ, με το νέο ειδικό μισθολόγιο το μόνο που πιστεύω ότι θα γίνει θα είναι το συνολικό ετήσιο κόστος να παραμείνει το ίδιο και να αυξηθούν οι βασικοί μισθοί με ταυτόχρονη μείωση ή κατάργηση επιδομάτων ώστε να μειωθούν οι αποκλίσεις των νέων συντάξεων με των αντίστοιχων παλαιών. Εδώ παγώνουν τις μισθολογικές προαγωγές για 2 έτη (2017-2018) αυτά θα δώσουν ; το δε πάγωμα θα ισχύσει και ας τραγουδάει πάλι ο Πάνος ότι βρήκε ισοδύναμα διότι το πάγωμα αφορά και άλλες κατηγορίες, αστυνομικούς, λιμενικούς, γιατρούς, δικαστικούς, κτλ, τα υπόλοιπα υπουργεία δεν θα βρουν ισοδύναμα, άρα εξαίρεση για τους στρατιωτικούς δεν θα μπορεί να γίνει, η τροπολογία περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες.
Συνέντευξη του δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω, και Συμβουλίω της Επικρατείας, πρώην Προέδρου Στρατοδικείου Λάρισας, Αθανασίου Γεωργακάκη και στο site «Papaparisis’ blog», επί της πρόσφατης απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ, που δικαιώνει για δεύτερη φορά τα εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη των ΕΔ και των ΣΑ,
Μπορείς πάντα να βάζεις link προς άλλα site με ειδήσεις που μας αφορούν (για να μην ψάχνουν οι αναγνώστες):
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/05/blog-post_45.html
Ο δικηγόρος κ. Γεωργακάκης Αθανάσιος απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις νέες αποφάσεις του ΣτΕ. ”ΣΤΑΡΑΤΑΛΟΓΙΑ”. δείνει απαντήσεις σχετικά με τα αναδρομικά…
Καλησπέρα συνάδελφοι υπάρχει μία φήμη ότι αν υποβάλλουμε τώρα αίτηση αποστρατείας φεύγουμε με το παλιό καθεστώς υπολογισμού της σύνταξης ισχύει κάτι τέτοιο ή κάποιος μας δουλεύει
ΦΗΜΕΣ…οπως ακριβώς το είπες
ΥΠΕΒΑΛΑ 18/5 ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ LIVE
Γιαννη ειναι προφανες πως ο σχεδιασμος του ασφαλιστικου εγινε ετσι ωστε να πιαστουν εξαπινης τα στελεχη των ΕΔ και ΣΑ και να εγκλωβιστουν ,χανοντας τα οποια δικαιωματα (συνταξιοδοτικα) ειχαν αφου στην ουσια ανοιγει πολυ η ψαλιδα του μισθου ΕΕ και ΕΑ.Προσωπικη μου γνωμη ειναι πως την αληθεια για τα συνταξιοδοτικα δικαιωματα που ειχαμε οσο αφορα τις αποστρατειες μας θα την μαθουμε στις 30/6/2016 το βραδυ. Υ.Γ Τα Γενικα Επιτελεια δεν εχουν νομικα τμηματα να ενημερωσουν το προσωπικο για τα δικαιωματα του ετσι ωστε να παψουν οι φημες?
Tα “Γενικά Επιτελεία”….
Ειλικρινά αναριωτιέμαι και αμφιβάλλω αν υφίστανται πλέον…
Δεν δίνει δεκάρα η φυσική μας ηγεσία για τα στελέχη… οι καρέκλες παντού, είναι πολύ αναπαυτικές.
Θα ήθελα παρακαλώ την γνώμη σας ,αν κάποιος γνωρίζει κάτι. Η προσωπική διαφορά για όσους φύγουν μέσα στο 2016 κτλ θα τον ακολουθεί ή θα γίνει κάποια τροποποίηση και θα εξαφανιστη στην πορεία . Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Ο νόμος προβλέπει μεν τη διατήρησή της, αλλά κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί οτιδήποτε.
Όπως έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν, τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν σε μία νύχτα.
Τέτοια εποχή του χρόνου θα έχουμε ένα πρώτο δείγμα (όχι τελική απάντηση) για αυτό που ρωτάς.
Τότε θα γίνει ο πρώτος ετήσιος έλεγχος της απόδοσης της ελληνικής οικονομίας για το 2016 και θα αποφασιστεί εάν και σε ποιο ποσοστό θα ενεργοποιηθεί ο περιβόητος “κόφτης”.
Άρα το ερώτημά σου ουσιαστικά μεταφράζεται ως εξής:
Θα καλυφθούν οι στόχοι του 3ου μνημονίου σε βάθος πολλών ετών ή θα χρειαστεί να ληφθούν νέα μέτρα στο μέλλον;
Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα παρά μόνο μπορεί να γίνει πρόβλεψη, η οποία όμως σηκώνει πολλή συζήτηση, εξαρτάται από τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός και εάν είναι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος για το μέλλον!
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση ,ήταν αυτό που χρειαζόμουν για να πάρω την οριστική μου απόφαση.
Ν. 4387/12.05.2016
Άρθρο 14, Αναπροσαρμογή συντάξεων – προστασία καταβαλλόμενων συντάξεων (παράγραφος 4).
4. Από την 1.1.2017 και ανά τριετία, η Εθνική Αναλογιστική Αρχή εκπονεί υποχρεωτικά αναλογιστικές μελέτες, οι οποίες επικυρώνονται από την Επιτροπή Οικονομικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αντικείμενο τη συνεχή παρακολούθηση της εξέλιξης της εθνικής συνταξιοδοτικής δαπάνης.
Με ειδικό νόμο ανακαθορίζονται οι συντάξεις με στόχο τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος.
Το ύψος των ανωτέρω δαπανών για την εθνική, την ανταποδοτική και την επικουρική σύνταξη, προβαλλόμενο έως το έτος 2060, δεν πρέπει να υπερβαίνει το περιθώριο αύξησης των 2,5 ποσοστιαίων μονάδων του ΑΕΠ, με έτος αναφοράς το 2009.
ευχαριστώ αδελφέ
Εγώ που ρώτησα σε δικηγορικό γραφείο αρχές Μαΐου ενημερώθηκα ότι εάν καταθέσω αίτηση τώρα στο ΝΣΚ τότε εξασφαλίζω τα αναδρομικά 2 ετών μόνο δηλαδή από τον Μάιο του 2014 έως τον Μάιο του 2016, τα έτη 2012 και 2013 δεν μπορώ να τα εξασφαλίσω, χάθηκαν (εάν τώρα η κυβέρνηση κάποτε θέλει να τα δώσει σε όλους μόνο τότε θα τα πάρω και εγώ, μελλοντικά δικαστικώς δεν θα μπορώ να τα διεκδικήσω), ακόμη και αγωγή να καταθέσω ως εν ενεργεία θα αφορά τα αναδρομικά μόνο των 2 ετών, άρα όποιος μέχρι σήμερα δεν έχει καταθέσει αίτηση στο ΝΣΚ καλό θα είναι να το κάνει μέχρι τον Ιούνιο όπου κλείνει η πενταετία. Αίτηση μπορεί να πάει να καταθέσει και μόνος του, θα ρωτήσει στο αντίστοιχο γραφείο πως θα την γράψει θα την συμπληρώσει και θα την καταθέσει μόνος του, έτσι δεν παραιτείται από τα αναδρομικά των 2 προηγούμενων ετών ως εν ενεργεία, για τους απόστρατους δεν ξέρω εάν ισχύει το ίδιο.
[ άρα όποιος μέχρι σήμερα δεν έχει καταθέσει αίτηση στο ΝΣΚ καλό θα είναι να το κάνει μέχρι τον Ιούνιο όπου κλείνει η πενταετία. ]
Δηλαδ.η απο πότε ξεκινά η πενταετία και πρέπει μεχρι τέλος Ιουνίου ? Η περικοπη έγεινε απο τις 1-8-2012
εγώ που ρώτησα σε δικηγορικό γραφείο μέχρι τον Ιούνιο 2016, μπορείς να καταθέσεις αγωγή μετά τα αναδρομικά δεν θα μπορείς να τα διεκδικήσεις δικαστικά (εάν η κυβέρνηση θελήσει να στα δώσει π.χ. το 2018 από το καλοκαίρι του 2012 καλώς διαφορετικά εσύ δικαστικώς δεν θα μπορείς να τα διεκδικήσεις μετά την παρέλευση της πενταετίας), ρώτησε στην ΠΟΕΣ ή σε αντίστοιχα δικηγορικά γραφεία, φυσικά θα πρέπει να καταθέσεις αίτηση στο ΝΣΚ
Αυτό με την πενταετία, μπορείς σε παρακαλώ να μας το διευκρίνησης για το τι ακριβώς σου είπε ο δικηγόρος.
Από ότι καταλαβαίνω 1-8-12 και πέντε 1-8-17 ή λάθος το αντιλαμβάνομαι.
Από Ιούλιο 2012 και 5 έτη είναι Ιούνιος 2016, τον Ιούνιο του 2017 είναι 6 έτη, η διεκδίκηση χρημάτων από το δημόσιο δικαστικώς γίνεται εντός της πενταετίας, εάν παρέλθει η πενταετία και δεν έχεις προβεί σε καμία ενέργεια τότε παραγράφεται η δυνατότητα να διεκδικήσεις δικαστικώς μελλοντικά τα χρήματα αυτά. Π.χ. σου χρωστάει το δημόσιο 5.000 ευρώ από τον Ιούλιο του 2012 και μέχρι σήμερα δεν στα έχει δώσει, εάν εσύ δεν κάνεις καμία ενέργεια και περάσει η πενταετία δηλαδή περάσει ο Ιούνιος του 2016 σημαίνει ότι παραιτήσαι από την διεκδείκιση των χρημάτων αυτών, δεν μπορείς να πας μετά από 8 χρόνια δικαστικώς (το 2019) και να πεις ότι το ελληνικό δημόσιο μου χρωστάει από το 2012 χρηματικό ποσό 5.000 ευρώ μέχρι σήμερα, έχει παραγραφεί η υποχρέωση αυτή. Καλύτερα για να μάθεις λεπτομέρειες να ρωτήσεις νομικούς συμβούλους ή δικηγόρους ή φορείς ή ενώσεις για πλήρη ενημέρωση. Τώρα εάν έχεις καταθέση αίτηση το 2014 στο ΝΣΚ δεν ξέρω μέχρι πρώτη μπορείς να ασκήσεις την διεκδίκηση των χρημάτων αυτών νομικά, αυτά τα ξέρουν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εγώ που ρώτησα δικηγόρο μου είπε ότι εάν καταθέσω τώρα αίτηση στο ΝΣΚ θα μπορώ διεκδικήσω δικαστικά μόνο την τελευταία διετία αναδρομικά, δηλαδή Μάιο 2014 έως Μάιο 2016, τα προηγούμενα έτη 2012, 2013 έως Απρίλιο 2014 δεν μπορώ ποιά να τα διεκδικίσω δικαστικά με αγωγή διότι το 2014 δεν κατέθεσα αίτηση στο ΝΣΚ. Ρώτησε για περισσότερες πληροφορίες την ΠΟΕΣ ή τις ενώσεις που έχουν νομικούς συμβούλους. Εγώ αρχές Απριλίου κατέθεσα αίτηση στο ΝΣΚ για πρώτη φορά και μέχρι τέλος του μηνός θα καταθέσω αγωγή ομαδική για διεκδίκηση των αναδρομικών χρημάτων των 2 προηγούμενων ετών.
πάντος αυτό μέχρι τον Ιούνιο 2016 δυνατότητα διεκδίκησης μου το είπε και εμένα ο δικηγόρος, μετά έχει παραγραφεί
31-7-2012 + 1 = 31-7-2013 (1 ετος)
31-7-2013 + 1 = 31-7-2014 (2 ετος)
31-7-2014 + 1 = 31-7-2015 (3 ετος)
31-7-2015 + 1 = 31-7-2016 (4 ετος)
31-7-2016 + 1 = 31-7-2017 (5 ετος)
Ειναι κατι που δεν προσθετω καλα απο την ημερομηνια που σταματησε το παλιο μισθολογιο με τον 4093 ?
ρε Κώστα σωστά τα μετράς τα έτη αλλά σου λέω πάλι εγώ που ρώτησα σε δικηγόρο μου είπε ότι εάν δεν κάνω καμία ενέργεια μέχρι τον Ιούνιο του 2016 γίνεται παραγραφεί, τώρα ενέργεια μπορεί να θεωρεί και την αίτηση στο ΝΣΚ αυτός, ρώτησε καλύτερα τις ενώσεις ή τις ομοσπονδίες (π.χ. ΠΟΕΣ) ή σε ένα δικηγορικό γραφείο που ασχολείται με στρατιωτικά θέματα δωρεάν θα σε ενημερώσουν τηλεφωνικά, εγώ σου λέω πάλι τον Απρίλιο του 2016 για πρώτη φορά κατέθεσα αίτηση στο ΝΣΚ, το 2014 αδιαφόρησα και δεν πήγα να καταθέσω όπως πήγαν άλλοι συνάδελφοι, τώρα μπορώ να διεκδικίσω δικαστικά μελλοντικά μόνο τα 2 προηγούμενα έτη.
Κώστα δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνεις, ούτε θέλω να σε επιρρεάσω σε τίποτα απλώς σου λέω τι πληροφορίες έχω εγώ μέσω ενός δικηγορικού γραφείου και τι έκανα εγώ, ηλεκτρονικά μου έστειλαν και το παρακάτω ενημερωτικό σημείωμα, σου γράφω ορισμένα από αυτά που γράφουν αυτοί για ενημέρωση και μόνο : ΄΄ Θεωρούμε ότι η άσκηση αγωγών είναι επιβεβλημένη για το σύνολο των εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελεχών, διότι η διεκδικούμενη διαφορά, α-νεξάρτητα από το ύψος της, παραμένει σημαντική καθόσον: (α) Στα μεν εν ενεργεία στελέχη αποτελεί τμήμα του βασικού τους μισθού, έχει πάγιο χαρακτήρα και λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό των καταβαλλό-μενων επιδομάτων, του ΕΦΑΠΑΞ, της σύνταξης και των μερισμάτων, (β) στα εν αποστρατεία στελέχη η διεκδικούμενη διαφορά είναι ουσιαστική και με πάγιο χαρακτήρα, καθόσον πέραν των περιπτώσεων λαθών που εντοπίστηκαν στο υπολογισμό των αναδρομικών, η καταβληθείσα διαφορά προς αποκατάσταση της σύνταξης εξανεμίστηκε συνεπεία αλλαγής κλίμακας της ποσοστιαίας εισφοράς και κρατήσεων. Περαιτέρω θεωρούμε ότι η μη άσκηση αγωγής ισοδυναμεί με σιωπηρή παραίτηση από το εν γένει δικαίωμα για την… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κώστα αυτά που έγραψε στο ενημερωτικό σημείωμα το δικηγορικό γραφείο μου τα έστειλε με e-mail μπορεί να ισχύουν αλλά μπορεί και να είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ, εγώ δεν έχω άποψη διότι δεν γνωρίζω νομικά. Δεν μπορώ να γράψω τίποτε άλλο διότι, ο αεροπόρος θα με κατηγορήσει πάλι ότι κάνω προπαγάνδα υπέρ δικηγορικών γραφείων, ότι παίρνω προμήθειες από αυτούς, ότι ψαρεύω πελάτες, κτλ.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
Απλά τα ερώτημα μου ήταν λίγο πιεστικό περί της πενταετίας, μόνο και μόνο για την κατανόηση της υπόψη ημερομηνίας της μη παραγραφής.
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα.
Σκέψου και να μην κάνεις απολύτως τίποτε μέχρι κάποτε να σου πουν ότι δεν θα τα πάρεις και τότε τι? Πώς θα δικαιωθείς? Με τα λόγια και τις υποσχέσεις του “Πάνου”???
…δεν νομίζω…
εάν περάσει η πενταετία (από τον Ιούλιο του 2012), τότε η διεκδίκηση κατά του δημοσίου διαγράφεται, εγώ αυτό πιστεύω ότι ισχύει
Έχω την εντύπωση ότι ο σχολιαστής με τα ονόματα:
sos, προσοχή, Υπενθύμιση, συνέχεια υπενθύμισης
είναι κάποιος δικηγόρος που προσπαθεί να αλιεύσει πελατεία μέσα από αυτό εδώ το site.
Μπορεί και να είναι έτσι όπως τα λες…αλλά το θέμα υφίσταται και καλά κάνει κατά την γνώμη μου να το αναφέρει. Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα ας απευθυνθεί σε αρμόδιο δικηγορικό γραφείο για λεπτομέρειες. Από την εμπειρία μου, οι συμβουλές είναι δωρεάν! (ακόμα και η αίτηση στο ΝΣΚ δεν κοστίζει!)
Όλα είναι ψευδώνυμα του ίδιου ανθρώπου και επειδή η χρήση πολλών ονομάτων από το ίδιο άτομο είναι ύποπτη σβήστηκαν τα διπλά σχόλιά του.
Τα στελέχη (μέσω του ΣτΕ) και οι απόστρατοι (από το Ελεγκτικό Συνέδριο) που επιθυμούν να διεκδικήσουν δικαστικά την επιστροφή της διαφοράς των κρατήσεων της παρ. Γ΄ του Ν.4093/2010 που κρίθηκαν αντισυνταγματικές, θα πρέπει να κινηθούν νομικά (κατάθεση αίτησης στο ΝΣΚ και ατομική αγωγή) μέχρι τον Ιούνιο του 2016 ώστε να μην επέλθει η οριστική παραγραφή αυτών και η μη δυνατότητα διεκδίκησής των. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2016, ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ.
Εγώ απευθύνθηκα σε δικηγορικό γραφείο για θέματα στρατιωτικών.
Οι συμβουλές είναι δωρεάν.
Το ζήτημα είναι σοβαρό και ο καθένας το κρίνει από μόνος του αφού πρώτα πληροφορηθεί από αρμόδιους. Συμφωνώ, με αυτά που γράφεις.
Παρακαλούμε αν μπορειτε να γραψετε βημα προς βημα οσο απλα γινετε τι πρεπει να γινει-παμε στο ΝΣΚ που ειναι ? Παμε πρωτοδικειο που ειναι ? Ωραια παμε εκει που σε ποιον και τι λεμε ο κοσμος δεν γνωριζει.Αυτα μπορει να ειναι γνωστα σε καποιους αλλα η πλεοψηφια δεν γνωριζει τιποτα απλα περιμενει
Συνάδελφοι καλησπέρα. Να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει ή αν ξέρει να απαντήσει ο κ. Καρασσαβίδης, πρέπει να κατατεθεί άμεσα αγωγή για την διεκδίκηση των αναδρομικών ή να περιμένω γιατί άρχισαν να μου στέλνουν κάτι επιστολές από δικηγορικά γραφεία. Αυτοί βέβαια πελατεία ψάχνουν και χρήματα. Έχω κάνει αίτηση προς το ΝΣΚ προκειμένου να μην γίνει παραγραφή. Κύριε Καρασσαβίδη θα ήθελα την γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα γιατί όπως πάντα οι συμβουλές σας είναι έγκυρες και αξιόπιστες. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σε αυτό το θέμα (δικαστική διεκδίκηση) συνειδητά δεν παίρνω θέση υπέρ ή κατά της δικαστικής προσφυγής. Προσωπικά θα κέρδιζα 5 € το μήνα εάν εφαρμοζόταν το παλιό μισθολόγιο. Σε ορισμένες περιπτώσεις συναδέλφων εάν αυξηθεί το μισθολόγιο (στα επίπεδα προ του 2012) θα μειωθεί το πληρωτέο ποσό που λαμβάνουν, όπως περιγράφεται σε αυτή την ανάρτηση: http://enstoloi.net/pote-afxanetai-i-sintaxi-alla-mionete-to-pliroteo/ Οπότε ο καθένας συνεκτιμά το ποσό που χάνει και τις πιθανότητες δικαστικής επιτυχίας και πράττει ανάλογα. Επίσης, αν και δεν είμαι σίγουρος, υποψιάζομαι ότι η αμοιβή του δικηγόρου υπολογίζεται ως ποσοστό επί του ακαθάριστου ποσού για το οποίο γίνεται η προσφυγή και όχι επί του ποσού που θα λάβεις τελικά στο χέρι μετά τις μνημονιακές μειώσεις. ΥΓ. Τα τελευταία 3 χρόνια μπορούσε κάποιος πολύ εύκολα να βρει πόσα ακριβώς κερδίζει (ή χάνει) επιλέγοντας εναλλακτικά μισθολόγιο 2011 και μισθολόγιο 2012 στις σελίδες υπολογισμού σύνταξης και βλέποντας τη διαφορά στο πληρωτέο. Μετά την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού νόμου αφαιρέθηκαν τα παλιά μισθολόγια διότι οι σελίδες σύνταξης θα γινόταν πολύ περίπλοκες (μισθολόγιο 2011 ή 2012 σε συνδυασμό με… Διαβάστε τη συνέχεια »
(Γράψτα και ξαναγράψτα, πέστα και ξαναπέστα λένε) στα μέρη μου Αχιλλέα, μπας και μερικοί το χωνέψουμε, ότι όσο αυξάνεται το μικτό τόσο λιγότερο παίρνουμε καθαρό λόγω αυξήσεων των κρατήσεων από ΄ολους τους μνημονιακούς νόμους.
σωστά τα λες τώρα, αλλά με τον νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων από 01/01/2018 θα ισχύουν αυτά που λες σήμερα ;
…ωραίο!
Αν και όταν μας “κόψουν” την προσωπική διαφορά τότε θα μας ρίξουν πραγματικά στα Τάρταρα!!!! Αλλά τι τους νοιάζει? Παρελθόν θα είναι τότε αλλά θα έχουν φροντίσει να φορτώσουν τον κοσμάκη με περισσότερα χρέη…
Αχιλλέα και Μίτσο,
όλα αυτά που λέτε είναι ακριβή όμως σκεφτείτε ότι υπάρχουν συνάδελφοι π.χ. εγώ που ήμουν σχεδόν όλο το χρόνο ε.ε. (1/8/12-1/12/14) και λαμβάνω 4ψήφιο ποσό ευρώ ως 50% αναδρομικών σε 36 δόσεις αν διεκδικήσω και το υπόλοιπο 50% αξίζει τα έξοδα του δικηγόρου…
Πάντως, να καταθέσεις αίτηση στο ΝΣΚ δεν κοστίζει τίποτα και αυτό πραγματικά σε θωρακίζει νομικά!!!
Φίλε Johnny B. Μιλάμε για τους συναταξιούχους.
Μιλάμε για συνταξιούχους τώρα αλλά που εργάζονταν εκείνα τα χρόνια. Για αυτούς υπάρχει θέμα.
Αν κάποιος βγήκε στη σύνταξη πριν τον Αυγ.12 σίγουρα οι “θετικές” διαφορές με ή χωρίς τα υπόλοιπα 50% στη σύνταξή του δεν θα αποτελέσουν αντικείμενο βαθύτερης ενασχόλησης… ακόμα και αν πάρει αναδρομικά σύνταξης από τότε μέχρι σήμερα….πάλι μηδαμινά τα οφέλη, συμφωνώ.
2 ερωτησεις
1. αν ειναι Ε.Ε. την περιοδο 12-15 για τι ποσο μιλαμε συνολικα ?
2. πως κανουμε αιτηση κατευθειαν στον ΝΣΚ ? χρειαζετει καποιο υπομνημα να το κατεβασουμε απο καπου ?
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!! Παίδες κάντε το αν δεν το έχετε κάνει ακόμα…
Εγω αποστρατευτηκά ΔΕΚ 14 τι ακριβως πρεπει να κανω? υπαρχει τυποποιημενη αιτηση προς το ΝΣΚ?
Εγώ απευθύνθηκα σε δικηγορικό γραφείο για θέματα στρατιωτικών.
Οι συμβουλές είναι δωρεάν.
Σου τα λένε όλα αναλυτικά.
ΥΓ: Δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω τηλέφωνα και ονόματα εδώ αλλά μάλλον θα θεωρηθεί διαφήμιση και θα το αποφύγω. Πάντως σου προτείνω να ψαχτείς για να μην δηλώσεις άγνοια νόμου όταν έρθει η ώρα.
Ti ειναι αυτο παλι τωρα????? Ποιος το λεει αυτο???