Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 110 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
17 Αυγούστου 2016 11:11

Κύριε Αχιλλέα εάν γνωρίζετε : 16 ‘Ετη ΛΣ(σειρά 2000)+2 έτη Στρατό+2 Έτη ΝΑΤ ,το ΝΑΤ μετράει κανονικά σαν έτη υπηρεσίας ?
Στα 24,5 έτη μετράει και 5 έτη πραγματική υπηρεσία = 29,5 έτη . Για να φύγει κάποιος με τα νέα δεδομένα θα πρέπει να φτάσει στα 30,5 έτη ή δεν έχει σημασία ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας !!!

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
17 Αυγούστου 2016 13:50

Έπρεπε να είχες 31-12-2014 τα 24χ6μην1ημ,για να υπολογογισης τα 30,5 Τώρα 40 πληρωνης πενταετία και υπολογιζης 35 χρονιά τα υπόλοιπα Λ,σ ματ στρατό άμα δε πλήρωσης πενταετία 40 χρονιά Λ,σ νατ στρατό,

Κώστας
Κώστας
16 Αυγούστου 2016 19:30

Τον περασμένο Νοέμβριο απέυθυνα ένα ερώτημα για το καθεστός αποκοπής σύνταξης σε περίπτωση εργασίας στο εξωτερικό. Στην δική μου υπόθεση με ενδιέφερε η εργασία ώς αξιωματικός εμπορικού στόλου με ξένη σημαία. Μετά από τόσους μήνες, κατάφερα να περάσω από το ΓΛΚ και η ασαφή απάντηση που έλαβα είναι ότι κυρίως ο καινούργιος ασφαλιστικός νόμος, δεν καλύπτει την εργασία στο εξωτερικό. Οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν περικόπτεται η σύνταξη. Μου πρότειναν όμως την κατάθεση της σύμβασης για κάθε ενδεχόμενο. Παραθέτω αυτή την εμπειρία μου για ενημέρωση των αναγνωστών σας, αλλά και για μία δεύτερη γνώμη εάν έχετε ή κάποιος από τους αναγνώστες.

Johnny B.
Johnny B.
12 Αυγούστου 2016 20:20

Από τον επόμενο μήνα θα ισχύσει αναδρομικά το πλαφόν στα 2000 ευρώ μεικτή κύρια σύνταξη σε όλους τους συνταξιούχους? Επίσης, το ποσό αυτό αναφέρεται στην ακαθάριστη σύνταξη πριν τις μνημονιακές κρατήσεις και φόρους?

….κόψε κόψε….χωρις να τους νοιάζει αν στο χέρι φτάνουν περίπου τα μισά…

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Αυγούστου 2016 21:25

Παρ. 1 άρθρου 13 Ν. 4387/16

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
12 Αυγούστου 2016 21:38

….δηλαδή πριν το πληρωτέο ποσό και μετά τις μνημονιακές κρατήσεις ή τελείως ακαθάριστα όπως τα υπολογίζει μεικτά αρχικά το ΓΛΚ;;; θα είναι αναδρομικά από Ιούνιο;;;;

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Αυγούστου 2016 14:25

Δεν πιστεύω φίλε Γιάννη να περιμένεις να βγάλεις άκρη με αυτούς τους τυχάρπαστους ,που με κάθε αλχημεία που σοφίζονται , ονομάζουν τις μειώσεις εξορθολογισμό-μεταρρυθμίσεις και όπως αλλιώς τις αναφέρουν. Ο Αχιλλέας σήμερα έκανε μια πολύ καλή ανάλυση και επισημαίνει τα κενά τις ασάφειες καθώς και τα προβλήματα που δημιουργούνται με τους νόμους που θέλουν να εφαρμόσουν τα “σοφά αστροπελέκια” που θέλουν δήθεν να εφαρμόσουν δίκαιο σύστημα καταβολής συντάξεων και όχι μόνο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
13 Αυγούστου 2016 16:32

Νίκο με κάλυψε ο Αχιλλέας στο ν.5 του σχετικού άρθρου….

Όλες οι δημιουργικές ασάφειες αποσκοπούν σε έμμεσες περικοπές δίνοντας την αίσθηση της δίκαιης κατανομής βαρών….δήθεν και καλά….

χρηστος
χρηστος
12 Αυγούστου 2016 14:55

Κατεθεσα αιτηση σύνταξης 26-6-2016 ποτε θα.διαγραφω;

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  χρηστος
12 Αυγούστου 2016 19:56

είναι ερώτηση κρίσεως αυτή?
από ποιο σώμα κτλ πως να σε βοηθήσουμε δηλαδή αν δεν ξέρουμε τίποτα. Γενικά πάντως είναι από 2 έως 4 μήνες

Νίκος
Νίκος
11 Αυγούστου 2016 14:12

Καλησπερίζω.Η απάντηση που έλαβα από τον ΟΛΚΑ σχετικά με το αίτημά μου για τις τρίμηνες αποδοχές όσων έχουν ασφαλιστεί για πρώτη φορά μετά την 1-1-93 (βλέπετε σχόλιο Νίκος 4-8), ήταν ο νόμος 2084/92 και τα όσα αναφέρονται σε αυτόν μέχρι το άρθρο 19.Εκεί, κατά την προσωπική μου ερμηνεία, αναλύονται οι κρατήσεις που επιβάλλονται, και όχι η διακοπή των τρίμηνων αποδοχών.Το ίδιο εφαρμόζεται και στα υπόλοιπα σώματα στρατού και ναυτικού.Το θέμα θα έχει συνέχεια, διότι όπως αντιλαμβάνεστε, όλο και περισσότεροι αξιωματικοί θα αποστρατεύονται, με ημερομηνία πρώτης ασφάλισης μεταγενέστερη της παραπάνω και εφόσον δεν υπάρχει ακόμα υπουργική απόφαση( από το 2013!) που να προβλέπει την τρίμηνη προκαταβολή σύνταξης για τους στρατιωτικούς.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
12 Αυγούστου 2016 12:08

Σύμφωνα με όσα μπορώ να καταλάβω, διαβάζοντας την σχετική νομοθεσία, πιστεύω ότι οι οικονομικές υπηρεσίες των επιτελείων (ΟΛΚΑ κτλ) ερμηνεύουν και εφαρμόζουν με λάθος τρόπο το θέμα των τρίμηνων αποδοχών στις περιπτώσεις συναδέλφων που αποχωρούν και έχουν καταταγεί μετά την 1-1-1993. Ξεκινώντας από την απάντηση που δόθηκε στον Νίκο (προφορικά υποθέτω) λαμβάνουν ως δεδομένο ότι η συνταξιοδοτική νομοθεσία που εφαρμόζεται για τους καταταγέντες μετά την 1-1-1992 είναι οι διατάξεις του Ν2084/1992 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν μέχρι σήμερα. Θεωρούν λοιπόν ότι αφού δεν αναφέρονται οι τρίμηνες αποδοχές στον Ν2084/1992 δεν ισχύουν για αυτούς που έχουν καταταγεί μετά την 1-1-1993. Μέχρι αυτό το σημείο ίσως να έχουν δίκιο αν και πιστεύω ότι για θέματα τα οποία δεν κανονίστηκαν με τον Ν2084/1992 συνεχίζουν να ισχύουν οι παλαιότερες διατάξεις που έχουν κωδικοποιηθεί στο ΠΔ169/2007. Αυτή βέβαια είναι η άποψη μου και όπως έχω γράψει και παλαιότερα δεν έχω τις απαραίτητες νομικές γνώσεις και ίσως να κάνω λάθος. Ειδικά όμως για τις τρίμηνες αποδοχές,… Διαβάστε τη συνέχεια »

villas
villas
10 Αυγούστου 2016 15:04
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  villas
10 Αυγούστου 2016 18:49

Ν4387/2016 άρθρο 35. Αφορά την εφάπαξ παροχή του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. Όσοι φορείς εντάσσονται στο Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. αναφέρονται στο άρθρο 75 του ίδιου νόμου και μέσα σε αυτούς δεν είναι τα ΜΤΑ, ΜΤΝ, ΜΤΣ. Το μόνο κομμάτι του άρθρου 35 που αφορά στα ΜΤ είναι η παράγραφος 9 και ο τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ για αποχωρήσεις μετά την 1/1/2015. ‘’ 9. Ειδικά, η εφάπαξ παροχή που καταβάλλεται στους δικαιούχους των Τομέων Πρόνοιας του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.), του Ταμείου Αρωγής Λιμενικού Σώματος (Τ.Α.Λ.Σ.), εφεξής «Ταμεία», και τους μετόχους των Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοηθείας Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, εφεξής «Ειδικοί Λογαριασμοί», καταβάλλεται, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις των οικείων καταστατικών διατάξεων και υπολογίζεται ως εξής: α. Για όσους υπέβαλαν σχετική αίτηση έως την 31.12.2014 υπολογίζεται, σύμφωνα με τις οικείες καταστατικές διατάξεις των Ταμείων και των Ειδικών Λογαριασμών. β. Για όσους υπέβαλαν ή υποβάλλουν σχετική αίτηση μετά την 1.1.2015, υπολογίζεται αθροιστικά, για το μεν χρόνο μετοχικής σχέσης… Διαβάστε τη συνέχεια »

villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Αυγούστου 2016 20:23

Thanks

aero
aero
10 Αυγούστου 2016 10:07

Με αφορμή αυτό:
http://enstoloi.net/logoklopi-arthrou-apo-onalert/

προτείνω να “βομβαρδίσουμε” με σχόλια το onalert
http://www.onalert.gr/stories/allazei-to-pososto-eisforon-gia-to-boea-mtn/51372

ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια για τη λογοκλοπή.

major65
major65
9 Αυγούστου 2016 23:24

http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/118367/emmesi-ayksisi-tis-eisforas-yper-eopyy-gia-polloys-syntaksioyxous
Μάλλον η μείωση της εισφοράς υγειονομικής περίθαλψης για τις παλιές συντάξεις θα λάβει τέλος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
10 Αυγούστου 2016 10:01

αφού μας έκαναν πρώτα διαζευγμένους με ανήλικα παιδιά πετούν ψηλότερα….με την εισφορά στην καθαρή σύνταξη…. ότι θέλουν κάνουν….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Αυγούστου 2016 14:18

Δεν νομίζω ότι θα λάβει τέλος η πρόσφατη μείωση στις κρατήσεις υγειονομικής περίθαλψης. Η εγκύκλιος αναφέρει ΄΄μετά την αφαίρεση όλων των κρατήσεων και πριν τον υπολογισμό του Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών (ΦΜΥ).’’. Οι κρατήσεις που αφαιρέθηκαν, και έγινε η μείωση στην κράτηση υγειονομικής περίθαλψης, είναι αυτές που αναφέρονται ρητά στο άρθρο 44 του Ν4387/2016 και βρίσκονται στην δεξιά στήλη στο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης. Επομένως η εγκύκλιος καθορίζει τον υπολογισμό στην κράτηση υγειονομικής περίθαλψης όπως έγινε στην πληρωμή για το μήνα Αύγουστο. Αν ερμηνεύσουμε μάλιστα κυριολεκτικά την πρόταση της εγκυκλίου θα πρέπει να μειωθεί και άλλο η κράτηση γιατί λέει ‘’πριν τον υπολογισμό του Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών (ΦΜΥ)’’ άρα μετά και την αφαίρεση των μειώσεων της στήλης ακαθάριστα ποσά αφού αυτές οι μειώσεις αφαιρούνται από το εισόδημα και δεν φορολογούνται. Θα συμφωνήσω όμως απόλυτα με τον Johnny B., που γράφει ‘’ότι θέλουν κάνουν’’, γιατί ενώ στο άρθρο 44 για τις επικουρικές συντάξεις ορίζει ότι οι κρατήσεις υγειονομικής περίθαλψης υπολογίζονται αφού αφαιρεθεί η… Διαβάστε τη συνέχεια »

major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Αυγούστου 2016 18:10

GEORGIOSP μετά απο δεύτερη ανάγνωση πιθανώς να έχεις δίκιο, αν λάβουμε υπόψη και τα λεγόμενα του Κατρού, όσο αξιόπιστα μπορεί να είναι. Το περίεργο είναι γιατί χρειάζεται διευκρινιστική εγκύκλιος σε κάτι που είναι σαφές στο νόμο, εφαρμόζεται ήδη, γιατί διαχωρίζει τις παλιές με τις νέες συντάξεις, τις κύριες από τις επικουρικές κααι εκδίδεται εν μέσω θερινής ραστώνης. Συμφωνώ οτι με τα γραφόμενα της εγκυκλίου πιθανόν να μειωθεί περαιτέρω η εισφορά.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
10 Αυγούστου 2016 18:54

Είναι συνήθης πρακτική να εκδίδεται εγκύκλιος εφαρμογής προς τις οικονομικές υπηρεσίες μετά την έκδοση ενός νόμου όσο ξεκάθαρος και αν είναι αυτός. Ειδικά αυτή την περίοδο που γίνονται κοσμογονικές αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα θα έχουμε συνεχείς εκδόσεις διευκρινιστικών εγκυκλίων και πιστεύω ότι σε πολλά θέματα θα προκύψει και η απαίτηση για διορθωτικές νομοθετικές παρεμβάσεις. Μέχρι να ‘’κάτσει η σκόνη’’ λοιπόν πιστεύω ότι για πολλά θέματα θα απορούμε, θα ρωτάμε ο ένας το άλλο και θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τελικά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
10 Αυγούστου 2016 21:42

προς το παρόν οι όποιες αλλαγές και λάθη εμένα μου έχουν επιφέρει μειώσεις…αν συνεχίσουν έτσι τότε ζήτω που καήκαμε….

ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
8 Αυγούστου 2016 11:58

Τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών υπ’ αριθμ. 871.1/27 από 11 Ιαν 1985 (ΦΕΚ 359 Β΄/31.5.1985) «περί βοηθήματος δημιουργίας οικογενειακής ή επαγγελματικής αυτοτέλειας στα παιδιά των ενεργών μετόχων και μερισματούχων του ΜΤΝ»

ΦΕΚ B 2406 – 04.08.2016

http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13

tasos
tasos
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
8 Αυγούστου 2016 15:24

kai ti allazei?mporei kai prin ta 25 na to parei?

χρηστος
χρηστος
7 Αυγούστου 2016 19:10

Και εγω είμαι παλιος ασφαλισμένος προ του 1993 , διαγραφηκα 25-06-2016 και τελος ιουλιου μου μπηκαν και εμενα 1250 γνωριζει καποιος συνάδερφος κατι για τα τριμηνα

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  χρηστος
7 Αυγούστου 2016 20:14

Χρηστο εχεις πληρωθει ηδη τους δυο πρωτους μηνες απο τις τριμηνες (Ιουλιο και Αυγουστο).Τελη Αυγουστου θα πληρωθεις τον τελευταιο μηνα (μισθο Σεπτεμβριου) μειωμενο κατα το 1/6 περιπου διοτι η διαγραφη σου εγινε στις 25/6.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  nickolas
8 Αυγούστου 2016 00:16

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΙΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ.ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ?

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
8 Αυγούστου 2016 11:12

Τασο και Χρηστο , λογικα τελος Οκτωβρη θα παρετε την συνταξη για τους μηνες Οκτωβριος και Νοεμβριος.Τα μετοχικα να τα υπολογιζετε ενα μηνα αργοτερα.Με το καλο να σας πανε ολα και καλοφαγωτη.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  nickolas
8 Αυγούστου 2016 19:04

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟΛΑ

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
7 Αυγούστου 2016 11:18

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΛΑ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΛΑΒΕ 3ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ…3800Ε..ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΓΩ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 1250Ε…ΠΛΗΡΩΜΗ 27-07…..ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ,ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΔΙΑ.ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 1-1-93 ΕΛΑΒΑΝ 3ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
7 Αυγούστου 2016 16:37

Μάλλον πληρώθηκε Ιούλιο Αύγουστο θα πληρώθηκαι σεπτεμβριο και θα τους χρωστας τις 9 μερες του ιουνιου,ετσι νομιζω•

ΝΙΚC_
ΝΙΚC_
6 Αυγούστου 2016 22:30

Kαλησπέρα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν υπάρχουν νεώτερα, σχετικά με το θέμα του τρόπου υπολογισμού της σύνταξης (με το παλιό ή το νέο νόμο N_4387/16), εφόσον έχει υποβάλει κάποιος ενδιαφερόμενος αίτηση αποστρατείας έως και 30/6/2016 ??
Για το ζήτημα αυτό στις αρχές Ιουλίου, σύμφωνα με διάφορες ανακοινώσεις της ΠΟΣ, του ΣΕΕΝΣΑ, της ΕΑΑΣ/Παρ. Άρτας κ.λ.π., ελέγετο ότι έχει τακτοποιηθεί.!!
Αλλά μέχρι τώρα δεν έχει γραφτεί – ανακοινωθεί τίποτα πουθενά. !!
Ούτε καμιά νομοθετική πρωτοβουλία έχει εκδηλωθεί μέχρι σήμερα από τη μεριά της Κυβέρνησης. !!
Εκτός αν κάνω λάθος. !!

THEO
THEO
Απάντηση σε  ΝΙΚC_
7 Αυγούστου 2016 00:27

Περιμενουμε φιλε μου.

Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
6 Αυγούστου 2016 17:55

Γειά σας. Θα ήθελα να ρωτήσω τον κύριο Καρασαββίδη ή και αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει, η απασχόληση σε Κυπριακή εταιρία όπου η παροχή υπηρεσιών γίνεται αποκλειστικά εκτός Ελλάδος έχει επίπτωση στην σύνταξη; Ευχαριστώ.

Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
6 Αυγούστου 2016 21:22

Κυριε Καρασαββιδη ευχαριστω για την απαντηση αλλα αυτο που με απασχολει ειναι αν θα εχω μειωση στη συνταξη μου. Για το φορολογικο κομματι ειμαι ενημερος. Ευχαριστω πολυ.

Nick
Nick
Απάντηση σε  Αλέξανδρος
11 Αυγούστου 2016 11:55

Στον παρακάτω σύνδεσμο του ΓΛΚ και συγκεκριμένα στη σελ. 8, παρ. 12 θα βρεις την απάντηση:https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax.pdf

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απάντηση σε  Nick
14 Αυγούστου 2016 21:20

Σε ευχαριστώ πολύ

Νίκος
Νίκος
4 Αυγούστου 2016 13:37

Πάντως απόστρατοι με ημερομηνία κατάταξης πριν την 1-1-93 πήραν τρίμηνες αποδοχές, επομένως δεν πρέπει να υπάρχει υπουργική απόφαση για στρατιωτικούς που να αναφέρεται στην καταβολή προσωρινής σύνταξης, σύμφωνα με τα όσο αναφέρονται στο νόμο 4151-13.Αν κάποιος γνωρίζει τι έχει συμβεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις στα σώματα του Στρατού και του Ναυτικού θα μας ήταν άκρως διαφωτιστική η υπόδειξή του.Σε επαναλαμβανόμενο ερώτημά μου στον ΟΛΚΑ γιατί δεν βάζουν τρίμηνες αποδοχές σε όσους κατετάγησαν μετά την παραπάνω ημερομηνία δεν έχω λάβει απάντηση.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Νίκος
5 Αυγούστου 2016 16:46

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ 1993 ΣΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ.ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΣΤΙΣ 21-06-2016 ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΧΑ ΕΝΣΗΜΑ ΠΡΟ ΤΟΥ 1992.ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΙΟΥΛΙΟ ΠΗΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟ.ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΛΑΒΑ 1,250 Ε. ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ “ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ 3ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΤΑΧΘΗΚΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟ ΤΟΥ 93.ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΣ,ΟΥΤΕ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 1250 ΕΥΡΩ,ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ.ΤΕΛΙΚΑ Η” ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ Η” ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.