Σελίδα υπ' αριθ. 108 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 108 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Καλημέρα,
Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει για εργασία αποστράτου στο εξωτερικό (Ευρωπαική Ενωση). Υπάρχει περικοπή στη σύνταξη ή κάποιος άλλος περιορισμός; Τα εισοδήματα πως δηλώνονται και πως φορολογούνται; Κάθε άλλη πληροφορία δεκτή.
Ευχαριστώ.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax.pdf
είναι πνευματική ιδιοκτησία του
GEORGIOSP 28 Ιουνίου 2016 στο 17:04
η απάντηση
Πνευματική ιδιοκτησία…..???
Το σχόλιο του GEORGIOSP, φαίνεται εδώ
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-106/#comment-32932
Για φορολογία εισοδήματος στην ΕΕ, φορολ. κατοικία κτλ, δες εδώ:
http://europa.eu/youreurope/citizens/work/taxes/income-taxes-abroad/index_el.htm
Υπάρχει ακόμα η περίπτωση μεταβίβασης σύνταξης σε “άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες” (ανεξάρτητου ηλικίας? π.χ. γεροντοκόρες στρατιωτικού) από το Δημόσιο (με όριο τα 720 ευρώ αν έχει συνολικό εισόδημα μαζί με την σύνταξη του Δημοσίου 8.640 ευρώ)?
Νομίζω ότι δεν ισχύει πια αυτό! Ας το επιβεβαιώσει κάποιος…
Γιάννη διάβασε αυτά τα δύο άρθρα. Ουσιαστικά έχει καταργηθεί. Μόνο όσες πληρούσαν τα κριτήρια την 31/12/2010 συνεχίζουν να παίρνουν σύνταξη.
http://singleparent.gr/oikonomika/oi-syntaxeis-ton-agamon-thygateron/
http://www.rodiaki.gr/article/321301/syntaxiodotiko-dikaiwma-enhlikwn-agamwn-thygaterwn
Ευχαριστώ Γιώργο! Είσαι κατατοπιστικός!!!
ΥΓ: Ενδιαφέρθηκε για το θέμα μια άγαμη ενήλικη άνεργη θυγατέρα (κατά κόσμο “γεροντοκόρη επαγγέλματος οικιακών”) συναδέλφου που απεβίωσε προσφάτως, βέβαια δεν καλύπτεται αφού η θυγατέρα του συναδέλφου είναι τώρα κοντά στα πενήντα, λόγω: “Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2010 να έχουν συμπληρώσει το πεντηκοστό (50ό) έτος της ηλικίας τους.”
Ούτως η άλλως θα έπρεπε ο πατέρας να έχει αποβιώσει πριν την 21-7-2010.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Στην πορεία με λίγο ψάξιμο στο internet βρήκα κάποιες πληροφορίες. Σας τις παραθέτω στο παρακάτω link.
http://europa.eu/youreurope/citizens/work/work-abroad/index_el.htm
Θα ήθελα να ρωτήσω. Πληρώθηκα τέλος Ιουνίου πρώτη φορά μαζί με τρεις μήνες αναδρομικά. Τώρα στο ενημερωτικό. Αυγούστου γραφη μέρισμα μτν και έκοεμν.θα μπουν δηλαδή και τα μερίσματα τέλος του μήνα. Και αν θα ναι και τα αναδρομικά των 4. Μηνών.ευχαριστώ.
Φυλε Δημητρη ναι,θα είναι και τα οποια αναδρομικα.Αν θυμαμαι καλα πρεπει στο ενημερωτικο του Αυγουστου το γραφει.Διαφορετικα όταν βγει το ενημερωτικο του Μ.Τ.Σ θα δεις τα αναδρομικα.Ελπιζω να σε βοηθεισα.
Στο ενημερωτικο του Αυγουστου του ΓΛΚ στο αριστερο μερος αν εχει και το ποσο απο τα μερισματα (θα ειναι και τα αναδρομικα μαζι) θα αρχισουν να σου καταβαλονται απο τον Αυγουστο, αλλιως θα περιμενεις απο τον αλλο μηνα.
Στο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης Αυγούστου 2016,
παρατηρώ ότι δεν υπάρχει η “ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΑΝΕΙΩΝ”
που υπήρχε στα προηγούμενα
(κάτω από το ΠΛΗΡΩΤΕΟ γιά όσους, βέβαια, έχουν πάρει δάνειο από το ΤΠΚΔ).
Θα ενημερωθεί σε μία δύο ημέρες,,,,,
Αναρτήθηκαν τα ενημερωτικά σύνταξης Αυγ. Καμία αλλαγή στον ΦΕ, ίδιος με τον προηγούμενο μήνα χωρίς να λαμβάνει υπόψη το νέο αφορολόγητο όριο λόγω 3 παιδιών. Μπορεί να μας πεί κάποιος ποιος κάνει λάθος , η ΗΔΙΚΑ ή εμείς?
Είπα όσα είπα παρακάτω συα σχόλια μου για το θέμα “Λειτουργία του Δημοσίου 2016″…δεν μου αλλάζουν την γνώμη για το πώς “κινείται” και σκέπτεται” πλέον αυτό το υπό ευρωπαϊκή κατάληψη κράτος…
Δεν υπήρχε που δεν υπήρχε “σεβασμός προς τον πολίτη” (ψηφοφόρο…) τώρα πλέον ούτε τον υπολογίζουν…
Δεν πρόκειται για τα 5-10-15 ευρώ που έκοψαν σε κάποιους οικογενειάρχες από τον προηγούμενο μήνα και τώρα το συνεχίζουν αδιάφορα, άλλωστε “λογικά” θα προσμετρηθούν του χρόνου στη φορολογική εκκαθάριση, το θέμα είναι η αδιαφορία και απαξίωση ακόμα και στην κορυφή της λειτουργίας της κρατικής “πυραμίδας”…χωρίς εξαιρέσεις…χωρίς δομές… (από μια χούφτα εκατοντάδων έντιμων, συνεπών και τυπικών υπαλλήλων δεν σώζεται ένα ολόκληρο σαθρό κράτος!)
ΥΓ: Τρέχα φίλε να βρεις το δίκιο σου καλοκαιριάτικα μέσα στο χάος που επικρατεί…ραντεβού τον Σεπτέμβρη…που έγραφαν κάποτε στους κινηματογράφους… (και άμα…)
Έχεις δυστυχώς απόλυτο δίκιο. Μας έχουν γραμμένους κανονικά. Η λειτουργία αποστολής ερωτημάτων στο ΓΛΚ δεν δουλεύει σήμερα αλλά και όταν δούλευε δεν απαντάνε ποτέ. Σήμερα στην ανακοίνωση του ΟΓΑ για τα επιδόματα τέκνων γράφουν οτι υπόκεινται σε τέλος χαρτοσήμου 3,6%. Μόνο αν μπουκάρουνε 500 άτομα στις @@@$%υπηρεσίες τους και στα κ##ο υπουργεία θα συνετισθούνε. Με τη ποντικομαμή τον χαζοχάχα και κουτοπόνηρο Τρύφωνα που αμφιβάλλω αν ξέρει να ανοίγει τον Η/Υ του γραφείου του περιμένεις προκοπή? Έχουμε περάσει στη φάση της αισχρής κυνικότητας της αριστερής κατά Μάρξ διαλεκτικής.
H ΗΔΙΚΑ !
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-108/#comment-34303
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ:
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΑΣΕΠ, τίθεται σε λειτουργία το Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης.
http://www.asep.gr/webcenter/portal/asep/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7?var=ucmserver%23dDocName%3AVDCCMS01.ASEP.003591&_afrLoop=1331432799397515&_adf.ctrl-state=lidgxnfx2_107#!%40%40%3Fvar%3Ducmserver%2523dDocName%253AVDCCMS01.ASEP.003591%26_afrLoop%3D1331432799397515%26_adf.ctrl-state%3Dlidgxnfx2_111
Σε αυτό μπορούν να εγγραφούν και απόστρατοι Αξιωματικοί που είναι απόφοιτοι της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (Α.ΔΙ.Σ.ΠΟ.), της Ανώτατης Σχολής Πολέμου (Α.Σ.Π.), της Ναυτικής Σχολής Πολέμου (Ν.Σ.Π.) και της Σχολής Πολέμου Αεροπορίας/Ανωτέρων (Σ.Π.Α./Α).
Όσοι έχετε το τυπικό προσόν, δεν χάνετε τίποτα αν εγγραφείτε !
Μπορεί μελλοντικά να κληθήτε να στελεχώσετε υψηλόβαθμες θέσεις της Δημόσιας Διοίκησης.
Ευχαριστώ, ήδη το επεξεργάζομαι…
Ευχαριστώ και εγώ, ποιος το περίμενε ότι μετά από τόσα χρόνια υπηρεσίας θα καταλήγαμε στον ΑΣΕΠ!
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ Διαβάζοντας τα προσόντα που πρέπει να έχει κάποιος απόστρατος για τέτοια θέση, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να συνυπολογίσει πολλά και διάφορα… Ξεκινάμε από τα απλά το διευθυντικό περιβάλλον εργασίας στο γενικότερο δημόσιο δεν έχει ουδεμία σχέση με το περιβάλλον π.χ. ενός Επιτελείου…όσοι γνωρίζουν θα συμφωνήσουν (ισχυρό αντικίνητρο!) Τα νέα δεδομένα είναι ότι θα υποστεί “βάρβαρη” περικοπή συντάξεως και η νέα του μισθοδοσία θα περιλαμβάνει τις νέες φορολογικές κρατήσεις, εισφορές κλπ, όπως επίσης δεν θα εξασφαλίζεται η προηγούμενη σύνταξή του αν αποφασίσει να παραιτηθεί από την υψηλόβαθμη θέση του Δημοσίου… Επιπλέον δεν εξασφαλίζεται η τοποθέτησή του στον τόπο διανομής αλλά πιθανότατα να τοποθετηθεί σε θέσεις “κενές” και “ανεπιθύμητες” από τους ήδη ε.ε. διευθυντές… Συμπερασματικά θα πρέπει κάποιος να υπολογίσει προσεκτικά τα οικονομικά “συν και κατά” αλλά και τις μεταθέσεις εκτός τόπου διαμονής (μιλάμε για υψηλόβαθμα στελέχη), πριν επιλέξει να ακολουθήσει μια τέτοια οδό εργασίας αφού δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα έχει συνολικό μηνιαίο πληρωτέο τόσο “ικανοποιητικό” ώστε να υπερβεί τις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αναπροσαρμογή μερισμάτων και ΕΚΟΕΜΣ/Ν/Α όσων αποστρατεύτηκαν από 1-7-11 έως 31-7-12, σύμφωνα με την 137/2015 απόφαση του ΝΣΚ.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΣΑΖ6-Κ0Ρ?inline=true
Και η σχετική απόφαση 137/2015 του ΝΣΚ
http://www.nsk.gr/web/nsk/anazitisi-gnomodoteseon?p_p_id=nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-4&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=3&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_consultId=2717170&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_inputDatefrom=2015&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_inputRelated=&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_inputKeywords=&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_inputSuggestionNo=137&_nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet_isSearch=1
Πρέπει να είσαι ο πρώτος που ανακάλυψε αυτή την πληροφορία και τα έγγραφα!
Αναρτήθηκε σχετικό άρθρο στην πρώτη σελίδα.
Αχιλλέα,
αυτή η αναπροσαρμογή μήπως “αναπροσαρμόσει” και τα εφάπαξ όσων αποστρατεύθηκαν το παραπάνω χρονικό διάστημα?
Αν και ανήκω και εγώ σε αυτή την κατηγορία (κερδίζω 2,70 €!) θεωρώ ότι δεν θα συμβεί, γιατί η γνωμοδότηση του ΝΣΚ αναφέρει ότι υπάρχουν “έννομα δικαιώματα … από 1-8-2012 και εντεύθεν”, δηλαδή μετά το ξεπάγωμα.
Οπότε δεν δίνεται αναδρομική αύξηση μερίσματος από την ημ/νία διαγραφής αλλά μόνο από την 1-8-2012 και μετά.
Το δικαίωμα στο εφάπαξ γεννήθηκε (και εξοφλήθηκε) εντός του χρονικού διαστήματος που είχαν παγώσει οι αποδοχές.
Μόνο εάν καταργηθεί στο μέλλον αναδρομικά ο νόμος του παγώματος (όπως καταργήθηκε ο νόμος του τελευταίου μισθολογίου αναδρομικά από 1-8-2012) μπορεί να αναπροσαρμοστεί το εφάπαξ.
Σε αυτή την περίπτωση όμως, με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να επιστραφούν αναδρομικά και όλες οι αυξήσεις στο μισθό που έχασαν οι εν ενεργεία συνάδελφοι εκείνο το χρονικό διάστημα.
Μετά από σχετικό ερώτημα (email στις 25-6-16) που είχα υπερβάλει προς την ΗΔΙΚΑ, σχετικά με την αυξημένη παρακράτηση φόρου στην σύνταξη Ιουλίου, όταν διαπίστωσα ότι δεν υπολόγισαν το ένα ανήλικο τέκνο που έχω (παντρεμένος με εργασία της συζύγου στον ιδιωτικό τομέα), έλαβα την παρακάτω απάντηση.
18-7-2016 στις 12:48 μ.μ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΘΙ email, ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΕΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΔΕΝ ΛΗΦΘΗΚΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΤΕΚΝΟ.
Ο φορέας σου ποιος είναι? μήπως το ΓΛΚ? μήπως το ΜΤΑ? … ο ΕΦΚΑ????….θα μας τρελάνουν τελείως!!!
Λοιπόν, για να δούμε αν οι “αισιόδοξες προβλέψεις” κάποιων σχολιαστών ότι δήθεν θα διορθωθούν τα όποια “λαθάκια” με τον επόμενο μήνα (σύνταξη Αυγ-16) ….θα βγουν αληθινά? ή θα συνεχίσουν τον χαβά τους στην ΗΔΙΚΑ και να πετούν το “μπαλάκι” της ευθύνης συνεχώς σε άλλους?…
(αν κατάλαβαν τίποτα και αν ξέρουν από “κομπιούτερ και κουμπάκια” τα όποια κομματικά στελέχη διορίζονται σε τέτοιους φορείς…)
Γιάννη, ως ένας από τους αισιόδοξους σχολιαστές θα τονίσω πάλι ότι η ΗΔΙΚΑ από το 2015 είχε ζητήσει τον αριθμό των προστατευόμενων μελών από τους φορείς και τόνιζε ότι η συμπλήρωση των σχετικών πεδίων είναι υποχρεωτική (Κοίτα την σελίδα 8 εδώ https://www.google.gr/search?q=HDIKA_ESEPS_EGXEIRIDIO_ODHGIWN_MNHMONIAKWN_NOMWN_TELIKO_20150121&ie=&oe= ) . Επομένως ακόμα και αν το ΓΛΚ (ο προσωρινός φορέας μας) δεν είχε αποστείλει τα απαιτούμενα στοιχεία θα έπρεπε η ΗΔΙΚΑ να έχει αξιώσει την παροχή τους από το 2015. Όσο αφορά το πότε θα διορθωθεί το πρόβλημα είχα γράψει “Δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση αλλά σίγουρα το πρόβλημα θα διορθωθεί και οι όποιες διαφορές θα συμψηφιστούν είτε σε επόμενη μισθοδοσία είτε κατά την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων του φορ. έτους 2016.‘’ Πουθενά δεν ανέφερα την μισθοδοσία Αυγούστου. Είναι φανερό ότι η μπάλα έχει χαθεί κάπου ανάμεσα στο ΓΛΚ και την ΗΔΙΚΑ και αν δεν έχει διορθωθεί με την πληρωμή των συντάξεων του Αυγούστου καλό θα είναι οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν με την διεύθυνση συντάξεων του… Διαβάστε τη συνέχεια »
Έστειλα τρία mail στο ΓΛΚ τέλος Ιουν 2016 για το συγκεκριμένο θέμα και με γράψανε κανονικά. Σκέφτομαι να τους στείλω spam mails αλλά θα με κλείσουν μέσα.
Γιώργο,
εσύ καλά τα λες αλλά μάλλον προσπαθείς να βρεις μια λογική εξήγηση στον παραλογισμό που επικρατεί γενικά…
Αν ακόμα πιστεύεις ότι έχεις να κάνεις με ανθρώπους που φέρουν τον στοιχειώδη εγκέφαλο μέσα στο κρανίο τους, μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι είσαι πολύ αισιόδοξος!
(θα στείλω και εγώ email στο ΓΛΚ, άντε να δούμε αν αξιώσει κανένας μέχρι τα μέσα Σεπτ.16 έστω να το διαβάσει δηλαδή…)
Γιάννη περίμενε μια δυο μέρες να βγουν τα μηνιαία ενημερωτικά του Αυγούστου και αν συνεχίσει να υπάρχει πρόβλημα στείλε το email. Χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο που αναφέρω παραπάνω ο οποίος απευθύνεται απευθείας στην διεύθυνση συντάξεων.
Δεν είμαι τόσο αισιόδοξος όσο με φαντάζεσαι. Γνωρίζω καλά τα προβλήματα που έχουμε όλοι μας και δυστυχώς πιστεύω ότι δεν έχουμε δει ακόμα τα χειρότερα. Το συγκεκριμένο θέμα όμως, για το οποίο συζητάμε, είναι ένα διαδικαστικό πρόβλημα για το οποίο υπάρχει υπαίτιος, πρόσωπο ή τμήμα στο ΓΛΚ ή την ΗΔΙΚΑ και σίγουρα θα λυθεί. Το γεγονός αυτό όμως δεν μας νομιμοποιεί να τσουβαλιάζουμε όλους τους υπαλλήλους με χαρακτηρισμούς όπως ανεγκέφαλοι κτλ. Συντηρώντας αυτή την τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να κάνουμε πιο εύκολο το έργο αυτών που παίρνουν αποφάσεις για εμάς και τις οικογένειες μας. Συμφωνώ απόλυτα με τον nikos 60 εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-108/#comment-34062.
Γιώργο, στην αρχή της κρίσης πίστευα αυτά που λες και εσύ περί κοινωνικού αυτοματισμού μεταξύ των διαφόρων κοινωνικών ομάδων. Ιδιαίτερα εις βάρους των ένστολων! Πλέον ούτε και αυτό υπάρχει (όλοι στον ΕΦΚΑ!), υπάρχει όμως μια πλήρη αδιαφορία και ανοργανωσιά σε όλους τους δημόσιους τομείς (που χειροτερεύει τους καλοκαιρινούς μήνες) με αποτέλεσμα όλη η “υγιής δυναμική” να συγκεντρώνεται στο να αποφευχθούν τα χαράτσια και οι περικοπές ο καθένας στον τομέα του… Δηλαδή, δεν υπάρχει ουσιαστικά υγιής σκέψη στο δημόσιο, ειδικά μετά τον Ιαν.15 δεν βλέπω καμιά κίνηση για εξορθολογισμό και αλλαγές στον δημόσιο τομέα (ούτε καν απολύσεις σε όσους μπήκαν με πλαστά προσόντα-διπλώματα)!!! Το μόνο που συζητούν κάθε φορά είναι οι νέες περικοπές και χαράτσια…. Έτσι πλέον εφαρμόζεται η αρχή “αυτοί κάνουν ότι μας πληρώνουν και εμείς κάνουμε ότι εργαζόμαστε”…. ΥΓ: Αυτό που με κάνει να απορώ όμως είναι ότι τα κέντρα διασκέδασης, οι πανάκριβες ομπρέλες στη θάλασσα, τα ταχύ-φαγάδικα, τα παραλιακά εστιατόρια κλπ λειτουργούν πλήρως με ουρές στην πελατεία (κυρίως… Διαβάστε τη συνέχεια »
Προσωπική μου εκτίμηση είναι (άσχετα αν η ΗΔΙΚΑ με την απάντηση της πέταξε το μπαλάκι στους φορείς) ότι το λάθος οφείλεται στην ΗΔΙΚΑ, και αυτό γιατί.
Το πρόβλημα δεν παρατηρήθηκε στην καταβολή του οικογενειακού επιδόματος σε ότι αφορά τα προστατευόμενα τέκνα (άρα τα πεδία είχαν συμπληρωθεί με τον αριθμό των τέκνων), αλλά στον υπολογισμό του φόρου.
Είτε ξέχασαν στην ΗΔΙΚΑ να τα συμπεριλάβουν (δεν διάβασαν καλά τον νόμο), είτε δεν πρόλαβαν να τροποποιήσουν την αντίστοιχη εφαρμογή υπολογισμού του φόρου με όλες τις παραμέτρους (προσμέτρηση των προστατευομένων τεκνών στον υπολογισμό του).
Ίδωμεν με την σύνταξη Αυγούστου…..
Συγνώμη αλλα αυτό είναι τραγικό! Και δεν πολυσυζητήται. Όσοι είναι ηδη συνταξιούχοι κοιτάζουν τι περισότερο θα αρπάξουν και δεν ιδρώνει κανενους το αυτί για τους νεώτερους εγκλωβισμένους ε.ε οι οποίοι με 40 χρόνια εργασία θα βγούν με μικρότερη σύνταξη και ανύπαρκτο εφάπαξ. Το μόνο που ξέρουν είναι να κλαίγονται στις καφετέρειες γιατί ενώ φύγανε 40 χρόνων με 24.5 χρόνια παίρνουν 1100€! Για τους νέους ασφαλισμένους ούτε κουβέντα, ίσα ίσα που πολλές φορές σου λένε ( άντε,και τυχεροί είστε,περνετε παραπάνω μισθό (1300 με χρόνια όσα αυτοί βγήκαν συνταξη). Ναι αλλα εγω δουλεύω ρε συ και κάνω και βάρδιες,δεν ξημεροβραδιαζομαι στις καφετέρειες, γιαυτο και ε.α και ε.ε είμαστε δυο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι που θα κινούνται πάντα παράλληλα χωρίς κανένα σημείο επαφής. Και γιαυτο καλα κάνουν και οι έξω απο το χώρο των Ε.Δ και μας απαξιώνουν.
Μιλάω για το θέμα αναγνώρισης των πλασματικων ετών.που η τιμη τους θα γινει απαγορευτική.
Εγω δηλαδή θα κληθω να καταβαλω περίπου 30.000€ για την πενταετία ενώ πολυ νεότερος μου αστυνομικός, γνωστός μου, του κάνουν ηδη εδω και ένα δυο χρόνια κρατήσεις και θα καταβάλει λιγότερο απο 3.000€. Κάτι δεν πρεπει να καταλαβαίνω σωστά! Αυτο είναι,αν δεν έχεις συνδικαλισμό,και οι οποίες ενώσεις ασχολούνται μονο με τους παλαιούς ασφαλισμένους, εμείς είμαστε ανύπαρκτοι!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ 5ΕΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ 93-94-95 ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΒΙΟ ΤΑ 40 ΕΤΗ.ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ Ε.Ε ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ?
Τάσο εγω είμαι του 93 και βλέπω να εγκλωβιζομαι χωρίς να θέλω να παραμεινω για τόσο στο στράτευμα. Το θέμα πάντως δεν είναι η καφετερεια αλλα η νοοτροπία που έχουμε σαν λαός,να αρπαξω εγω ότι μπορώ και οι επόμενοι να πανε να πνίγουν. Επίσης με τρελαίνει αυτή η αβεβαιότητα για το τι ισχύει,ενω οι αστυνομικοί ξέρουν εδω και χρόνια ότι αναγνωρίζουν την πενταετία,και τους κάνουν ηδη και τις κρατήσεις για συνολικό πόσο πολυ λιγότερο απο το δικό μας.
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 5ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ.
Συνάδελφε Sharky, εάν είσαι της Πολεμικής Αεροπορίας, ο μοναδικός σύνδεσμος (που είναι για τούς εν ενεργεία της Π.Α.) και ίσως μπορεί να βοηθήσει είναι ο Σ.Ε.ΕΝ.Σ.Α.Μπες στην ιστοσελίδα του,στείλε e-mail (μπορείς να γίνεις και μέλος αν θες), για το θέμα της αναγνώρισης των πλασματικών ετών, που σε ενδιαφέρει.Πιστεύω ότι θα ανταποκριθούν οι Συνάδελφοι του Συνδέσμου!
Συνάδελφε Sharky,δυστυχώς, τα οικονομικά δεδομένα για τους ε.ε. προς τα εκεί οδεύουν και δεν φταίνε οι ε.α. για αυτό.Πιστεύω είναι άδικο να τους επιτίθεσαι (τους ε.α.) γιατί περάσαν αυτά που περνάμε εμείς ως εν ενεργεία και τα γνωρίζουν καλά!Όσο για το θέμα της αναγνώρισης των πλασματικών ετών, θα έπρεπε να προσμετρούνται Ατελώς για όλους, γιατί είναι δουλεμένα (από τις υπηρεσίες,τις ασκήσεις κλπ.) αλλά βλέπεις το κράτος θέλει να μαζέψει λεφτά…
σε 2 με 3 χρόνια έρχεται νέο ασφαλιστικό ν/σ, εάν δεν πιάσουν τους οικονομικούς στόχους που έχουν βάλει
ΜΗΝ ΤΑ ΣΑΡΩΝΕΙΣ ΟΛΑ.ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.ΤΩΡΑ,ΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ
Φίλε Sharky να μην σε τρελένει καμία αβεβαιότητα γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι θα γίνει στα επόμενα χρόνια.Βλέπεις οι νόμοι αλλάζουν σαν τα πουκάμισα.Όσο για το οι ε.α και ε.ε είμαστε δυο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι που θα κινούνται πάντα παράλληλα χωρίς κανένα σημείο επαφής δεν έχεις δίκιο γιατί εκεί που είσαι ήμασταν κια εδώ που είμαστε θα έρθεις.Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και ο καθένας αποφασίζει για τις επιλογές του.Και κάτι τελευταίο την δύναμη στα κέντρα των αποφάσεων την έχουν οι ε.ε ανώτατοι αξκοι.
Συμφωνώ και επαυξάνω με τα γραφόμενα του Sharky συμπληρώνοντας κάτι που είναι ήδη γνωστό σε όλους μας – εε και εα. Δεν πρόκειται απλά για εργασία μιας και σχεδόν πάντα τα καθήκοντα μας εκθέτουν σε ποινικές ευθύνες.
Απ’ ότι βλέπω ο περιβόητος κοινωνικός αυτοματισμός άρχισε να λειτουργεί και σε ένστολους.
Εδώ και αρκετό καιρό ,συνάδελφε . Δεν είναι τυχαία η διάσπαση επαγγελματικών ομάδων – τάξεων .Πως άλλωστε θα περνούσαν τόσο βάρβαρα μέτρα ,διαλύοντας κάθε κεκτημένο δικαίωμα δεκαετιών ??????? Αλλά βλέπεις δεν λέμε να βάλουμε μυαλό με αποτέλεσμα να περιμένουμε και χειρότερα . Μέσα στον Εθνικό μας Ύμνο αναφέρει ο Δ.Σολωμός την διχόνοια ,κάτι που μάλλον η φυλή μας το έχει “προνόμιο”.
Νίκο,
αν μην είμαστε τόσο ιδεαλιστές, το “κουβάρι” των εξελίξεων ξετυλίγεται μεθοδικά… κάποιοι γείτονες πήγαν να βάλουν “τάξη” στα πράγματά τους αλλά δεν τους “άφησαν”…το πρόβλημα δεν είναι μόνο “τοπικό” δυστυχώς…
Εκεί που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θαρθεις!!
Ξερει κανεις σε το χρηματικο ποσο αντιστοιχει το επιδομα ανικανοτητας (αρ. 54 ΚΠΣΣ) για παραπληγια ανω του 90%;
*** η οποια δεν οφειλεται στην υπηρεσια
Απο τις FAQ δεξια της ιστοσελιδας διαβασε την παραγραφο 4.11
Καλημέρα. Αποστρατεύτηκα Δεκ 15, το όποιο νέο μισθολόγιο θα με επηρεάσει;
Ανεξάρτητα από το τι θα προβλέπει το νέο μισθολόγιο (που με την παλιά νομοθεσία συνδέεται με τις συντάξεις) σύμφωνα με τον τελευταίο ασφαλιστικό νόμο όλες οι παλιές συντάξεις θα επανυπολογιστούν και σταδιακά θα αναπροσαρμοστούν με το νέο τρόπο υπολογισμού.
Για να έχεις πλήρη εικόνα πρέπει να διαβάσεις το νόμο 4387-2016 και Υπ. Απόφαση ΦΕΚ Αρ. 1605, 7-6-2016: Αναπροσαρμογή κύριων συντάξεων – Προστασία
καταβαλλόμενων συντάξεων.
2 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενων συντάξεων
του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης.
΄΄ σύμφωνα με τον τελευταίο ασφαλιστικό νόμο όλες οι παλιές συντάξεις θα επανυπολογιστούν και σταδιακά θα αναπροσαρμοστούν με το νέο τρόπο υπολογισμού.”
Παρακαλώ σε ποιό άρθρο του νόμο 4387-2016 αναφέρεσται?
Ευχαριστώ. Τελικά αποσυνδέθηκαν, για τους παλιούς συνταξιούχους, οι μελλοντικές αναπροσαρμογές των ΒΜ;
Δυστυχώς τώρα με τη επισήμανση.Από κινητό δε μπορώ να μπω στη φόρμα σύνταξης. Δεν βγαίνει από τη αρχή το κείμενο ώστε να πατήσω το αστεράκι.ευχαριστώ.
Κατέβασε και δοκίμασε άλλον browser, με Opera δουλεύει κανονικά.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ?
Αγαπητέ Αχιλλέα -σχετικά με το σχόλιό σου- εγώ απλά μετέφερα τα όσα μου είπανε στον 6ο όροφο του ΓΛΚ τον Μάρτιο λίγο μετά την έκδοση της σύνταξης μου. Παρακάτω σε άλλο σχόλιο εξέφρασα την ευχή να μην ισχύσει τίποτα από όλα αυτά. Επίσης στο σχόλιο μου έγραψα “αν κάνει να πάρει ένας συνάδελφος”. Χρησιμοποίησα το αν. Σκοπός μου σίγουρα δεν ήταν η δημιουργία εντυπώσεων. Ζητώ ειλικρινώς συγνώμη όμως διότι τελικά καλό είναι να μην αναπαράγονται πληροφορίες που απλώς ακούσαμε ακόμα κι αν θεωρούμε ότι μπορεί να είναι χρήσιμες. Εξάλλου ο καθένας μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή να πληροφορηθεί με τη φυσική του παρουσία στην ώρα κοινού από το ΓΛΚ σχετικά με τον ΕΦΚΑ και να λύσει τις όποιες απορίες του με τα συνταξιοδοτικά του. Τίποτα άλλο, καταλαβαίνω την αντίδρασή σου και πάλι συγνώμη…
Δεν ήταν μόνο το σχόλιό σου (αυτό ήταν μόνο η αφορμή), εδώ και αρκετό καιρό κυκλοφορεί αυτή η φήμη στις Μονάδες και ακόμη και γνωστοί μου σκέφτονταν την παραίτηση μόνο εξαιτίας του φόβου για την προσωρινή σύνταξη (άσχετα από τα υπόλοιπα οικονομικά στοιχεία). Το πρώτο προσχέδιο του άρθρου είχε γραφεί πολύ πριν από το δικό σου σχόλιο, αλλά ήμουν εκτός έδρας και έπρεπε πριν τη δημοσίευση να περιληφθεί ο σχετικός υπολογισμός στις σελίδες σύνταξης. Κανονικά επειδή εδώ και μερικά χρόνια δίνεται ήδη προσωρινή σύνταξη στους δημοσίους υπαλλήλους, δεν θα έπρεπε να έχει γίνει αυτό το λάθος από τους υπαλλήλους του ΓΛΚ. Όμως και εγώ έχω κάνει πολλά λάθη κατά καιρούς σχεδόν σε όλες τις σελίδες του site, τα οποία στη συνέχεια διορθώνω όταν επισημαίνονται από συναδέλφους. Το θέμα δεν είναι τα σχόλια να είναι πάντα 100% σωστά γιατί είναι χρήσιμα ακόμη και όταν είναι λανθασμένα, διότι με τη συζήτηση και την αλληλοενημέρωση καταλήγουμε (συνήθως) στη σωστή άποψη. Σίγουρα θα χρειαστούμε… Διαβάστε τη συνέχεια »
τρομερή απάντηση!!!! ΉΘΟΣ πάνω από όλα, κρίμα που δεν συνεργαστήκαμε ως ε.ε.
Πράγματι η απάντησή σου Αχιλλέα αντικατοπτρίζει μιαν άλλη ποιότητα χαρακτήρα. Το παραπάνω σχόλιό μου πέρα από τη συγνώμη στοχεύει και στο αναδείξω εντέλει την άποψη καλή πληροφορία είναι μόνο η διασταυρωμένη πληροφορία. Δυστυχώς ο υπάλληλος του ΓΛΚ δεν είναι γνωστός μου, Απλώς τον επισκέφθηκα αρκετές φορές πριν και λίγο μετά τη συνταξιοδότησή μου για διευκρινίσεις. Στο παρελθόν κάποιες από αυτές τις είχα μοιραστεί με τους συναδέλφους. Σ’ ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει και για το χρόνο που αφιερώνεις. Η βοήθειά σου μέσω της εργασίας σου ήταν πολύτιμο εργαλείο για τις αποφάσεις μου.
Από την επαφή μου με το ΓΛΚ λόγω σύνταξης( με ΦΕΚ ελπίζω περίπου Οκτώβριο ) η απάντηση στο εν λόγο θέμα ήταν πως θα πάνε κανονικά μέχρι τέλος του έτους και θα γίνει εκκαθαριση σε αυτές τις συντάξεις από το ΓΛΚ δεν θα έχει δηλαδή εκκρεμότητα το ΓΚΛ. Από 1/1/2017 ούτε αυτοί ξέρουν τι θα γίνει πάντως μου είπαν πως θα συνεχίσουν όπως τώρα να κάνουν την δουλειά τους μέχρι να λάβουν εντολή και να τα μεταφερθούν όλα στον ΕΦΚΑ
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΟΤΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ . ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 2014 ΕΙΧΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 21 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ (19 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 9 ΜΗΝΕΣ ΩΣ ΕΜΘ ΚΑΙ 20 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ 1147 ΕΝΣΗΜΑ ΙΚΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΠΕΡΙΠΟΥ 46 ΜΗΝΕΣ) ΔΗΛ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 31/12/2014. ΠΡΟΣΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2015, ΤΑ 30,5 ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΕΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΩ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΣΑΣ ΣΤO SITE ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΚ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΩ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΕΥ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συνάδελφε, μήπως στην αναφορά αποστρατείας δεν είχες επισυνάψεις και τα ένσημα του ΙΚΑ?
Χρειαζεται να έχεις κάνει ανακεφαλαίωση των ενσήμων στο ΙΚΑ που κάνει ένα χρόνο περίπου.
Στο λέω γιατί είχα κάνει το ίδιο λάθος από άγνοια και με ειδοποίησαν και τους πήγα και το επίσημο χαρτί που είχε γίνει η καταμέτρηση και δεν μου παρουσιάστηκε άλλο προβλημα.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΟΥ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΤΑΞΩ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ Ή ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΝΝΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΙΘΗΣΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ, ΕΠΙΣΗΣ , ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΧΤΗΚΑ (ΤΙΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΕΝΣΗΜΩΝ) ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 2001 ΛΟΓΩ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΤΟΥ Ν.2320/1995 ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΡΟΔΗΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΚΑ . ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΜΟΔΙΟ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τακη σε χάνω λίγο, τι εννοείς τα Ενσημα τα έχω καταθέσει στήν υπηρεσία? Οι καρτέλες είναι δικές σου και όχι τις υπηρεσίας. Εαν εννοείς τα ενσημα που στείλαμε κάποια στιγμή στο ΓΛΚ θέλανε κόπιες και όχι πρωτότυπα! Καί εμένα δεν μου απάντησε κανείς στα σίγουρα εάν μπορούσα να μέτρησω τα ενσημα του ΙΚΑ μαζί με της υπηρεσίας και με έστελναν στο ΓΛΚ. Μόνο ο Αχιλλεας μου απάντησε με σιγουριά καταφατικά και δεν πήγα στο λογιστήριο. Τώρα θα σου έλεγα να πας στο Ικα τίς περιοχής που έχει τμήμα συντάξεων να δώσεις τις καρτέλες για ανακεφαλαίωση, και ταυτόχρονα μπορείς να κάνεις έγγραφη ερώτηση στο λογιστήριο με τα ενσημα κόπια και ένα αντίγραφο φύλλο μητρώου που θα αναφέρει ότι έχεις και πολεμικά χρόνια. Γιά να έχεις και εγγραφη απάντηση, εμένα μόνο σε αυτό μπορούσαν να βοηθήσουν, αλλα σου είπα ότι άκολουθησα τον Αχιλλεα. Τωρα εμείς είμασταν μπερδεμένος θεσμός με ενσημα ιδιωτικού, αεροποριας μετά και κανείς εργατολογος δεν μπορούσε να βοηθήσει ουσιαστικά. Αν… Διαβάστε τη συνέχεια »
JERRY ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ( ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΙΚΑ , ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΤΛ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΑΦΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΙ ΕΓΩ . ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ .
Τακη είμαι σειρά 92,το 2014ειχα 22,5 μαζί με 776 ενσημα ΙΚΑ έκλεινα 25 το Δεκεμβρίο του 14. Βασίστηκα πάνω στο site του Αχχιλεα, και στην απάντηση του ότι είχα τα πολεμικά γιατί προσμετρουσα και ΙΚΑ. Κανεις από τον Β κλαδο δεν ήξερε να μου απαντήσει αν μπορούσα να έχω τα πολεμικά γιατί δεν είχα 25 ατοφια στην αεροπορία.Με έστελναν στο ΓΛΚ αλλά για να πάρεις εγγραφή απάντηση από εκεί παίρνει χρόνο. Τελικα ο Αχχιλεας είχε απόλυτο δίκιο. Eπειδή είχα αποφασίσει να φύγω είχα κάνει ανακεφαλαίωση όπως σου είπα από πριν, από τον Ιουνιο του 15 μπορούσα να φύγω και κατάθεσα την αίτηση αποστρατείας μαζί με το χαρτί της ανακεφαλαίωσης τον Σεπτεμβρη και διαγράφτηκα Δεκεμβρίο. Δεν αντιμετώπισα άλλο πρόβλημα με την υπηρεσία, μόνο το ΓΛΚ μου ζήτησε την απόφαση της διαγραφής των Ενσημων της πενταετίας για να μού βγάλει την σύνταξη, και το μετοχικό μου ζήτησε το ίδιο χαρτί για το μέρισμα. ευτυχως το Ικα το είχε βγάλει εκείνη την περίοδο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Από τη στιγμή που ο αρμόδιος φορέας για την απονομή σύνταξης (ΓΛΚ) συμφωνεί με τα αποτελέσματα της σελίδας “Δικαίωμα Σύνταξης”, όπως και ο εργατολόγος που ρώτησες, μάλλον υπάρχει κάποια έλλειψη στα δικαιολογητικά με πιθανότερη αιτία αυτό που αναφέρει ο συνάδελφος Jerry.
Επίσης δεν αρκεί να έχεις απλά υπηρετήσει τη θητεία σου για να προστεθεί στα συντάξιμα έτη που δικαιούσαι, αλλά θα πρέπει να την έχεις αναγνωρίσει πληρώνοντας εισφορές ή τουλάχιστον να έχεις κάνει αίτηση αναγνώρισης ταυτόχρονα με την υποβολή αίτησης αποστρατείας.
Δεν αρκεί ο προσωπικός σου λόγος, θα πρέπει να υπάρχουν έγγραφα για αυτά που επικαλείσαι (προσμέτρηση θητείας και ΙΚΑ).
Στα δικαιολογητικά που συνυπέβαλες με την αίτηση αποστρατείας υπήρχαν το έγγραφο του ΙΚΑ που ανέφερε ο Jerry (ανακεφαλαίωση ενσήμων) καθώς και η αίτηση αναγνώρισης της θητείας;
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΑΣ . ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ , ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΗΝΘΗΚΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ . ΕΠΙΣΗΣ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΕΙ Ή ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΑΛΛΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
Τον Jerry θα έπρεπε να ευχαριστήσεις κυρίως και τη δική του συμβουλή θα πρέπει να ακολουθήσεις για να πιστοποιήσεις τα ένσημα ΙΚΑ, γιατί και εγώ προσωπικά δεν γνώριζα για αυτή τη διαδικασία.
Διάβασε και αυτά τα παλαιότερα σχόλια για το ίδιο θέμα:
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-107/#comment-33472
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-112/#comment-18250
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι ισχύει για τους επανελθόντες δηλ πχ για τη σύνταξη τι αλλαγές θα έχει από αυτήν που λάμβανες, για τον μισθό τι ισχύει κλπ