Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 119 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
24 Νοεμβρίου 2016 14:59

ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΗ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΑΘΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 15/06/2016 ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤ ΤΟΥ ΓΛΚ 07/07/2016 ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗ 21/11/2016 ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΩ 22/12/2016.

pit
pit
24 Νοεμβρίου 2016 14:30

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Σήμερα επιτέλους είδα και εγώ ότι χρεώθηκε η σύνταξη μου με πρωτόκολλο 4-8-2016 σε εισηγητή.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Απάντηση σε  pit
24 Νοεμβρίου 2016 14:45

Που το βλέπεις ότι χρεώθηκε σε εισηγητή?

pit
pit
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
24 Νοεμβρίου 2016 14:48

Στη σελίδα ΓΛΚ αριστερά λέει παρακολουθηση αίτησης σύνταξης πατάς εκεί και μετά βάζεις τους κωδικούς του ταξις.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Απάντηση σε  pit
24 Νοεμβρίου 2016 15:13

Αρ πρωτοκόλλου πιο βάζουμε.Δεν έχω πάρει κάτι.

pit
pit
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
24 Νοεμβρίου 2016 15:21

Βάλε ημερομηνία από την διαγραφή σού έως σήμερα και θα σου το βγάλει. Στη συνέχεια πάτα δεξιά το κουμπί λεπτομέρειες και θα δεις από κάτω

αλ
αλ
Απάντηση σε  pit
24 Νοεμβρίου 2016 16:18

εγω εχω διαγραφη 14/6/16 με ημερομηνια πρωτ του ΓΛΚ26/7/16 και ακομη τιποτα

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  αλ
24 Νοεμβρίου 2016 19:02

ΕΓΩ ΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 21-06 ΚΑΙ ΑΡ.ΠΡΩΤ.31-08 ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛ.ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΩ ΤΩΡΑ…….

Θεοδόσης
Θεοδόσης
Απάντηση σε  pit
24 Νοεμβρίου 2016 19:25

pit από ποιο σώμα αποστρατεύτηκες?

pit
pit
Απάντηση σε  Θεοδόσης
25 Νοεμβρίου 2016 00:48

Αστυνομία

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
Απάντηση σε  pit
24 Νοεμβρίου 2016 22:49

Καλησπέρα, εγώ να πω ότι με αριθμό πρωτοκόλλου ΓΛΚ 1-7-2016, δεν έχει ανατεθεί ακόμη σε εισηγητή. Είμαι από Πολεμική Αεροπορία. Υπάρχει συνάδελφος από Πολεμική Αεροπορία που να έχει μεταγενέστερη ημερομηνία από την δικιά μου και να έχει ανατεθεί η υπόθεση του σε εισηγητή ;

Δημητρης
Δημητρης
24 Νοεμβρίου 2016 14:21

Καλησπέρα.θα ήθελα να ρωτήσω.αποστρατεία 31/12/2015.το ΦΕΚ βγήκε 20/2/2016.οι τριμηνες τελείωσαν τέλος Φεβρουαρίου.πια ημερομηνία υπολογίζω για λήξη μετοχικης σχέσης.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Δημητρης
24 Νοεμβρίου 2016 14:59

Δημητρη ειναι η ημερομηνια δημοσιευσης του ΦΕΚ.

Δημητρης
Δημητρης
24 Νοεμβρίου 2016 22:17

Κε Αχιλλέα έχετε δίκιο .μιλάω για το εφάπαξ ήμουν λιμενικό και τα μερίσματα τα παίρνω κανονικά από 1/4/2016 όπως και ίδια ημερομηνία η σύνταξη.Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δημητρης
Δημητρης
25 Νοεμβρίου 2016 09:14

Ευχαριστώ.υπήρχαν κρατήσεις στις τριμηνες.

κωστας
κωστας
24 Νοεμβρίου 2016 09:22

καλημέρα
μια ερώτηση διότι έχουν ακουστεί πολλά και θα ήθελα μια γνώμη παρακαλώ
Φεύγουμε αυτεπάγγελτα στα 35 έτη ?
Μπορούμε με κάποιο τρόπο μετά τα 35 έτη να δηλώσουμε παραμονή στο στράτευμα για αλλα 2 έτη (1+1) όπως ακούστηκε πιο πίσω για κάποιον συνάδελφο από την πυροσβεστική ?
Ευχαριστώ

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  κωστας
24 Νοεμβρίου 2016 10:45

καλημερα κωστα,αν και αποστραυευταιος απο πυροσβεστικη προσφατα σου λεω οτι ελεγαν μεχρι τα 57 αλλα αφου θα εκανες αιτηση παραμονης επρεπε να εγκριθει απο τον αρχηγο, και μαλλον αυτο ισχυει, καθε χρονο αιτηση!!!!!!!!!

Γιάννης
Γιάννης
23 Νοεμβρίου 2016 20:56

Εφαρμογή των περ. β και γ της παρ. 4 του άρθ. 35 του ν.4387/2016
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΜ55465Θ1Ω-ΛΣΛ?inline=true

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Νοεμβρίου 2016 08:02

Αφορά τους ΕΛΟΑΣ, ΕΛΟΑΝ, ΕΛΟΑΑ ?
Ερωτώ διότι δεν βλέπω κοινοποίηση του εγγράφου σε ΥΠΕΘΑ και Μετοχ. Ταμεία.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Νοεμβρίου 2016 08:53

Αντιλαμβάνομαι ότι αφορά τα ταμεία του δημοσίου που καταβάλουν τα μέρη των εφάπαξ από 1/1/2014 και μετά με το διανεμητικό σύστημα προκαθορισμένων εισφορών με νοητή κεφαλαιοποίηση (NDC), κάτι που θα ισχύσει και για μας για το μέρος του εφάπαξ μετά την 1/1/2015.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Νοεμβρίου 2016 09:26

Η παρ. 4γ αφορα συμφωνα με την παρ. 9β το τμημα του εφαπαξ για το διαστημα απο 1-1-15 που ειναι κοινη για ολους. Παντως εχει δικιο ο aero οτι δεν γινεται κοινοποιηση του εγγραφου.

aero
aero
23 Νοεμβρίου 2016 12:40

Εγκρίθηκε από το ΔΣ του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, η υλοποίηση νέων ρυθμίσεων (μείωση επιτοκίου, πάγωμα κεφαλαίου, επιμήκυνση περιόδου δανεισμού) στα στεγαστικά δάνεια.
Σύντομα θα κληθούμε να υποβάλλουμε αιτήσεις για υπαγωγή στις νέες ρυθμίσεις.
http://www.tpd.gr/wp-content/uploads/2016/deltio_typou_20161122.pdf
http://www.tpd.gr/wp-content/uploads/2016/deltio_rythmiseis.pdf

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
23 Νοεμβρίου 2016 14:36

Ευχαριστούμε aero, αυτό είναι καλό μαντάτο!

Βέβαια, δεν έχουμε πάρει όλοι δάνειο από το συγκεκριμένο Ταμείο επειδή “τότε” κάποια εποχή ήταν και άλλοι φορείς που είχαν δελεαστικές “προσφορές” (π.χ. ΤΤ) και έτσι συνεχίζει ο “γολγοθάς” μέχρι κάποτε να έρθει η “ώρα του εφάπαξ”… εκτός και αν έρθει αλλά είναι πολύ “χλιαρή”, επειδή με το επερχόμενο μνημόνιο του ΔΝΤ συζητείται πλέον και η νέα “περικοπή” των εφάπαξ… πάλι!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Νοεμβρίου 2016 14:55

Πιό πολύ με ανησυχεί η πιθανή μείωση ή κατάργηση της προσωπικής διαφοράς.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Νοεμβρίου 2016 15:21

Σωστά σε ανησυχεί αυτό, επειδή έλαβες σχεδόν όλο το εφάπαξ σου, εμένα όμως με ανησυχούν και τα δύο μαζί!

Αλλά σε βαρέλι δίχως πάτο, τι περιμένουμε να γίνει? να έρθουν καλύτερες μέρες? … δεν ξέρω… είμαι πολύ προβληματισμένος για το μέλλον των παιδιών μου, εκεί θα υπάρξει ο σοβαρότερος αντίκτυπος…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Νοεμβρίου 2016 18:21

Εδώ να δεις να τρελαθείς!!! Το πιο σίγουρα από όλα είναι ότι “έρχεται φορτσάτο” το Μνημόνιο 4 (αλά ΔΝΤ)!!!!

http://www.efsyn.gr/arthro/pros-nea-syrriknosi-ton-efapax-mesa-sto-2017

ΣΧΟΛΙΟ

1. Εφάπαξ: Ρητώς αναγράφεται ότι θα πρέπει να αναθεωρηθεί ο τρόπος υπολογισμού των εφάπαξ στο πλαίσιο της αναλογιστικής δικαιοσύνης, όπως αναγράφεται σχετικά.

Οι επαΐοντες στον χώρο της ασφάλισης κάνουν λόγο για άνοιγμα νέας διαδικασίας μείωσης (με την προϋπόθεση βέβαια ότι η ελληνική κυβέρνηση θα συμφωνήσει επί των προτεινομένων).

2. Αναπροσαρμογή συντάξεων: Το ζητούμενο είναι τι θα γίνει με την προσωπική διαφορά για την οποία δεν υφίσταται αναφορά στο κείμενο της προτεινόμενης συμφωνίας.

Οι δανειστές, λοιπόν, προτείνουν ο επανυπολογισμός όλων των ήδη καταβαλλόμενων συντάξεων να γίνει σύμφωνα με τις νέες ασφαλιστικές παραμέτρους και τους ενιαίους κανόνες και μάλιστα στη βάση της τρέχουσας αξίας των συντάξιμων αποδοχών (εξαιρείται ο ΟΓΑ).

Επιπρόσθετα, οφείλουμε να υλοποιήσουμε τον επανυπολογισμό μέχρι το τέλος του 2017.

3. Απονομή συντάξεων: Έως το τέλος του Φεβρουαρίου 2017 θα πρέπει να υπολογιστεί και να εκδοθεί το 35% των νέων αιτήσεων που υποβλήθηκαν μεταξύ 12 Μαΐου-31 Οκτωβρίου 2016.

ΕΛΕΟΣ!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Νοεμβρίου 2016 08:06

http://www.efsyn.gr – Ανεξάρτητη Συνεταιριστική Εφημερίδα.
Πού πας και τα βρίσκεις !!!

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Νοεμβρίου 2016 20:25

Κλείστε τα’ αυτιά σας γιατί τα περισσότερα θα γίνουν μεν, αρκετά αργότερα δε. Δεν πρέπει να σκάμε (ακόμα). Κατ αρχάς, για να εφαρμόσουν την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς, θα πρέπει να τελειώσει ο επανυπολογισμός, βάση νόμου τον Σεπ του 2017. Θα τελειώσει έγκυρα, από την στιγμή που υπάρχει τέτοια καθυστέρηση ?Αυτοί θέλουν να εξοικονομήσουν κόσμο και να τους μετακινήσουν από τα ταμεία, μετά την ενοποίηση του ΕΦΚΑ!!! 1.Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ως την 30ή Σεπτεμβρίου 2016 πρέπει να έχει καταχωρηθεί το 10% των συντάξεων και αυτό να έχει επανυπολογιστεί σε τελική οριστική εικόνα ως την 31η Δεκεμβρίου 2016. Ήδη την πρώτη φάση του χρονοδιαγράμματος την χάσανε διότι δεν ξέρουν τι να υπολογίσουν με το νόμο Κατρούγκαλου. Η μήπως πιστεύετε πως εκδίδουν συντάξεις στους άλλους φορείς?? Η μηπως πιστεύετε πως υπολογίζουν τις παλαιές συντάξεις όταν δεν μπορούν να υπολογίσουν τις εκκρεμείς ?? 2.Αν ο Αλέξης καταργήσει την προσωπική διαφορά (το λογικότερο δυνατό το 2018), θα πάει σε εκλογές μετά από ένα έτος και θα πάρει κάτω από 10% και το ξέρει.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
23 Νοεμβρίου 2016 20:45

Και να σου τα ζητησει αναδρομικα πισω οταν και οποτε γινει ο επαναυπολογισμος. Για ολα υπαρχουν λυσεις Νικο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
23 Νοεμβρίου 2016 21:13

Νίκο,

πιέζονται από το ΔΝΤ και την ΕΕ (Θεσμοί) για να υπάρχει σύγκλιση στη β’ αξιολόγηση, εφόσον είναι εφικτό (χωρίς όρους), εντός του 2016 ώστε μέσα στο 2017 να “σχεδιαστεί” η εμπλοκή του ΔΝΤ σε νέο πρόγραμμα (Μνημόνιο 4) που φυσικά θα έχει δυσμενείς όρους (τα γνωστά… κόψτε εφάπαξ, συντάξεις, μισθούς, απολύστε κόσμο, περιορίστε τις φοροαπαλλαγές κλπ) … αλλιώς τι? απειλούν ότι θα πέσει κανένα “κουρεματάκι” με τον “κόφτη” τύπου PSI όμως πιο σοφιστικέ …

Γιατί τα λέω αυτά? Σ’ όλο το χαμό αυτό, ακόμα περιμένω το εφάπαξ μου που για την ΠΑ όσοι κατέθεσαν τα χαρτιά τους από το 2015 και μετά, θα δουν να ξεπερνούν τα 2 χρόνια αναμονής με δυσοίωνες προβλέψεις στον ορίζοντα… και καλό 2017 με βάθος εστίασης μέχρι τα κοντομάνικα/μαγιώ σίγουρα….

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
23 Νοεμβρίου 2016 21:42

ΟΚ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΔΛΔ ΕΝΑΙ ΑΔΑΕΙΣ ΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ,,,,,,,ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙς ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ!

tasosZ
tasosZ
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
23 Νοεμβρίου 2016 21:57

συμφωνώ φιλε Νικο, ασε που μπορει να ερθουν πολυ πιο γρηγορα οι εκλογες απ’οτι φανταζομαστε.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
23 Νοεμβρίου 2016 22:19

Αγαπητοί συνάδελφοι,οδηγούμαστε όλοι ανεξάρτητα παλαιού-νέου συνταξιούχου,με τα τεχνάσματα και τις αλχημείες των ‘κυβερνώντων”,όπως “προσωπική διαφορά”-επανυπολογισμός συντάξεων-νέες ασφαλιστικές παραμέτρους-τρέχουσα αξία συντάξιμων αποδοχών,σε συντάξεις ύψους επιδόματος πρόνοιας.Αυτό ήταν αρχικός στόχος όλων,ξένων και ντόπιων “υπευθύνων”.Το κοινωνικό Κράτος δεν τους βολεύει,επιθυμούν να μην πληρώνουν ούτε το ελάχιστο σε ανθρώπους που δεν παράγουν πλέον.Αδιαφορούν τελείως ακόμη και για την απλή επιβίωση και όχι για την αξιοπρεπή επιβίωση των ανθρώπων.Απόδειξη η κατάργηση επιδομάτων σε αναπήρους,η εξαΰλωση των συντάξεων χηρείας,η ανελέητη υπερφορολόγηση κλπ.Ειδικά βλέποντας έναν ολόκληρο λαό να πηγαίνει όπως τα πρόβατα στην σφαγή χωρίς καμία αντίδραση,δεν θα σταματήσουν μέχρι να μας εξαφανίσουν. Δεν υπερβάλλω, απλά αναλογιστείτε τι συμβαίνει γύρω μας και τι θέλουν να προκαλέσουν…..

1964
1964
22 Νοεμβρίου 2016 15:26

Έστειλα 26 Οκτ μέσω e-mail την αίτηση για την διακοπή της κράτησης των 0,20 Ευρώ. Η κράτηση διακόπηκε στη σύνταξη τού Δεκεμβρίου, χωρίς να υπάρξει αναδρομική επιστροφή. Ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσο γρήγορη αντίδραση από το ΓΛΚ. Μακάρι να τα κάνουν όλα τόσο γρήγορα.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  1964
22 Νοεμβρίου 2016 16:15

Σε ποιο email έστειλες την αίτηση;

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  1964
22 Νοεμβρίου 2016 17:28

Ναι το email ποιο είναι ?

1964
1964
Απάντηση σε  Δημητρης
22 Νοεμβρίου 2016 18:08

Συγνώμη γράψτε λάθος. Με fax το έστειλα στο 2103329290 και όχι με e-mail.

Paschalis
Paschalis
22 Νοεμβρίου 2016 08:34

Κ. Καρασαββίδη καλημέρα. Μήπως θα έπρεπε στην σελίδα υπολογισμού «Σύνταξη ΓΕΣ» και επιλογή 2014, θα έπρεπε να φαίνονται τα καινούρια νούμερα (κατ’ επέκταση και τα ποσά), στα μερίδια του ΕΚΟΕΜΣ για να μην υπάρχει διαφορά στις δύο επιλογές στην κράτηση Ν.4093 (5~20%) και στο τελικό ποσό καταβλητέας σύνταξης; Για παράδειγμα στην περίπτωσή μου το ποσοστό αλλάζει από 7,6% σε 9%. Ευχαριστώ.

JohnDim
JohnDim
22 Νοεμβρίου 2016 05:16

Προς Johnny B
Έστειλα 27 Σεπ την αίτηση για την διακοπή της κράτησης των 0,20 λεπτών με συστημένη επιστολή μέσω ΕΛΤΑ.Δεν έγινε θεώρηση του γνησίου τής υπογραφής μου.Η διακοπή τής κράτησης φάνηκε στη σύνταξη τού Δεκεμβρίου.Δεν υπήρξε αναδρομικότητα επιστροφής ποσού.Άρα συνολικά είχα επιστροφή 0,20 λεπτά στο σακούλι τής σύνταξης και αφαίμαξη εξτρά ποσού 11,50 ευρώ λόγω τού νόμου 4092/2012.
Ελλάς το μεγαλείο σου…
Καλημέρα σε όλους

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  JohnDim
22 Νοεμβρίου 2016 11:59

JohnDim,

παρατήρησα και εγώ ότι έπειτα από την περικοπή των 20 λεπτών υπήρχε μικρή συνολική αύξηση 6 λεπτών των υπολοίπων κρατήσεων. Το ζήτημα δεν είναι να κερδίσω τα 20 λεπτά… τα έχουμε πει αυτά…

Το άλλο πρόβλημα που ακόμα συνεχίζεται να παρουσιάζεται είναι ότι μου υπολογίζουν το αφορολόγητο όριο ως “διαζευγμένο”. Το έχει σχολιάσει ο Αχιλλέας και περιμένω κάποτε να διορθωθεί…το software…

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  JohnDim
23 Νοεμβρίου 2016 01:46

Ακριβος το ιδιο επαθα κι εγω.

pit
pit
21 Νοεμβρίου 2016 14:59

Καλό θα είναι είναι να υπάρχει μία ενημέρωση από τους συναδέλφους όταν χρεώνεται σε εισηγητή η σύνταξη να μας ενημερώνουν για την ημερομηνία πρωτοκόλλου από το ΓΛΚ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  pit
21 Νοεμβρίου 2016 15:06

Είχα στείλει με φαξ και με courier αρχές Οκτώβρη αίτηση διακοπής της κράτησης για τα Σωματεία (δεν απαιτείται πλέον το γνήσιο της υπογραφής για κρατικούς φορείς, μου το είπαν στο ΚΕΠ) και αυτόν τον μήνα διακόπηκε! Όμως, την επιστροφή για την κράτηση προηγούμενων μηνών παρόλο που τη ζήτησα δεν την είδα να γίνεται…δεν έχει σημασία το ποσό… αλλά αυτή δεν έγινε…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  pit
21 Νοεμβρίου 2016 15:08

pit,

κατά λάθος μπήκε η ανάρτησή μου κάτω από το σχόλιο σου, sorry!

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  pit
21 Νοεμβρίου 2016 23:03

Προς κ.Αχιλλεα και συναδελφους,βρισκομαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω οτι με αρ.πρωτ.ΓΛΚ…7-7-2016 Αιτηση Συνταξιοδοτησης σημερα 21-11-2016 ανατεθηκε σε εισηγητη…..

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
22 Νοεμβρίου 2016 10:54

Καλημέρα,σε όλους όποιος χρεώνεται σε εισηγητή ή συνταξιοδοτικη του πράξη,του Γ.Λ.Κ παρακαλώ να μάς ενημερώνει σχετικά.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  pit
21 Νοεμβρίου 2016 23:20

Πρωτόκολλο με 1/7 δεν ανατεθεί σε εισηγητη

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
22 Νοεμβρίου 2016 10:57

Καλημέρα,Θαναση πότε διαγραφηκες ?

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
23 Νοεμβρίου 2016 10:44

25/6 διαγραφή

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
23 Νοεμβρίου 2016 21:07

Καλησπέρα,Θαναση διαγραφή 24/6/16 Αριθμό πρωτοκόλλου από Γ.Λ.Κ. 25/8/16

Ilias
Ilias
21 Νοεμβρίου 2016 13:15

Αναρτήθηκε στη σελίδα του ΓΛΚ το ενημερωτικό σύνταξης Δεκεμβρίου.

major65
major65
Απάντηση σε  Ilias
21 Νοεμβρίου 2016 14:34

Αναρτήθηκε αλλά τα αναδρομικά από την κράτηση υγειονομικής περίθαλψης, παρόλο το pop-up μήνυμα, πουθενά. Μάλλον το βάλανε για να σταματήσει ο βομβαρδισμός με τις αιτήσεις επιστροφής.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
21 Νοεμβρίου 2016 15:03

Γράφει ο “ποιητής”…

“…τους αμέσως επόμενους μήνες…”

Λοιπόν κάτσε καλά, εσύ τα θέλεις άμεσα? ώσπου να πάρει φόρα και να επιστρέψει χρήματα θα βρει κάτι άλλο για να μας τα πάρει πίσω, το ξέρουμε το παραμύθι…

ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Νοεμβρίου 2016 12:22

Κύριε Καρασαββίδη χαίρετε. Κατ΄αρχάς ειλικρινή συγχαρητήρια για τη προσπάθειά σας σχετικά με την παρούσα σελίδα που αποτελεί συνταξιοδοτικό συμβουλευτικό εργαλείο του συνόλου των στρατιωτικών υπαλλήλων της χώρας. Τρέχοντας την εφαρμογή “Σύνταξη 2016′ παρατήρησα το παρακάτω γεγονός. Στέλεχος Στρατού Ξηράς προέλευσης Σχολής Υπαξιωματικών κατάταξη 9/3/1988 και διαγραφή 19/11/2017 έχει χιλιοστά 455 και ακαθάριστη σύνταξη 968 ευρώ.Εάν αυξήσω το έτος διαγραφής κατά ένα έως το 2022 τότε παρατηρώ ότι για τα έτη 2018-19-20-21-22 αντίστοιχα έχω μειώσεις χιλιοστών ήτοι 445-448-432-436-421 αντίστοιχα αλλά σταθερή αύξηση των ποσών ακαθάριστης σύνταξης ήτοι 977-985-994-1002-1011. Εφαρμόζοντας εν συνεχεία αυτές τις διορθώσεις χιλιοστών στην εφαρμογή “σύνταξη στρατού” παρατηρώ ότι για τα έτη 2017-18-19-20-21-22 τα ποσά ακαθάριστης σύνταξης γίνονται 947-926-932-899-914-876 (χωρίς ποτέ να προσμετρώ την προσωπική διαφορά όπου αυτή υφίσταται)δηλαδή έχω ακατανόητες αυξομειώσεις.Οι υπολογισμοί έγιναν με δεδομένα έγγαμος χωρίς παιδιά, αίτηση αποστρατείας, ηλικία 55 έως 60 βαθμός Λοχαγός ΕΧΥ 56 και μισθολογικό βαθμό 2/3 Σχη. Θα ήθελα να με ενημερώσετε αν είναι δυνατόν εάν είναι σωστός ο υπολογισμός των χιλιοστών και δικαιολογούνται αυτά τα αποτελέσματα. Σας ευχαριστώ για τη υπομονή… Διαβάστε τη συνέχεια »

Νίκοσ
Νίκοσ
19 Νοεμβρίου 2016 14:04

Ποια η διαφορά στα χρήματα παλαιού-νεου συνταξιουχου στα χρήματα με 30 χρονια υπηρεσίας????

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
21 Νοεμβρίου 2016 12:06

Αχιλλέα, έχω 41 χρόνια υπηρεσίας, και το site σου λέι ότι είναι ίδια η σύνταξη με υπολογισμό 2014 και 2016. Να υποθέσω ότι όσο πιο πολλά χρόνια έχεις τόσο η προσωπική διαφορά τείνει προς το μηδέν ; (Διαγράφτηκα την 22-5-16 και δεν έχω πάρει ακόμη σύνταξη).

al
al
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
21 Νοεμβρίου 2016 12:47

ανατεθηκε σε εισηγητη ειδες ποτε πειγαν τα χαρτια σου στο ΓΛΚ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
Απάντηση σε  al
21 Νοεμβρίου 2016 15:58

Δεν έχει ανατεθεί σε εισηγητή, τα χαρτιά μου πήγαν 17-6-2016

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
21 Νοεμβρίου 2016 19:54

Αποστολε η συνταξη σου ειναι ιδια γιατι η αιτηση αποστρατειας σου ειναι πριν την 1/7/2016.Οσον αφορα την υποθεση που κανεις για την προσωπικη διαφορα ειναι λανθασμενη διοτι δικαιουσαι το 100% , οποτε αυτη ειναι η μεγιστη δυνατη.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
Απάντηση σε  nickolas
21 Νοεμβρίου 2016 22:49

nickolas, μάλλον εγώ φταίω που δεν το έγραψα σωστά. Υπάρχει διαφορά στις συντάξεις που βγαίνουν από το site με υπολογισμό 2014 και 2016. Αυτό φαίνεται με διάφορες δοκιμές. Το site δεν προσθέτει (;) την προσωπική διαφορά ! Με τα δικά μου δεδομένα όμως βγαίνει ακριβώς το ίδιο. Τελικά, συμφέρει να υπηρετήσεις 40 -41 χρόνια για να πάρεις μεγαλύτερη σύνταξη αν φύγεις μετά την 1-7-2016 ;

Δημήτρης
Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2016 13:17

Καλησπέρα σε όλους θέλω να θέσω το εξής ερώτημα. Έχω κάνει αίτημα αποστρατείας 13/6/16 με 26 χρόνια υπηρεσίας. Εγώ σε ποια Νομοθεσία ανήκω στην 2014 η 2016. Αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει.

ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2016 15:30

Δημήτρη είσαι τυχερός, με την νομοθεσία του 2014 (παλιός τρόπος).

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΠΕΤΡΟΣ
19 Νοεμβρίου 2016 17:53

Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρο.

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  ΠΕΤΡΟΣ
19 Νοεμβρίου 2016 21:27

Μα η ημερομηνία του ΦΕΚ δεν ισχύει?

nickolas
nickolas
19 Νοεμβρίου 2016 23:26

http://enstoloi.net/egkyklios-gia-tin-imerominia-ischyos-n-4387/
Οχι Γιωργο.Ισχυει η ημερομηνια αιτησης αποστρατειας και οχι η διαγραφη η το ΦΕΚ.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΠΕΤΡΟΣ
21 Νοεμβρίου 2016 12:48

καλη μερα καλη εβδομαδα, οι πρωτες χρεωσεις αρχισαν να δουμε ποτε θα δουμε την 1η συνταξη ….

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
19 Νοεμβρίου 2016 12:27

καλησπερα σε ολους θελω να θεσω το εξης ερωτημα. εχω αποστρατευθει 30/06/2016 Εχοντας 27 χρονια και εναμιση μηνα στην υπηρεσια Εγω σε ποια Νομοθεσια ανηκω στην 2014 η 2016 Στρατο ξηρας Αν γνωριζη καποιος ας μου απαντηση

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
19 Νοεμβρίου 2016 12:48

2014

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  δημητρης
19 Νοεμβρίου 2016 13:32

Μεχρι και 30/6 ασφαλιστικό 2014