Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 117 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2016 18:38

Προς GEORGIOSP, ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ, ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ 1-1-2017 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ). ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΛΠ.ΕΙΜΑΙ Α.ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ 5/1989.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2016 18:57

καλησπερα, οριο ηλικιας για εμασ ειναι τα 55, τωρα προσθεσαν 2 ακομα χρονια αλλα κανεις αιτηση παραμονης καθε χρονο μετα τα 55 στο αρχηγειο π[ου ανηκεις ,αυτο τουλαχιστον ξερω για την πυροσβεστικη

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2016 20:05

Βασίλη καλησπέρα. Αυτά που ισχύουν (μέχρι σήμερα) για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος είναι τα παρακάτω: Α. Από 1/1/2017 εντάσσονται στον ΕΦΚΑ (Ν4387 άρθρο 4 παρ. 1α). Β. Οι προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξακολουθούν να είναι ίδιες με αυτές που ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος του Ν4387 (Ν4387 άρθρο 4 παρ. 1β). Τα σχόλια για όρια ηλικίας ξεκινούν από παρερμηνεία της παραγράφου Α6α της εγκυκλίου που δημοσιεύτηκε εχθές και αφορά μικρή μερίδα συναδέλφων που παραιτούνται αφού έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 15 χρόνια υπηρεσίας χωρίς να θεμελιώνουν δικαίωμα άμεσης καταβολής της σύνταξης. Για όλους τους άλλους ισχύουν οι υπολογισμοί της σελίδας Δικαίωμα Σύνταξης. Γ. Για όσους υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και την 30-6-2016 ή κρίθηκαν αποστρατευτέοι μέχρι την ημερομηνία αυτή (ανεξάρτητα του χρόνου διαγραφής τους από τις Τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας) ο υπολογισμός της σύνταξης θα γίνει με την νομοθεσία που ίσχυε πριν από την ψήφιση του Ν4387. Για αποχωρήσεις μετά την 1/7/2016 θα βγει νέα εγκύκλιος από το Υπουργείο Εργασίας… Διαβάστε τη συνέχεια »

Path
Path
15 Νοεμβρίου 2016 14:28

Εχω υποβάλει αίτηση αποστρατιας την 14 οκτ 2016 και έχω καταταγεί στην ΣΜΥ 23 οκτ 1985 31 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας έως σήμερα και 5 πλασματικα την πατησα με τον νέο νόμο και πόσο ρε παιδιά θα πάρω σύνταξη ή θα πρέπει να σημπληρωσω το όριο ηλικιας

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Path
15 Νοεμβρίου 2016 14:58

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείς για όριο ηλικίας. Η εξαίρεση Α6α της εγκυκλίου που αναφέρει όριο ηλικίας αφορά μόνο τις περιπτώσεις παραίτησης στρατιωτικών που περιγράφονται στην σελίδα 28 του εντύπου https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2015/01/finance2006.pdf .
« Για τη συνταξιοδότηση Στρατιωτικών από το Δημόσιο (παλαιών και νέων ασφαλισμένων, ανδρών και γυναικών) δεν απαιτείται ελάχιστο όριο ηλικίας, πλην της περίπτωσης παραίτησης όταν συμπληρωθεί 15ετής (µόνο) πλήρης πραγματική υπηρεσία, οπότε για τη λήψη της σύνταξης απαιτείται και η συμπλήρωση του 65ου έτους της ηλικίας τους.» Ν2084/1992 άρθρο7 παρ3α.
Σημ. Με τον Ν4151/2013 άρθρο 4 παρ 1α το όριο ηλικίας άλλαξε για όσους συμπλήρωναν την δεκαπενταετία μετά την 1/1/1993 και έγινε 67 ετών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 15:14

Μου απάντησες στο ερώτημα (1), μένει το (2)…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2016 16:12

Γιάννη γειά σου.
Απάντησα στον Path που τυπικά είναι ακόμα ε.ε και ανησυχούσε. Για εμάς που είμαστε ήδη απόστρατοι το πρώτο σου ερώτημα έχει καθαρά εγκυκλοπαιδικό/ενημερωτικό χαρακτήρα και είχα ήδη απαντήσει και εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-117/#comment-41540 .
Για το δεύτερο ερώτημα σου η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Όποιος είχε συνταξιοδοτηθεί πριν την 1/7/2016 και έχει επανέλθει (πριν ή μετά την 1/7/2016) όταν αποχωρήσει (μετά την 1/7/2016) η σύνταξη του θα υπολογιστεί εκ νέου σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Δεν καταλαβαίνω μόνο το τελευταίο εδάφιο της εξαίρεσης Α6β που λέει «Τα ανωτέρω, ισχύουν ανεξαρτήτως του εάν ο στρατιωτικός συνταξιούχος θα επανέλθει εν τοις πράγμασι στην Υπηρεσία.».

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 18:13

Υποθέτω ότι αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου στρατιωτικοί επανέρχονται για λόγους υγείας εικονικά. Έτσι θέλει να καλύψει το νομικό παραθυράκι για τις περιπτώσεις αυτές

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 18:39

Νίκο ευχαριστώ για την απάντηση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 20:48

Πάντως το “μάθαμε” και αυτό!

Η έκφραση “…ανεξαρτήτως του εάν ο στρατιωτικός συνταξιούχος θα επανέλθει εν τοις πράγμασι στην Υπηρεσία” υπονοεί ότι στρατιωτικοί επανέρχονται για λόγους υγείας εικονικά…

Που είσαι ρε Τράμπ να βάλεις και εδώ μια τάξη στα πράγματα επειδή θα τρελαθούμε στο τέλος…

(εδώ που τα λέμε σιγά μην τον αφήσουν να βάλει τάξη στα πράγματα…το χάος και η ακαταστασία πάντα “βολεύει”…)

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 21:49

Είπα “Υποθέτω ότι..”.Διότι παρατηρούνται περιπτώσεις οι οποίες δεν ακούγονται.
Η υπηρεσία έχει επαναφέρει άτομα για λόγους υγείας εικονικά ώστε να καλύπτονται υγειονομικά (να δικαιολογούνται κάποιες εξετάσεις και νοσηλεία). Φυσικά όχι χαμηλόβαθμους.

Αναφορικά με τον Τραμπ, συμφωνώ. Παντού στο δημόσιο υπάρχουν κάποια έξοδα τα οποία θα μπορούσαν να είχαν μαζευτεί αλλά η υπηρεσία εθελοτυφλεί και στο τέλος το βάρος πέφτει πάντα στους μισθούς και συντάξεις.Έτσι και στις ΕΔ και ΣΑ.

Johnny B.
Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2016 13:58

Αχιλλέα, σ’ ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις που μας παρέχεις, είναι πολύ υποβοηθητικές! http://enstoloi.net/egkyklios-gia-tin-imerominia-ischyos-n-4387/ Ωστόσο, σε σημερινό άρθρο της naftemporiki.gr διαβάζω δύο ζητήματα που θα ήθελα να τα διευκρινίσεις και εσύ με όσα γνωρίζεις, βέβαια. Λοιπόν, http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1171472/koftis-eos-kai-20-gia-tis-upsiles-suntakseis Θέμα: «Κόφτης» έως και 20% για τις υψηλές συντάξεις Αναφέρει για τους ένστολους ότι: Τι προβλέπεται για τους ένστολους Σύμφωνα με την εγκύκλιο, όσα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας έως τις 30 Ιουνίου 2016, η σύνταξή τους θα υπολογιστεί σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν στο Δημόσιο έως 31.12.2014. Δεν ισχύει το ίδιο όμως για όσους επέλεξαν να συνταξιοδοτηθούν έχοντας συμπληρώσει το λιγότερο 15 έτη ασφάλισης, αλλά δεν είχαν συμπληρώσει το όριο ηλικίας. Σε αυτή την περίπτωση και ανεξάρτητα εάν είχαν υποβάλει ή όχι αίτηση συνταξιοδότησης, η σύνταξή τους θα υπολογιστεί με τον νέο τρόπο. Επίσης, η εγκύκλιος προβλέπει ότι εάν στρατιωτικός συνταξιούχος επανήλθε στην υπηρεσία του και αποχωρήσει από την 1η Ιουλίου 2016 και μετά, τότε η σύνταξή του θα επανυπολογιστεί εκ νέου με… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δημήτρης
Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2016 07:53

Η 30/6/2016 λοιπον είναι η ημερομηνία “ορόσημο” για όσους υπεβαλλαν παραίτηση η αποστρατεύτηκαν αυτεπαγγέλτως από την υπηρεσία και η σύνατξή τους υπολογίζεται με τον “παλαιό” νόμο.
Για τα εργασιακά να υποθέσω ότι ισχύει ο ίδιος “παλαιός” νόμος?

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Δημήτρης
15 Νοεμβρίου 2016 10:10

Χρεώθηκε σε κανέναν η υπόθεση του σε εισηγητή στο ΓΛΚ

ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
15 Νοεμβρίου 2016 02:41

Παντως συνάδελφοι καλή εξέλιξη σχετικά με εμάς τους στρατιωτικούς αυτό το σημερινό, όμως παραμένει ο κίνδυνος με διαφόρους εγκυκλίους όπως βλέπουμε από 1-1-2017 με τον ΕΦΚΑ σε λειτουργία να μπει και όριο ηλικίας σε όλους(παλιοί και νέοι) που παρέμειναν και τελείωσε το θέμα. Αυτό το θέμα παίζει πολύ τελευταία με την αιτιολογία ότι ο ΕΦΚΑ(ΙΚΑ) δεν έχει διατάξεις συνταξιοδότησης χωρίς όριο ηλικίας ενώ κατά κανόνα δεν χορηγεί σύνταξη πριν το 62 έτος εκτός από μερικές εξαιρέσεις( μητέρες με ανήλικα κλπ). Υπομονή λοιπόν κανά 2 μήνες και βλέπουμε.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
15 Νοεμβρίου 2016 00:43

Επίσης για τις προσωρινές:
Β. ΑΡΘΡΟ 9
Ειδικά με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν.4387/2016,προβλέπεται ότι η καταβολή της προσωρινής σύνταξης στους υπαλλήλους –λειτουργούς του Δημοσίου εξακολουθεί να διενεργείται με βάση τις διατάξεις του άρθρου 57 Α του π.δ. 169/2007, ανεξάρτητα εάν η λύση της υπαλληλικής σχέσης των προσώπων αυτών επήλθε πριν ή μετά την ισχύ του ανωτέρω νόμου.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
15 Νοεμβρίου 2016 09:22

Το άρθρο 57 Α του Π.Δ 169/2007 δεν αφορά τους στρατιωτικούς. Για να ισχύσει και για τους στρατιωτικούς θα πρέπει να εκδοθεί η υπουργική απόφαση που προβλέπεται στο άρθρο 1 παρ. 2α του Ν4151/2013.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 10:18

Στο αρθρο 9 παρ. 2 του ν.4387 αναφερει οτι οι διαταξεις του 57Α εχουν εφαρμογη και για τα προσωπα της παρ.1 του αρθρου 4, που αποχωρουν μετα την ισχυ του νομου.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
15 Νοεμβρίου 2016 10:49

Δήμο έχεις δίκιο. Έτσι όπως είναι διατυπωμένο το άρθρο 9 παρ. 2 του Ν4387 ορίζει ότι η προκαταβολή σύνταξης αφορά ΚΑΙ τους στρατιωτικούς αφού αφορά όλα τα πρόσωπα της παρ.1 του άρθρου 4.
Λογικά δεν είναι απαραίτητη η έκδοση της υπουργικής απόφασης που προβλέπεται από το άρθρο 1 παρ. 2α του Ν4151/2013 και την έκδοση της οποίας ζητά το ΥΕΘΑ στο έγγραφο του ( https://drive.google.com/file/d/0B6xAAy1yH1tmdUd4UExuLTZmenM/view )

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 23:45

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δημητρη και GEORGIOSP EIXA 24.5 TO 2010,KAI ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ=ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ 55 31-10-1961 ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Νοεμβρίου 2016 23:22

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΑΧΙΛΕΑ ΚΑΡΡΑΣΑΒΙΔΗ > http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=33039&subid=2&pubid=114253799
……….. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Α. Η σύνταξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και την 30-6-2016 ή κρίθηκαν αποστρατευτέοι μέχρι την ημερομηνία αυτή (ανεξάρτητα του χρόνου διαγραφής τους από τις Τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας), με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας και μετά από τακτικές ή έκτακτες κρίσεις και υπό την προϋπόθεση ότι κατά την ανωτέρω ημερομηνία πληρούσαν τις προϋποθέσεις άμεσης καταβολής της σύνταξής τους, θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με βάση τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την 31-12-2014. Οι διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 4387/2016, περί ανωτάτου ορίου σύνταξης λαμβάνονται υπόψη κατά τον προσδιορισμό του ποσού των ανωτέρω συντάξεων.

ΓιαννηςΑμμεσος
ΓιαννηςΑμμεσος
14 Νοεμβρίου 2016 21:12

Έχω κάνει αίτηση για αναγνώριση για στρατό τον 6/16 .πότε θα αρχίσω να πληρώνω κ αν γνωρίζεται θα είναι με τος παλιές εισφορές ηαυξημενες?

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓιαννηςΑμμεσος
15 Νοεμβρίου 2016 08:52

Μπορεί να μην έρθει ποτέ Γιάννη. Θα γίνει η αναγνώριση με την αποστρατεία και ευτυχώς που τα κατέθεσες τώρα, για να γίνει η αναγνώριση με τις παλιές εισφορές. Κράτα αντίγραφα κατάθεσης (αν έχεις) και Αριθμό Πρωτοκόλλου.

Γιάννης Αμεσος
Γιάννης Αμεσος
Απάντηση σε  kostastam
15 Νοεμβρίου 2016 10:25

Ευχαριστώ για την ενημέρωση τα εχω καταθέσει στην γραμματεία της άμεσης δράσης λογικά θα μπορούν να μου δώσουν τον άρθ πρωτοκολλου

Johnny B.
Johnny B.
14 Νοεμβρίου 2016 20:49

Διαβάζω και υπογραμμίζω θέματα προς συζήτηση, λοιπόν:

http://sastya.gr/2009-06-04-19-56-44/806-enimerwsi-melon-aitisi-epistrofis-kratisis-perithalpsis

Θέμα: “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για επιστροφή απ το ΓΛΚ κρατήσεων Υγειον.περίθαλψης.(Υπόδειγμα αίτησης)”

ΣΧΟΛΙΟ
Ξέρει κάποιος αν ισχύει αυτό που γράφτηκε… δηλαδή…

“Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες στους συνταξιούχους του δημοσίου με τη σύνταξη του Οκτωβρίου 2016 δόθηκαν αναδρομικά των Ιουλίου-Αυγούστου –Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, ενώ στους συνταξιούχος ειδικών μισθολογίων μόνο του Οκτωβρίου.”

και…

“Οι συνάδελφοι μπορούν να ζητήσουν με αίτησή τους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους την διαφορά …”

Έκανε κανένας αίτηση για να πάρει ότι πήραν και οι υπόλοιποι του δημοσίου… αν δεν πήραν και εκείνοι αυτά που “φαντάζομαι”…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Νοεμβρίου 2016 23:02

Γιάννη καλησπέρα. Στα ενημερωτικά ενός δημοσίου υπαλλήλου που έχω στη διάθεση μου η κράτηση της υγειονομικής περίθαλψης έχει γίνει όπως και σε εμάς και δεν υπήρξαν αναδρομικά. Στα ειδικά μισθολόγια δεν δόθηκαν αναδρομικά Οκτωβρίου. Από τον Οκτώβριο και μετά η κράτηση της υγειονομικής περίθαλψης άρχισε να γίνεται μετά την αφαίρεση όλων των κρατήσεων και πριν τον υπολογισμό του Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών (ΦΜΥ). Έτσι έμεινε το τρίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου –Σεπτεμβρίου στο οποίο δεν αφαιρέθηκαν οι μειώσεις των Ν4024/11, Ν4051/12 και Ν4093/12 πριν τον υπολογισμό της κράτησης υγειονομικής περίθαλψης. Έκανα ερώτημα προς το ΓΛΚ μέσω της διαδικτυακής φόρμας ( https://www1.gsis.gr/webtax/emailform/sendEmail ) πριν την 20/10/2016. Το ερώτημα είχε ως εξής: «Με το άρθρο 44 του Ν4387/2016 καθορίζεται ότι από 1.7.2016 η εισφορά υγειονομικής περίθαλψης υπέρ ΕΟΠΥΥ για παροχές ασθενείας σε είδος των συνταξιούχων καθορίζεται σε ποσοστό 6%, και υπολογίζεται επί του καταβαλλόμενου ποσού κύριας σύνταξης. Με εγκυκλίους που εξέδωσαν το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (ΑΔΑ: 7ΔΠΖ465Θ1Ω-ΙΘ2) και το ΙΚΑ (ΑΔΑ: 64ΟΝ4691ΩΓ-Ξ63) ως καταβαλλόμενο ποσό επί του οποίου υπολογίζεται η εισφορά 6%… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 08:02

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
15 Νοεμβρίου 2016 10:20

Ανακοίνωση/ενημέρωση της ΠΟΣ για το θέμα της κράτησης υγειονομικής περίθαλψης. http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=744:-71&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Νοεμβρίου 2016 12:34

Ευχαριστούμε Γιώργο!

Αυτό μάλιστα, στέκει και σίγουρα αναμένουμε εξελίξεις, για ενέργειες του ΓΛΚ…συμφωνώ!!!!

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2016 17:50

Έστειλα συστημένη αίτηση ταχυδρομικός προς το ΓΛΚ στις 09 Νοε 2016, με θέμα «Επιστροφή Αχρεωστήτως Καταβληθέντων Κρατήσεων Υγειονομικής Περίθαλψης», και κείμενο : «Σημειώνεται ότι η κράτηση στις συντάξεις μας για την περίθαλψη γινόταν με το Ν. 2084/1992, όπου προβλέπεται σαφώς στη παράγραφο 5 του άρθρου 35 ότι η κράτηση γίνεται στο καταβαλλόμενο ποσό σύνταξης και όχι στη βασική ακαθάριστη σύνταξη και έτσι εφαρμόζονταν μέχρι τη σύνταξη του Σεπτεμβρίου 2013. Τον Οκτώβριο του 2013 άρχισε ο υπολογισμός να γίνεται βάσει της βασικής ακαθάριστης σύνταξης στην οποία μάλιστα προστέθηκαν τυχόν ΕΟΒ. Με το Ν. 4387/2016 (άρθρο 44) σαφέστατα επίσης αναφέρεται ότι η κράτηση γίνεται στο καταβαλλόμενο ποσό (δεν περιλαμβάνονται δηλαδή οι μειώσεις των Ν. 3865/2010, Ν. 4002/2011, Ν. 4024/2011, Ν.4051/2012, και Ν. 4093/2012, αφού δεν αποτελούν εισόδημα), πλην όμως εφαρμόσθηκε μόνο στη σύνταξη Οκτωβρίου 2016. Κατόπιν των παραπάνω, παρακαλώ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση της οικονομικής αδικίας σε βάρος μου και επιστροφή των παρανόμως αχρεωστήτως παρακρατηθέντων ποσών, αφού υπολογίσθηκε με εσφαλμένο τρόπο η παρακράτηση υπέρ ΕΟΠΥΥ (περίθαλψη), το διάστημα… Διαβάστε τη συνέχεια »

GEORGIOSP
GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2016 19:08

Άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι των ασαφειών του Ν4387/2016. Εκδόθηκε η πρώτη εγκύκλιος από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ που αναφέρεται άμεσα στους στρατιωτικούς. Πιστεύω ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα θολά σημεία αλλά η αρχή επιτέλους έγινε.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΔΡ6Η-921?inline=true

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
14 Νοεμβρίου 2016 19:33

Καλησπέρα,,GEORGIOSP ευχαριστώ για την ενημέρωση.Το θέμα για την εγκύκλιο του υπουργείου οικονομικών θά αρχίσει να αναμεταδίδεται.

Hall 1821
Hall 1821
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 20:30

Καλά νέα για δεκάδες συναδέλφους που απέφυγαν τα χειρότερα. Μπράβο Γιώργο για την άμεση ενημέρωση.

Α. Η σύνταξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και την 30-6-2016 ή κρίθηκαν αποστρατευτέοι μέχρι την ημερομηνία αυτή (ανεξάρτητα του χρόνου διαγραφής τους από τις Τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας), με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας και μετά από τακτικές ή έκτακτες κρίσεις και υπό την προϋπόθεση ότι κατά την ανωτέρω ημερομηνία πληρούσαν τις προϋποθέσεις άμεσης καταβολής της σύνταξής τους, θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με βάση τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την 31-12-2014. Οι διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 4387/2016, περί ανωτάτου ορίου σύνταξης λαμβάνονται υπόψη κατά τον προσδιορισμό του ποσού των ανωτέρω συντάξεων.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Hall 1821
14 Νοεμβρίου 2016 20:51

καλησπεερα, αυτο το γλκ το γνωριζει ,γιατι ομως επιμενει να μην βγαζει συνταξεις?και μιλαμε οτι το οικονομικων το εξεδωσε!!!

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  δημητρης
14 Νοεμβρίου 2016 20:54

Ξέρει κανένας τίποτα όσοι αποστρατεύτηκαν μέχρι 30-6-2016 θα πάρουμε σύνταξη η θα περιμένουμε και άλλη εγκύκλιο ή νόμο

spyros
spyros
Απάντηση σε  Hall 1821
14 Νοεμβρίου 2016 21:01

Καλά νέα για όσους υπέβαλαν αίτηση έως 30-6-2016.Θα πάρουν και αυτοί την προσωπική διαφορά.(Έως πότε ?). Για αυτούς που υπέβαλαν αίτηση από 1-7-2016 και μετά ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  spyros
14 Νοεμβρίου 2016 21:18

spyros,

μέχρι να μπούμε και επίσημα στο 4ο Μνημόνιο όπου με τις ευλογίες του ΔΝΤ θα αποτελέσει παρελθόν η “προσωπική διαφορά” (προ-απαιτούμενο).

Για όσους θα συνεχίσουν να την (απο)λαμβάνουν μέχρι εκείνη τη στιγμή (της περικοπής), ας κοιτάξουν να τακτοποιήσουν κάποιες οικογενειακές υποχρεώσεις γιατί μετά…το χάος…

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Hall 1821
14 Νοεμβρίου 2016 21:40

Πολύ σημαντική (και θετική) εξέλιξη αυτή, για όσους περίμεναν την “διαγραφή” τους…

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Hall 1821
14 Νοεμβρίου 2016 23:16

ΣΤΙΣ Εξαιρέσεις:

α. Όσοι από τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν αποχωρήσει από την Υπηρεσία μέχρι και 30-6-2016, έχοντας συμπληρώσει τουλάχιστον 15 έτη ασφάλισης αλλά όχι και το όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξής τους και ανεξάρτητα εάν είχαν υποβάλει, μέχρι και την ανωτέρω ημερομηνία, αίτηση συνταξιοδότησης και είχε ή δεν είχε εκδοθεί απορριπτική πράξη ή υποβάλουν για πρώτη φορά αίτηση συνταξιοδότησης, μετά την ημερομηνία αυτή, δικαιούνται σύνταξη υπολογιζόμενη με βάση τις οικείες διατάξεις του ν. 4387/2016.ΤΙ ΣΗΜΑΝΕΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 23:33

Κώστα μην ανησυχείς, δεν υπάρχει όριο ηλικίας, για όσους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης. Η εξαίρεση που αναφέρεις αφορά αυτούς που έχουν δηλώσει παραίτηση έχοντας περισσότερα από 15 χρόνια υπηρεσίας αλλά δεν έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης. Μόνο για αυτούς υπάρχει όριο ηλικίας.
Σύμφωνα με τον Ν2084/1992 άρθρο 7 παρ3 ισχύει:
«3. Ο μόνιμος στρατιωτικός δικαιούται σύνταξης:
α) Αν απομακρυνθεί εκουσίως των τάξεων και έχει συμπληρώσει δεκαπενταετή πλήρη πραγματική συντάξιμη υπηρεσία, και το εξηκοστό πέμπτο (65ο) έτος της ηλικίας του. Για όσους συμπληρώνουν τις ανωτέρω προϋποθέσεις από 1.1.2013 και μετά το όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης αυξάνεται στο 67ο έτος της ηλικίας τους.»

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 23:37

συναδελφοι οπως το καταλαβαινω εγω εαν ειχες θεμελιωσει μεχρι το 2014 ….24,5 χρονια εκανες αιτηση για συνταξιοδοτηση οποτε δεν γενναται θεμα περι ηλικιας ,το μονο που θα εχεις 40%μειωση οπως θα δεις στο πινακα που εχει ο αχιλλεας μεχρι να γινεις 55 ετων!

Γιώργος Μ
Γιώργος Μ
13 Νοεμβρίου 2016 22:02

Πρόσφατα έμαθα από ανεπίσημη πηγή ότι και για το 2017 ο υπολογισμός των συντάξεων των στρατιωτικών θα γίνετε από το ΓΛΚ.
Παρακαλώ απαντήστε μου αν ισχύει.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος Μ
14 Νοεμβρίου 2016 09:38

Δεν μας λές (έστω και ανεπίσημα) την πηγή σου?

Γιώργος Μ
Γιώργος Μ
Απάντηση σε  aero
14 Νοεμβρίου 2016 13:57

Μου το είπε συνάδελφος. Όμως μίλησα στο τηλέφωνο με το ΓΛΚ σήμερα και δεν ξέρουν κάτι.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Γιώργος Μ
14 Νοεμβρίου 2016 10:45

Καλημέρα,ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΈΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΣΤΊΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΆΞΕΙΣ ΓΙΆ ΛΌΓΟΥΣ ΥΓΕΊΑΣ!

ΑΡΗΣ
ΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 12:18

Τι εννοείς Ηλία?

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΑΡΗΣ
14 Νοεμβρίου 2016 12:52

Καλησπέρα,Αρη εννοώ για όσους έχουν αυτεπάγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας.

μαικ
μαικ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 13:25

πριν αρχισουμε τα τηλεφωνα μπορεις να πεις κατι πιο συγκεκριμενο΄΄ευχαριστω

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 16:17

Καλησπέρα, Μαικ ένα στρατιωτικό δικηγορικό γραφείο ανακοίνωσε πρόσφατα για όσους έχουν προβλήματα υγείας. Πληκτρολογώντας ΠΡΟΣΟΧΉ! ΝΈΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΓΙΑ ΤΊΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΆΞΕΙΣ ΓΙΆ ΛΌΓΟΥΣ ΥΓΕΊΑΣ.Πληροφοριες στα τηλέφωνα επικοινωνίας που αναφέρονται πιο πάνω.

nikosmakk
nikosmakk
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
14 Νοεμβρίου 2016 20:20

Καλησπέρα Ηλια.Δεν μας λες τι εννοεις ακριβως.Εχεις παρει τηλ εκει που λες η απλα ακουσες κατι αοριστο.Αν θες ενημερωσε με κατι συγκεκριμενω που εμαθες η σου ειπαν από το γραφειο που λες,αναμενουμε.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  nikosmakk
14 Νοεμβρίου 2016 21:39

Καλησπέρα nikosmakk έχω διαβάσει την ανάρτηση πληκτρολογώντας ΠΡΟΣΟΧΉ! ΝΈΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΓΙΑ ΤΊΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΆΞΕΙΣ ΓΙΆ ΛΌΓΟΥΣ ΥΓΕΊΑΣ,τηλεφωνο πρόσφατα δέν πήρα αλλά τον Ιουλιο πού πηρα τηλέφωνο υπάρχει νομικό τμήμα γιά τούς στρατιωτικούς,αυριο θα ξέρω περισσότερες πληροφορίες.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
15 Νοεμβρίου 2016 15:01

Καλησπέρα,πηρα σήμερα τηλέφωνο σε στρατιωτικο δικηγορικό γραφείο,και μου είπαν για τήν ανάρτηση που διάβασα.ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΈΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΓΙΑ ΤΊΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΆΞΕΙΣ ΓΙΆ ΛΌΓΟΥΣ ΥΓΕΊΑΣ!Αφορά για όσους έχουν αποστρατεία λόγω υγείας και περιμένουν τη συνταξιοδότησή τους αναλαμβάνουν την γρηγορότερη διεκπεραίωση τους ,για όσους έχει βγει ή σύνταξη τους, αλλά επιδεινώθηκε ή υγείας τούς ,για όσους έχουν πάρει ποσοστό αναπηρίας αλλά δεν αντιστοιχεί το ποσοστό αναπηρίας σύμφωνα με την πάθηση τους.περισσοτερες πληροφορίες πληροφορίες πληκτρολογώντας με κεφαλαία γράμματα ΠΡΟΣΟΧΉ! ΝΈΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΓΙΑ ΤΊΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΆΞΕΙΣ ΓΙΆ ΛΌΓΟΥΣ ΥΓΕΊΑΣ!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος Μ
14 Νοεμβρίου 2016 11:22

Μου φαίνεται ότι λες ότι ο ΕΦΚΑ θα είναι σαν τα νέα τέλη κυκλοφορίας που λόγω έλλειψης χρόνου (και οργάνωσης) δεν μπορούν να εφαρμοστούν από το 2017?

Περίμενε γιατί τον τελευταίο λόγο τον έχει η Τρόικα-ΔΝΤ και ότι πουν θα εφαρμοστεί…μην το ξεχνάς!

ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
13 Νοεμβρίου 2016 02:58

Αχιλλέα καλημέρα. Ποια είναι η προσωπική σου άποψη σχετικά με τη προσωπική διαφορά που θα παίρνουμε εμείς που διαγραφήκαμε πριν από τη ψήφιση του νόμου Κατρούγκαλου? Εάν τη κόψουν τελείως ένας που παιρνει σήμερα π.χ 1360 ευρώ(υποδιευθυντής) είναι δυνατό με το καλημέρα να παίρνει 950-1000 ευρώ ή νομίζεις θα το πάνε λίγο λίγο? Απλά την εκτίμησή σου και μόνο.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
12 Νοεμβρίου 2016 13:58

Καλησπέρα,συναδελφοι ε.ε & ε.α. με επικοινωνία συναδέλφων πυροσβεστικής,ο πρόεδρος της ομοσπονδίας πυρ/κης κύριος σταθοπουλος πληροφορισε μέχρι τήν επόμενη πέμπτη θα έχουμε εξελίξεις για το συνταξιοδοτικό,καθως ή κυρια αξιογλου έδωσε εντολή να τελειώνει με το πρόβλημα των συντάξεων που προέκυψε.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
12 Νοεμβρίου 2016 15:32

Ελπίζω να γίνει τίποτα γιατί είμαι σε πολύ δύσκολή θέση

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Θανάσης
12 Νοεμβρίου 2016 16:28

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΤΣΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΕΧΩ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Θανάσης
12 Νοεμβρίου 2016 16:51

ΘΑΝΑΣΗ ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΡΑΤΑ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΕΔΩ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΕΙ!!!!!!!!!!

δημητρης
δημητρης
12 Νοεμβρίου 2016 18:30

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ Η ΑΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ,ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ,ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΚΟ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΩ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΣΜΙΑ! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΙ ΥΠΟΣΚΑΠΤΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!

σ
σ
12 Νοεμβρίου 2016 12:53

Απ’ ότι άκουσα σε ορισμένα ΜΜΕ, οι αυξήσεις στις συντάξεις που προβλέπονται στο νέο νόμο του ασφαλιστικού αφορούν μόνο την εθνική σύνταξη που δίνει το δημόσιο, τα 384 ευρώ, άρα από το 2018 εάν θα δοθούν αυξήσεις στις συντάξεις, θα δοθούν μόνο σε αυτό ποσό, δηλαδή ψίχουλα (1,3 % Χ 384 = 5 ευρώ). Ισχύει ;

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  σ
12 Νοεμβρίου 2016 14:15

Όσο διαβάζουν το νόμο ανακαλύπτουν και άλλα πολλά. Υπομονή…
Πάντως, προσωπικά πιο πολύ ανησυχώ εάν μου κόψουν την προσωπική διαφορά που είναι πάνω από 200 Ε και είναι στην παρούσα φάση το πιο πιθανό , παρά εάν πάρω αύξηση 5 ,10 κ 20 Ε που είναι το απίθανο σενάριο. Ο Γ.Αυτιάς είπε το πρωί, ότι υπογράψανε να σταματήσει εντελώς η κρατική επιχορήγηση στις συντάξεις. Καταλαβαίνεις τι κόφτης έχει να πέσει..

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  σ
12 Νοεμβρίου 2016 14:28

Αυτός ο τρόπος αυξήσεων που αναφέρεις συσχετίζεται και με το επίσης πολύ σοβαρό θέμα που είναι η περικοπή 60 % που έχουν, όσοι εργαστούν και το δηλώνουν.
Εάν αφορά μόνο στην εθνική σύνταξη που δίνει το δημόσιο, τα 384 ευρώ και όχι στις εισφορές , ή όλη την σύνταξη. Στην πρώτη περίπτωση θα εργάζεσαι νόμιμα και θα χάνεις μόνο κανένα 250 άρι.
Όλα αυτά θα τα δούμε σύντομα, διαβάζοντας γραμμή- γραμμή το νέο νόμο.