Σελίδα υπ' αριθ. 127 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 127 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
οι πριν του 2014 παλαιοί ασφαλισμένοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδοτησης φεύγουν στα 35 έτη αυτεπαγγελτα αν δεν κάνω λάθος και οι ”νέοι” 40 έτη η 60 έτος ηλικίας
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
καλημέρα
Υπάρχουν αρκετά λάθη στο σχόλιό σου: “οι πριν του 2014
παλαιοί ασφαλισμένοιπου έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδοτησηςφεύγουν στα 35 έτη αυτεπαγγελτααν δεν κάνω λάθος καιοι “νέοι”40 έτη η 60 έτος ηλικίας”.Εάν δεν είσαι τρίτεκνος, δεν έχει απολύτως καμία σημασία εάν είσαι παλιός ή νέος ασφαλισμένος (ερώτηση 4.9 στις FAQ).
Από την αποστρατεία στα 35 έτη εξαιρούνται οι Συνταγματάρχες και Ταξίαρχοι και οι αντίστοιχοι των άλλων Κλάδων που δεν διανύουν τον τελευταίο βαθμό εξέλιξής τους.
Επίσης για να αποστρατευθείς με 35ετία θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον ένα χρόνο στον κατεχόμενο βαθμό (άρα κατά περίπτωση μπορεί να γίνει και 36ετία), ενώ στην 35ετία δεν μετράει ο χρόνος θητείας.
Παράλληλα υπάρχουν τα όρια ηλικίας ανά βαθμό που ξεκινούν από τα 53 έτη για Σημαιοφόρους μέχρι τα 65 έτη για Ναυάρχους.
Καλημερα.Αχιλλεα θελω να ρωτησω το εξης: οσοι θεμελιωνουν δικαιωμα συνταξης μετα το 2014 αν δεν κανω λαθος χρειαζονται ή 40 χρονια υπηρεσιας ή να κλεισουν τα 60 χρονια ηληκιας τους οποιο απο τα δυο ερθει πρωτο.Στις σελιδ. ομως με τον υπολογισμο συνταξης δεν υπαρχει η παραμετρος ποσο συνταξη βγαζει καποιος 60χρονος με λιγοτερα χρονια υπηρεσιας απο τα 40.Ισχυει η εγω κανω κατι λαθος.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Δεν κάνεις κανένα λάθος, είναι σωστός ο συλλογισμός σου και το συμπέρασμα ότι οι σελίδες δεν περιέχουν την παράμετρο της ηλικίας, καθώς σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να μπει ακόμη ένα πεδίο [Ημ/νία γέννησης].
Όμως μπορείς να παρακάμψεις έμμεσα αυτό τον περιορισμό.
Στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” εισάγεις ως ημερομηνία διαγραφής την 31η Δεκεμβρίου του έτους που συμπληρώνεις ηλικία 60 ετών και παράλληλα εισάγεις [Παραίτηση: ΟΧΙ], οπότε υπολογίζεται κανονικά η σύνταξη, ανεξαρτήτως ετών υπηρεσίας ή θεμελίωσης.
Ομοίως στη σελίδα “Σύνταξη 2017” μπορείς να βάλεις [Αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω υγείας: ΝΑΙ] και πάλι υπολογίζεται η σύνταξη ανεξαρτήτως θεμελίωσης, απλά θα πρέπει να αφαιρέσεις από την [Ακαθάριστη σύνταξη] το επίδομα ανικανότητας (ή να προσθέσεις μόνος σου την αναλογική και εθνική σύνταξη).
κυριε Καρασαββιδη σας ευχαριστω για την απαντηση σας.
Όσοι τυχόν γνωρίζετε βουλευτές
θέστε το θέμα
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2017/02/sti-vouli-oi-sintakseis-chirias.html
Η αναλγησία σε όλο της το μεγαλείο.!! Οι αρνητικές προθέσεις της Κυβέρνησης στο να επιλύσει αυτό το φλέγον και πρωτίστως ΗΘΙΚΌ ζήτημα φάνηκαν πλέον περίτρανα από την απάντηση του υφυπουργού εργασίας Κου Πετρόπουλου στη Βουλή, μετά από ερώτηση του πρ. ΑΝΥΕΘΑ Κου Δαβάκη. Επίσης, καλό θα ήταν να μας κατονομάσει ο κύριος υφυπουργός, ποιες είναι εκείνες οι ομοσπονδίες των στρατιωτικών που του είπαν ότι δεν επιθυμούν διακριτική μεταχείριση για το ζήτημα.!!! Για να τις φτύσουμε. !!! Από την άλλη, αλγεινή επίσης εντύπωση προκαλεί και η απουσία ΟΛΩΝ των Βου(ο)λευτών από τη συζήτηση στη Βουλή για το ζήτημα αυτό. ΜΟΝΟ ένας βου(ο)λευτής παρών να πάρει η ευχή ?? Γιατί άραγε ?? Το θέμα ΔΕΝ πουλάει βέβαια γι’ αυτό. !!! Οι χήρες των στρατιωτικών στο καιάδα. Και ας πάνε να δουλέψουν από τα 50 έως τα 54 χρόνια τους, αν τύχει και συμβεί το μοιραίο στο σύζυγό τους. !!! Που όμως και ποιος θα τις πάρει σε αυτή την ηλικία ??? Αυτά… Διαβάστε τη συνέχεια »
http://prntscr.com/e3z6qd
Συνάδελφε,επειδή η ντροπή και το αίσχος δεν αφορούν αυτούς που αναφέρεις ,θα πρέπει πλέον οι εν/εν συνάδελφοι να υποβάλλουν αναφορές αίτησης μετάθεσης σε περιοχές όπου διαθέτουν προσωπική περιουσία και μπορούν οι σύζυγοί τους να εργαστούν.Επιπλέον να ζητούν το αμετάθετο διότι απλά τα “ανθρωποειδή”της “κυβέρνησης”το επιβάλλουν !!!!! Όσο για τους εα συναδέλφους να εύχονται οι σύζυγοι να κλείσουν τα 55 πριν συμβεί κάτι κακό………και κάτι ακόμη οι ΑΡΧΗΓΟΙ ακούν ?????????
Oi Αρχηγοί είναι σαν αυτωνών τα μούτρα για την καρέκλα πουλάνε τα πάντα εκτό από το προσωπικό τους συμφέρoν και την κάστας τους. Γιατί να διαφέρουν άραγε από άλλη πατρίδα προέρχονται αυτοί;
Το συγκεκριμένο θέμα για τις συντάξεις χηρείας έχει συζητηθεί και στις 2-6-16 σε επίκαιρη ερώτηση, στην βουλή.
Απόσπασμα από τα πρακτικά της συζήτησης (σελ. 10695, στο μέσον της αριστερής στήλης).
Εισερχόμεθα στην έβδομη με αριθμό 909/27-5-2016 επίκαιρη ερώτηση πρώτου κύκλου του Βουλευτή Β’ Αθηνών των Ένωσης Κεντρώων κ. Γεωργίου-Δημητρίου Καρρά προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σχετικά με την περικοπή των συντάξεων χηρείας,………..κλπ.
http://www.parliament.gr/UserFiles/a08fc2dd-61a9-4a83-b09a-09f4c564609d/es20160602.pdf
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-125/#comments
Για να κατανοήσει κανείς το τι συμβαίνει σήμερα να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του ότι υπάρχουν δύο αντιδιαμετρικώς αντίθετα συστήματα κοινωνικής ασφάλισης: Το ανταποδοτικό (που οι περισσότεροι εσφαλμένα πιστεύουν ότι έχουμε στην Ελλάδα) και το αναδιανεμητικό (που πραγματικά έχουμε). Στο ανταποδοτικό σύστημα, κάθε εργαζόμενος πληρώνει εισφορές στον ασφαλιστικό οργανισμό, ο οποίος μπορεί να είναι δημόσιος ή ιδιωτικός και είναι συνήθως της επιλογής του ή της επιλογής του εργοδότη του. Ο ασφαλιστικός οργανισμός χρησιμοποιεί τις εισφορές ως καταθέσεις μακράς προθεσμίας και τις επενδύει σε διάφορες τοποθετήσεις που, λόγω του μακροπρόθεσμου χαρακτήρα τους, αποδίδουν ικανοποιητικές αποδόσεις. Στο αναδιανεμητικό σύστημα που εφαρμόζουμε στη χώρα μας, το ύψος των συντάξεων μοιραία εξαρτάται από μια σειρά οικονομικών παραμέτρων. Η πρώτη και κυριότερη είναι η ανεργία. Όσο υψηλότερη είναι η ανεργία τόσο λιγότερες εισφορές εισπράττουν τα ταμεία και συνεπώς υπάρχουν λιγότερα χρήματα για να αναδιανεμηθούν σε συντάξεις. Η δεύτερη παράμετρος είναι τα αποθεματικά των ασφαλιστικών οργανισμών. Στο πρόσφατο οικονομικό παρελθόν της Ελλάδας τα αποθέματα των ταμείων έχουν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Μήπως θα πρέπει να αναφέρετε την πηγή του σχολίου σας
αντί να το εμφανίζετε ως δικό σας ?
http://www.ptyxi.com/2016/01/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B2%CF%8E%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA/
Και επειδή στο σχόλιο του Αντώνη απομονώθηκε μόνο ένα τμήμα του αυθεντικού άρθρου, το πραγματικό συμπέρασμα του αρθρογράφου είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κατέληξε ο Αντώνης (με κεφαλαία είναι η δική του ερμηνεία):
“Η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν ο εξορθολογισμός του ασφαλιστικού κόβοντας πολλαπλές, μη δικαιολογημένες βάσει των εισφορών ή και δόλιες συντάξεις. Ο προτεινόμενος ασφαλιστικός νόμος, όμως, ουδόλως αγγίζει αυτή την πλευρά του προβλήματος. Αντιθέτως, η προσδοκώμενη συνταξιοδοτική δαπάνη περικόπτεται με τη δραστική μείωση των αναμενόμενων απολαβών των συνταξιούχων του μέλλοντος…..
Κάπως έτσι, επί των ημερών μας, συντελείται η μεγαλύτερη αναδιανομή εισοδήματος μεταξύ γενεών όλων των εποχών.”
Κοινώς προτείνει να κοπούν συντάξεις από τους σημερινούς συνταξιούχους και όχι από τους μελλοντικούς (οι οποίοι με τις κρατήσεις τους πληρώνουν τις σημερινές συντάξεις).
Πέραν των άλλων, για εμένα είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι το εν λόγω άρθρο το υπογράφει επίκουρος καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Μόσχας !
Καλησπέρα σε όλους.
Η επιλογή για την ημερομηνία ισχύος του Ν.4387 είναι τυχαία η έχει κάποια λογική εξήγηση?
Όλοι οι νόμοι ισχύουν από την ημ/νία κυκλοφορίας του αντίστοιχου ΦΕΚ, εκτός εάν ορίζεται αλλιώς στο κείμενο.
Το ΦΕΚ για τον συγκεκριμένο νόμο δημοσιεύθηκε αν δεν κάνω λάθος στις 12-5-2016.Εγώ αναφέρομαι στην εγκύκλιο που θέτει σε ισχύ τον συγκεκριμένο νόμο για τους στρατιωτικούς.
Γιατί 30/6/2016 και όχι 12/5/2016 ή 30/11/2016?
Και γιατί να ισχύει η αίτηση αποστρατείας και όχι η διαγραφή?
Καλημερα στη σελιδα ‘ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΕΣ’ τερμα δεξια στις παρατηρησεις στην επιλογη που εχει για την πληρωμη ΝΑΙ η ΟΧΙ των μερισματων τι επιλεγω?
Άφησε το ποντίκι σου επάνω από την πρώτη επιλογή [Πληρωμή: ΝΑΙ/ΟΧΙ] στο ΜΤΣ και θα εμφανιστούν σύντομες οδηγίες.
Δεν σου απαντάω κανονικά γιατί θέλω αν δω εάν οι οδηγίες όπως παρουσιάζονται είναι σαφείς.
Καλημέρα σε όλους σας,
Έγραψα ένα σχόλιο την 27 Ιανουαρίου 2017 περί ώρας 14:07 , αλλά δεν δόθηκε η δέουσα προσοχή.
Κρατήστε δύο θέματα που θα «παίξουν» τις επόμενες μέρες.
Α. Τρίμηνες .
Σε επικοινωνία μου την Παρασκευή με τον Κο Μα*έ , ( στέλεχος ΓΛΚ), συζητήσαμε για την πορεία της αίτησής μου και κατόπιν μου ανέφερε ότι κακώς δόθηκαν οι τρίμηνες αποδοχές και θα επιστραφούν. Το ίδιο είπε και ο κος Γεω****κος σε άλλο συνάδελφο, την περασμένη εβδομάδα. Καλό είναι, όσοι συνάδελφοι πήραν τρίμηνες στο τελευταίο διάστημα (σε αυτούς συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ), να προετοιμάζονται για κάθε ενδεχόμενο (μακάρι να μην γίνει τίποτα).
Β. Μισθολογικές προαγωγές
Όσον αφορά στο πάγωμα των μισθολογικών προαγωγών από 1/1/2017, για το ΓΛΚ ισχύει κανονικά, δλδ πάγωσαν. Ίσως για το λόγο αυτό ο τομεάρχης κόμματος αντιπολίτευσης έκανε ερώτηση στη βουλή και απαντήθηκε από τον ΥΕΘΑ με την τεχνική της «δημιουργικής ασάφειας».
Νίκο δεν υπήρξε αδιαφορία η έλλειψη προσοχής για το σχόλιο σου. Απλά το θέμα των τρίμηνων αποδοχών και της προκαταβολής σύνταξης πιστεύω ότι θα γίνει επίκαιρο όταν ολοκληρωθεί η έκδοση συντάξεων με αποχώρηση έως την 30/6/2016. Τα μέχρι τώρα δεδομένα έχουν ως εξής : Μέχρι σήμερα για τους καταταγέντες προ της 1/1/1993 ισχύουν και χορηγούνται από τα επιτελεία οι τρίμηνες αποδοχές. Για τους νεότερους δεν χορηγούνται οι τρίμηνες αποδοχές ούτε η προκαταβολή σύνταξης. Για το αν είναι σωστό ή όχι έχει γίνει αρκετή συζήτηση τις τελευταίες μέρες και η συζήτηση αυτή έγινε αφορμή να γράψει ο Αχιλλέας το άρθρο «Νέοι ασφαλισμένοι και τρίμηνες αποδοχές». Αν και εγώ προσωπικά διαφωνώ με την άποψη που εκφράζεται στο παραπάνω άρθρο είναι γεγονός ότι οι νόμοι εφαρμόζονται με τον τρόπο που αναλύει ο Αχιλλέας. Ένα δεύτερο θέμα είναι η προκαταβολή σύνταξης για διαγραφές μετά την έναρξη ισχύος του Ν4387/2016. Ένα σχόλιο του συναδέλφου Γιάννη http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-196/#comment-41589 προκάλεσε άλλη μια συζήτηση για το αν η προκαταβολή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Γιώργο συμφωνώ με την κάλυψη που έκανες στα επιμέρους θέματα , τα οποία και παρακολουθώ. Πρόθεσή μου ήταν να ενημερώσω για τις επερχόμενες αλλαγές. Όσον αφορά την επιστροφή των τριμήνων που έχουν ήδη δοθεί, εάν υλοποιηθεί χωρίς να έχει εκδοθεί κάποιο επίσημο χαρτί το οποίο θα σηματοδοτεί την αλλαγή της υπάρχουσας κατάστασης, πιστεύω ότι θα διαπραχθεί σφάλμα, το οποίο θα δημιουργήσει έναρξη μαζικών δικαστικών διεκδικήσεων από τους άμεσα θιγόμενους, καθώς η χασούρα ξεκινά από τα 1500 Ε ++ για τον καθένα. Οι υπάλληλοι του ΓΛΚ εκτιμώ ότι υποστηρίζονται από νομικούς συμβούλους , ώστε να αποφύγουν/αποφύγουμε τέτοιες περιπέτειες.
Νίκο καλησπέρα.
Το ΓΛΚ ποτέ μέχρι τώρα (από όσο έχει πέσει στην αντίληψη μου) δεν εφαρμόζει κάτι χωρίς να έχει έγγραφη οδηγία-διαταγή. Τελευταία περίπτωση η αναμονή για τον καθορισμό της ημερομηνίας έναρξης ισχύος του Ν4387/2016. Από τον Ιούνιο του 2016 μέχρι και τον Νοέμβριο δεν είχε ¨κουνηθεί ούτε φύλλο¨ και μόλις εκδόθηκε η σχετική εγκύκλιος άρχισε η έκδοση συνταξιοδοτικών πράξεων για τους ενδιαφερόμενους στρατιωτικούς.
Μην ανησυχείς λοιπόν και δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν κάτι αυθαίρετα. Δεν υποστηρίζω ότι είναι απίθανο να ζητηθεί πίσω η διαφορά αλλά μέχρι να γίνει (αν γίνει) κάτι τέτοιο δεν ωφελεί σε τίποτα να αγχώνεσαι.
Tο ερχόμενο δεκαήμερο θα υπάρξουν νέα και στα δύο μέτωπα, καθόσον προέκυψαν και οι αποχωρήσεις των κρίσεων. Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η ήπια προσαρμογή.
Είμαστε alert
Φέτος τον Ιανουάριο δεκάδες ικανότατοι και έμπειροι αξιωματικοί 50άρηδες αποστρατεύθηκαν στις Ένοπλες Δυνάμεις και στην Αστυνομία. Κοινώς πήγαν σπίτι τους, συνταξιοδοτούμενοι και στις θέσεις προήχθησαν άλλοι, με συνέπεια το κακό να είναι πολλαπλό για την Πολιτεία. Οι 50άρηδες που μπορούν πολλά ακόμη να δώσουν από την ενέργειά τους, πάνε σπίτι τους, λαμβάνοντας σύνταξη και εφάπαξ, χρήματα που δεν εξ οικονομά η ελληνική οικονομία, καθώς άλλοι τους αντικαθιστούν με τους ίδιους μισθούς. Οι ετήσιες κρίσεις έχουν λάβει τη μορφή πλέον της ‘’βιομηχανίας παραγωγής αποστράτων’’ και ‘’στρατηγών’’, την ώρα που η δημόσια διοίκηση πάσχει από στελέχη έμπειρα και ικανά, αφού λόγω της κρίσης και των μνημονίων οι διορισμοί γίνονται με το σταγονόμετρο. Η δημιουργία μιας παράλληλης επετηρίδας και η χρησιμοποίηση των ικανότατων αυτών στελεχών σε υψηλόβαθμες θέσεις του ευρύτερου κρατικού μηχανισμού θα αποτελούσε διέξοδο από την αποστρατεία και τη συνταξιοδότηση τους στα 50. Άλλωστε με το νέο ασφαλιστικό δεν συνταξιοδοτείται πλέον κανένας πριν τα 62 ή τα 67 του χρόνια, γιατί αυτή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αγαπητέ φίλε “σ” οι “Ενοπλες Δυνάμεις” και τα σώματα ασφαλείας δεν πάσχουν από έλλειψη “επιτελικών” στελεχών αλλά από στελέχη που θα είναι στο μετερίζι..Με τον μισθό ενός στελέχους που αποστρατεύεται θα μπορεί να προσλάβει δύο μικρούς σε ηλικία.Εκεί πονάμε..
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ….ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ? ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΚΕΤΕΙΝΟΜΑΙ-ΑΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ ΦΥΓΕ ΕΣΥ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΕΥΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΦΕΥΓΕΙ ΔΕΝ ΞΑΝΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!ΕΧΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 11/11/2016 ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΣΕ ΕΙΣΗΓΗΤΗ 16/12/16 ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ!ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ!ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ?ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ?
Να υποθέσω ότι η ημερομηνία παραίτησης είναι πριν την 1/7/2016 ???
Ναι Νίκο σωστά!!
Λογικά θα πληρωθείς πρώτη φορά στο τέλος Φεβρουαρίου τη σύνταξη Μαρτίου (και τα αναδρομικά).
Διάβασε αυτές τις σημαντικές πληροφορίες για το ίδιο θέμα: http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-140/#comment-46283
Κύριε Καρασαββιδη ,χίλια ευχαριστώ!
http://limenika-nea.blogspot.gr/2017/01/15-150-300-1-7-2016.html#.WI0GjdKLQdU
Χρόνια Πολλά και πάντα σιδερένιος να μεταδίδεις τις γνώσεις σου !!!
Μια άλλη οπτική γωνία της ανάλυσής σας η ανωτέρω .
Δεν είναι άλλη οπτική γωνία, είναι ακριβώς η ίδια! Το προτελευταίο άρθρο (Σημαντική διόρθωση στη σελίδα «Σύνταξη 2017») δεν αναφέρεται σε αύξηση στη σύνταξη γενικά, αναφέρεται σε διόρθωση των παραμέτρων υπολογισμού στη συγκεκριμένη σελίδα. Βασικά δεν φαντάστηκα ποτέ ότι θα αναπαράγονταν σε άλλες ιστοσελίδες ειδικά αυτό το άρθρο, διότι αφορά τη χρήση μόνο της συγκεκριμένης σελίδας (Σύνταξη 2017), όπου τώρα υπολογίζεται λίγο μεγαλύτερο ποσό σε σχέση με μία εβδομάδα πριν στην ίδια σελίδα, όχι σε σχέση με το παλιό ασφαλιστικό! Οκτώ μήνες μετά την ψήφιση του Ν.4387 δεν είναι καν λογικό να συζητάμε ακόμη εάν μειώνονται οι συντάξεις ή όχι! Διάβασε την προσθήκη της 29-1-2017 στο εν λόγω άρθρο, αλλά με ανησυχεί το γεγονός ότι ακόμη και εσύ ως τακτικός επισκέπτης του site δεν κατάλαβες σε τι αναφέρεται η συγκεκριμένη ανάλυση. Υποθέτω ότι στο μέλλον θα πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός στις εκφράσεις μου γιατί βλέπω ότι μπορεί να υπάρξει παρανόηση ακόμη και στα αυτονόητα, οδηγώντας σε λανθασμένα συμπεράσματα λόγω… Διαβάστε τη συνέχεια »
Βασικά εγώ σας το έστειλα στις 28/1/2017 πριν την προσθήκη της 29/1/2017 .Αλλά να είστε σίγουρος ότι εγώ αλλά και πολλοί ακόμη δεν έχουμε τις οικονομικές γνώσεις(ή τις γνώσεις γενικότερα) για να σας καταλαβαίνουμε απολύτως . Επίσης βλέποντας ότι αναφέρονταν το όνομα σας , το θεώρησα σωστό να σας το στείλω γιατί η ταχύτητα αναπαραγωγής ειδήσεων στο internet είναι ταχύτατη ,οπότε συγχαίρω την άμεση αντίδραση σας μιας και είμαι fun της ιστοσελίδας σας .
πολυ σωστα διευκρινιζει το αρθρο του ο Αχιλλεας που αφορα την σελιδα ΣΥΝΤΑΞΗ 2017 αλλά το θεμα ειναι οτι το αναπαρηγαγε και η ΠΟΕΣ που εννοειται ξερει κατι παραπανω. μαλλον μας δουλευει και αυτη ψιλο γαζι.
Αχιλλέα, τα Χρόνια μου Πολλά στον πιο επιτυχημένο ιστότοπο του είδους που παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για την κατανόηση τόσο του συνταξιοδοτικού συστήματος των αποστράτων όσο και τα απαραίτητα υπολογιστικά εργαλεία, που σε συνδυασμό με την άριστη και σχεδόν πάντα έγκαιρη πληροφόρηση των υπόλοιπων συναδέλφων καλύπτεται ακόμα και ο πιο αδαής με τρόπο ολοκληρωμένο και πολύπλευρο. Επίσης, από προσωπική μου εμπειρία, λέω ότι εδώ μέσα ένιωσα και μια αίσθηση οικείου περιβάλλοντος που τόσο πολύ χρειάζεται τον πρώτο καιρό ο απόστρατος για να ενισχυθεί κυρίως ψυχολογικά. Σε ευχαριστούμε φίλτατε Αχιλλέα και εις ανώτερα!!! Τέτοιες παροχές δεν δίδονται πουθενά δωρεάν και είσαι πρότυπο συμπεριφοράς και γνώσης για κάθε απόστρατο συνάδελφο ανεξαρτήτως προέλευσης και ακαδημαϊκού υπόβαθρου. ΥΓ: Όσον αφορά εμένα, που διαπιστώνω ότι αποτελώ “top scorer” των σχολίων, θα ήθελα να ζητήσω ταπεινά τη συγγνώμη μου για την πολυλογία μου αλλά θα ήθελα και να ξέρετε ότι αυτό το “μαραφέτι” που λέγεται Η/Υ το “τρέχω” στα χέρια μου από τις αρχές των… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συμφωνώ και ψηφίζω με χέρια και με πόδια όλα όσα έγραψες φίλε Johnny B. έτσι ακριβώς έχει το πράγμα! Στη σελίδα αυτή κατά καιρούς έχω βρει και εγώ ανέλπιστη βοήθεια και ενημέρωση πάνω στα συνταξιοδοτικά μας θέματα και ούτε λίγο ούτε πολύ μπορώ να πω απερίφραστα πως δεν ήταν λίγες οι φορές που οι ολόσωστες πληροφορίες που έβρισκα εδώ μέσα με έκαναν να μην χάνω τον ύπνο μου πλέοντας στην θάλασσα της αμφιβολίας – και πολλές φορές της παραπληροφόρησης – του ίντερνετ και των διαφόρων ιστότοπων οι οποίοι μεταδίδουν και την κάθε είδηση αναλόγως τον κομματικών ματογυαλιών που φορούν, μεγάλη γαρ η δεξαμενή των συνταξιούχων-αποστράτων βλέπεις…
Και από εμένα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Καρασαββίδη για την ιστοσελίδα του στην οποία εύχομαι τα καλύτερα!
Η ανιδιοτελής προσπάθειά σου είναι αξιέπαινη. Όλοι εμείς πρέπει να προτρέπουμε όλους τους συναδέλφους να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα σου.
Αχιλλέα,ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσπάθειά σου,να είσαι πάντα καλά και ας ευχόμαστε όλοι να αλλάξουν οι συνθήκες προς το καλύτερο,ώστε η κάθε ανάρτηση να δημιουργεί χαρά και όχι γκρίνια και στενοχώρια. Με εκτίμηση, Νίκος
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΑΧΙΛΛΕΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΟΥ ΑΡΘΡΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ, ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ SITE EXEIΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ (ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ). ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Η ΣΕΛΙΔΑ,Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΟΠΟΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…….!!!
Αχιλλέα,
Δεν έχεις δίκιο (;) όταν λες : ¨Γι’ αυτό ζητάμε πάντα να πληρωθούμε τρίμηνες, γιατί είναι μεγαλύτερες από τη σύνταξη!¨ Σε 4 ημέρες θα πάρω την πρώτη μου σύνταξη και αθροιζόμενη με τα μερίσματα, είναι παραπάνω (η σύνταξη) κατά 250 ευρώ. Αρα, έχασα 3Χ250 = 750 ευρώ. Και να σημειώσω ότι δεν ρωτήθηκα αν επιθυμούσα τις τρίμηνες !!!
Μπορεί (δεν γνωρίζω) αυτό που λέω να μην αφορά όλους, αφορά όμως αρκετούς ομοίους μου. Είμαι στην διάθεση σου για να σου αποστείλω όλες τις λεπτομέρειες.
Θα ήθελα τις λεπτομέρειες διότι θεωρώ εντελώς απίθανο το άθροισμα πληρωτέα σύνταξη + πληρωτέο μέρισμα ΜΤΑ να είναι μεγαλύτερο από τις τρίμηνες αποδοχές (και μάλιστα κατά 250 €).
Συγκρίνουμε πάντα όμοια πράγματα, δηλαδή πληρωτέα σύνταξη και πληρωτέα μερίσματα (αφού εφαρμοστούν όλες οι μνημονιακές κρατήσεις), έναντι πληρωτέων τρίμηνων αποδοχών (που δεν έχουν μνημονιακές κρατήσεις).
Μήπως έκανες το κλασικό λάθος να διαιρέσεις τις τρίμηνες αποδοχές που πήρες διά 3 μήνες και έτσι έβγαλες το ποσό για σύγκριση με τη σύνταξη;
καλησπερα ,κ καρασαββιδη δυστηχως οι τριμηνες υπολοιπονται κατα πολυ οχι μονο των συνταξεων μαζι με μερισματα και εποκουρικα αλλα καμονο η συνταξη ειναι απο μονη της περισσοτερη,εγω για παραδειγμα οι τριμηνες αποδοχες ηταν λιγοτερες και ακομα περισσοτερο λιγοτερες απο του αποστολη
Αχιλλέα,
Με δεδομένη την εκτίμηση και το σεβασμό στο πρόσωπο σου γι αυτά που μας πληροφορείς, θα σου στείλω στο mail σου τα χαρτιά μου.
Μιλάμε πάντα για χρήματα που μπαίνουν στην τσέπη μου. Εκανα το κλασικό λάθος να διαιρέσω τις τρίμηνες αποδοχές που πήρα δια 3 και τα χρήματα που θα πάρω στις 30-1-17 δια 6. Γιατί είναι λάθος ; (αλήθεια πως βάζεις bold στις λέξεις ;). Μήπως αυτό συμβαίνει επειδή έχω πολλά (πιο πολλά δεν γίνεται) πτητικά εξάμηνα και μάλιστα ¨πολεμικά ¨ ; Αλλά και έτσι να είναι , αυτό αφορά πολλούς συναδέλφους μας που ξέρω ότι σε παρακολουθούν κα πρέπει να γνωρίζουν αν τους συμφέρει να πάρουν τρίμηνες ! (αν δικαιούνται να αρνηθούν).
Η διαίρεση διά 3 είναι λάθος γιατί από το ποσό των τρίμηνων που δικαιούσαι αφαιρέθηκε πρώτα ο τελευταίος μισθός που πρόλαβες να πάρεις πριν τη διαγραφή (για τον επόμενο μήνα μετά τη διαγραφή) διότι προπληρωνόμαστε. Αυτός ο μισθός επιστρέφεται είτε πάρεις τρίμηνες είτε όχι, διότι αντιστοιχεί σε χρόνο που είσαι συνταξιούχος. Επίσης είναι λάθος και η διαίρεση διά 6, διότι για να συγκρίνεις σωστά θα πρέπει από το άθροισμα των 6 συντάξεων να αφαιρέσεις πρώτα έναν μισθό εν ενεργεία, τον οποίο θα έπρεπε να επιστρέψεις στην υπηρεσία (αφού δεν θα είχε αφαιρεθεί από τις τρίμηνες αποδοχές). Οι τρίμηνες είναι: Βασικός + ΕΧΥ + Οικογ. επίδομα + επ. Εξομάλυνσης του τελευταίου μισθού. Το 25% περίπου του ποσού αυτού είναι οι κρατήσεις, άρα εισέπραξες το 75% του ανωτέρω αθροίσματος. Δεν υπάρχει περίπτωση το γινόμενο 75% επί το ανωτέρω άθροισμα να είναι μικρότερο από τη σύνταξή σου! Πέραν των ανωτέρω, όταν παίρνεις τρίμηνες στις κρατήσεις που πληρώνεις (στο 25% που ανέφερα) περιλαμβάνονται κρατήσεις… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τελικά, έχεις δίκαιο !!!
αλλά …. ΦΕΚ 22-4-16 και μισθό 27-4-16. Ημερομηνία διαγραφής 22-5-16 με έναρξη τριμήνων ταυτόχρονα. Αρα πληρώθηκα μισθό παραπάνω για 5 ημέρες, που φαίνεται στον φάκελο μου (αυτόν των τριμήνων) ως -681 ευρώ. Διαιρούμε το άθροισμα (τρίμηνες + 681) με το 3. Βγαίνει ένα υπόλοιπο 69 ευρώ από το 250Χ3=750 που μπορεί να είναι και λιγότερο.
ΥΓ Ηθελα να βάλω BOLD στην φράση ότι έχεις δίκαιο αλλά δεν μου είπες πώς. !!!
Αχιλλέα,
Τα παραπάνω γράφτηκαν χωρίς να έχω διαβάσει την απάντηση σου στις 23:17. Εκπλήσσομαι για την υπομονή σου και σ΄ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
καλημερα ,κ καρασαββιδη ευχαριστω για μια ακομη φορα …..που θα ειναι λογω αγνοιας μας ακομη αρκετες φορες καποιες ερωτησεις!