Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 189 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
4 Δεκεμβρίου 2018 11:17

Τρίτη, 04-Δεκ-2018 11:07-CAPITAL.GR
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις συντάξεις

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπ. Εργασίας για την μη περικοπή των παλαιών συντάξεων. Το νομοσχέδιο “Κατάργηση των διατάξεων περί μείωσης των συντάξεων, ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διαμονή ασφαλιστικών προϊόντων και άλλες διατάξεις” αναμένεται να ψηφιστεί στην Ολομέλεια της Βουλής μέχρι την ερχόμενη Τρίτη 11 Δεκεμβρίου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αδάμ
Αδάμ
4 Δεκεμβρίου 2018 11:13

Καλημέρα και καλές γιορτές να έχουμε,κάπου είχα διαβάσει πως ο ΕΦΚΑ είχε βάλει κάποια χρονοδιαγράμματα προκειμένου από αρχές του 2019 να προβαίνει σε άμεση παροχή της προσωρινής σύνταξης στους δικαιούχους καθώς και σε σημαντική μείωση του χρόνου αναμονής για την κανονική,γνωρίζει κάποιος εάν έχουμε κάποιες εξελίξεις για το θέμα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανωλης
Μανωλης
3 Δεκεμβρίου 2018 23:07

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ JOHNNY B. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ?
ΓΕΝΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανωλης
Μανωλης
4 Δεκεμβρίου 2018 00:56

Αρα αν κατάλαβα καλά δεν χάνεται όλο το ποσό της προσωπικής διαφορας άλλα ένα μέρος της! Σε ευχαριστώ πολλή και σε παρακαλώ αν κάνω λάθος διόρθωσε με!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
3 Δεκεμβρίου 2018 21:13

Τα νεότερα της ημέρας από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: “Η διάταξη που καταργεί τις περικοπές στις συντάξεις”

http://www.kathimerini.gr/998207/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/olh-h-diata3h-poy-katargei-tis-perikopes-stis-synta3eis

1. Η κατάργηση των περικοπών στις συντάξεις αποτελεί το πρώτο άρθρο του σχεδίου νόμου που βρίσκεται στη διαδικασία συλλογής των υπογραφών από τους συναρμόδιους υπουργούς.

2. …προβλέπει “η περίπτωση Β’ της παραγράφου 2 του άρθρου 14 του νόμου 4387, όπως έχει τροποποιηθεί αντικαθίσταται” …

3. Η παράγραφος 1 του άρθρου 1 και το άρθρο 2 του Ν. 4472 του 2017 (α/74) καταργούνται

4. …οι διατάξεις του ν. 4387/16 που προβλέπουν αυξήσεις σε 620.000 συνταξιούχους θα καταβληθούν κανονικά…

ΣΧΟΛΙΟ
Αν τα συνδυάζω όλα σωστά, ο επανυπολογισμός των συντάξεων θα γίνει κανονικά, ενώ οι προσωπικές διαφορές που θα προκύψουν θα παραμείνουν ως έχουν (δεν περικόπτονται από 1/1/19). Επίσης, το ΕΟΒ και επίδομα συζύγου θα συνεχίσουν να καταβάλλονται κανονικά. Επαναλαμβάνω, αυτό καταλαβαίνω διαβάζοντας τα άρθρα προς κατάργηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 16:13

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟ 1/1/19 Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ, ΔΗΛ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ – ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ? ΔΗΛ ΑΠΟ 1/1/19 ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ……..????????
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
theo
theo
Απάντηση σε  ΜΑΝΩΛΗΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 18:49

ΣΩΣΤΆ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΜΑΝΏΛΗ ΑΠΌ 1/01/2019 ΚΌΒΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΈΡΕΙ Σ /Π

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  theo
3 Δεκεμβρίου 2018 19:34

Φίλε theo κόβεται και για εμάς που βγήκαμε το 2016 ,2017 και 2018 ή μόνο για αυτούς που βγήκαν από 1-1-2019?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  Νίκος
3 Δεκεμβρίου 2018 20:01

ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ Β ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2016 ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΜΕΤΑ….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Μανωλης
3 Δεκεμβρίου 2018 20:15

Ποιο άρθρο μανώλη, που το λέει σε ποιο σάιτ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
theo
theo
Απάντηση σε  Νίκος
3 Δεκεμβρίου 2018 20:28

ΦΊΛΕ ΝΊΚΟ ΣΩΣΤΆ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΆ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
LGPZ
LGPZ
3 Δεκεμβρίου 2018 12:49

Ερώτημα: Το 2017 κατέθεσα ΕΝΣΤΑΣΗ προς το Ελεκτικό Συνέδριο (μέσω του ΓΛΚ),
επισυνάπτοντας και παράβολο 20€,
με το οποίο ζητούσα την διακοπή της κράτησης (από τη σύνταξή μου) για ΕΑΣ.
Χρειάζεται να προβώ σε κάποια άλλη ενέργεια (π.χ. αγωγή) ή είμαι καλυμμένος?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  LGPZ
3 Δεκεμβρίου 2018 15:13

http://www.eaaathess.gr/2018/11/blog-post_15.html

Αυτό υπάρχει πιο φρέσκο στο συγκεκριμένο θέμα…

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του…εδώ:

http://www.eaaathess.gr/2018/07/blog-post_17.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Δεκεμβρίου 2018 19:34

Γιάννη σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση
αλλά εδώ έχουμε δύο αντικρουόμενες απόψεις.
Η ΕΑΑΑ/Θεσ-νικης λέει: “υποβολή ένστασης ή Αγωγή” διαζευκτικά,
ενώ το β’ σχετικό (Ρεπανίδης) λέει:”είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η άσκηση αγωγής”.
Αυτό ήθελα να διευκρινίσω.
Δυστυχώς, δεν με κάλυψες πλήρως.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  LGPZ
3 Δεκεμβρίου 2018 19:52

Γενικώς, για το θέμα της ΕΑΣ από την αρχή ακούγεται λιγάκι μπερδεμένο. Δηλαδή μιλάει ότι πρώτα πρέπει να κάνουμε αίτηση προς ΓΛΚ για την διακοπή κράτησης ΕΑΣ και αν δεν πράξει αναλόγως εντός τρίμηνης διορίας τότε κάνουμε την ένσταση … εγώ που δεν έκανα αίτηση και τώρα να την υποβάλλω και να περιμένω 3 μήνες δεν θα έχει νόημα αφού θα έχει παρέλθει η προθεσμία στις αρχές Φεβρουαρίου… μάλλον η λύση της αγωγής είναι αναπόφευκτη αλλά αυτό θα πρέπει να το συμβουλευτούμε από δικηγόρο…. Στην περίπτωσή σου που έστειλες ένσταση και παράβολο 20 ευρώ, τι κάνεις? Εκτιμώ ότι δεν το σκέφτηκες μόνος σου να το κάνεις αλλά οδηγήθηκες εκεί από τον άρθρο του υπόψη νομικού, σωστά? Ε, τότε ρώτησέ τον να σου πει… γι’ αυτό σου έστειλα το δεύτερο link με τα στοιχεία επικοινωνίας…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Δεκεμβρίου 2018 20:30

α) Μα η άποψη του δικηγόρου είναι συγκεκριμένη: ”είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η άσκηση αγωγής”.
Τί να τον ρωτήσω;

Β) Λες: “Εκτιμώ ότι δεν το σκέφτηκες μόνος σου να το κάνεις αλλά οδηγήθηκες εκεί από τον άρθρο του υπόψη νομικού, σωστά? ”
Απάντηση: Λάθος! Οδηγήθηκα από την ανακοίνωση http://eaaa.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%af%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7/
η οποία είχε δημοσιευθεί και την “Ηχώ των αιθέρων”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  LGPZ
3 Δεκεμβρίου 2018 22:08

Η Διαφορά της ένστασης από την αγωγή είναι ότι με την αγωγή γίνεται άμεσα η διεκδίκηση και η καταβολή χρημάτων εφόσον την κερδίσει κάποιος ενώ με την ένσταση εάν την κερδίσει πρέπει να πάει οπωσδήποτε σε αγωγή για να μπορέσει να τα πάρει .Από μόνη της η ένσταση δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα πρέπει να συνοδεύεται από αγωγή για να γίνει καταβολή χρημάτων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 22:44

Κώστα, σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  LGPZ
4 Δεκεμβρίου 2018 11:42

@ ΚΩΣΤΑΣ
Σε παρακαλώ διευκρίνησέ μου, αν γνωρίζεις:
Αν η ένσταση δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα και αυτός που θα την κερδίσει,
πρέπει ακολούθως να κάνει αγωγή για να εισπράξει τα δικαιούμενα,
για ποιο λόγο να υποβάλλονται ενστάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο
και να μη γίνονται αγωγές από την αρχή???
Μόνο και μόνο για να πληρώνουμε ένα επιπλέον παράβολο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  LGPZ
4 Δεκεμβρίου 2018 12:06

@ΚΩΣΤΑΣ
Δεν γνωρίζω το εύρος των νομικών γνώσεών σου.
Προσωπικά, μελέτησα τις σελ. 123-125 του παρακάτω συγγράμματος
http://83.212.168.214/jspui/handle/123456789/3495?mode=full
αλλά επειδή οι νομικές γνώσεις μου είναι εξαιρετικά περιορισμένες δεν κατάφερα να καταλήξω σε συμπέρασμα.
Αν εσύ, ή κάποιος άλλος σχολιαστής με νομικές γνώσεις, μπορεί να βοηθήσει, ας το κάνει.
Νομίζω ότι το θέμα αφορά εκατοντάδες συναδέλφους που έχουν προβεί σε ΕΝΣΤΑΣΗ προς το Ελ. Συνέδριο και αναρωτιούνται αν πρέπει να προχωρήσουν και σε ευθεία αγωγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου ώστε να διακοπεί η παραγραφή.
Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
4 Δεκεμβρίου 2018 10:39

Κώστα,
δεν είναι τόσο απλά στην περίπτωσή του διότι έκανε ένσταση προς το Ελεγκτικό Συνέδριο μέσω του ΕΦΚΑ (ΓΛΚ). Όχι απλά μια αίτηση προς το ΓΛΚ…άρα κάτι άλλο πρέπει να κάνει…μίλησε λοιπόν LGPZ με τους συντάκτες του άρθρου της Ηχούς και θα πληροφορηθείς πληρέστερα, τόσο δύσκολο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  LGPZ
4 Δεκεμβρίου 2018 10:36

…όπως γράφει το link σου:

Για τυχόν περισσότερες πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου μπορείτε να απευθύνεστε κατευθείαν στους Σμχους ε.α. Αθ. Πάνο και Δημ. Κοντοβά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
3 Δεκεμβρίου 2018 09:34

https://www.militaire.gr/ta-chrimata-gia-ta-anadromika-vriskontai-idi-stoys-kodikoys-ton-genikon-epiteleion-etoima-pros-pliromi/

Ειδικό εισόδημα αυτοτελώς φορολογούμενο. Παρακαλω καποιο σχολιο απο τους εχοντες γνωση του θεματος. Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΥΛΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ
Απάντηση σε  Γεώργιος
3 Δεκεμβρίου 2018 10:33

https://www.taxheaven.gr/mobile/laws/article/law/7/article/212 δες Αρθρο 14 και άρθρο 9.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΥΛΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ
Απάντηση σε  ΠΑΥΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 10:54

και το άρθρο 45 § 4δ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΠΑΥΛΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 11:04

Παύλο, αυτή η παραπομπή σου αφορά τις διατάξεις του ν.2238/1994, υπάρχει ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος του ν.4172/2013, (μπορείς να τον διαβάσεις από την παρακάτω παραπομπή, προς ενημέρωση σου).
https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/528/hl/4172

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΥΛΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ
Απάντηση σε  G.G.
3 Δεκεμβρίου 2018 12:29

Καλημέρα G.G. ,στο Αρθρο 14 Απαλλαγες εισοδήματος από μισθωτή εργασία και συντάξεις
”1. Από τον υπολογισμό του εισοδήματος από μισθωτή εργασία και συντάξεις εξαιρούνται:


στ) η εφάπαξ καταβαλλόμενη παροχή από ταμεία πρόνοιας και ασφαλιστικούς οργανισμούς του Δημοσίου, καθώς και επαγγελματικά ταμεία που έχουν συσταθεί με νόμο στους ασφαλισμένους και τα εξαρτώμενα μέλη του ασφαλισμένου,”

και στο Αρθρο 15 Φορολογικός συντελεστής στην παρ.3
”3. Με την επιφύλαξη της περίπτωσης στ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 14, φορολογείται αυτοτελώς με εξάντληση της φορολογικής υποχρέωσης, κάθε εφάπαξ αποζημίωση που παρέχεται από οποιονδήποτε φορέα και για οποιονδήποτε λόγο διακοπής της σχέσεως εργασίας ή άλλης σύμβασης, η οποία συνδέει το φορέα με τον δικαιούχο της αποζημίωσης.”
0-60.000, ο φόρος είναι 0….τώρα εαν κατάλαβα καλά τα ποσά των αναδρομικών δεν θα έχουν φόρο αυτό γράφει για τα αυτοτελώς φορολογούμενα εισοδήματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  Γεώργιος
3 Δεκεμβρίου 2018 11:32

Σημαίνει ότι θα φορολογηθεί με ένα αρχικό φόρο, ο οποίος θα παρακρατηθεί στην πηγή πχ. 20%. Στην φορολογική δήλωση θα γραφτεί σε άλλον κωδικό (659 η 619), δεν θα προστεθεί στα συνολικά εισοδήματα και δεν θα επιφέρει πρόσθετη φορολόγηση. Πιθανόν μια μικρή επιβάρυνση εισφοράς αλληλεγγύης. Κράτα μικρό καλάθι πάντως, για το ότι θα είναι μόνο 20% αν φορολογηθούν αυτοτελώς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
3 Δεκεμβρίου 2018 09:05

Ας ξεχάσουμε τα αναδρομικα πριν τις γιορτές παιδιά!! Τελος Γενάρη και βλέπουμε!!Αυτοί είναι σε θέση να μας τα δώσουν την Μεγάλη Εβδομάδα πριν την Ανασταη!!! Να τους χαιρόμαστε!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΛΙΑ
ΛΙΑ
3 Δεκεμβρίου 2018 05:57

Τα “αναδρομικά” θα επρεπε να εχουν δωθει μεχρι τις 23 Οκτωβρίου συμφωνα με το ΣΤΕ. Φυσικά και αυτο δεν εγινε, φυσικα και δεν εχει ακομα επιβληθεί το πρόστιμο που προεβλεπε η απόφαση, φυσικα και ακουγεται η 27 Ιανουαρίου μια και η ΚΥΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ! Κατι λιγο απο καραγκιόζη κατι λιγο απο τρελοκομείο κατι λιγο απο χούντα μου θυμιζουν εμενα αυτα!! Καλες γιορτες σε ολους! Υγεια και γαληνη στα σπιτια σας και …. πολυ υπομονη!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 00:54

ΣΥΓΝΩΜΗ τωρα κατανοησα τοεπικεντρο της συζητησης (οριστικη μετα το 2016)
Συμφωνώ κ εγω απολυτα με τον συνονοματο ΝΙΚΟΛΑ !!
Ουτε ο Γ _ _ _ _ _ _ _κος δεν γνωριζει τον τροπο ο μονος παλιος υπαλληλος γνωστης που εχει μεινει στο ΓΛΚ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 00:40

Εχει δικιο η σειρα μου (καρδιτσα)
Kostastam εχουν βγει ελαχιστες ομως οριστικες συνταξεις με διαγραφη εως τελος του 2016(παλιο μισθολογιο)
Μια απο αυτες του αναρτημενη του
ΦΕΡΤΑΚΗ ΔΗΜΉΤΡΗΣ με διαγραφη 06/12/2016 κ οριστικη του βγηκε το προηγουμενο μηνα απο οτι μας δηλωσε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 01:28

Ας κάνει ανάρτηση της απόφασης. Με διαγραφή 6-12-2016 δεν το πιστεύω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 09:12

Στο μηνιαίο ενημερωτικό σύνταξης το Κ σημαίνει κύρια σύνταξη και το Ε επικουρική. Το Κ όμως δεν διαχωρίζει προσωρινή ή οριστική οπότε δεν μπορεί κανείς από το Κ να καταλάβει αν έχει πληρωθεί την οριστική του σύνταξη. Επίσης ο kostastam και ο ΝΙΚΟΣ έχουν δίκιο. Έχουν εκδοθεί οριστικές συντάξεις σύμφωνα με τον Ν4387/2016 για αποχώρηση εντός του 2016. Θα βρεις μέρος μερικών αποφάσεων στο άρθρο του Αχιλλέα https://enstoloi.net/epivevaiosi-ypologismon-syntaksis-enstoloi-net/ και στο https://web.archive.org/web/20180828143726/https://www.eleftherostypos.gr/oikonomia/213133-apokalipsi-meioseis-os-kai-308-stis-syntaxeis-enstolon/ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Δεκεμβρίου 2018 16:50

GEORGIOSP .Οσες συντάξεις έχουν εκδοθεί είναι μέχρι τον 5/2016. ΄Στο άρθρο του Αχιλλέα αναγράφει τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης .Δεν υπάρχουν Συνταξιοδοτικές Πράξεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 17:56

Νικόλα πάτα πάνω στα link που υπάρχουν στο άρθρο του Αχιλλέα με την ένδειξη Σύγκριση…… Στην αριστερή πλευρά όλων των εικόνων που ανοίγουν υπάρχει η σελίδα της συνταξιοδοτικής πράξης που έχει τον υπολογισμό της σύνταξης. Σε όλες τις εικόνες κάτω από την ένδειξη ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ αναγράφεται η ημερομηνία διαγραφής. Είναι όλες από 27/9/2016 έως 21/12/2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 22:03

Φίλε Β. Με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας,διαγραφή 31-12-2017,έλαβα προσωρινή τον 8/2018 καθαρό ποσό 1600 περίπου Ρώτησα το ΓΛΚ και τη Δ/ση χρηματικού και δυστυχώς αυτά είναι τα ποσά .Εαν πολλαπλασιάσεις τη βασική σύνταξη 942,40 επί 5,5 μήνες,( από τη διαγραφής σου μέχρι 30-11-2018), πρέπει να λάβεις 5277,44. συν 942,40 (μικτά) την μισθοδοσία του Δεκεμβρίου,Τα αχρ καταβληθέντα είναι οι 2 μισθοδοσίες που έλαβες μετά την διαγραφή σου (πληρωμές 27/6 και 27/7) μέχρι να ενημερωθούν οι υπηρεσίες,συν οι κρατήσεις προαγωγής. Ο kostastam γνωρίζει κάποιον που πήρε οριστική μετά το2016 ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 22:20

Ναι αμέ Νικόλα, βεβαίως και έχουν εκδοθεί οριστικές. Έχουν κάνει ανάρτηση οι λαμβάνοντες. Ελπίζω αύριο να το επιβεβαιώσουμε οι ίδιοι ή όσοι έχουν αναγνώσει τις αναρτήσεις τους.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  kostastam
2 Δεκεμβρίου 2018 22:38

Φιλαράκι kostastam.Μην είσαι ευκολόπιστος.Έχω επισκεφτεί ο ίδιος το ΓΛΚ και όχι μόνο δεν έχουν βγάλει συντάξεις μετά το 2016, δεν γνωρίζουν ούτε τον τρόπο υπολογισμού.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 22:49

Έτσι ακούγεται λογικο να υπάρχει τόση καθυστερηση λόγω άγνοιας στον σωστό υπολογισμό σύνταξης από το ΓΛΚ , αλλά σε 6 μήνες οριστική με τα σημερινά δεδομένα μόνο κανένα ……. Θαύμα αν έγινε φυσικά χωρίς να θέλω να θίξω κανένα συνάδερφο!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Μανωλης
2 Δεκεμβρίου 2018 22:54

Παιδιά δεν επιμένω. Νομίζω ότι εδώ έχει αναρτηθει. Όχι μετά το ’16, από το νέο νόμο και εντεύθεν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  kostastam
2 Δεκεμβρίου 2018 23:06

Ανάρτηση όπως του Β ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Β
Β
2 Δεκεμβρίου 2018 18:46

Ενημέρωση προς τον κ.Καρασαββίδη και συναδέλφους.ΔΙΑΓΡΑΦΗ 13-6-2018 ΚΑΤΑΤΑΞΗ 17-3-1987. Ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018. ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΠΟΣΑ βασική σύνταξη 942,40 αναδρομικά 5.277,44 αχρ.καταβληθέντα -3.075,82 ΣΥΝΟΛΟ 3144,02 ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ φόρος 1.028,72 περίθαλψη 373,17 ΣΥΝΟΛΟ 1401,89 ΠΛΗΡΩΤΕΟ 1.742,13 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ πρόσθετες χωρίς διαδοχική τ.χφ διοικητικός βαθμός αποστρατείας υπαστ.β

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Β
2 Δεκεμβρίου 2018 19:34

Με αίτηση σου, Αρχ. Β’ 31 πραγματικα, 5 μαχιμα, στρατο. Μπράβο σε 6 μήνες οριστική.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  kostastam
2 Δεκεμβρίου 2018 20:12

Καλά ρε παιδιά εμείς έχουμε διαγραφή από 29/12/16 Και ακόμα τίποτα!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  Γιαννης
2 Δεκεμβρίου 2018 21:31

Μήπως είναι προσωρινή? Αλλιώς τι να πω……! Μπράβο σου που ξεμπερδεψες τόσο γρηγορα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Μανωλης
2 Δεκεμβρίου 2018 22:00

Λες ρε συ Μάνο να βιάστηκα λίγο; για εκεί (940) είναι και η οριστική πάντως.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Β
Β
Απάντηση σε  Β
2 Δεκεμβρίου 2018 22:27

φίλε Μανώλη είναι η οριστική γιατί στο είδος σύνταξης γράφει(Κ) δηλαδή κύρια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  Β
2 Δεκεμβρίου 2018 22:41

Εμείς 20 μήνες και ακόμα προσωρινή. Τα μερίσματα μας έδωσαν τώρα και αυτά προκαταβολή! Τι να πω! Ευτυχισμένος πρέπει να είσαι …..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Μανωλης
2 Δεκεμβρίου 2018 22:58

Επειδή γράφει Κ είναι Κύρια.Μου θύμησε Ελληνική ταινια που έψαχναν τον θησαυρό του μακαρίτη που ήταν στο Κ…….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 23:15

Τωρα που είδα το ενημερωτικό μου και σε μένα γράφει στα Ακαθάριστα πόσα Βασική συνταξη …… ποσο, Είδος σύνταξης ΓΛΓ-ΕΦΚΑ …. Κ αλλά προκαταβολή παίρνω ακόμα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Β
2 Δεκεμβρίου 2018 22:47

ούτε στο εκατομμύριο.Πέρνα μιά βόλτα από το ΓΛΚ. Το 2020 μπορεί να πάρεις οριστική. Σου εξηγώ πιό πάνω πως βγαίνει το ποσό

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανωλης
Μανωλης
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 22:53

Συμφωνω και Μάλλον το Κ κάτι άλλο σημαίνει!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Β
3 Δεκεμβρίου 2018 08:47

Φίλε Β και εγώ ακριβώς τα ίδια ποσά με την μόνη διαφορά ότι έχω την απόφαση προσωρινής του ΓΛΚ με 942,40 προσωρινή. Κατάταξη 21/9/1987 και διαγραφή 9/8/2017. Και ακόμη βρίσκομαι σε προσωρινή. Και σε μένα γράφει Κ..!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Panagiotis
Panagiotis
2 Δεκεμβρίου 2018 17:53
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Panagiotis
2 Δεκεμβρίου 2018 19:36

Μάλλον ο Ε.Τ. διαβάζει πολύ “Αχιλλέα” αλλιώς δεν εξηγείται το πώς ταιριάζουν όλα αυτά που λέει με εκείνα που έχει γράψει ο Αχιλλέας στο σχετικό του άρθρο…να δεις που στο τέλος (με λίγα ερωτηματικά να εκκρεμούν π.χ. ημερομηνία καταβολής, κρατήσεις, τρόπου φορολόγησης κλπ) τα ποσά που θα πάρουμε θα έρθουν και θα “κάτσουν” με εκείνα του υπολογιστικού φύλλου του site αυτού…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vare
Vare
2 Δεκεμβρίου 2018 17:31

Το δημοσίευμα του ΕΤ επικουρικά με τις αναλύσεις του Αχιλεα, ως προς τον τρόπο φορολόγησης των αναδρομικων και τα αναδρομικά των θανόντων μας προσγειωνει και μας δισφωτιζει και μας λύνει τις όποιες απορίες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός