Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 248 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GIANNIS
GIANNIS
15 Οκτώβριος 2019 21:51

Κ.Αχιλλέα,στον πίνακα σύνταξη πρώην Χ/Φ, δεν συμπίπτουν οι συντάξιμες αποδοχές Παλιά ΓΛΚ με ΕΦΚΑ.Η στήλη ΕΦΚΑ δεν προσθέτει σωστά ΒΜ ,χρονοεπίδομα,ειδ. συνθηκών και επίδομα ή 176.Το ίδιο συμβαίνει και στον πίνακα σύνταξη ΓΕΣ, με αποτέλεσμα να βγαίνει λάθος η ανταποδοτική κλπ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
giachas
giachas
Απάντηση σε  GIANNIS
16 Οκτώβριος 2019 01:11

Παρακολουθώ πολύ συχνά τα τεκταινόμενα και δεν έχω εντοπίσει να παίζει κάτι……………….. και συμφωνώ με την ανωτέρω παρατήρηση του GIANNIS. Μάλιστα αυτό παρατηρείται σε όλες τις κατηγορίες συντάξεων στη στήλη του αθροίσματος των συντάξιμων αποδοχών του ΕΦΚΑ, το οποίο διαφέρει σαν άθροισμα και δεν είναι ίδιο με το σωστό της στήλης ”παλιά ΓΛΚ”, με επακόλουθο να βγαίνουν λανθασμένα αποτελέσματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
16 Οκτώβριος 2019 11:08

Γιάννη για αποχωρήσεις μέχρι την 31/12/2007 οι συντάξιμες αποδοχές ήταν αυτές που αναγραφόταν στο ΦΔΜ που έστελνε η υπηρεσία μας στο ΓΛΚ. Για αποχωρήσεις από την 1/1/2008 ισχύει η παράγραφος 18 του άρθρου 34 του ΠΔ169/2007 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393363 σύμφωνα με την οποία οι χρόνοι υπηρεσίας μέχρι την 31/12/2007 υπολογίζονται σύμφωνα με τις συντάξιμες αποδοχές που φαίνονται στο ΦΔΜ και οι χρόνοι από 1/1/2008 και μετά υπολογίζονται με βάση τον μέσο όρο των αποδοχών της τελευταίας πενταετίας.
Ο ΕΦΚΑ υπολόγισε τις συντάξιμες αποδοχές με βάση τον μέσο όρο των αποδοχών που προκύπτει από τον συνδυασμό των δύο περιόδων. Από την 14/10/2019 ο Αχιλλέας υπολογίζει αυτόματα αυτό τον μέσο όρο στην στήλη ΕΦΚΑ και οι συντάξιμες αποδοχές δεν αντιστοιχούν στο άθροισμα των παραπάνω ποσών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
16 Οκτώβριος 2019 11:09

Επίσης ο ΕΦΚΑ χρησιμοποίησε διαφορετικά μισθολόγια για τον υπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης όπως αναλύει ο Αχιλλέας στο άρθρο https://enstoloi.net/lathi-kai-adikies-stis-nees-sintaxeis-efka/ . Στις σελίδες υπολογισμών σύνταξης λαμβάνεται υπόψιν το τελευταίο μισθολόγιο (Ν4307/2014) που ίσχυε την 12/5/2016 όπως προβλέπεται από την παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν4387/2016 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/198367 .
Όποιοι από εμάς ανήκουν σε περίπτωση που ο υπολογισμός της ανταποδοτικής σύνταξης από τον ΕΦΚΑ έγινε με διαφορετικό μισθολόγιο, σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο του Αχιλλέα, θα βλέπουμε διαφορά στην ανταποδοτική σύνταξη του μηνιαίου ενημερωτικού του ΕΦΚΑ και της σελίδας υπολογισμού σύνταξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Οκτώβριος 2019 15:10

Γιώργο για αποχωρήσεις μέχρι την 31/12/2007 οι συντάξιμες αποδοχές στη στήλη Παλιά ΓΛΚ πρέπει να είναι ίδιες με την στήλη ΕΦΚΑ. Aυτό εφαρμόζει και ο ΕΦΚΑ στο ενημερωτικό 1/2019.Έτσι το υπολόγιζε και ο Αχιλλέας πριν με ακρίβεια.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
16 Οκτώβριος 2019 19:02

Σωστά Γιάννη. Για διαγραφές μέχρι 31/12/2007 οι συντάξιμες αποδοχές στις στήλες Παλιά ΓΛΚ και ΕΦΚΑ πρέπει να είναι ίδιες όπως έχει γράψει ο Αχιλλέας στην παρ. Β1 του τελευταίου άρθρου. Αυτό ισχύει στις σελίδες υπολογισμού Σύνταξης.
Όταν όμως τα συντάξιμα έτη υπερβαίνουν τα 35 παύουν τα ποσά να είναι ίδια στις δύο στήλες. Αυτή μάλλον είναι μια παρενέργεια της πρόσφατης αλλαγής που έγινε στην σελίδα για να υπολογίζεται αυτόματα ο μέσος όρος των συντάξιμων αποδοχών για διαγραφές μετά την 1/1/2008.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
15 Οκτώβριος 2019 20:17

‘Εστειλα την ένσταση – αίτηση θεραπείας ηλεκτρονικά κατά του μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης Ιανουαρίου 2019, αριθμός αίτησης : 51, ώρα 20 : 10 μμ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tony
Tony
Απάντηση σε  Σταύρος
15 Οκτώβριος 2019 20:26

στο κείμενο;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Tony
15 Οκτώβριος 2019 21:50

Πρόταση : Κατέβασε την αίτηση για ένταση, σε μορφή Word από εδώ «https://staratalogia.blogspot.com/2019/10/blog-post_35.html»
φυσικά θα την διαβάσεις και θα την διαμορφώσεις στα δικά σου δεδομένα και στοιχεία, προσθέτοντας και επιπλέον στοιχεία που επιθυμείς να γράψεις. Καλή επιτυχία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tony
Tony
15 Οκτώβριος 2019 19:45

Ο ΕΦΚΑ τροποποίησε το Μηνιαίο Ενημερωτικό Σύνταξης Ιαν, 2019 στο οποίο αναφέρει πλέον στη 2η σελ. τον συντάξιμο μισθό (12/5/2016) σύμφωνα με τον οποίο έκανε τον επαναυπολογισμό. Παρατηρώ πως το νούμερο είναι διαφορετικό (μικρότερο) από αυτό της τελευταίας συνταξιοδοτικής πράξης 3/15 που μας έστειλε το ΓΛΚ. Τι γίνεται εδώ τώρα??????

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giachas
giachas
Απάντηση σε  Tony
16 Οκτώβριος 2019 03:18

Πράγματι ο ΕΦΚΑ μετά από την αρχική ανάρτηση των μηνιαίων ενημ. σημειωμάτων του Ιαν 2019, συμπλήρωσε στη 2η σελίδα στο κουτάκι με τα ασφαλιστική δεδομένα, μία 2η γραμμή όπου αναφέρει τις συνολικές συντάξιμες αποδοχές την 12-5-2016, που χρησιμοποιήθηκαν στον επανυπολογισμό της σύνταξης. Αυτό το άθροισμα (2401,26 στην περίπτωσή μου, Σμχος με 2/3 Ταξιάρχου) πολλαπλασιάζοντάς το με το ποσοστό αναπλήρωσης του ΕΦΚΑ (51,112 που είναι για εμένα με 44-1-26 έτη) προκύπτει το σύνολο της Εθνικής και Ανταποδοτικής σύνταξης το οποίο είναι ίσο με το ποσό της αρχικής μου σύνταξης ,που μου απονεμήθηκε το 2005 που αποστρατεύτηκα, (24 λεπτά διαφορά), το οποίο όμως είναι συνολικά μικρότερο κατά το ποσό που αντιστοιχεί με την προσαύξηση των 9 πτ. εξαμήνων. Επισημαίνω ότι στο μηνιαίο ενημ. έχω αρνητική πρ/κή διαφορά -20,75 ευρώ και στον υπολογισμό στο site μέχρι πρόσφατα ήταν σχεδόν ίδια, τώρα τελευταία όμως προκύπτει πρ/κή διαφορά 57,46 ευρώ (πιθανό λάθος άθροισης στήλης ΕΦΚΑ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
15 Οκτώβριος 2019 19:44

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ Ή ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
15 Οκτώβριος 2019 20:22

Καλησπέρα Ηλία.
Μετά την διακοπή της εργασίας σου μπορείς να αξιοποιήσεις τον χρόνο ασφάλισης για τον οποίο πλήρωσες εισφορές ως εργαζόμενος συνταξιούχος. Ο τρόπος αξιοποίησης περιγράφεται στην ενότητα ¨Γ. Αξιοποίηση του χρόνου ασφάλισης για την κύρια σύνταξη¨ στην σελίδα 6 της εγκυκλίου https://yperdiavgeia.gr/pdfjs/web/viewer.html?file=/decisions/downloadPdf/27437493 . Δεν υπάρχει όριο ηλικίας και μπορείς να υποβάλεις την αίτηση συνυπολογισμού άμεσα. Αν κρίνουμε όμως από τους ρυθμούς ικανοποίησης των αιτήσεων για π.χ το επίδομα τέκνων που σπουδάζουν ή ακόμα χειρότερα τους ρυθμούς έκδοσης νέων συντάξεων η αναπροσαρμογή της ανταποδοτικής θα πάρει χρόνο για να ολοκληρωθεί.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτώβριος 2019 20:38

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ GEORGIOSP ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
15 Οκτώβριος 2019 18:52

Ο ΕΦΚΑ τροποποίησε στο Μηνιαίο Ενημερωτικό Σύνταξης Ιαν, 2019.

Μπήκα στο site του ΕΦΚΑ και ξανακατέβασα το ενημερωτικό.
Παρατήρησα ότι στη 2η σελ. έχουν προσθέσει τον Συντάξιμο μισθό
που χρησιμοποιήθηκε για τον επανυπολογισμό.
(δεν υπήρχε στο ενημερωτικό που πρωτο-κυκλοφόρησε στις αρχές Οκτ. 2019.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χαρης
Χαρης
Απάντηση σε  aero
16 Οκτώβριος 2019 08:27

Πολυ σωστά το παρατηρησες. Ετσι είναι. Μήπως ξέρεις ποιοι μπορουν να κανουν ενσταση στον εφκα; οσοι εχουν αρνητική προσωπικη διαφορά η οσοι εψουν θετική;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Χαρης
16 Οκτώβριος 2019 09:05

Διαβάζεις την ανάλυση
https://enstoloi.net/lathi-kai-adikies-stis-nees-sintaxeis-efka/
και υποβάλεις ένσταση αν αδικείσαι.
.
Επίσης, βάζεις τα δεδομένα σου, εδώ
https://enstoloi.net/calculation/antapodotiki-sintaxi/
και διαβάζεις το συμπέρασμα (για τα δικά σου δεδομένα)
στο τέλος του πίνακα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
15 Οκτώβριος 2019 18:31

Τέθηκε σε εφαρμογή η Ένσταση / αίτηση θεραπείας κατά μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης

https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/elektronikes-yperesies-gia-syntaxioychoys

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vare
Vare
15 Οκτώβριος 2019 15:47

Κύριε Καρασαβιδη θα ήθελα να κάνω μια καλόπιστη παρατήρηση στο άρθρο σου σχετικά με τον επανυπολογισμο των συνταξεων. Συγκεκριμένα με το ν. 4307/14 δεν αναπροσατμοσθηκαν οι συνταξιμες αποδοχές μονο ως προς το. 50% αλλά αναπροσαρμοσθηκαν και ως προς το βασικό μισθό και το χρονοεπιδομα, οσων είχαν εποστρατευθεί τα ετη 2010 εως 2014 χρονικό διάστημα κατά το οποίο ειχαν παγώσει οι μισθολογικές προαγωγές και οι αποστρατευομενοι κατα το χρονικό αυτο δεν ελάμβαναν μισθολογική προαγωγή. Συκεκριμενα ενας υποστράτηγος εε το 2010 ειχε μισθολογικη προαγωγή αντγου, οταν. αποστρατευοταν το 2011 προηγετο διοικητικά σε αντιστρατηγο και οχι ομισθολογικά σε Α/ΓΕΣ λόγω παγώματος των μισθολογικών προσαγωγών, οπως συνεβαινε μέχρι το 2010 οπου ο υποστρατηγος που σποστρατευοταν προηγετο δκτικα στο βαθμό του αντιστρατηγου και οικονομικά στυ Α/ΓΕΣ. Με το ν 4307/14 καταργήθηκε το πάγωμα των μισθολογικών προσαγωγών και οι συνταξιμες αποδοχές αυτης της κατηγορίας επανυπολγισθηκαν με βάσει τη μισθολογική προαγωγή

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Vare
15 Οκτώβριος 2019 17:06

Έχω την εντύπωση πως το πάγωμα προαγωγών και χρονοεπιδομάτων συνέβη την 1-7-2011 με το άρθρο 38 του ν 3986/11 . Το ξεπάγωμα έγινε την 31-7-2012 με τον ν, 4093/12, χωρίς όμως να παραγάγει αναδρομικά οικονομικά αποτελέσματα για την περίοδο του παγώματος παρά μόνο αριθμητικά . Χρόνια πολλά αργότερα ήρθε το άρθρο 17 του ν 4609/2019 ,που φωτογράφισε εκείνη την περίοδο προβλέποντας πως ειδικά για τους στρατιωτικούς και αποκλειστικά για τον υπολογισμό του εφάπαξ βοηθήματος το πάγωμα ουδέποτε συνέβη. Γι’ αυτό και τα συμπληρωματικά εφάπαξ που δόθηκαν ή πρέπει να δοθούν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παντελης
Παντελης
15 Οκτώβριος 2019 18:31

Φυσικα και πρεπει να δοθει το υπολοιπο 50% που αδικα μας,το παρακρατουν ακομα, σε ορισμενους!Οι ενωσεις μας τι κανουν;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Captain John
Captain John
15 Οκτώβριος 2019 15:03

Να περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή Δελτίο Τύπου από τον ΕΦΚΑ για την καταβολή συντάξεων δημοσίου στις 25 Οκτ 2019; Τι λέτε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
15 Οκτώβριος 2019 08:22

Άνοιξε η δυνατότητα κατάθεσης ηλεκτρονικά, αίτησης ένστασης στον ΕΦΚΑ που αφορά τον επαναυπολογισμό των παλαιών συντάξεων ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Σταύρος
15 Οκτώβριος 2019 14:43

Πληροφορίες λένε για σήμερα το απόγευμα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
15 Οκτώβριος 2019 18:35

Άνοιξε η εφαρμογή στον ΕΦΚΑ. Πηγαίνεις Υπηρεσίες για: Συνταξιούχους και πατάς το: Ένσταση / αίτηση θεραπείας κατά μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος πληρωμής κύριας σύνταξης.
Η αίτηση Μητρόπουλου που κυκλοφόρησε δεν θέλει διαμόρφωση, αφού είχε γραφτεί πριν τις 4-10-2019 χωρίς να γνωρίζει (πιθανόν) το σκεπτικό του ΣτΕ ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
15 Οκτώβριος 2019 04:20

Έχω τα εξείς ερωτήματα ,μας κάνανε επαναυπολογισμό των συντάξεων ,κάποιοι συνάδερφοι με ενημέρωσαν πως από πέρσι έπρεπε να κάνουμε αίτηση για μη υπολογισμό που δεν έκανα καθόσον το είδα ανούσιο ,στον επαναυπολογισμό υπάρχει η ανταποδοτική δλδ;μέχρι εξαντλήσεως τι;τι ακριβός παίζεται ξέρει κανείς ;ποιος είναι ο σκοπός όλων αυτών τον ενεργειών ;αφερεσαν τις ονομασίες των αντισυνταγματικών νόμων και τις ονόμασαν ανταποδοτικές ,μέχρι εξαντλήσεως τι ;θα δίδονται ,δλδ;επισεις με την μείωση αν σε περίπτωση εργαστούμε, είναι σαν να σου λέει μην τολμήσεις, εκτός αν αμιφθης καλά χαχα εδώ γελάμε .Σε ποιες χώρες μπορούμε να εργαστούμε χωρίς περικοπή;όχι ότι είναι κι εύκολο,μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
14 Οκτώβριος 2019 21:46

Καλησπέρα!!!Υπάρχει κάτι που να τεκμηριώνει την μη θεώρηση φωτοαντιγράφου απολυτηρίου Λυκείου από ΚΕΠ ;;; Έχει καταργηθεί λέει αλλά η ΕΑΑΝ μου ζητάει επικυρωμένο…….

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
14 Οκτώβριος 2019 21:54
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  nikos68
14 Οκτώβριος 2019 21:58

Ευχαριστώ φίλε!!!Θα το πάρω μαζί μου….πρέπει επιτέλους να εξολοθρεύσουμε το τέρας της γραφειοκρατείας!!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
15 Οκτώβριος 2019 15:44

Άν είναι για την βράβευση μια απλή φωτοτυπία.Έτσι έκανα εγώ δύο χρόνια και δεν είχα πρόβλημα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
15 Οκτώβριος 2019 17:01

Ευχαριστώ φίλε!!!Δέχτηκαν φωτοτυπία…..

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Πέτρος
Πέτρος
14 Οκτώβριος 2019 18:46

Καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχουν και άλλοι που δεν έχει αναρτηθεί το ειδοποιητήριο του ΙΑΝ-19 ακόμη ?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Πέτρος
14 Οκτώβριος 2019 19:44

Μια απο τα ιδια πετρο αναμενουμε…

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Πέτρος
14 Οκτώβριος 2019 22:10

Καλησπέρα, κι εγώ επίσης μια από τα ίδια….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωστας
Κωστας
13 Οκτώβριος 2019 09:50

Καλημέρα σε όλους γνωρίζει κάποιος φίλος τί γίνετε με τα 5 επιπλέον έτη πέρα των 5 εκστρατείας?Έχω μία πληροφορία ότι το υπεθα έστειλε χαρτί στο Εργασίας και ζητάει ενημέρωση ως προς το ποσό εξαγοράς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤ
ΣΤ
Απάντηση σε  Κωστας
13 Οκτώβριος 2019 10:30

Καλημέρα Κώστα.
Μήπως αναφέρεσαι στα 3 επιπλέον έτη πέρα των 5 εκστρατείας, τα οποία αφορούν τους 90-95?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  ΣΤ
13 Οκτώβριος 2019 10:45

Όχι αναφέρω 5 έτη επιπλέον ανεξαρτητου γεωγραφικού
Προσδιορισμου αρκεί να ασκουσες την ειδικότητα σού του νομου 4609/2019 .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Κωστας
13 Οκτώβριος 2019 11:23

Η ερώτηση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11070780.pdf
Η απάντηση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11087916.pdf
Πέραν των ανωτέρω έως σήμερα δεν έχει υπάρξει περαιτέρω εξέλιξη επί του θέματος από το Υπ. Εργασίας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nickolas
Nickolas
Απάντηση σε  Κωστας
13 Οκτώβριος 2019 12:09

Κωστα καλημερα.Νομιζω οτι ο νομοθετης δινει τη δυνατοτητα σε ολους να αναγνωρισουν 5 ετη εκστρατειας ανεξαρτητα αν εχουν υπηρετησει σε τετοιες μοναδες και οχι να μας αναγνωρισει επιπλεον χρονο , δηλ 5+5 μεγιστο.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Α.Π.
Α.Π.
Απάντηση σε  Nickolas
13 Οκτώβριος 2019 14:53

Νικολα πιστευω οτι εχεις δικιο, η αιτιολογικη εκθεση του αρθρου 11 Ρυθμίσεις σταδιοδρομικής φύσης ειναι η εξης….

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/2f026f42-950c-4efc-b950-340c4fb76a24/%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%98%CE%91-282.pdf

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημήτρης
Δημήτρης
11 Οκτώβριος 2019 22:00

Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται Με τα εκκαθαριστικά που δεν έχουν αναρτηθεί πότε θα τά αναρτήσουν,, γράφουν μέχρι 09 του μηνός

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
XK
XK
Απάντηση σε  Δημήτρης
12 Οκτώβριος 2019 19:07

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργού Εργασίας «μέχρι τις 21 Νοεμβρίου, σταδιακά θα αναρτηθούν και τα αντίστοιχα εκκαθαριστικά για τις συντάξεις των μηνών Φεβρουαρίου έως και Νοεμβρίου».

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dimitris
Dimitris
11 Οκτώβριος 2019 13:44

Μηπως γνωριζει καποιος περι αποστρατειας λογω πειθαρχικου παραπτωματος;τι ισχυει για την αποζιμιωση ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Dimitris
11 Οκτώβριος 2019 16:28

Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που δεν υπάγονται στις παραγράφους 1 και 2 και απομακρύνονται αυτεπαγγέλτως, εκτός των περιπτώσεων επιβολής καταστατικής ποινής που συνεπάγεται απώλεια του δικαιώματος καταβολής σύνταξης, η σύνταξη καταβάλλεται με τη συμπλήρωση του χρόνου που αντιστοιχεί στα τριάντα πέντε (35) έτη πραγματικής υπηρεσίας ή με τη συμπλήρωση του εξηκοστού (60ού) έτους της ηλικίας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
XK
XK
Απάντηση σε  Dimitris
11 Οκτώβριος 2019 19:15

Κοίτα στις πληροφορίες FAQ 2.3 Γ.2 (Απόταξη αποβολή).

ΣΩΜΑ:
Στρατός