Σελίδα υπ' αριθ. 285 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 285 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΕΔΩ Κ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗ ΚΑΤΣΗ 12ΜΗΝΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ 0,60%. Μισθσια κ ποσο εως 20000€ συμφερει στην γιουρομπανκ. Καλο βραδυ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΥΕΘΑ ΚΑΙ ΤΡ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΛΠ, ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΡΜΥ VOICE! Ξέρει κάποιος κάτι περισσότερο?
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος ε.ε ή ε.α αν θα βγουν καθόλου τα παιδιά που σπουδάζουν στα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ;Είναι κοντά ένα μήνα στις σχολές.
ΒΑΣΙΛΗ ΑΠ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ (ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΜΥΑ) ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ ΜΕΣΑ.
Και ο δικος μου ΣΜΥΑ ειναι .
Μαλλον μετα το Πασχα εκει περιπου στις 26/27-04-2020 πιστευω οτι θα βγουν.
Παντως καλα εκαναν και κρατησαν τα παιδια μεσα γιατι φαντασου τι θα γινοταν εαν υπηρχε διασπορα του ιου μεσα στις στρατιωτικες σχολες!!
Το θεμα ειναι οτι ευτυχως αρχισαν τα μαθηματα(διαδικτυακα) και με λιγοτερους μαθητες /ταξη και ετσι και τον χρονο τους αξιοποιουν(εχουν κατι να κανουν) και πιθανον δεν θα εχουν αυτο το:δεν περναει η μερα με τιποτε.
Περα απο αυτο συνεχιζει και η στρατιωτικη εκπαιδευση.
Οποτε το αρνι θα το φανε μεσα στην σχολη.
Γερα να ειναι και ολα θα περασουν!!!
Θα δεθουν και πιο πολυ μεταξυ τους…θα χτισθουν δυνατες φιλιες/σχεσεις…θα εχουν να θυμουνται!!
Ευχομαι σε ολους τοσο στα παιδια που ειναι στις σχολες..οσο σε αυτους που υπηρετουν την θητεια τους αλλα και σε ολοκληρη την οικογενεια των ΕΔ καλο Πασχα με υγεια!!
https://www.staratalogia.gr/2020/04/covid-19_11.html
Εργαζομαι ΕΥΤΥΧΩΣ μη δηλώνοντας την 2η δουλεια μου απο το 2014 πολυ καλη δουλεια σε εταιρια φιλου λαμβανοντας 1430 ευρω μηνιαιως .Θα ηθελα να συμβουλεψω να μην το διαλαλουν ΔΗΜΟΣΙΑ oτι δουλευουν,το κανω για προστασια συναδελφων.Δεν ζουμε στις ΗΠΑ και ΕΕ οπου ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΗΛΙΚΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλα δυστυχως ζουμε ΕΛΛΑΔΑ που υπαρχεi Σε ΕΕ και ΗΠΑ θεωρουν τιμη και προσόν να εχουν συνταξιουχους σε εργασια λογω δεξιοτητων,εμπειριας κλπ.Οταν μειωνεις συνταξεις ειναι λογικο αυξανεις την μαυρη εργασια και ανεργια.
Την ανικανοτητα να βρουν εργασια σε ανεργους την ξεσπουν σε εργαζομενους συνταξιουχους με πρωτο δειγμα οτι σε ενδεχομενη μειωση μισθων /συνταξεων την νυφη θα πληρωσουν πρωτα οσοι συνταξιουχοι εργαζονται με παρακρατηση 60% συνταξης, Ειχα γραψει things are changing.Μην ακουτε τι λενε κοιτατε τι κανουν.
Από τη μία συμβουλεύεις να μην διαλαλούν δημόσια ότι δουλεύουν, αλλά από την άλλη διαλαλείς δημόσια το ότι δουλεύεις εσύ με “μαύρη” εργασία.
Καλό θα ήταν να αποφεύγει κάποιος να “υπερηφανεύεται” δημόσια για μία παράνομη πρακτική.
Πάντως δεν είναι και τίμια απόφαση να εργάζεσαι τίμια μειωμένη εργασία να τη δηλώνεις κανονικά και να σε τιμωρούν με 30%α ανεξάρτητα και τι εργασία κάνεις!!Αυτά μόνο εδώ γίνονται..
Και πολύ καλά κάνεις. Εάν το δήλωνες θα δεχόσουν 30% μείωση στην σύνταξη και φαντάζομαι ασφαλιστικές εισφορές του εργοδότη σου + παρακράτηση φόρου+αυξημένη εισφορά αλληλεγγύης και ένας Θεός ξέρει τι ακόμα. Στην πατρίδα μας δυστυχώς διώκεται η εργασία συνταξιούχου καθότι θεωρούν ασυμβίβαστες τις έννοιες συνταξιούχος και εργαζόμενος. Εδώ και καιρό στην πατρίδα μας έχουν πάψει οι νόμοι να εκδίδονται με βάση την λογική, το τίμιο, το ηθικό, το ΔΙΚΑΙΟ γενικά. Η περικοπή της σύνταξης μου κάνει περισσότερο ως ένδειξη στους λοιπούς Έλληνες που επηρεάζονται ότι κάποιοι εργάζονται με αυτόν τον τρόπο και θέλουν να τους ικανοποιήσουν το ”περί δικαίου αίσθημα” (βλέπε ζήλια γιατί όχι και κακία).
Ετήσια προθεσμία 0,60 Τράπεζα Πειραιώς
Ναι ισχύει ακόμη Ετήσια ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗ 0,6% ΠΕΙΡΑΙΩΣ για το ΥΕΘΑ, μετά την κατάργηση των λοιπών προνομιακών καταθετικών επιτοκίων. Την ενεργοποίησα με επίσκεψη σε κατάστημα της ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Σε ερώτηση μου τι ισχύει για τις προθεσμιακές σε περίπτωση λήψης μελλοντικών οικονομικών μέτρων από τις συστημικές τράπεζες λόγω κορονοιού (…Ό Μη Γένοιτο…),η απάντηση που μου δόθηκε είναι: “ότι θα ισχύει και για τις λοιπές καταθέσεις”
Τράπεζα Πειραιώς για ένα μήνα κλειστά 0,25
Σου δώσανε εσένα προσφορά ? Η βγάλανε κάποιο προθεσμιακό να το ψάξουμε ?
για ένα μήνα κλειστά 0,20 % στη πειραιώς
Πάει το 0,6% ?
Σωστά, το ΜΗΝΙΑΙΟ σου δίνει απόδοση σε ευρώ ( χωρίς αφαίρεση φορολογίας τόκων) : 0,25/12 επί ΚΕΦΑΛΑΙΟ/100 .
Με την εγκυκλιο που εκδοθηκε για την απασχοληση των συνταξιουχων ουσιαστικα ηρθε και το τελος της μερικης απασχολησης για τους συνταξιουχους δυστυχως!!!Κατι φυσικα που δεν ειχε πει ο κ ΒΡΟΥΤΣΗΣ !!!
Είχαμε την πληροφορία από τον συνάδελφο TASOS ότι ο ΕΦΚΑ δεν πρόκειται να εφαρμόσει την περικοπή ανάλογα με τις ώρες/ημέρες απασχόλησης παρά τα προβλεπόμενα στην προηγούμενη εγκύκλιο https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-219/#comment-73962 . Δυστυχώς η πληροφορία επιβεβαιώθηκε και μάλιστα με υπογραφή του ίδιου του υπουργού εργασίας.
Το ίδιο το είχε πει και το 2018
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-192/#comment-70280
Γιαννη εδω μιλαμε οτι σου κοβει το 30% ολης της συνταξης πλεον και οχι το 30% για τις μερες που εργαστηκες!!
Σύμφωνα με τις αρχικές διατάξεις του άρθρου 20 του 4387/16, η περικοπή ήταν ανάλογη των ημερών ασφάλισης (ενσήμων) που προβλέπονται από το είδος – σύμβαση εργασίας που είχε προσληφθεί κάποιος.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-259/#comment-84619
Καλησπερα κ. Καρασαββιδη.
Προσφατως εχει βγει ρυθμιστικη εγκυκλιος που ξεκαθαριζει το τοπιο οσων αφορα για την μειωση των συνταξεων κατα 30%. Ζω και εργαζομαι στην Κυπρο (εντος Ε.Ε), σαν αυτοτελως εργαζομενος (πληρωμη κοινωνικων ασφαλισεων).
Αναφερεi λοιπον
”Από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 27 εξαιρούνται οι συνταξιούχοι που λαμβάνουν αυτοτελή σύνταξη από τον e-ΕΦΚΑ είτε αναλογική σύνταξη,με βάση τις διατάξεις περί συνυπολογισμού περιόδων ασφάλισης, των ΕΚ 883/04 και του Εφαρμοστικού του 987/09,οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασία σε άλλο κράτος –μέλος της ΕΕ. Και τούτο γιατί,σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27,προϋπόθεση για την επιβολή των προβλεπόμενων από την ίδια τη διάταξη περιορισμών είναι η ανάληψη εργασίας ασφαλιστέας στον e-ΕΦΚΑ”.
Τελικως η ερωτηση μου ειναι αν θα συνεχισει ο ΕΦΚΑ να μου καταβαλει την συνταξη ή θα υποστω και εγω την περικοπη του 30%.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων
Το απόσπασμα που παρέθεσες τo λέει ξεκάθαρα, αλλά για να το καταλάβεις καλύτερα θα απομονώσω τα σημεία που χρειάζεσαι για να μην υπάρχει παρανόηση:
“Από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 27 (δηλαδή από την περικοπή) εξαιρούνται οι συνταξιούχοι ………. οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασία σε άλλο κράτος – μέλος της ΕΕ.”
Όμως η μη περικοπή δεν εξαλείφει την υποχρέωση δήλωσης της εργασίας στον ΕΦΚΑ, όπως επισημαίνεται στην παρ. Δ εδώ: Νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο 2020
Καλημερα και ευχαριστω για την απαντηση σας. Δεν αναφερει για εθνικη συνταξη ουτε για τα ταμεια μας. Εκει θα γνει περικοπη;
Αντίθετα αναφέρονται και τα δύο κανονικά και δεν υπάρχει περίπτωση παρανόησης.
Επαναλαμβάνω το κείμενο που παρέθεσες με ελεύθερη μετάφραση: “Από τις διατάξεις που αφορούν οποιαδήποτε περικοπή συντάξεων και ταμείων (αυτό εννοεί με το άρθρο 27) εξαιρούνται όσοι συνταξιούχοι πληρώνονται από τον ΕΦΚΑ (δηλαδή όλοι μας) οι οποίοι δουλεύουν σε κράτος της Ε.Ε.”
Ευχαριστώ θα μιλήσω με παράρτημα ΕΦΚΑ για να δηλώσω την εργασια και για κάθε εξέλιξη θα ενημερώσω στο σαιτ.
Ερώτηση; Με αγροτικό εισόδημα 600€, θα πρέπει να πληρωθούν εισφορές στον ΟΓΑ για ένα έτος, οι οποίες ξεπερνούν κατά πολύ το εισόδημα.!!!!!!!!!
Από ότι φαίνεται καταβάλλονται κανονικά οι εισφορές τι να πεις να πρέπει να καταβάλεις περισσοτερα από ότι θα βγάζεις, είναι ένα θέμα.
.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 3β, οι συνταξιούχοι των λοιπών – πλην ΟΓΑ – ενταχθέντων στον e-ΕΦΚΑ φορέων κύριας ασφάλισης και του Δημοσίου, που είχαν αναλάβει ή αναλαμβάνουν από 28.2.20 δραστηριότητα υπακτέα στην ασφάλιση του πρώην ΟΓΑ, καταβάλλουν κανονικά την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν.4387/2016, όπως έχει αντικατασταθεί με τις διατάξεις του άρθρου 36 του ν.4670/20, ασφαλιστική εισφορά.
Δεν επιβάλλεται περικοπή σύνταξης για αγροτικό εισόδημα μεχρι 10000 ευρώ απο 4923 που ίσχυε. Για 600 ευρώ αγροτικό εισόδημα τι εισφορές να καταβάλεις? Πως τα υπολόγισες?.Εαν δεν καλλιεργηθεί η γη και απο τους ετεροαπασχολούμενους, θα υπάρξει πολύ μεγάλη πείνα , μέρες που έρχονται και Ευρωπαϊκά κονδύλια για την Ελληνική Γεωργία θα πάνε σε άλλες χώρες ιδίως ανατολικές [,Εκτός και εαν το πλούσιο κράτος αγοράσει την προστατευόμενη ιδιοκτησία και την δώσει σε καλλίτερα χέρια, ίσως λαθροεισβολείς}.Πάντως θα είναι ολέθριο λάθος για τον πρωτογενή τομέα να υπάρχει τέτοια διάταξη και εαν ναι, πρέπει χθες να την πάρει πίσω…..
Άλλο περικοπή σύνταξης για αγροτικό εισόδημα και άλλο ασφαλιστικές εισφορές για αγροτικό εισόδημα, οι οποίες από ότι φαίνεται μάλλον θα είναι οι παρακάτω. https://www.efka.gov.gr/el/asphalismenoi/me-misthotoi/neo-systhma-asfalistikon-eisforon/agrotes. Όποτε δεν καλλιεργείς τίποτα ή τα ενοικιάζεις.
Γιάννη,Kανένας Γεωργός δεν ενοικιάζει χωράφια. Βρίσκουν όσα θέλουν δωρεάν. Να είσαι σίγουρος, ότι θα μείνουν ακαλλιέργητα και θα χαθούν Ευρωπαϊκά κονδύλια που θα πάνε σε άλλες χώρες και στους γαιοκτήμονες της δυτικής -κεντρικής Ευρώπης με τα μεσαιωνικά κάστρα και Καθολικά μοναστήρια για να φτιάχνουν μπύρες και κρασιά,στην υγειά των κορόιδων μικροιδιοκτητών Ελλήνων..Επαναλαμβάνω: ΟΛΕΘΡΙΟ ΛΑΘΟΣ, που δεν ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για την κατ εκτίμηση σύνταξη των Γεωργών, ως πίνακας, άστο καλλίτερα. Και εμείς πριν το 2010 υπολογίζαμε με βάσει εισφορές -δώρα κλπ να παίρνουμε διπλάσια σύνταξη αλλά…..
Χ.Χ. κανεις μεγαλο λαθος.Κανεις δεν δινει τα χωραφια του δωρεαν σε κανενα,εξ αλλου οσοι καλιεργουν θελουν τα ενοικιαστηρια για να εισπρατουν τις επιδοτησεις.Εσυ νομιζεςι πως με την παραγωγη περιμενουν να τα βγαλουν περα οι αγροτες;Αν δεν ηταν οι επιδοτησεις τοτε θα ταχαν παρατησει ολοι.Μιλαω για μονοκαλιεργειες,σιτηρων κ.λ.π.Μη πετας λοιπον στρακαστρουκες χωρις να ξερεις
Α
Θα πρέπει να περιμένουμε να εκδοθούν οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι για έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για πολλά θέματα που αφορούν την εφαρμογή του άρθρου 27 του Ν4670/2020 με το οποίο αντικαταστάθηκε το άρθρο 20 του Ν4387/2016.
Σε ότι αφορά την περίπτωση αγροτικών εισοδημάτων από συνταξιούχους θα παρατηρήσετε ότι ενώ με το εδάφιο η της παραγράφου 4 του άρθρου 27 εξαιρούνται από την περικοπή της σύνταξης οι συνταξιούχοι με αγροτικό εισόδημα μέχρι 10000€ δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά στο έγγραφο που μας κοινοποίησε ο συνάδελφος G.G. Βλ. ενότητα ΣΤ στην σελίδα 7 του εγγράφου.
Κατά την γνώμη μου υπάρχουν αρκετά κωλύματα για την εφαρμογή της περικοπής.
Β
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στο έγγραφο αναφέρεται ότι η περικοπή της σύνταξης γίνεται ¨εφόσον για την εργασία ή την ιδιότητα ή την δραστηριότητα προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης στον e-ΕΦΚΑ¨ (σελ. 2)
Ειδικά για τον ΟΓΑ (για τους αγρότες) η δυνατότητα ασφάλισης ήταν περισσότερο δικαίωμα παρά υποχρέωση όπως ίσχυε στα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία. Στους συνταξιούχους των λοιπών ταμείων (και του δημοσίου) απαγορευόταν με νόμο η ασφάλιση στον ΟΓΑ. Με τον Ν4387/2016 καταργήθηκε αυτή η απαγόρευση αλλά δεν άλλαξαν οι προϋποθέσεις που πρέπει να έχει κάποιος για να μπορέσει να ασφαλιστεί στον ΟΓΑ. Βλ. σελ. 7- 8 εδώ http://www.oga.gr/attach/odigos_asfalismenou.pdf . Έτσι για να ασφαλιστεί κάποιος στον ΕΦΚΑ/ΟΓΑ πρέπει μεταξύ άλλων να αποκτά ποσοστό μεγαλύτερο του 50% (παρ. 1 του άρθρου 65 του Ν4389/2016) του ετήσιου εισοδήματος του από αγροτικές εργασίες.
Αν δεν ισχύει αυτή η συνθήκη δεν προκύπτει υποχρέωση (ούτε δικαίωμα) ασφάλισης στον ΟΓΑ. Αφού δεν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης πως δικαιολογείται η περικοπή;
Επίσης από την στιγμή που κάποιος δεν έχει υποχρέωση ασφάλισης σε κάποιον φορέα, για την περίπτωση αυτή στον ΟΓΑ, πως γίνεται να υπάρχει υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών;
Πιστεύω ότι τα ίδια προβλήματα υπήρχαν και με την αρχική μορφή του άρθρου 20 του Ν4387/2016.
Ενημερωμένος και κατατοπιστικός όπως πάντα. Υγεία σε όλους.
Οι διατάξεις του ν. 4389/16 αφορούν τα κριτήρια για το ποιος θα είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης ώστε να έχει διαφορετικό τρόπο φορολόγησης (ευνοϊκότερο) από τους περιστασιακούς αγρότες που έχουν ένα μικρό εισόδημα από αγροτικές δραστηριότητες. Και όχι για το αν κάποιος θα είναι ασφαλισμένος ως αγρότης.
Και σύμφωνα με τον σύνδεσμο που ανάρτησες (σελ 8)
http://www.oga.gr/attach/odigos_asfalismenou.pdf
Γ. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Περιστασιακή απασχόληση μικρότερη των έξι (6) μηνών ετησίως σε μη αγροτικές επιχειρήσεις, προς ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος, ΔΕΝ αποκλείει την ασφάλιση στον ΟΓΑ.
.
Προσωπικά εκτιμώ ότι θα υπάρξει και νεώτερη εγκύκλιος που θα είναι ποιο αναλυτικη για την εργασία των συνταξιούχων.
Ο Ν4389/2016 είναι πολυνομοσχέδιο με διάφορα κεφάλαια. Με το μοναδικό άρθρο του κεφαλαίου Γ (άρθρο 65) τροποποιείται η παράγραφος 1 του άρθρου 2 του Ν3874/2010 που έχει τίτλο ¨Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων¨. Εδώ καθορίζονται τα κριτήρια για να θεωρηθεί κάποιος επαγγελματίας αγρότης για να μπορεί να γραφτεί στα μητρώα αγροτών.
Στην σελίδα 7 του συνδέσμου που ανάρτησα γράφει ¨ Προϋπόθεση για την ασφάλιση στον ΟΓΑ των ανωτέρω προσώπων, είναι η κατά κύριο βιοποριστικό επάγγελμα απασχόλησή τους προσωπικά ή με αυτεπιστασία στην αγροτική οικονομία¨. Για αυτό και για να εγγραφεί κάποιος στην ασφάλιση του ΟΓΑ ένα από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι το εκκαθαριστικό σημείωμα της εφορίας http://www.oga.gr/asfalisi7.html#agrotes . Κάτι που δεν ισχύει για το ΙΚΑ πχ.
Το εδάφιο που παρέθεσες για την περιστασιακή απασχόληση εννοεί ότι αν κάποιος είναι ασφαλισμένος στον ΟΓΑ μπορεί να εργάζεται περιστασιακά (λιγότερο από 6 μήνες το χρόνο) σε μη αγροτικές δραστηριότητες χωρίς να χάσει το δικαίωμα ασφάλισης στον ΟΓΑ. Δεν έχει σχέση με την περίπτωση που μας αφορά.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι λογικά θα υπάρξει και νεότερη εγκύκλιος και το έγραψα στην πρώτη παράγραφο της ανάρτησης μου. Τα υπόλοιπα που έγραψα είναι προβλήματα που υπάρχουν κατά την γνώμη μου για την ένταξη των αγροτικών εισοδημάτων των συνταξιούχων στις διατάξεις για περικοπή σύνταξης λόγω εργασίας.
Πάντως από τις εξαιρέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 27 του Ν4670/2020 η μοναδική που δεν αναφέρεται στην νέα εγκύκλιο είναι η περίπτωση των αγροτικών εισοδημάτων.
Γνωστοποίηση διατάξεων άρθρου 27 του ν. 4670/2020 για την απασχόληση συνταξιούχων γήρατος και παροχή οδηγιών για την εφαρμογή τους.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%94%CE%9E446%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%9A-%CE%93%CE%92%CE%9E?inline=true
Ειδικό Θέμα: Οι συνταξεις ανικανοτητας εμφανιζονται στο ενημερωτικο ΕΦΚΑ ως συντάξεις αναπηριας. Αρα δεν εμπιπτουν στις γενικές περικοπές και εφαρμόζονται οι διατάξεις της νομοθεσίας κάθε ενταχθέντος στον e-ΕΦΚφορέα (παρ. 2 του άρθρου 27). Συνεπώς το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί συγκεκριμένα από το πρωην ΓΛΚ, και δεν απαντάται τελικά, είναι ποιές είναι οι σχετικές διατάξεις για την απασχόληση συνταξιούχων του Δημοσίου, λογω ανικανότητας που δεν οφείλεται στην υπηρεσία..
θα ηθελα να ρωτησω το εξης!!Αν καποιος δουλεψει μια φορα την εβδομαδα τι ποσο θα του κοψουν?
Ανεξάρτητα των ημερών ή ωρών εργασίας είναι 30% (σελ. 4 στο τέλος) αρα σε κάποιους με λίγες ωρες δεν θα συμφέρει η εργασία.
Θα αστειεύονται έτσι ; Δηλαδή εάν κατάφερε και βρήκε κάποιος μια δουλειά με μερική απασχόληση μπας και σπουδάσει τα παιδιά του, οι αποδοχές από μισθωτή εργασία θα είναι λιγότερες από την περικοπή στην σύνταξης.
Το ότι θα λέγαμε ότι ο νόμος Κατρούγκαλου ήταν πιο ευνοϊκός προς τους απόστρατους που εργάζονται, είναι κάτι που δεν το φανταζόμουν.
Αναρωτιέμαι εάν τα συνδικαλιστικά όργανα θα μπορούσαν να κάνουν κάτι για αυτό το θέμα.
Όντως προκύπτει σοβαρή επιβάρυνση για απασχόληση λίγων ωρών ή ημερών ανά εβδομάδα.
Ενημερώθηκε ανάλογα η σελίδα “Απασχόληση” με τις δυσμενέστερες ρυθμίσεις για τη μερική απασχόληση.
Γνωριζει καποιος ποτε θα βγουν εξω (με εορταστικη αδεια ισως?) οι σπουδαστες στρατιωτικων παραγωγικων σχολων ?
Εχουν να βγουν εξω απο τις 11/03/2020 για λογους προστασιας δημοσιας υγειας και ολων των σπουδαστων.(και σωστα το επραξαν)
Θα γίνει νέα σύμβαση με την Πειραιώς?
Ναι σε δραχμές.
Συγνώμη, με όλα αυτά που γίνονται περιμένεις ν΄ασχοληθεί κάποιος μ΄αυτό το θέμα……..
Γιατί Νίκο, δεν κατάλαβα. Να ασχοληθούν και με αυτό. Υπάρχουν και υφυπουργοί, αναπληρωτές κ.α. Υπήρχε 4 και… χρόνια. Αδρανήσανε. Δηλαδή τώρα με την πανδημία δεν κάνουμε τίποτα άλλο? ίσα-ίσα τώρα θα φανεί αν μπορούν… Στα δύσκολα!
ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΕΑΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΥΠΕΘΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,,,,, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ….. ΜΕ 150.000 ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΠΟ ΕΦΑΠΑΞ κλπ….. ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ 1,3 ευρω ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ….ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ!!!
Σε λίγο( ; ) καιρό θα ζητήσουν οι τράπεζες και φύλακτρα .Για ποιό λόγο να αυξηθούν οι καταθέτες και οι καταθέσεις ;
ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ…
….ΓΙΑ ΠΟΣΟ 100.000 ΕΥΡΩ, ΜΗΝΙΑΙΟΙ ΤΟΚΟΙ ΜΑΡΤΙΟΥ Ο,97 ΣΕΝΤΣ.{ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ 1 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΡΟ}!!! ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΥΕΘΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ. {ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΞΥΠΑΚΟΎΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΟΡΟΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΙΣΧΥ ΑΠΟ 1-2-2020.
Ρωτήστε εάν γίνει κλειστή κατάθεση μήνα-μήνα πόσο είναι το επιτόκιο.Οι τράπεζες σκοτώνονται για μετρητά. Με 80000 πήρα το χρόνο περίπου 480ε.Όσο ανεβαίνει το ποσό ανεβαίνει και το επιτόκιο.
Στα 80000€ εαν πήρες 480€ τότε το επιτόκιο ήταν 0.70% Τέτοια επιτόκια με 0.70 δεν υπάρχουν σήμερα
0,6%
80000×0.60%= 480€ – 15% φόρος= 72€ αρα 480€ – 72€ = 408€ που πήρες καθαρά και οχι 480€
150χιλιαρικα απο εφαπαξ;
Πλακα μας κανεις βρε Αποστολε.Κοιτα να μη χασεις εντελως τα λεφτα σου σε λιγους μηνες ετσι που παει η κατασταση….Ζεις μαλλον σε παραλληλο συμπαν …
Γιατί Δημήτρη, δεν κατάλαβα. Να ασχοληθούν και με αυτό. Υπάρχουν και υφυπουργοί, αναπληρωτές κ.α. Υπήρχε 4 και… χρόνια. Αδρανήσανε. Δηλαδή τώρα με την πανδημία δεν κάνουμε τίποτα άλλο? ίσα-ίσα τώρα θα φανεί αν μπορούν… Στα δύσκολα!
Θοδωρή μου αστα να πανε.Δεμ εχω καμια εμπιστοσυνη στο τραπεζικο συστημα.Ανα πασα στιγμη μπορει να χασεις τα παντα.
τέλος Μαΐου με αρχές Ιουνίου
Τι γίνεται ρε παιδιά με τη σύμβαση με την Πειραιώς. Γνωρίζει κανείς νεότερα?
Καλησπέρα υπάρχει απάντηση από τον Κο ΥΠΕΘΑ για το συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ http://www.mod.mil.gr/koinoboyleytikos-eleghos/apantisi-yetha-nikolaoy-panagiotopoyloy-se-erotisi-koinoboyleytikoy-218
Η απάντηση είναι εντελώς γενικόλογη και αόριστη (θα δούμε τι θα κάνουμε εάν υποβληθούν σχετικές προτάσεις από τα επιτελεία) και δεν αναφέρεται πουθενά κανένα δώρο, οπότε επί του παρόντος δεν υπάρχει καν είδηση.
Γειας σας κύριε Αχιλλέα είδηση υπάρχει και είναι ότι σε 2-3 χρονια θα αποστρατευτουν ΕΠΟΠ με λιγότεραο από 30 συντάξιμα χρονια και νε χαμηλη σύνταξη που γνωριζεται καλητερα από εμένα ποια θα είναι Η απάντηση του νομιζω ότι ήταν ξεκάθαρη ,οι ΕΠΟΠ αποτελούν μισθολογικό κόστος με τη παραμονή τους Το δεύτερο ότι δεν μπορούν να αποδώσουν σε αυτή την ηλικία απο τη θέση των υπαξιωματικών Δεν υπάρχει καμία αναφορά στην απάντηση του ,ότι δεν συμπληρώνουν 35 συντάξιμα χρονια αλλά ούτε για τη προσφορά τους ολα αυτά τα χρονια Επισης ο ίδιος υπουργός με την ιδιότητα του βουλευτού Καβάλας το 2018 είχε κάνει ερώτημα στην προηγουνενο ΥΠΕΘΑ να αλλάξει ο αναχρονιστικός ,οπως έλεγε νομος του 1974.Το δώρο που ανέφερα ήταν ειρωνικο από την άποψη εν μέσω του φονικού ιού και αυτά που συμβαίνουν με τους Τούρκους βρήκε τη στιγμή να μας κατεβάσει το ηθικό .Δυστυχως αρκετοι από εμάς έχουμε οικογένεια δάνεια άνεργες γυναίκες ,έχουμε δώσει τα καλητερα χρονια στην υπηρεσία και δεν περιμέναμε αυτή την απάντηση .
Υπάρχουμε και εμείς που μετράμε μια μια τους μήνες για να φτάσουμε 50 χρόνων και να ξεκουμπιστουμε …..
Υπάρχουν όμως συνάδελφοι που δεν θέλουν να φύγουν χωρίς να έχουν συμπληρώσει τα συνταξημα χρονια γιατί δεν τους καλύπτει η χαμηλότατη σύνταξη που θα πάρουν .Να γίνει κάτι ανάλογο με τους ΕΜΘ χωρίς να πάρουμε βαθμό .Αν θέλει καποιος φεύγει η αν θέλει μένει ότι έγινε και με τους ΕΜΘ .
Εάν εννοείς ότι η είδηση είναι ότι δεν αλλάζει κάτι, τότε φυσικά έχεις δίκιο, ακόμη και η απουσία αλλαγής είναι είδηση. Το σχόλιό μου έγινε για όσους δεν κατάλαβαν την ειρωνική χρήση της λέξης “δώρο” (μεταξύ τους και εγώ), ώστε να μην βγάλουν λανθασμένο συμπέρασμα ότι κάτι έχει αλλάξει προς το καλύτερο.
Σωστά και ζήτω συγγνώμη για το «δώρο» που ανέφερα.Απλα με διακατέχει έντονη αγανάκτηση .Αν διαβάσετε την αιτιολογική έκθεση νόμου που έθεσαν τους ΕΜΘ σε ΕΟΘ θα βγάλετε αρκετά συμπεράσματα.
παρακαλω ενημερωστε για Τραπεζα Πειραιως και ΥΠΕΘΑ.αν εχεις λεει καρτα εισαι ΟΚ και ισχυει το παλιο καθεστως.τι καρτα ομως?? να υποθεσω πιστωτικη??
όχι φίλε, για όλους μας ισχύει το νέο καθεστώς. αυτό που σου εξήγησαν προχθές είναι ότι μέχρι στιγμής μόνο το προνόμιο της πιστωτικής κάρτας υφίσταται, δηλαδή να σου επιστρέφει το 3% ό,τι κι αν ψωνίσεις με τη συγκεκριμένη κάρτα. όλα τα άλλα προνόμια πχ τόκοι κλπ τέλος………
και για την κάρτα έχω αμφιβολίες. μένει να το δούμε την 18 Απρ.
νασαι καλα Ιων.ειδα κ τον τοκο που πηρα σημερα το πρωι.αστα…
«Μείωση αποδοχών δημοσίων υπαλλήλων κατά 60%» μελετά η κυβέρνηση; Ποιοι θα εξαιρούνται
https://www.staratalogia.gr/2020/03/60.html
……..θα εξαιρεθούν οι άνδρες των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας (αστυνομικοί, λιμενικοί, πυροσβέστες) και φυσικά γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό
Προς μείωση ο “κόφτης” 60% στις συντάξεις όσων εργάζονται
https://www.capital.gr/oikonomia/3391417/pros-meiosi-o-koftis-60-stis-suntaxeis-oson-ergazontai
…….ο “κόφτης” του 60% στη σύνταξη των απασχολούμενων συνταξιούχων προβλέφθηκε στο νόμο Κατρούγκαλου.
Το άρθρο του capital διάβασες απο πότε είναι και σε τι αναφέρεται; Καλά αλλη δουλειά δεν έχεις και ανεβάζεις οτι νάναι….έλεος. Τελικά ο κορωναιός δεν έχει επιδραση μόνο στο αναπνευστικό.