Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 293 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
26 Μαΐου 2020 15:37

Σήμερα έκανα προθεσμιακή με επιτόκιο 0,7%. Η υπάλληλος μου είπε ότι ισχύει 0,65% + το εκάστοτε επιτόκιο απλού ταμιευτηρίου δηλαδή 0,05%. Το 0,13% που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε προθεσμιακή στην Πειραιώς είναι μόνο για την προθεσμιακή στα μέτρα σου.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Άρης
Άρης
25 Μαΐου 2020 16:30

Στην Πειραιώς ετήσια προθεσμιακή κατάθεση Ενόπλων Δυνάμεων 0,75

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Άρης
25 Μαΐου 2020 19:08

Άστα ελεύθερα με 1% στον ίδιο λογαριασμό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Δημήτρης
25 Μαΐου 2020 19:33

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο! Δημήτρη, δεν το πιστεύω!!! έχεις δίκιο δεν το είχα προσέξει… 1% και ελεύθερα 🙂

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Κώστας
25 Μαΐου 2020 21:51

Θα πρέπει να υπάρχουν στο λογαριασμό, οχι να μεταφερθουν απο κάποιον αλλο ή απο αλλη τραπεζα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος
25 Μαΐου 2020 22:20

@Πάνος
Τί εννοείς?
Αν μεταφερθούν από άλλη τράπεζα,
δεν θα υπάρχουν στο λογαριασμό?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  aero
25 Μαΐου 2020 22:40

Ο τόκος 3% + 1% αφορά κεφάλαιο που εχει μείνη απο μισθοδοσία ή σύνταξη. Αν εχω π.χ. 10000 που αποταμίευσα στον συγκεκριμένο λογαριασμό, αυτα θα εχουν 3+1 αλλα αν μεταφέρω αλλα 20000 απο αλλη τραπεζα στον ιδιο λογαριασμό αυτα δεν θα τοκίζονται με 1%, αλλα με το τρέχον π.χ. 0,10 ή κλειστα 0,65+. Αυτο μου είπαν στην τράπεζα που ρώτησα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Νίκος7
Νίκος7
Απάντηση σε  Πάνος
25 Μαΐου 2020 23:54

http://www.eaan.gr/images/economics/2020/winbank0520pistwtiki.pdf αρχή της σελίδας (3).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Νίκος7
26 Μαΐου 2020 00:09

Αυτο ειχα υποψη φίλε Νίκο, αλλα εννοουν μισθο σύνταξη ή αλλα ποσά που καταβάλονται πχ εφαπαξ, επιστροφη φορου, νοίκια, επιδοματα κ.α. είτε αφορούν εμάς ή συνδικαιούχο. Μαλιστα μου είπε οτι γι αυτο το λόγο έχουν την προθεσμιακή. Την Τετσρτη θα πάω σε αλλη πειραιώς να δω τι θα μου πούνε. Αυτο που γράφεις το έχεις ρωτήσει (αν ναι σε ποιά ρώτησες για να τους πώ) ή το ερμηνεύεις εσύ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος
26 Μαΐου 2020 14:39

Πάνο,
ο Νίκος ούτε γράφει κάτι ούτε δίνει κάποια δική του ερμηνεία.
Μας παραθέτει αντίγραφο του καταλόγου των τραπεζικών προϊόντων
όπως συμφωνήθηκαν μεταξύ της Τρ. Πειραιώς και του ΥΠΕΘΑ.
Μάλιστα, για να μην ψαχνόμαστε, μας λέει πού ακριβώς να διαβάσουμε:
στην αρχή της σελ. 3.
Τί ποιό έγκυρο απ’ αυτό?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  aero
26 Μαΐου 2020 14:45

Γραφω οτι αυτό είχα και εγώ υποψη μου…αλλα η υπάλληλος αλλα μου είπε δεν πρόσβαλα κανένα…μια διευκρίνηση ζητησα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
VagP
VagP
Απάντηση σε  Πάνος
28 Μαΐου 2020 12:49

Βλακείες σου είπαν

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Μαΐου 2020 09:22

Πήρα τηλέφωνο πριν λίγο τον υπάλληλο της τράπεζάς μου που ασχολείται με αυτά και το επαλήθευσε μαζί με την διευθύντρια και τα κεντρικά. Όντως ισχύει αυτό με το 1% με ότι κεφάλαιο πάνω από 3.000 € υπάρχει στο λογαριασμό μισθοδοσίας. Μάλιστα έσπασα την προθεσμιακή και τα μετέφερα ήδη εκεί.

EDIT: Σε λάθος σημείο απάντησα. Απευθύνομαι σε όλους τους συναδέλφους που συζήτησαν χθες το συγκεκριμένο θέμα του 1%.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Μαΐου 2020 09:54

Δημήτρη καλημέρα. Πολύ σημαντική διευκρίνηση, μήπως ξέρεις αν ισχύει και για μεταφορά χρημάτων από άλλη τράπεζα στον λογαριασμό μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Γιάννης
26 Μαΐου 2020 10:11

Καλημέρα Γιάννη. Μου είπε επί λέξη, οποιοδήποτε κεφάλαιο είναι στο λογαριασμό μισθοδοσίας.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
26 Μαΐου 2020 14:29

Κύριοι,
δεν χρειάζεται πολύ ψάξιμο.
Το σχόλιο του Νίκος7
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-293/#comment-87308
το αποσαφηνίζει πλήρως.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Dani
Dani
Απάντηση σε  aero
26 Μαΐου 2020 19:41

Για την ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Όπως σωστά αναφέρουν Δημήτρης, aero και Νικος7…οποιοδήποτε διαθέσιμο κεφάλαιο, με προϋπόθεση να είναι στον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ. Έσπασα την προθεσμιακή που είχα κάνει και τα τοποθέτησα πάλι στον Λογαριασμό Μισθοδοσίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
25 Μαΐου 2020 15:49

Δεν έχω πείρα σε αυτά και θέλω να με βοηθήσει κάποιος αν ξέρει:
Σήμερα ρώτησα στην Πειραιώς για ετήσια προθεσμιακή Ενόπλων και μου δίνουν συνολικό επιτόκιο 0,7%. Μήπως με δουλεύουν? Εγώ βλέπω στη σελίδα της τράπεζας ότι όλες οι ετήσιες προθεσμικές (20.000 – 50.000) κυμαίνονται από 0,10 και πάνω ανάλογα το προϊόν. Δεν θα έπρεπε να μου πουν στην χειρότερη περίπτωση 0,65 + 0,10?
Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας
26 Μαΐου 2020 14:30
Γιάννης
Γιάννης
25 Μαΐου 2020 14:41

Μιράντα Ξαφά: Να περικοπεί η προσωπική διαφορά από παλιούς συνταξιούχους (προ ν. Κατρούγκαλου)
https://www.staratalogia.gr/2020/05/blog-post_142.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Γιάννης
25 Μαΐου 2020 15:12

Καλησπερα!Το συγκεκριμενο sait δινει αξιοπιστες λυσεις σε προβληματα με συνταξεις εφαπαξ και μισθους ε.ε και ε.α στρατιωτικων και σωμ. Ασφαλειας βασει νομων του κρατους ΚΑΙ ΟΧΙ να σχολιαζει την πικρα και την κακια του καθε πικραμενου και δεν εννοω εσας κυριε Γιαννη.Απλα αυτου του τυπου αρθρα καλο ειναι να μεταφερονται στην επικαιροτητα. Αν και δεν νομιζω να ενδιαφερουν καποιον συναδελφο οι κακοτητες του καθενα!!Εχω τονισει κατ επαναληψη :Ενας μηνας στις Ενοπλες Δυναμεις σε οποια ειδικοτητα και Σωμα, ειναι ικανος για να καταλαβει κι ο πκεον καχυποπτος τι ειναι λειτουργημα και ποιος ο βαθμος δυσκολιας του

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Παντελης
25 Μαΐου 2020 15:29

Οπου υπάρχει καπνός (λαγός) υπάρχει και φωτιά, ειδικά οταν ξανα φέρνουν στην επικαιρότητα τέτοια θέματα.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Πάνος
25 Μαΐου 2020 17:08

No comment!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος
26 Μαΐου 2020 14:34

Όχι αγαπητέ Πάνο.
Όπου υπάρχει καπνός δεν υπάρχει απαραίτητα και φωτιά.
Αν ίσχυε αυτό, θα ήταν αληθινές όλες οι θεωρίες συνωμοσίας!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
Απάντηση σε  Παντελης
25 Μαΐου 2020 22:22

Ο ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ κ ΚΥΡΤΣΟΣ που συμφωνει με την κ ΞΑΦΑ δεν ειναι ο καθενας για τα υπολοιπα συμφωνω..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  Γιάννης
25 Μαΐου 2020 20:21

Πολυ αξια της δωσαμε…η κυρια ειναι στα αζητητα και προσπαθει με,να μην πω τι,να βρεθει στο προσκηνιο…την εχουμε χεσμενη!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos60
nikos60
Απάντηση σε  Peter
25 Μαΐου 2020 20:47

Σωστό,επιπλέον θα ήταν καλό μια μέρα παραμονής στα σύνορα να ¨συνομιλήσει¨με μερικούς λάθρο ώστε να καταλάβει την αξία των 484 ευρώ και να τα αντιστοιχήσει με τα δικά της χιλιάρικα,που εκ του ασφαλούς τα τσεπώνει πίνοντας το αίμα ανθρώπων σύμφωνα με την πάγια τακτική των αρπακτικών του ΔΝΤ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
24 Μαΐου 2020 13:30

Γνωρίζει κανείς τι είναι η εισφορά δημοσίου και λοιπά.. 70 ευρώ στην σύνταξη.. Μου τα δίνουν… Και μετά από κάτω κρατήσεις εισφορά δημοσίου 6% μου τα κρατάνε.. Γνωρίζει κανείς τι παίζει

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
GIANNIS
GIANNIS
23 Μαΐου 2020 20:59

* το μηνιαίο επίδομα των 100 ευρώ το οποίο χορηγείται στα στελέχη που υπηρετούν ή είναι αποσπασμένα στο Ν.Εβρου και στους Νομούς Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσων και Σαμοθράκης, καθώς και στο ένστολο προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας που υπηρετεί ή είναι αποσπασμένο στη Σκύρο*.Ισχύει αυτή διάταξη ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
23 Μαΐου 2020 21:35

Η διάταξη αυτή είναι η αρχική μορφή της παραγράφου Ε του άρθρου 127 του Ν4472/2017.
Σήμερα έχει τροποποιηθεί και ισχύει:
¨Στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, καθώς και της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος που υπηρετούν εντός των γεωγραφικών ορίων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (μόνο πρώην Ν. Δωδεκανήσου), καθώς και στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν στις Μονάδες Προκαλύψεως της ηπειρωτικής μεθορίου (Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης), στη νήσο Σκύρο και τις τοπικές κοινότητες Ζίρου και Παλαιοκάστρου του Δήμου Σητείας, χορηγείται μηνιαίο επίδομα ύψους εκατό (100) ευρώ.
Το ανωτέρω επίδομα ύψους εκατό (100) ευρώ χορηγείται και στα στελέχη του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής που υπηρετούν στις Λιμενικές Αρχές Οθωνών, Σαγιάδας και Σκύρου.¨
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/611119

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  GEORGIOSP
24 Μαΐου 2020 21:53

Πολύ καλή ενημέρωση.Χρήσιμη και η παραπομπή . Πρέπει να μελετηθεί από όλους μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντωνης
Αντωνης
23 Μαΐου 2020 20:52

Τελικά ποιος κοροϊδεύει ποιόν: Ο κ. ΥΕΘΑ ή τα Μετοχικά Ταμεία;
https://www.staratalogia.gr/2020/05/blog-post_312.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αντωνης
23 Μαΐου 2020 21:28

Κανένας απο τους δύο. Η εφαρμογή των διατάξεων είναι του Υπ. Εργασίας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Γιάννης
24 Μαΐου 2020 18:16

Ναι και ο Η/Υ της θειάς μου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Αντωνης
24 Μαΐου 2020 18:15

O ΥΕΘΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Ηλιας
24 Μαΐου 2020 18:34

Η κράτηση γίνεται απο την ΗΔΙΚΑ κατ εντολή του Υπ. Εργασίας το οποίο και έχει την αρμοδιότητα εφαρμογής των διατάξεων της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας. Τα μετοχικά είναι υποχρεωμένα να υποβάλουν τις αποδοχές στην ΗΔΙΚΑ και αυτή κάνει την κράτηση και την επιστεφει σαν έσοδο στα ταμεία. Συνεπώς δεν φταίει ο Η/Υ της θειάς σου και να μήν τον πετάξεις θα σου χρειαστεί για να ενημερώνεσαι σωστά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
25 Μαΐου 2020 00:29

ΣΩΣΤΟΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
23 Μαΐου 2020 13:44

Κύριε Αχιλλεα καλησπέρα σας. Τα όρια ηλικίας των Υπξκων-Ανθστων του ΝΔ 445/74 έχουν πάψει να ισχύουν για τους ΕΜΘ. Θα ήθελα να σας ρωτησω εάν γνωρίζετε για τους Ανθλγους που προέρχονται από ΕΜΘ εάν ισχύουν τα όρια ηλικίας του Ν 2439/96 (Ανθλγος 53 ετών) Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
23 Μαΐου 2020 21:20

¨Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2012 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 ΚΑΙ 16 ΕΩΣ 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α΄).¨ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/242266
Για τα παραπάνω στελέχη συνεχίζει να ισχύει η παρ. 8 του άρθρου 21 του Ν2439/1996 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/209306
Για όσους συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μετά την 31/12/2012 ισχύουν οι διατάξεις του Ν3883/2010 και δεν προβλέπονται όρια ηλικίας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ilias
Ilias
21 Μαΐου 2020 17:22

Αναρτήθηκε το ενημερωτικό της σύνταξης Μαΐου στο efka.gov,gr

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ακης
Ακης
20 Μαΐου 2020 20:24

Καλησπέρα σας. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος εάν η περικοπή της σύνταξης για τους εργαζομενουσ από το 60 στο 30% θα αρχίσει από αυτό το μήνα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Ακης
20 Μαΐου 2020 21:02

Η εφαρμογή των νέων διατάξεων ξεκινούν απο το Μάρτιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ακης
20 Μαΐου 2020 21:22

Η ισχύς των νέων διατάξεων ξεκινάει από τον Μάρτιο όπως λέει ο Γιάννης. Η εφαρμογή θα αρχίσει από τον Αύγουστο. Τουλάχιστον αυτό είναι το πλάνο. Βλ. https://www.newsit.gr/oikonomia/vroutsis-oi-imerominies-kleidia-gia-asfalistiki-metarrythmisi-kai-psifiaki-syntaksi/3031954/ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GK
GK
18 Μαΐου 2020 23:43

Κύριε Αχιλλέα, για τους μελλοντικούς συνταξιούχους στο μέσο όρο των αποδοχών για τον υπολογισμό της σύνταξης υπολογίζονται και τυχόν επιδόματα επικυνδυνοτητας πχ αλεξτα η Υ/Κ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  GK
20 Μαΐου 2020 08:01

Καλημέρα απ’ όσο ξέρω όχι γιατί θα ήταν αδύνατο να ξέρει ακριβώς τι πτητικό ή πτωτικό επίδομα παίρνει ο καθένας, μιας και αυτό αλλάζει αναλόγως βαθμού, ωρών πτήσεων, κατηγορίας αεροπορικού μέσου κλπ. και επίσης θα ήταν δύσκολο μιας και το επίδομα έχει αλλάξει τρεις ή τέσσερις φορές από το 1991 και μετά.
Το θετικό είναι ότι το τελικό ποσό Θα είναι βελτιωμένο σε σχέση με αυτό που υπολογίζεται από την εφαρμογή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Αγγελος
20 Μαΐου 2020 14:36

@GK
Όταν ρωτάς αν “υπολογίζονται και τυχόν επιδόματα …”, εννοείς:
Α) Αν υπολογίζονται στο site?
ή
Β) Αν υπολογίζονται (λαμβάνονται υπόψη) από τον ΕΦΚΑ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GK
GK
Απάντηση σε  aero
20 Μαΐου 2020 15:40

Η ερώτηση μου αφορά στον ΕΦΚΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GK
20 Μαΐου 2020 16:35

Δες ν. 4670/2020 (άρθρο 24)
https://www.taxheaven.gr/law/4670/2020

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GK
GK
Απάντηση σε  aero
20 Μαΐου 2020 21:09

Καλησπέρα Η ερώτηση μου αφορά στον ΕΦΚΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Αγγελος
21 Μαΐου 2020 10:06

Από 1-1-20 άρχισε η υποβολή Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης (ΑΠΔ) και των στελεχών των ΕΔ και ΣΑ, και για την σταδιακή αποστολή από τις 1-1-17 έως 31-12-19.
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-61/#comment-84686
.
Με εγκύκλιο το Υπ. Εργασίας καθορίζει τις λεπτομέρειες των αποδοχών (των στελεχών) που θα απεικονίζονται στην ΑΠΔ ώστε να είναι ηλεκτρονικά αποτυπωμένες.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A1%CE%A8%CE%A8%CE%9C465%CE%A7%CE%A0%CE%99-4%CE%A43?inline=true
.
Με τις διατάξεις του ν.4670/20, άρθρο 16, παρ. 2, προβλέπεται:
2. Οι υπηρεσίες μισθοδοσίας του ευρύτερου ∆ημοσίου Τομέα αποστέλλουν στην εταιρεία Ηλεκτρονική ∆ιακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε. (Η∆ΙΚΑ Α.Ε.) έως 31.7.2020, αρχείο με τα στοιχεία αποδοχών των υπαλλήλων τους από 1.1.2002 ή από την ημερομηνία έναρξης της μηχανογράφησης, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που θέτει η Η∆ΙΚΑ Α.Ε.
.
Συνεπώς ο ΕΦΚΑ μέσω του συστήματος ΑΤΛΑΣ, θα έχει πλήρη εικόνα των αποδοχών από τις 1-1-2002 έως την συνταξιοδότηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GK
GK
Απάντηση σε  G.G.
21 Μαΐου 2020 22:21

Ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NEKTARIOS
NEKTARIOS
17 Μαΐου 2020 11:51

Καλησπέρα σε όλους. Επειδή σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με αρμόδιο τμήμα του ΓΕΑ, δεν κατάφερα να πάρω ξεκάθαρες απαντήσεις, θα ήθελα την βοήθεια οποίου γνωρίζει για να δω πως θα κινηθώ. Μπήκα στη ΣΤΥΑ το 1993. Μετά το 2003 βρέθηκα 112πμ και έβαλα αρκετά 6μηνα. Το 2009 αναγνώρισα πρότερη εργασία σε παιδικές κατασκηνώσεις και τότε μου επιστράφηκαν οικονομικές κρατήσεις που είχαν γίνει για την αναγνώριση των πτητικών. Το πρώτο ένσημο το έβαλα τον 6-1990. Θα ήθελα να μάθω λοιπόν αν αλλάζει κάτι στο συνταξιοδοτικό για μένα λόγω της πρώτης μου ασφάλισης πριν την 1-10-1990 και αν χρειαστώ να κάνω χρήση των πτητικών για να φύγω νωρίτερα, αν πρέπει να τα πληρώσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  NEKTARIOS
17 Μαΐου 2020 12:13

Από τις συχνές ερωτήσεις η 2.2 και 3.2 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

Από την εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης βάζεις την σημερινή ημερομηνία (επάνω στην μέση) να δεις πόσα χρόνια έχεις σήμερα και κάτω αριστερά πότε θεμελιώνεις και σε ποια χρειάζεται καταβολή εισφορών για αναγνώριση https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
NIKOS
NIKOS
16 Μαΐου 2020 22:20

Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους που έχουν λογαριασμό μισθοδοσίας στην Eurobank, η επιστροφή 5% γίνεται με τη χρεωστική ή τη πιστωτική κάρτα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  NIKOS
16 Μαΐου 2020 23:51

Καλησπέρα.κουγκλαρε “σύμμαχοι κάθε μερα- eurobank και θα δεις αναλυτικά όλα όσα προσφέρει η eurobank

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
NIKOS
NIKOS
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
17 Μαΐου 2020 21:08

Οι συνταξιούχοι συμμετέχουν σ ‘αυτό ή μόνο οι εε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Billy
Billy
Απάντηση σε  NIKOS
18 Μαΐου 2020 18:07

Νομίζω μόνο οι εε

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  NIKOS
17 Μαΐου 2020 00:21

Και οι δύο..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  NIKOS
17 Μαΐου 2020 14:14

Όλες οι κάρτες της EUROBANK που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιστροφής της eurobank. Υπόψιν το 5% είναι μόνο για Σκλαβενίτη και στις υπόλοιπες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ότι ισχύει για όλους τους ιδιώτες περίπου 1% και μόνο για τις συνεργαζόμενες.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
19 Μαΐου 2020 14:38

Μετά από επικοινωνία με την Eurobank το 5% ιχύει μόνο για νέους πελάτες που έχουν μεταφέρει τη μισθοδοσία η τη σύνταξη και για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Μετά γίνεται 1%.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
19 Μαΐου 2020 17:29

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Έχω λογαριασμό μισθοδοσίας στη eurobank περίπου δεκαπέντε χρόνια. Και από το 2017 έχω το 5% στο Σκλαβενίτη

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
G.ig
G.ig
16 Μαΐου 2020 20:03

Αχιλλέα χρονια πολλά με υγεία. Εκανα τον έλεγχο και διαπίστωσα ότι η διαφορα βρισκεται στο τμημα ΙΙ (τμημα συνταξης απο 1/1/2008) όπου με ιδιο ΜΟ ασφαλιστικων αποδοχων (και στο προγραμμα) ο πολλαπλασιασμος του ΕΦΚΑ γινεται χ82 ενω στο προγραμμα Χ100 και προκυπτει η διαφορά των 50 ευρώ. Ε πίσης στον υπολογισμο συνταξης βασει των διαταξεων του ν 4387/2016 και του αρθρου 8 ο ΜΟ αποδοχων που υπολογιζεται το ποσοστό αναπληρωσης 47,86 ειναι κατα 256 ευρω λιγοτερα απο το ποσο που υπολογιζει το ιδιο εγγραφο στο επανω τμημα με τιτλο συνολο συνταξης (Ι+ΙΙ ) και κατα 39 ευρω απο τον μο ασφαλιστικων αποδοχων του τμηματος ΙΙ του ίδιου εγγραφου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.ig
G.ig
17 Μαΐου 2020 12:20

Ευχαριστω Αχιλλέα για τον χρόνι σου και θα ……εκμεταλευθώ…. την καλή σου πρόθεση και τις γνώσεις σου και θα σου στειλω την ΣΠ στο email σου.(περιπου μετά απο μια εβδομάδα.) Καλημέρα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
16 Μαΐου 2020 00:10

Αναδρομικό «χαράτσι» σε στρατιωτικούς και αστυνομικούς

https://www.staratalogia.gr/2020/05/blog-post_74.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Γιάννης
16 Μαΐου 2020 10:27

Γιάννη η Ποασυ το έλυσε το πρόβλημα και δε θα γίνει καμία κράτηση στους αστυνομικούς…..θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει το ίδιο και στους στρατιωτικούς!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ