Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 364 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
17.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αντωνης
Αντωνης
29 Ιουνίου 2022 22:12
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
29 Ιουνίου 2022 18:17

Αυτά τα ποσοστά δεν τα καταλαβαίνω.
Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος.
https://www.staratalogia.gr/2022/06/10.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
29 Ιουνίου 2022 23:04

Ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ευσταθιος
Ευσταθιος
29 Ιουνίου 2022 16:47

Καλησπερα,θελω να ρωτησω ,με ειχε δωση το 2020 η ΑΣΥΕ 3μηνη μακρα ανναρωτικη και μετα κριθηκα ικανος,τωρα τον Απριλιο 2022 νου δωσανε παλι 3μηνη μακρα ανναρωτικη για την ιδια παθηση ,γνωριζει καποιος τι γινετε αν με δυσιατο νοσημα με κρινει η ΑΣΥΕ ελαφρας η μπορει να με αποστρατευση αν δεν το επιθυμω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευσταθιος
Ευσταθιος
29 Ιουνίου 2022 21:23

Ευχαριστω Κ Αχιλλεα ,για να δουμε ειναι και κατι να αλλαξει με την ΑΣΥΕ με το καινουργιο νομοσχεδιο οταν ερθει
,υγεια πανω απο ολα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ευσταθιος
30 Ιουνίου 2022 07:37

Καλημέρα.
Όπως λέει παραπάνω ο Αχιλλέας η επιτροπή αποφασίζει αν κριθείς ικανός ή όχι.
Στην δεύτερη περίπτωση η παραμονή σου στην υπηρεσία ή η αποστρατεία σου αποτελεί επιλογή σου.
Διάβασε εδώ https://m5.gs/QkhlMW Κεφάλαιο Α – Άρθρο 2 – παρ. 1.
Υ.Γ Η συγκεκριμένη διάταξη ίσως αναθεωρηθεί με το νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ευσταθιος
Ευσταθιος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
30 Ιουνίου 2022 13:18

Καλημερα ευχαριστω για την πληροφορια,ετσι επειδη το καινουργιο νομοσχεδιο που ειναι να ερθει οταν ερθει λεει διαφορετικα απο τον 4609/2019 που αναφερεις ποιο πανω .δηλ αυτος ο 4609/2019 καταργειτε και η επιτροπη δεν τον λαμβανει , εγω ειναι να ξαναπερασω ΑΣΥΕ τελη ιουλιου για να δουμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευσταθιος
Ευσταθιος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
22 Ιουλίου 2022 20:33

Καλησπέρα georgioosp.επειδη με είχες απάντησες της για την ασυε,θελω να σε ρωτήσω φιλε μήπως γνωρίζεις και κατι παραπάνω,εγω οπως ειχα γραψει πιο πανω ειχα 3 μηνη μακρα μετα απο 2 επεμβασεις στο γονατο κριθηκα ικανος ,το ζητησα περιπου εγω ηθελα να μεινω ετσι .Επεστρεψα ειχα πιο καλα θεματα μαλλον θα κανω παλι επεμβαση με τα πολλα,τωρα που ειμαι παλι στη ασυε με 3μηνη μακρα λογω οτι κριθηκα ικανος για την ιδια παθηση αν με κρινουν ελαφρας μπορω να δηλωσω αυτο για να παραμεινω, δε σκεφτομαι να φυγω ακομη ειμαι ΕΠΟΠ 3η σειρα 2004,για τι κατι λεει ο νομος αν ειναι ενεου παραπομπη μπορει το συμβουλιο να μην δεχτει την αιτηση που κανεις,ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τακης
Τακης
29 Ιουνίου 2022 15:58

Καλησπέρα σας. Ενημερώθηκα από απόστρατο συνάδελφο (διαγράφηκε το 2018) ότι του έστειλε έγγραφο το ΓΕΝ/Ε3 ότι είναι να του δοθούν αναδρομικά λόγω διοικητικής αποκατάστασης από το 2004 από το ΜΤΝ. Ο συγκεκριμένος συνάδελφος δεν είχε κινηθεί ποτέ νομικά ή είχε κάνει προσφυγή για κανένα θέμα. Γνωρίζει μήπως κάποιος συνάδελφος κάτι περισσότερο όσον αφορά αυτή την περίπτωση?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργος
Γιώργος
28 Ιουνίου 2022 00:02

Θα ήθελα να ρωτήσω,η εθνική σύνταξη για εναν επ.οπ που αποστρατευεται αυτεπάγγελτα στα 50 με ν.δ.74,καταβαλεται μειωμένη,ανεξάρτητα τα ετη υπηρεσίας,λόγο οτι συνταξιοδοτείτε κατω των 60;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
28 Ιουνίου 2022 07:40

Από την στιγμή που έχει 20+ χρόνια ασφάλισης καταβάλλεται ολόκληρη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
29 Ιουνίου 2022 07:26

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
27 Ιουνίου 2022 21:33

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κοινή Ανακοίνωση ΕΑΑΣ-ΕΑΑΑ-ΠΟΑΣΑ για το ΝΙΜΤΣ
https://www.staratalogia.gr/2022/06/blog-post_45.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
27 Ιουνίου 2022 17:50

Δεν μου εμφανίζει στα ενημερωτικά τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2019 καθόλου…. Ενώ πριν τα εμφάνιζε και έλεγε γίνεται επανυπολογισμος της σύνταξης.. Τώρα δεν τα εμφανίζει καθόλου.. Υπάρχει κανένας ίδια περίπτωση να ξέρει τι γίνεται

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
27 Ιουνίου 2022 11:03

Καλημέρα.Σε συνέχεια επικοινωνίας που είχα με αρμόδιο υπάλληλο του ΕΦΚΑ της Πολεμικής Αεροπορίας, σχετικά με αυτό:https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-364/#comment-109429, μου ανέφερε κατηγορηματικά ότι σε κάποιους συναδέλφους έχουν ξεκινήσει οι κρατήσεις από το μισθό τους για την αναγνώρισης της 3ετίας, έπειτα από δική τους επιθυμίας.Συνεπώς ισχύει αυτό που ήδη ήξερα, ότι για παράδειγμα που κάποιος κάνει αίτηση ‘σήμερα’, οι κρατήσεις για την αναγνώριση 3ετίας (χ επιθυμητούς μήνες από τους 36), ξεκινούν έπειτα από την διαγραφή του στελέχους από την ενεργό υπηρεσία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
27 Ιουνίου 2022 11:22

Επίσης μια ερώτηση προς τον κο Καρασαββίδη, σχετικά με τη φόρμα της σύνταξης ΓΕΑ.
Δεξιά στο κουτάκι αναγνώριση (οφειλή), αν βάλω για την περίπτωση την δική μου την μηνιαία δόση χ που θα μου κρατάει ο ΕΦΚΑ (και είναι χ < 1/4 της σύνταξης), από το τελικό κάτω (πληρωτέο) δεν σου αφαιρεί αυτό το χ αλλά < χ.Προφανώς μπαίνει και κάτι άλλο, απλά για να γνωρίζω και εγώ μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε πώς βγαίνει το σύνολο?Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
27 Ιουνίου 2022 14:51

Ευχαριστώ πολύ κε Καρασαββίδη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
23 Ιουνίου 2022 13:55

Σε συνέχεια αυτών που έγραψα στην ενότητα ΄΄ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ΄΄ το καταναλωτικό είναι χωρίς υποθήκες και λοιπές εξασφαλίσεις . Παρακαλώ τους ένστολους συναδέλφους όλων των σωμάτων που είχαν ανάλογη περίπτωση να μου απαντήσουν στο email μου ή μέσω του σαιτ αυτού που επικοινωνούμε [του κ. Αχιλλέα]. Το πήρα το δάνειο το 2009 για 5 χρόνια από Ταχυδρομικό, αλλά με τις μνημονιακές περικοπές κλπ. το παρέτεινα ,άντεξα ως το 2020 και κατέρρευσα. Με το συνάδελφο Βαγγέλη που μίλησα, είχε διαφορετική περίπτωση. [δεν έχει ακίνητα ενώ εγώ έχω ένα [1] διαμέρισμα Σταυρούπολη Θεσ/νίκης]. Περιμένω τις εμπειρίες σας και αν κάποιος γνωρίζει δικηγόρο για τέτοιες υποθέσεις από Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
23 Ιουνίου 2022 20:10

Αγαπητέ Χρήστο είχα και εγώ δάνειο στο ταχυδρομικό ταμιευτήριο πήγε στην γιουρομπανκ και τελικά κατέληξε σε φαν το οποίο και ρύθμισα.. Από ότι γνωρίζω τα πουλάνε στα φανς μετά σου στέλνουν χαρτιά ότι πουλήθηκε και μετά σου στέλνει το φαν παίρνεις τηλέφωνο και το ρυθμίζεις

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Μανώλης
Μανώλης
23 Ιουνίου 2022 10:44

Καλημέρα. Μίλησα σήμερα με το ΓΛΚ, για το θέμα προσαύξησης της βασικής σύνταξης ως εργαζόμενος συνταξιούχος αφού πλήρωνα στον ΕΦΚΑ από τον 12/2014 ως τον 2/2022 εισφορές αυτοαπασχολούμενου. Η απάντηση ήταν ότι αυτό δεν ισχύει για όσους ξεκίνησαν να δουλεύουν πριν το νόμο Κατρούγαλου το 2016. Αρα και οι 14500€ εισφορές που περίπου πλήρωσα απλά χάνονται! Παρακαλώ αν κάποιος έχει κάποια γνώση επί του θέματος πέρα από τα θριαμβευτικά άρθρα του τύπου περί προσαύξησης να μου απαντήσει γιατί εξεπλάγην ιδιαίτερα δυσάρεστα. Είμαι απόστρατος από το 2013. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μανώλης
Μανώλης
25 Ιουνίου 2022 22:00

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση έστω και αν μου είναι δυσάρεστη.
Προς επιβεβαίωση της κατανόησης από εμένα:
α)Δεν μπορώ να κάνω-ζητήσω κάτι από εδώ και πέρα και
β)Αν σταματούσα την απασχόληση τον 2ο του 2023 αντί 2022 ή αν ξαναεργαστώ το 2023 για ένα έτος, θα έπαιρνα προσαύξηση μόνο για τις εισφορές ενός έτους ή για το σύνολο αυτών;
Ευχαριστώ ελπίζοντας να μην καταχρώμαι της γνώσης σας.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μανώλης
Μανώλης
26 Ιουνίου 2022 19:32

Με εκτίμηση για την ενημέρωση.
Καλό καλοκαίρι!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βαγγέλης
Βαγγέλης
23 Ιουνίου 2022 09:30

Καλημέρα σε όλους επειδή είδα αναφέρεστε για τήν πλασματική τριετία μήπως έχουμε κάνα νέο σχετικό με τήν πρόταση πού είχαν κάνει οι συνδικαλιστές του στρατού για να επανέλθει στις κρατήσεις όπως πρίν;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντωνης
Αντωνης
22 Ιουνίου 2022 22:47

Σκυλακάκης για νυχτερινά Στρατιωτικών: Το σχέδιο της ΚΥΑ επεστράφη ανυπόγραφο για δημοσιονομικούς λόγους (ΕΓΓΡΑΦΟ)
https://www.staratalogia.gr/2022/06/blog-post_80.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
22 Ιουνίου 2022 19:23

Καλησπέρα.Μια ερώτηση προς τους συναδελφους Γιώργο και Μπάμπη επειδή ασχολήθηκαν με το θέμα της 3ετιας ή όποιος άλλος συνάδελφος γνωρίζει: η αίτηση αναγνώρισης σε δεσμεύει οτι πρέπει υποχρεωτικά να αναγνωρίσεις την 3ετια? ή είναι στην ευχέρεια του στελέχους να την χρησιμοποιήσει ή όχι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  andr
22 Ιουνίου 2022 19:57

Καλησπέρα.Δεν σε δεσμεύει, αφού μπορείς να κάνεις νέα που να διακόπτει την παλιά, αναφέροντας ότι δεν επιθυμείς την εν λόγω αναγνώριση.Αν την κάνεις, αυτή θα εξεταστεί μετά από την διαγραφή σου έτσι και αλλιώς από τις ΕΔ, συνεπώς έχεις πολύ χρόνο για δράση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 20:16

Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
23 Ιουνίου 2022 16:26

Μπορεί και σαν ε.ε. να ξεκινήσουν οι δόσεις όχι απαραίτητα με την συνταξιοδότηση
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-310/#comment-103860
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-354/#comment-105732

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
23 Ιουνίου 2022 19:41

Συμφωνώ απολύτως, απλά εμένα από τον ΕΦΚΑ ο αρμόδιος υπάλληλος μου είπε ότι για νέες αιτήσεις (σαν τη δική μου 2022) και για να μην χρεωθούν άσκοπα μήνες (πχ πριν από διαγραφή), η εξέταση θα γίνεται μετά από την διαγραφή.Ήταν σαφέστατος σε αυτό και μάλιστα με προέτρεψε να μην καθυστερώ να κάνω την αίτηση γιατί μελλοντικά θα μου βγει παραπάνω το ποσό (λόγω αύξησης αποδοχών και άρα εισφορών).Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο σε αιτήσεις από 2018 και πίσω έχουν αρχίσει τις κρατήσεις και σε αιτήσεις μετά το 2018 αναφέρουν αυτό.Είναι ένα παράδοξο του ΕΦΚΑ.Δεν γνωρίζω το λόγο που γίνεται αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
23 Ιουνίου 2022 20:23

Κύριε Καρασαββίδη καλησπέρα.Ακριβώς! Και έχει ξεκινήσει με αιτούντες από 2018 και πριν και κάνει κρατήσεις και σε νέες αιτήσεις (όπως εμένα 2022) ανέφερε υπάλληλός τους ότι θα ξεκινήσουν μετά από την διαγραφή. Και παράνομο και καταχρηστικό.Τι να πω.Εύχομαι να μη μου ξεκινήσει και εμένα και σε άλλους κρρατήσεις πριν την διαγραφή μας, γιατί για εμάς τα ποσά είναι με 20% και όχι με 6,67%.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
23 Ιουνίου 2022 23:06

Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, εγώ έκανα αίτηση αναγνώρισης στον ΕΦΚΑ μόνο και όχι και υπεύθυνη δήλωση που να ζητάω να μου παρακρατηθεί το ποσό που μου αντιστοιχεί μέσω δόσεων (και δεν με έχουν ενημερώσει επίσημα πόσο είναι).Υποθέτω και αν μπορεί κάποιος που πληρώνει ήδη δόσεις από 2018 και πίσω να μας βοηθήσει, λέγοντας αν έκανε και υπεύθυνη δήλωση και τι έγραφε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
22 Ιουνίου 2022 16:17

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν τώρα υποβάλλω αίτηση αναγνώρισης 3ετιας στο ΕΦΚΑ πως θα είμαι σίγουρος ότι η αποπληρωμή θα ξεκινήσει από την διαγραφή μού και μετά ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
22 Ιουνίου 2022 20:40

Αγαπητέ συνάδελφε Κωνσταντίνε καλησπέρα.Δεν στο εξασφαλίζει κανένας αυτό, παρά μόνο επίσημα ο ΕΦΚΑ.Με ένα τηλέφωνο στην Δ Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων ίσως σου πουν τι γίνεται για να διαφωτίσεις και εμάς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 20:43

Εμένα πριν από μερικούς μήνες που την έκανα, μου είπαν ότι νέες αιτήσεις θα εξετάζονται μετά από την διαγραφή τους.Αν είναι κάποιος συνάδελφος εδώ που μιλάει με ΕΦΚΑ ή ασχολείται με ΕΦΚΑ, ας μας πει και σε μας τι γίνεται ακριβώς σε αυτή την περίπτωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 11:13

Καλημέρα κε Καρασαββίδη.Έχω κάνει αίτηση στον ΕΦΚΑ για αναγνώριση 3ετίας, μου έχει βγάλει χ ποσό αποπληρωμής, που σύμφωνα με το ν.4461/2017, το ποσό θα είναι το ίδιο και μετά από την διαγραφή μου σε 5 χρόνια που θα φύγω και η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να πληρώσω το ποσό αυτό το μισό με εφάπαξ καταβολή και το άλλο μισό σε δόσεις.Επίσης αν γνωρίζει κάτι σχετικό και κάποιος άλλος συνάδελφος τον ευχαριστώ εκ των προτέρω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 11:15

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνονται διευκολύνσεις στην εν λόγω αποπληρωμή.Εσοδα για το Κράτος είναι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 11:18

Στον ΕΦΚΑ που παίρνω να ρωτήσω, πριν από μερικούς μήνες υπήρχε συνάδελφος που μας ενημέρωνε, τώρα είναι ένας στρατεύσιμος που δεν γνωρίζει σχεδόν τίποτα, έπειτα από μια ερώτηση που του έκανα, μάλλον σηκώνει τηλέφωνα μόνο από ότι κατάλαβα…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 11:29

Αν πάμε λογικά διαβάζοντας τον παραπάνω νόμο του 2017, ο νόμος αναφέρει ότι για κάθε έτος αναγνώρισης 3ετίας, με εφαπαξ καταβολή του ποσού από τον ενδιαφερόμενο, αυτός έχει έκπτωση 2%.Άρα και πάντα με τη λογική, το χ ποσό που αντιστοιχεί στον ενδιαφερόμενο για παράδειγμα για 30 μήνες αναγνώρισης, μπορεί να αποπληρωθεί 12 μήνες εφάπαξ και 18 μήνες δόσεις.Αυτό καταλαβαίνω εγώ.Αν γνωρίζει κάποιος άλλος κάτι διαφορετικό ας το πει για να διαφωτιστούμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 11:56

Καλημέρα σε όλους. Μετά από αίτηση που είχα κάνει το 2018 για την αναγνώριση της τριετίας με ποσοστό 13,34% και έπειτα από συνεννόηση με τον εφκα τηλεφωνικά τον Μάρτιο,ξεκίνησε επιτέλους η παρακράτηση των εισφορών με το μισθό του μηνός Ιουλίου. Η δόση της πράξεις του εφκα ήταν 296 ευρώ, η πραγματική διαφορά στο μισθό είναι 207 ευρώ.ΣΜΥ Κατάταξη 1994

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Ιουνίου 2022 17:09

Γιωργο εισαι ακομη στην ενεργεια και αναγνωριζεις οσο χρονο χρειαζεσαι για να συμπληρωθουν τα 40 ετη και τοτε να γινει η διαγραφη σου η εχεις παρει συνταξη (διαγραφη ) και απλα τωρα ξεκινησε η εξαγορα για την 3 ετια εως οτου συμπληρωθουν τα 40….??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Antonio
23 Ιουνίου 2022 08:54

Αντώνη είμαι ακόμη εν ενεργεία και πληρώνω την τριετία 90-95 έτσι ώστε μαζί με την αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας(την οποία έχω αναγνωρίσει) να μπορέσω να αποστρατευτω με 32 πραγματικά χρόνια.Στην αίτηση που έκανα στον εφκα με υπεύθυνη δήλωση δήλωσα ότι επιθυμω να τα αναγνωρίσω σε 36 ισόποσες δόσεις (όσοι και οι μήνες που αναγνωριζω).. δηλαδή 32 χρόνια θα έχω το 2026 συν 8 χρόνια αναγνωρισμένα μας κάνει 40 χρόνια συνταξιμης υπηρεσίας.ελπιζω να βοηθησα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Γιώργος
25 Ιουνίου 2022 19:41

Κατανοητος…ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Ιουνίου 2022 17:21

Κατανοητό Γιώργο.Εσύ λογικά κλείδωσες με περίπου 10600 τους 36 μήνες το 2018, εγώ το 2022 με 16560.Που θα είναι και στους 2 μας λιγότερα, γιατί μεσολαβούν και y μήνες μέχρι την διαγραφή.Όσοι περισσότεροι οι μήνες από την αίτηση αποστρατείας μέχρι την διαγραφή τόσο μειώνεται το ποσό.Απλά δεν ξέρω αν μπορεί να ερμηνευτεί ο νόμος, όπως ανέφερα εδώ:https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-363/#comment-109341

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Ιουνίου 2022 21:05

Γιώργο καλησπέρα και πάλι.Ο ΕΦΚΑ σου είπε να κάνεις κάποια αίτηση για το πως θα σου κανει παρακράτηση, με ποιον τρόπο δηλαδή?Και επίσης, επειδή μας αφορά όλους εδώ στη συζήτηση, μήπως γνωρίζεις αν σου δίνει την δυνατότητα να ξεκινήσουν οι δόσεις μετά από την διαγραφή σου?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 21:06

Γιατί εμένα που αιτήθηκα φέτος, μου είπαν ότι θα την εξετάσουν μετά από την διαγραφή μου.Τί γίνεται άραγε?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 14:45

Εάν ζητήσεις την αναγνώριση της τριετίας με την κατάθεση των εγγράφων για σύνταξη, σαφώς θα είναι μικρότερο αφού θα υπολογιστεί επί της σύνταξης που είναι μικρότερη από τον μισθό. Ο νόμος προβλέπει και την εφάπαξ καταβολή αλλά προς το παρόν ο εφκα δεν έχει την τεχνική δυνατότητα να το εφαρμόσει. Σε πέντε χρόνια ίσως να μπορεί.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 19:23

Από την στιγμή που έχεις υποβάλει αίτηση αναγνώρισης όταν θα αρχίσει η αποπληρωμή θα είναι σε δόσεις. Εάν επιθυμείς να πληρώσεις εφάπαξ θα πρέπει να υποβάλεις αίτηση που να τους το γνωστοποιείς, και τουλάχιστον πριν αρχίσουν οι δόσεις.
Η αποπληρωμή της εφάπαξ αναγνώρισης – καταβολής, δεν μπορεί να γίνει από το εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
22 Ιουνίου 2022 20:32

Αγαπητέ συνάδελφε Γιάννη καλησπέρα.Για το πρώτο που αναφέρεις, στο είπε ο ΕΦΚΑ? Γιατί ο νόμος του 2017 είναι σαφέστατος και λέει ότι μπορεί να αποπληρώσεις και εφάπαξ εκτός δόσεων για κάθε έτος από την 3ετία.Αυτό μπορεί άνετα να ερμηνευτεί ότι ”σου πληρώνω ΕΦΚΑ 1 έτος εφάπαξ και τα υπόλοιπα 2 σε δόσεις”.Είναι εντελώς ανοικτός να ερμηνευτεί άνετα και έτσι.Εκτός αν οι ίδιοι σου πουν ότι με βάση αυτή την υπουργική οδηγία ή κάτι που να ερμηνεύει διαφορετικά το νόμο, πρέπει να υποβάλεις αίτηση ή μόνο για εφάπαξ αποπληρωμή των χ μηνών ή αίτηση μόνο για δόσεις.Θεωρώ ότι θα υπάρχει και εμπειρία τότε περισσότερη και έσοδα θα θέλουν να μπαίνουν.Για το δεύτερο που αναφέρεις, συμφωνώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
22 Ιουνίου 2022 20:56

Ποιος νόμος – αρθρο ειναι, μπορείς να τον γράψεις..??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
22 Ιουνίου 2022 21:16

ν.4461/2017(όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 3 άρθρο 94).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
23 Ιουνίου 2022 16:21

Κάτι ερμηνεύεις λάθος….αυτή είναι η ακριβής διατύπωση του νόμου. Νόμος 4387/16, Άρθρο 15, παρ. 1.β β. Ο λογιζόμενος στο διπλάσιο χρόνος συντάξιμης υπηρεσίας των υπαλλήλων − λειτουργών του Δημοσίου και των στρατιωτικών, καθώς και οι αναγνωριζόμενοι πλασματικοί χρόνοι ασφάλισης, σύμφωνα με τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος. Όπου για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η αναγνώριση γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου χρόνου ασφάλισης της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται επί των συντάξιμων αποδοχών του ασφαλισμένου κατά το μήνα υποβολής της αίτησης εξαγοράς και, εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης, αναπροσαρμοζόμενων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 8 του παρόντος. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
26 Ιουνίου 2022 14:51

Αυτά είναι γνωστά συνάδελφε.Εγώ επειδή παρατηρώ ότι έχουν αρχίσει αδικαιολόγητα πριν από την διαγραφή συναδέλφων δόσεις για αναγνώριση 3ετίας για αιτήσεις από 18 και πίσω και σε νέες αιτήσεις ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους ότι οι κρατήσεις για την ίδια αναγνώριση θα ξεκινήσουν μετά από την διαγραφή τους, σίγουρα κάτι δεν γίνεται σωστά.Επίσης μαθαίνω ότι δεν έχουν την τεχνογνωσία ακόμα για να κρατήσουν εφάπαξ το ποσό από όποιον ενδιαφέρεται, ενώ ο νόμος το αναφέρει ότι μπορούμε και εφάπαξ, συνεπώς χωράνε πολλές και διαφορετικές ερμηνείες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
30 Ιουνίου 2022 15:02

Εαν θελεις εφαπαξ καταβολή υποβάλεις αιτηση με την σχετική εκπτωση….ο νόμος ειναι ξεκάθαρος

ΣΩΜΑ:
Στρατός